Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113404 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:44:40 »

Jól indul,és kb 2éve mind a 4izzítógyertya Boschra lett cserélve.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #551 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:45:12 »

most igy első hallásra: feltöltő
hidegen a kékes füst egy turbós autónál minimális mértékben elfogadható...szerintem egy kicsit egyszerüen kopottabb a turbód! ha jelentős olajat nem fogyaszt egy olajcsere alatt ne is törődj vele...a cataclean a katalizátorodat pucolta ki, ez nemváltotzat azon a tényen, hogy hidegen a motorod esetleg felkap kis olajat...én azért kivenném a porlasztósort nézni egy porlasztási képet meg nyomást...fogyasztásod normális?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:47:24 »

7.3l . Csak dugóban 7.7l
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:49:11 »

Olajcserétől cseréig /15000KM/ a MAX és a MIN jel közé megy le a nívópálcán.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #554 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:57:02 »

bár nem mondeóm van de az a 7,3 az szeritem sok...nézesd meg azokat a porlasztókat nem nagy történet egy próbát megér
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:59:25 »

De egyébként jól megy és más hibát nem mutat.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 18:02:01 »

Csak indításnál zavar a nagy füst. 15másodperc után már hibátlan.
 Roll Eyes Érdemes szétszedetni és költeni rá?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #557 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 18:16:01 »

NEM! de én a porlasztósort megnézném az tuti!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 18:19:04 »

Sziasztok.
A kerdesem az lenne,h az uzmeanyag pompnal,ami a tartaly melett van,meik szall hova jon.Van 1 fekete,es van 1 sarga zoldel.En ugy gondolom ,h az 1 szinu a fekete,az a +,es a 2 szinu meg a -,nem?
Masreszt a pompaba az uzemanyag hogyan aramlik?A tapkabeltol az also gombolyitett fele iranyaban,vagy a gomboitatt iranybol a tapkabelek fel...?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 18:22:54 »

Köszi. Még várok hátha tud még valaki valami okosat mondani.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 18:51:05 »

üdv. Ki tudja,hogy mennyi időnként, vagy kilométerenként szoktak izzítógyertyákat cserélni?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #561 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 18:59:31 »

üdv. Ki tudja,hogy mennyi időnként, vagy kilométerenként szoktak izzítógyertyákat cserélni?
120e km. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #562 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 20:30:52 »

De ezeknek a dieseleknek a mi éghajlatunkon tulajdonképpen izzitás nélkül is 2-3 főtengelyfordulatra indulnia kell, énsem izzitom a focust sosem, egyszer -7 ben azért ráizzitottam de 210ezer km és a gyertyák még kivéve sztem nem voltak legalábbis az előző tuaj 60 ezerrel vette 2002 ben és nem cserélt benne...szoval esélytelen h azlegyen a bajod
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #563 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 21:00:47 »

Csak indításnál zavar a nagy füst. 15másodperc után már hibátlan.
 Roll Eyes Érdemes szétszedetni és költeni rá?
Nagyon sok Km után mindegyikben elkophat a porlasztó, lehet már kopottak kissé, de amíg nem "bufog" hidegen szerintem nem kell piszkálni, még sokat elmehet.
A TDDi-nél a Ci-vel ellentétben lehet külön cserélni magát a csúcsot is, nem kell az egész házat megvenni feleslegesen.... ami gyári Bosch-ban 11ezer Ft/db.
Nekem az indítás pillanatában kidob egy kis füstöt, és utána azonnal semmi Wink, és mikor ki volt égve mind a négy izzítógyertyám, akkor sem tudott olyan hideg lenni, hogy ne indult volna pöccre a motor....ezek izzítást csak akkor igényelnek, ha már kopott a motor, és nem tud kellőképp sűríteni(tehát melegedni) ilyenkor is füstöl hidegen, és az a 15 másodperc már épp elég ahhoz hogy a hengerfalra felvert olaj kellőképpen tömítse a gyűrűket ahhoz, hogy rendbe tegye a hiányzó kompressziót és füstmentes"meleg legyen az égéstér". wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 hétfő, 21:03:14 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 22:21:54 »

Nagyon sok Km után mindegyikben elkophat a porlasztó, lehet már kopottak kissé, de amíg nem "bufog" hidegen szerintem nem kell piszkálni, még sokat elmehet.
A TDDi-nél a Ci-vel ellentétben lehet külön cserélni magát a csúcsot is, nem kell az egész házat megvenni feleslegesen.... ami gyári Bosch-ban 11ezer Ft/db.
Nekem az indítás pillanatában kidob egy kis füstöt, és utána azonnal semmi Wink, és mikor ki volt égve mind a négy izzítógyertyám, akkor sem tudott olyan hideg lenni, hogy ne indult volna pöccre a motor....ezek izzítást csak akkor igényelnek, ha már kopott a motor, és nem tud kellőképp sűríteni(tehát melegedni) ilyenkor is füstöl hidegen, és az a 15 másodperc már épp elég ahhoz hogy a hengerfalra felvert olaj kellőképpen tömítse a gyűrűket ahhoz, hogy rendbe tegye a hiányzó kompressziót és füstmentes"meleg legyen az égéstér". wave

Micsoda?Tehat azt mondod,h ha az enyembe a porlasztok meghalnanak,akkor ujonnan 11 ezer forintbol meguszom a cseret/darab?Huh?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2010.01.12 kedd, 11:44:17 »

Micsoda?Tehat azt mondod,h ha az enyembe a porlasztok meghalnanak,akkor ujonnan 11 ezer forintbol meguszom a cseret/darab?Huh?

az csak a csúcs...de a komplett porlasztót is lehet venni kb 20-ért...de ritkán megy tönkre a kétrugós porlasztó...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #566 Dátum: 2010.01.12 kedd, 12:19:25 »

Micsoda?Tehat azt mondod,h ha az enyembe a porlasztok meghalnanak,akkor ujonnan 11 ezer forintbol meguszom a cseret/darab?Huh?
Igen!
A ház nem megy tönkre, csak a csúcs.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2010.01.12 kedd, 16:01:13 »

 worship  worship  worship
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2010.01.12 kedd, 22:35:05 »

Ma a gyorshajtásom levezetésére toltam egyet 200-ig -5C -ban és elég karcsún értem el.... szomoru1
éreztem hogy kevés a levegő meg az anyag a drágaságnak de menne még....állitani kell valamit aszem... eplus2 nemtudom
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2010.01.12 kedd, 23:36:57 »

Ma a gyorshajtásom levezetésére toltam egyet 200-ig -5C -ban és elég karcsún értem el.... szomoru1
éreztem hogy kevés a levegő meg az anyag a drágaságnak de menne még....állitani kell valamit aszem... eplus2 nemtudom
Haj mongyuk 1 kinti 25 C* ot nem artana ha kitudnal hozni belole..Smiley)))
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2010.01.13 szerda, 07:13:13 »

SZIASZTOK KÉRDÉSEM LENNE.        

MULTKORI GONDOM NEM OLDODOTT MEG,EGY PORLASZTOCSUCS CSERÉLVE. A VAS MÉG MINDIG INDITÁS UTÁN ELŐRE -HÁTRA RÁNGATOZVA JÁR ÉS NAGYON NAGYON SZÜRKÉN FÜSTŐL. A CSERÉLT  PORLASZTÓ KI VETT ÁLLAPOTÁBAN ELINDITOTUK A VASAT ÉS SZÉPEN PORLASZTOT ELVILEG AZ ADAGOLÓ JÓ. KÉRDÉSEM AZ ADAGOLÓBAN VAN EGY NYOMÁSTARTÓ SZELEP ESETLEG AZ LEHET ROSSZ.  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.13 szerda, 07:34:54 írta BLOOND » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2010.01.13 szerda, 16:07:09 »

Ma a gyorshajtásom levezetésére toltam egyet 200-ig -5C -ban és elég karcsún értem el.... szomoru1
éreztem hogy kevés a levegő meg az anyag a drágaságnak de menne még....állitani kell valamit aszem... eplus2 nemtudom
Még chippelés előtt próbáltam ki gyári állapotban. Akkor 215-220 között állt meg a seb. mutatóm. A fordulatszámmérőm meg belement 220-nál a pirosba. A váltó a leggyengébb pontja. Túl rövid!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2010.01.13 szerda, 17:24:46 »

Még chippelés előtt próbáltam ki gyári állapotban. Akkor 215-220 között állt meg a seb. mutatóm. A fordulatszámmérőm meg belement 220-nál a pirosba. A váltó a leggyengébb pontja. Túl rövid!

hát nálam jött a pogányi reptér sajna és fékezni kellett mert nem akartam felszállni azért...de sportszürővel könyebben elértem ezt a sebességet ugy emlékszem....
Naplózva
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2010.01.13 szerda, 20:05:44 »

SZIASZTOK KÉRDÉSEM LENNE.        

MULTKORI GONDOM NEM OLDODOTT MEG,EGY PORLASZTOCSUCS CSERÉLVE. A VAS MÉG MINDIG INDITÁS UTÁN ELŐRE -HÁTRA RÁNGATOZVA JÁR ÉS NAGYON NAGYON SZÜRKÉN FÜSTŐL. A CSERÉLT  PORLASZTÓ KI VETT ÁLLAPOTÁBAN ELINDITOTUK A VASAT ÉS SZÉPEN PORLASZTOT ELVILEG AZ ADAGOLÓ JÓ. KÉRDÉSEM AZ ADAGOLÓBAN VAN EGY NYOMÁSTARTÓ SZELEP ESETLEG AZ LEHET ROSSZ.  Shocked
SZIASZTOK.
MEGOLDODOTT A PROBLÉMÁM HÁTHA VALAKIN SEGITEK. KOPRESZIO MÉRÉS 33 EZ OKÉ MERT 28-34 AZ ÉRTÉK. MERT ATTÓL FÉLTEM,HOGY HA NINCS KOMPRISZIÓ AKKOR AKÁR DUGO REPEDÉS,ÁTÉGÉS,SZELEP,GYÜRŰ LERAGADÁS.
IGY MEGUSZTAM EGY PORLASZTÓCSUCS CSERÉVEL,MEG EGY PORLASZTOVAL. A VAS MOST TÖKÉLETES.ÜDV.MINDENKINEK.A SEGITSÉGEKET KÖSZÖNŐM.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:26:41 »

SZIASZTOK.
MEGOLDODOTT A PROBLÉMÁM HÁTHA VALAKIN SEGITEK. KOPRESZIO MÉRÉS 33 EZ OKÉ MERT 28-34 AZ ÉRTÉK. MERT ATTÓL FÉLTEM,HOGY HA NINCS KOMPRISZIÓ AKKOR AKÁR DUGO REPEDÉS,ÁTÉGÉS,SZELEP,GYÜRŰ LERAGADÁS.
IGY MEGUSZTAM EGY PORLASZTÓCSUCS CSERÉVEL,MEG EGY PORLASZTOVAL. A VAS MOST TÖKÉLETES.ÜDV.MINDENKINEK.A SEGITSÉGEKET KÖSZÖNŐM.

Ne irj nagybetüvel....
Mi volt a megoldás?
Naplózva
Mikmik
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 11:29:30 »

Jó napot mindenkinek !

korábban volt az az AC-pumpa gondom, aminek a vége a pumpacsere volt. Azóta megy minden ahogy kell, de a fogyasztás egy kicsit magas lett. Konkrétan 9,5-10,2 liter városban. Korábban a 8,3 már magasnak számított.
Lehet, hogy károsodott valami?
Van ötletetek?

Köszi
Miki
Naplózva
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:32:14 »

Ne irj nagybetüvel....
Mi volt a megoldás?
A megoldás porlasztó és egy csucs csere. Igy már megy mind a négy henger.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:44:21 »

A megoldás porlasztó és egy csucs csere. Igy már megy mind a négy henger.

az ilyen ritka mint a fehér holló TDDI-nél....hálisten  eplus2
Naplózva
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2010.01.15 péntek, 09:54:41 »

az ilyen ritka mint a fehér holló TDDI-nél....hálisten  eplus2
sajnos nálam ilyen volt,mi mehet tönkre  a kétrugos porlasztoban?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2010.01.15 péntek, 13:49:36 »

sajnos nálam ilyen volt,mi mehet tönkre  a kétrugos porlasztoban?

2 rugó van benne, nem olyan bonyolúlt a dolog.... eplus2 rugót lehet cserélni,benne,javitják is....de aztis bekell állitani mikor nyisson az előtöltésnél és a fő befecskendezésnél....teljesen mechaniknus szerkezet csak nyomás vezérli, nem ugy mint TDCI-nél ami elektro-hidraulikus vezérlésű...
De inkább szerintem csak redvás lehetett,egy vegyi tisztitás lehet segitett volna rajta....mindegy most uj van benne...
az oldalamon(nevemnél földgömb) szétkaptam pár porlasztót,meglehet nézni hogy néz ki belülről akit érdekel...
Naplózva
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2010.01.15 péntek, 17:37:33 »

2 rugó van benne, nem olyan bonyolúlt a dolog.... eplus2 rugót lehet cserélni,benne,javitják is....de aztis bekell állitani mikor nyisson az előtöltésnél és a fő befecskendezésnél....teljesen mechaniknus szerkezet csak nyomás vezérli, nem ugy mint TDCI-nél ami elektro-hidraulikus vezérlésű...
De inkább szerintem csak redvás lehetett,egy vegyi tisztitás lehet segitett volna rajta....mindegy most uj van benne...
az oldalamon(nevemnél földgömb) szétkaptam pár porlasztót,meglehet nézni hogy néz ki belülről akit érdekel...
Csáo!
Nagyon szépen köszönöm a választ.  wave  A képeket megnéztem nekem elég ilyesztő de bisztos ez igy tökéletes. taps
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.15 péntek, 18:08:17 írta BLOOND » Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 16:47:41 »

 Helló mindenkinek!

Még kezdő vagyok ebben a fórumban. Van egy 2001-es 2.0 TDI diesel 90 LE 66KW kombi Mondeom. 287.000 kmben.
Az utolsó kiruccanásomkor meglepődtem, mert már 760 km után tankolnom kellett. Indulás előtt tele tettem. Elég kellett volna legyen az összesen 870 km úthoz. Autópályán mentem a 870 km-ből 600 km-t. A pályán 130-150 közötti sebesség volt. Most is a teli tankból 240 km után háromnegyedig van. Ezt csak nyugodtan vegyes átlaggal. Nem észleltem volna, hogy erőteljesen jobban húzna a motor. Nézessem meg szervízbe vagy ez így normális?

Köszi a segítséget.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 21:46:29 »

Helló mindenkinek!

Még kezdő vagyok ebben a fórumban. Van egy 2001-es 2.0 TDI diesel 90 LE 66KW kombi Mondeom. 287.000 kmben.
Az utolsó kiruccanásomkor meglepődtem, mert már 760 km után tankolnom kellett. Indulás előtt tele tettem. Elég kellett volna legyen az összesen 870 km úthoz. Autópályán mentem a 870 km-ből 600 km-t. A pályán 130-150 közötti sebesség volt. Most is a teli tankból 240 km után háromnegyedig van. Ezt csak nyugodtan vegyes átlaggal. Nem észleltem volna, hogy erőteljesen jobban húzna a motor. Nézessem meg szervízbe vagy ez így normális?

Köszi a segítséget.

a 760 km-re mennyit tankoltál?

Mert ha negyed tankkal elmentél 240 km-t, akkor az nem rossz, kb 6,25l/100km. Nekem olyan 6,5 liter de 115 lovas.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.17 vasárnap, 23:02:42 írta Leni » Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 11:31:46 »

Helló mindenkinek!

Még kezdő vagyok ebben a fórumban. Van egy 2001-es 2.0 TDI diesel 90 LE 66KW kombi Mondeom. 287.000 kmben.
Az utolsó kiruccanásomkor meglepődtem, mert már 760 km után tankolnom kellett. Indulás előtt tele tettem. Elég kellett volna legyen az összesen 870 km úthoz. Autópályán mentem a 870 km-ből 600 km-t. A pályán 130-150 közötti sebesség volt. Most is a teli tankból 240 km után háromnegyedig van. Ezt csak nyugodtan vegyes átlaggal. Nem észleltem volna, hogy erőteljesen jobban húzna a motor. Nézessem meg szervízbe vagy ez így normális?

Köszi a segítséget.
Szia, úgy néz ki ez normális, nekem 115 lovas, én is nyugodtan vezetek, nyáron 6,1 volt az átlagom akkor 1 teli tankra adott 960km-t, most felment 7,6-ra most kb olyan 780-at ad, ha jól emlékszem,  és ezt az értéket nagyjából tartja is.vomit
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:41:56 »

Mert ha negyed tankkal elmentél 240 km-t, akkor az nem rossz, kb 6,25l/100km. Nekem olyan 6,5 liter de 115 lovas.
[/quote]

Helló Leni. Tehát a 760 km. egy teljesen fullosra töltött tankkal volt. Hogy mennyit töltöttem utána már nem tudom. De az első pekóig kb. 15-20 km-t csináltam sárga lámpával. nekem így jött ki a 7,9-es átlag fogyasztás. ez 60 liter üzemanyaggal számolva. Mert ha fullra töltjük több megy bele mint 60.
Köszi szépen az infót.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:53:52 »

Szia, úgy néz ki ez normális, nekem 115 lovas, én is nyugodtan vezetek, nyáron 6,1 volt az átlagom akkor 1 teli tankra adott 960km-t, most felment 7,6-ra most kb olyan 780-at ad, ha jól emlékszem,  és ezt az értéket nagyjából tartja is.vomit

Köszi szépen Sanyikabácsi.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 18:00:55 írta zsolt_z » Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:30:12 »

Szerintetek ha szetszedem,iletve mar szet is szedtem,es kipucoltam,a szenkefenel volt nekem gyanus sok volt a szenpor,de szerintetek oszelehet meg rakni ugy h jo legyen?mert most megy meg minden...Huh?
Holnap csinalok szetszedett allapotba fenykepet ha va;lakir erdekell,es ha nem akkor is :p Smiley))
Ugyan én nem szedtem szét csak körbe kocogtattam az ac-t kalapáccsal!De az elmult 3000km óta nem jött elő a hiba!
gyanum szerint nem is azzal volt igazán a baj,hanem a tankba öntött 2 lityi benzin oldott fel valamit,és az állitotta meg az ac-t!
Velem minden télen eljátszik egy ilyet ez az autó.Egy régebbi tddi tulaj is mesélte pár éve hogy a kb 4százezer km alatt csak egyszer volt rossz a kocsija!Egyszer a nagy hidegben az autó alatti üzi csőben megdermet a retek!mondta hogy probáltak túlnyomást csinálni a tankban,egy pumpával de az se segitett!Végül gázzal végig melengették a csöveket és megjavult a verda.
Az ac pumpa környékén  egyébként is olyan kreténül vannak elvezetve a csövek.Az alján meg elég csak egyszer oda ütni és máris kisebb lesz a cső keresztmetszete,mint a retek ami a tankból felszabadul!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:42:13 »

Szia.Nekem atlatcoak a csoveim a go szuro kornyekin.Amikor lealt a motor,egyszeruen nem jott uzemanyag haturol.Probaltam igy is ugy is,Vekul eggy 2 literes palackba dugtam bele a tomlo veget es onnet szippantott a dragasagom uzemanyagot.ugy hazatudtam jonni vele''ezt a megoldast is itt olvastam,es bevalt''
Na szoval levettem hatul az uzemanyag pimpedlit,es kiproba;ltam direktbe,de semmis ehol.Miutan szetszedtem,es kipucoltam a szenport a szenkefek korul,mar ment mint az allat.En azt nem tudom,h osszelehet e rakni meg ugy h mukodjon,felek h befojuk az uzemanyag a motorba,vagy az ugy normalis?Nem hinnem.Holnap rakok fel kepet,es megkerlek vessel ra 1 pillantast.Ha sikerulne megoldania z nagyszeru lenne az utodok szmara is Smiley)))
Hibakodom nem volt,legalbb is en nem vettem eszre.Szervizbe nem vittem,mert altalaban eloszor en probalok kezdeni vele valamit,ez olyan hobbi dolog.Es ezert is konzultaltam veletyek is.Mindene setre rendeltem en 1 ujat ,ami uj az uj.Ha netan ez is jo elssz akkor ,lessz 1 ujabb mukodo kepes hasznalt alakatreszem Smiley)
udb Beluka
Ezek szerint az adagoló is szívja az üanyagot?Akkor lehet nem is olyan fontos valóban hogy gyári legyen ac,csak bírja a go.Talán még a 4bárt se kell tudnia!Elvégre segéd szivatyú a neve.De van ezeknek valami más paramétere is,ha jól emléxem 127l/órát kell teljesitenie?!
Érdekelne hogy hova raktad a 2L üditős palackot,menet közben?
Ja és mikor láthatom már az ac-t szétszedve?Told már fel a fotókat lécci!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2010.01.19 kedd, 21:25:11 »

Sziasztok !!!!!!!!!!!!!!!!
A 2001 es tddi mondeo van trend felszereltségű annak része volt az ülés fűtés?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2010.01.19 kedd, 22:41:56 »

ma 20L tankoltam a kocsiba Dunaföldváron Lukoilnál és mentem vele 400km-t(Szentendre,Pest,stb...Pécs) és még nem villant be....fedcompom nincs még
Pesten kivül 100-120-as tempót nyomtam,kivéve autópálya... eplus2
Lassan már énsem hiszem el komolyan mondom... wow1
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2010.01.20 szerda, 10:54:06 »

ma 20L tankoltam a kocsiba Dunaföldváron Lukoilnál és mentem vele 400km-t(Szentendre,Pest,stb...Pécs) és még nem villant be....fedcompom nincs még
Pesten kivül 100-120-as tempót nyomtam,kivéve autópálya... eplus2
Lassan már énsem hiszem el komolyan mondom... wow1
Nem ártana már egyszer telitankolnod!  eplus2
Ilyen 5l/100km-es fogyikkal nagyon sokkolod a tddi-seket!  wow1 Igaz, te csak hosszú úton használod, a 110-120km-es tartott tempónál nemtom menniyt mutat a a fogyi mérő, de nullázás után 90-es tempónál nekem 3,6-3,8-at mutat!
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2010.01.20 szerda, 15:34:55 »

Sziasztok !!!!!!!!!!!!!!!!
A 2001 es tddi mondeo van trend felszereltségű annak része volt az ülés fűtés?


Üdv.

Az enyém ilyen és van benne.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2010.01.20 szerda, 16:11:22 »

Nem ártana már egyszer telitankolnod!  eplus2
Ilyen 5l/100km-es fogyikkal nagyon sokkolod a tddi-seket!  wow1 Igaz, te csak hosszú úton használod, a 110-120km-es tartott tempónál nemtom menniyt mutat a a fogyi mérő, de nullázás után 90-es tempónál nekem 3,6-3,8-at mutat!

kijelző még semmit nem mutat most vettem bele kart,meg GEM modult,talán most majd fogja....
Most megyek az uj leömlőmért,meg kapok ingyen egy Seat leon cupra(240Le) intercoolert ingyen egy jófej ügyféltől/haveroktől....tökre örültem.... eljen
Naplózva
mondeotuning18
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2010.01.20 szerda, 19:41:03 »

Eladó szép állaputú Ford GYÁRI (nem utánzat) alufelni kocsi eladása miatt!!!
17"-os
2db Goode year eagler F1es gumival 215/45zr 17 60-70%-os
2db Dunlop Sp Winter Sport M2 205/50 r17 40%-os probára megfelelő
Ha érdekel küldj privit!!!!
Kérésre küldök képeket!!!!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #594 Dátum: 2010.01.20 szerda, 19:53:31 »

Sziasztok !!!!!!!!!!!!!!!!
A 2001 es tddi mondeo van trend felszereltségű annak része volt az ülés fűtés?

Az enyém is ilyen, és van ülésfűtés. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2010.01.20 szerda, 20:29:48 »

Sziasztok!

Utólagos tempomatot szeretnék és arra szeretnék rájönni be van e vezetékelve?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #596 Dátum: 2010.01.20 szerda, 20:37:26 »

Lassan már énsem hiszem el komolyan mondom... wow1
Én elhiszem! eplus2
Az elavult Bosch befecskendezőrendszered az oka.. hehe afro1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #597 Dátum: 2010.01.20 szerda, 21:10:58 »

Sziasztok!

Utólagos tempomatot szeretnék és arra szeretnék rájönni be van e vezetékelve?

A kormány tutira.
A pedáloknál meg kell nézni!De itt a cikk,tanulmányozd!  vigyor3 Wink wave
http://invitelweb.hu/tamas.simon/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf 
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2010.01.20 szerda, 22:00:42 »

Én elhiszem! eplus2
Az elavult Bosch befecskendezőrendszered az oka.. hehe afro1

tudtam hogy az ludas az egészben... eplus2 worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2010.01.20 szerda, 22:08:17 »

Na kicsit szétkaptam a kocsit belülről...
kicseréltem az indexkart info gombosra, és kicseréltem a GEM modult is, meg szétszedtem a kijelzőt darabokra....
fogyit most sem mutat a rohadék....info gomb pittyeg de ennyi...
multkori műszerfal kalibrálásnál csak tempomatot tudtuk felprogramozni ezek szerint, azt mutatja is de fogyit nem, szal műszeregység nem tudja...ezt nem gondoltam volna....szal azt kell bele majd másik...
De amit észrevettem hogy kicseréltem a GEM modult(2005-ös titanium TDCI-é aszem), és az index olyan lett hogy egyszer rányomok és 3-at villog.
saját GEM-el csak egyet villog...szóval megy majd bele a titanium GEM-je csak felkell programozni rá a kulcsot mert nem mükszik vele ugye.....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.032 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.