Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:49:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
312
313
314
315
316
317
318
[
319
]
320
321
322
323
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102339 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15900 Dátum:
2019.08.20 kedd, 08:31:10 »
Idézetet írta: vendani99 - 2019.08.19 hétfő, 19:13:33
Ne haragudj félre írtam! A két ventilátor megy folyamatosan és nincs változás amikor elindul a klímakompresszor! Megnézem holnap a dolgokat és majd vissza szólok hogy történt e változás!
Szerintem egy klímás jobban ért hozzá mint mi itt néhányan!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15901 Dátum:
2019.08.20 kedd, 14:49:25 »
Üdv !
Mai napon észrevettem, hogy a termosztát háznál ereszt a víz. Már egyszer cseréltem termoszt(kb 1 eve) utána minden jó volt, aztán most elkezdett elcsöpögni a hűtővíz.
Mit tudok tenni ? Csak termosztát ház csere ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15902 Dátum:
2019.08.20 kedd, 18:35:44 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2019.08.20 kedd, 08:31:10
Szerintem egy klímás jobban ért hozzá mint mi itt néhányan!
Hm.... vagy még se.
Nem egy klímástól jött már autó, akik csak feltölteni tudják vagy megmondani, hogy szivárog és ennyi. Meg azt, hogy hát feltöltöttem, de nem kapcsol be a kompresszor és ő ahhoz már nem ért.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15903 Dátum:
2019.08.20 kedd, 18:36:15 »
Idézetet írta: bence1885 - 2019.08.20 kedd, 14:49:25
Üdv !
Mai napon észrevettem, hogy a termosztát háznál ereszt a víz. Már egyszer cseréltem termoszt(kb 1 eve) utána minden jó volt, aztán most elkezdett elcsöpögni a hűtővíz.
Mit tudok tenni ? Csak termosztát ház csere ?
Nyilván.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15904 Dátum:
2019.08.20 kedd, 18:58:27 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.20 kedd, 18:36:15
Nyilván.....
Persze, ahogy számitottam. Amúgy jó nagy f*szság hogy nem lehet külön tömítést cserélni.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15905 Dátum:
2019.08.20 kedd, 20:25:49 »
Idézetet írta: bence1885 - 2019.08.20 kedd, 18:58:27
Persze, ahogy számitottam. Amúgy jó nagy f*szság hogy nem lehet külön tömítést cserélni.
Nem ezt keresed?
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztathaz_tomitesei/termosztathaz_tomites_ford_transit_2000-2006_2_0d_11040
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15906 Dátum:
2019.08.20 kedd, 20:48:51 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.08.20 kedd, 20:25:49
Nem ezt keresed?
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztathaz_tomitesei/termosztathaz_tomites_ford_transit_2000-2006_2_0d_11040
Koszi ! Nem. Nálam az a rész enged ahol a termosztat van. 3 csavar fogja, hiaba passzol rendesen. Mostanában elkezdte ott engedni ott a hűtővizet. Amit linkeltél az is a házra való csak az a blokkba megy.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15907 Dátum:
2019.08.20 kedd, 21:47:55 »
Idézetet írta: bence1885 - 2019.08.20 kedd, 20:48:51
Koszi ! Nem. Nálam az a rész enged ahol a termosztat van. 3 csavar fogja, hiaba passzol rendesen. Mostanában elkezdte ott engedni ott a hűtővizet. Amit linkeltél az is a házra való csak az a blokkba megy.
Ott valóban nincs tömítés. Csak a termosztáton lévő gumi gyűrű tömít.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15908 Dátum:
2019.08.20 kedd, 22:04:22 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.08.20 kedd, 21:47:55
Ott valóban nincs tömítés. Csak a termosztáton lévő gumi gyűrű tömít.
Így van. Mai szétszedésnél látszott, hogy eléggé elöregedett, el van laposodva a gumi. Plusz mintha a müanyagház, az illesztéseknél egy helyen kissé meg lenne vetemedve. Hogy mitől azt nem tudom
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15909 Dátum:
2019.08.20 kedd, 22:11:15 »
Idézetet írta: bence1885 - 2019.08.20 kedd, 18:58:27
Persze, ahogy számitottam. Amúgy jó nagy f*szság hogy nem lehet külön tömítést cserélni.
A termosztáthoz jár tömítés. de ha kimozdult a menetes persely a házból, akkor megszűnik a szorítóerő...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15910 Dátum:
2019.08.21 szerda, 07:22:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.20 kedd, 22:11:15
A termosztáthoz jár tömítés. de ha kimozdult a menetes persely a házból, akkor megszűnik a szorítóerő...
Ja igen, nekem ebből menetes perselyből kettő kiszakadt már a helyéről. Átmenő csavarral pótóltam őket.
Úgy hogy megérdemel azért egy komplett új házat.
Még annyi kérdésem lenne, hogy a blokkhoz egy csavar fogja oda igaz ? Ha valaki szedett már le ilyet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15911 Dátum:
2019.08.21 szerda, 09:50:26 »
Idézetet írta: bence1885 - 2019.08.21 szerda, 07:22:42
Ja igen, nekem ebből menetes perselyből kettő kiszakadt már a helyéről. Átmenő csavarral pótóltam őket.
Úgy hogy megérdemel azért egy komplett új házat.
Még annyi kérdésem lenne, hogy a blokkhoz egy csavar fogja oda igaz ? Ha valaki szedett már le ilyet.
Nyilván szedett már le valaki (a közel 20 alatt), igen egy csavar fogja.
Van ott egy nagy O-gyűrű is, tömítésnek.
Ha vegyél egy UGY házat, azon lesz. Viszont a benne lévő termosztátot cserél ki gyárira. Szerintem
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15912 Dátum:
2019.08.21 szerda, 13:20:53 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.21 szerda, 09:50:26
Nyilván szedett már le valaki (a közel 20 alatt), igen egy csavar fogja.
Van ott egy nagy O-gyűrű is, tömítésnek.
Ha vegyél egy UGY házat, azon lesz. Viszont a benne lévő termosztátot cserél ki gyárira. Szerintem
Rendben, köszi !
Közben, vannak fejlemények nézegettem az autót most jobban, és ha szeből nézzük a blokk jobb oldalon alsó részen, fagyállós az a rész teljesen és ha annyi összegyűlik akkor csepeg lejjebb.
Mi lehet ott ami elengedi a vizet, vízpumpa nem ott van úgy tudom. Vízcsövet nem láttam ott semmit.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15913 Dátum:
2019.08.21 szerda, 16:09:45 »
Idézetet írta: bence1885 - 2019.08.21 szerda, 13:20:53
Rendben, köszi !
Közben, vannak fejlemények nézegettem az autót most jobban, és ha szeből nézzük a blokk jobb oldalon alsó részen, fagyállós az a rész teljesen és ha annyi összegyűlik akkor csepeg lejjebb.
Mi lehet ott ami elengedi a vizet, vízpumpa nem ott van úgy tudom. Vízcsövet nem láttam ott semmit.
a vizpumpa.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15914 Dátum:
2019.08.21 szerda, 19:57:08 »
Idézetet írta: bence1885 - 2019.08.21 szerda, 13:20:53
Rendben, köszi !
Közben, vannak fejlemények nézegettem az autót most jobban, és ha szeből nézzük a blokk jobb oldalon alsó részen, fagyállós az a rész teljesen és ha annyi összegyűlik akkor csepeg lejjebb.
Mi lehet ott ami elengedi a vizet, vízpumpa nem ott van úgy tudom. Vízcsövet nem láttam ott semmit.
A szervoszivatyú toldásaként a vízpumpa!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15915 Dátum:
2019.08.21 szerda, 20:27:34 »
Köszi szépen ! Akkor telefonálok egyet a szerelőmnek vízpumpa gyanúval.
Szerencsére még nem vész, ma közlekedtem a kocsival, és épp hogy fogyott a víz.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15916 Dátum:
2019.08.24 szombat, 10:37:03 »
Idézetet írta: bence1885 - 2019.08.21 szerda, 20:27:34
Köszi szépen ! Akkor telefonálok egyet a szerelőmnek vízpumpa gyanúval.
Szerencsére még nem vész, ma közlekedtem a kocsival, és épp hogy fogyott a víz.
Nekem csak a gyantás céges garázsban lehetett látni egy kis vízpacát. Aztán cserélve lett és megszűnt!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sodomy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15917 Dátum:
2019.09.14 szombat, 12:12:41 »
Sziasztok!
Néhány napja szivárog a víz,a vízpumpa belső részénél valahol....
Tök véletlen vettem észre, ( folt volt alatta a földön) ugyanis menet közben a vízhőfok rendben.
Autópályán 130-140, normál úton 90, stb... a vízhőmérő egyenesen áll,tehát elvileg a hűtés oké. Sztem a tömítésnél enged,ahol a blokkhoz van csavarozva.
Kérdésem a következő; elég ha tömítést cserélek, vagy érdemes a pumpát is cserélni?
Előre is köszi!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15918 Dátum:
2019.09.14 szombat, 19:40:07 »
Idézetet írta: sodomy - 2019.09.14 szombat, 12:12:41
Sziasztok!
Néhány napja szivárog a víz,a vízpumpa belső részénél valahol....
Tök véletlen vettem észre, ( folt volt alatta a földön) ugyanis menet közben a vízhőfok rendben.
Autópályán 130-140, normál úton 90, stb... a vízhőmérő egyenesen áll,tehát elvileg a hűtés oké. Sztem a tömítésnél enged,ahol a blokkhoz van csavarozva.
Kérdésem a következő; elég ha tömítést cserélek, vagy érdemes a pumpát is cserélni?
Előre is köszi!
Nem ott szokott a tapasztalatok alapján.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15919 Dátum:
2019.09.15 vasárnap, 18:15:28 »
Sziasztok! 2.0 tddi 2005 gyártású mondimon adagolót cseréltem , de nem indul . Szerszámmal rögzítettem. Lehet valami immó hiba? Egyáltalán itt van immo az adagolóhoz?
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15920 Dátum:
2019.09.15 vasárnap, 19:45:13 »
Idézetet írta: cini - 2019.09.15 vasárnap, 18:15:28
Sziasztok! 2.0 tddi 2005 gyártású mondimon adagolót cseréltem , de nem indul . Szerszámmal rögzítettem. Lehet valami immó hiba? Egyáltalán itt van immo az adagolóhoz?
van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15921 Dátum:
2019.09.22 vasárnap, 12:22:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.09.15 vasárnap, 19:45:13
van
Ki cseréltem az elektronikát és az adagolót de nem indul! Mi lehet az oka?
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15922 Dátum:
2019.09.25 szerda, 15:47:31 »
Idézetet írta: cini - 2019.09.22 vasárnap, 12:22:23
Ki cseréltem az elektronikát és az adagolót de nem indul! Mi lehet az oka?
Lehet programozni kell!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15923 Dátum:
2019.10.04 péntek, 19:11:37 »
Sziasztok .mk3 tddi generátor problémám lenne . Ki lett cserélve de még mindig nincs töltés csak minimális . a Generátor működő autóból lett kiszerelve . esetleg valakinek valami ötlet ?
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15924 Dátum:
2019.10.04 péntek, 19:21:33 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2019.10.04 péntek, 19:11:37
Sziasztok .mk3 tddi generátor problémám lenne . Ki lett cserélve de még mindig nincs töltés csak minimális . a Generátor működő autóból lett kiszerelve . esetleg valakinek valami ötlet ?
Ez az elektromosba való és elég egy helyen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15925 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 18:26:09 »
Sziasztok,
Kérlek segítsetek ötletelni!
Adott egy TDDi 115 lovas Mondeo ami egyik napról a másikra elkezdett füstölni és elment belőle az erő.
Amit átnéztünk: egr off, porlasztók és az adagoló bevizsgálva, turbó elméletileg hibátlan, hibakód nincs.
Amit észrevettünk, hogy hidegen szépen megy, erő is van benne és nem füstöl, de amint melegedni kezd a motor kezdődik az erőtlenség és a gyengeség.
Nálunk megállt a tudomány!
Esetleg tipp vagy tapasztalat?
Köszi előre is, szép estét Mindenkinek!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15926 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 18:27:46 »
Idézetet írta: Tike - 2019.11.25 hétfő, 18:26:09
Sziasztok,
Kérlek segítsetek ötletelni!
Adott egy TDDi 115 lovas Mondeo ami egyik napról a másikra elkezdett füstölni és elment belőle az erő.
Amit átnéztünk: egr off, porlasztók és az adagoló bevizsgálva, turbó elméletileg hibátlan, hibakód nincs.
Amit észrevettünk, hogy hidegen szépen megy, erő is van benne és nem füstöl, de amint melegedni kezd a motor kezdődik az erőtlenség és a gyengeség.
Nálunk megállt a tudomány!
Esetleg tipp vagy tapasztalat?
Köszi előre is, szép estét Mindenkinek!
AC ?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15927 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 18:30:05 »
Idézetet írta: alf® - 2019.11.25 hétfő, 18:27:46
AC ?
A légkondinak mi köze lehet ehhez?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15928 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 18:32:57 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.25 hétfő, 18:30:05
A légkondinak mi köze lehet ehhez?
Vagy a 115 le be nincs? Egy ismerősömében volt...
https://www.google.hu/search?sxsrf=ACYBGNTyG354AJ9m3YQq4kXBYCvd61GT_w%3A1574703110481&source=hp&ei=BhDcXe-NG4yMrwT77IP4BQ&q=AC+pumpa&oq=AC+pumpa&gs_l=psy-ab.3..0l10.1391.7340..8247...2.0..0.99.794.9......0....1..gws-wiz.....10..0i131j35i362i39j35i39.VU2PUqh0e04&ved=0ahUKEwjvqJmc8oXmAhUMxosKHXv2AF8Q4dUDCAU&uact=5
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15929 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 18:35:42 »
Idézetet írta: alf® - 2019.11.25 hétfő, 18:32:57
Vagy a 115 le be nincs? Egy ismerősömében volt...
https://www.google.hu/search?sxsrf=ACYBGNTyG354AJ9m3YQq4kXBYCvd61GT_w%3A1574703110481&source=hp&ei=BhDcXe-NG4yMrwT77IP4BQ&q=AC+pumpa&oq=AC+pumpa&gs_l=psy-ab.3..0l10.1391.7340..8247...2.0..0.99.794.9......0....1..gws-wiz.....10..0i131j35i362i39j35i39.VU2PUqh0e04&ved=0ahUKEwjvqJmc8oXmAhUMxosKHXv2AF8Q4dUDCAU&uact=5
Légkondi?
Tüzelőanyag tápszivattyú a 115 LE-esben van, 90-esben nincs.
Hidegen is gázolajjal megy, ha nem lenne elég....ott is problémás lenne és abból hibakódot is generál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15930 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 18:42:08 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.25 hétfő, 18:35:42
Légkondi?
Tüzelőanyag tápszivattyú a 115 LE-esben van, 90-esben nincs.
Hidegen is gázolajjal megy, ha nem lenne elég....ott is problémás lenne és abból hibakódot is generál.
Az is melegszik,melegen lehet elhal a szállítási mennyisége.De adagoló halál is lehet.
Bár innen bármi belefér...nyilván nem neked címezve a tipp.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15931 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 18:50:21 »
Idézetet írta: alf® - 2019.11.25 hétfő, 18:42:08
Az is melegszik,melegen lehet elhal a szállítási mennyisége.De adagoló halál is lehet.
Bár innen bármi belefér...nyilván nem neked címezve a tipp.
Adagoló halál inkább a hidegen nem vagy nehezen indulással jelentkezik.
Élőadat értékeket lenne érdemes nézni hidegen és melegen. Lehet valami rendellenesen elmászik és emiatt elhangolja magát a vezérlő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15932 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 19:21:03 »
Az adagoló most lett átnézve padon
Idézetet írta: alf® - 2019.11.25 hétfő, 18:42:08
Az is melegszik,melegen lehet elhal a szállítási mennyisége.De adagoló halál is lehet.
Bár innen bármi belefér...nyilván nem neked címezve a tipp.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15933 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 19:24:31 »
Az még nem néztük át, de ott megzavar a hidegen jó, melegen nem és a füstölés...
Amikor AC gondom volt el se indult.
De ki tudja?
Idézetet írta: alf® - 2019.11.25 hétfő, 18:27:46
AC ?
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15934 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 19:41:28 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.25 hétfő, 18:50:21
Adagoló halál inkább a hidegen nem vagy nehezen indulással jelentkezik.
Élőadat értékeket lenne érdemes nézni hidegen és melegen. Lehet valami rendellenesen elmászik és emiatt elhangolja magát a vezérlő.
Vagy egyik pillanatról a másikra 150 km pályázás után
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15935 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 20:40:34 »
Idézetet írta: Tike - 2019.11.25 hétfő, 18:26:09
Sziasztok,
Kérlek segítsetek ötletelni!
Adott egy TDDi 115 lovas Mondeo ami egyik napról a másikra elkezdett füstölni és elment belőle az erő.
Amit átnéztünk: egr off, porlasztók és az adagoló bevizsgálva, turbó elméletileg hibátlan, hibakód nincs.
Amit észrevettünk, hogy hidegen szépen megy, erő is van benne és nem füstöl, de amint melegedni kezd a motor kezdődik az erőtlenség és a gyengeség.
Nálunk megállt a tudomány!
Esetleg tipp vagy tapasztalat?
Köszi előre is, szép estét Mindenkinek!
Turbónyomást mértetek/néztetek hidegen/melegen?
És a turbó csöveket is átnéztétek?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15936 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 22:23:10 »
Idézetet írta: Tike - 2019.11.25 hétfő, 19:24:31
Az még nem néztük át, de ott megzavar a hidegen jó, melegen nem és a füstölés...
Amikor AC gondom volt el se indult.
De ki tudja?
A szénkefés motoroknak van egy szemét tulajdonságuk.Hideg üzemben képesek menni,még akkor is ha már kezdenek a halálukon lenni.
Egy menetzárlatos motor még megyeget,de ahogy a működés során melegedni kezd,úgy veszít a fordulatszámából,miután itt szivattyú,így a szállítási mennyiségből is.
Ez egy lehetséges tipp. Mint ahogy Ferkó jó kérdése is, hogy a turbónyomást is ellenőrizni kell megvan-e.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15937 Dátum:
2019.11.26 kedd, 05:50:27 »
Idézetet írta: alf® - 2019.11.25 hétfő, 22:23:10
A szénkefés motoroknak van egy szemét tulajdonságuk.Hideg üzemben képesek menni,még akkor is ha már kezdenek a halálukon lenni.
Egy menetzárlatos motor még megyeget,de ahogy a működés során melegedni kezd,úgy veszít a fordulatszámából,miután itt szivattyú,így a szállítási mennyiségből is.
Ez egy lehetséges tipp. Mint ahogy Ferkó jó kérdése is, hogy a turbónyomást is ellenőrizni kell megvan-e.
Nálam az AC halála gyors lefolyású volt. Kb 6 km alatt. Először bedadogott, aztán egyre többször, majd alig bírtam hazajönni, miután hazaértem többet be sem indult.
De ez alatt a 6 km alatt nem füstölt jobban, és az erővesztés sem volt jellemző, már amikor ment.
Ha nem megy az ac, akkor nincs go, nincs amiből korom legyen.
Engem még az adagoló főrelé szívatott, de ott sem a füstölés volt a jellemző, hanem az, hogy hiába indítóztam, nem
indult be.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15938 Dátum:
2019.11.26 kedd, 15:50:30 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.11.26 kedd, 05:50:27
Nálam az AC halála gyors lefolyású volt. Kb 6 km alatt. Először bedadogott, aztán egyre többször, majd alig bírtam hazajönni, miután hazaértem többet be sem indult.
De ez alatt a 6 km alatt nem füstölt jobban, és az erővesztés sem volt jellemző, már amikor ment.
Ha nem megy az ac, akkor nincs go, nincs amiből korom legyen.
Engem még az adagoló főrelé szívatott, de ott sem a füstölés volt a jellemző, hanem az, hogy hiába indítóztam, nem
indult be.
jah,a füst jellemzően akkor van, ha nincs meg a levegőnyomás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15939 Dátum:
2019.11.26 kedd, 18:55:00 »
Sziasztok,
Ma kicseréltük a MAP és a MAF szenzorokat és ugyan úgy semmi...
Nincs esetleg valakinek Székesfehérvár közelében 10 perce és egy FORScan diagja? Természetesen nem ingyen kívánnám.
Idézetet írta: alf® - 2019.11.26 kedd, 15:50:30
jah,a füst jellemzően akkor van, ha nincs meg a levegőnyomás.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15940 Dátum:
2019.11.26 kedd, 18:56:10 »
Át igen, minden rendben van veleük.
Idézetet írta: Ferqo - 2019.11.25 hétfő, 20:40:34
Turbónyomást mértetek/néztetek hidegen/melegen?
És a turbó csöveket is átnéztétek?
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15941 Dátum:
2019.11.26 kedd, 19:09:25 »
Idézetet írta: Tike - 2019.11.26 kedd, 18:55:00
Sziasztok,
Ma kicseréltük a MAP és a MAF szenzorokat és ugyan úgy semmi...
Nincs esetleg valakinek Székesfehérvár közelében 10 perce és egy FORScan diagja? Természetesen nem ingyen kívánnám.
élőadatokat is kellene nézni,főleg a MAP-ét hideg-meleg üzemben.Korábban egy ismerős tddi-nél MAP hiba jelentkezett,de csak melegen,és elment ugyan így az erő.Nemcsak a szenzor lehet ludas, de a vezetékelése is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15942 Dátum:
2019.11.26 kedd, 19:48:14 »
Igen, erre keresnék egy Gyári Ford progit, hátha az segítene rajtunk.
Idézetet írta: alf® - 2019.11.26 kedd, 19:09:25
élőadatokat is kellene nézni,főleg a MAP-ét hideg-meleg üzemben.Korábban egy ismerős tddi-nél MAP hiba jelentkezett,de csak melegen,és elment ugyan így az erő.Nemcsak a szenzor lehet ludas, de a vezetékelése is.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15943 Dátum:
2019.11.26 kedd, 20:07:14 »
Idézetet írta: alf® - 2019.11.26 kedd, 19:09:25
élőadatokat is kellene nézni,főleg a MAP-ét hideg-meleg üzemben.Korábban egy ismerős tddi-nél MAP hiba jelentkezett,de csak melegen,és elment ugyan így az erő.Nemcsak a szenzor lehet ludas, de a vezetékelése is.
Itt már jártunk tegnap..... nincs más érdemi továbblépés.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1172863#msg1172863
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15944 Dátum:
2019.11.26 kedd, 20:15:03 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.26 kedd, 20:07:14
Itt már jártunk tegnap..... nincs más érdemi továbblépés.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1172863#msg1172863
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15945 Dátum:
2019.11.27 szerda, 08:54:33 »
Azt szeretném tudni vp44 adagoló mk3 honnan kap elektromosságot ??
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15946 Dátum:
2019.11.27 szerda, 10:01:58 »
Idézetet írta: cini - 2019.11.27 szerda, 08:54:33
Azt szeretném tudni vp44 adagoló mk3 honnan kap elektromosságot ??
Akkumulátor, mint minden elektromos fogyasztó az autóban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15947 Dátum:
2019.11.27 szerda, 15:25:05 »
Idézetet írta: cini - 2019.11.27 szerda, 08:54:33
Azt szeretném tudni vp44 adagoló mk3 honnan kap elektromosságot ??
Adagoló főrelé, akkutálca alatt, fekete relé dobozka.
Pont olyan, mint a a kiegészítő fűtés reléi, (vez oldali torony mögött, a tűzfalra rögzítve), azzal kicserélve tudsz próbát tenni, ha az a baj.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15948 Dátum:
2019.11.27 szerda, 15:37:53 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.11.27 szerda, 15:25:05
Adagoló főrelé, akkutálca alatt, fekete relé dobozka.
Pont olyan, mint a a kiegészítő fűtés reléi, (vez oldali torony mögött, a tűzfalra rögzítve), azzal kicserélve tudsz próbát tenni, ha az a baj.
A relé csak továbbítja....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15949 Dátum:
2019.11.27 szerda, 19:52:16 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.27 szerda, 15:37:53
A relé csak továbbítja....
Az akkumulátor meg csak tárolja...
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak:
1
...
312
313
314
315
316
317
318
[
319
]
320
321
322
323
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ