Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:00:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113424 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1150 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:29:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 22:28:54
most azt mondod gyorsan hajtok? erre rájöttem magamtól is...
nem ezt a csekkek mondják
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1151 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:31:09 »
mostmár meglehet nézni a képet is amit csináltak rólad....csak az ügyiratszámot kell megadni+rendszám....DEJÓ
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1152 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:32:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 13:34:05
nekem város 6-6,5 max....pályán 5-5.5 kb.
és becsukódott Andersen mesekönyve...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1153 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:39:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.24 szombat, 22:32:31
és becsukódott Andersen mesekönyve...
ez nem f+s francia,ez még autó....az meg csilivilihetyerenyenyerekütyürű...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1154 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 20:38:36 »
tudja valaki, hogy 90le és 115 le-s változatok között az adagolón kívül van még valami különbség?
főleg lehajtás és motorikus különbségeire gondoltam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1155 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 22:28:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.26 hétfő, 20:38:36
tudja valaki, hogy 90le és 115 le-s változatok között az adagolón kívül van még valami különbség?
főleg lehajtás és motorikus különbségeire gondoltam
turbóval kevertek...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1156 Dátum:
2010.04.27 kedd, 16:15:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.26 hétfő, 22:28:48
turbóval kevertek...
akkor azon kívül más minden ugyan az. és akkor chippelve 120 le 310-15 nm nagy különbségnek számít? bírja még ezt, hosszútávon károsodás nélkül?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyurgyalag
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1157 Dátum:
2010.04.29 csütörtök, 09:58:34 »
Szervusztok!
Ma reggel araszoltam be a városba, majd miután kikerültem a dugóból intenzív gázadásra elkezdett rángatni az autóm. Tudtok-e valami tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma? Elképzelhető, hogy a tankból valami szennyeződést kapott fel és csak a szűrő dugult el? Ugyanis elkezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1158 Dátum:
2010.04.29 csütörtök, 10:02:52 »
Idézetet írta: gyurgyalag - 2010.04.29 csütörtök, 09:58:34
Szervusztok!
Ma reggel araszoltam be a városba, majd miután kikerültem a dugóból intenzív gázadásra elkezdett rángatni az autóm. Tudtok-e valami tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma? Elképzelhető, hogy a tankból valami szennyeződést kapott fel és csak a szűrő dugult el? Ugyanis elkezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.
akkor talán kifogyott a gázolaj
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gyurgyalag
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1159 Dátum:
2010.04.29 csütörtök, 10:49:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.29 csütörtök, 10:02:52
akkor talán kifogyott a gázolaj
Köszönöm a gyors választ!
Gondolom, ha kifogyott volna akkor leáll.....
Lassú gázadásra nem rángat....csak intenzívre.....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1160 Dátum:
2010.04.29 csütörtök, 20:05:39 »
Idézetet írta: gyurgyalag - 2010.04.29 csütörtök, 09:58:34
Szervusztok!
Ma reggel araszoltam be a városba, majd miután kikerültem a dugóból intenzív gázadásra elkezdett rángatni az autóm. Tudtok-e valami tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma? Elképzelhető, hogy a tankból valami szennyeződést kapott fel és csak a szűrő dugult el? Ugyanis elkezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.
Először szűrőt cserélj, majd nézd meg nyom-e az AC..ezek szoktak lenni ha a Di rángat.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1161 Dátum:
2010.04.30 péntek, 13:01:30 »
Idézetet írta: gyurgyalag - 2010.04.29 csütörtök, 09:58:34
Szervusztok!
Ma reggel araszoltam be a városba, majd miután kikerültem a dugóból intenzív gázadásra elkezdett rángatni az autóm. Tudtok-e valami tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma? Elképzelhető, hogy a tankból valami szennyeződést kapott fel és csak a szűrő dugult el? Ugyanis elkezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.
Nekem is így kezdődött a szivattyú probléma, de kb 3km után meg is állt az autó!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
gyurgyalag
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1162 Dátum:
2010.05.02 vasárnap, 11:20:34 »
Tovább gyűrűzik a történet...
Kb. kétórányi állás után az autó simán beindult és ment mint az ördög aztán újabb araszolgatás után megint rángataott és le is állt. Hazavontattuk az autót töltöttem bele üzemanyagot és simán indult. Reggel bementem vele dolgozni semmi problémát nem észleltem. Hazafelé megint dugóba kerültem. Újból elkezdett rángatni és leállt. Kb 3/4 óra után újra be tudtam indítani nem is volt probléma, amíg piros lámpához nem értem. innentől újra rángatott és leállt. Ismét hazavontattam most szerelőnél van és diagnosztikára várok........
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1163 Dátum:
2010.05.02 vasárnap, 19:40:00 »
Idézetet írta: gyurgyalag - 2010.05.02 vasárnap, 11:20:34
Tovább gyűrűzik a történet...
Kb. kétórányi állás után az autó simán beindult és ment mint az ördög aztán újabb araszolgatás után megint rángataott és le is állt. Hazavontattuk az autót töltöttem bele üzemanyagot és simán indult. Reggel bementem vele dolgozni semmi problémát nem észleltem. Hazafelé megint dugóba kerültem. Újból elkezdett rángatni és leállt. Kb 3/4 óra után újra be tudtam indítani nem is volt probléma, amíg piros lámpához nem értem. innentől újra rángatott és leállt. Ismét hazavontattam most szerelőnél van és diagnosztikára várok........
üzemanyagszivattyúhalál,szűrőcsere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1164 Dátum:
2010.05.04 kedd, 18:55:14 »
Sziasztok Géptársak :taps:én még újvagyok köztetek,és máris a segítségeteket kérem a vasam(mk3,1998cm3tddi)rakoncátlankodik,hidegen kéken füstől,ugrál az alapjárat már egy-két hete,multkor menet közbe leált allattam,mintha az üzemanyagom fogyott volna ki.behuzattam egy szerelőhöz,kiszette a porlasztókat,a 4-ik teljesen halott,be is ragadt.ugyhogy eddig egy por.csúcs cserém van.remélem,hogy csak ez volt a baj,mert van aki azt mondja,hogy ettől még be kellett volna indulnia,van aki azt mondja hogy"érzékeli az elektronika,hogy résolajon mennyi mennyiség megy vissza,és letílt,de mot.diagnosztika lámpa sé éget,semmi.másik pedig az,hogy az adagolónál a csatlakozó csak gyujtásnál van feszültség,mihelyt indítanám a motort nincs áram allatt ez normális? segítségeteket előre is köszönöm
Naplózva
gyurgyalag
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1165 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 14:47:33 »
Szervusztok!
Úgy tűnik megoldódott a rejtély és annak volt igaza, aki üzemanyag-szivattyú hibára tippelt!
100e ft-om bánta!
Remélem egy darabig nem lesz vele probléma!
Naplózva
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1166 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 18:09:30 »
Sziasztok SOS segítséget szeretnék kérni sajnos tönkre ment a jobb hátsó fék munka hengerem.
Valaki tud esetleg eladót?
Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1167 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 20:55:55 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.05.06 csütörtök, 18:09:30
Sziasztok SOS segítséget szeretnék kérni sajnos tönkre ment a jobb hátsó fék munka hengerem.
Valaki tud esetleg eladót?
Köszönöm
Keresd motorcraft-ot,talán van bontottja.Vagy nagyautó,cromax.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1168 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 20:59:55 »
Idézetet írta: gyurgyalag - 2010.05.06 csütörtök, 14:47:33
Szervusztok!
Úgy tűnik megoldódott a rejtély és annak volt igaza, aki üzemanyag-szivattyú hibára tippelt!
100e ft-om bánta!
Remélem egy darabig nem lesz vele probléma!
Akkor talált, de mi került ennyibe?
még a Cromaxnál is talán olyan 60 körül van, és az az egyik legdrágább hely..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1169 Dátum:
2010.05.07 péntek, 15:32:36 »
Idézetet írta: gyurgyalag - 2010.05.06 csütörtök, 14:47:33
Szervusztok!
Úgy tűnik megoldódott a rejtély és annak volt igaza, aki üzemanyag-szivattyú hibára tippelt!
100e ft-om bánta!
Remélem egy darabig nem lesz vele probléma!
Én 50 ért adom a szivattyút és cserélem is!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1170 Dátum:
2010.05.07 péntek, 19:25:55 »
Idézetet írta: henki - 2010.04.15 csütörtök, 10:57:58
az az előtöltésállitó mágneszelep amit bekarikáztál: elvileg ez a része ugyanaz mint a VP 30 asomnak, ez igazábol elektromos jelre elmozdul ezzel növelve ill csökkentve a háznyomást aminek a hatására az előtöltésállitó dugattyú elmozdul igy állitja az előtöltésedet(ez az adagoló elejében alul van egy fedél alatt egy nagy rugó nyomja vissza, de ezt nem lehet sajna a helyén kivenni) az elektromásneses szelepet ha kiveszed találsz rajt egy kis szűrőt azt távolitsd el róla volt akit megsz*patott már. viszont ha az előtöltésállitó dugattyud van berágódva akkor hiába az egész művelet. amugymeg nemtenném rá a nyakamat h ez okozza a nehézkes meleginditást, az alpjáratingadozásra megoldás lehet, szal egy próbát mindenképpen megér, számolj be róla milett, mert nálam is van ennél s szelepnél valszeg egykis probléma. nekem hideg motornál (inditás utáni első 10 percben kb) ha kicsit leterhelem a motort, mondjuk első szélvédőfűtés bekapcs, akkor bekopog nagyon, olyasmi mintha háromhengerezne, nyomok rá kis gázt akkor kisimul szépen. szal elba*ssza az előtöltést.amugy hidegen melegen pöccröff, fogyi 5,5 vegyesben...van ithon egy mások adagolóm abból már kihalásztam a szelepepet de azsem volt egyszerű nagyon vigyázz a hülye torx csavarokkal mert izmoskodnak!!! ha bejön a jóidő énis ki akarom cserélni csak a fél autót szétkell hozzá bontani(focus)
itt egykét kép a szelepről elvileg ilyen a tiedben is:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Szia
Nos ugy nez ki h holnap,nekiallok,es leszedem a magossnyomasu pompat.
irtad h ''az elektromásneses szelepet ha kiveszed találsz rajt egy kis szűrőt'' h ezt vegyem ki.Ez az a valami,amit az altalad kpen belinkelve talalok?
Vagy ha nem akkor hol alalhato?
Meg esetleg nemi infot vag kepet,h hogyan tudnam konyeden levenni a szivatyut?Mongyuk hany csavar fogja?
Melyik csatira kell odafigyelni,...stb?
Szemelyes velemeny?
Hja es a mivel ajanlatos tisztinnai ezeket az alkatreszeket.???Nem aru nevere gondolok,hanem fajtajara...
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1171 Dátum:
2010.05.07 péntek, 20:00:22 »
Sziasztok köszönöm a segítséget!
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1172 Dátum:
2010.05.07 péntek, 21:54:52 »
Sztem gyurgyalag kolléga adagolóra gondolt bontottan megvan 1K ból, hameg AC akkor nagyon felültették, de a leírt tünetek is inkább adagolóbajra utalnak mint ac hibára.
Szbela! adagolót leszedni neki ne álj, semmiképp elvileg nem kell az előtöltésszelep cseréjéhez levenni(legalábbis focusnál nem, gondolom mondeónál sem) de irtam PÜ-t is!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
sundi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1173 Dátum:
2010.05.08 szombat, 16:20:23 »
Sziasztok!
Keresek 2002-es 2.0 TDDI-hez (115LE) ékszíjtárcsát.
Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
Üdv,
Naplózva
2.0 TDDI-2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1174 Dátum:
2010.05.08 szombat, 20:25:19 »
Idézetet írta: sundi - 2010.05.08 szombat, 16:20:23
Sziasztok!
Keresek 2002-es 2.0 TDDI-hez (115LE) ékszíjtárcsát.
Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
Üdv,
újat érdemes venni,mert a bontott már meghalódott biztosan!
http://www.cromax.hu/index.php?katid=37681303&termek_al_id=9378&katnev=2000.10.15-2007.03.19
.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sundi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1175 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 03:29:04 »
Köszi, az utángyártott jó? Vagy nem éri meg kockáztatni?
Üdv,
Idézetet írta: alf - 2010.05.08 szombat, 20:25:19
újat érdemes venni,mert a bontott már meghalódott biztosan!
http://www.cromax.hu/index.php?katid=37681303&termek_al_id=9378&katnev=2000.10.15-2007.03.19
.
Naplózva
2.0 TDDI-2002
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1176 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 13:36:28 »
üdv mindenki!
Megértem a po-csúcs cserére
,BOSCH DSLA 150 p 339-es van benne, de ilyet istenért se találok,csak 502-et,az nemtudjátok jó e hozzá?Ja a vas mondeo trend(2001)1998cm3 tddi. ha tudtok infót adni köszke
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1177 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 09:14:16 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.05.09 vasárnap, 13:36:28
üdv mindenki!
Megértem a po-csúcs cserére
,BOSCH DSLA 150 p 339-es van benne, de ilyet istenért se találok,csak 502-et,az nemtudjátok jó e hozzá?Ja a vas mondeo trend(2001)1998cm3 tddi. ha tudtok infót adni köszke
alvázszám alapján lehet infót keresni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1178 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 09:14:40 »
Idézetet írta: sundi - 2010.05.09 vasárnap, 03:29:04
Köszi, az utángyártott jó? Vagy nem éri meg kockáztatni?
Üdv,
az is jó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1179 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 12:17:04 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.05.09 vasárnap, 13:36:28
üdv mindenki!
Megértem a po-csúcs cserére
,BOSCH DSLA 150 p 339-es van benne, de ilyet istenért se találok,csak 502-et,az nemtudjátok jó e hozzá?Ja a vas mondeo trend(2001)1998cm3 tddi. ha tudtok infót adni köszke
Arra figyelj, hogy a TDDi-nél nem kell komplett házastól megvenni a porlasztót, kapsz a Boschnál gyári csúcsot hozzá 11-12-ért, így 45 körül megvan a komplett 4 db csúcs cseréd.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sundi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1180 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 20:24:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.10 hétfő, 09:14:40
az is jó.
Ok, köszi.
Ha valaki tud eladó ékszíjtárcsát szólhatna.
Köszi.
Naplózva
2.0 TDDI-2002
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1181 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 21:38:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.05.10 hétfő, 12:17:04
Arra figyelj, hogy a TDDi-nél nem kell komplett házastól megvenni a porlasztót, kapsz a Boschnál gyári csúcsot hozzá 11-12-ért, így 45 körül megvan a komplett 4 db csúcs cseréd.
hát a Bosch-nál most épp 26.565ft a csúcs, legalábbis itt Pécsen...
De ha valaki cserélne esetleg a régiről a számot leirhatná nekem ,akkor nem kellene szétkapnom....vagy jelképes összegért megvenném a rosszat a szám miatt.....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1182 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 21:42:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.10 hétfő, 21:38:18
hát a Bosch-nál most épp 26.565ft a csúcs, legalábbis itt Pécsen...
De ha valaki cserélne esetleg a régiről a számot leirhatná nekem ,akkor nem kellene szétkapnom....vagy jelképes összegért megvenném a rosszat a szám miatt.....
26...jól fel ment az ára...1-2 éve kérdeztem 12 körül volt...majd rákérdezek a kontaktomra..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1183 Dátum:
2010.05.11 kedd, 04:37:21 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.10 hétfő, 09:14:16
alvázszám alapján lehet infót keresni...
Köszke a po csúcs csere meg volt,20$/db,eddig zsír
Ja megha már benne voltam nyakig,ledugóztam az EGR-t
,pontosan az egr-után,úgyis jó,macerásabb lett volna levenni az egrt,mint a csövet az egr-ről
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1184 Dátum:
2010.05.11 kedd, 20:36:30 »
na ma belett kötve az ülésfűtés,az ülésmotorok.....gyári műszerrel kitöröltük az összes hibakódot ami volt,csak gyárival lehetett...
bekonfigoltuk az egész kocsit amit csak lehetett, és a kerékméretet...most f@szán mutatja a fogyit is....
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1185 Dátum:
2010.05.11 kedd, 21:20:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.11 kedd, 20:36:30
na ma belett kötve az ülésfűtés,az ülésmotorok.....gyári műszerrel kitöröltük az összes hibakódot ami volt,csak gyárival lehetett...
bekonfigoltuk az egész kocsit amit csak lehetett, és a kerékméretet...most f@szán mutatja a fogyit is....
kinél, mennyiért?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1186 Dátum:
2010.05.12 szerda, 06:33:21 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.11 kedd, 21:20:53
kinél, mennyiért?
kanizsai ford-nál....amig dolgoztam ott,ők meg a kocsit tették rendbe....6800ft-ot fizettem...azt vagy 4-5 órát melóztak rajta...
de nagyon jóban vagyok velük....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1187 Dátum:
2010.05.13 csütörtök, 21:34:54 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.05.11 kedd, 04:37:21
Köszke a po csúcs csere meg volt,20$/db,eddig zsír
Ja megha már benne voltam nyakig,ledugóztam az EGR-t
,pontosan az egr-után,úgyis jó,macerásabb lett volna levenni az egrt,mint a csövet az egr-ről
megvan a rossz porlasztód?
kellene a csúcsnak a száma !!
megoldható?
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1188 Dátum:
2010.05.14 péntek, 14:49:14 »
Idézetet írta: henki - 2010.04.15 csütörtök, 10:57:58
az az előtöltésállitó mágneszelep amit bekarikáztál: elvileg ez a része ugyanaz mint a VP 30 asomnak, ez igazábol elektromos jelre elmozdul ezzel növelve ill csökkentve a háznyomást aminek a hatására az előtöltésállitó dugattyú elmozdul igy állitja az előtöltésedet(ez az adagoló elejében alul van egy fedél alatt egy nagy rugó nyomja vissza, de ezt nem lehet sajna a helyén kivenni) az elektromásneses szelepet ha kiveszed találsz rajt egy kis szűrőt azt távolitsd el róla volt akit megsz*patott már. viszont ha az előtöltésállitó dugattyud van berágódva akkor hiába az egész művelet. amugymeg nemtenném rá a nyakamat h ez okozza a nehézkes meleginditást, az alpjáratingadozásra megoldás lehet, szal egy próbát mindenképpen megér, számolj be róla milett, mert nálam is van ennél s szelepnél valszeg egykis probléma. nekem hideg motornál (inditás utáni első 10 percben kb) ha kicsit leterhelem a motort, mondjuk első szélvédőfűtés bekapcs, akkor bekopog nagyon, olyasmi mintha háromhengerezne, nyomok rá kis gázt akkor kisimul szépen. szal elba*ssza az előtöltést.amugy hidegen melegen pöccröff, fogyi 5,5 vegyesben...van ithon egy mások adagolóm abból már kihalásztam a szelepepet de azsem volt egyszerű nagyon vigyázz a hülye torx csavarokkal mert izmoskodnak!!! ha bejön a jóidő énis ki akarom cserélni csak a fél autót szétkell hozzá bontani(focus)
itt egykét kép a szelepről elvileg ilyen a tiedben is:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Sziasztok
Na a tegnap nekialtam es szetneztem a szivatyu kornyeken.Mindent ossze vissza kerestem,de sajnos olyan izet nem kaptam ami ezen a kepen van.Pedig tenyleg akartam.Nekem a szivatyu nem nyulik ugy ,amint en lattam.
Enyire jutottam.De ezzel sajnos nem mentem sokra
(
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1189 Dátum:
2010.05.14 péntek, 18:30:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.05.10 hétfő, 12:17:04
Arra figyelj, hogy a TDDi-nél nem kell komplett házastól megvenni a porlasztót, kapsz a Boschnál gyári csúcsot hozzá 11-12-ért, így 45 körül megvan a komplett 4 db csúcs cseréd.
Csáo Ervin!
Bocsi porlasztócsucsra vissza térve 11-12-ért az k...jó ár nekem eddig 18 volt a jó ár.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.14 péntek, 18:34:08 írta BLOOND
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1190 Dátum:
2010.05.14 péntek, 20:13:11 »
Idézetet írta: BLOOND - 2010.05.14 péntek, 18:30:38
Csáo Ervin!
Bocsi porlasztócsucsra vissza térve 11-12-ért az k...jó ár nekem eddig 18 volt a jó ár.
Szia!
Hétfőn rákérdezek az emberemre a Boschnál, hogy jelenleg mennyi is az annyi..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1191 Dátum:
2010.05.15 szombat, 09:14:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.05.14 péntek, 20:13:11
Szia!
Hétfőn rákérdezek az emberemre a Boschnál, hogy jelenleg mennyi is az annyi..
köszi szépen Ervin
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1192 Dátum:
2010.05.15 szombat, 20:46:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.05.14 péntek, 20:13:11
Szia!
Hétfőn rákérdezek az emberemre a Boschnál, hogy jelenleg mennyi is az annyi..
ha beszélsz vele,kérdezz már lécci a porlasztócsucsok számára adja meg....kellene nagyon. kösz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1193 Dátum:
2010.05.15 szombat, 20:57:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.15 szombat, 20:46:36
ha beszélsz vele,kérdezz már lécci a porlasztócsucsok számára adja meg....kellene nagyon. kösz.
OK! Majd megírom!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1194 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 09:23:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.15 szombat, 20:46:36
ha beszélsz vele,kérdezz már lécci a porlasztócsucsok számára adja meg....kellene nagyon. kösz.
szia Bunyek!
a po-csucson lévő szám: DSLA 150 P 933.....98803 939....a dobozán pedig szerintem amialapján rendelni lehet: 2437 010 129 3B3..... 1St/Pc
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1195 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 10:52:01 »
Idézetet írta: BLOOND - 2010.05.16 vasárnap, 09:23:47
szia Bunyek!
a po-csucson lévő szám: DSLA 150 P 933.....98803 939....a dobozán pedig szerintem amialapján rendelni lehet: 2437 010 129 3B3..... 1St/Pc
köszönöm,sokat segitettél....
legalább nem kell szétkapnom a sajátom most,csak ha megy bele a race csúcs majd....
köszi mégegyszer.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1196 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 11:03:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.16 vasárnap, 10:52:01
köszönöm,sokat segitettél....
legalább nem kell szétkapnom a sajátom most,csak ha megy bele a race csúcs majd....
köszi mégegyszer.
a race csúcs??? több anyagot enged át mint a gyári??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1197 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 12:13:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.16 vasárnap, 10:52:01
köszönöm,sokat segitettél....
legalább nem kell szétkapnom a sajátom most,csak ha megy bele a race csúcs majd....
köszi mégegyszer.
nagyon szivesen sok sikert a race csúcshoz. üdv Paksról.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.16 vasárnap, 12:18:03 írta BLOOND
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1198 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 12:38:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.16 vasárnap, 11:03:53
a race csúcs??? több anyagot enged át mint a gyári??
igen....de ha lessz egyáltalán hozzá meglelő....rá állitottam az embert....meglátjuk mit remekel.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1199 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 13:47:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.16 vasárnap, 12:38:47
igen....de ha lessz egyáltalán hozzá meglelő....rá állitottam az embert....meglátjuk mit remekel.
teljesítmény mennyit változik tőle??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ