Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 02:00:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
317
318
319
320
321
322
323
[
324
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5112300 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16150 Dátum:
2022.01.27 csütörtök, 19:18:01 »
Idézetet írta: pere - 2022.01.27 csütörtök, 19:12:48
Ha szabad kérdeznem,akkor mi lenne az első lépés??
Akkor így már nem lehet a kocsival kezdeni semmit??
gyári celmuszerrel vagy azzal tudásban megegyező duagcuccal illeszteni az adagolot a vezerlohoz. Ha ez nincs,nincs kommunikáció sem. Az csak ezt követően lehetséges.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16151 Dátum:
2022.01.27 csütörtök, 19:48:52 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.27 csütörtök, 19:18:01
gyári celmuszerrel vagy azzal tudásban megegyező duagcuccal illeszteni az adagolot a vezerlohoz. Ha ez nincs,nincs kommunikáció sem. Az csak ezt követően lehetséges.
első lépés egy hibakódlenne, kommunikáció nem illesztett adagoló mellett is van(ugyan úgy kell tudni hibát olvasni fip-ből és pcm-ből is), vagy addig elvágja valaki a 2db can vezetéket?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16152 Dátum:
2022.01.27 csütörtök, 20:16:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2022.01.27 csütörtök, 19:48:52
első lépés egy hibakódlenne, kommunikáció nem illesztett adagoló mellett is van(ugyan úgy kell tudni hibát olvasni fip-ből és pcm-ből is), vagy addig elvágja valaki a 2db can vezetéket?
alapfeltevés, hogy van egy jó adagoló(jó elektronikával), és egy csomó összevariált motorvezérlő.
Nyilván illeszteni kell.Az sem fog menni, ha rossz pl az adagoló elektronikája.Úgy is hibakódot is kell olvasni. Előbb... utóbb...
Azt sem tudni, mivel diagolták eddig, csak van egy bemondás, hogy nincs kommunikáció, vagy nem tudja a holmi.
Én nem vitázok, hogy melyik legyen előbb a tyúk vagy a tojás.
Te felajánlottad, hogy megtudod oldani.Az is lehet, hogy nálad köt ki.
Majd elmondod mi volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16153 Dátum:
2022.01.27 csütörtök, 20:29:07 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.27 csütörtök, 20:16:14
alapfeltevés, hogy van egy jó adagoló(jó elektronikával), és egy csomó összevariált motorvezérlő.
Nyilván illeszteni kell.Az sem fog menni, ha rossz pl az adagoló elektronikája.Úgy is hibakódot is kell olvasni. Előbb... utóbb...
Azt sem tudni, mivel diagolták eddig, csak van egy bemondás, hogy nincs kommunikáció, vagy nem tudja a holmi.
Én nem vitázok, hogy melyik legyen előbb a tyúk vagy a tojás.
Te felajánlottad, hogy megtudod oldani.Az is lehet, hogy nálad köt ki.
Majd elmondod mi volt.
hibakóddal mind2 verzió hamar eldől, mert van hibakód illesztés hiányra, illetve adagoló elektronika hibára is. mind2 esetben van kommunikáció mind2 modulra, kommunikáció hiányra vannak az U-val kezdődő hibakódok...
csináltam már jópárat az országban, de sajnos még mindig nem sikerült az ország 95%ának a 90-es évekből kilépni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
borsbence
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16154 Dátum:
2022.02.16 szerda, 20:21:40 »
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, Ford Mondeo MK3 2.0TDDI 2001
Minden indítás után néhány percig az autó kifogástalanul működik, húz szépen. Viszont a néhány perc letelte után az autó megváltozik, teljesen erőtlen lesz füst nincs, élő adat szerint az üzemanyagot lekorlátozza 35.0000mg-ra, hibakodot nem dob az autó, viszont tárolt hibakód van, ami az alábbi kodokból áll:
P0243
P0100
P0571
Illetve, ha bármi köze lehet a fent említett jelenséghez, egy kis üzemanyag pumpa??!!
Van két csatlakozó ahol az egyikben vagy egy PIROS műanyag, és egy SÁRGA, nálam a píros le van dugózva, ez eredetileg hova csatlakozhat?
Bárki bármilyen infoval tud szolgálni, kérem segítsen.
Köszönöm!!
«
Utoljára szerkesztve: 2022.02.16 szerda, 20:26:11 írta borsbence
»
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16155 Dátum:
2022.02.17 csütörtök, 19:37:15 »
Idézetet írta: borsbence - 2022.02.16 szerda, 20:21:40
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, Ford Mondeo MK3 2.0TDDI 2001
Minden indítás után néhány percig az autó kifogástalanul működik, húz szépen. Viszont a néhány perc letelte után az autó megváltozik, teljesen erőtlen lesz füst nincs, élő adat szerint az üzemanyagot lekorlátozza 35.0000mg-ra, hibakodot nem dob az autó, viszont tárolt hibakód van, ami az alábbi kodokból áll:
P0243
P0100
P0571
Illetve, ha bármi köze lehet a fent említett jelenséghez, egy kis üzemanyag pumpa??!!
Van két csatlakozó ahol az egyikben vagy egy PIROS műanyag, és egy SÁRGA, nálam a píros le van dugózva, ez eredetileg hova csatlakozhat?
Bárki bármilyen infoval tud szolgálni, kérem segítsen.
Köszönöm!!
Szét kellene nézned a túrbó csöveken nincs-e luk vagy a turbó vezérlés MAF szenzor vonalon!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
borsbence
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16156 Dátum:
2022.02.18 péntek, 17:00:18 »
Kicsit szétnéztem minden csövet amit csak tudtam leszedtem, EGR szelepet is leszedtem, ott milyen könnyen kell járnia a szelepnek? Mert nekem nagyon nagyon nehezen nyomtató csak be..??!
Köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16157 Dátum:
2022.07.16 szombat, 12:24:48 »
Sziasztok!
Megált a gép adagoló hibát ir ki de gyanús hogy nem azzal van a gond! Lehúztam az adagoló csatlakozóját és a 6-7 kivezetésénél ott kellene lenni 12V nak de semmi csak a test pont van. Kérdés honnam kapja a 12V ot kimérve az összes biztosíték jó relék jók izzítás megy AC pumpa megy ha indítok de a csatlakozón nincs 12 V Immó tesztelve. Valami kapcsolás rajz vagy bármi ami segítene jó lenne!
Köszi!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16158 Dátum:
2022.07.16 szombat, 14:47:01 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2022.07.16 szombat, 12:24:48
Sziasztok!
Megált a gép adagoló hibát ir ki de gyanús hogy nem azzal van a gond! Lehúztam az adagoló csatlakozóját és a 6-7 kivezetésénél ott kellene lenni 12V nak de semmi csak a test pont van. Kérdés honnam kapja a 12V ot kimérve az összes biztosíték jó relék jók izzítás megy AC pumpa megy ha indítok de a csatlakozón nincs 12 V Immó tesztelve. Valami kapcsolás rajz vagy bármi ami segítene jó lenne!
Köszi!
Akku alatti főrelé jó?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16159 Dátum:
2022.07.17 vasárnap, 20:18:06 »
Idézetet írta: Ferqo - 2022.07.16 szombat, 14:47:01
Akku alatti főrelé jó?
igen jó! De most már tovább léptem! Az adagoló elektronika és az ECU letiltja a 12 volt tápot mert az adagolóban zárlatos az egyik elektromágneses szelep ami a adagoló porlaszókhoz menő kivezetések között van ! Na ilyen kellene de nagyon!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mondeoápoló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16160 Dátum:
2022.08.31 szerda, 16:20:46 »
Sziasztok! Fix Geos, nyomásvezérelt turbómat cserélem, változó geometriás, turbóra. Ugye a változó geos alapból vákumvezérelt labdával van ellátva, erre ráteszem a régi wg-turbo nyomásos labdáját. Én ugy gondoltam levágok a labda pálcából, menetet metszek rá, és mehet a helyére. Kérdésem az lenne, hogy ezekután hogyan, állítsam be a turbót, és mire figyeljek oda? Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
gimesip
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16161 Dátum:
2022.11.22 kedd, 23:10:38 »
sziasztok!
segítséget, ötletet szeretnék kérni, mert nekem nincs több. ford mondeo mk3, tddi, d6ba, túl az 540.000km-en. 5km után hibátlan. nem kormol, húz, olajat nem eszik, jól fogyaszt. tökéletes.
de hidegen indítás után pár percig/kilométerig nagyon nem jó. az indítás pöcc-röff hidegben is. utána kb. 10-15 másodpercig hibátlanul ketyeg, majd elkezd dadogni, ingadozni az alapjárat 850-1100 között és ömlik belőle a füst. ha gázt adok neki, akkor is füstöl, bár kevésbé. ha hagyom alapjáraton, kell neki kb. 5 perc, utána kisimul, és semmi füst onnantól.
eddig volt:
- adagoló felújítás a Gombárdiesel-nél (más okból)
- porlasztó csúcs csere. bosch csúcsokat raktam, utána Atilex Kft-nél bevizsgálták a porlasztókat, és jónak ítéltettek
- izzító gyertya csere
- üzemanyag szűrő csere (15k km volt benne, de hátha...)
- ac pumpa csere (más okból)
- egr szelepet kitakarítottam (bár épp csak kicsit volt kormos), tömítést cseréltem és ellenőriztem. működik
ezen a ponton nincs több ötletem. mi lehet a baj? vagy ha ez így még túl tág, tudnátok javasolni szakit, aki ért és még foglalkozik ilyen öreg adagolós dízelekkel?
köszönöm szépen előre is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16162 Dátum:
2022.11.23 szerda, 09:24:26 »
Idézetet írta: gimesip - 2022.11.22 kedd, 23:10:38
sziasztok!
segítséget, ötletet szeretnék kérni, mert nekem nincs több. ford mondeo mk3, tddi, d6ba, túl az 540.000km-en. 5km után hibátlan. nem kormol, húz, olajat nem eszik, jól fogyaszt. tökéletes.
de hidegen indítás után pár percig/kilométerig nagyon nem jó. az indítás pöcc-röff hidegben is. utána kb. 10-15 másodpercig hibátlanul ketyeg, majd elkezd dadogni, ingadozni az alapjárat 850-1100 között és ömlik belőle a füst. ha gázt adok neki, akkor is füstöl, bár kevésbé. ha hagyom alapjáraton, kell neki kb. 5 perc, utána kisimul, és semmi füst onnantól.
eddig volt:
- adagoló felújítás a Gombárdiesel-nél (más okból)
- porlasztó csúcs csere. bosch csúcsokat raktam, utána Atilex Kft-nél bevizsgálták a porlasztókat, és jónak ítéltettek
- izzító gyertya csere
- üzemanyag szűrő csere (15k km volt benne, de hátha...)
- ac pumpa csere (más okból)
- egr szelepet kitakarítottam (bár épp csak kicsit volt kormos), tömítést cseréltem és ellenőriztem. működik
ezen a ponton nincs több ötletem. mi lehet a baj? vagy ha ez így még túl tág, tudnátok javasolni szakit, aki ért és még foglalkozik ilyen öreg adagolós dízelekkel?
köszönöm szépen előre is!
ellenőrizzék a töltést és az akku állapotát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16163 Dátum:
2022.11.23 szerda, 10:28:48 »
Idézetet írta: gimesip - 2022.11.22 kedd, 23:10:38
sziasztok!
segítséget, ötletet szeretnék kérni, mert nekem nincs több. ford mondeo mk3, tddi, d6ba, túl az 540.000km-en. 5km után hibátlan. nem kormol, húz, olajat nem eszik, jól fogyaszt. tökéletes.
de hidegen indítás után pár percig/kilométerig nagyon nem jó. az indítás pöcc-röff hidegben is. utána kb. 10-15 másodpercig hibátlanul ketyeg, majd elkezd dadogni, ingadozni az alapjárat 850-1100 között és ömlik belőle a füst. ha gázt adok neki, akkor is füstöl, bár kevésbé. ha hagyom alapjáraton, kell neki kb. 5 perc, utána kisimul, és semmi füst onnantól.
eddig volt:
- adagoló felújítás a Gombárdiesel-nél (más okból)
- porlasztó csúcs csere. bosch csúcsokat raktam, utána Atilex Kft-nél bevizsgálták a porlasztókat, és jónak ítéltettek
- izzító gyertya csere
- üzemanyag szűrő csere (15k km volt benne, de hátha...)
- ac pumpa csere (más okból)
- egr szelepet kitakarítottam (bár épp csak kicsit volt kormos), tömítést cseréltem és ellenőriztem. működik
ezen a ponton nincs több ötletem. mi lehet a baj? vagy ha ez így még túl tág, tudnátok javasolni szakit, aki ért és még foglalkozik ilyen öreg adagolós dízelekkel?
köszönöm szépen előre is!
Olyan mintha levegő kerülne az üza rendszerbe.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gimesip
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16164 Dátum:
2022.11.23 szerda, 16:45:22 »
Idézetet írta: alf® - 2022.11.23 szerda, 09:24:26
ellenőrizzék a töltést és az akku állapotát.
köszönöm az ötletet, de sajnos ez nem lehet az ok. nem írtam, mert nem gondoltam, hogy lehet összefüggés, de pár hónapos a generátor és az akksi is. 14,4-et tölt már alapjáraton.
Naplózva
gimesip
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16165 Dátum:
2022.11.23 szerda, 16:46:12 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2022.11.23 szerda, 10:28:48
Olyan mintha levegő kerülne az üza rendszerbe.
köszönöm! ez lehet bárhol, vagy csak a nagynyomású szakaszon?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16166 Dátum:
2022.11.23 szerda, 17:20:12 »
Idézetet írta: gimesip - 2022.11.23 szerda, 16:45:22
köszönöm az ötletet, de sajnos ez nem lehet az ok. nem írtam, mert nem gondoltam, hogy lehet összefüggés, de pár hónapos a generátor és az akksi is. 14,4-et tölt már alapjáraton.
Azért feszegessük még ezt a kérdést.
Gyári Visteon generátor került az autóba?A gyári feszszabályzóval?
Akkor kezd dadogni a motor, amikor a smart charge rendszer indítás után bekapcsolja a rendszerbe a generátort.
Nem csak addig füstöl,amíg a motor eléri az üzemmeleg állapotot?
Próbáld a szabályzó vezeték csatiját levenni a generátorról,és indíts úgy.Ha nem történik változás az alapjáratban,akkor vakvágány.
Ha kisimul az alapjáratod,szerezned kell egy Visteon generátort.
És nem ártana ellenőrizni a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőjét, és a hengerfej hőérzékelőjét. Mondjuk élő adatokkal.
«
Utoljára szerkesztve: 2022.11.23 szerda, 17:25:15 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gimesip
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16167 Dátum:
2022.11.23 szerda, 20:57:06 »
Idézetet írta: alf® - 2022.11.23 szerda, 17:20:12
Azért feszegessük még ezt a kérdést.
Gyári Visteon generátor került az autóba?A gyári feszszabályzóval?
Akkor kezd dadogni a motor, amikor a smart charge rendszer indítás után bekapcsolja a rendszerbe a generátort.
Nem csak addig füstöl,amíg a motor eléri az üzemmeleg állapotot?
Próbáld a szabályzó vezeték csatiját levenni a generátorról,és indíts úgy.Ha nem történik változás az alapjáratban,akkor vakvágány.
Ha kisimul az alapjáratod,szerezned kell egy Visteon generátort.
És nem ártana ellenőrizni a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőjét, és a hengerfej hőérzékelőjét. Mondjuk élő adatokkal.
"természetesen" (sajnos) nem gyári generátort kapott... nem okoskodni akartam, de legvadabb rémálmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire összefügg minden mindennel.
nagyon szépen köszönöm az ötletet, és külön is köszönöm a magyarázatot! holnap sajnos kora reggel indulnom kell, de péntek reggel kipróbálom, és referálok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16168 Dátum:
2022.11.23 szerda, 21:13:56 »
Idézetet írta: gimesip - 2022.11.23 szerda, 20:57:06
"természetesen" (sajnos) nem gyári generátort kapott... nem okoskodni akartam, de legvadabb rémálmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire összefügg minden mindennel.
nagyon szépen köszönöm az ötletet, és külön is köszönöm a magyarázatot! holnap sajnos kora reggel indulnom kell, de péntek reggel kipróbálom, és referálok.
a próbáig nem kerül egy fillérbe sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gimesip
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16169 Dátum:
2022.12.09 péntek, 19:51:39 »
ez egy kicsit elhúzódott... valakinek kölcsön adtam a diagnosztikát, nem emlékszem kinek. de végre tegnap megjött az új!
azt már tudtam, hogy nagyon jó volt az ötlet. kiiktatva a generátor, sokkal jobban indul. úgy majdnem tökéletes. pár másodperc füst és pár bedadogás úgy hidegen. de hát túl az ötszázon ennyi belefér. azt nem tudtam eddig, hogy miért. ma reggel végre tudtam élő adatokat is nézni közben. néztem:
- hengerfej hőmérséklet
- hűtőfolyadék hőmérséklet
- beszívott levegő hőmérséklet
- akkumulátor feszültség
mindegyik rendben volt. nagyjából külső hőmérsékletről indult mind, egyenletesen emelkedtek, nem láttam olyat, hogy irreális adatot mutatott volna bármelyik. ebből kifolyólag marad maga a generátor. úgyhogy kérek szépen privátban nevet, címet, ahova a tálca sört (vagy bármi mást) küldhetem!
egy kérdésem maradt már csak: honnan szerezzek generátort? gyárit talán bontottan találnék, vélhetőleg a föld-hold távolság környéki futással, tehát nem lesz hosszú távú megoldás, illetve a cromax ajánl 155.000Ft-ért, de nem sokkal többet ér az autó, így ez sem az igazi. mit tudok venni helyette?
köszönöm!
Idézetet írta: alf® - 2022.11.23 szerda, 21:13:56
a próbáig nem kerül egy fillérbe sem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16170 Dátum:
2022.12.09 péntek, 20:59:29 »
Idézetet írta: gimesip - 2022.12.09 péntek, 19:51:39
ez egy kicsit elhúzódott... valakinek kölcsön adtam a diagnosztikát, nem emlékszem kinek. de végre tegnap megjött az új!
azt már tudtam, hogy nagyon jó volt az ötlet. kiiktatva a generátor, sokkal jobban indul. úgy majdnem tökéletes. pár másodperc füst és pár bedadogás úgy hidegen. de hát túl az ötszázon ennyi belefér. azt nem tudtam eddig, hogy miért. ma reggel végre tudtam élő adatokat is nézni közben. néztem:
- hengerfej hőmérséklet
- hűtőfolyadék hőmérséklet
- beszívott levegő hőmérséklet
- akkumulátor feszültség
mindegyik rendben volt. nagyjából külső hőmérsékletről indult mind, egyenletesen emelkedtek, nem láttam olyat, hogy irreális adatot mutatott volna bármelyik. ebből kifolyólag marad maga a generátor. úgyhogy kérek szépen privátban nevet, címet, ahova a tálca sört (vagy bármi mást) küldhetem!
egy kérdésem maradt már csak: honnan szerezzek generátort? gyárit talán bontottan találnék, vélhetőleg a föld-hold távolság környéki futással, tehát nem lesz hosszú távú megoldás, illetve a cromax ajánl 155.000Ft-ért, de nem sokkal többet ér az autó, így ez sem az igazi. mit tudok venni helyette?
köszönöm!
valaha ezért indult ez a fórum.Segíteni a másikon.Örülök, hogy jó tipp volt.
Veszel 20ért a bontóban gyári Visteon-t,és felújíttatod.Arra kell figyelni, hogy a feszültség szabályzója gyári maradjon.Szerintem 50ből cakklipakk megúszható.
A Kertész utcában foglalkoznak felújítással,de sok más helyen is.
https://7.kerulet.ittlakunk.hu/holmi/autos/pro-vill-kft-onindito-es-generator-szakszerviz
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16171 Dátum:
2023.05.21 vasárnap, 14:04:46 »
Sziasztok,
Generátor oldalon valamelyik feszítőgörgő haldoklik, indításnál zörög, csörög, nyikorog (egy idő után elmúlik).
Cseréltem már ezeket, de nem emlékszem, hogy a motorblokk oldalára szerelt feszítőgörgő csak simán lejön vagy motortartó bakot leszerelve és motort billentve fog kijönni?
Illetve... A három görgőt lehet külön kapni (eddig komplett cseréltem full szettet)?
Szíjat cserélni fogom.
Válaszokat előre is Köszi!
Barny
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Ricsi3390
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16172 Dátum:
2023.09.07 csütörtök, 18:59:35 »
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni van egy 2001-es MK3as mondeom 2.0 tddi motorral egészen tegnapig semmi baja sem volt reggel mentem volna dolgozni de egy csodálatos immo hiba fogadott...Ami elég érdekes mivel semmi előjele nem volt hívtam rengetek szerelőt de mindegyiktől azt a választ kaptam hogy nem lehet megcsinálni mert csak 1 kulcsom van hozzá meg hogy nem lehet kiiktatni sem mivel ez gyári immo a motorvezérlőből nem tudjak programozni..
Nem tudom hogy tudnátok e valami megoldást javasolni előre is köszönöm..... ( A sok hibáért bocsánat de nem magyar a billentyűzet.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16173 Dátum:
2023.09.08 péntek, 16:25:16 »
Idézetet írta: Ricsi3390 - 2023.09.07 csütörtök, 18:59:35
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni van egy 2001-es MK3as mondeom 2.0 tddi motorral egészen tegnapig semmi baja sem volt reggel mentem volna dolgozni de egy csodálatos immo hiba fogadott...Ami elég érdekes mivel semmi előjele nem volt hívtam rengetek szerelőt de mindegyiktől azt a választ kaptam hogy nem lehet megcsinálni mert csak 1 kulcsom van hozzá meg hogy nem lehet kiiktatni sem mivel ez gyári immo a motorvezérlőből nem tudjak programozni..
Nem tudom hogy tudnátok e valami megoldást javasolni előre is köszönöm..... ( A sok hibáért bocsánat de nem magyar a billentyűzet.)
a gyujtás kulcs körüli immo karikát kellene ellenőrizni.A csatlakozását.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ricsi3390
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16174 Dátum:
2023.09.08 péntek, 17:15:03 »
Szia megneztem és semmi hibát nem találtam
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16175 Dátum:
2023.09.08 péntek, 20:05:07 »
Idézetet írta: Ricsi3390 - 2023.09.08 péntek, 17:15:03
Szia megneztem és semmi hibát nem találtam
és működik?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ricsi3390
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16176 Dátum:
2023.09.09 szombat, 09:24:00 »
sajnos nem de kezdem azt hinni hogy adagolo elektronika baja van , mert tekerni teker csak nem Indul.viszont az órában a piros led gyorsan villog
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16177 Dátum:
2023.09.09 szombat, 09:40:46 »
Idézetet írta: Ricsi3390 - 2023.09.09 szombat, 09:24:00
sajnos nem de kezdem azt hinni hogy adagolo elektronika baja van , mert tekerni teker csak nem Indul.viszont az órában a piros led gyorsan villog
akkor az immo,továbbra is.Tekerni teker ha az immo blokkol,akkor is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ricsi3390
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16178 Dátum:
2023.09.09 szombat, 09:54:37 »
remélem igazad lesz megnézetem holnap jelzek majd hogy mire jutottam köszönöm a válaszodat
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16179 Dátum:
2023.09.09 szombat, 21:41:23 »
Idézetet írta: alf® - 2023.09.09 szombat, 09:40:46
akkor az immo,továbbra is.Tekerni teker ha az immo blokkol,akkor is.
mk3 dízel nem teker és világít cserébe a belső órában az immo led folyamatosan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16180 Dátum:
2023.09.14 csütörtök, 09:09:07 »
Idézetet írta: Ricsi3390 - 2023.09.07 csütörtök, 18:59:35
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni van egy 2001-es MK3as mondeom 2.0 tddi motorral egészen tegnapig semmi baja sem volt reggel mentem volna dolgozni de egy csodálatos immo hiba fogadott...Ami elég érdekes mivel semmi előjele nem volt hívtam rengetek szerelőt de mindegyiktől azt a választ kaptam hogy nem lehet megcsinálni mert csak 1 kulcsom van hozzá meg hogy nem lehet kiiktatni sem mivel ez gyári immo a motorvezérlőből nem tudjak programozni..
Nem tudom hogy tudnátok e valami megoldást javasolni előre is köszönöm..... ( A sok hibáért bocsánat de nem magyar a billentyűzet.)
Egy akku lecsatlakozás 5-10 percre majd vissza egy próbát megér ha így sem akkor nagyobb a gond. Sérga ikon nem villog indításkor?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AtikaAthos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16181 Dátum:
2023.10.14 szombat, 17:53:22 »
Sziasztok. Generátor hibával küzdöttem ,de azt felújítattam így most rendben van és egy új akkumulátort is kapott ,viszont kétezres fordulatszámnál nem kezd el húzni az autó olyan erőtlen. Két hibakódot ír: P1564, P1666
Köszönöm a segítséget előre is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16182 Dátum:
2023.10.14 szombat, 19:43:15 »
Idézetet írta: AtikaAthos - 2023.10.14 szombat, 17:53:22
Sziasztok. Generátor hibával küzdöttem ,de azt felújítattam így most rendben van és egy új akkumulátort is kapott ,viszont kétezres fordulatszámnál nem kezd el húzni az autó olyan erőtlen. Két hibakódot ír: P1564, P1666
Köszönöm a segítséget előre is.
P1564 Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
P1666 Injection Pump Control Module/ECM Crank Reference Synchronization
Adagoló...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AtikaAthos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16183 Dátum:
2023.10.14 szombat, 22:29:36 »
Idézetet írta: alf® - 2023.10.14 szombat, 19:43:15
P1564 Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
P1666 Injection Pump Control Module/ECM Crank Reference Synchronization
Adagoló...
A neten azt olvastam,h az adagoló és elektronika felújítása 250 ezer forint. Ez igaz lehet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16184 Dátum:
2023.10.15 vasárnap, 00:54:00 »
Idézetet írta: alf® - 2023.10.14 szombat, 19:43:15
P1564 Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
P1666 Injection Pump Control Module/ECM Crank Reference Synchronization
Adagoló...
hamarabb ellépett vezérlés...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
317
318
319
320
321
322
323
[
324
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ