Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:00:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5104644 alkalommal)
0 Felhasználó és 216 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #650 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 09:41:59 »

Ez ilyen első saját autó féleség. De már azért jó pár 10 ezer km-t levezettem, csak apám gépein. Mitsubishi Galant 2.0 GLSI (1989évj.), Chrysler Voyager 2.5 Tdi (tojás), de eddig ezekhez alig lett valami hozzányúlva! Tök igénytelen jószágok voltak. Éveken át húzták, és húzzák az igát minden komolyabb gond nélkül. Ezt meg megveszem mert megtetszik, aztán az első pillanatban azt veszem észre, hogy nincs fűtés, mert 150-ezernél egy ***os vízpumpa megadja magát. Azt tudom, hogy egy Audiban 250 ezerre terveznek egy motort (persze ebben az is benne van, hogy a normálisnál, nagyobb igénybevételnek kitéve (tehát kb400.)) De ennél azért pozitívabbat vártam volna el egy Fordtól, hogy 150-nél meghaljon egy vízpumpa.
Amúgy maga a belső felülmúlhatatlan a kategóriában. Nagy, kényelmes, tágas, és masszív hatást kelt. Jó motorhang, jó váltó, jó kuplung, és jó fék. Az úton úgy fekszik mint egy bálna. tehát még mindig tetszik, csak ***ul esik, hogy a megvételtől pár nappal, azt veszem észre, hogy nem melegszik a vas.
Nah majd megírom, ha szét lesz burítva, mi találtunk rajt hibát! MI volt a gond!
Üdv
Te még hiszel a mesékben?Egy tddi-ben 150e km?Inkább 300....  hehe hehe hehe

Továbbá cserél az ember azokban is vízpumpát,csak nem 18e-ért hanem 60-ért.És még a vezérlést is le kell róluk bontani......+annak a cseréje.Szóval ennyit a xaros vízpumpa cseréről! beka3 beka3 beka3

Én elhiszem,hogy bosszús vagy,mert nem rég vetted a gépet.De az nem az autó hibája,hanem az előző gazdája,vagy a kereskedőé.
 Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.24 vasárnap, 09:48:54 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #651 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 09:49:54 »

hello nem lehetetlen a mienk 2002/9 tddi és 130e km Tongue
Te vagy az első tulaja?Mert ha nem ,akkor csak az óra szerint....... Roll Eyes Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 09:59:27 »

Alf a számból vette ki a szót!
Csak a közeli ismeretségemben ismerek 6 olyan kombi dizel mondeot,és kb kétszer ennyi paszujt,amiben 4 évesen 4-5százezer km volt!Semmivel nem kopottabb a belseje mint az állítólagos 100ezer km-sbe.
Ha valaki nem kérgestenyerű ill nincs minden ujján gyürű,esetleg még oda is figyel rá hogy ne koptassa a kormányt akkor nem észre vehető pár száz ezer vissza tekerése.
Probáljunk meg őszinték lenni magunkal dizel kombit nem hétvégi bevásárlásokra szoktak venni.
Ismét csak anyum 1000 buzukiját tudom felhozni példának.Szinte csak dolgozni járni használja pesten belül.
2001es és 110enezer van benne.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.24 vasárnap, 10:05:07 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #653 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 10:04:07 »

Alf a számból vette ki a szót!
Csak a közeli ismeretségemben ismerek 6 olyan kombi dizel mondeot,és kb kétszer ennyi paszujt,amiben 4 évesen 4-5százezer km volt!Semmivel nem kopottabb a belseje mint az állítólagos 100ezer km-sbe.
Ha valaki nem kérgestenyerű ill nincs minden ujján gyürű,esetleg még oda is figyel rá hogy ne koptassa a kormányt akkor nem észre vehető párszázezer visza tekerése.
Probáljunk meg őszinték lenni magunkal dizel kombit nem hétvégi bevásárlásokra szoktak venni.
Ismét csak anyum 1000 buzukiját tudom felhozni példának.Szinte csak dolgozni járni használja pesten belül.
2001es és 110ezer van benne.
A mi skodrinkban 6 évesen 44e. Wink pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #654 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 10:44:52 »

Németből van német szervízkönyvvel. Ott lebombázták a hátulját,megcsinálták, majd magánszemélytől került hozzánk. Ha úgy nézem 3.tulaj. Nálunk második autóként szolgál munkába járáshoz napi max 50km. Mióta nálunk van kellett bele 2 hátsó lengéscsillapító(kicsit túlpakoltuk nyes), önindítót takarítani kellett, lendkerék+velejárók kb60e km alatt
Ezek az autók németben(is)150e km-t futnak 2-3év alatt.Szóval ez nem mérvadó.Még a szervízkönyvvel sem. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 10:50:22 »

Tisztában vagyok vele, hogy nem új autót vettem és az is meglehet, hogy több km van benne. De itt az állapot volt a mérvadó számomra, amiért igazán megvettem. Mikor indult egy kormot nem dobott, nem kalimpált félre egy henger sem. Menet közben odaléptem neki, kapásból ugrott és nem füstölt. Kuplung jól  mozgott. Ütés nem volt rajta sehol. Fékek elég jók. Lengéscsillapítók korának megfelelő állapotban...
Mikor ezeket mérlegeltem, úgy éreztem itt más hibaforrás nem is lehet. Aztán lett. de remélem megoldódik!
Igazából nem is gondoltam rá, hogy lehet ilyen hibaforrás hogy fűtés. Így az ilyen mellékesekkel nem is foglalkoztam, mivel örültem az állapotnak. Ezért egy jó tanács! MIndig nézzétek meg a fűtést egy autón ha vesztek!  vigyor3
Néztem Passat-ot is valós!!! 160 ezer km-rel, de mikor indult az egyik porlasztó már nem úgy nyomott, vagy az izzító nem izzított jó helyen.
Tehát mindenképp meggyőző volt az állapot, ezért döntöttem Henry bácsi gépjárműve mellett! De megléehet, hogy igazatok van!!
Kellemes délutánt!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #656 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 10:52:37 »

Tisztában vagyok vele, hogy nem új autót vettem és az is meglehet, hogy több km van benne. De itt az állapot volt a mérvadó számomra, amiért igazán megvettem. Mikor indult egy kormot nem dobott, nem kalimpált félre egy henger sem. Menet közben odaléptem neki, kapásból ugrott és nem füstölt. Kuplung jól  mozgott. Ütés nem volt rajta sehol. Fékek elég jók. Lengéscsillapítók korának megfelelő állapotban...
Mikor ezeket mérlegeltem, úgy éreztem itt más hibaforrás nem is lehet. Aztán lett. de remélem megoldódik!
Igazából nem is gondoltam rá, hogy lehet ilyen hibaforrás hogy fűtés. Így az ilyen mellékesekkel nem is foglalkoztam, mivel örültem az állapotnak. Ezért egy jó tanács! MIndig nézzétek meg a fűtést egy autón ha vesztek!  vigyor3
Néztem Passat-ot is valós!!! 160 ezer km-rel, de mikor indult az egyik porlasztó már nem úgy nyomott, vagy az izzító nem izzított jó helyen.
Tehát mindenképp meggyőző volt az állapot, ezért döntöttem Henry bácsi gépjárműve mellett! De megléehet, hogy igazatok van!!
Kellemes délutánt!
És nincs is ezzel semmi gond.Ez is megoldódik,és ismét boldog fordos leszel! eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cézé
Vendég
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 11:09:25 »

Igen,az AC szivattyú lesz a ludas valszeg! Wink wave

Sziasztok!

A héten megoldódott az 'adagoló problémám', még amivel a múlt héten kértem a segítségeteket. Láss csodát, valóban a tank melletti pumpa volt a hibás! Ki lett cserélve, azóta a kocsi jön megy vidáman, gond nélkül. Persze nem csoda, hogy go nélkül hülyeségeket jelez a szgép, az én agyam is megzavarodik, ha néha kevesebb sörhöz jut...
Mégegyszer köszi mindenkinek az ötleteket, hasznukat vettem!

cézé
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #658 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 11:29:02 »

Sziasztok!

A héten megoldódott az 'adagoló problémám', még amivel a múlt héten kértem a segítségeteket. Láss csodát, valóban a tank melletti pumpa volt a hibás! Ki lett cserélve, azóta a kocsi jön megy vidáman, gond nélkül. Persze nem csoda, hogy go nélkül hülyeségeket jelez a szgép, az én agyam is megzavarodik, ha néha kevesebb sörhöz jut...
Mégegyszer köszi mindenkinek az ötleteket, hasznukat vettem!

cézé

eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:10:51 »

Sziasztok.
Hideg indításnál kevés füstöt ad. igaz hogy 287.000 km van benne. ez biztos. 2001 es. 90 LE kombi. 2,0 TDDI. Esetleg szedessem ki a porlasztókat hogy jól adagolnak? A fogyasztás kb. 7,5 l/100 km. Szerintem ez nem sok.
Mit ajánlottok? Vagy ne nyuljak hozzá míg megy?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:03:15 »

Te még hiszel a mesékben?Egy tddi-ben 150e km?Inkább 300....  hehe hehe hehe


kikérem magamnak.....
az én tddi-m magyar 2 tulajos vezetett szervizkönyves és 147.000-el vettem most 111.000 van benne,mert órát cseréltem és abba kevesebb volt eplus2 eplus2 wave
most ez pörgetésnek számit amugy?  taps nemtudom
Naplózva
doky
Vendég
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:20:25 »

sziasztok!kerdes?ford mondeom van 2001 tddi.mai jelenseg töltesjelzö kigyulad kicsi eget szag.generatora gyanakszom.ha igen hol tudok bontotan szerezni vagy mennyi az uj?köszönöm a  segitset.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:50:10 »

sziasztok!kerdes?ford mondeom van 2001 tddi.mai jelenseg töltesjelzö kigyulad kicsi eget szag.generatora gyanakszom.ha igen hol tudok bontotan szerezni vagy mennyi az uj?köszönöm a  segitset.

veszel bontottat azis behalhat bármikor,jobban jársz ha felujittatod....20 körül felujitják és akkor tudod hogy állsz vele legalább
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:56:35 »

Tisztában vagyok vele, hogy nem új autót vettem és az is meglehet, hogy több km van benne. De itt az állapot volt a mérvadó számomra, amiért igazán megvettem. Mikor indult egy kormot nem dobott, nem kalimpált félre egy henger sem. Menet közben odaléptem neki, kapásból ugrott és nem füstölt. Kuplung jól  mozgott. Ütés nem volt rajta sehol. Fékek elég jók. Lengéscsillapítók korának megfelelő állapotban...
Mikor ezeket mérlegeltem, úgy éreztem itt más hibaforrás nem is lehet. Aztán lett. de remélem megoldódik!
Igazából nem is gondoltam rá, hogy lehet ilyen hibaforrás hogy fűtés. Így az ilyen mellékesekkel nem is foglalkoztam, mivel örültem az állapotnak. Ezért egy jó tanács! MIndig nézzétek meg a fűtést egy autón ha vesztek!  vigyor3
Néztem Passat-ot is valós!!! 160 ezer km-rel, de mikor indult az egyik porlasztó már nem úgy nyomott, vagy az izzító nem izzított jó helyen.
Tehát mindenképp meggyőző volt az állapot, ezért döntöttem Henry bácsi gépjárműve mellett! De megléehet, hogy igazatok van!!
Kellemes délutánt!
Az is lehet hogy semmi baja!Sajnos a fűtés nem tudd harcba szállni egy japó verdáéval,plána ha benzines!
pl:nissanba 3 perc után már meleget nyom.
Az erős mínuszok egyébként is hamar vissza hűtik a folyadékokat,ha alacsony fordulatszámon közlekedsz.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #664 Dátum: 2010.01.27 szerda, 08:28:49 »

Sajnos a diesel autó télen kiegészitő fütés nélkül elmehet a p.-ba fűtésügyileg! Városi poroszkálásnál a TDDI focusom nem hogy az utasteret hanem saját magát sem képes üzemi hőfokon tartani! Ez nem csak nekem ilyen mindenki ezzel szivja télen, ha nincs folymatos fordulaton haladás (kb 2000 környéki) akk nincs meleg sem! a hűtőm telibe van takarva, városba még ez is édeskevés! egyszerüen egy dieselmotor messze magasabb hatásfokon dogozik mint egy benzinmotor igy sokkal kevesebb hulladékhőt termel te meg megfagysz...ennyi. A benzines 5km megtétele után szinte üzemmeleg a -5 ben is, forró levegőt fuj az utastérbe...az hogy a kiegyenlitőtartályod nem meleg nem biztos h rosszat jelent, hasonló körülmények között meg kellene nézni egy ugyanolyan TDDI-t mint a tied. nagyon kicsi esélyt látok rá h. vizpumpa gondod legyen...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2010.01.27 szerda, 10:22:01 »

Sajnos a diesel autó télen kiegészitő fütés nélkül elmehet a p.-ba fűtésügyileg! Városi poroszkálásnál a TDDI focusom nem hogy az utasteret hanem saját magát sem képes üzemi hőfokon tartani! Ez nem csak nekem ilyen mindenki ezzel szivja télen, ha nincs folymatos fordulaton haladás (kb 2000 környéki) akk nincs meleg sem! a hűtőm telibe van takarva, városba még ez is édeskevés! egyszerüen egy dieselmotor messze magasabb hatásfokon dogozik mint egy benzinmotor igy sokkal kevesebb hulladékhőt termel te meg megfagysz...ennyi. A benzines 5km megtétele után szinte üzemmeleg a -5 ben is, forró levegőt fuj az utastérbe...az hogy a kiegyenlitőtartályod nem meleg nem biztos h rosszat jelent, hasonló körülmények között meg kellene nézni egy ugyanolyan TDDI-t mint a tied. nagyon kicsi esélyt látok rá h. vizpumpa gondod legyen...
Ez miért baj? Fűteni akarsz a gázolajjal vagy haladni? Amúgy ha bemelegedett utána már nehezen hűl vissza még poroszkálás melellett is, legalábbis nálam.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2010.01.27 szerda, 12:12:47 »

hát nálam kb 10km 90-el és olyan meleg jön hogy kabát le mert megdöglök...amugy se birom a meleget...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #667 Dátum: 2010.01.27 szerda, 12:14:50 »

hát nálam kb 10km 90-el és olyan meleg jön hogy kabát le mert megdöglök...amugy se birom a meleget...

Nálam meg egyből meleg jön, már kabát nékül szállok be eleve, de a motor akkor is későn melegszik be.

Megróbáltam azt, hogy HI-on 2-es fokzat, akkor gyorsabban felmelegszik és fűt is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2010.01.27 szerda, 17:15:33 »

Nálam meg egyből meleg jön, már kabát nékül szállok be eleve, de a motor akkor is későn melegszik be.

Megróbáltam azt, hogy HI-on 2-es fokzat, akkor gyorsabban felmelegszik és fűt is.
Mondeo-nál semmi probléma télen a fütéssel ez már a második mondim,sajnos sierrámnál télen meg fagytam. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.27 szerda, 17:23:23 írta BLOOND » Naplózva
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 18:38:41 »

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem: nem rég vettem egy 2003-as MK3-as mondit 115LE-s TDDI motorral. Sajnos a kipufogóm már szét is ment a flexi cső után, de mikor kifújt 7.7l-t irt a fedkomp fogyasztásnak  taps, de mikor megcsináltattam a hangja szebb lett, de a fogyasztása siralmas 9.3l  falbav. A kérdés az lenne hogy ez menyire normális? Esetleg lenne valami gond a doboknál???

Köszi a válaszokat előre is.

Simi.
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 18:53:26 »

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem: nem rég vettem egy 2003-as MK3-as mondit 115LE-s TDDI motorral. Sajnos a kipufogóm már szét is ment a flexi cső után, de mikor kifújt 7.7l-t irt a fedkomp fogyasztásnak  taps, de mikor megcsináltattam a hangja szebb lett, de a fogyasztása siralmas 9.3l  falbav. A kérdés az lenne hogy ez menyire normális? Esetleg lenne valami gond a doboknál???

Köszi a válaszokat előre is.

Simi.
2003as tddi!  wow1 Te mázlista!Milyen országból van?
Mint azt írtad nem rég vetted.gondolom hangos kipufogóval nem nyomtad neki annyira,most meg tolod neki.
Folyamatos 110nél kb 5l eszik.130nál kb 6-6.5l egy tojással a pedál alatt!A városi kiszámithatattlan+még ezek a minuszok.
kipufogós le is köthette az akksit és most le van nullázva a fedkompod!Ami egyébként egy megbizhatattlan parasztvakitás.
fogyasztást csak tele tank menés megint tele tankal tudsz pontosan mérni.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 20:14:07 »

Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne,hogy van e rejtett helyen izzitóbiztosíték 2.0tddi ben,vagy helyes a mérésem hogy nem jó egyik izzító gyertyám se.-2C ban még könnyen indul de -5ben már szenved, -10ben meg kb 10 ind ra.
Csak azért kérdem mert régi passatnál kicseréltem a gyertyákat nem kevés pénzért ,és csak egy 50ft os biztosítékvolt a homlokfalon.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #672 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 21:46:51 »

könnyen lehet h nemjó egyiksem mint pl valszeg nálam sem de nemérdekel, bár -7 volt a leghidegebb amiben inditottam de pöccröff(3-4 főtengelyfordulat) ugyanúgy mint a +20 ban is, nemfeltétlen kell egy közvetlen befecskendezéses dieselmotonak izztás, valami más bajod lesz neked, ettől függetlenül vehetsz bele 4 új gyertyát lehet jobban fog indulni de sztem más bajod lesz
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #673 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 21:59:40 »

könnyen lehet h nemjó egyiksem mint pl valszeg nálam sem de nemérdekel, bár -7 volt a leghidegebb amiben inditottam de pöccröff(3-4 főtengelyfordulat) ugyanúgy mint a +20 ban is, nemfeltétlen kell egy közvetlen befecskendezéses dieselmotonak izztás, valami más bajod lesz neked, ettől függetlenül vehetsz bele 4 új gyertyát lehet jobban fog indulni de sztem más bajod lesz
Igen, más is lehet ott, nekem 2 éve 4db kiégett izzítóval -17-ben kint állt egész éjjel és pöccre indult, és azonnal egyenletesen járt...tegnap egy fokkal hidegebb volt este, reggel óta kint ált a nappali -14-ben, majd az esti -18-ban, de ugyanaz a jelenség...mozdít az önindító, és a motor már jár is, tök egyenletesen...ezeknek így kell működni! smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 22:24:10 »

Köszi.

Most hogy így mondod egy kicsit elhamarkodott volt a kérdés, tényleg le volt szedve a saru az aksiról  nyes
Amúgy a Microcat szerint holland a kocsi és remélem, hogy beválik  finom

Simi.

2003as tddi!  wow1 Te mázlista!Milyen országból van?
Mint azt írtad nem rég vetted.gondolom hangos kipufogóval nem nyomtad neki annyira,most meg tolod neki.
Folyamatos 110nél kb 5l eszik.130nál kb 6-6.5l egy tojással a pedál alatt!A városi kiszámithatattlan+még ezek a minuszok.
kipufogós le is köthette az akksit és most le van nullázva a fedkompod!Ami egyébként egy megbizhatattlan parasztvakitás.
fogyasztást csak tele tank menés megint tele tankal tudsz pontosan mérni.

Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2010.01.29 péntek, 13:18:38 »

Köszi.

Most hogy így mondod egy kicsit elhamarkodott volt a kérdés, tényleg le volt szedve a saru az aksiról  nyes
Amúgy a Microcat szerint holland a kocsi és remélem, hogy beválik  finom

Simi.

Kiváncsian várjuk a fogyasztási adatokat!Mi dizelesek imádjuk a dcl-et számolgatni. taps
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2010.01.29 péntek, 17:37:27 »

Sziasztok  kollegak.
Nekem is az a gondom,h nem mlegszik a motor csak kesore,es ha nincs terheles alatt,akkor,hul is vissza.Meleget annyit ad az utasterbe,amilyen meleg per pill a motor.... nyes mit tegyek...??
Hja a lenyeget majd elfelejtettem,nalunk tobb mint 1 hete MINUSSZ 28 es MINUSSZ 30 CELZIUSZ FOk van ejszaka,nappal meg 18-20.... beka3 beka3 beka3
Na most mit tegyek..??
Mongyuk mar kineztem 1 melegebb eghajlatu orszagot,lehet telire atkoltozok....Smiley  eplus2
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2010.01.29 péntek, 19:21:48 »

Sziasztok.
Érdeklődni szer h cserélt e már vki kettős tömegű lendkereket?nekem már nagyon szól egy éve,de még elindul.Mennyire kell szétszedni?mivel kell még számolnom?szoktak vagy kel ott mást is ilyenkor cserélni?kezdenek előjönni szegényen  a hibák.igaz közel 250E km van benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #678 Dátum: 2010.01.30 szombat, 09:15:31 »

Sziasztok  kollegak.
Nekem is az a gondom,h nem mlegszik a motor csak kesore,es ha nincs terheles alatt,akkor,hul is vissza.Meleget annyit ad az utasterbe,amilyen meleg per pill a motor.... nyes mit tegyek...??
Hja a lenyeget majd elfelejtettem,nalunk tobb mint 1 hete MINUSSZ 28 es MINUSSZ 30 CELZIUSZ FOk van ejszaka,nappal meg 18-20.... beka3 beka3 beka3
Na most mit tegyek..??
Mongyuk mar kineztem 1 melegebb eghajlatu orszagot,lehet telire atkoltozok....Smiley  eplus2

Az igen.! Shocked -30? Hát abban a bitang időben soha nem fog a fülke bemelegedni! szomoru1 Örülj,hogy beindul.... Cheesy Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #679 Dátum: 2010.01.30 szombat, 09:16:02 »

Sziasztok.
Érdeklődni szer h cserélt e már vki kettős tömegű lendkereket?nekem már nagyon szól egy éve,de még elindul.Mennyire kell szétszedni?mivel kell még számolnom?szoktak vagy kel ott mást is ilyenkor cserélni?kezdenek előjönni szegényen  a hibák.igaz közel 250E km van benne.
Bunyek a te embered! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #680 Dátum: 2010.01.30 szombat, 13:13:49 »

fix-be tudok segiteni, kéttömegűbe meg quest...
Naplózva
dagobert
Vendég
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2010.01.30 szombat, 20:45:19 »

:Sziasztok kedves fórumlakók!Némi segítségért  fordulok hozzátok!Van egy 2002-es tddi mondeom,és eltört rajta az üzemanyagcsatlakozók egyike.-pontosabban,az,amelyik bepattan a szűrőbe,és egy biztosító gyűrű is fogja,hogy ne jöjjön ki a szűrőből.Ez két csődarab között van,az egyik a tűzfalnál csatlakozik egy fém csőhöz,a másik vége a generátor felöli oldalon,az adagoló környékére megy.Gondoltam,veszek rá egy újat,főleg azét mert kb. 30 liter gázolajom bánta a mutatványt.Itt vagyunk az Európai Unio-ban,és azt Mondják a Ford Chromax-nál,hogy nincs,bizonytalanra lehet csak rendelni,senki nem tudja,hogy mikor lesz,ha egyáltalán lesz!!!Egyébként 10600-ft az ára.Nos,ha nincs,akkor nem ezt kéne gyártani,mivel azt mondták,hogy sok fogyott belőle,azért nincs.Akkor mi ez a válság duma?-Egy napom bánta,még összefoltoztam,hogy legalább tudjak vele menni,amíg nem kerül valahonnan.A bontókban is,csak tdci mondikat találtam,azoké pedig nem ilyen mint az enyém.Szóval a kérdésem,kérésem...,nincs valakinek elfekvőben ilyen csöve?-esetleg beszerzési forrás?? Nagyon köszönöm a lehetőséget,további kellemes hétvégét.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 08:58:07 »

esetleg körül nézhetsz az autosszaki.hu-n ott személy autó- bontott jármű- majd baloldalt "jármű amihaz keresek" menü most nekem kidobott 51 találatot mondjuk nem tudom ebből mennyi a tddi, 1 próbát megér üdv a sanyi coolsmiley
Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 15:16:39 »


 Tudna valaki ebben a témában segíteni ??

Az a jelenség (mk3 mondeo, 2.0tddi, 115le, 16v ), mikor már üzemmeleg a motor, ennek ellenére belül a müszerfalon a vizhöfok kijelző nem megy fel a normál étékig se, sőt gázadáskor visszaesik minimumra, mintha a viz hideg lenne. Alapjáraton is  egy közt felmegy, de ha gáztadok rögtön visszaesik minimumra. A fogyasztásom is egy kicsit sok ( 8-9 l ), a computer mindig rádusit.Voltam diagnosztikán de semmi hiba nem volt. Mikor lehuztuk a vizhőfok csatlakozóját, rögtön beírta hibának, összedugtuk ismét, kitöröltük a hibát és megint semmi hiba nem volt kijelezve, de ez az érzékelő a hegerfejbe van beleépítve, az lehet, hogy valamennyire müködik, csak rossz értékeket ad ki?? A termosztátom vadi uj német, gyári minőségű, és mégse lett jó a kijelzőm. 20-30 km megtétel után beálltam a fütött garázsba, járattam alapjáraton és felment egy közig de az még nem normál, ahogy gázt adtam neki ismét visszaesett a mutató. A termosztátom az jol mükődik, mert 88-90foknál nyit ki, és a termosztáttol a hütöig a vastagcső meleg. Hogyan tovább ?? Az internetem nézegettem 1-2 oldalt, és van még egy termosztát is benne, ez az olajköri termosztát, a lényege ez a motorolajat hüti, ez a termosztát a vizpumpába van belecsavarva, belemegy a motorolaj hütőbe, és bele a nagyhütöbe ismét, ha ez a termosztát a roszz, ha mindig nyitva van akkor a hideg vizet mindig visszakeringeti a hütöbe, és ezért hülhet mindig vissza, de itt is van egy érzékelő a vizcsőben, ez egy 1vezetékes és az elektromos adagolóba megy bele, ha ez a rossz azt honnan tudhatom meg? Esetleg valamilyen ellenálás értéket kellene hideg-meleg motornál mérni csak mi az az érték ami jó ? Esetleg tud valaki ilyet mondani ?
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #684 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 16:46:14 »

dagobert!
Hivd fel őket:
fordbonto.gportal.hu
kell legyen nekik!

Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 16:47:15 »

hello.
nekem ugyan ezt csinálta tavaly.
Alfnak köszönhetöen sikert megtudni a baját.Olajköri termosztát volt.kicseréltem azóta jó.

Tudna valaki ebben a témában segíteni ??

Az a jelenség (mk3 mondeo, 2.0tddi, 115le, 16v ), mikor már üzemmeleg a motor, ennek ellenére belül a müszerfalon a vizhöfok kijelző nem megy fel a normál étékig se, sőt gázadáskor visszaesik minimumra, mintha a viz hideg lenne. Alapjáraton is  egy közt felmegy, de ha gáztadok rögtön visszaesik minimumra. A fogyasztásom is egy kicsit sok ( 8-9 l ), a computer mindig rádusit.Voltam diagnosztikán de semmi hiba nem volt. Mikor lehuztuk a vizhőfok csatlakozóját, rögtön beírta hibának, összedugtuk ismét, kitöröltük a hibát és megint semmi hiba nem volt kijelezve, de ez az érzékelő a hegerfejbe van beleépítve, az lehet, hogy valamennyire müködik, csak rossz értékeket ad ki?? A termosztátom vadi uj német, gyári minőségű, és mégse lett jó a kijelzőm. 20-30 km megtétel után beálltam a fütött garázsba, járattam alapjáraton és felment egy közig de az még nem normál, ahogy gázt adtam neki ismét visszaesett a mutató. A termosztátom az jol mükődik, mert 88-90foknál nyit ki, és a termosztáttol a hütöig a vastagcső meleg. Hogyan tovább ?? Az internetem nézegettem 1-2 oldalt, és van még egy termosztát is benne, ez az olajköri termosztát, a lényege ez a motorolajat hüti, ez a termosztát a vizpumpába van belecsavarva, belemegy a motorolaj hütőbe, és bele a nagyhütöbe ismét, ha ez a termosztát a roszz, ha mindig nyitva van akkor a hideg vizet mindig visszakeringeti a hütöbe, és ezért hülhet mindig vissza, de itt is van egy érzékelő a vizcsőben, ez egy 1vezetékes és az elektromos adagolóba megy bele, ha ez a rossz azt honnan tudhatom meg? Esetleg valamilyen ellenálás értéket kellene hideg-meleg motornál mérni csak mi az az érték ami jó ? Esetleg tud valaki ilyet mondani ?

Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 18:05:15 »


   Hali 2.0tddi ghia !!
 
 És nem is ingadozik menet, illetve megállásközben a vizhőfok kijelző, ugye.
Akkor én is kicserélem, csak így előre nem akartam.
                    mégegyszer köszi
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.31 vasárnap, 18:07:35 írta oxforte » Naplózva
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 19:29:27 »

Nem.amióta kicseréltem,hibátlan mint volt.
Van amugy egy normál felső termosztátom ha kell vkinek.Potyára megvettem.nem az volt a rossz.
Eps márkájú.

   Hali 2.0tddi ghia !!
 
 És nem is ingadozik menet, illetve megállásközben a vizhőfok kijelző, ugye.
Akkor én is kicserélem, csak így előre nem akartam.
                    mégegyszer köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #688 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 19:44:07 »

Tudna valaki ebben a témában segíteni ??

Az a jelenség (mk3 mondeo, 2.0tddi, 115le, 16v ), mikor már üzemmeleg a motor, ennek ellenére belül a müszerfalon a vizhöfok kijelző nem megy fel a normál étékig se, sőt gázadáskor visszaesik minimumra, mintha a viz hideg lenne. Alapjáraton is  egy közt felmegy, de ha gáztadok rögtön visszaesik minimumra. A fogyasztásom is egy kicsit sok ( 8-9 l ), a computer mindig rádusit.Voltam diagnosztikán de semmi hiba nem volt. Mikor lehuztuk a vizhőfok csatlakozóját, rögtön beírta hibának, összedugtuk ismét, kitöröltük a hibát és megint semmi hiba nem volt kijelezve, de ez az érzékelő a hegerfejbe van beleépítve, az lehet, hogy valamennyire müködik, csak rossz értékeket ad ki?? A termosztátom vadi uj német, gyári minőségű, és mégse lett jó a kijelzőm. 20-30 km megtétel után beálltam a fütött garázsba, járattam alapjáraton és felment egy közig de az még nem normál, ahogy gázt adtam neki ismét visszaesett a mutató. A termosztátom az jol mükődik, mert 88-90foknál nyit ki, és a termosztáttol a hütöig a vastagcső meleg. Hogyan tovább ?? Az internetem nézegettem 1-2 oldalt, és van még egy termosztát is benne, ez az olajköri termosztát, a lényege ez a motorolajat hüti, ez a termosztát a vizpumpába van belecsavarva, belemegy a motorolaj hütőbe, és bele a nagyhütöbe ismét, ha ez a termosztát a roszz, ha mindig nyitva van akkor a hideg vizet mindig visszakeringeti a hütöbe, és ezért hülhet mindig vissza, de itt is van egy érzékelő a vizcsőben, ez egy 1vezetékes és az elektromos adagolóba megy bele, ha ez a rossz azt honnan tudhatom meg? Esetleg valamilyen ellenálás értéket kellene hideg-meleg motornál mérni csak mi az az érték ami jó ? Esetleg tud valaki ilyet mondani ?

Megkaptam a pü-det!

Termócsere mindenképp!Mindkettő!Az érzékelőkkel nem szokott gond lenni,egyébként is több helyen méri a motrohőfokot.Ha valamelyik kuka lenne,dobna 1 hibakódot. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:13:08 »

  Alf !!

 Köszönöm a segítséget, kifogom cserélni a kicsi-olajköri termosztátot is. Aztán majd megírom, hogy mi a helyzet.   Még az érdekelne, hogy a vizpumpába  épített kicsi termosztát 30cm gumicső van rajta, ez rámegy a motorolaj hütőre, motorolaj hütőből kifele van a csőbe építve egy érzékelő 1 vezetékes, és belemegy az elektromos adagolóba a vezeték.  EZ MIT ÉRZÉKEL, MIT SZABÁLYOZ ??

   Köszi még1szer
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.31 vasárnap, 20:44:41 írta oxforte » Naplózva
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 16:35:36 »

Sziasztok!

8 éves TDDi-m van, kb 1,5-2 éve sokkal többet megy a ventilátorom (klíma nélkül tavaszi, őszi időben finoman hajtva is) , mint az azt megelőző időben. Előtte szinte alig indult el, most meg sűrűn üzemel sokszor a 2-es fokozatot is indítja. Hőmérőn a hőfok rendben (teszt üzemmódban is megfelelő a hőmérséklet) termosztártok közül a vízpumpánál lévő lett mostanában cserélve, mert télen nem tartotta a motorhőfokot.
Tegnap beszéltem erről Vik-el és azt mondja, hogy náluk is van egy ilyen TDDi, de nem találták meg még az okot, hogy ez miért lehet. Van/volt valakinek hasonló gondja, észrevétele?

Kösz a tippeket: V.Tamás
Szia. Nekem ugyanezt csinálja, de én sem tudom hogy miért. Ha vkinek van ötlete akkor írjon.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:28:42 »

nekem (ha már amúgy is meleg a motor) alapjáraton is beszokott kapcsolni a ventilátor úgy 2-3 percenként 1 fél percre. A szererő aki már állítólag sok mondeót látott csak annyit mondott rá "na, legalább ez is működik"
Naplózva
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2010.02.02 kedd, 13:38:13 »

nekem (ha már amúgy is meleg a motor) alapjáraton is beszokott kapcsolni a ventilátor úgy 2-3 percenként 1 fél percre. A szererő aki már állítólag sok mondeót látott csak annyit mondott rá "na, legalább ez is működik"
Az akkor komoly szerelő lehet!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #693 Dátum: 2010.02.02 kedd, 13:47:07 »

nekem (ha már amúgy is meleg a motor) alapjáraton is beszokott kapcsolni a ventilátor úgy 2-3 percenként 1 fél percre. A szererő aki már állítólag sok mondeót látott csak annyit mondott rá "na, legalább ez is működik"

Nem a klímában  lévő gáz mennyiségének fogyására hívja fel ezzel a figyelmet?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2010.02.02 kedd, 19:19:59 »

Nem a klímában  lévő gáz mennyiségének fogyására hívja fel ezzel a figyelmet?

nem szoktam használni a klímát sosem, tehát akkor gondolom nem... vagy mégis?
Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2010.02.02 kedd, 22:21:02 »

Hát akkor visszatértem!
Vízpumpa csere megtörtént, volt mellette egy termosztát az nem nyitott rendesen. Egyébként a vízpumpa csapágya egy kicsit már lógott. A probléma még most is fennáll, másra nem tudok gyanakodni, hogy a fűtőradiátor nem ereszt át kellően. Holnap ismét Ford szervíz, de már nem Pápán, hanem Győrben, hátha többet értenek hozzá.
 falbav
Vagy esetleg van valami ötlet?
Naplózva
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2010.02.03 szerda, 16:35:38 »

sziasztok!

Manuális klímám  van , de digitálist szeretnék mi kelene hozzá?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2010.02.03 szerda, 18:06:14 »

sziasztok!

Manuális klímám  van , de digitálist szeretnék mi kelene hozzá?

Egy másik autó! Smiley Nem éri meg átépíteni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2010.02.03 szerda, 18:25:43 »

Köszi
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #699 Dátum: 2010.02.03 szerda, 22:05:37 »

bancsomate!
te pápai vagy? melyik a mondid? hátha látásból ismerem...ne vidd fordszervizbe nincs értelme csak lehuznak, keress meg, ismerek itt pápán egykét jó szerelőt, (valóban jókat, nem gánymestereket mert van itt abból is nemkevés sajna) kiszedeted velük a fűtőradiátort aztán meglátod nincs e eldugulva...
Mondeofanok!
egy kérdés: a mondi TDDI porlasztója olyan mint a fókáé? sima egy lépcsős egy rugóval?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.