Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 15:26:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 322 323 [324]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4654786 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #16150 Dátum: 2022.01.27 csütörtök, 19:18:01 »

Ha szabad kérdeznem,akkor mi lenne az első lépés??
Akkor így már nem lehet a kocsival kezdeni semmit??
gyári celmuszerrel vagy azzal tudásban megegyező duagcuccal illeszteni az adagolot a vezerlohoz. Ha ez nincs,nincs kommunikáció sem. Az csak ezt követően lehetséges.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16151 Dátum: 2022.01.27 csütörtök, 19:48:52 »

gyári celmuszerrel vagy azzal tudásban megegyező duagcuccal illeszteni az adagolot a vezerlohoz. Ha ez nincs,nincs kommunikáció sem. Az csak ezt követően lehetséges.
első lépés egy hibakódlenne, kommunikáció nem illesztett adagoló mellett is van(ugyan úgy kell tudni hibát olvasni fip-ből és pcm-ből is), vagy addig elvágja valaki a 2db can vezetéket?  2funny
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #16152 Dátum: 2022.01.27 csütörtök, 20:16:14 »

első lépés egy hibakódlenne, kommunikáció nem illesztett adagoló mellett is van(ugyan úgy kell tudni hibát olvasni fip-ből és pcm-ből is), vagy addig elvágja valaki a 2db can vezetéket?  2funny
alapfeltevés, hogy van egy jó adagoló(jó elektronikával), és egy csomó összevariált motorvezérlő.
Nyilván illeszteni kell.Az sem fog menni, ha rossz pl az adagoló elektronikája.Úgy is hibakódot is kell olvasni. Előbb... utóbb...
Azt sem tudni, mivel diagolták eddig, csak van egy bemondás, hogy nincs kommunikáció, vagy nem tudja a holmi.
Én nem vitázok, hogy melyik legyen  előbb a tyúk vagy a tojás.
Te felajánlottad, hogy megtudod oldani.Az is lehet, hogy nálad köt ki.
Majd elmondod mi volt. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16153 Dátum: 2022.01.27 csütörtök, 20:29:07 »

alapfeltevés, hogy van egy jó adagoló(jó elektronikával), és egy csomó összevariált motorvezérlő.
Nyilván illeszteni kell.Az sem fog menni, ha rossz pl az adagoló elektronikája.Úgy is hibakódot is kell olvasni. Előbb... utóbb...
Azt sem tudni, mivel diagolták eddig, csak van egy bemondás, hogy nincs kommunikáció, vagy nem tudja a holmi.
Én nem vitázok, hogy melyik legyen  előbb a tyúk vagy a tojás.
Te felajánlottad, hogy megtudod oldani.Az is lehet, hogy nálad köt ki.
Majd elmondod mi volt. Wink wave
hibakóddal mind2 verzió hamar eldől, mert van hibakód illesztés hiányra, illetve adagoló elektronika hibára is. mind2 esetben van kommunikáció mind2 modulra, kommunikáció hiányra vannak az U-val kezdődő hibakódok...
csináltam már jópárat az országban, de sajnos még mindig nem sikerült az ország 95%ának a 90-es évekből kilépni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
borsbence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #16154 Dátum: 2022.02.16 szerda, 20:21:40 »

Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, Ford Mondeo MK3 2.0TDDI 2001
Minden indítás után néhány percig az autó kifogástalanul működik, húz szépen. Viszont a néhány perc letelte után az autó megváltozik, teljesen erőtlen lesz füst nincs, élő adat szerint az üzemanyagot lekorlátozza 35.0000mg-ra, hibakodot nem dob az autó, viszont tárolt hibakód van, ami az alábbi kodokból áll:
P0243
P0100
P0571
Illetve, ha bármi köze lehet a fent említett jelenséghez, egy kis üzemanyag pumpa??!!
Van két csatlakozó ahol az egyikben vagy egy PIROS műanyag, és egy SÁRGA, nálam a píros le van dugózva, ez eredetileg hova csatlakozhat?

Bárki bármilyen infoval tud szolgálni, kérem segítsen.
Köszönöm!! worship
« Utoljára szerkesztve: 2022.02.16 szerda, 20:26:11 írta borsbence » Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #16155 Dátum: 2022.02.17 csütörtök, 19:37:15 »

Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, Ford Mondeo MK3 2.0TDDI 2001
Minden indítás után néhány percig az autó kifogástalanul működik, húz szépen. Viszont a néhány perc letelte után az autó megváltozik, teljesen erőtlen lesz füst nincs, élő adat szerint az üzemanyagot lekorlátozza 35.0000mg-ra, hibakodot nem dob az autó, viszont tárolt hibakód van, ami az alábbi kodokból áll:
P0243
P0100
P0571
Illetve, ha bármi köze lehet a fent említett jelenséghez, egy kis üzemanyag pumpa??!!
Van két csatlakozó ahol az egyikben vagy egy PIROS műanyag, és egy SÁRGA, nálam a píros le van dugózva, ez eredetileg hova csatlakozhat?

Bárki bármilyen infoval tud szolgálni, kérem segítsen.
Köszönöm!! worship
Szét kellene nézned a túrbó csöveken nincs-e luk vagy a turbó vezérlés MAF szenzor vonalon!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
borsbence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #16156 Dátum: 2022.02.18 péntek, 17:00:18 »

Kicsit szétnéztem minden csövet amit csak tudtam leszedtem, EGR szelepet is leszedtem, ott milyen könnyen kell járnia a szelepnek? Mert nekem nagyon nagyon nehezen nyomtató csak be..??!
Köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #16157 Dátum: 2022.07.16 szombat, 12:24:48 »

Sziasztok! 
Megált a gép adagoló hibát ir ki de gyanús hogy nem azzal van a gond! Lehúztam az adagoló csatlakozóját és a 6-7 kivezetésénél ott kellene lenni 12V nak de semmi csak a test pont van. Kérdés honnam kapja a 12V ot kimérve az összes biztosíték jó relék jók izzítás megy AC pumpa megy ha indítok de a csatlakozón nincs 12 V Immó tesztelve.  Valami kapcsolás rajz vagy bármi ami segítene jó lenne!
Köszi!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16158 Dátum: 2022.07.16 szombat, 14:47:01 »

Sziasztok! 
Megált a gép adagoló hibát ir ki de gyanús hogy nem azzal van a gond! Lehúztam az adagoló csatlakozóját és a 6-7 kivezetésénél ott kellene lenni 12V nak de semmi csak a test pont van. Kérdés honnam kapja a 12V ot kimérve az összes biztosíték jó relék jók izzítás megy AC pumpa megy ha indítok de a csatlakozón nincs 12 V Immó tesztelve.  Valami kapcsolás rajz vagy bármi ami segítene jó lenne!
Köszi!
Akku alatti főrelé jó?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #16159 Dátum: 2022.07.17 vasárnap, 20:18:06 »

Akku alatti főrelé jó?
igen jó! De most már tovább léptem! Az adagoló elektronika és az ECU letiltja a 12 volt tápot mert az adagolóban zárlatos az egyik elektromágneses szelep ami a adagoló porlaszókhoz menő kivezetések között van !  Na ilyen kellene de nagyon!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #16160 Dátum: 2022.08.31 szerda, 16:20:46 »

Sziasztok! Fix Geos, nyomásvezérelt turbómat cserélem, változó geometriás,  turbóra. Ugye a változó geos alapból vákumvezérelt labdával van ellátva, erre ráteszem a régi wg-turbo nyomásos labdáját. Én ugy gondoltam levágok a labda pálcából, menetet metszek rá, és mehet a helyére. Kérdésem az lenne, hogy ezekután hogyan, állítsam be a turbót, és mire figyeljek oda? Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
gimesip
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #16161 Dátum: 2022.11.22 kedd, 23:10:38 »

sziasztok!

segítséget, ötletet szeretnék kérni, mert nekem nincs több. ford mondeo mk3, tddi, d6ba, túl az 540.000km-en. 5km után hibátlan. nem kormol, húz, olajat nem eszik, jól fogyaszt. tökéletes. Smiley de hidegen indítás után pár percig/kilométerig nagyon nem jó. az indítás pöcc-röff hidegben is. utána kb. 10-15 másodpercig hibátlanul ketyeg, majd elkezd dadogni, ingadozni az alapjárat 850-1100 között és ömlik belőle a füst. ha gázt adok neki, akkor is füstöl, bár kevésbé. ha hagyom alapjáraton, kell neki kb. 5 perc, utána kisimul, és semmi füst onnantól.

eddig volt:
- adagoló felújítás a Gombárdiesel-nél (más okból)
- porlasztó csúcs csere. bosch csúcsokat raktam, utána Atilex Kft-nél bevizsgálták a porlasztókat, és jónak ítéltettek
- izzító gyertya csere
- üzemanyag szűrő csere (15k km volt benne, de hátha...)
- ac pumpa csere (más okból)
- egr szelepet kitakarítottam (bár épp csak kicsit volt kormos), tömítést cseréltem és ellenőriztem. működik

ezen a ponton nincs több ötletem. mi lehet a baj? vagy ha ez így még túl tág, tudnátok javasolni szakit, aki ért és még foglalkozik ilyen öreg adagolós dízelekkel?

köszönöm szépen előre is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #16162 Dátum: 2022.11.23 szerda, 09:24:26 »

sziasztok!

segítséget, ötletet szeretnék kérni, mert nekem nincs több. ford mondeo mk3, tddi, d6ba, túl az 540.000km-en. 5km után hibátlan. nem kormol, húz, olajat nem eszik, jól fogyaszt. tökéletes. Smiley de hidegen indítás után pár percig/kilométerig nagyon nem jó. az indítás pöcc-röff hidegben is. utána kb. 10-15 másodpercig hibátlanul ketyeg, majd elkezd dadogni, ingadozni az alapjárat 850-1100 között és ömlik belőle a füst. ha gázt adok neki, akkor is füstöl, bár kevésbé. ha hagyom alapjáraton, kell neki kb. 5 perc, utána kisimul, és semmi füst onnantól.

eddig volt:
- adagoló felújítás a Gombárdiesel-nél (más okból)
- porlasztó csúcs csere. bosch csúcsokat raktam, utána Atilex Kft-nél bevizsgálták a porlasztókat, és jónak ítéltettek
- izzító gyertya csere
- üzemanyag szűrő csere (15k km volt benne, de hátha...)
- ac pumpa csere (más okból)
- egr szelepet kitakarítottam (bár épp csak kicsit volt kormos), tömítést cseréltem és ellenőriztem. működik

ezen a ponton nincs több ötletem. mi lehet a baj? vagy ha ez így még túl tág, tudnátok javasolni szakit, aki ért és még foglalkozik ilyen öreg adagolós dízelekkel?

köszönöm szépen előre is!

ellenőrizzék a töltést és az akku állapotát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #16163 Dátum: 2022.11.23 szerda, 10:28:48 »

sziasztok!

segítséget, ötletet szeretnék kérni, mert nekem nincs több. ford mondeo mk3, tddi, d6ba, túl az 540.000km-en. 5km után hibátlan. nem kormol, húz, olajat nem eszik, jól fogyaszt. tökéletes. Smiley de hidegen indítás után pár percig/kilométerig nagyon nem jó. az indítás pöcc-röff hidegben is. utána kb. 10-15 másodpercig hibátlanul ketyeg, majd elkezd dadogni, ingadozni az alapjárat 850-1100 között és ömlik belőle a füst. ha gázt adok neki, akkor is füstöl, bár kevésbé. ha hagyom alapjáraton, kell neki kb. 5 perc, utána kisimul, és semmi füst onnantól.

eddig volt:
- adagoló felújítás a Gombárdiesel-nél (más okból)
- porlasztó csúcs csere. bosch csúcsokat raktam, utána Atilex Kft-nél bevizsgálták a porlasztókat, és jónak ítéltettek
- izzító gyertya csere
- üzemanyag szűrő csere (15k km volt benne, de hátha...)
- ac pumpa csere (más okból)
- egr szelepet kitakarítottam (bár épp csak kicsit volt kormos), tömítést cseréltem és ellenőriztem. működik

ezen a ponton nincs több ötletem. mi lehet a baj? vagy ha ez így még túl tág, tudnátok javasolni szakit, aki ért és még foglalkozik ilyen öreg adagolós dízelekkel?

köszönöm szépen előre is!

Olyan mintha levegő kerülne az üza rendszerbe.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gimesip
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #16164 Dátum: 2022.11.23 szerda, 16:45:22 »

ellenőrizzék a töltést és az akku állapotát.
köszönöm az ötletet, de sajnos ez nem lehet az ok. nem írtam, mert nem gondoltam, hogy lehet összefüggés, de pár hónapos a generátor és az akksi is. 14,4-et tölt már alapjáraton.
Naplózva
gimesip
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #16165 Dátum: 2022.11.23 szerda, 16:46:12 »

Olyan mintha levegő kerülne az üza rendszerbe.

köszönöm! ez lehet bárhol, vagy csak a nagynyomású szakaszon?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #16166 Dátum: 2022.11.23 szerda, 17:20:12 »

köszönöm az ötletet, de sajnos ez nem lehet az ok. nem írtam, mert nem gondoltam, hogy lehet összefüggés, de pár hónapos a generátor és az akksi is. 14,4-et tölt már alapjáraton.
Azért feszegessük még ezt a kérdést.
Gyári Visteon generátor került az autóba?A gyári feszszabályzóval?
Akkor kezd dadogni a motor, amikor a smart charge rendszer indítás után bekapcsolja a rendszerbe  a generátort.
Nem csak addig füstöl,amíg a motor eléri az üzemmeleg állapotot?

Próbáld a szabályzó vezeték csatiját levenni a generátorról,és indíts úgy.Ha nem történik változás az alapjáratban,akkor vakvágány.
Ha kisimul az alapjáratod,szerezned kell egy Visteon generátort.  Wink
És nem ártana ellenőrizni a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőjét, és a hengerfej hőérzékelőjét. Mondjuk élő adatokkal.
« Utoljára szerkesztve: 2022.11.23 szerda, 17:25:15 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gimesip
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #16167 Dátum: 2022.11.23 szerda, 20:57:06 »

Azért feszegessük még ezt a kérdést.
Gyári Visteon generátor került az autóba?A gyári feszszabályzóval?
Akkor kezd dadogni a motor, amikor a smart charge rendszer indítás után bekapcsolja a rendszerbe  a generátort.
Nem csak addig füstöl,amíg a motor eléri az üzemmeleg állapotot?

Próbáld a szabályzó vezeték csatiját levenni a generátorról,és indíts úgy.Ha nem történik változás az alapjáratban,akkor vakvágány.
Ha kisimul az alapjáratod,szerezned kell egy Visteon generátort.  Wink
És nem ártana ellenőrizni a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőjét, és a hengerfej hőérzékelőjét. Mondjuk élő adatokkal.

"természetesen" (sajnos) nem gyári generátort kapott... nem okoskodni akartam, de legvadabb rémálmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire összefügg minden mindennel. Cheesy

nagyon szépen köszönöm az ötletet, és külön is köszönöm a magyarázatot! holnap sajnos kora reggel indulnom kell, de péntek reggel kipróbálom, és referálok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #16168 Dátum: 2022.11.23 szerda, 21:13:56 »

"természetesen" (sajnos) nem gyári generátort kapott... nem okoskodni akartam, de legvadabb rémálmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire összefügg minden mindennel. Cheesy

nagyon szépen köszönöm az ötletet, és külön is köszönöm a magyarázatot! holnap sajnos kora reggel indulnom kell, de péntek reggel kipróbálom, és referálok.
a próbáig nem kerül egy fillérbe sem. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gimesip
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #16169 Dátum: 2022.12.09 péntek, 19:51:39 »

ez egy kicsit elhúzódott... valakinek kölcsön adtam a diagnosztikát, nem emlékszem kinek. de végre tegnap megjött az új! Smiley

azt már tudtam, hogy nagyon jó volt az ötlet. kiiktatva a generátor, sokkal jobban indul. úgy majdnem tökéletes. pár másodperc füst és pár bedadogás úgy hidegen. de hát túl az ötszázon ennyi belefér. azt nem tudtam eddig, hogy miért. ma reggel végre tudtam élő adatokat is nézni közben. néztem:
- hengerfej hőmérséklet
- hűtőfolyadék hőmérséklet
- beszívott levegő hőmérséklet
- akkumulátor feszültség

mindegyik rendben volt. nagyjából külső hőmérsékletről indult mind, egyenletesen emelkedtek, nem láttam olyat, hogy irreális adatot mutatott volna bármelyik. ebből kifolyólag marad maga a generátor. úgyhogy kérek szépen privátban nevet, címet, ahova a tálca sört (vagy bármi mást) küldhetem! Smiley

egy kérdésem maradt már csak: honnan szerezzek generátort? gyárit talán bontottan találnék, vélhetőleg a föld-hold távolság környéki futással, tehát nem lesz hosszú távú megoldás, illetve a cromax ajánl 155.000Ft-ért, de nem sokkal többet ér az autó, így ez sem az igazi. mit tudok venni helyette?

köszönöm!

a próbáig nem kerül egy fillérbe sem. eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #16170 Dátum: 2022.12.09 péntek, 20:59:29 »

ez egy kicsit elhúzódott... valakinek kölcsön adtam a diagnosztikát, nem emlékszem kinek. de végre tegnap megjött az új! Smiley

azt már tudtam, hogy nagyon jó volt az ötlet. kiiktatva a generátor, sokkal jobban indul. úgy majdnem tökéletes. pár másodperc füst és pár bedadogás úgy hidegen. de hát túl az ötszázon ennyi belefér. azt nem tudtam eddig, hogy miért. ma reggel végre tudtam élő adatokat is nézni közben. néztem:
- hengerfej hőmérséklet
- hűtőfolyadék hőmérséklet
- beszívott levegő hőmérséklet
- akkumulátor feszültség

mindegyik rendben volt. nagyjából külső hőmérsékletről indult mind, egyenletesen emelkedtek, nem láttam olyat, hogy irreális adatot mutatott volna bármelyik. ebből kifolyólag marad maga a generátor. úgyhogy kérek szépen privátban nevet, címet, ahova a tálca sört (vagy bármi mást) küldhetem! Smiley

egy kérdésem maradt már csak: honnan szerezzek generátort? gyárit talán bontottan találnék, vélhetőleg a föld-hold távolság környéki futással, tehát nem lesz hosszú távú megoldás, illetve a cromax ajánl 155.000Ft-ért, de nem sokkal többet ér az autó, így ez sem az igazi. mit tudok venni helyette?

köszönöm!

valaha ezért indult ez a fórum.Segíteni a másikon.Örülök, hogy  jó tipp volt. eljen
Veszel 20ért a bontóban gyári Visteon-t,és felújíttatod.Arra kell figyelni, hogy a feszültség szabályzója gyári maradjon.Szerintem 50ből cakklipakk megúszható.
A Kertész utcában foglalkoznak felújítással,de sok más helyen is.
https://7.kerulet.ittlakunk.hu/holmi/autos/pro-vill-kft-onindito-es-generator-szakszerviz
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #16171 Dátum: 2023.05.21 vasárnap, 14:04:46 »

Sziasztok,

Generátor oldalon valamelyik feszítőgörgő haldoklik, indításnál zörög, csörög, nyikorog (egy idő után elmúlik).
Cseréltem már ezeket, de nem emlékszem, hogy a motorblokk oldalára szerelt feszítőgörgő csak simán lejön vagy motortartó bakot leszerelve és motort billentve fog kijönni?
Illetve... A három görgőt lehet külön kapni (eddig komplett cseréltem full szettet)?
Szíjat cserélni fogom.

Válaszokat előre is Köszi!
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Ricsi3390
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #16172 Dátum: 2023.09.07 csütörtök, 18:59:35 »

Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni van egy 2001-es MK3as mondeom 2.0 tddi motorral egészen tegnapig semmi baja sem volt reggel mentem volna dolgozni  de egy csodálatos immo hiba fogadott...Ami elég érdekes mivel semmi előjele nem volt hívtam rengetek szerelőt de mindegyiktől azt a választ kaptam hogy nem lehet megcsinálni mert csak 1 kulcsom van hozzá meg hogy nem lehet kiiktatni sem mivel ez gyári immo  a motorvezérlőből nem tudjak programozni..
Nem tudom hogy tudnátok e valami megoldást javasolni előre is köszönöm..... ( A sok hibáért bocsánat de nem magyar a billentyűzet.)

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #16173 Dátum: 2023.09.08 péntek, 16:25:16 »

Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni van egy 2001-es MK3as mondeom 2.0 tddi motorral egészen tegnapig semmi baja sem volt reggel mentem volna dolgozni  de egy csodálatos immo hiba fogadott...Ami elég érdekes mivel semmi előjele nem volt hívtam rengetek szerelőt de mindegyiktől azt a választ kaptam hogy nem lehet megcsinálni mert csak 1 kulcsom van hozzá meg hogy nem lehet kiiktatni sem mivel ez gyári immo  a motorvezérlőből nem tudjak programozni..
Nem tudom hogy tudnátok e valami megoldást javasolni előre is köszönöm..... ( A sok hibáért bocsánat de nem magyar a billentyűzet.)


a gyujtás kulcs körüli immo karikát kellene ellenőrizni.A csatlakozását.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ricsi3390
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #16174 Dátum: 2023.09.08 péntek, 17:15:03 »

Szia megneztem és semmi hibát nem találtam
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #16175 Dátum: 2023.09.08 péntek, 20:05:07 »

Szia megneztem és semmi hibát nem találtam
és működik?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ricsi3390
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #16176 Dátum: 2023.09.09 szombat, 09:24:00 »

sajnos nem de kezdem azt hinni hogy adagolo elektronika baja van , mert tekerni teker csak nem Indul.viszont az órában a piros led gyorsan villog
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #16177 Dátum: 2023.09.09 szombat, 09:40:46 »

sajnos nem de kezdem azt hinni hogy adagolo elektronika baja van , mert tekerni teker csak nem Indul.viszont az órában a piros led gyorsan villog
akkor az immo,továbbra is.Tekerni teker ha az immo blokkol,akkor is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ricsi3390
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #16178 Dátum: 2023.09.09 szombat, 09:54:37 »

remélem igazad lesz megnézetem holnap jelzek majd hogy mire jutottam köszönöm a válaszodat
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16179 Dátum: 2023.09.09 szombat, 21:41:23 »

akkor az immo,továbbra is.Tekerni teker ha az immo blokkol,akkor is.
mk3 dízel nem teker és világít cserébe a belső órában az immo led folyamatosan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #16180 Dátum: 2023.09.14 csütörtök, 09:09:07 »

Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni van egy 2001-es MK3as mondeom 2.0 tddi motorral egészen tegnapig semmi baja sem volt reggel mentem volna dolgozni  de egy csodálatos immo hiba fogadott...Ami elég érdekes mivel semmi előjele nem volt hívtam rengetek szerelőt de mindegyiktől azt a választ kaptam hogy nem lehet megcsinálni mert csak 1 kulcsom van hozzá meg hogy nem lehet kiiktatni sem mivel ez gyári immo  a motorvezérlőből nem tudjak programozni..
Nem tudom hogy tudnátok e valami megoldást javasolni előre is köszönöm..... ( A sok hibáért bocsánat de nem magyar a billentyűzet.)


Egy akku lecsatlakozás 5-10 percre majd vissza egy próbát megér ha így sem akkor nagyobb a gond. Sérga ikon nem villog indításkor?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AtikaAthos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #16181 Dátum: 2023.10.14 szombat, 17:53:22 »

Sziasztok. Generátor hibával küzdöttem ,de azt felújítattam így most rendben van és egy új akkumulátort is kapott ,viszont kétezres fordulatszámnál nem kezd el húzni az autó olyan erőtlen. Két hibakódot ír: P1564, P1666
Köszönöm a segítséget előre is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #16182 Dátum: 2023.10.14 szombat, 19:43:15 »

Sziasztok. Generátor hibával küzdöttem ,de azt felújítattam így most rendben van és egy új akkumulátort is kapott ,viszont kétezres fordulatszámnál nem kezd el húzni az autó olyan erőtlen. Két hibakódot ír: P1564, P1666
Köszönöm a segítséget előre is.
P1564 Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
P1666 Injection Pump Control Module/ECM Crank Reference Synchronization

Adagoló...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AtikaAthos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #16183 Dátum: 2023.10.14 szombat, 22:29:36 »

P1564 Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
P1666 Injection Pump Control Module/ECM Crank Reference Synchronization

Adagoló...

A neten azt olvastam,h az adagoló és elektronika felújítása 250 ezer forint. Ez igaz lehet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16184 Dátum: 2023.10.15 vasárnap, 00:54:00 »

P1564 Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
P1666 Injection Pump Control Module/ECM Crank Reference Synchronization

Adagoló...
hamarabb ellépett vezérlés...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 322 323 [324]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.