Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 11:01:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 311 312 313 314 315 316 317 [318] 319 320 321 322 323 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113164 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
dole
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #15850 Dátum: 2019.03.28 csütörtök, 07:56:23 »

Töltőlevegő hőmérséklet érzékelő.
Ellenőrizd a MAP szenzor csatlakozóját,vezetékelését.Ha semmi, akkor cseréld a MAP érzékelőt.

Köszönöm a gyors reagálást! Merre találom? sajnos a Fordnál nem vagyok otthon ebben a részében.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15851 Dátum: 2019.03.28 csütörtök, 08:30:53 »

Sziasztok!

Ezerhála a társaságnak! Megoldódott a probléma az akksi alatti relé cseréjével, el tűnt az összes hibakód. Az autó tökéletesen indul-megy-leáll Smiley tegnap mentünk is vele gyorsan 100km-t gond nélkül. Miután haza értünk, csak rá olvastam és egy érdekes hibát hoz..

a kód: P007F

ezt viszont nem tudjuk, hogy mi lehet.. semmi visszajelző nem világít és semmi rendellenességet nem vettünk észre.

áááááááá
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1153088#msg1153088

lényeg hogy megvan a hiba
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15852 Dátum: 2019.03.28 csütörtök, 08:33:11 »

Köszönöm a gyors reagálást! Merre találom? sajnos a Fordnál nem vagyok otthon ebben a részében.
a cooler utáni fémcső szakaszban lakik.jobb elöl alul...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dole
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #15853 Dátum: 2019.03.28 csütörtök, 09:05:33 »

a cooler utáni fémcső szakaszban lakik.jobb elöl alul...

rendben, köszönöm szépen, és HATALMAS KIRÁLYOK VAGYTOK!!! Még annyit hozzá fűznék... hogy mennyire szakik is ezek a szakik, mint pl.: Bosch szerviz, Marso pont, Ford hovány, a Ford szervízes aki (állítólag) 8 évet töltött Ford szervízben és még sorolhatnám a környéken dolgozó ("Na Ő biztosan meg tudja csinálni és Tőle még úgy autó nem jött el, hogy ne legyen jó") személyeket... Ti meg 10perc alatt megoldjátok a problémát...

le a kalappal előttetek!
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #15854 Dátum: 2019.04.13 szombat, 18:35:11 »

üdv.
Valaki találkozott e már olyan problémával hogy ha az autóval úgy állok meg este hogy az orra magasabban van azaz lejtőnek felfelé (elég csak minimális). Akkor reggelre alig akar beindulni. Azaz első indításra beindul de le is áll hiába adok gázt, majd 2x 15mp indítózásra sikerül ezalatt igen csak füstös. Ha beindul utána rángat a motor is egy ideig. Ha egyenesen vagy lejtőnek lefelé állok meg akkor pöccre indul. Ez a jelenség üzemanyag mennyiségtől és időjárástól független.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15855 Dátum: 2019.04.13 szombat, 18:40:27 »

üdv.
Valaki találkozott e már olyan problémával hogy ha az autóval úgy állok meg este hogy az orra magasabban van azaz lejtőnek felfelé (elég csak minimális). Akkor reggelre alig akar beindulni. Azaz első indításra beindul de le is áll hiába adok gázt, majd 2x 15mp indítózásra sikerül ezalatt igen csak füstös. Ha beindul utána rángat a motor is egy ideig. Ha egyenesen vagy lejtőnek lefelé állok meg akkor pöccre indul. Ez a jelenség üzemanyag mennyiségtől és időjárástól független.

Nézd meg, hogy működik-e az AC.  (feltehetően nem, mert egyébként nem lenne ilyen)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #15856 Dátum: 2019.04.13 szombat, 19:03:15 »

Nézd meg, hogy működik-e az AC.  (feltehetően nem, mert egyébként nem lenne ilyen)
köszi holnap megnézem.
Naplózva
Makka870
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15857 Dátum: 2019.04.15 hétfő, 11:01:46 »

Üdv
Nem rég vettem egy Mk3 mondeot 2.0 tddi kombit körülbelül másfél hónapja van nálam eddig semmi baja nem volt de 2 napja azt csinálja hogy ritkán ha hosszabb utat teszek meg és előzők hirtelen megtorpan a kocsi és érződik hogy nem működik a turbó utána megállok leallitom újra beinditom és mintha semmi sem történt  volna újra jó az autó.
Valakinek volt már ilyen esetleg valami ötlet h mi lehet a probléma?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15858 Dátum: 2019.04.15 hétfő, 12:00:26 »

Üdv
Nem rég vettem egy Mk3 mondeot 2.0 tddi kombit körülbelül másfél hónapja van nálam eddig semmi baja nem volt de 2 napja azt csinálja hogy ritkán ha hosszabb utat teszek meg és előzők hirtelen megtorpan a kocsi és érződik hogy nem működik a turbó utána megállok leallitom újra beinditom és mintha semmi sem történt  volna újra jó az autó.
Valakinek volt már ilyen esetleg valami ötlet h mi lehet a probléma?
Vészüzem.Hibakódolvasás, mert lehet MAP szenzor hiba, vagy üza rendszeri probléma is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Makka870
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15859 Dátum: 2019.04.15 hétfő, 14:22:11 »

Vészüzem.Hibakódolvasás, mert lehet MAP szenzor hiba, vagy üza rendszeri probléma is.

Azt elfelejtettem leirni hogy mikor ez történik akkor nem villan fel egy hiba lámpa se. De köszönöm már hétvégén vihetem is az autót és megnezük hogy mit ír ki a gép Smiley
Nem nagyon értek hozzá de ha map szenzor hibás lesz akkor körülbelül mennyibe fog kerülni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15860 Dátum: 2019.04.15 hétfő, 15:12:49 »

Azt elfelejtettem leirni hogy mikor ez történik akkor nem villan fel egy hiba lámpa se. De köszönöm már hétvégén vihetem is az autót és megnezük hogy mit ír ki a gép Smiley
Nem nagyon értek hozzá de ha map szenzor hibás lesz akkor körülbelül mennyibe fog kerülni?
ezt ne vedd kp-nek, és azt sem, hogy lesz hibakód...lehet csak élő adatfolyamban lehet a hibát majd megtalálni, menet közben.

Egy map bontottan 5-től már vehető...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #15861 Dátum: 2019.04.15 hétfő, 15:54:05 »

Nézd meg, hogy működik-e az AC.  (feltehetően nem, mert egyébként nem lenne ilyen)
na megnézem. És igen nem megy az ac pumpa mert nincs is. ☹️
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15862 Dátum: 2019.04.15 hétfő, 16:50:52 »

na megnézem. És igen nem megy az ac pumpa mert nincs is. ☹️

Ez fura, mert a 115 LE-s motoroknál kellene lenni.....
Hol nézted?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Makka870
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15863 Dátum: 2019.04.15 hétfő, 17:03:42 »

ezt ne vedd kp-nek, és azt sem, hogy lesz hibakód...lehet csak élő adatfolyamban lehet a hibát majd megtalálni, menet közben.

Egy map bontottan 5-től már vehető...

Értem köszönöm a segítséget hát még a hétvége messze van de remélem csak ennyi lesz a baj Smiley
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15864 Dátum: 2019.04.15 hétfő, 18:25:24 »

na megnézem. És igen nem megy az ac pumpa mert nincs is. ☹️

Könnyen lehet, hogy egyik előző tulaj kiberhelte belőle "az adagoló úgyis felszívja majd" jelmondattal  falbav
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #15865 Dátum: 2019.04.16 kedd, 08:23:38 »

Könnyen lehet, hogy egyik előző tulaj kiberhelte belőle "az adagoló úgyis felszívja majd" jelmondattal  falbav
úgy ahogy írod. Csak a helye van meg. 
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15866 Dátum: 2019.04.16 kedd, 09:26:27 »

úgy ahogy írod. Csak a helye van meg. 

Őket szokták ajánlani utángyártott AC-val kapcsolatban: http://www.ko-csi.hu/
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Wyer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #15867 Dátum: 2019.05.07 kedd, 08:33:17 »

Őket szokták ajánlani utángyártott AC-val kapcsolatban: http://www.ko-csi.hu/


Sziasztok!
Én náluk vettem.

www.delman.hu
Naplózva

13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000  2019(286500)  átlagfogy. : vegyes 6,5  város 9
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15868 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 19:49:43 »

Sziasztok.

2.0tddi valtozo geos 2001-esbe hol találom a vakumszabalyzot? Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15869 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 19:53:06 »

Sziasztok.

2.0tddi valtozo geos 2001-esbe hol találom a vakumszabalyzot? Smiley

Kövesd visszafele a vákuumcsövet a "labdától".....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15870 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 20:06:27 »

Sziasztok.

2.0tddi valtozo geos 2001-esbe hol találom a vakumszabalyzot? Smiley
ha elöl van az egr szeleped, akkor a szívósorra van szerelve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15871 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 20:18:48 »

ha elöl van az egr szeleped, akkor a szívósorra van szerelve.


Hátul van az egr. Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15872 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 20:22:57 »


Hátul van az egr. Smiley


Persze.
A csövet követted? Ha jól emlékszem, akkor a szervószivattyú melletti "S" töltőlevegőcső alatt vannak a szelepek.
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.09 csütörtök, 20:36:10 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15873 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 21:12:37 »


Persze.
A csövet követted? Ha jól emlékszem, akkor a szervószivattyú melletti "S" töltőlevegőcső alatt vannak a szelepek.

Igen követtem...köszönöm a segítséget...amelyik a turbóra megy a cső, az lent a szelepnél letört a szelep csatlakozójával együtt.

TDCI-ben lévő nyomásszabályzó az jó lehet a TDDI-be? Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
hansaplast
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #15874 Dátum: 2019.05.19 vasárnap, 17:53:12 »

Hello
Vezérműláncot cserélnék.
A főtengely pozicionálásához kellene bedugni egy szerszamot a lendkerékhez.
Nem találom az ehhez szükséges lyukat.
Köszönöm a segítséget.
Bye
Naplózva

06-70-2929403
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15875 Dátum: 2019.05.19 vasárnap, 18:51:56 »

Hello
Vezérműláncot cserélnék.
A főtengely pozicionálásához kellene bedugni egy szerszamot a lendkerékhez.
Nem találom az ehhez szükséges lyukat.
Köszönöm a segítséget.
Bye

A CKP-t kell kivenni és lesz egy kihagyás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #15876 Dátum: 2019.05.19 vasárnap, 20:34:07 »

Sziasztok,

van valami jele annak ha a jobb oldali hidraulikus motortartó bak elhalálozik?
...ma emeltem fel a kocsit, a motor csak úgy pattogott benne mint a kocsonya.

Köszi
Üdv
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
hansaplast
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #15877 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 10:28:55 »

Hello
Adagolócsere utáni immo tanításhoz keresek valakit.
Vic sajnos be van táblázva.
Köszönöm
Naplózva

06-70-2929403
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15878 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 13:01:08 »

Hello
Adagolócsere utáni immo tanításhoz keresek valakit.
Vic sajnos be van táblázva.
Köszönöm
kérdezd:
turán netrcore-t
h.szoboszlón HZSolt92-t
Budán Relhist-et
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #15879 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 13:59:39 »

Hello
Adagolócsere utáni immo tanításhoz keresek valakit.
Vic sajnos be van táblázva.
Köszönöm
Forscan tudja, ha van egy usb-s elm-ed...
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
hansaplast
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #15880 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 13:17:12 »

kérdezd:
turán netrcore-t
h.szoboszlón HZSolt92-t
Budán Relhist-et
Köszönöm a segítségeket.
Naplózva

06-70-2929403
hansaplast
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #15881 Dátum: 2019.05.28 kedd, 19:40:25 »

Hello
Immo problema megolddott. Nem indul.
Azt jelzi hibának, hogy a főtengely és vezérműtengely nincs szinkronban.
Tehát a vezérlésnél ronthattam el valamit.
Tudna valaki leírást adni a vezérlés beállításához?
Köszönöm
Naplózva

06-70-2929403
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15882 Dátum: 2019.05.28 kedd, 21:10:31 »

Hello
Immo problema megolddott. Nem indul.
Azt jelzi hibának, hogy a főtengely és vezérműtengely nincs szinkronban.
Tehát a vezérlésnél ronthattam el valamit.
Tudna valaki leírást adni a vezérlés beállításához?
Köszönöm
https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2001_10.2000-02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/303_engine/303-01e_engine_2.0l_duratorq-di-tddi_(puma)_diesel-2.0l_duratorq-tdci_(puma)_diesel-2.2l_duratorq-tdci_(puma)_diesel/description_and_operation/diagnosis_and_testing/in-vehicle_repair/camshafts/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #15883 Dátum: 2019.07.09 kedd, 20:12:43 »

sziasztok!

vízpumpát kell cserélnem, mi a tapasztalat, használhatóak az u.gy.-k is vagy csak gyárit vegyek? másik kérdésem, hogy a vízpuma szíjának feszítőjén lévő görgőt lehet külön cserélni, vagy csak a komplett feszítőt?
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.09 kedd, 20:15:26 írta tulok99 » Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
nagypele
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #15884 Dátum: 2019.07.10 szerda, 21:24:07 »

Sziasztok. Turbo geometria tisztításhoz tudtok ajánlani valakit?

Naplózva

Mk4 2011  2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci  Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15885 Dátum: 2019.07.10 szerda, 23:11:58 »

sziasztok!

vízpumpát kell cserélnem, mi a tapasztalat, használhatóak az u.gy.-k is vagy csak gyárit vegyek? másik kérdésem, hogy a vízpuma szíjának feszítőjén lévő görgőt lehet külön cserélni, vagy csak a komplett feszítőt?

Nálunk utángyártott van az MK3-ban. 50e km már biztos van benne, de lehet 100e is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15886 Dátum: 2019.07.10 szerda, 23:12:26 »

Sziasztok. Turbo geometria tisztításhoz tudtok ajánlani valakit?



Ervin itt a fórumon.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nagypele
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #15887 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 12:26:12 »

Ervin itt a fórumon.

köszönöm. bátran mered ajánlani?
Naplózva

Mk4 2011  2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci  Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15888 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 13:14:09 »

köszönöm. bátran mered ajánlani?

Igen. Csukott szemmel, kisujjal is megcsinálja Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
corollaxl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #15889 Dátum: 2019.07.12 péntek, 09:01:36 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Az autóm 2003.12. ho facelift 2.0 tddi 90 le kombi.

Minden ok a kocsival egyetlen zavaró dolog hogy indítás után pici zorges mintha nem lenne eleg magas az alapjarat kb 2 mp utana kisimul a járás.

Ezzel kapcsolatban kérdezném hogy ebben a kocsiban gyárilag volt e AC pumpa, vagy csak a 116 le valtozatban, mert ha igen akkor az enyémbe már nincsen benne előző tulaj kiszedhette. akkor elképzelhető hogy az okozza a hangot hogy az AC helyett csak az adagoló húzza az üzemanyagot és az elején még nincs akkora nyomás?

Vagy van esetleg valakinek valami más tippje?

Az autóban vadonatúj kettős tömegű lendkerék és kuplung szett van gyári!

Segítségeteket előre is köszönöm! Gábor
Naplózva
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #15890 Dátum: 2019.07.13 szombat, 13:53:02 »

Sziasztok!

Nem igazán ide vágó kérdés, de jobb helyet nem tudok: Szeretnék venni egy kisteherautót. Nézegetem a Transit-okat is, de nem tudom melyik motor megbízható, melyik problémás. 2000-2006 közöttieket néztem, találtam 2.0-ás 101 lovast, 2,4-es 90 lovast, de sok motor variációt láttam...
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15891 Dátum: 2019.07.13 szombat, 15:35:00 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Az autóm 2003.12. ho facelift 2.0 tddi 90 le kombi.

Minden ok a kocsival egyetlen zavaró dolog hogy indítás után pici zorges mintha nem lenne eleg magas az alapjarat kb 2 mp utana kisimul a járás.

Ezzel kapcsolatban kérdezném hogy ebben a kocsiban gyárilag volt e AC pumpa, vagy csak a 116 le valtozatban, mert ha igen akkor az enyémbe már nincsen benne előző tulaj kiszedhette. akkor elképzelhető hogy az okozza a hangot hogy az AC helyett csak az adagoló húzza az üzemanyagot és az elején még nincs akkora nyomás?

Vagy van esetleg valakinek valami más tippje?

Az autóban vadonatúj kettős tömegű lendkerék és kuplung szett van gyári!

Segítségeteket előre is köszönöm! Gábor

A 90 LE-s változatban gyárilag nincs előszállító tüzelőanyag szivattyú.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15892 Dátum: 2019.07.16 kedd, 12:36:12 »

Üdv 2.0 2001es tddi 3500as hibakódot ír. Szerelő elmondása szerint egyet fecskendeznek indításnál a porlasztok aztán leáll az auto. Valakinek ötlet esetleg?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #15893 Dátum: 2019.08.17 szombat, 04:34:27 »

Sziasztok! 90le-s TDDI fix geós turbót, hogyan lehet rábirni, hogy 2000-es fordulat alatt is rendesen dolgozzon? Olvastam itt régen, hogy a vákumlabdánál kéne variálni.  Mit is?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15894 Dátum: 2019.08.17 szombat, 10:17:22 »

Sziasztok! 90le-s TDDI fix geós turbót, hogyan lehet rábirni, hogy 2000-es fordulat alatt is rendesen dolgozzon? Olvastam itt régen, hogy a vákumlabdánál kéne variálni.  Mit is?

2000 alatt?
Minek, amúgy sem jó ott használni a motort. Nem véletlenül van ez így.
A "fix geós" turbó waste gate szabályzású, vagyis kell a gázáramlás, hogy felpörögjön és a fordulatszám felső határ van csak szabályozva.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vendani99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15895 Dátum: 2019.08.17 szombat, 19:17:24 »

Sziasztok! Nagyon fontos kérdéssel állok elétek mert eddig senki sem tudta hogy miért produkálja az alábbi tüneteit a Mondeóm! Az a helyzet hogy szét lett szedve a hűtő és félre lett rakva 1-2 napra utána össze lett rakva, fel lett töltve! Azóta azt csinálja hogy amikor bekapcsolom a klímát akkor a kompresszor elindul majd 1 másodperc múlva meg is áll és 5 másodperc múlva megint elindul és 1 másodperc múlva megint leáll és így folytatódik, nem megy folyamatosan, persze hideg levegő a kocsiban nuku! És még annyi hogy amikor össze lett rakva nem ment a ventilátor egyik sem kiszedtem vissza raktam és most mindkettő megy folyamatosan! Kérlek segítsetek mert hosszú út áll előttem irány nyaralni és nem szeretném végig szenvedni a ki és haza jutást!  Grin Grin
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15896 Dátum: 2019.08.17 szombat, 21:09:07 »

Sziasztok! Nagyon fontos kérdéssel állok elétek mert eddig senki sem tudta hogy miért produkálja az alábbi tüneteit a Mondeóm! Az a helyzet hogy szét lett szedve a hűtő és félre lett rakva 1-2 napra utána össze lett rakva, fel lett töltve! Azóta azt csinálja hogy amikor bekapcsolom a klímát akkor a kompresszor elindul majd 1 másodperc múlva meg is áll és 5 másodperc múlva megint elindul és 1 másodperc múlva megint leáll és így folytatódik, nem megy folyamatosan, persze hideg levegő a kocsiban nuku! És még annyi hogy amikor össze lett rakva nem ment a ventilátor egyik sem kiszedtem vissza raktam és most mindkettő megy folyamatosan! Kérlek segítsetek mert hosszú út áll előttem irány nyaralni és nem szeretném végig szenvedni a ki és haza jutást!  Grin Grin

Távolról sokat nem lehet tenni.

Amikor elindul a klíma kompresszor, elindul a ventilátor is? Ha nem, akkor nem hűti vissza a kondenzátort és emiatt kapcsol ki a klíma kompresszor.
Elektromos csatlakozások, biztosítékok, előtét ellenállás , vezetékek ellenőrzése.
Távolról ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vendani99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15897 Dátum: 2019.08.19 hétfő, 15:38:17 »

Távolról sokat nem lehet tenni.

Amikor elindul a klíma kompresszor, elindul a ventilátor is? Ha nem, akkor nem hűti vissza a kondenzátort és emiatt kapcsol ki a klíma kompresszor.
Elektromos csatlakozások, biztosítékok, előtét ellenállás , vezetékek ellenőrzése.
Távolról ennyi.

Hali nem indul el a ventillátor! A ventillátor körüli csatlakozókat át néztem már de viszont nem tudom hogy milyen csatlakozókat nézzek még át! le tudnád írni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15898 Dátum: 2019.08.19 hétfő, 17:26:08 »

Hali nem indul el a ventillátor! A ventillátor körüli csatlakozókat át néztem már de viszont nem tudom hogy milyen csatlakozókat nézzek még át! le tudnád írni?

Érdekes, mert korábban azt írtad ment.... most meg nem ment.
Elég nehéz így bármit is mondani, ha nem ismert a VALÓS állapot.
Amit írtam korábban, biztosítékok, előtét ellenállás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vendani99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15899 Dátum: 2019.08.19 hétfő, 19:13:33 »

Érdekes, mert korábban azt írtad ment.... most meg nem ment.
Elég nehéz így bármit is mondani, ha nem ismert a VALÓS állapot.
Amit írtam korábban, biztosítékok, előtét ellenállás.

Ne haragudj félre írtam! A két ventilátor megy folyamatosan és nincs változás amikor elindul a klímakompresszor! Megnézem holnap a dolgokat és majd vissza szólok hogy történt e változás!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 311 312 313 314 315 316 317 [318] 319 320 321 322 323 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.