Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:01:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113428 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Kisber
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2009.10.31 szombat, 20:16:39 »
Idézetet írta: robin2005 - 2009.10.27 kedd, 22:45:32
Sziasztok!
Nem az igazi a gép.Kerrepel a turbo benne és nem jó a menet teljesítmény de nem tudom hogy az -e a baj.
Ugy gondoltam elvinném Viktorhoz csak nem tudok elérhetőségét.Megköszönném ha tudnátok segíteni.
Előre is köszi.
Megírom PÜ-be!
Naplózva
chucky
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 01:03:51 »
Sziasztok!!!
2001-es evjaratu 2.0 TDDI Mondeom van. Nem volt eddig semmi baja. 2-3 hete azt vettem eszre, hogy az autopalyan 5. sebessegbe, 80 es 100 km/h kozott (fordulatot nem tudok) mikor megnyomtam a gazpedalt, elkezdett rangatni az auto, eleg rendesen, de mikor elertem a kb. 100-t megszunt es problema nelkul mentem tovabb, az e feletti gyorsitasnal viszont ez mar nem jelentkezett. Elvittem szerelohoz, aki nem talalt hibat, de kifujta az uzemanyagszurot, cserelni nem akarta. A hiba tovabbra is fennallt, de sokkal kevesbe rangatott. Nem ertem ra munka miatt elvinni a szerelohoz ujra, meg nem is nagyon volt hasznalva szegenykem az elmult hetekben. Tegnap viszont csak ugy a semmibol, elkezdett ujra rangatni, majd elvesztett az erejet, kis feher fust ijott hatul es leallt. Nem gyujtott tovabb. Az uzemanyagszurore gyanakodtunk, mikor levettuk a szurobol a motor fele vezeto csovet, egy nagyot szisszent (vakum volt benne...), meg ha mar ugy is tel lesz, gondoltam kicserelem.
Kicsereltem, feltoltottem uzemanyaggam a szurot, hogy ne a motornak kellje. Begulladt egybol. Kiprobaltam, lementme 2 km-t, majd megallt az auto (tuti ennyi volt a szurobe toltott uzemanyag)...Szoval nem a szuro volt a gond.
Elkezdtem visszefele haladni, kifujattattam a csoveket kompresszorral, mind szepen sorban. Elertem az uzemanyag tartaly ele, es ott vettem eszre, hogy ennek a tipusnak van egy hatso pumpaja is...Szoval, az uzemanyagtartalybol szepen jon a csovon az uzemanyag egeszen eddig a pumpaig, innen viszon tovabb nem.
Ugy latszik ez a pumpa nem mukodik. Probaltam direkt rakotni aramra, de akkor se indult el.
Mi ennek a pumpanak a szerepe, mikor a motor alapjaraton is szivja az uzemanyagot? Mi ennek a szakmai pumpanak a neve (bocsi nem nagyon ertek ezekhez a dolgokhoz)? Valami tuti a nyomassal lehet osszefuggesbe, mert mas ertelmet nem latom, mert ahogy neztem, szerintem ha eler egy bizonyos nyomas a motor fele vezeto cso, akkor azt a pumpa lezarja, es a kisebbik csovon visszajuttatja az uzemanyagot a tartaly fele, szerintem.
Ha ki kellene cserelni ezt a pumpat, szerintetek pontosan mit kerjek az eladotol, es kb mennyibe fog ez nekem fajni? Vagy mi lehet a baja? Vagy vigyem inkabb el szerelohoz? Mert mar azon is gondolkoztam, hogy mi lenne, ha en ezt a pumpat athidalnam, es a tartalybol a motor direkt kapna az uzemanyagot. Ezzel elrontanam? Vagy lehet nem is mukodne?
Valaszaitokat elore is koszonom!
Udvozlettel,
Laci
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 08:13:11 »
Idézetet írta: chucky - 2009.11.01 vasárnap, 01:03:51
Sziasztok!!!
2001-es evjaratu 2.0 TDDI Mondeom van. Nem volt eddig semmi baja. 2-3 hete azt vettem eszre, hogy az autopalyan 5. sebessegbe, 80 es 100 km/h kozott (fordulatot nem tudok) mikor megnyomtam a gazpedalt, elkezdett rangatni az auto, eleg rendesen, de mikor elertem a kb. 100-t megszunt es problema nelkul mentem tovabb, az e feletti gyorsitasnal viszont ez mar nem jelentkezett. Elvittem szerelohoz, aki nem talalt hibat, de kifujta az uzemanyagszurot, cserelni nem akarta. A hiba tovabbra is fennallt, de sokkal kevesbe rangatott. Nem ertem ra munka miatt elvinni a szerelohoz ujra, meg nem is nagyon volt hasznalva szegenykem az elmult hetekben. Tegnap viszont csak ugy a semmibol, elkezdett ujra rangatni, majd elvesztett az erejet, kis feher fust ijott hatul es leallt. Nem gyujtott tovabb. Az uzemanyagszurore gyanakodtunk, mikor levettuk a szurobol a motor fele vezeto csovet, egy nagyot szisszent (vakum volt benne...), meg ha mar ugy is tel lesz, gondoltam kicserelem.
Kicsereltem, feltoltottem uzemanyaggam a szurot, hogy ne a motornak kellje. Begulladt egybol. Kiprobaltam, lementme 2 km-t, majd megallt az auto (tuti ennyi volt a szurobe toltott uzemanyag)...Szoval nem a szuro volt a gond.
Elkezdtem visszefele haladni, kifujattattam a csoveket kompresszorral, mind szepen sorban. Elertem az uzemanyag tartaly ele, es ott vettem eszre, hogy ennek a tipusnak van egy hatso pumpaja is...Szoval, az uzemanyagtartalybol szepen jon a csovon az uzemanyag egeszen eddig a pumpaig, innen viszon tovabb nem.
Ugy latszik ez a pumpa nem mukodik. Probaltam direkt rakotni aramra, de akkor se indult el.
Mi ennek a pumpanak a szerepe, mikor a motor alapjaraton is szivja az uzemanyagot? Mi ennek a szakmai pumpanak a neve (bocsi nem nagyon ertek ezekhez a dolgokhoz)? Valami tuti a nyomassal lehet osszefuggesbe, mert mas ertelmet nem latom, mert ahogy neztem, szerintem ha eler egy bizonyos nyomas a motor fele vezeto cso, akkor azt a pumpa lezarja, es a kisebbik csovon visszajuttatja az uzemanyagot a tartaly fele, szerintem.
Ha ki kellene cserelni ezt a pumpat, szerintetek pontosan mit kerjek az eladotol, es kb mennyibe fog ez nekem fajni? Vagy mi lehet a baja? Vagy vigyem inkabb el szerelohoz? Mert mar azon is gondolkoztam, hogy mi lenne, ha en ezt a pumpat athidalnam, es a tartalybol a motor direkt kapna az uzemanyagot. Ezzel elrontanam? Vagy lehet nem is mukodne?
Valaszaitokat elore is koszonom!
Udvozlettel,
Laci
Semmivel ne kísérletezz, mert tönkreteszed az adagolódat, és ne is használd addíg amíg nincs meg az új AC pumpád, a bajt egyértelműen annak a meghibásodása okozza, a jelenségek egyértelműen arra utalnak!!
TDDI mondeohoz kérj üzemanyag szivattyút, vagy ha így nem értik, akkor tápszivattyút.
A lényeg, hogy így ne használd!!!!
Ilyen szivattyú kell bele, és 50e körül van már újban:
http://imagerz.com/QENGCktvAwIBA15KQwVR
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
chucky
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 09:44:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.01 vasárnap, 08:13:11
Semmivel ne kísérletezz, mert tönkreteszed az adagolódat, és ne is használd addíg amíg nincs meg az új AC pumpád, a bajt egyértelműen annak a meghibásodása okozza, a jelenségek egyértelműen arra utalnak!!
TDDI mondeohoz kérj üzemanyag szivattyút, vagy ha így nem értik, akkor tápszivattyút.
A lényeg, hogy így ne használd!!!!
Ilyen szivattyú kell bele, és 50e körül van már újban:
http://imagerz.com/QENGCktvAwIBA15KQwVR
Koszi szepen, akkor semmikeppen sem nyulok hozza, mert az adagolo az 2-3szor dragabb lesz...
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 21:49:17 »
Idézetet írta: robin2005 - 2009.10.27 kedd, 22:45:32
Sziasztok!
Nem az igazi a gép.Kerrepel a turbo benne és nem jó a menet teljesítmény de nem tudom hogy az -e a baj.
Ugy gondoltam elvinném Viktorhoz csak nem tudok elérhetőségét.Megköszönném ha tudnátok segíteni.
Előre is köszi.
Majd varjuk a valaszt:)
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:17:33 »
Sziasztok!!
Régi dilemmán nem oldódott meg!!!(nem megy úgy az autóm ahogyan kellene) Kicseréltem a szívosor tömítést gondoltam hátha elszökik a levegö valahol. Nos itt észrevettem 1 elég érdekes dolgot. Nekem másfajta szívosor van fennt a kocsin mint apámén. Évjárat ugyan az csak az övé fix geos. Az övé teljesen zárt, 1 részből áll. Nekem 2ből. Valamint a bal oldalán(szemből nézve a motort) van egy lyuk, olyan mint egy csatlakozási lehetőség de ugye nyitott. Ott elmehet a levegő...
? Tudja valaki hogy miért van ez ott? A fő probléma az hogy nem megy úgy a kocsi mint fateré pedig elméletileg még jobban is kellene mennie Fix geos turbó vs változó. Sőt gyengének is mondható.Még ami nem annyira lényeg de szerintem összefügg 180-nál nem megy többet.
valaki tudna valami segítséget merre induljak még el???
TáDé: TDDi-t nem tudsz diagolni?
köszi
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tomi3118
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:22:29 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.11 szerda, 22:17:33
Sziasztok!!
Régi dilemmán nem oldódott meg!!!(nem megy úgy az autóm ahogyan kellene)valaki tudna valami segítséget merre induljak még el???
TáDé: TDDi-t nem tudsz diagolni?
Ha a öltőlevegőd megy el, akkor a motortérben ott olajos rész van, és terhelés alatt - 2000 fordulat felett - szerintem hallani is, ott elég jó kis nyomás lesz. Először nézd át a motorteret olajfolt miatt, aztán meg ültess be valakit, hogy nyomja a gázt, te meg fülelj, hol fütyül.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 07:29:53 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.11 szerda, 22:17:33
TáDé: TDDi-t nem tudsz diagolni?
Sajnos az nem megy. Túl drága a kütyü hozzá, de szagszervíz meg tudja csinálni.
szerk
180at nem menne töltőlevegő nélkül, szerintem
szerk2
pont ma du megyek Felcsútra bátyámhoz, ha gondolod és van valami erős lámpád, bekukkanthatunk a motortérbe olajat meg levegőt keresni...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 07:34:01 írta Tádé
»
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 17:05:56 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.12 csütörtök, 07:29:53
Sajnos az nem megy. Túl drága a kütyü hozzá, de szagszervíz meg tudja csinálni.
szerk
180at nem menne töltőlevegő nélkül, szerintem
szerk2
pont ma du megyek Felcsútra bátyámhoz, ha gondolod és van valami erős lámpád, bekukkanthatunk a motortérbe olajat meg levegőt keresni...
Húú csak most néztem a netet.... pedig itthon is voltam.. Majd legközelebb!!! azért köszi
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 19:28:18 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.12 csütörtök, 17:05:56
Húú csak most néztem a netet.... pedig itthon is voltam.. Majd legközelebb!!! azért köszi
Én még ittvagyok
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2009.11.13 péntek, 20:18:49 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.11 szerda, 22:17:33
Sziasztok!!
Régi dilemmán nem oldódott meg!!!(nem megy úgy az autóm ahogyan kellene) Kicseréltem a szívosor tömítést gondoltam hátha elszökik a levegö valahol. Nos itt észrevettem 1 elég érdekes dolgot. Nekem másfajta szívosor van fennt a kocsin mint apámén. Évjárat ugyan az csak az övé fix geos. Az övé teljesen zárt, 1 részből áll. Nekem 2ből. Valamint a bal oldalán(szemből nézve a motort) van egy lyuk, olyan mint egy csatlakozási lehetőség de ugye nyitott. Ott elmehet a levegő...
? Tudja valaki hogy miért van ez ott? A fő probléma az hogy nem megy úgy a kocsi mint fateré pedig elméletileg még jobban is kellene mennie Fix geos turbó vs változó. Sőt gyengének is mondható.Még ami nem annyira lényeg de szerintem összefügg 180-nál nem megy többet.
valaki tudna valami segítséget merre induljak még el???
TáDé: TDDi-t nem tudsz diagolni?
köszi
Az EGR szelepet dugózd le, gondolom a szívósort kitakarítottad, amikor a tömítést cserélted?
Ez első és nagyon hasznos lépésnek megfelelő lesz
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2009.11.13 péntek, 20:32:40 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.11 szerda, 22:17:33
Sziasztok!!
Régi dilemmán nem oldódott meg!!!(nem megy úgy az autóm ahogyan kellene) Kicseréltem a szívosor tömítést gondoltam hátha elszökik a levegö valahol. Nos itt észrevettem 1 elég érdekes dolgot. Nekem másfajta szívosor van fennt a kocsin mint apámén. Évjárat ugyan az csak az övé fix geos. Az övé teljesen zárt, 1 részből áll. Nekem 2ből. Valamint a bal oldalán(szemből nézve a motort) van egy lyuk, olyan mint egy csatlakozási lehetőség de ugye nyitott. Ott elmehet a levegő...
? Tudja valaki hogy miért van ez ott? A fő probléma az hogy nem megy úgy a kocsi mint fateré pedig elméletileg még jobban is kellene mennie Fix geos turbó vs változó. Sőt gyengének is mondható.Még ami nem annyira lényeg de szerintem összefügg 180-nál nem megy többet.
valaki tudna valami segítséget merre induljak még el???
TáDé: TDDi-t nem tudsz diagolni?
köszi
Esetleg egy kis segítség, ha turbónyomást akarsz mérni a TDDi-n az EGR csöve ahol becsatlakozik a szívó oldalba, az egy masszív alumínium tömb, na ebbe könnyedén lehet menetet fúrni és egy kis hollandival már meg is van oldva a nyomásvételi lehetőség, amit így a későbbiekben is bármikor úri kedved szerint tudsz mérni...
Nekem ilyen:
http://imagerz.com/QENHX0tvAwICVVsZEwVR
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2009.11.13 péntek, 21:17:34 »
szia.
Tehat megfurom,menetet ra asztan ha a cso vegere radugok 1 levego merot azzal metudom en is merni a tolto nyomast?
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2009.11.13 péntek, 22:25:01 »
Idézetet írta: szbela - 2009.11.13 péntek, 21:17:34
szia.
Tehat megfurom,menetet ra asztan ha a cso vegere radugok 1 levego merot azzal metudom en is merni a tolto nyomast?
Így van, én a kábelköteg mellett felhoztam könnyen elérhető helyre(a gumicsövet), majd ledugóztam, így állandóra be van építve, ha kíváncsi vagyok a nyomásra, egyszerűen dugó ki, óra rá, ha a nyomás 1,5 körül van, akkor levegő nyomó oldala rendben.....ennyi...diagnosztika?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2009.11.14 szombat, 23:27:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.13 péntek, 20:18:49
Az EGR szelepet dugózd le, gondolom a szívósort kitakarítottad, amikor a tömítést cserélted?
Ez első és nagyon hasznos lépésnek megfelelő lesz
az egr dugózásnak még nem mertem nekiállni, kicsit zsúfoltnak tűnik nekem ott minden, de majd hamarosan a nekikezdek egy útmutatató alapján..
szívosort természetesen kipuccantottam
csak azt nem értem mi az a lyuk rajta. Közben megnéztem, ugye álló helyzetben tudtam csak megsasolni egyenlőre: 2000-res fordulaton nem szökik ott a levegő. DE... menet közben hallani lehet süvítést 1900-kb 2800 ig, mintha valahol kifújna. Füstölni nem füstöl az átlagosnál jobban, ezért nem gyanakszom repedt csőre.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 08:47:23 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.14 szombat, 23:27:36
az egr dugózásnak még nem mertem nekiállni, kicsit zsúfoltnak tűnik nekem ott minden, de majd hamarosan a nekikezdek egy útmutatató alapján..
szívosort természetesen kipuccantottam
csak azt nem értem mi az a lyuk rajta. Közben megnéztem, ugye álló helyzetben tudtam csak megsasolni egyenlőre: 2000-res fordulaton nem szökik ott a levegő. DE... menet közben hallani lehet süvítést 1900-kb 2800 ig, mintha valahol kifújna. Füstölni nem füstöl az átlagosnál jobban, ezért nem gyanakszom repedt csőre.
Pedig ha süvítés van, az valamelyik cső repedésére utal....a turbónyomás mérés megmutatná egyből...vedd ki az EGR becsatlakozásnál azt az alu darabot(az is tele lesz ramattyal, ha nincs dugózott EGR-ed), bármelyik légtechnikai boltban kapsz profi csatlakozókat, amilyet szeretnél beépíteni, és utána bármikor tudod ellenőrizni a nyomást
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 09:01:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.15 vasárnap, 08:47:23
Pedig ha süvítés van, az valamelyik cső repedésére utal....a turbónyomás mérés megmutatná egyből...vedd ki az EGR becsatlakozásnál azt az alu darabot(az is tele lesz ramattyal, ha nincs dugózott EGR-ed), bármelyik légtechnikai boltban kapsz profi csatlakozókat, amilyet szeretnél beépíteni, és utána bármikor tudod ellenőrizni a nyomást
Vagy megsasolom neki és viszek melóból Festo-t...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 09:30:16 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.15 vasárnap, 09:01:37
Vagy megsasolom neki és viszek melóból Festo-t...
Az lenne a legjobb!
Ide lehet tenni a csatlakozót:
http://imagerz.com/QENHUUtvAwICVVIYQAVR
Itt van egy vak furat, amit a csatlakozó csavar méretére megfúrtam, menet bele, és állandóra beépítve..
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.15 vasárnap, 09:33:37 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 10:44:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.15 vasárnap, 09:30:16
Az lenne a legjobb!
Ide lehet tenni a csatlakozót:
http://imagerz.com/QENHUUtvAwICVVIYQAVR
Itt van egy vak furat, amit a csatlakozó csavar méretére megfúrtam, menet bele, és állandóra beépítve..
Az áteresztőszemes részre gondolsz? Helyileg ez a cucc merre van a motortérben?
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 11:25:33 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.15 vasárnap, 09:01:37
Vagy megsasolom neki és viszek melóból Festo-t...
érdeklődhetek???
mi az a Festo??
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 11:27:36 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.15 vasárnap, 11:25:33
érdeklődhetek???
mi az a Festo??
A leghíresebb pneumatikával foglalkozó gyártó.
Igen, érdeklődhetsz...
szerk: írtam pűt.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.15 vasárnap, 11:30:05 írta Tádé
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 11:55:00 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.15 vasárnap, 11:27:36
A leghíresebb pneumatikával foglalkozó gyártó.
Igen, érdeklődhetsz...
szerk: írtam pűt.
Ebben az esetben 1 levegő gyorscsatlakozó elem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 12:58:12 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.15 vasárnap, 10:44:22
Az áteresztőszemes részre gondolsz? Helyileg ez a cucc merre van a motortérben?
Igen arra, helyileg a szívosorra menő gumicső másik végén ez van!
A szervó szivattyú előtt-mellett...ebbe csatlakozik bele az a cső ami a kipuff oldalt összeköti a szívóoldallal.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 13:21:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.15 vasárnap, 12:58:12
Igen arra, helyileg a szívosorra menő gumicső másik végén ez van!
A szervó szivattyú előtt-mellett...ebbe csatlakozik bele az a cső ami a kipuff oldalt összeköti a szívóoldallal.
köszi Srácok, Tádé itt volt és meg is lett a hiba oka(helye) a szívosorra rámenő gumicső repedt szét!!! Holnap megyek veszek 1et,
Kössz Tádé!!
Tádé: az email-edet dobt át lszi privben mert elfelejtettem... küldöm a képeket
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.15 vasárnap, 13:22:58 írta Leni
»
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 13:43:04 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.15 vasárnap, 13:21:12
köszi Srácok, Tádé itt volt és meg is lett a hiba oka(helye) a szívosorra rámenő gumicső repedt szét!!! Holnap megyek veszek 1et,
Kössz Tádé!!
Tádé: az email-edet dobt át lszi privben mert elfelejtettem... küldöm a képeket
Na ez szuper!
(mármint hogy meg van a hiba, és nem is súlyos)
Majd ha cseréled nézz bele abba az alumíniumba mennyire koszos lesz, ha meg már szerelsz dugózd is le az EGR-t.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 16:53:00 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.15 vasárnap, 13:21:12
köszi Srácok, Tádé itt volt és meg is lett a hiba oka(helye) a szívosorra rámenő gumicső repedt szét!!! Holnap megyek veszek 1et,
Kössz Tádé!!
Tádé: az email-edet dobt át lszi privben mert elfelejtettem... küldöm a képeket
Szívesen!
Ment a privi
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 16:54:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.15 vasárnap, 12:58:12
Igen arra, helyileg a szívosorra menő gumicső másik végén ez van!
A szervó szivattyú előtt-mellett...ebbe csatlakozik bele az a cső ami a kipuff oldalt összeköti a szívóoldallal.
Na az a bumszli abszolút nem így nézett ki, pedig erre tippeltem én is, mondtam Leninek, nem úgy ismerlek, hogy valami megközelíthetetlen helyen lévő kütyün bütykölsz.
Namindegy, Leni azt mondta, így nem érdekli annyira a nyomás, hogy meglett a hiba.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 16:55:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.15 vasárnap, 13:43:04
Na ez szuper!
(mármint hogy meg van a hiba, és nem is súlyos)
Majd ha cseréled nézz bele abba az alumíniumba mennyire koszos lesz, ha meg már szerelsz dugózd is le az EGR-t.
Javasoltam, hogy maxisürge... Jó nagy dzsuva van benne...
Naplózva
Mac
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 19:30:26 »
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám. Korábban is segítettetek már, amit még egyszer köszönök. Szóval a problémám pár hónapja jelentkezett. Gyorsításnál vettem észre, hogy az autónak elmegy az ereje. Alacsonyabb sebességfokozatokban annyira nem észrevehető, de 4-es után már csak nyomom és nem gyorsul egyáltalán. A durvább, hogy autópályán Pest felől Miskolcra ugye van egy pár emelkedő, szóval ezeknél az emelkedőknél nem hogy nem gyorsul de a sebességet sem tudom tartani és ráadásul a vízhőfok is elkezd a középső állásból emelkedni. Ilyenkor egy kicsit visszaveszek a gázból és visszaáll. Előzni 90 körülnél sík terpen is csak úgy merek, ha visszakapcsolok 4-esbe, de azért ezt nem nevezném gyorsulásnak csak morog és lassan megy fel a sebesség (a fordulat szintén).
Lenne egy pár tippem a forum bejegyzések alapján (igyekeztem amit lehet elolvasni az archivumba), hogy hol kezdjem a nyomozást (üzemanyag rendszer, turbo stb.), de mégis számítanék a tanácsotokra.
Szóval mit javasoltok, mi tegyek?
Köszi a segítséget.
Mac
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 19:36:32 »
Idézetet írta: Mac - 2009.11.15 vasárnap, 19:30:26
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám. Korábban is segítettetek már, amit még egyszer köszönök. Szóval a problémám pár hónapja jelentkezett. Gyorsításnál vettem észre, hogy az autónak elmegy az ereje. Alacsonyabb sebességfokozatokban annyira nem észrevehető, de 4-es után már csak nyomom és nem gyorsul egyáltalán. A durvább, hogy autópályán Pest felől Miskolcra ugye van egy pár emelkedő, szóval ezeknél az emelkedőknél nem hogy nem gyorsul de a sebességet sem tudom tartani és ráadásul a vízhőfok is elkezd a középső állásból emelkedni. Ilyenkor egy kicsit visszaveszek a gázból és visszaáll. Előzni 90 körülnél sík terpen is csak úgy merek, ha visszakapcsolok 4-esbe, de azért ezt nem nevezném gyorsulásnak csak morog és lassan megy fel a sebesség (a fordulat szintén).
Lenne egy pár tippem a forum bejegyzések alapján (igyekeztem amit lehet elolvasni az archivumba), hogy hol kezdjem a nyomozást (üzemanyag rendszer, turbo stb.), de mégis számítanék a tanácsotokra.
Szóval mit javasoltok, mi tegyek?
Köszi a segítséget.
Mac
Szerintem megérné elmenni egy Fordos hibakódolvasásra, Ne csináltatsd meg, csak olvastatsd ki a kódokat és gyere vissza. Látatlanba nagyon nehéz, én a turbócsőhibát kizárnám...
Naplózva
Mac
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 20:05:21 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.15 vasárnap, 19:36:32
Szerintem megérné elmenni egy Fordos hibakódolvasásra, Ne csináltatsd meg, csak olvastatsd ki a kódokat és gyere vissza. Látatlanba nagyon nehéz, én a turbócsőhibát kizárnám...
Felveszem akkor Jupiterrel a kapcsolatot. Ő már egyszer (júliusban) ránézett a gépre, hátha most is segít.
Köszi.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 20:13:11 »
Idézetet írta: Mac - 2009.11.15 vasárnap, 20:05:21
Felveszem akkor Jupiterrel a kapcsolatot. Ő már egyszer (júliusban) ránézett a gépre, hátha most is segít.
Köszi.
Az jobb is, mint a szakszervíz!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 22:44:21 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.15 vasárnap, 16:54:31
Na az a bumszli abszolút nem így nézett ki, pedig erre tippeltem én is, mondtam Leninek, nem úgy ismerlek, hogy valami megközelíthetetlen helyen lévő kütyün bütykölsz.
Namindegy, Leni azt mondta, így nem érdekli annyira a nyomás, hogy meglett a hiba.
Fura, hogy nem egyforma a bumszli, pedig az enyém is változó geós turbós...
Pedig sosem árt, ha tudja az ember....engem érdekelt úgy is hogy semmi baja nem volt ..
Ez biztos még a TDI tuningolós időkből maradt rajtam..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2009.11.17 kedd, 11:54:18 »
Tegnap kicseréltem a csövet...... Húúúúú ég és föld a különbség.
most ugrik a kocsi sziszegés helyett. nagyon jó lett
Tádé. küldöm mégegyszer a képeket mert most néztem hogy valami gondja volt az outlooknak.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2009.11.17 kedd, 13:40:12 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.17 kedd, 11:54:18
Tegnap kicseréltem a csövet...... Húúúúú ég és föld a különbség.
most ugrik a kocsi sziszegés helyett. nagyon jó lett
Tádé. küldöm mégegyszer a képeket mert most néztem hogy valami gondja volt az outlooknak.
Örülök!
Még semmi.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2009.11.19 csütörtök, 14:25:56 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.17 kedd, 13:40:12
Örülök!
Még semmi.
Megjött. Rögtön rittyentek is egy cikket belőle....
Uupsz, még1... Nyomatnál nekem egy képet a motortérről a műanyag burkolat nélkül? Csak hogy tudjak nyilazgatni benne... Vagy akárki, akinek van fényképezőgépe, meg egy TDDi-je... Lécciléccilécci.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.19 csütörtök, 14:35:52 írta Tádé
»
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2009.11.19 csütörtök, 19:34:02 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.19 csütörtök, 14:25:56
Megjött. Rögtön rittyentek is egy cikket belőle....
Uupsz, még1... Nyomatnál nekem egy képet a motortérről a műanyag burkolat nélkül? Csak hogy tudjak nyilazgatni benne... Vagy akárki, akinek van fényképezőgépe, meg egy TDDi-je... Lécciléccilécci.
Holnap csinálok 1et!!!
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2009.11.19 csütörtök, 20:36:34 »
Idézetet írta: Leni - 2009.11.19 csütörtök, 19:34:02
Holnap csinálok 1et!!!
Ha nem gond, ami fentről látszik turbócső, arról mind lehetne...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2009.11.28 szombat, 15:54:28 »
mi volt a hibakódja az adagolónak?
Naplózva
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 16:58:39 »
Sziasztok!
Olyan problémám van a mondeo kombi 2001 es 115 le tddi vel hogy 1800 rpm en megtorpan és ahogy eléri a 2000 rpm akkor mar jobban megy. Szerintetek mi lehet a probléma? Map szenzor talán?
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 19:01:23 »
Idézetet írta: robin2005 - 2009.11.29 vasárnap, 16:58:39
Sziasztok!
Olyan problémám van a mondeo kombi 2001 es 115 le tddi vel hogy 1800 rpm en megtorpan és ahogy eléri a 2000 rpm akkor mar jobban megy. Szerintetek mi lehet a probléma? Map szenzor talán?
Köszi
Turbócső!!
Méress 1 torbónyomit!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 20:42:28 »
Idézetet írta: robin2005 - 2009.11.29 vasárnap, 16:58:39
Sziasztok!
Olyan problémám van a mondeo kombi 2001 es 115 le tddi vel hogy 1800 rpm en megtorpan és ahogy eléri a 2000 rpm akkor mar jobban megy. Szerintetek mi lehet a probléma? Map szenzor talán?
Köszi
http://mondeotade.fanklub.hu/mk3_boostpipe.pdf
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 23:41:03 »
Idézetet írta: vazepapa - 2009.11.28 szombat, 15:15:48
Nekem 2x volt ilyen, adagoló kuka, 370K az új + 50K szerelés.
Én azt mondom, nem érdemes javítgatni, nekem a javított 1 évet se ment el.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 11:19:47 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.11.29 vasárnap, 23:41:03
Nekem 2x volt ilyen, adagoló kuka, 370K az új + 50K szerelés.
Én azt mondom, nem érdemes javítgatni, nekem a javított 1 évet se ment el.
Scratch!
Ennyire negatívnak nem kéne lenni !!!
Egy kis pozitív hozzáállás, ne rémiszd el rögtön a legnagyobb hibával! Ennél már nagynyomású üza pumpa van a tankban, elég, ha az nem nyom eleget!
Scratch, ha jól emlékszem az autód gyulladt már ki, mert xarul rakták fel az üza szűrőd és a pumpa telinyomta a generátorod gázolajjal. Szerintem az adagoló hibád is azért jött ki, mert a szűrőd nem töltötték fel és szárazon járatták meg!
Nekem a full benzin tankolást is kibírta!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.30 hétfő, 11:23:57 írta Zsiri
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 12:02:18 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.11.30 hétfő, 11:19:47
Scratch!
Ennyire negatívnak nem kéne lenni !!!
Egy kis pozitív hozzáállás, ne rémiszd el rögtön a legnagyobb hibával! Ennél már nagynyomású üza pumpa van a tankban, elég, ha az nem nyom eleget!
Scratch, ha jól emlékszem az autód gyulladt már ki, mert xarul rakták fel az üza szűrőd és a pumpa telinyomta a generátorod gázolajjal. Szerintem az adagoló hibád is azért jött ki, mert a szűrőd nem töltötték fel és szárazon járatták meg!
Nekem a full benzin tankolást is kibírta!
Igen, nekem sok gyíkja volt volt, java a szervíz hibája miatt.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 18:06:18 »
ha mikor lelégtelenitették jó volt akkor vmi üzemanyagellátás bibi lesz szerintem! javaslok első körben egy üzemanyagtanktisztitást és a a szűrőre menő csövet is kináld meg vagy 8 barral nekem a focusban olyan dzsuva jött ,ki belőle amilyet még életembe nem láttam, őszintén szólva nemis tudom mitől ment az autó eddig, szoval érdemes mindenképpen megejteni, fél napos melo, gondolom a mondeon sem bonyolultabb dolog mint a fókán! ha nagyon tele van kulával és meggyőződtél róla hogy minden cső is patyolattiszta akkor rakd össze egy ÚJ szűrővel aztán próba! esetleg hirtelen próbálkozhatsz egy olyannal hogy tanksapka le, és ugy mész az autóval hátha...nem kell egyből az adagolóhoz nyulni az csak a legvégső eset(mondjuk én már lassan itt tartok az enyémmel mert kifogytam az ötletekből>
)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 20:29:28 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.11.29 vasárnap, 23:41:03
Nekem 2x volt ilyen, adagoló kuka, 370K az új + 50K szerelés.
Én azt mondom, nem érdemes javítgatni, nekem a javított 1 évet se ment el.
Köszi az infot. Az adagolo 1,5 éve volt kecelen felujittatni.Meg tavasszal kapott uj porlasztócsúcsokat.
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2009.12.01 kedd, 10:58:14 »
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. Egyik ismerősömnek a 2001-es évjáratú TDDI 115 lovas mondeoján behalt a tanknál lévő üzemanyag szivattyú. Valamelyikőtöknek nincs véletlenül eladó, vagy ötlet, valami megbizható beszerzési forrásról!
Előre is köszönöm!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2009.12.01 kedd, 20:08:59 »
Idézetet írta: lali002 - 2009.12.01 kedd, 10:58:14
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. Egyik ismerősömnek a 2001-es évjáratú TDDI 115 lovas mondeoján behalt a tanknál lévő üzemanyag szivattyú. Valamelyikőtöknek nincs véletlenül eladó, vagy ötlet, valami megbizható beszerzési forrásról!
Előre is köszönöm!
Szia!
Bármelyik Bosch szervíz...talán ott a legolcsóbb
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2009.12.05 szombat, 14:29:37 »
Sziasztok!
Aszt szeretném megkérdezni, hogy lehet légteleníteni a mondeott?
KÖSZI
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ