Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:36:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5108346 alkalommal)
0 Felhasználó és 233 vendég van a témában
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:44:40 »
Jól indul,és kb 2éve mind a 4izzítógyertya Boschra lett cserélve.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:45:12 »
most igy első hallásra: feltöltő
hidegen a kékes füst egy turbós autónál minimális mértékben elfogadható...szerintem egy kicsit egyszerüen kopottabb a turbód! ha jelentős olajat nem fogyaszt egy olajcsere alatt ne is törődj vele...a cataclean a katalizátorodat pucolta ki, ez nemváltotzat azon a tényen, hogy hidegen a motorod esetleg felkap kis olajat...én azért kivenném a porlasztósort nézni egy porlasztási képet meg nyomást...fogyasztásod normális?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:47:24 »
7.3l . Csak dugóban 7.7l
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:49:11 »
Olajcserétől cseréig /15000KM/ a MAX és a MIN jel közé megy le a nívópálcán.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:57:02 »
bár nem mondeóm van de az a 7,3 az szeritem sok...nézesd meg azokat a porlasztókat nem nagy történet egy próbát megér
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:59:25 »
De egyébként jól megy és más hibát nem mutat.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 18:02:01 »
Csak indításnál zavar a nagy füst. 15másodperc után már hibátlan.
Érdemes szétszedetni és költeni rá?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 18:16:01 »
NEM! de én a porlasztósort megnézném az tuti!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 18:19:04 »
Sziasztok.
A kerdesem az lenne,h az uzmeanyag pompnal,ami a tartaly melett van,meik szall hova jon.Van 1 fekete,es van 1 sarga zoldel.En ugy gondolom ,h az 1 szinu a fekete,az a +,es a 2 szinu meg a -,nem?
Masreszt a pompaba az uzemanyag hogyan aramlik?A tapkabeltol az also gombolyitett fele iranyaban,vagy a gomboitatt iranybol a tapkabelek fel...?
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 18:22:54 »
Köszi. Még várok hátha tud még valaki valami okosat mondani.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 18:51:05 »
üdv. Ki tudja,hogy mennyi időnként, vagy kilométerenként szoktak izzítógyertyákat cserélni?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 18:59:31 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.01.11 hétfő, 18:51:05
üdv. Ki tudja,hogy mennyi időnként, vagy kilométerenként szoktak izzítógyertyákat cserélni?
120e km.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 20:30:52 »
De ezeknek a dieseleknek a mi éghajlatunkon tulajdonképpen izzitás nélkül is 2-3 főtengelyfordulatra indulnia kell, énsem izzitom a focust sosem, egyszer -7 ben azért ráizzitottam de 210ezer km és a gyertyák még kivéve sztem nem voltak legalábbis az előző tuaj 60 ezerrel vette 2002 ben és nem cserélt benne...szoval esélytelen h azlegyen a bajod
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 21:00:47 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.01.11 hétfő, 18:02:01
Csak indításnál zavar a nagy füst. 15másodperc után már hibátlan.
Érdemes szétszedetni és költeni rá?
Nagyon sok Km után mindegyikben elkophat a porlasztó, lehet már kopottak kissé, de amíg nem "bufog" hidegen szerintem nem kell piszkálni, még sokat elmehet.
A TDDi-nél a Ci-vel ellentétben lehet külön cserélni magát a csúcsot is, nem kell az egész házat megvenni feleslegesen.... ami gyári Bosch-ban 11ezer Ft/db.
Nekem az indítás pillanatában kidob egy kis füstöt, és utána azonnal semmi
, és mikor ki volt égve mind a négy izzítógyertyám, akkor sem tudott olyan hideg lenni, hogy ne indult volna pöccre a motor....ezek izzítást csak akkor igényelnek, ha már kopott a motor, és nem tud kellőképp sűríteni(tehát melegedni) ilyenkor is füstöl hidegen, és az a 15 másodperc már épp elég ahhoz hogy a hengerfalra felvert olaj kellőképpen tömítse a gyűrűket ahhoz, hogy rendbe tegye a hiányzó kompressziót és füstmentes"meleg legyen az égéstér".
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 hétfő, 21:03:14 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 22:21:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.11 hétfő, 21:00:47
Nagyon sok Km után mindegyikben elkophat a porlasztó, lehet már kopottak kissé, de amíg nem "bufog" hidegen szerintem nem kell piszkálni, még sokat elmehet.
A TDDi-nél a Ci-vel ellentétben lehet külön cserélni magát a csúcsot is, nem kell az egész házat megvenni feleslegesen.... ami gyári Bosch-ban 11ezer Ft/db.
Nekem az indítás pillanatában kidob egy kis füstöt, és utána azonnal semmi
, és mikor ki volt égve mind a négy izzítógyertyám, akkor sem tudott olyan hideg lenni, hogy ne indult volna pöccre a motor....ezek izzítást csak akkor igényelnek, ha már kopott a motor, és nem tud kellőképp sűríteni(tehát melegedni) ilyenkor is füstöl hidegen, és az a 15 másodperc már épp elég ahhoz hogy a hengerfalra felvert olaj kellőképpen tömítse a gyűrűket ahhoz, hogy rendbe tegye a hiányzó kompressziót és füstmentes"meleg legyen az égéstér".
Micsoda?Tehat azt mondod,h ha az enyembe a porlasztok meghalnanak,akkor ujonnan 11 ezer forintbol meguszom a cseret/darab?
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2010.01.12 kedd, 11:44:17 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.11 hétfő, 22:21:54
Micsoda?Tehat azt mondod,h ha az enyembe a porlasztok meghalnanak,akkor ujonnan 11 ezer forintbol meguszom a cseret/darab?
az csak a csúcs...de a komplett porlasztót is lehet venni kb 20-ért...de ritkán megy tönkre a kétrugós porlasztó...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2010.01.12 kedd, 12:19:25 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.11 hétfő, 22:21:54
Micsoda?Tehat azt mondod,h ha az enyembe a porlasztok meghalnanak,akkor ujonnan 11 ezer forintbol meguszom a cseret/darab?
Igen!
A ház nem megy tönkre, csak a csúcs.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2010.01.12 kedd, 16:01:13 »
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2010.01.12 kedd, 22:35:05 »
Ma a gyorshajtásom levezetésére toltam egyet 200-ig -5C -ban és elég karcsún értem el....
éreztem hogy kevés a levegő meg az anyag a drágaságnak de menne még....állitani kell valamit aszem...
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2010.01.12 kedd, 23:36:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.12 kedd, 22:35:05
Ma a gyorshajtásom levezetésére toltam egyet 200-ig -5C -ban és elég karcsún értem el....
éreztem hogy kevés a levegő meg az anyag a drágaságnak de menne még....állitani kell valamit aszem...
Haj mongyuk 1 kinti 25 C* ot nem artana ha kitudnal hozni belole..
)))
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2010.01.13 szerda, 07:13:13 »
SZIASZTOK KÉRDÉSEM LENNE.
MULTKORI GONDOM NEM OLDODOTT MEG,EGY PORLASZTOCSUCS CSERÉLVE. A VAS MÉG MINDIG INDITÁS UTÁN ELŐRE -HÁTRA RÁNGATOZVA JÁR ÉS NAGYON NAGYON SZÜRKÉN FÜSTŐL. A CSERÉLT PORLASZTÓ KI VETT ÁLLAPOTÁBAN ELINDITOTUK A VASAT ÉS SZÉPEN PORLASZTOT ELVILEG AZ ADAGOLÓ JÓ. KÉRDÉSEM AZ ADAGOLÓBAN VAN EGY NYOMÁSTARTÓ SZELEP ESETLEG AZ LEHET ROSSZ.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.13 szerda, 07:34:54 írta BLOOND
»
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2010.01.13 szerda, 16:07:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.12 kedd, 22:35:05
Ma a gyorshajtásom levezetésére toltam egyet 200-ig -5C -ban és elég karcsún értem el....
éreztem hogy kevés a levegő meg az anyag a drágaságnak de menne még....állitani kell valamit aszem...
Még chippelés előtt próbáltam ki gyári állapotban. Akkor 215-220 között állt meg a seb. mutatóm. A fordulatszámmérőm meg belement 220-nál a pirosba. A váltó a leggyengébb pontja. Túl rövid!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2010.01.13 szerda, 17:24:46 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.01.13 szerda, 16:07:09
Még chippelés előtt próbáltam ki gyári állapotban. Akkor 215-220 között állt meg a seb. mutatóm. A fordulatszámmérőm meg belement 220-nál a pirosba. A váltó a leggyengébb pontja. Túl rövid!
hát nálam jött a pogányi reptér sajna és fékezni kellett mert nem akartam felszállni azért...de sportszürővel könyebben elértem ezt a sebességet ugy emlékszem....
Naplózva
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2010.01.13 szerda, 20:05:44 »
Idézetet írta: BLOOND - 2010.01.13 szerda, 07:13:13
SZIASZTOK KÉRDÉSEM LENNE.
MULTKORI GONDOM NEM OLDODOTT MEG,EGY PORLASZTOCSUCS CSERÉLVE. A VAS MÉG MINDIG INDITÁS UTÁN ELŐRE -HÁTRA RÁNGATOZVA JÁR ÉS NAGYON NAGYON SZÜRKÉN FÜSTŐL. A CSERÉLT PORLASZTÓ KI VETT ÁLLAPOTÁBAN ELINDITOTUK A VASAT ÉS SZÉPEN PORLASZTOT ELVILEG AZ ADAGOLÓ JÓ. KÉRDÉSEM AZ ADAGOLÓBAN VAN EGY NYOMÁSTARTÓ SZELEP ESETLEG AZ LEHET ROSSZ.
SZIASZTOK.
MEGOLDODOTT A PROBLÉMÁM HÁTHA VALAKIN SEGITEK. KOPRESZIO MÉRÉS 33 EZ OKÉ MERT 28-34 AZ ÉRTÉK. MERT ATTÓL FÉLTEM,HOGY HA NINCS KOMPRISZIÓ AKKOR AKÁR DUGO REPEDÉS,ÁTÉGÉS,SZELEP,GYÜRŰ LERAGADÁS.
IGY MEGUSZTAM EGY PORLASZTÓCSUCS CSERÉVEL,MEG EGY PORLASZTOVAL. A VAS MOST TÖKÉLETES.ÜDV.MINDENKINEK.A SEGITSÉGEKET KÖSZÖNŐM.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2010.01.13 szerda, 22:26:41 »
Idézetet írta: BLOOND - 2010.01.13 szerda, 20:05:44
SZIASZTOK.
MEGOLDODOTT A PROBLÉMÁM HÁTHA VALAKIN SEGITEK. KOPRESZIO MÉRÉS 33 EZ OKÉ MERT 28-34 AZ ÉRTÉK. MERT ATTÓL FÉLTEM,HOGY HA NINCS KOMPRISZIÓ AKKOR AKÁR DUGO REPEDÉS,ÁTÉGÉS,SZELEP,GYÜRŰ LERAGADÁS.
IGY MEGUSZTAM EGY PORLASZTÓCSUCS CSERÉVEL,MEG EGY PORLASZTOVAL. A VAS MOST TÖKÉLETES.ÜDV.MINDENKINEK.A SEGITSÉGEKET KÖSZÖNŐM.
Ne irj nagybetüvel....
Mi volt a megoldás?
Naplózva
Mikmik
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 11:29:30 »
Jó napot mindenkinek !
korábban volt az az AC-pumpa gondom, aminek a vége a pumpacsere volt. Azóta megy minden ahogy kell, de a fogyasztás egy kicsit magas lett. Konkrétan 9,5-10,2 liter városban. Korábban a 8,3 már magasnak számított.
Lehet, hogy károsodott valami?
Van ötletetek?
Köszi
Miki
Naplózva
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 14:32:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.13 szerda, 22:26:41
Ne irj nagybetüvel....
Mi volt a megoldás?
A megoldás porlasztó és egy csucs csere. Igy már megy mind a négy henger.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:44:21 »
Idézetet írta: BLOOND - 2010.01.14 csütörtök, 14:32:14
A megoldás porlasztó és egy csucs csere. Igy már megy mind a négy henger.
az ilyen ritka mint a fehér holló TDDI-nél....hálisten
Naplózva
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2010.01.15 péntek, 09:54:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.14 csütörtök, 20:44:21
az ilyen ritka mint a fehér holló TDDI-nél....hálisten
sajnos nálam ilyen volt,mi mehet tönkre a kétrugos porlasztoban?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2010.01.15 péntek, 13:49:36 »
Idézetet írta: BLOOND - 2010.01.15 péntek, 09:54:41
sajnos nálam ilyen volt,mi mehet tönkre a kétrugos porlasztoban?
2 rugó van benne, nem olyan bonyolúlt a dolog....
rugót lehet cserélni,benne,javitják is....de aztis bekell állitani mikor nyisson az előtöltésnél és a fő befecskendezésnél....teljesen mechaniknus szerkezet csak nyomás vezérli, nem ugy mint TDCI-nél ami elektro-hidraulikus vezérlésű...
De inkább szerintem csak redvás lehetett,egy vegyi tisztitás lehet segitett volna rajta....mindegy most uj van benne...
az oldalamon(nevemnél földgömb) szétkaptam pár porlasztót,meglehet nézni hogy néz ki belülről akit érdekel...
Naplózva
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2010.01.15 péntek, 17:37:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.15 péntek, 13:49:36
2 rugó van benne, nem olyan bonyolúlt a dolog....
rugót lehet cserélni,benne,javitják is....de aztis bekell állitani mikor nyisson az előtöltésnél és a fő befecskendezésnél....teljesen mechaniknus szerkezet csak nyomás vezérli, nem ugy mint TDCI-nél ami elektro-hidraulikus vezérlésű...
De inkább szerintem csak redvás lehetett,egy vegyi tisztitás lehet segitett volna rajta....mindegy most uj van benne...
az oldalamon(nevemnél földgömb) szétkaptam pár porlasztót,meglehet nézni hogy néz ki belülről akit érdekel...
Csáo!
Nagyon szépen köszönöm a választ.
A képeket megnéztem nekem elég ilyesztő de bisztos ez igy tökéletes.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.15 péntek, 18:08:17 írta BLOOND
»
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 16:47:41 »
Helló mindenkinek!
Még kezdő vagyok ebben a fórumban. Van egy 2001-es 2.0 TDI diesel 90 LE 66KW kombi Mondeom. 287.000 kmben.
Az utolsó kiruccanásomkor meglepődtem, mert már 760 km után tankolnom kellett. Indulás előtt tele tettem. Elég kellett volna legyen az összesen 870 km úthoz. Autópályán mentem a 870 km-ből 600 km-t. A pályán 130-150 közötti sebesség volt. Most is a teli tankból 240 km után háromnegyedig van. Ezt csak nyugodtan vegyes átlaggal. Nem észleltem volna, hogy erőteljesen jobban húzna a motor. Nézessem meg szervízbe vagy ez így normális?
Köszi a segítséget.
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 21:46:29 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.01.17 vasárnap, 16:47:41
Helló mindenkinek!
Még kezdő vagyok ebben a fórumban. Van egy 2001-es 2.0 TDI diesel 90 LE 66KW kombi Mondeom. 287.000 kmben.
Az utolsó kiruccanásomkor meglepődtem, mert már 760 km után tankolnom kellett. Indulás előtt tele tettem. Elég kellett volna legyen az összesen 870 km úthoz. Autópályán mentem a 870 km-ből 600 km-t. A pályán 130-150 közötti sebesség volt. Most is a teli tankból 240 km után háromnegyedig van. Ezt csak nyugodtan vegyes átlaggal. Nem észleltem volna, hogy erőteljesen jobban húzna a motor. Nézessem meg szervízbe vagy ez így normális?
Köszi a segítséget.
a 760 km-re mennyit tankoltál?
Mert ha negyed tankkal elmentél 240 km-t, akkor az nem rossz, kb 6,25l/100km. Nekem olyan 6,5 liter de 115 lovas.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.17 vasárnap, 23:02:42 írta Leni
»
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 11:31:46 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.01.17 vasárnap, 16:47:41
Helló mindenkinek!
Még kezdő vagyok ebben a fórumban. Van egy 2001-es 2.0 TDI diesel 90 LE 66KW kombi Mondeom. 287.000 kmben.
Az utolsó kiruccanásomkor meglepődtem, mert már 760 km után tankolnom kellett. Indulás előtt tele tettem. Elég kellett volna legyen az összesen 870 km úthoz. Autópályán mentem a 870 km-ből 600 km-t. A pályán 130-150 közötti sebesség volt. Most is a teli tankból 240 km után háromnegyedig van. Ezt csak nyugodtan vegyes átlaggal. Nem észleltem volna, hogy erőteljesen jobban húzna a motor. Nézessem meg szervízbe vagy ez így normális?
Köszi a segítséget.
Szia, úgy néz ki ez normális, nekem 115 lovas, én is nyugodtan vezetek, nyáron 6,1 volt az átlagom akkor 1 teli tankra adott 960km-t, most felment 7,6-ra most kb olyan 780-at ad, ha jól emlékszem, és ezt az értéket nagyjából tartja is.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 17:41:56 »
Mert ha negyed tankkal elmentél 240 km-t, akkor az nem rossz, kb 6,25l/100km. Nekem olyan 6,5 liter de 115 lovas.
[/quote]
Helló Leni. Tehát a 760 km. egy teljesen fullosra töltött tankkal volt. Hogy mennyit töltöttem utána már nem tudom. De az első pekóig kb. 15-20 km-t csináltam sárga lámpával. nekem így jött ki a 7,9-es átlag fogyasztás. ez 60 liter üzemanyaggal számolva. Mert ha fullra töltjük több megy bele mint 60.
Köszi szépen az infót.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 17:53:52 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.01.18 hétfő, 11:31:46
Szia, úgy néz ki ez normális, nekem 115 lovas, én is nyugodtan vezetek, nyáron 6,1 volt az átlagom akkor 1 teli tankra adott 960km-t, most felment 7,6-ra most kb olyan 780-at ad, ha jól emlékszem, és ezt az értéket nagyjából tartja is.
Köszi szépen Sanyikabácsi.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 18:00:55 írta zsolt_z
»
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2010.01.19 kedd, 18:30:12 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.07 csütörtök, 23:08:22
Szerintetek ha szetszedem,iletve mar szet is szedtem,es kipucoltam,a szenkefenel volt nekem gyanus sok volt a szenpor,de szerintetek oszelehet meg rakni ugy h jo legyen?mert most megy meg minden...
Holnap csinalok szetszedett allapotba fenykepet ha va;lakir erdekell,es ha nem akkor is :p
))
Ugyan én nem szedtem szét csak körbe kocogtattam az ac-t kalapáccsal!De az elmult 3000km óta nem jött elő a hiba!
gyanum szerint nem is azzal volt igazán a baj,hanem a tankba öntött 2 lityi benzin oldott fel valamit,és az állitotta meg az ac-t!
Velem minden télen eljátszik egy ilyet ez az autó.Egy régebbi tddi tulaj is mesélte pár éve hogy a kb 4százezer km alatt csak egyszer volt rossz a kocsija!Egyszer a nagy hidegben az autó alatti üzi csőben megdermet a retek!mondta hogy probáltak túlnyomást csinálni a tankban,egy pumpával de az se segitett!Végül gázzal végig melengették a csöveket és megjavult a verda.
Az ac pumpa környékén egyébként is olyan kreténül vannak elvezetve a csövek.Az alján meg elég csak egyszer oda ütni és máris kisebb lesz a cső keresztmetszete,mint a retek ami a tankból felszabadul!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2010.01.19 kedd, 18:42:13 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.08 péntek, 18:09:12
Szia.Nekem atlatcoak a csoveim a go szuro kornyekin.Amikor lealt a motor,egyszeruen nem jott uzemanyag haturol.Probaltam igy is ugy is,Vekul eggy 2 literes palackba dugtam bele a tomlo veget es onnet szippantott a dragasagom uzemanyagot.ugy hazatudtam jonni vele''ezt a megoldast is itt olvastam,es bevalt''
Na szoval levettem hatul az uzemanyag pimpedlit,es kiproba;ltam direktbe,de semmis ehol.Miutan szetszedtem,es kipucoltam a szenport a szenkefek korul,mar ment mint az allat.En azt nem tudom,h osszelehet e rakni meg ugy h mukodjon,felek h befojuk az uzemanyag a motorba,vagy az ugy normalis?Nem hinnem.Holnap rakok fel kepet,es megkerlek vessel ra 1 pillantast.Ha sikerulne megoldania z nagyszeru lenne az utodok szmara is
)))
Hibakodom nem volt,legalbb is en nem vettem eszre.Szervizbe nem vittem,mert altalaban eloszor en probalok kezdeni vele valamit,ez olyan hobbi dolog.Es ezert is konzultaltam veletyek is.Mindene setre rendeltem en 1 ujat ,ami uj az uj.Ha netan ez is jo elssz akkor ,lessz 1 ujabb mukodo kepes hasznalt alakatreszem
)
udb Beluka
Ezek szerint az adagoló is szívja az üanyagot?Akkor lehet nem is olyan fontos valóban hogy gyári legyen ac,csak bírja a go.Talán még a 4bárt se kell tudnia!Elvégre segéd szivatyú a neve.De van ezeknek valami más paramétere is,ha jól emléxem 127l/órát kell teljesitenie?!
Érdekelne hogy hova raktad a 2L üditős palackot,menet közben?
Ja és mikor láthatom már az ac-t szétszedve?Told már fel a fotókat lécci!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2010.01.19 kedd, 21:25:11 »
Sziasztok !!!!!!!!!!!!!!!!
A 2001 es tddi mondeo van trend felszereltségű annak része volt az ülés fűtés?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2010.01.19 kedd, 22:41:56 »
ma 20L tankoltam a kocsiba Dunaföldváron Lukoilnál és mentem vele 400km-t(Szentendre,Pest,stb...Pécs) és még nem villant be....fedcompom nincs
még
Pesten kivül 100-120-as tempót nyomtam,kivéve autópálya...
Lassan már énsem hiszem el komolyan mondom...
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2010.01.20 szerda, 10:54:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.19 kedd, 22:41:56
ma 20L tankoltam a kocsiba Dunaföldváron Lukoilnál és mentem vele 400km-t(Szentendre,Pest,stb...Pécs) és még nem villant be....fedcompom nincs
még
Pesten kivül 100-120-as tempót nyomtam,kivéve autópálya...
Lassan már énsem hiszem el komolyan mondom...
Nem ártana már egyszer telitankolnod!
Ilyen 5l/100km-es fogyikkal nagyon sokkolod a tddi-seket!
Igaz, te csak hosszú úton használod, a 110-120km-es tartott tempónál nemtom menniyt mutat a a fogyi mérő, de nullázás után 90-es tempónál nekem 3,6-3,8-at mutat!
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2010.01.20 szerda, 15:34:55 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.19 kedd, 21:25:11
Sziasztok !!!!!!!!!!!!!!!!
A 2001 es tddi mondeo van trend felszereltségű annak része volt az ülés fűtés?
Üdv.
Az enyém ilyen és van benne.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2010.01.20 szerda, 16:11:22 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.01.20 szerda, 10:54:06
Nem ártana már egyszer telitankolnod!
Ilyen 5l/100km-es fogyikkal nagyon sokkolod a tddi-seket!
Igaz, te csak hosszú úton használod, a 110-120km-es tartott tempónál nemtom menniyt mutat a a fogyi mérő, de nullázás után 90-es tempónál nekem 3,6-3,8-at mutat!
kijelző még semmit nem mutat most vettem bele kart,meg GEM modult,talán most majd fogja....
Most megyek az uj leömlőmért,meg kapok ingyen egy Seat leon cupra(240Le) intercoolert ingyen egy jófej ügyféltől/haveroktől....tökre örültem....
Naplózva
mondeotuning18
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2010.01.20 szerda, 19:41:03 »
Eladó szép állaputú Ford GYÁRI (nem utánzat) alufelni kocsi eladása miatt!!!
17"-os
2db Goode year eagler F1es gumival 215/45zr 17 60-70%-os
2db Dunlop Sp Winter Sport M2 205/50 r17 40%-os probára megfelelő
Ha érdekel küldj privit!!!!
Kérésre küldök képeket!!!!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2010.01.20 szerda, 19:53:31 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.19 kedd, 21:25:11
Sziasztok !!!!!!!!!!!!!!!!
A 2001 es tddi mondeo van trend felszereltségű annak része volt az ülés fűtés?
Az enyém is ilyen, és van ülésfűtés.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2010.01.20 szerda, 20:29:48 »
Sziasztok!
Utólagos tempomatot szeretnék és arra szeretnék rájönni be van e vezetékelve?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2010.01.20 szerda, 20:37:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.19 kedd, 22:41:56
Lassan már énsem hiszem el komolyan mondom...
Én elhiszem!
Az elavult Bosch befecskendezőrendszered az oka..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2010.01.20 szerda, 21:10:58 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.20 szerda, 20:29:48
Sziasztok!
Utólagos tempomatot szeretnék és arra szeretnék rájönni be van e vezetékelve?
A kormány tutira.
A pedáloknál meg kell nézni!De itt a cikk,tanulmányozd!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2010.01.20 szerda, 22:00:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.20 szerda, 20:37:26
Én elhiszem!
Az elavult Bosch befecskendezőrendszered az oka..
tudtam hogy az ludas az egészben...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2010.01.20 szerda, 22:08:17 »
Na kicsit szétkaptam a kocsit belülről...
kicseréltem az indexkart info gombosra, és kicseréltem a GEM modult is, meg szétszedtem a kijelzőt darabokra....
fogyit most sem mutat a rohadék....info gomb pittyeg de ennyi...
multkori műszerfal kalibrálásnál csak tempomatot tudtuk felprogramozni ezek szerint, azt mutatja is de fogyit nem, szal műszeregység nem tudja...ezt nem gondoltam volna....szal azt kell bele majd másik...
De amit észrevettem hogy kicseréltem a GEM modult(2005-ös titanium TDCI-é aszem), és az index olyan lett hogy egyszer rányomok és 3-at villog.
saját GEM-el csak egyet villog...szóval megy majd bele a titanium GEM-je csak felkell programozni rá a kulcsot mert nem mükszik vele ugye.....
Naplózva
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ