Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113459 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 11:52:01 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.31 csütörtök, 11:46:14
Az ac 4bar-ral kell nyomja a tankerból az anyegint!Ott levegősödének nem sok esélye van.Inkább az ac szállításával lehet gond.....dugulás,víziszörny,esetleg nem indul az ac mint Gostrada-nak.Olvass bele Gostrada hsz-eibe!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 20:10:17 »
egy rakás szerencsétlenség vagyok az egr szelep tömítését bele ejtettem a motortérbe seholsem találom, (így a lefolytás is késik egy kicsit) a kartelvédő lemezt meg nem akarom levenni csak ez miatt, mert főleg müa gyorskötözökkel van feltéve, Protectet meg nem kapok a td motorhoz valót pedig már 2 hete megvettem a go szűrőt ,mostmár komolyan gondolkozom, hogy vixa ülök bmw-be azzal nem volt ennyi kín csak a gatyámat leette ...
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 20:19:19 »
na jó csak viccőltem, állmodik a gyomor...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2010.01.01 péntek, 14:02:19 »
Az elmúlt napokban volt egy kis szabadidőm, és annyi szó hangzott már el a turbócső repedésekről, hogy kíváncsi voltam, az enyém megfelelő-e. Ezért telepítettem egy kis 2,5 bar-ig mérő órát a kormánytól szemből nézve balra eső kis lenyitható rekeszbe(amit ezenkívül talán még nem is használtam)Az óra elég kicsi, tehát simán be tudom csukni, és nyoma sincs az órának...Ide tettem:
http://imagerz.com/QENCUEtvAwIDX1IeRwVR
Kíváncsi lennék más TDDi-ken mekkora a nyomás, és hogy a csippeléskor mennyivel emelik meg?
Érdekes látni, hogy szabályoz, és meddig engedi a max nyomást, és hogy milyen alacsony fordulaton már mekkorát tud nyomni a változós turbó
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2010.01.01 péntek, 16:55:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.01 péntek, 14:02:19
... telepítettem egy kis 2,5 bar-ig mérő órát a kormánytól szemből nézve balra eső kis lenyitható rekeszbe(amit ezenkívül talán még nem is használtam)Az óra elég kicsi, tehát simán be tudom csukni, és nyoma sincs az órának...Ide tettem:
http://imagerz.com/QENCUEtvAwIDX1IeRwVR
Azt lehet tudni, hova fúrtad a csatlakozót a motortérben a levegőkörre?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2010.01.01 péntek, 17:07:10 »
Idézetet írta: Tádé - 2010.01.01 péntek, 16:55:18
Azt lehet tudni, hova fúrtad a csatlakozót a motortérben a levegőkörre?
Hát persze!
Ebbe az alu tömbbe, melybe csatlakozik az EGR csöve is, erről megy nálam egyből a szívósorra a gumicső.
De bármi ami fémből van a szívóoldalon, az biztonsággal megcsapolható, ott nem kell sufnizni!
Íme:
http://imagerz.com/QENCUEtvAwIDXwhLEQVR
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2010.01.01 péntek, 17:08:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.01 péntek, 17:07:10
Hát persze!
Ebbe az alu tömbbe, melybe csatlakozik az EGR csöve is, erről megy nálam egyből a szívósorra a gumicső.
De bármi ami fémből van a szívóoldalon, az biztonsággal megcsapolható, ott nem kell sufnizni!
Íme:
http://imagerz.com/QENCUEtvAwIDXwhLEQVR
Upsz, bocs, közben rájöttem, hogy erről volt már szó...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2010.01.01 péntek, 17:13:01 »
Idézetet írta: Tádé - 2010.01.01 péntek, 17:08:16
Upsz, bocs, közben rájöttem, hogy erről volt már szó...
Igen-igen, még írtad is, hogy nem mindegyikben ilyen alu valami van..., de ha vas a toldó ott még egyszerűbb a dolog
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2010.01.01 péntek, 17:16:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.01 péntek, 17:13:01
Igen-igen, még írtad is, hogy nem mindegyikben ilyen alu valami van..., de ha vas a toldó ott még egyszerűbb a dolog
Én olyan helyet keresek, amire pl parkolóban gyorsan is lehet csatlakozni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2010.01.01 péntek, 17:18:39 »
Idézetet írta: Tádé - 2010.01.01 péntek, 17:16:16
Én olyan helyet keresek, amire pl parkolóban gyorsan is lehet csatlakozni...
Beszúrsz az egyik gumicsőbe 1 tollat és kész!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2010.01.01 péntek, 17:31:13 »
Idézetet írta: Tádé - 2010.01.01 péntek, 17:16:16
Én olyan helyet keresek, amire pl parkolóban gyorsan is lehet csatlakozni...
Amelyiken nem változós a turbó ott könnyen találsz, lehuzod a turbónyomásszabályzó tökröl a gumit kell egy +"T" elág meg egy darab gumicső, és már mérheted is, ez tényleg parkolóban 5 perc alatt elvégezhető.
A változósnál, mint az enyém is, itt nincs parkolós lehetőség, de viszont csak egyszer kell megcsinálni a levételi helyet, utána könnyen diagnosztizálható a szívóoldal...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2010.01.01 péntek, 17:37:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.01 péntek, 17:31:13
Amelyiken nem változós a turbó ott könnyen találsz, lehuzod a turbónyomásszabályzó tökröl a gumit kell egy +"T" elág meg egy darab gumicső, és már mérheted is, ez tényleg parkolóban 5 perc alatt elvégezhető.
A változósnál, mint az enyém is, itt nincs parkolós lehetőség, de viszont csak egyszer kell megcsinálni a levételi helyet, utána könnyen diagnosztizálható a szívóoldal...
Vmi idegennel megegyezek egy Tesco parkolóban, nem tudom, akarok-e ott a helyszínen furkálódni...
Azon matekoltam már, hogy csinálok egy adaptert vasbú', cooler gumicső átmérő peremezve elöl-hátul, meg egy vékony csőelágazás oldalt, az csak pár bilincs, és mérhető...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2010.01.01 péntek, 17:44:40 »
Idézetet írta: Tádé - 2010.01.01 péntek, 17:37:39
Azon matekoltam már, hogy csinálok egy adaptert vasbú', cooler gumicső átmérő peremezve elöl-hátul, meg egy vékony csőelágazás oldalt, az csak pár bilincs, és mérhető...
Ez így simán működik.....ha nagyon jól sikerül az adapter, meg egyszerűen bent hagyod a helyén a másik gyári adapter helyett
....aztán meg ráállsz a sorozatgyártásra, mert igény biztos lenne..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuzuska
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2010.01.01 péntek, 19:47:21 »
Sziasztok TDDI-sek.
Nekem van egy problémám az én TDDI mondeommal.Ha az üzem meleg motort leállitom és vissza hűll kb 20-percet és újra indítom akkor elkezd valami csörögni benne a vezézmülánc felől.De ha álló helyzetbenn a kormányon forditok tök mindegy melyik irányba a csörbés elmarad de ha elengedem a kormány akkot visszajön a csörgés.Ha elindulok akkao egy párkilométer után minden renbejön és nem hallom a csörgést.
Nem a szervopumpa mert azt kicseréltem a vizpumpával együtt.
Ha tudtok valamit rolla akkar várom a segitségeket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2010.01.01 péntek, 19:53:52 »
Idézetet írta: tuzuska - 2010.01.01 péntek, 19:47:21
Sziasztok TDDI-sek.
Nekem van egy problémám az én TDDI mondeommal.Ha az üzem meleg motort leállitom és vissza hűll kb 20-percet és újra indítom akkor elkezd valami csörögni benne a vezézmülánc felől.De ha álló helyzetbenn a kormányon forditok tök mindegy melyik irányba a csörbés elmarad de ha elengedem a kormány akkot visszajön a csörgés.Ha elindulok akkao egy párkilométer után minden renbejön és nem hallom a csörgést.
Nem a szervopumpa mert azt kicseréltem a vizpumpával együtt.
Ha tudtok valamit rolla akkar várom a segitségeket.
Esetleg csapágyas lett a szervószíjfeszítőd....!
Ez érvényes a tddi-re is!
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuzuska
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:02:17 »
Agörgö is vadi új.
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:11:03 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.01 péntek, 19:53:52
Esetleg csapágyas lett a szervószíjfeszítőd....!
Ez érvényes a tddi-re is!
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Jól nyomod Öcsém! Van még ilyen a tarsolyodban?
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:15:12 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós)__OFF - 2010.01.01 péntek, 20:11:03
Jól nyomod Öcsém! Van még ilyen a tarsolyodban?
Itt van már csomó mindene, generátoros, csomagtér-záras...
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:16:12 »
Idézetet írta: Tádé - 2010.01.01 péntek, 20:15:12
Itt van már csomó mindene, generátoros, csomagtér-záras...
Na bakker! Akkor rá is ugrok, nehogy lemaradjak vakamiről!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:21:24 »
Idézetet írta: tuzuska - 2010.01.01 péntek, 19:47:21
Sziasztok TDDI-sek.
Nekem van egy problémám az én TDDI mondeommal.Ha az üzem meleg motort leállitom és vissza hűll kb 20-percet és újra indítom akkor elkezd valami csörögni benne a vezézmülánc felől.De ha álló helyzetbenn a kormányon forditok tök mindegy melyik irányba a csörbés elmarad de ha elengedem a kormány akkot visszajön a csörgés.Ha elindulok akkao egy párkilométer után minden renbejön és nem hallom a csörgést.
Nem a szervopumpa mert azt kicseréltem a vizpumpával együtt.
Ha tudtok valamit rolla akkar várom a segitségeket.
Ha a vezérműlánc felőli oldalról jön, és összefügg azzal, hogy mekkora az alapjárat, akkor azon az oldalon adta meg magát valamelyik görgő, vagy a főtengelyszíjtárcsa...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:33:01 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós)__OFF - 2010.01.01 péntek, 20:11:03
Jól nyomod Öcsém! Van még ilyen a tarsolyodban?
Gondoltam,hamár lúd,legyen kövér!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:33:32 »
Idézetet írta: Tádé - 2010.01.01 péntek, 20:15:12
Itt van már csomó mindene, generátoros, csomagtér-záras...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:44:19 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.01 péntek, 20:33:01
Gondoltam,hamár lúd,legyen kövér!
Nagyon zsír ez a szervizes összefoglaló!
Annyi a hozzáfűzni valóm, hogy EGR dugózásnál az eu4-es motor nem villogtatja a sárga lámpát, hanem a MIL (check engine) lámpa világít.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:47:42 »
Idézetet írta: TZS - 2010.01.01 péntek, 20:44:19
Nagyon zsír ez a szervizes összefoglaló!
Annyi a hozzáfűzni valóm, hogy EGR dugózásnál az eu4-es motor nem villogtatja a sárga lámpát, hanem a MIL (check engine) lámpa világít.
Ez melyik cikk?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:53:02 »
Idézetet írta: TZS - 2010.01.01 péntek, 20:44:19
Nagyon zsír ez a szervizes összefoglaló!
Annyi a hozzáfűzni valóm, hogy EGR dugózásnál az eu4-es motor nem villogtatja a sárga lámpát, hanem a MIL (check engine) lámpa világít.
Úgy emlékszem Stealt azt mondta,hogy még vészüzemre is kidobja a verdát az egr dugó miatt.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:56:47 »
Idézetet írta: Tádé - 2010.01.01 péntek, 20:47:42
Ez melyik cikk?
Ez:
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Az egr-nél.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2010.01.01 péntek, 20:58:08 »
Idézetet írta: TZS - 2010.01.01 péntek, 20:56:47
Ez:
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Az egr-nél.
javítom, pótlom.
--- szerk: kész ---
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.01 péntek, 21:00:24 írta Tádé
»
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2010.01.01 péntek, 21:00:32 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.01 péntek, 20:53:02
Úgy emlékszem Stealt azt mondta,hogy még vészüzemre is kidobja a verdát az egr dugó miatt.....
Megcáfolnám. Nekem eu4-es motorom van (N7BA). Három éve dugóztam. Se vészüzem, se izzító villogás, csak MIL lámpa. De az is csak figyelmeztetés, hogy nyomáskülönbség van az egr rendszerben. Időnként kiütöm belőle, mikor már unom, de 50-100km után visszajön.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2010.01.01 péntek, 21:02:11 »
Idézetet írta: TZS - 2010.01.01 péntek, 21:00:32
Megcáfolnám. Nekem eu4-es motorom van (N7BA). Három éve dugóztam. Se vészüzem, se izzító villogás, csak MIL lámpa. De az is csak figyelmeztetés, hogy nyomáskülönbség van az egr rendszerben. Időnként kiütöm belőle, mikor már unom, de 50-100km után visszajön.
Ezek szerint rosszul emlékszem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2010.01.02 szombat, 15:25:52 »
Sziasztok az Ac csak akkor működik ha jár a motor?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2010.01.02 szombat, 17:28:11 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.02 szombat, 15:25:52
Sziasztok az Ac csak akkor működik ha jár a motor?
Simán gyújtáson még nem, de ha már önindítózol akkor löki az anyagot mint állat.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2010.01.02 szombat, 17:33:01 »
ez mindig igy müködik? ha nem ment akkor ezért indult nehezen?
Naplózva
Mikmik
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 13:51:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.02 szombat, 17:28:11
Simán gyújtáson még nem, de ha már önindítózol akkor löki az anyagot mint állat.
Üdv Fiúk-Lányok!
Figyelemmel olvastam a fórumban felhalmozott sok értékes hozzászólást. KÖSZÖNÖM az információkat !
...de most rajtam a sor, hogy valamit megosszak veletek:
nekem egy 2002-es (2001 végén gyártott) TDDI mondim van, ami néhány hónapja produkálta a fentebb említett tüneteket: 5-8 km után dadog a motor, majd kis pihentető ütán ismét megy. Akkor hamar megszűnt a hiba ezért csak elméleti síkon foglalkoztam vele. Arra gondoltam, hogy valami lebeg a tankban, és ha az elzárja az útját a gázolajnak (mert pl. a szivattyú odaszippantotta), akkor jön a dadogás.
Most viszont mindennapossá vált a probléma, ezért elvittem szervízbe. (az ua.szűrőt egyből cseréltem, de nem segített) Azt mondták, hogy valszeg a szivattyú, pontosabban segédszivattyú rossz, vagy dugulás is lehet. A jövő héten szétszedés, tankmosás,stb.
Amit viszont még nem hallottam tőletek: a 2002 után szerelt TDDI-nél ezt a segédszivattyút már gyárilag nem szerelték. Elvileg egy darab csővel áthidalható. Van valakinek tapasztalata?
A jövő héten - ha a szivattyú rossz - megtudom, hogy működik-e nélküle.
Naplózva
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 14:46:36 »
sziasztok 60 AMPERES BIZTOSÍTÉK A MONDIHOZ TÉNYLEG 1770 Ft
valakinek nincs jobb öltette?Szerintem nem reális
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 15:15:24 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.03 vasárnap, 14:46:36
sziasztok 60 AMPERES BIZTOSÍTÉK A MONDIHOZ TÉNYLEG 1770 Ft
valakinek nincs jobb öltette?Szerintem nem reális
hova kell 60A-es biztositék?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 16:08:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.03 vasárnap, 15:15:24
hova kell 60A-es biztositék?
pl az F3-as.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 16:12:32 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.03 vasárnap, 14:46:36
sziasztok 60 AMPERES BIZTOSÍTÉK A MONDIHOZ TÉNYLEG 1770 Ft
valakinek nincs jobb öltette?Szerintem nem reális
Ez van,piacgazdaság....amennyit fizetnek érte.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 17:43:46 »
izzítás
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 17:49:41 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.03 vasárnap, 17:43:46
izzítás
A generátornak meg 175A biztie van,és van még brutál nagy a szélvédőfűtésnél is.
Egyáltalán nincs izzításod?Azért volt a nehezen indulás?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 17:52:09 »
Nem tudom tegnap jöttünk rá,hogy nem megy az Ac.
Véletlenül néztük meg a biztosítékot és rossz volt
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 18:04:41 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.02 szombat, 17:33:01
ez mindig igy müködik? ha nem ment akkor ezért indult nehezen?
Igen ezért!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 18:08:13 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.03 vasárnap, 17:52:09
Nem tudom tegnap jöttünk rá,hogy nem megy az Ac.
Véletlenül néztük meg a biztosítékot és rossz volt
Lassan akkor meg lesz a megoldás!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 18:27:26 »
Ma délután voltam egy hosszabb úton, és mikor hazaértem, mondván meleg a motor, most megnézem, ha emelem a turbónyomást (most bent az óra, és nem bírtam kihagyni) hogy reagál rá az autó...
Alap helyzetben overboost nélkül az enyém 1,25bar-nál leszabályzott(overboost 1,45-ig fellöki, majd beáll 1,25-re), pedig csippes és óra szerint sík úton 220-at már mentem vele...szóval én azt hittem jóval 1,25 fölött van a nyomás..de nem.
Első próbálkozás(kb 3 perces munka) a rudazaton állítottam a rögzítő anya szerint 3 teljes fordulatot....majd próba
1,6bar, de mint az a megveszekedett állat úgy tépett(overboost 1,8 fölé fellökte, majd beáll 1,6-ra) majd még két fordulat...2,0bar..itt már a lehajtást féltettem..állati!!
De mivel még sokáig szeretném, hogy szolgáljon, véget vetettem a gyereknapnak, és visszaállítottam eredeti pozícióba
...Vannak még tartalékok az autóban...gondolom a csipp miatt, de még picivel 2 bar felett sem tiltott semmi.
Persze a gyereknap után min 5 perc alapjárati ketyegés, turbóamortizáció elkerülése végett
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 18:29:41 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.03 vasárnap, 18:27:26
Ma délután voltam egy hosszabb úton, és mikor hazaértem, mondván meleg a motor, most megnézem, ha emelem a turbónyomást (most bent az óra, és nem bírtam kihagyni) hogy reagál rá az autó...
Alap helyzetben overboost nélkül az enyém 1,25bar-nál leszabályzott(overboost 1,45-ig fellöki, majd beáll 1,25-re), pedig csippes és óra szerint sík úton 220-at már mentem vele...szóval én azt hittem jóval 1,25 fölött van a nyomás..de nem.
Első próbálkozás(kb 3 perces munka) a rudazaton állítottam a rögzítő anya szerint 3 teljes fordulatot....majd próba
1,6bar, de mint az a megveszekedett állat úgy tépett(overboost 1,8 fölé fellökte, majd beáll 1,6-ra) majd még két fordulat...2,0bar..itt már a lehajtást féltettem..állati!!
De mivel még sokáig szeretném, hogy szolgáljon, véget vetettem a gyereknapnak, és visszaállítottam eredeti pozícióba
...Vannak még tartalékok az autóban...gondolom a csipp miatt, de még picivel 2 bar felett sem tiltott semmi.
Persze a gyereknap után min 5 perc alapjárati ketyegés, turbóamortizáció elkerülése végett
Tehát csökkentetted a rudazat hosszát!?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 18:37:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.03 vasárnap, 18:29:41
Tehát csökkentetted a rudazat hosszát!?
Te valamit tudsz!
Igen!
Meg van az a kitámasztó hernyó csavar is...ismered? Alacsony fordulaton jelentkező gyengélkedés kezelésére kivállóan alkalmas
.....1300-tól ennek tolni kell mint a golyó
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 18:39:41 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.03 vasárnap, 18:37:02
Te valamit tudsz!
Igen!
Meg van az a kitámasztó hernyó csavar is...ismered? Alacsony fordulaton jelentkező gyengélkedés kezelésére kivállóan alkalmas
.....1300-tól ennek tolni kell mint a golyó
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 18:45:26 »
én most intézem az öblösebb leömlőmet pont,amire majd megy rá a KKK BV50-es turbó...na arra leszek kiváncsi mit tud...
Az egész EGR csövezést kifogom iktatni, egr hüttőstül kezdve mindent ugy döntöttem....
amugy is ujra akarom csövezni az egész turbó-levegő rendszert....
Most pénzgyüjtés van....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 18:54:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.03 vasárnap, 18:45:26
én most intézem az öblösebb leömlőmet pont,amire majd megy rá a KKK BV50-es turbó...na arra leszek kiváncsi mit tud...
Az egész EGR csövezést kifogom iktatni, egr hüttőstül kezdve mindent ugy döntöttem....
amugy is ujra akarom csövezni az egész turbó-levegő rendszert....
Most pénzgyüjtés van....
Én ezt már az előző két autómmal eljátszottam...meg még jó pár másikkal is...jó volt a kihívás, és az eredmény is brutális lett...már kinőttem ebből, a mondit már megkímélem ilyenektől....csak néha jön rám még ilyen roham, mint ma, hogy nem bírtam magammal
, de már csak az ilyen egyszerű és ártalmatlan változtatásokkal kísérletezem..
Nagy fordulaton lesz erősebb sokkal a nagy turbóval! Persze növelni kell az üza mennyiséget, de a csippesnek megmutatod milyen turbó van az autódon, és Ő alapból vágja, hogy ahhoz mit írjon...
Látom jó tippet adtam az EGR kiiktatásra
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 19:49:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.03 vasárnap, 18:54:58
Én ezt már az előző két autómmal eljátszottam...meg még jó pár másikkal is...jó volt a kihívás, és az eredmény is brutális lett...már kinőttem ebből, a mondit már megkímélem ilyenektől....csak néha jön rám még ilyen roham, mint ma, hogy nem bírtam magammal
, de már csak az ilyen egyszerű és ártalmatlan változtatásokkal kísérletezem..
Nagy fordulaton lesz erősebb sokkal a nagy turbóval! Persze növelni kell az üza mennyiséget, de a csippesnek megmutatod milyen turbó van az autódon, és Ő alapból vágja, hogy ahhoz mit írjon...
Látom jó tippet adtam az EGR kiiktatásra
Nézegettem más autókat, cserén gondolkodtam, de tul sok lenne a difi árban és nem érné meg ugy gondolom...1-200.000-ből megcsinálom ezt brutálra vagy veszek legalább plussz 1 millával többért egy ismeretlen kitudja milyen autót,és kezden előről az egészet...hát
ezt...
ennek én vagyok a második gazdája,törésmentes,valós kilóméterrel,tudok róla mindent,és TDDI...mi kell még?
ritka mint a fehér holló.Nem érné meg eladnom sem egy ilyen autót....megcsinálom brutálra,hajtom x évig és ennyi.....kombit akatam de mint mondtam nem érné meg az árkülönbözet nekem.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 19:51:12 »
sokan ugy vannak vel hogy a tuning szétcseszi a kocsit....szerintem meg ha normálisan és hozzáértően van megépitve akkor még jobb lessz a verda.
Naplózva
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ