Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:11:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 304 305 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102488 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14850 Dátum: 2017.01.01 vasárnap, 08:58:18 »

még egy olyan kérdésem lenne hogy mostanában azt csinálja a mondi...vagyis eddig csak 3 szor csiálta de idegesít ...hogy mikor beindítom 400 az alapjárat remeg minden és nem reagál a gázra... viszont mikor ujraindítom akkor jó... de ezt csak meleg motornál csinálta és úgy is eddig csak 3 szor... hideg indításnál reggel -8 fokban is szépen indúl... mi lehet a baj? porlasztó ...adagolo... esetleg szivattyú? Sad
Adagoló.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14851 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 21:35:26 »

Sziasztok kicseréltem az adagolót fórumon vettem mostmár kiforog 5000ig de nekem még mindig gyengének tűnik nemérzem hogy 1500 fölött annyira megindulna (változógeos turbó van rajta ) de ezzel sincs semmi füst 1 kis fekete füst nemkéne hogy legyen nagyobb  gázadásnál? Motorja nemvalószínű hogy kivan mert 9000km alatt 2mm ert ment le az olajszint meg hidegen melegen is jól indul.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.02 hétfő, 21:40:38 írta tranyowrc » Naplózva
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #14852 Dátum: 2017.01.07 szombat, 19:17:52 »

Sziasztok ! Kérdésem lenne hozzátok! Süvitő hangot hallok a motortér felöl kb 2000-es fordulatnál plusz reggel elég nehezen indul KB 3 dik inditózásra meg huzom neki vagy 5 másodpercig!  Shocked Mi lehet a gond? Meg mintha magas lenne a fogyasztásom kicsit! Ebböl adodólag? Valaki itt irta hogy a sűvités turbo cső lesz? Járhat ez töblet fogyasztással! Igaz -10 fok van de mindha zabálna vagy 10 litert! Előre is köszi az okositásokat!
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.07 szombat, 19:27:08 írta specnaze » Naplózva

2001   2.0 tddi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14853 Dátum: 2017.01.07 szombat, 19:55:27 »

Sziasztok ! Kérdésem lenne hozzátok! Süvitő hangot hallok a motortér felöl kb 2000-es fordulatnál plusz reggel elég nehezen indul KB 3 dik inditózásra meg huzom neki vagy 5 másodpercig!  Shocked Mi lehet a gond? Meg mintha magas lenne a fogyasztásom kicsit! Ebböl adodólag? Valaki itt irta hogy a sűvités turbo cső lesz? Járhat ez töblet fogyasztással! Igaz -10 fok van de mindha zabálna vagy 10 litert! Előre is köszi az okositásokat!

Igen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #14854 Dátum: 2017.01.07 szombat, 20:18:09 »

Igen.

Köszi !! És a reggeli nehezen indulás? Meg füstöl egy szépet! De csak akko!  Utánna már nincs gond aznap 3_4 óra múlva beszállok a kocsiba ugy hogy lehül a motor akko meg pöccre indul füstölés nélkül!  Shocked Köszke a választ!
Naplózva

2001   2.0 tddi
adamcsoka
Vendég
« Új hozzászólás #14855 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 07:46:35 »

Sziasztok!

Véleményeket,tapasztalatokat szeretnék a 2.0 TDDI motorról! mik a nyűgjei,hibái,esetles tipushibája?

köszönöm

Ádám
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14856 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 09:20:17 »

Sziasztok!

Véleményeket,tapasztalatokat szeretnék a 2.0 TDDI motorról! mik a nyűgjei,hibái,esetles tipushibája?

köszönöm

Ádám
Szia!
A legfőbb az adagoló, bontott lutri, felújítás 2-300e
A csúcsok igénytelenebbek, mint a tdci, ocsóbb is a felújítás, és sokkal ritkábban kell
AC szeret elhalni, ez csak a 115Le ban van, ugy 20-30e, gyári 60e (ezek csak saccok)
Bontott motor egyre ritkább, és egyre több benne a km
A többi meg kb ua mint a tdcinél
Turbó szeret ennyi idős korára elhalni, bontottat ki lehet fogni, felújítás 100e
Termosztátok szoktak huncutkodni, érdemes gyárit venni
Turbó csövek lukadnak, bontottan van bőven
Bal első zár szeret elromlani
Első rugók törnek
Generátor elhagyja magát, Kertész utca 35-40e
Kettőstömegű lendkerék+kuplung+kinyomó csapágy 2-300e mdíjastúl
A vízpumpa+szervószivattyú kombó is el-el dobja magét
Vezérműlánc sacc 4-500e ig bírja, ha csere az rokkos összeg

Amúgy stabilabb mint a tdci, de hangosabb, és kicsit többet fogyaszt, Jellemzően 2003-ig találsz belőlük, de van a fórumon is ritka madárként egy 2005-ös is, szóval korosak, mind 14+ évesek.

Üdv, Ferqó

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14857 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 09:40:45 »

Sziasztok!

Véleményeket,tapasztalatokat szeretnék a 2.0 TDDI motorról! mik a nyűgjei,hibái,esetles tipushibája?

köszönöm

Ádám

DI és CI között az üzemanyagrendszer a fő különbség. Viszont a DI-nél is előjöhet adagoló felújítás, illetve a CI-nél is nagynyomású+csúcs felújítás. Nagyságrendileg ugyanakkora összeg mindkettő.
CI-ből van fiatalabb, jobban felszerelt, FL2-nél több típushibát javítottak, erősebb, kevesebbet fogyaszt. Én inkább már azt keresnék. Vételár mellett tegyél félre 3-400ezret.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #14858 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 14:51:52 »

Sziasztok! Kérdeztem itt már hogy süvitő hangot hallok a motortérből azt mondták hogy turbo cső repedés de attól lehet nekem 10 literes fogy asztásom? Lehet még kicsit több is! Negyed tankot leszivja 120 -140km alatt?  szomoru1 Vagy lehet valami más is? Csak ne irjatok 200 ezres válaszokat ! KÖSZI Shocked
Naplózva

2001   2.0 tddi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14859 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 15:00:59 »

Sziasztok! Kérdeztem itt már hogy süvitő hangot hallok a motortérből azt mondták hogy turbo cső repedés de attól lehet nekem 10 literes fogy asztásom? Lehet még kicsit több is! Negyed tankot leszivja 120 -140km alatt?  szomoru1 Vagy lehet valami más is? Csak ne irjatok 200 ezres válaszokat ! KÖSZI Shocked

Lehet, igen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #14860 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 15:09:14 »

Lehet, igen.

Nagyon szépen köszi!  Ja és másik reggel nehezen indul 2.-3. ra füstöl egyet azt indul! utánna már nincs füst meg ott hagyom valahol 3-4 órára aznap pöcre indul! CCsak reggel csinálja!  Sad Köszi elöre a választ mester!   worship
Naplózva

2001   2.0 tddi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14861 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 15:19:17 »

Nagyon szépen köszi!  Ja és másik reggel nehezen indul 2.-3. ra füstöl egyet azt indul! utánna már nincs füst meg ott hagyom valahol 3-4 órára aznap pöcre indul! CCsak reggel csinálja!  Sad Köszi elöre a választ mester!   worship

Csak tipp: izzítókat megnézném, esetleg levegősödés. Meg még valószínűleg ezer más ok, ami nehezen indulást okozhat. Ha BP-i vagy, akkor vidd el GSRTibiékhez Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #14862 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 15:21:56 »

Csak tipp: izzítókat megnézném, esetleg levegősödés. Meg még valószínűleg ezer más ok, ami nehezen indulást okozhat. Ha BP-i vagy, akkor vidd el GSRTibiékhez Wink

Köszi! a választ! Az a baj vas megyei vok majd megnézetem valakivel itthon mégegyszer kösz
Naplózva

2001   2.0 tddi
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #14863 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 08:27:24 »

Sziasztok az lenne a kérdésem olajat szeretnék cserélni milyen tipusú márkájú, olajat ajánlatok a kocsihoz ! 2.0 tddi? Köszke a válaszokat! 2001 -es
Naplózva

2001   2.0 tddi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14864 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 08:33:13 »

Sziasztok az lenne a kérdésem olajat szeretnék cserélni milyen tipusú márkájú, olajat ajánlatok a kocsihoz ! 2.0 tddi? Köszke a válaszokat! 2001 -es
Gyári Ford olaj 5w-30 6 liter.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #14865 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 08:41:38 »

Gyári Ford olaj 5w-30 6 liter.

Köszi! Ezer hála!
Naplózva

2001   2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14866 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 09:50:04 »

Köszi! Ezer hála!

csak nem horgászol?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14867 Dátum: 2017.01.31 kedd, 10:36:02 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, adott egy 2001-es 2.0 TDDI  116Le.
A fogyasztásom alig akar 10 liter alá menni  , a hőfok mérő  nagy nehezen eléri a 90 fokot  de hamar vissza is esik .
Fogyasztásom 10,5 - 11,3 Liter között ingázik az óra szerint .
Hidegen is könnyen indul az autó .


Volt már valakinek hasonló esete?

Válaszaitokat előre is köszönöm .
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.31 kedd, 10:54:27 írta Trendwalker2010 » Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14868 Dátum: 2017.01.31 kedd, 11:34:50 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, adott egy 2001-es 2.0 TDDI  116Le.
A fogyasztásom alig akar 10 liter alá menni  , a hőfok mérő  nagy nehezen eléri a 90 fokot  de hamar vissza is esik .
Fogyasztásom 10,5 - 11,3 Liter között ingázik az óra szerint .
Hidegen is könnyen indul az autó .


Volt már valakinek hasonló esete?

Válaszaitokat előre is köszönöm .


Termosztátokat kell megnézni/cserélni, hogy tartsa a hőfokot, ha már bemelegedett.
A folyamatos hideg üzem okozhat fogyasztásnövekedést.
A fedkomp ne dőlj be, számold ki a fogyasztást tankoláskor.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14869 Dátum: 2017.01.31 kedd, 20:06:15 »

Termosztátokat kell megnézni/cserélni, hogy tartsa a hőfokot, ha már bemelegedett.
A folyamatos hideg üzem okozhat fogyasztásnövekedést.
A fedkomp ne dőlj be, számold ki a fogyasztást tankoláskor.

Köszönöm a gyors választ.
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14870 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:23:16 »

Sziasztok!

Tegnap az autópályán kissé elszállt az erő, 130 fölé nem nagyon akart menni a gép, padlógázon sem. Láthatóan hibakódot nem adott ki. Ma reggel a szerelővel átnéztük a turbócsöveket stb. azok rendben vannak. Ma már megint jó volt, teljesen jól gyorsul, többször húzattam 160 körülig, de érezhetően úgy ment ahogy kell. Most este a Forscannel kiadott hibakódokra a p1666, p1564, p0149-et adta ki a gép. Ezek üzemanyagrendszerrel kapcsolatos kódok, ha jól értelmeztem. Még annyi, (hátha összefüggésben van) hogy mostanában a nagyobb hidegekben, volt hogy nehezebben, másodikra indult csak.
Mi a tippetek, merre induljak tovább? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.02 csütörtök, 20:28:28 írta Tompeter » Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14871 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:40:30 »

Sziasztok!

Tegnap az autópályán kissé elszállt az erő, 130 fölé nem nagyon akart menni a gép, padlógázon sem. Láthatóan hibakódot nem adott ki. Ma reggel a szerelővel átnéztük a turbócsöveket stb. azok rendben vannak. Ma már megint jó volt, teljesen jól gyorsul, többször húzattam 160 körülig, de érezhetően úgy ment ahogy kell. Most este a Forscannel kiadott hibakódokra a p1666, p1564, p0149-et adta ki a gép. Ezek üzemanyagrendszerrel kapcsolatos kódok, ha jól értelmeztem. Még annyi, (hátha összefüggésben van) hogy mostanában a nagyobb hidegekben, volt hogy nehezebben, másodikra indult csak.
Mi a tippetek, merre induljak tovább? Smiley
P0149 Fuel Timing Error
P1564 Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
P1666 Injection Pump Control Module/ECM Crank Reference Synchronization

Érdemes lenne első körben egy motorvezérlő modul reset.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14872 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:44:14 »

P0149 Fuel Timing Error
P1564 Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
P1666 Injection Pump Control Module/ECM Crank Reference Synchronization

Érdemes lenne első körben egy motorvezérlő modul reset.

Köszi Smiley
Akksit húzzam le éjszakára?
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14873 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:46:18 »

Köszi Smiley
Akksit húzzam le éjszakára?
az is jó.de a forscan is megcsinálja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14874 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:53:05 »

az is jó.de a forscan is megcsinálja.

Rendben, megpróbálom.
Köszi
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14875 Dátum: 2017.02.10 péntek, 08:22:23 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a fed.komp. átlagfogyasztás mérőjét lehet-e kalibrálni? 1,5L-t csal fölfelé. Számítás alapján 6,5L, számítógép mutat 8L-et.
Ha jól láttam/olvastam mk2-nél lehetett ,,kalibrálni", kérdésem hogy mk3-nál lehet-e valahogy!?
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14876 Dátum: 2017.02.10 péntek, 09:00:01 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a fed.komp. átlagfogyasztás mérőjét lehet-e kalibrálni? 1,5L-t csal fölfelé. Számítás alapján 6,5L, számítógép mutat 8L-et.
Ha jól láttam/olvastam mk2-nél lehetett ,,kalibrálni", kérdésem hogy mk3-nál lehet-e valahogy!?
nem.talán-ha bármit is befolyásol, a kerékméretet érdemes pontosan beállítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14877 Dátum: 2017.02.10 péntek, 10:32:45 »

nem.talán-ha bármit is befolyásol, a kerékméretet érdemes pontosan beállítani.

kerékméretet pontosan beállítani? 205/55 R16 úgy tudom ez a gyári méret
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14878 Dátum: 2017.02.10 péntek, 12:50:02 »

kerékméretet pontosan beállítani? 205/55 R16 úgy tudom ez a gyári méret
meg van a rendszerben vagy 3 másik váltómérete 16-17-18coll ra.ezt kell az aktuálisra beállítani a GEM ben.Csak IDS -el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14879 Dátum: 2017.02.10 péntek, 14:13:18 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a fed.komp. átlagfogyasztás mérőjét lehet-e kalibrálni? 1,5L-t csal fölfelé. Számítás alapján 6,5L, számítógép mutat 8L-et.
Ha jól láttam/olvastam mk2-nél lehetett ,,kalibrálni", kérdésem hogy mk3-nál lehet-e valahogy!?

Ha kattanásig telitankolsz, akkor kb 200-250 km múlva mozdul meg az üzemanyagszint mutatód?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
motordoki
Vendég
« Új hozzászólás #14880 Dátum: 2017.02.11 szombat, 13:28:36 »

Sziasztok! Egy kis segítséget kérnek tőletek. 2.0 tddi 115 le adagoló alján van egy torx csavar, ami alól szivárog a gázolaj. Nem a szerelő beállító csavarra gondolok ami alatt réz tömítés van. Van egy fotóm is róla csak nem tudom betenni ide. Szóval az autóval sémi gond jön megy húz rendesen indul tökéletesen nem füstöl nem zörög. Valakinek volt már hasonló problémája? Vagy meg tudna nekem valaki mondani hogy mi az a csavar? Neten nem találok róla semmit. Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14881 Dátum: 2017.02.11 szombat, 18:34:38 »

Sziasztok! Egy kis segítséget kérnek tőletek. 2.0 tddi 115 le adagoló alján van egy torx csavar, ami alól szivárog a gázolaj. Nem a szerelő beállító csavarra gondolok ami alatt réz tömítés van. Van egy fotóm is róla csak nem tudom betenni ide. Szóval az autóval sémi gond jön megy húz rendesen indul tökéletesen nem füstöl nem zörög. Valakinek volt már hasonló problémája? Vagy meg tudna nekem valaki mondani hogy mi az a csavar? Neten nem találok róla semmit. Előre is köszi a segítséget.

Kephost.com -ra feltöltöd a képet és bemásolod ide a linket.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
motordoki
Vendég
« Új hozzászólás #14882 Dátum: 2017.02.11 szombat, 19:10:04 »

Kephost.com -ra feltöltöd a képet és bemásolod ide a linket.

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.11 szombat, 19:27:31 írta Zsolteey » Naplózva
motordoki
Vendég
« Új hozzászólás #14883 Dátum: 2017.02.11 szombat, 19:12:51 »

http://www.kephost.com/image/wEsA
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14884 Dátum: 2017.02.11 szombat, 19:29:50 »


Ha itt nem tudnak rá okosságot mondani, akkor megkérdezheted az Euroelectric-et.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
motordoki
Vendég
« Új hozzászólás #14885 Dátum: 2017.02.11 szombat, 19:50:19 »

Ha itt nem tudnak rá okosságot mondani, akkor megkérdezheted az Euroelectric-et.

Oksi köszi, remélem valaki tud segíteni majd, évekig szerelőkent dolgoztam, az adagolókhoz annyira sajnos nem értek, de ahogy észrevettem sok kolléga sem, mert eddig senki nem tudta megmondani  nyes
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #14886 Dátum: 2017.02.11 szombat, 20:02:38 »


Oksi köszi, remélem valaki tud segíteni majd, évekig szerelőkent dolgoztam, az adagolókhoz annyira sajnos nem értek, de ahogy észrevettem sok kolléga sem, mert eddig senki nem tudta megmondani  nyes
..ha valaki megmondja hogy mi az akkor beljebb vagy  motordoki ?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
motordoki
Vendég
« Új hozzászólás #14887 Dátum: 2017.02.11 szombat, 20:29:22 »

..ha valaki megmondja hogy mi az akkor beljebb vagy  motordoki ?
Igen előrébb leszel lényegesen, ott gyöngyözik kicsit a gázolaj, csak nem tudom milyen csavar ez vagy mi van mögötte. Nem merem kicsavarni nehogy valamit rögzítsen az adagoloban. Lehet csak egy "o" gyűrű vagy egy réz alátét csere és megoldódik a szivárgásom. Ha komplikaltabb és rögzít valamit akkor elviszem adagolóshoz inkább. Ezért kérdeztem hátha valaki tudja mi ez a csavar.  vigyor3
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #14888 Dátum: 2017.02.11 szombat, 20:40:22 »

Igen előrébb leszel lényegesen, ott gyöngyözik kicsit a gázolaj, csak nem tudom milyen csavar ez vagy mi van mögötte. Nem merem kicsavarni nehogy valamit rögzítsen az adagoloban. Lehet csak egy "o" gyűrű vagy egy réz alátét csere és megoldódik a szivárgásom. Ha komplikaltabb és rögzít valamit akkor elviszem adagolóshoz inkább. Ezért kérdeztem hátha valaki tudja mi ez a csavar.  vigyor3
...Te tudod .. de Én kicsavarnám és megszüntetném a tömitetlenséget, ...vagy bontóban előtte megnéznék egy hasonló adagolót hogy milyen tömités van  a BIZONYOS CSAVAR alatt..  de az adagolóshoz elvinni is opció
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.11 szombat, 20:42:12 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #14889 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 13:08:46 »

Sziasztok!!
Olyan kérdésem lenne,hogy a ford mondeoban melyik évjáratig szereltek  vezérműláncot!
Melyik évjáratig láncos a mondeok motorja??

Üdv.: István
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14890 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 13:35:27 »

Sziasztok!!
Olyan kérdésem lenne,hogy a ford mondeoban melyik évjáratig szereltek  vezérműláncot!
Melyik évjáratig láncos a mondeok motorja??

Üdv.: István
mk3ból mind láncos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14891 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 07:47:03 »

meg van a rendszerben vagy 3 másik váltómérete 16-17-18coll ra.ezt kell az aktuálisra beállítani a GEM ben.Csak IDS -el.

ne haragudj, de ez nekem kínai, amit leírtál Smiley
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14892 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 07:48:28 »

Ha kattanásig telitankolsz, akkor kb 200-250 km múlva mozdul meg az üzemanyagszint mutatód?
Ezt még nem figyeltem meg.
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #14893 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:34:15 »

Ha kattanásig telitankolsz, akkor kb 200-250 km múlva mozdul meg az üzemanyagszint mutatód?
Szia. Nekem ezt produkálja és úgy emlékszem régen nem így mutatott. Miért csinálhatja?
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14894 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:43:51 »

Üdv  Uraim!

Egy gyors és hülye kérdés .

2001. 2.0 tddi 116Le-ban hol találom az EGR-t ?

Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #14895 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:55:33 »

Üdv  Uraim!

Egy gyors és hülye kérdés .

2001. 2.0 tddi 116Le-ban hol találom az EGR-t ?



Szia!
Autóval szemben állva a motor jobb oldalánál hátul. A légszűrőtől a turbóhoz menő csőről megy a szelepfedélhez is egy kisebb gumicső(karter gáz) ott benézel és megtalálod. Egy fellexibilis fémcső megy rá és egy vákuumcső.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14896 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:57:23 »

Szia!
Autóval szemben állva a motor jobb oldalánál hátul. A légszűrőtől a turbóhoz menő csőről megy a szelepfedélhez is egy kisebb gumicső(karter gáz) ott benézel és megtalálod. Egy fellexibilis fémcső megy rá és egy vákuumcső.

Köszönöm a gyors választ .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14897 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:29:36 »

ne haragudj, de ez nekem kínai, amit leírtál Smiley
a kerékméretek beállíthatóak a GEM ben,de csak gyári célműszerrel.Talán kicsit befolyásolja a fogyi mérését....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14898 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 21:14:35 »

Szia. Nekem ezt produkálja és úgy emlékszem régen nem így mutatott. Miért csinálhatja?

Azt nem tudom, hogy miért csinálja, de egyszer számolgattam saccperkb és az jött ki, hogy erről a 200 km-ről mintha "nem tudna" az autó az átlag fogyi számításánál. Aztán azóta se érdekelt annyira, hogy bármit is szétszedjek, hogy mi lehet a gond Cheesy. Meg nálam olyan, hogy 200 km-ig nem mozdul, aztán hirtelen lemegy a háromnegyedes vonalra úgy 300 km környékére, ott megint álldogál egy helyben egy darabig 350-400 km-ig, aztán 500-nál már fél tank vonalka vagy picivel alatta... Megszoktam, hetente tankolok, mindig teli, kb tudom, hogy mikor-hol kell legyen.

A 2.2-esünk mutatója sokkal lineárisabb, normálisabban mutatja az üzemanyag fogyását és az átlagfogyit is pár tizedes pontossággal jól számolja. 
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #14899 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 21:38:56 »

Azt nem tudom, hogy miért csinálja, de egyszer számolgattam saccperkb és az jött ki, hogy erről a 200 km-ről mintha "nem tudna" az autó az átlag fogyi számításánál. Aztán azóta se érdekelt annyira, hogy bármit is szétszedjek, hogy mi lehet a gond Cheesy. Meg nálam olyan, hogy 200 km-ig nem mozdul, aztán hirtelen lemegy a háromnegyedes vonalra úgy 300 km környékére, ott megint álldogál egy helyben egy darabig 350-400 km-ig, aztán 500-nál már fél tank vonalka vagy picivel alatta... Megszoktam, hetente tankolok, mindig teli, kb tudom, hogy mikor-hol kell legyen.

A 2.2-esünk mutatója sokkal lineárisabb, normálisabban mutatja az üzemanyag fogyását és az átlagfogyit is pár tizedes pontossággal jól számolja. 
Ami még érdekes, hogy egy oda vissza út a melóhelyre egy osztásba kerül. 120 km, ebből 100 km M3-M0,110-120-as tempóval. Úgy értem ,mondjuk háromnegyedről lemegy félre vagy félről negyedre. Idegesített a dolog koppig teletankoltam,irány meló,hazafele újra teli tank és 6.7 l. ment bele.
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Oldalak: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 304 305 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.