Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113443 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #450 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 11:52:01 »

Az ac 4bar-ral kell nyomja a tankerból az anyegint!Ott levegősödének nem sok esélye van.Inkább az ac szállításával lehet gond.....dugulás,víziszörny,esetleg nem indul az ac mint Gostrada-nak.Olvass bele Gostrada hsz-eibe! Wink wave
worship Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 20:10:17 »

egy rakás szerencsétlenség vagyok az egr szelep tömítését bele ejtettem a motortérbe seholsem találom, (így a lefolytás is késik egy kicsit) a kartelvédő lemezt meg nem akarom levenni csak ez miatt, mert főleg müa gyorskötözökkel van feltéve, Protectet meg nem kapok a td motorhoz valót pedig már 2 hete megvettem a go szűrőt ,mostmár komolyan gondolkozom, hogy vixa ülök bmw-be azzal nem volt ennyi kín csak a gatyámat leette ...
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 20:19:19 »

na jó csak viccőltem, állmodik a gyomor... rinya exploserderage crazy2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #453 Dátum: 2010.01.01 péntek, 14:02:19 »

Az elmúlt napokban volt egy kis szabadidőm, és annyi szó hangzott már el a turbócső repedésekről, hogy kíváncsi voltam, az enyém megfelelő-e. Ezért telepítettem egy kis 2,5 bar-ig mérő órát a kormánytól szemből nézve balra eső kis lenyitható rekeszbe(amit ezenkívül talán még nem is használtam)Az óra elég kicsi, tehát simán be tudom csukni, és nyoma sincs az órának...Ide tettem:http://imagerz.com/QENCUEtvAwIDX1IeRwVR
Kíváncsi lennék más TDDi-ken mekkora a nyomás, és hogy a csippeléskor mennyivel emelik meg?
Érdekes látni, hogy szabályoz, és meddig engedi a max nyomást, és hogy milyen alacsony fordulaton már mekkorát tud nyomni a változós turbó eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2010.01.01 péntek, 16:55:18 »

... telepítettem egy kis 2,5 bar-ig mérő órát a kormánytól szemből nézve balra eső kis lenyitható rekeszbe(amit ezenkívül talán még nem is használtam)Az óra elég kicsi, tehát simán be tudom csukni, és nyoma sincs az órának...Ide tettem:http://imagerz.com/QENCUEtvAwIDX1IeRwVR
Azt lehet tudni, hova fúrtad a csatlakozót a motortérben a levegőkörre?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #455 Dátum: 2010.01.01 péntek, 17:07:10 »

Azt lehet tudni, hova fúrtad a csatlakozót a motortérben a levegőkörre?
Hát persze!
Ebbe az alu tömbbe, melybe csatlakozik az EGR csöve is, erről megy nálam egyből a szívósorra a gumicső.
De bármi ami fémből van a szívóoldalon, az biztonsággal megcsapolható, ott nem kell sufnizni! eplus2 eplus2 wave
Íme:http://imagerz.com/QENCUEtvAwIDXwhLEQVR
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2010.01.01 péntek, 17:08:16 »

Hát persze!
Ebbe az alu tömbbe, melybe csatlakozik az EGR csöve is, erről megy nálam egyből a szívósorra a gumicső.
De bármi ami fémből van a szívóoldalon, az biztonsággal megcsapolható, ott nem kell sufnizni! eplus2 eplus2 wave
Íme:http://imagerz.com/QENCUEtvAwIDXwhLEQVR
Upsz, bocs, közben rájöttem, hogy erről volt már szó...  eljen taps worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #457 Dátum: 2010.01.01 péntek, 17:13:01 »

Upsz, bocs, közben rájöttem, hogy erről volt már szó...  eljen taps worship
Igen-igen, még írtad is, hogy nem mindegyikben ilyen alu valami van..., de ha vas a toldó ott még egyszerűbb a dolog nyes Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2010.01.01 péntek, 17:16:16 »

Igen-igen, még írtad is, hogy nem mindegyikben ilyen alu valami van..., de ha vas a toldó ott még egyszerűbb a dolog nyes Wink
Én olyan helyet keresek, amire pl parkolóban gyorsan is lehet csatlakozni...  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #459 Dátum: 2010.01.01 péntek, 17:18:39 »

Én olyan helyet keresek, amire pl parkolóban gyorsan is lehet csatlakozni...  vigyor3
Beszúrsz az egyik gumicsőbe 1 tollat és kész! ravasz1 zavart2 beka2 nevetes2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #460 Dátum: 2010.01.01 péntek, 17:31:13 »

Én olyan helyet keresek, amire pl parkolóban gyorsan is lehet csatlakozni...  vigyor3
Amelyiken nem változós a turbó ott könnyen találsz, lehuzod a turbónyomásszabályzó tökröl a gumit kell egy +"T" elág meg egy darab gumicső, és már mérheted is, ez tényleg parkolóban 5 perc alatt elvégezhető. Wink
A változósnál, mint az enyém is, itt nincs parkolós lehetőség, de viszont csak egyszer kell megcsinálni a levételi helyet, utána könnyen diagnosztizálható a szívóoldal... smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2010.01.01 péntek, 17:37:39 »

Amelyiken nem változós a turbó ott könnyen találsz, lehuzod a turbónyomásszabályzó tökröl a gumit kell egy +"T" elág meg egy darab gumicső, és már mérheted is, ez tényleg parkolóban 5 perc alatt elvégezhető. Wink
A változósnál, mint az enyém is, itt nincs parkolós lehetőség, de viszont csak egyszer kell megcsinálni a levételi helyet, utána könnyen diagnosztizálható a szívóoldal... smile
Vmi idegennel megegyezek egy Tesco parkolóban, nem tudom, akarok-e ott a helyszínen furkálódni... Cheesy
Azon matekoltam már, hogy csinálok egy adaptert vasbú', cooler gumicső átmérő peremezve elöl-hátul, meg egy vékony csőelágazás oldalt, az csak pár bilincs, és mérhető...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #462 Dátum: 2010.01.01 péntek, 17:44:40 »

Azon matekoltam már, hogy csinálok egy adaptert vasbú', cooler gumicső átmérő peremezve elöl-hátul, meg egy vékony csőelágazás oldalt, az csak pár bilincs, és mérhető...
Ez így simán működik.....ha nagyon jól sikerül az adapter, meg egyszerűen bent hagyod a helyén a másik gyári adapter helyett vigyor3....aztán meg ráállsz a sorozatgyártásra, mert igény biztos lenne.. eplus2 hehe git
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2010.01.01 péntek, 19:47:21 »

Sziasztok TDDI-sek.

Nekem van egy problémám az én TDDI mondeommal.Ha az üzem meleg motort leállitom és vissza hűll kb 20-percet és újra indítom akkor elkezd valami csörögni benne a vezézmülánc felől.De ha álló helyzetbenn a kormányon forditok tök mindegy melyik irányba a csörbés elmarad de ha elengedem a kormány akkot visszajön a csörgés.Ha elindulok akkao egy párkilométer után minden renbejön és nem hallom a csörgést.
Nem a szervopumpa mert azt kicseréltem a vizpumpával együtt.

Ha tudtok valamit rolla akkar várom a segitségeket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #464 Dátum: 2010.01.01 péntek, 19:53:52 »

Sziasztok TDDI-sek.

Nekem van egy problémám az én TDDI mondeommal.Ha az üzem meleg motort leállitom és vissza hűll kb 20-percet és újra indítom akkor elkezd valami csörögni benne a vezézmülánc felől.De ha álló helyzetbenn a kormányon forditok tök mindegy melyik irányba a csörbés elmarad de ha elengedem a kormány akkot visszajön a csörgés.Ha elindulok akkao egy párkilométer után minden renbejön és nem hallom a csörgést.
Nem a szervopumpa mert azt kicseréltem a vizpumpával együtt.

Ha tudtok valamit rolla akkar várom a segitségeket.
Esetleg csapágyas lett a szervószíjfeszítőd....! vigyor3
Ez érvényes a tddi-re is!
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:02:17 »

Agörgö is vadi új.
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:11:03 »

Jól nyomod Öcsém! Van még ilyen a tarsolyodban? Wink eljen wave
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:15:12 »

Jól nyomod Öcsém! Van még ilyen a tarsolyodban? Wink eljen wave
Itt van már csomó mindene, generátoros, csomagtér-záras...
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:16:12 »

Itt van már csomó mindene, generátoros, csomagtér-záras...
Na bakker! Akkor rá is ugrok, nehogy lemaradjak vakamiről!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #469 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:21:24 »

Sziasztok TDDI-sek.

Nekem van egy problémám az én TDDI mondeommal.Ha az üzem meleg motort leállitom és vissza hűll kb 20-percet és újra indítom akkor elkezd valami csörögni benne a vezézmülánc felől.De ha álló helyzetbenn a kormányon forditok tök mindegy melyik irányba a csörbés elmarad de ha elengedem a kormány akkot visszajön a csörgés.Ha elindulok akkao egy párkilométer után minden renbejön és nem hallom a csörgést.
Nem a szervopumpa mert azt kicseréltem a vizpumpával együtt.

Ha tudtok valamit rolla akkar várom a segitségeket.
Ha a vezérműlánc felőli oldalról jön, és összefügg azzal, hogy mekkora az alapjárat, akkor azon az oldalon adta meg magát valamelyik görgő, vagy a főtengelyszíjtárcsa...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #470 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:33:01 »

Jól nyomod Öcsém! Van még ilyen a tarsolyodban? Wink eljen wave
Gondoltam,hamár lúd,legyen kövér! Wink vigyor3 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #471 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:33:32 »

Itt van már csomó mindene, generátoros, csomagtér-záras...
Wink pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:44:19 »

Gondoltam,hamár lúd,legyen kövér! Wink vigyor3 wave
Nagyon zsír ez a szervizes összefoglaló!  worship
Annyi a hozzáfűzni valóm, hogy EGR dugózásnál az eu4-es motor nem villogtatja a sárga lámpát, hanem a MIL (check engine) lámpa világít.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:47:42 »

Nagyon zsír ez a szervizes összefoglaló!  worship
Annyi a hozzáfűzni valóm, hogy EGR dugózásnál az eu4-es motor nem villogtatja a sárga lámpát, hanem a MIL (check engine) lámpa világít.
Ez melyik cikk?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #474 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:53:02 »

Nagyon zsír ez a szervizes összefoglaló!  worship
Annyi a hozzáfűzni valóm, hogy EGR dugózásnál az eu4-es motor nem villogtatja a sárga lámpát, hanem a MIL (check engine) lámpa világít.
Úgy emlékszem Stealt azt mondta,hogy még vészüzemre is kidobja a verdát az egr dugó miatt..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:56:47 »

Ez melyik cikk?
Ez:
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Az egr-nél.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2010.01.01 péntek, 20:58:08 »

javítom, pótlom.  worship

--- szerk: kész ---
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.01 péntek, 21:00:24 írta Tádé » Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2010.01.01 péntek, 21:00:32 »

Úgy emlékszem Stealt azt mondta,hogy még vészüzemre is kidobja a verdát az egr dugó miatt..... Roll Eyes
Megcáfolnám. Nekem eu4-es motorom van (N7BA). Három éve dugóztam. Se vészüzem, se izzító villogás, csak MIL lámpa. De az is csak figyelmeztetés, hogy nyomáskülönbség van az egr rendszerben. Időnként kiütöm belőle, mikor már unom, de 50-100km után visszajön.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #478 Dátum: 2010.01.01 péntek, 21:02:11 »

Megcáfolnám. Nekem eu4-es motorom van (N7BA). Három éve dugóztam. Se vészüzem, se izzító villogás, csak MIL lámpa. De az is csak figyelmeztetés, hogy nyomáskülönbség van az egr rendszerben. Időnként kiütöm belőle, mikor már unom, de 50-100km után visszajön.
Ezek szerint rosszul emlékszem! Wink worship wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2010.01.02 szombat, 15:25:52 »

Sziasztok az Ac csak akkor működik ha jár a motor?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #480 Dátum: 2010.01.02 szombat, 17:28:11 »

Sziasztok az Ac csak akkor működik ha jár a motor?

Simán gyújtáson még nem, de ha már önindítózol akkor löki az anyagot mint állat. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2010.01.02 szombat, 17:33:01 »

ez mindig igy müködik? ha nem ment akkor ezért indult nehezen?
Naplózva
Mikmik
Vendég
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:51:53 »

Simán gyújtáson még nem, de ha már önindítózol akkor löki az anyagot mint állat. eplus2

Üdv Fiúk-Lányok!

Figyelemmel olvastam a fórumban felhalmozott sok értékes hozzászólást. KÖSZÖNÖM az információkat !

...de most rajtam a sor, hogy valamit megosszak veletek:
nekem egy 2002-es (2001 végén gyártott) TDDI mondim van, ami néhány hónapja produkálta a fentebb említett tüneteket: 5-8 km után dadog a motor, majd kis pihentető ütán ismét megy. Akkor hamar megszűnt a hiba ezért csak elméleti síkon foglalkoztam vele. Arra gondoltam, hogy valami lebeg a tankban, és ha az elzárja az útját a gázolajnak (mert pl. a szivattyú odaszippantotta), akkor jön a dadogás.
Most viszont mindennapossá vált a probléma, ezért elvittem szervízbe. (az ua.szűrőt egyből cseréltem, de nem segített) Azt mondták, hogy valszeg a szivattyú, pontosabban segédszivattyú rossz, vagy dugulás is lehet. A jövő héten szétszedés, tankmosás,stb.

Amit viszont még nem hallottam tőletek: a 2002 után szerelt TDDI-nél ezt a segédszivattyút már gyárilag nem szerelték. Elvileg egy darab csővel áthidalható. Van valakinek tapasztalata?

A jövő héten - ha a szivattyú rossz - megtudom, hogy működik-e nélküle.
Naplózva
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 14:46:36 »

sziasztok 60 AMPERES BIZTOSÍTÉK A MONDIHOZ TÉNYLEG 1770 Ft
valakinek nincs jobb öltette?Szerintem nem reális
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 15:15:24 »

sziasztok 60 AMPERES BIZTOSÍTÉK A MONDIHOZ TÉNYLEG 1770 Ft
valakinek nincs jobb öltette?Szerintem nem reális

hova kell 60A-es biztositék?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #485 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 16:08:02 »

hova kell 60A-es biztositék?
pl az F3-as.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #486 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 16:12:32 »

sziasztok 60 AMPERES BIZTOSÍTÉK A MONDIHOZ TÉNYLEG 1770 Ft
valakinek nincs jobb öltette?Szerintem nem reális
Ez van,piacgazdaság....amennyit fizetnek érte. szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 17:43:46 »

izzítás
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #488 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 17:49:41 »

izzítás

A generátornak meg 175A biztie van,és van még brutál nagy a szélvédőfűtésnél is.


Egyáltalán nincs izzításod?Azért volt a nehezen indulás?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 17:52:09 »

Nem tudom tegnap jöttünk rá,hogy nem megy az Ac.
Véletlenül néztük meg a biztosítékot és rossz volt
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #490 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 18:04:41 »

ez mindig igy müködik? ha nem ment akkor ezért indult nehezen?
Igen ezért! Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #491 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 18:08:13 »

Nem tudom tegnap jöttünk rá,hogy nem megy az Ac.
Véletlenül néztük meg a biztosítékot és rossz volt
Lassan akkor meg lesz a megoldás! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #492 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 18:27:26 »

Ma délután voltam egy hosszabb úton, és mikor hazaértem, mondván meleg a motor, most megnézem, ha emelem a turbónyomást (most bent az óra, és nem bírtam kihagyni) hogy reagál rá az autó...
Alap helyzetben overboost nélkül az enyém 1,25bar-nál leszabályzott(overboost 1,45-ig fellöki, majd beáll 1,25-re), pedig csippes és óra szerint sík úton 220-at már mentem vele...szóval én azt hittem jóval 1,25 fölött van a nyomás..de nem.
Első próbálkozás(kb 3 perces munka) a rudazaton állítottam a rögzítő anya szerint 3 teljes fordulatot....majd próba  wow1 wow1 1,6bar, de mint az a megveszekedett állat úgy tépett(overboost 1,8 fölé fellökte, majd beáll 1,6-ra) majd még két fordulat...2,0bar..itt már a lehajtást féltettem..állati!! eljen
De mivel még sokáig szeretném, hogy szolgáljon, véget vetettem a gyereknapnak, és visszaállítottam eredeti pozícióba eplus2 hehe...Vannak még tartalékok az autóban...gondolom a csipp miatt, de még picivel 2 bar felett sem tiltott semmi.
Persze a gyereknap után min 5 perc alapjárati ketyegés, turbóamortizáció elkerülése végett hehe angel1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #493 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 18:29:41 »

Ma délután voltam egy hosszabb úton, és mikor hazaértem, mondván meleg a motor, most megnézem, ha emelem a turbónyomást (most bent az óra, és nem bírtam kihagyni) hogy reagál rá az autó...
Alap helyzetben overboost nélkül az enyém 1,25bar-nál leszabályzott(overboost 1,45-ig fellöki, majd beáll 1,25-re), pedig csippes és óra szerint sík úton 220-at már mentem vele...szóval én azt hittem jóval 1,25 fölött van a nyomás..de nem.
Első próbálkozás(kb 3 perces munka) a rudazaton állítottam a rögzítő anya szerint 3 teljes fordulatot....majd próba  wow1 wow1 1,6bar, de mint az a megveszekedett állat úgy tépett(overboost 1,8 fölé fellökte, majd beáll 1,6-ra) majd még két fordulat...2,0bar..itt már a lehajtást féltettem..állati!! eljen
De mivel még sokáig szeretném, hogy szolgáljon, véget vetettem a gyereknapnak, és visszaállítottam eredeti pozícióba eplus2 hehe...Vannak még tartalékok az autóban...gondolom a csipp miatt, de még picivel 2 bar felett sem tiltott semmi.
Persze a gyereknap után min 5 perc alapjárati ketyegés, turbóamortizáció elkerülése végett hehe angel1
Tehát csökkentetted a rudazat hosszát!?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #494 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 18:37:02 »

Tehát csökkentetted a rudazat hosszát!?
Te valamit tudsz!  eplus2 eplus2  Igen! laugh
Meg van az a kitámasztó hernyó csavar is...ismered? Alacsony fordulaton jelentkező gyengélkedés kezelésére kivállóan alkalmas eplus2.....1300-tól ennek tolni kell mint a golyó pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #495 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 18:39:41 »

Te valamit tudsz!  eplus2 eplus2  Igen! laugh
Meg van az a kitámasztó hernyó csavar is...ismered? Alacsony fordulaton jelentkező gyengélkedés kezelésére kivállóan alkalmas eplus2.....1300-tól ennek tolni kell mint a golyó pias
nyes eljen wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 18:45:26 »

én most intézem az öblösebb leömlőmet pont,amire majd megy rá a KKK BV50-es turbó...na arra leszek kiváncsi mit tud... eplus2
Az egész EGR csövezést kifogom iktatni, egr hüttőstül kezdve mindent ugy döntöttem.... eplus2
amugy is ujra akarom csövezni az egész turbó-levegő rendszert....
Most pénzgyüjtés van.... szomoru1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #497 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 18:54:58 »

én most intézem az öblösebb leömlőmet pont,amire majd megy rá a KKK BV50-es turbó...na arra leszek kiváncsi mit tud... eplus2
Az egész EGR csövezést kifogom iktatni, egr hüttőstül kezdve mindent ugy döntöttem.... eplus2
amugy is ujra akarom csövezni az egész turbó-levegő rendszert....
Most pénzgyüjtés van.... szomoru1
Én ezt már az előző két autómmal eljátszottam...meg még jó pár másikkal is...jó volt  a kihívás, és az eredmény is brutális lett...már kinőttem ebből, a mondit már megkímélem ilyenektől....csak néha jön rám még ilyen roham, mint ma, hogy nem bírtam magammal hehe, de már csak az ilyen egyszerű és ártalmatlan változtatásokkal kísérletezem..
Nagy fordulaton lesz erősebb sokkal a nagy turbóval! Persze növelni kell az üza mennyiséget, de a csippesnek  megmutatod milyen turbó van az autódon, és Ő alapból vágja, hogy ahhoz mit írjon... wave
Látom jó tippet adtam az EGR kiiktatásra eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 19:49:59 »

Én ezt már az előző két autómmal eljátszottam...meg még jó pár másikkal is...jó volt  a kihívás, és az eredmény is brutális lett...már kinőttem ebből, a mondit már megkímélem ilyenektől....csak néha jön rám még ilyen roham, mint ma, hogy nem bírtam magammal hehe, de már csak az ilyen egyszerű és ártalmatlan változtatásokkal kísérletezem..
Nagy fordulaton lesz erősebb sokkal a nagy turbóval! Persze növelni kell az üza mennyiséget, de a csippesnek  megmutatod milyen turbó van az autódon, és Ő alapból vágja, hogy ahhoz mit írjon... wave
Látom jó tippet adtam az EGR kiiktatásra eplus2

Nézegettem más autókat, cserén gondolkodtam, de tul sok lenne a difi árban és nem érné meg ugy gondolom...1-200.000-ből megcsinálom ezt brutálra vagy veszek legalább plussz 1 millával többért egy ismeretlen kitudja milyen autót,és kezden előről az egészet...hát  mf1 ezt...
ennek én vagyok a második gazdája,törésmentes,valós kilóméterrel,tudok róla mindent,és TDDI...mi kell még?Huh? ritka mint a fehér holló.Nem érné meg eladnom sem egy ilyen autót....megcsinálom brutálra,hajtom x évig és ennyi.....kombit akatam de mint mondtam nem érné meg az árkülönbözet nekem.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 19:51:12 »

sokan ugy vannak vel hogy a tuning szétcseszi a kocsit....szerintem meg ha normálisan és hozzáértően van megépitve akkor még jobb lessz a verda. eljen
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.033 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.