Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 13:44:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 312 313 314 315 316 317 318 [319] 320 321 322 323 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4693150 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15900 Dátum: 2019.08.20 kedd, 08:31:10 »

Ne haragudj félre írtam! A két ventilátor megy folyamatosan és nincs változás amikor elindul a klímakompresszor! Megnézem holnap a dolgokat és majd vissza szólok hogy történt e változás!
Szerintem egy klímás jobban ért hozzá mint mi itt néhányan!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15901 Dátum: 2019.08.20 kedd, 14:49:25 »

Üdv !

Mai napon észrevettem, hogy a termosztát háznál ereszt a víz. Már egyszer cseréltem termoszt(kb 1 eve) utána minden jó volt, aztán most elkezdett elcsöpögni a hűtővíz.

Mit tudok tenni ? Csak termosztát ház csere ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15902 Dátum: 2019.08.20 kedd, 18:35:44 »

Szerintem egy klímás jobban ért hozzá mint mi itt néhányan!


Hm.... vagy még se.

Nem egy klímástól jött már autó, akik csak feltölteni tudják vagy megmondani, hogy szivárog és ennyi.  Meg azt, hogy hát feltöltöttem, de nem kapcsol be a kompresszor és ő ahhoz már nem ért.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15903 Dátum: 2019.08.20 kedd, 18:36:15 »

Üdv !

Mai napon észrevettem, hogy a termosztát háznál ereszt a víz. Már egyszer cseréltem termoszt(kb 1 eve) utána minden jó volt, aztán most elkezdett elcsöpögni a hűtővíz.

Mit tudok tenni ? Csak termosztát ház csere ?

Nyilván.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15904 Dátum: 2019.08.20 kedd, 18:58:27 »

Nyilván.....

Persze, ahogy számitottam. Amúgy jó nagy f*szság hogy nem lehet külön tömítést cserélni.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15905 Dátum: 2019.08.20 kedd, 20:25:49 »

Persze, ahogy számitottam. Amúgy jó nagy f*szság hogy nem lehet külön tömítést cserélni.
Nem ezt keresed?
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztathaz_tomitesei/termosztathaz_tomites_ford_transit_2000-2006_2_0d_11040
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15906 Dátum: 2019.08.20 kedd, 20:48:51 »


Koszi ! Nem. Nálam az a rész enged ahol a termosztat van. 3 csavar fogja, hiaba passzol rendesen. Mostanában elkezdte ott engedni ott a hűtővizet. Amit linkeltél az is a házra való csak az a blokkba megy.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15907 Dátum: 2019.08.20 kedd, 21:47:55 »

Koszi ! Nem. Nálam az a rész enged ahol a termosztat van. 3 csavar fogja, hiaba passzol rendesen. Mostanában elkezdte ott engedni ott a hűtővizet. Amit linkeltél az is a házra való csak az a blokkba megy.
Ott valóban nincs tömítés. Csak a termosztáton lévő gumi gyűrű tömít.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15908 Dátum: 2019.08.20 kedd, 22:04:22 »

Ott valóban nincs tömítés. Csak a termosztáton lévő gumi gyűrű tömít.

Így van. Mai szétszedésnél látszott, hogy eléggé elöregedett, el van laposodva a gumi. Plusz mintha a müanyagház, az illesztéseknél egy helyen kissé meg lenne vetemedve. Hogy mitől azt nem tudom
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15909 Dátum: 2019.08.20 kedd, 22:11:15 »

Persze, ahogy számitottam. Amúgy jó nagy f*szság hogy nem lehet külön tömítést cserélni.

A termosztáthoz jár tömítés. de ha kimozdult a menetes persely a házból, akkor megszűnik a szorítóerő...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15910 Dátum: 2019.08.21 szerda, 07:22:42 »

A termosztáthoz jár tömítés. de ha kimozdult a menetes persely a házból, akkor megszűnik a szorítóerő...

Ja igen, nekem ebből menetes perselyből kettő kiszakadt már a helyéről. Átmenő csavarral pótóltam őket.
Úgy hogy megérdemel azért egy komplett új házat.

Még annyi kérdésem lenne, hogy a blokkhoz egy csavar fogja oda igaz ? Ha valaki szedett már le ilyet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15911 Dátum: 2019.08.21 szerda, 09:50:26 »

Ja igen, nekem ebből menetes perselyből kettő kiszakadt már a helyéről. Átmenő csavarral pótóltam őket.
Úgy hogy megérdemel azért egy komplett új házat.

Még annyi kérdésem lenne, hogy a blokkhoz egy csavar fogja oda igaz ? Ha valaki szedett már le ilyet.

Nyilván szedett már le valaki (a közel 20 alatt), igen egy csavar fogja.
Van ott egy nagy O-gyűrű is, tömítésnek.
Ha vegyél egy UGY házat, azon lesz. Viszont a benne lévő termosztátot cserél ki gyárira. Szerintem
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15912 Dátum: 2019.08.21 szerda, 13:20:53 »

Nyilván szedett már le valaki (a közel 20 alatt), igen egy csavar fogja.
Van ott egy nagy O-gyűrű is, tömítésnek.
Ha vegyél egy UGY házat, azon lesz. Viszont a benne lévő termosztátot cserél ki gyárira. Szerintem


Rendben, köszi !

Közben, vannak fejlemények nézegettem az autót most jobban, és ha szeből nézzük a blokk jobb oldalon alsó részen, fagyállós az a rész teljesen és ha annyi összegyűlik akkor csepeg lejjebb.

Mi lehet ott ami elengedi a vizet, vízpumpa nem ott van úgy tudom. Vízcsövet nem láttam ott semmit.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15913 Dátum: 2019.08.21 szerda, 16:09:45 »

Rendben, köszi !

Közben, vannak fejlemények nézegettem az autót most jobban, és ha szeből nézzük a blokk jobb oldalon alsó részen, fagyállós az a rész teljesen és ha annyi összegyűlik akkor csepeg lejjebb.

Mi lehet ott ami elengedi a vizet, vízpumpa nem ott van úgy tudom. Vízcsövet nem láttam ott semmit.
a vizpumpa.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15914 Dátum: 2019.08.21 szerda, 19:57:08 »

Rendben, köszi !

Közben, vannak fejlemények nézegettem az autót most jobban, és ha szeből nézzük a blokk jobb oldalon alsó részen, fagyállós az a rész teljesen és ha annyi összegyűlik akkor csepeg lejjebb.

Mi lehet ott ami elengedi a vizet, vízpumpa nem ott van úgy tudom. Vízcsövet nem láttam ott semmit.
A szervoszivatyú toldásaként a vízpumpa!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15915 Dátum: 2019.08.21 szerda, 20:27:34 »

Köszi szépen ! Akkor telefonálok egyet a szerelőmnek vízpumpa gyanúval.
Szerencsére még nem vész, ma közlekedtem a kocsival, és épp hogy fogyott a víz.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15916 Dátum: 2019.08.24 szombat, 10:37:03 »

Köszi szépen ! Akkor telefonálok egyet a szerelőmnek vízpumpa gyanúval.
Szerencsére még nem vész, ma közlekedtem a kocsival, és épp hogy fogyott a víz.
Nekem csak a gyantás céges garázsban lehetett látni egy kis vízpacát. Aztán cserélve lett és megszűnt!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sodomy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #15917 Dátum: 2019.09.14 szombat, 12:12:41 »

Sziasztok!
Néhány napja szivárog a víz,a vízpumpa belső részénél valahol....
Tök véletlen vettem észre, ( folt volt alatta a földön) ugyanis menet közben a vízhőfok rendben.
Autópályán 130-140, normál úton 90, stb... a vízhőmérő egyenesen áll,tehát elvileg a hűtés oké. Sztem a tömítésnél enged,ahol a blokkhoz van csavarozva.
Kérdésem a következő;  elég ha tömítést cserélek, vagy érdemes a pumpát is cserélni?
Előre is köszi!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15918 Dátum: 2019.09.14 szombat, 19:40:07 »

Sziasztok!
Néhány napja szivárog a víz,a vízpumpa belső részénél valahol....
Tök véletlen vettem észre, ( folt volt alatta a földön) ugyanis menet közben a vízhőfok rendben.
Autópályán 130-140, normál úton 90, stb... a vízhőmérő egyenesen áll,tehát elvileg a hűtés oké. Sztem a tömítésnél enged,ahol a blokkhoz van csavarozva.
Kérdésem a következő;  elég ha tömítést cserélek, vagy érdemes a pumpát is cserélni?
Előre is köszi!
Nem ott szokott a tapasztalatok alapján.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15919 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 18:15:28 »

Sziasztok!  2.0 tddi 2005 gyártású mondimon adagolót cseréltem , de nem indul . Szerszámmal rögzítettem. Lehet valami immó hiba? Egyáltalán itt van immo az adagolóhoz?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15920 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 19:45:13 »

Sziasztok!  2.0 tddi 2005 gyártású mondimon adagolót cseréltem , de nem indul . Szerszámmal rögzítettem. Lehet valami immó hiba? Egyáltalán itt van immo az adagolóhoz?
van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15921 Dátum: 2019.09.22 vasárnap, 12:22:23 »

van
   Ki cseréltem az elektronikát és az adagolót de nem indul! Mi lehet az oka?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15922 Dátum: 2019.09.25 szerda, 15:47:31 »

   Ki cseréltem az elektronikát és az adagolót de nem indul! Mi lehet az oka?

Lehet programozni kell!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15923 Dátum: 2019.10.04 péntek, 19:11:37 »

Sziasztok .mk3 tddi generátor problémám lenne . Ki lett cserélve de még mindig nincs töltés csak minimális . a Generátor működő autóból lett kiszerelve . esetleg valakinek valami ötlet ?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15924 Dátum: 2019.10.04 péntek, 19:21:33 »

Sziasztok .mk3 tddi generátor problémám lenne . Ki lett cserélve de még mindig nincs töltés csak minimális . a Generátor működő autóból lett kiszerelve . esetleg valakinek valami ötlet ?

Ez az elektromosba való és elég egy helyen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #15925 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 18:26:09 »

Sziasztok,

Kérlek segítsetek ötletelni!
Adott egy TDDi 115 lovas Mondeo ami egyik napról a másikra elkezdett füstölni és elment belőle az erő.
Amit átnéztünk: egr off, porlasztók és az adagoló bevizsgálva, turbó elméletileg hibátlan, hibakód nincs.
Amit észrevettünk, hogy hidegen szépen megy, erő is van benne és nem füstöl, de amint melegedni kezd a motor kezdődik az erőtlenség és a gyengeség.
Nálunk megállt a tudomány!
Esetleg tipp vagy tapasztalat?

Köszi előre is, szép estét Mindenkinek!
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15926 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 18:27:46 »

Sziasztok,

Kérlek segítsetek ötletelni!
Adott egy TDDi 115 lovas Mondeo ami egyik napról a másikra elkezdett füstölni és elment belőle az erő.
Amit átnéztünk: egr off, porlasztók és az adagoló bevizsgálva, turbó elméletileg hibátlan, hibakód nincs.
Amit észrevettünk, hogy hidegen szépen megy, erő is van benne és nem füstöl, de amint melegedni kezd a motor kezdődik az erőtlenség és a gyengeség.
Nálunk megállt a tudomány!
Esetleg tipp vagy tapasztalat?

Köszi előre is, szép estét Mindenkinek!
AC ?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15927 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 18:30:05 »

AC ?

A légkondinak mi köze lehet ehhez?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15928 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 18:32:57 »

A légkondinak mi köze lehet ehhez?  hehe
vigyor3 Vagy a 115 le be nincs? Egy ismerősömében volt...
https://www.google.hu/search?sxsrf=ACYBGNTyG354AJ9m3YQq4kXBYCvd61GT_w%3A1574703110481&source=hp&ei=BhDcXe-NG4yMrwT77IP4BQ&q=AC+pumpa&oq=AC+pumpa&gs_l=psy-ab.3..0l10.1391.7340..8247...2.0..0.99.794.9......0....1..gws-wiz.....10..0i131j35i362i39j35i39.VU2PUqh0e04&ved=0ahUKEwjvqJmc8oXmAhUMxosKHXv2AF8Q4dUDCAU&uact=5
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15929 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 18:35:42 »


Légkondi?  vigyor3

Tüzelőanyag tápszivattyú a 115 LE-esben van, 90-esben nincs.
Hidegen is gázolajjal megy, ha nem lenne elég....ott is problémás lenne és abból hibakódot is generál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15930 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 18:42:08 »

Légkondi?  vigyor3

Tüzelőanyag tápszivattyú a 115 LE-esben van, 90-esben nincs.
Hidegen is gázolajjal megy, ha nem lenne elég....ott is problémás lenne és abból hibakódot is generál.
Az is melegszik,melegen lehet elhal a szállítási mennyisége.De adagoló halál is lehet.
Bár innen bármi belefér...nyilván nem neked címezve a tipp.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15931 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 18:50:21 »

Az is melegszik,melegen lehet elhal a szállítási mennyisége.De adagoló halál is lehet.
Bár innen bármi belefér...nyilván nem neked címezve a tipp.

Adagoló halál inkább a hidegen nem vagy nehezen indulással jelentkezik.
Élőadat értékeket lenne érdemes nézni hidegen és melegen. Lehet valami rendellenesen elmászik és emiatt elhangolja magát a vezérlő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #15932 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 19:21:03 »

Az adagoló most lett átnézve padon Sad
Az is melegszik,melegen lehet elhal a szállítási mennyisége.De adagoló halál is lehet.
Bár innen bármi belefér...nyilván nem neked címezve a tipp.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #15933 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 19:24:31 »

Az még nem néztük át, de ott megzavar a hidegen jó, melegen nem és a füstölés...
Amikor AC gondom volt el se indult.
De ki tudja?
AC ?
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15934 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 19:41:28 »

Adagoló halál inkább a hidegen nem vagy nehezen indulással jelentkezik.
Élőadat értékeket lenne érdemes nézni hidegen és melegen. Lehet valami rendellenesen elmászik és emiatt elhangolja magát a vezérlő.

Vagy egyik pillanatról a másikra 150 km pályázás után  szomoru1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15935 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 20:40:34 »

Sziasztok,

Kérlek segítsetek ötletelni!
Adott egy TDDi 115 lovas Mondeo ami egyik napról a másikra elkezdett füstölni és elment belőle az erő.
Amit átnéztünk: egr off, porlasztók és az adagoló bevizsgálva, turbó elméletileg hibátlan, hibakód nincs.
Amit észrevettünk, hogy hidegen szépen megy, erő is van benne és nem füstöl, de amint melegedni kezd a motor kezdődik az erőtlenség és a gyengeség.
Nálunk megállt a tudomány!
Esetleg tipp vagy tapasztalat?

Köszi előre is, szép estét Mindenkinek!
Turbónyomást mértetek/néztetek hidegen/melegen?
És a turbó csöveket is átnéztétek?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15936 Dátum: 2019.11.25 hétfő, 22:23:10 »

Az még nem néztük át, de ott megzavar a hidegen jó, melegen nem és a füstölés...
Amikor AC gondom volt el se indult.
De ki tudja?
A szénkefés motoroknak van egy szemét tulajdonságuk.Hideg üzemben képesek menni,még akkor is ha már kezdenek a halálukon lenni.
Egy menetzárlatos motor még megyeget,de ahogy a működés során melegedni kezd,úgy veszít a fordulatszámából,miután itt szivattyú,így a szállítási mennyiségből is.
Ez egy lehetséges tipp. Mint ahogy Ferkó  jó kérdése is, hogy a turbónyomást is ellenőrizni kell megvan-e.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15937 Dátum: 2019.11.26 kedd, 05:50:27 »

A szénkefés motoroknak van egy szemét tulajdonságuk.Hideg üzemben képesek menni,még akkor is ha már kezdenek a halálukon lenni.
Egy menetzárlatos motor még megyeget,de ahogy a működés során melegedni kezd,úgy veszít a fordulatszámából,miután itt szivattyú,így a szállítási mennyiségből is.
Ez egy lehetséges tipp. Mint ahogy Ferkó  jó kérdése is, hogy a turbónyomást is ellenőrizni kell megvan-e.
Nálam az AC halála gyors lefolyású volt.  Kb 6 km alatt. Először bedadogott, aztán egyre többször, majd alig bírtam hazajönni, miután hazaértem többet be sem indult.
De ez alatt a 6 km alatt nem füstölt jobban, és az erővesztés sem volt jellemző, már amikor ment. nyes
Ha nem megy az ac, akkor nincs go, nincs amiből korom legyen.
Engem még az adagoló főrelé szívatott, de ott sem a füstölés volt a jellemző, hanem az, hogy hiába indítóztam, nem
indult be.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15938 Dátum: 2019.11.26 kedd, 15:50:30 »

Nálam az AC halála gyors lefolyású volt.  Kb 6 km alatt. Először bedadogott, aztán egyre többször, majd alig bírtam hazajönni, miután hazaértem többet be sem indult.
De ez alatt a 6 km alatt nem füstölt jobban, és az erővesztés sem volt jellemző, már amikor ment. nyes
Ha nem megy az ac, akkor nincs go, nincs amiből korom legyen.
Engem még az adagoló főrelé szívatott, de ott sem a füstölés volt a jellemző, hanem az, hogy hiába indítóztam, nem
indult be.


jah,a füst jellemzően akkor van, ha nincs meg a levegőnyomás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #15939 Dátum: 2019.11.26 kedd, 18:55:00 »

Sziasztok,

Ma kicseréltük a MAP és a MAF szenzorokat és ugyan úgy semmi... Sad
Nincs esetleg valakinek Székesfehérvár közelében 10 perce és egy FORScan diagja? Természetesen nem ingyen kívánnám.

jah,a füst jellemzően akkor van, ha nincs meg a levegőnyomás.

Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #15940 Dátum: 2019.11.26 kedd, 18:56:10 »

Át igen, minden rendben van veleük.
Turbónyomást mértetek/néztetek hidegen/melegen?
És a turbó csöveket is átnéztétek?
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15941 Dátum: 2019.11.26 kedd, 19:09:25 »

Sziasztok,

Ma kicseréltük a MAP és a MAF szenzorokat és ugyan úgy semmi... Sad
Nincs esetleg valakinek Székesfehérvár közelében 10 perce és egy FORScan diagja? Természetesen nem ingyen kívánnám.


élőadatokat is kellene nézni,főleg a MAP-ét hideg-meleg üzemben.Korábban egy ismerős tddi-nél MAP hiba jelentkezett,de csak melegen,és elment ugyan így az erő.Nemcsak a szenzor lehet ludas, de a vezetékelése is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #15942 Dátum: 2019.11.26 kedd, 19:48:14 »

Igen, erre keresnék egy Gyári Ford progit, hátha az segítene rajtunk.
élőadatokat is kellene nézni,főleg a MAP-ét hideg-meleg üzemben.Korábban egy ismerős tddi-nél MAP hiba jelentkezett,de csak melegen,és elment ugyan így az erő.Nemcsak a szenzor lehet ludas, de a vezetékelése is.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15943 Dátum: 2019.11.26 kedd, 20:07:14 »

élőadatokat is kellene nézni,főleg a MAP-ét hideg-meleg üzemben.Korábban egy ismerős tddi-nél MAP hiba jelentkezett,de csak melegen,és elment ugyan így az erő.Nemcsak a szenzor lehet ludas, de a vezetékelése is.


Itt már jártunk tegnap..... nincs más érdemi továbblépés. wave

http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1172863#msg1172863
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15944 Dátum: 2019.11.26 kedd, 20:15:03 »


Itt már jártunk tegnap..... nincs más érdemi továbblépés. wave

http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1172863#msg1172863
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15945 Dátum: 2019.11.27 szerda, 08:54:33 »

Azt szeretném tudni vp44 adagoló mk3 honnan kap elektromosságot ??
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15946 Dátum: 2019.11.27 szerda, 10:01:58 »

Azt szeretném tudni vp44 adagoló mk3 honnan kap elektromosságot ??


Akkumulátor, mint minden elektromos fogyasztó az autóban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15947 Dátum: 2019.11.27 szerda, 15:25:05 »

Azt szeretném tudni vp44 adagoló mk3 honnan kap elektromosságot ??

Adagoló főrelé, akkutálca alatt, fekete relé dobozka.
Pont olyan, mint a a kiegészítő fűtés reléi, (vez oldali torony mögött, a tűzfalra rögzítve), azzal kicserélve tudsz próbát tenni, ha az a baj.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15948 Dátum: 2019.11.27 szerda, 15:37:53 »

Adagoló főrelé, akkutálca alatt, fekete relé dobozka.
Pont olyan, mint a a kiegészítő fűtés reléi, (vez oldali torony mögött, a tűzfalra rögzítve), azzal kicserélve tudsz próbát tenni, ha az a baj.

A relé csak továbbítja.... Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15949 Dátum: 2019.11.27 szerda, 19:52:16 »

A relé csak továbbítja.... Roll Eyes
Az akkumulátor meg csak tárolja...
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 312 313 314 315 316 317 318 [319] 320 321 322 323 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.