Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:51:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 295 296 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 308 309 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102967 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15050 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:45:11 »

És neked végül megoldódott a bajod?

Valószínűleg a rángatást is a MAP szenzor okozta
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15051 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 06:31:50 »

Igen meg .  kiszedtem fék tisztítóval át fújtam jó vastagon ,  MAF  szenzort vissza vittem  és kicseréltettem azóta mint  ha  most hoztam volna ki a szalonból úgy megy a zerge   taps

eljen
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #15052 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 21:46:09 »

Sziasztok!

Valakinek van egy robbantott ábrája a TDDi turbócső rendszerről cikkszámokkal, esetleg a szükséges bilincsek méreteivel?
Hol találhatok egy használható ilyen rajzot?

Előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15053 Dátum: 2017.03.29 szerda, 07:45:19 »

Sziasztok!
Egy kis segitség kellene.
El kezdett az autó a reggeli hideg inditàskor olyat
csinàlni hogy ràngatja az alapjàratot,de csak az első inditàskor és olyankor füst pamacsokat nyom.Mi lehet ez?
Hiba kód nincs
Porlasztók decemberi felujìtàsuak.
Valakinek valami ötlet?
2001-es 2.0 TDDI 115 le
Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.29 szerda, 07:53:31 írta atadzso » Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15054 Dátum: 2017.03.29 szerda, 08:40:41 »

Sziasztok!
Egy kis segitség kellene.
El kezdett az autó a reggeli hideg inditàskor olyat
csinàlni hogy ràngatja az alapjàratot,de csak az első inditàskor és olyankor füst pamacsokat nyom.Mi lehet ez?
Hiba kód nincs
Porlasztók decemberi felujìtàsuak.
Valakinek valami ötlet?
2001-es 2.0 TDDI 115 le
Köszönöm
Izítógyertya levegő az üza rendszerben acpumpa?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15055 Dátum: 2017.03.29 szerda, 09:12:04 »

Izítógyertya levegő az üza rendszerben acpumpa?

Az ac-t hallani ahogy megy bàr ettöl lehet rossz.
Levegőt hogy tudom meg nézni?
Izzìtò két éve cserélve lett.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15056 Dátum: 2017.03.29 szerda, 09:25:18 »

Sziasztok!

Valakinek van egy robbantott ábrája a TDDi turbócső rendszerről cikkszámokkal, esetleg a szükséges bilincsek méreteivel?
Hol találhatok egy használható ilyen rajzot?

Előre is köszönöm.


Üdv esetleg ez segít

http://www.turbocso.hu/custom/maxcar/image/cache/w900h500/product/gumi/1S7Q-6K770-DC_3.JPG
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #15057 Dátum: 2017.03.29 szerda, 15:02:31 »

Sziasztok,
"új" az autó és első dízel, meg első turbós autóm, ezért tűnhet láma kérdésnek.
Hogyan lehet a turbócsövet ellenőrizni?
Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15058 Dátum: 2017.03.29 szerda, 16:25:11 »

Sziasztok,
"új" az autó és első dízel, meg első turbós autóm, ezért tűnhet láma kérdésnek.
Hogyan lehet a turbócsövet ellenőrizni?
Köszi,
PZs

Olajfolyást, olajsarat keress rajta, az egy árulkodó jel.
Illetve Forscannel+ELM-el lehet nézni turbónyomást. 1,4 körül kell lennie a csúcsnak (4-ben 70-ről lepadlózod). Forscan 2,4-t fog mutatni, mert hozzászámolja a légkörit is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15059 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 11:29:14 »

Olajfolyást, olajsarat keress rajta, az egy árulkodó jel.
Illetve Forscannel+ELM-el lehet nézni turbónyomást. 1,4 körül kell lennie a csúcsnak (4-ben 70-ről lepadlózod). Forscan 2,4-t fog mutatni, mert hozzászámolja a légkörit is.

Hol tudom azt megnézni Forscannben? 
nem sűrűn használtam még azt a programot .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15060 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 13:28:33 »

Izítógyertya levegő az üza rendszerben acpumpa?

Nos ott tart a dolog hogy ha áll egy órát akkor is rángatja inditáskor alapjáraton.
A reggeli indítás gyalázatos volt vagy fél percig rángatta és nyomta a fehér füstöt.
Valaki valami megoldás?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15061 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 20:54:39 »

Nos ott tart a dolog hogy ha áll egy órát akkor is rángatja inditáskor alapjáraton.
A reggeli indítás gyalázatos volt vagy fél percig rángatta és nyomta a fehér füstöt.
Valaki valami megoldás?
Fehér füst levegősödést jelenthet! Vagy AC pumpa nem megy!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15062 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 22:11:05 »

Hol tudom azt megnézni Forscannben? 
nem sűrűn használtam még azt a programot .

MAP.OBDII
Ezt a PID-et keresd.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15063 Dátum: 2017.04.04 kedd, 19:46:08 »

Sziasztok!
Keresek egy megbizható tddi motorhoz értő szerelőt,Bp vagy környékên.
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
mamper
Vendég
« Új hozzászólás #15064 Dátum: 2017.04.06 csütörtök, 15:59:37 »

Sziasztok ismét. Illetve fojamatosan. 20 tddi 115 le . jelenség: beindítás tökéletes. Egy helyben alapjáraton vagy ha elindulok vele akkor is tökéletes ám pár perc után bedadog füstöl nem megy le is áll(mondjuk leginkább alapjáraton) menet közben zuhan a fordulatszám gázadásra nem reagál. Majd gyujtás levesz kuplung kinyom hogy a motor se forogjon ( mert ha nem akkor marad a jrlenség) ujjra indít onnantól ismét megy mint a repülő. Turbó nyomás érzékelőt már javasoltátok. Megpróbáltam. Semmi nem változott. Üzemanyagrendszerben szűrő cserélve meg vissza is fujtam kicsit levegővel(szépen bugyogott a gázolaj) én valami eleltromos dologra gondolok. Szerintetek merre tovább?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15065 Dátum: 2017.04.06 csütörtök, 23:14:45 »

Sziasztok ismét. Illetve fojamatosan. 20 tddi 115 le . jelenség: beindítás tökéletes. Egy helyben alapjáraton vagy ha elindulok vele akkor is tökéletes ám pár perc után bedadog füstöl nem megy le is áll(mondjuk leginkább alapjáraton) menet közben zuhan a fordulatszám gázadásra nem reagál. Majd gyujtás levesz kuplung kinyom hogy a motor se forogjon ( mert ha nem akkor marad a jrlenség) ujjra indít onnantól ismét megy mint a repülő. Turbó nyomás érzékelőt már javasoltátok. Megpróbáltam. Semmi nem változott. Üzemanyagrendszerben szűrő cserélve meg vissza is fujtam kicsit levegővel(szépen bugyogott a gázolaj) én valami eleltromos dologra gondolok. Szerintetek merre tovább?
AC pumpa megy?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #15066 Dátum: 2017.04.07 péntek, 06:59:21 »

Udv Mindenkinek!

Egy olyan gondom van, hogy rohadtul megnott a fogyasztas es nem tudom mitol.
Eddig olyan 6.5-7 literrel eljartam, de most majd 12!! lett.
A tortenethez hozzatartozik, hogy a hatso dob leszakadt(keson vettem eszre, hogy a dob es a cso talalkozasanal megrepend es idovel eltort)
Csere es/vagy javitas folyamatban van.
Gondolom ettol nem no ennyit a fogyasztas...
Amugy minden olyan mint eddig, nem gyengult az auto, ugyanugy megy.
A fogyasztast nem az uzemanyagmerovel mertem, hanem kilometerszamlalo utan(tele tank, mentem parszaz kilometert es ismet tele tank)
Mi lehet a gond, illetve a megolas?
Koszonom elore is a segitseget es a tapasztalatokat!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15067 Dátum: 2017.04.07 péntek, 07:22:26 »

Udv Mindenkinek!

Egy olyan gondom van, hogy rohadtul megnott a fogyasztas es nem tudom mitol.
Eddig olyan 6.5-7 literrel eljartam, de most majd 12!! lett.
A tortenethez hozzatartozik, hogy a hatso dob leszakadt(keson vettem eszre, hogy a dob es a cso talalkozasanal megrepend es idovel eltort)
Csere es/vagy javitas folyamatban van.
Gondolom ettol nem no ennyit a fogyasztas...
Amugy minden olyan mint eddig, nem gyengult az auto, ugyanugy megy.
A fogyasztast nem az uzemanyagmerovel mertem, hanem kilometerszamlalo utan(tele tank, mentem parszaz kilometert es ismet tele tank)
Mi lehet a gond, illetve a megolas?
Koszonom elore is a segitseget es a tapasztalatokat!
Szia! Egy hibás kipufogórendszer is okozhat fogyasztás növekedést de ennyit nem hinném. Esetleg fék szorulás vastagabb cipő, gagyi üzemanyag klíma stb..
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15068 Dátum: 2017.04.07 péntek, 07:30:36 »

Szia! Egy hibás kipufogórendszer is okozhat fogyasztás növekedést de ennyit nem hinném. Esetleg fék szorulás vastagabb cipő, gagyi üzemanyag klíma stb..

A hátsó dob elvesztése semmi azaz nulla változást okoz a fogyasztásban.
Főleg egy turbós dízel motornál.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15069 Dátum: 2017.04.07 péntek, 07:31:17 »

Udv Mindenkinek!

Egy olyan gondom van, hogy rohadtul megnott a fogyasztas es nem tudom mitol.
Eddig olyan 6.5-7 literrel eljartam, de most majd 12!! lett.
A tortenethez hozzatartozik, hogy a hatso dob leszakadt(keson vettem eszre, hogy a dob es a cso talalkozasanal megrepend es idovel eltort)
Csere es/vagy javitas folyamatban van.
Gondolom ettol nem no ennyit a fogyasztas...
Amugy minden olyan mint eddig, nem gyengult az auto, ugyanugy megy.
A fogyasztast nem az uzemanyagmerovel mertem, hanem kilometerszamlalo utan(tele tank, mentem parszaz kilometert es ismet tele tank)
Mi lehet a gond, illetve a megolas?
Koszonom elore is a segitseget es a tapasztalatokat!
Nincs gázolaj szivárgás valahol?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mamper
Vendég
« Új hozzászólás #15070 Dátum: 2017.04.07 péntek, 07:48:30 »

AC pumpa megy?
Igen megy az ac. Teljesen hallható módon. Sőt amikor lefullad utánna egy pillanatig hallani is hogy még teker.
Naplózva
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15071 Dátum: 2017.04.07 péntek, 10:29:22 »

Nincs gázolaj szivárgás valahol?

Én akár milyen finoman nyomom a gázt  8-8.2 alá  nehezen megy a fogyasztásom  . óra szerint tankolásnál számolva olyan  8.3-ra jön ki  .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15072 Dátum: 2017.04.07 péntek, 10:57:12 »

Én akár milyen finoman nyomom a gázt  8-8.2 alá  nehezen megy a fogyasztásom  . óra szerint tankolásnál számolva olyan  8.3-ra jön ki  .

Nálam általában 7.2 körül van vegyesen, hosszabb pályázás tempomattal volt már 6.5, télen viszont 7.5-ig is felmegy. Minden tankolásnál számolom.

Mondjuk az enyém meg van csippelve.  vigyor3
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15073 Dátum: 2017.04.07 péntek, 11:09:26 »

Én akár milyen finoman nyomom a gázt  8-8.2 alá  nehezen megy a fogyasztásom  . óra szerint tankolásnál számolva olyan  8.3-ra jön ki  .

Ha szinte csak városozol vele és főleg BP-n, akkor még normális is lehet. Ha azért van ebben bőven pálya, országút, akkor kicsit soknak tűnik. Persze van az a láb, ami ott is kihoz ilyen fogyit Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15074 Dátum: 2017.04.07 péntek, 20:35:27 »

Ha szinte csak városozol vele és főleg BP-n, akkor még normális is lehet. Ha azért van ebben bőven pálya, országút, akkor kicsit soknak tűnik. Persze van az a láb, ami ott is kihoz ilyen fogyit Cheesy

Város és lakot területen kívül  60km/nap  ha nem csalingázok vmerre.  Ma megtankoltam az autót  és számításaim szerint 7,9-re jött ki az átlagfogyasztás 
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #15075 Dátum: 2017.04.07 péntek, 20:35:52 »

Nincs gázolaj szivárgás valahol?

Nincs ilyen problema.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #15076 Dátum: 2017.04.07 péntek, 20:47:10 »

Szia! Egy hibás kipufogórendszer is okozhat fogyasztás növekedést de ennyit nem hinném. Esetleg fék szorulás vastagabb cipő, gagyi üzemanyag klíma stb..

Fek nem szorul az egeszen biztos.
Marad ezek kozul a gagyi uzemanyag.
Olcso kutnal tankolok, aztan lehet ez okozza a bajt.
Eddig nem volt vele gond, tobb mint 1 honapja ott tankolok, most jott elo, de durvan.
Volt mar ilyen korabban egy masik kutnal, de ott sem volt allando ez a jelenseg.
Tok azt kepzelem, hogy az olcso kutaknal a kutfej megvan piszkalva es hiaba olcsobb, tobbet mer es tobbet fizet az ember.
Jartam mar ugy(shell kutnal), hogy tankoltam, nem volt ures a tank es tobbet tankoltam mint maga a tank.
25 literes tank nem volt ures es 30 litert tankoltam bele.
Szoltam a kutas sracnak es o valtig allitotta, hogy minden jo a meroeszkozzel.
Azota nem jarok shell kutakra es nem is ajanlom.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15077 Dátum: 2017.04.14 péntek, 00:40:02 »

Sziasztok! Még most se vagyok előrébb a mondeomal! Reggeli indítás kb 20 mp ig dadog és kéket füstöl! Melegen egyáltalán nem! Mi csinálhatja? Porlasztók ujak de nincsenek bemérve! Monták szelepszár szimering vagy turbó! Segitsetek köszönöm!
Naplózva
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #15078 Dátum: 2017.04.14 péntek, 01:43:55 »

Szia. Ez így táv fogalom pl az én  részemre. Akár lehet map szenzor is. Bármi. Érdemes lenne gépre tenni hátha dob vmit. 
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15079 Dátum: 2017.04.14 péntek, 05:31:29 »

Sziasztok! Még most se vagyok előrébb a mondeomal! Reggeli indítás kb 20 mp ig dadog és kéket füstöl! Melegen egyáltalán nem! Mi csinálhatja? Porlasztók ujak de nincsenek bemérve! Monták szelepszár szimering vagy turbó! Segitsetek köszönöm!
Nem próbáltátok visszatenni a régi csúcsokat? Azzal sztem ki lehetne zárni a csúcs kérdéskört.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #15080 Dátum: 2017.04.14 péntek, 07:53:38 »

Sziasztok! Még most se vagyok előrébb a mondeomal! Reggeli indítás kb 20 mp ig dadog és kéket füstöl! Melegen egyáltalán nem! Mi csinálhatja? Porlasztók ujak de nincsenek bemérve! Monták szelepszár szimering vagy turbó! Segitsetek köszönöm!

Ilyet , akkor csinált az enyém, mikor az izzító gyertya volt rossz, azt ellenőriztétek
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #15081 Dátum: 2017.04.14 péntek, 12:13:56 »

Sziasztok!

Remélem jó helyre írom ezt Smiley

Két kérdésem is lenne, néhány napja észrevettem hogy a porlasztók körül kicsit olajos volt, letöröltem, ma néztem és megint, nagyon kicsi mértékben, de azért idegesít, mi okozhatja ezt?

A másik kérdésem pedig az, hogy otthon ki tudom tisztítani az AC pumpámat? Igazából lehet-e egyáltalán tisztítani valahogy? Néha nagyobb fordulaton mintha megtorpanna az autó, aztán megy tovább utána. Olvastam olyan lehetőséget, hogy bele kell tölteni valami adalékot és menni vele amíg ki nem tisztul, de erre sajnos nincs lehetőségem most.
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15082 Dátum: 2017.04.14 péntek, 13:43:56 »

Sziasztok!

Remélem jó helyre írom ezt Smiley

Két kérdésem is lenne, néhány napja észrevettem hogy a porlasztók körül kicsit olajos volt, letöröltem, ma néztem és megint, nagyon kicsi mértékben, de azért idegesít, mi okozhatja ezt?

A másik kérdésem pedig az, hogy otthon ki tudom tisztítani az AC pumpámat? Igazából lehet-e egyáltalán tisztítani valahogy? Néha nagyobb fordulaton mintha megtorpanna az autó, aztán megy tovább utána. Olvastam olyan lehetőséget, hogy bele kell tölteni valami adalékot és menni vele amíg ki nem tisztul, de erre sajnos nincs lehetőségem most.
A porlasztók körül van egy tömítés, azt kell cserélni.
ez az:
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_transit00-06transit06-mondeo00-07_10970

Az ac-t nem tudod értelmesen tisztítani, ha jól tudom peremezve rakják össze, szét még csak szét lehet szedni, de az összerakásnál lehet, hogy csöpögni fog.
A benne lévő szűrő meg talán csak egy egyszerű szitaszűrő.
Egyszerűbb cserélni, ha valóban az a baja.

Az adalék inkább a csúcsot(/adagolót?) tisztítja, ha egyáltalán tisztítja. Sztem ezek csak mókusvakításra jók.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #15083 Dátum: 2017.04.14 péntek, 14:39:06 »

Szuper, érdemes az összeset egyszerre kicserélni vagy csak amelyiknél ereszti az olajat?

A porlasztók körül van egy tömítés, azt kell cserélni.
ez az:
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_transit00-06transit06-mondeo00-07_10970

Az ac-t nem tudod értelmesen tisztítani, ha jól tudom peremezve rakják össze, szét még csak szét lehet szedni, de az összerakásnál lehet, hogy csöpögni fog.
A benne lévő szűrő meg talán csak egy egyszerű szitaszűrő.
Egyszerűbb cserélni, ha valóban az a baja.

Az adalék inkább a csúcsot(/adagolót?) tisztítja, ha egyáltalán tisztítja. Sztem ezek csak mókusvakításra jók.

Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15084 Dátum: 2017.04.14 péntek, 15:23:42 »

Szuper, érdemes az összeset egyszerre kicserélni vagy csak amelyiknél ereszti az olajat?

Ahogy érzed. Én egyszerre cseréltem, igaz nálam mind a 4 olajos volt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15085 Dátum: 2017.04.14 péntek, 21:53:40 »

Nem próbáltátok visszatenni a régi csúcsokat? Azzal sztem ki lehetne zárni a csúcs kérdéskört.
nem probáltuk vissza tenni! Visszateszzük ha azzal is csinálja akkor kicserélem az izzítókat! Azt nem cseréltem még! Am rádugtuk gépre 3 hibakódot adott ki! Má pontosan nem emlékszem de 2 az egr re utalt! Szerelő jövőhéten vakolja le h mit mutat ugy! A 3 ik vmi menet szabályzó szelep vmi ilyesmi volt ő se jött rá miaz! Majd pontosan leirom nektek h mik azok már kimentek eszemből! Köszi mendenkinek a válaszokat! Smiley
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #15086 Dátum: 2017.04.14 péntek, 23:11:11 »

nem probáltuk vissza tenni! Visszateszzük ha azzal is csinálja akkor kicserélem az izzítókat! Azt nem cseréltem még! Am rádugtuk gépre 3 hibakódot adott ki! Má pontosan nem emlékszem de 2 az egr re utalt! Szerelő jövőhéten vakolja le h mit mutat ugy! A 3 ik vmi menet szabályzó szelep vmi ilyesmi volt ő se jött rá miaz! Majd pontosan leirom nektek h mik azok már kimentek eszemből! Köszi mendenkinek a válaszokat! Smiley

Először az Izzító gyertyákat nézném meg, egyszerűbb és gyorsabb és nagyobb az esélye, hogy az a rossz, ha még nem cseréltél benne
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
galitddi
Vendég
« Új hozzászólás #15087 Dátum: 2017.04.19 szerda, 12:17:47 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni.

2001-es tddi d6ba 115 lovas Mondiról lenne szó.
Mégpedig az lenne hogy ha huzamosabb ideig áll a kocsi(egy nap),indításnál nem megy az összes henger ugrál fel le az alapjárat majd leáll,de utána már nem indul be csak tekeri és szürkés füst jön belőle.Csak hidegindítóval tudom be indítani.De ezután ha leállítom és beindítom pöccre indul. Izzítógyertyák tél előtt cserélve gazolajszűrő is cserélve akkor. Porlasztócsúcs-nál laza hollanderekkel indítóztam gázolaj fröcsög szoval nafta van.
Ha valakinek van valamiféle ötlete a hibára várom!

Köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15088 Dátum: 2017.04.19 szerda, 13:08:26 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni.

2001-es tddi d6ba 115 lovas Mondiról lenne szó.
Mégpedig az lenne hogy ha huzamosabb ideig áll a kocsi(egy nap),indításnál nem megy az összes henger ugrál fel le az alapjárat majd leáll,de utána már nem indul be csak tekeri és szürkés füst jön belőle.Csak hidegindítóval tudom be indítani.De ezután ha leállítom és beindítom pöccre indul. Izzítógyertyák tél előtt cserélve gazolajszűrő is cserélve akkor. Porlasztócsúcs-nál laza hollanderekkel indítóztam gázolaj fröcsög szoval nafta van.
Ha valakinek van valamiféle ötlete a hibára várom!

Köszönöm!
ac pumpa vagy levegősödés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
galitddi
Vendég
« Új hozzászólás #15089 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 06:13:09 »

Igen ac volt a baja!
Köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15090 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 20:42:07 »

Sziasztok! Ma lefulladtam araszolás közben és azóta nem indul csak tekergeti a motort amíg le nem merül.  Lelazítottam a  porlaszlókon a csöveket mindenütt nyomja. Az ac-ból jövő csövön is dől a nafta. Vajon mi lehet addig mint a doxa. A vezérlés át tud ugrani ilyen fulladásnál? A kocsi Pestlőrincen van valaki tud segíteni szerelő szervíz stb..
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.24 hétfő, 20:45:42 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #15091 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 20:58:24 »

adagoló reléje az akksi alatt?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15092 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:00:17 »

adagoló reléje az akksi alatt?
Sztem akkor nem jönne go a lelazított csöveken.

Az adagoló elektronikája tud így megdögleni?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15093 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:02:07 »

Sztem akkor nem jönne go a lelazított csöveken.

Az adagoló elektronikája tud így megdögleni?
De akkor a nagynyomású csöveken sem jönne a gázolaj nem?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15094 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:18:42 »

De akkor a nagynyomású csöveken sem jönne a gázolaj nem?

Nem tudom, az adagoló lelkivilágát nem ismerem ennyire. De pl el tudom képzelni, hogy rossz időzítéssel adagol, azaz rosszkor. Szóval hiába jön, ha éppen kipufog.
Az indítózás közben milyen színű füst jön a kipufogóból?
Diaggal néztétek, nincs vmi hibakód?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15095 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:25:49 »

Sziasztok! Ma lefulladtam araszolás közben és azóta nem indul csak tekergeti a motort amíg le nem merül.  Lelazítottam a  porlaszlókon a csöveket mindenütt nyomja. Az ac-ból jövő csövön is dől a nafta. Vajon mi lehet addig mint a doxa. A vezérlés át tud ugrani ilyen fulladásnál? A kocsi Pestlőrincen van valaki tud segíteni szerelő szervíz stb..
immo?pótkulccsal sem megy?bár teker....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15096 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:27:02 »

Nem tudom, az adagoló lelkivilágát nem ismerem ennyire. De pl el tudom képzelni, hogy rossz időzítéssel adagol, azaz rosszkor. Szóval hiába jön, ha éppen kipufog.
Az indítózás közben milyen színű füst jön a kipufogóból?
Diaggal néztétek, nincs vmi hibakód?
Nem láttam füstölni sajnos, A műszerfalon nem villog semmi hibára utaló jel kiolvasni pedig csak az adagolóból lehet ha az a gond a hibát ahhoz meg nincs olvasóm.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15097 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:28:35 »

Sziasztok! Ma lefulladtam araszolás közben és azóta nem indul csak tekergeti a motort amíg le nem merül.  Lelazítottam a  porlaszlókon a csöveket mindenütt nyomja. Az ac-ból jövő csövön is dől a nafta. Vajon mi lehet addig mint a doxa. A vezérlés át tud ugrani ilyen fulladásnál? A kocsi Pestlőrincen van valaki tud segíteni szerelő szervíz stb..
szentimrén nem messze lakik Styleair Gabi asszem.diaggal biztos tudna segíteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15098 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:28:49 »

immo?pótkulccsal sem megy?bár teker....
Ha lenne pótkulcsom kipróbálnám! 5 éve nem tiltott le  csak most?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15099 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 21:29:52 »

szentimrén nem messze lakik Styleair Gabi asszem.diaggal biztos tudna segíteni.
Hát igen lehet többet tudnánk meg!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak: 1 ... 295 296 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 308 309 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.