Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113497 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:29:32 »

most azt mondod gyorsan hajtok? erre rájöttem magamtól is... eplus2
nem ezt a csekkek mondják eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:31:09 »

mostmár meglehet nézni a képet is amit csináltak rólad....csak az ügyiratszámot kell megadni+rendszám....DEJÓ
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:32:31 »

nekem város 6-6,5 max....pályán 5-5.5 kb.

és becsukódott Andersen mesekönyve... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:39:44 »

és becsukódott Andersen mesekönyve... eplus2

ez nem f+s francia,ez még autó....az meg csilivilihetyerenyenyerekütyürű... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 20:38:36 »

tudja valaki, hogy 90le és 115 le-s változatok között az adagolón kívül van még valami különbség?
főleg lehajtás és motorikus különbségeire gondoltam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 22:28:48 »

tudja valaki, hogy 90le és 115 le-s változatok között az adagolón kívül van még valami különbség?
főleg lehajtás és motorikus különbségeire gondoltam

turbóval kevertek...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2010.04.27 kedd, 16:15:50 »

turbóval kevertek...
akkor azon kívül más minden ugyan az. és akkor chippelve 120 le 310-15 nm nagy különbségnek számít? bírja még ezt, hosszútávon károsodás nélkül?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyurgyalag
Vendég
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 09:58:34 »

Szervusztok!
Ma reggel araszoltam be a városba, majd miután kikerültem a dugóból intenzív gázadásra elkezdett rángatni az autóm. Tudtok-e valami tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma? Elképzelhető, hogy a tankból valami szennyeződést kapott fel és csak a szűrő dugult el? Ugyanis elkezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 10:02:52 »

Szervusztok!
Ma reggel araszoltam be a városba, majd miután kikerültem a dugóból intenzív gázadásra elkezdett rángatni az autóm. Tudtok-e valami tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma? Elképzelhető, hogy a tankból valami szennyeződést kapott fel és csak a szűrő dugult el? Ugyanis elkezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.

akkor talán kifogyott a gázolaj
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gyurgyalag
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 10:49:25 »

akkor talán kifogyott a gázolaj
Köszönöm a gyors választ!  taps
Gondolom, ha kifogyott volna akkor leáll.....
Lassú gázadásra nem rángat....csak intenzívre.....
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 20:05:39 »

Szervusztok!
Ma reggel araszoltam be a városba, majd miután kikerültem a dugóból intenzív gázadásra elkezdett rángatni az autóm. Tudtok-e valami tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma? Elképzelhető, hogy a tankból valami szennyeződést kapott fel és csak a szűrő dugult el? Ugyanis elkezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.
Először szűrőt cserélj, majd nézd meg nyom-e az AC..ezek szoktak lenni ha a Di rángat.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2010.04.30 péntek, 13:01:30 »

Szervusztok!
Ma reggel araszoltam be a városba, majd miután kikerültem a dugóból intenzív gázadásra elkezdett rángatni az autóm. Tudtok-e valami tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma? Elképzelhető, hogy a tankból valami szennyeződést kapott fel és csak a szűrő dugult el? Ugyanis elkezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.

Nekem is így kezdődött a szivattyú probléma, de kb 3km után meg is állt az autó!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
gyurgyalag
Vendég
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2010.05.02 vasárnap, 11:20:34 »

Tovább gyűrűzik a történet...
Kb. kétórányi állás után az autó simán beindult és ment mint az ördög aztán újabb araszolgatás után megint rángataott és le is állt. Hazavontattuk az autót töltöttem bele üzemanyagot és simán indult. Reggel bementem vele dolgozni semmi problémát nem észleltem. Hazafelé megint dugóba kerültem. Újból elkezdett rángatni és leállt. Kb 3/4 óra után újra be tudtam indítani nem is volt probléma, amíg piros lámpához nem értem. innentől újra rángatott és leállt. Ismét hazavontattam most szerelőnél van és diagnosztikára várok........ falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2010.05.02 vasárnap, 19:40:00 »

Tovább gyűrűzik a történet...
Kb. kétórányi állás után az autó simán beindult és ment mint az ördög aztán újabb araszolgatás után megint rángataott és le is állt. Hazavontattuk az autót töltöttem bele üzemanyagot és simán indult. Reggel bementem vele dolgozni semmi problémát nem észleltem. Hazafelé megint dugóba kerültem. Újból elkezdett rángatni és leállt. Kb 3/4 óra után újra be tudtam indítani nem is volt probléma, amíg piros lámpához nem értem. innentől újra rángatott és leállt. Ismét hazavontattam most szerelőnél van és diagnosztikára várok........ falbav
üzemanyagszivattyúhalál,szűrőcsere. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2010.05.04 kedd, 18:55:14 »

Sziasztok Géptársak :taps:én még újvagyok köztetek,és máris a segítségeteket kérem a vasam(mk3,1998cm3tddi)rakoncátlankodik,hidegen kéken füstől,ugrál az alapjárat már egy-két hete,multkor menet közbe leált allattam,mintha az üzemanyagom fogyott volna ki.behuzattam egy szerelőhöz,kiszette a porlasztókat,a 4-ik teljesen halott,be is ragadt.ugyhogy eddig egy por.csúcs cserém van.remélem,hogy csak ez volt a baj,mert van aki azt mondja,hogy ettől még be kellett volna indulnia,van aki azt mondja hogy"érzékeli az elektronika,hogy résolajon mennyi mennyiség megy vissza,és letílt,de mot.diagnosztika lámpa sé éget,semmi.másik pedig az,hogy az adagolónál a csatlakozó csak gyujtásnál van feszültség,mihelyt indítanám a motort nincs áram allatt ez normális? segítségeteket előre is köszönöm worship
Naplózva
gyurgyalag
Vendég
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 14:47:33 »

Szervusztok!
Úgy tűnik megoldódott a rejtély és annak volt igaza, aki üzemanyag-szivattyú hibára tippelt!
100e ft-om bánta! rinya Remélem egy darabig nem lesz vele probléma!
Naplózva
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 18:09:30 »

Sziasztok SOS segítséget szeretnék kérni sajnos tönkre ment a jobb hátsó fék munka hengerem.
Valaki tud esetleg eladót?

Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 20:55:55 »

Sziasztok SOS segítséget szeretnék kérni sajnos tönkre ment a jobb hátsó fék munka hengerem.
Valaki tud esetleg eladót?

Köszönöm
Keresd motorcraft-ot,talán van bontottja.Vagy nagyautó,cromax.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 20:59:55 »

Szervusztok!
Úgy tűnik megoldódott a rejtély és annak volt igaza, aki üzemanyag-szivattyú hibára tippelt!
100e ft-om bánta! rinya Remélem egy darabig nem lesz vele probléma!
Akkor talált, de mi került ennyibe?Huh? még a Cromaxnál is talán olyan 60 körül van, és az az egyik legdrágább hely.. Huh?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2010.05.07 péntek, 15:32:36 »

Szervusztok!
Úgy tűnik megoldódott a rejtély és annak volt igaza, aki üzemanyag-szivattyú hibára tippelt!
100e ft-om bánta! rinya Remélem egy darabig nem lesz vele probléma!

Én 50 ért adom a szivattyút és cserélem is!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2010.05.07 péntek, 19:25:55 »

az az előtöltésállitó mágneszelep amit bekarikáztál: elvileg ez a része ugyanaz mint a VP 30 asomnak, ez igazábol elektromos jelre elmozdul ezzel növelve ill csökkentve a háznyomást aminek a hatására az előtöltésállitó dugattyú elmozdul igy állitja az előtöltésedet(ez az adagoló elejében alul van egy fedél alatt egy nagy rugó nyomja vissza, de ezt nem lehet sajna a helyén kivenni) az elektromásneses szelepet ha kiveszed találsz rajt egy kis szűrőt azt távolitsd el róla volt akit megsz*patott már. viszont ha az előtöltésállitó dugattyud van berágódva akkor hiába az egész művelet. amugymeg nemtenném rá a nyakamat h ez okozza a nehézkes meleginditást, az alpjáratingadozásra megoldás lehet, szal egy próbát mindenképpen megér, számolj be róla milett, mert nálam is van ennél s szelepnél valszeg egykis probléma. nekem hideg motornál (inditás utáni első 10 percben kb) ha kicsit leterhelem a motort, mondjuk első szélvédőfűtés bekapcs, akkor bekopog nagyon, olyasmi mintha háromhengerezne, nyomok rá kis gázt akkor kisimul szépen. szal elba*ssza az előtöltést.amugy hidegen melegen pöccröff, fogyi 5,5 vegyesben...van ithon egy mások adagolóm abból már kihalásztam a szelepepet de azsem volt egyszerű nagyon vigyázz a hülye torx csavarokkal mert izmoskodnak!!! ha bejön a jóidő énis ki akarom cserélni csak a fél autót szétkell hozzá bontani(focus)
itt egykét kép a szelepről elvileg ilyen a tiedben is:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Szia
Nos ugy nez ki h holnap,nekiallok,es leszedem a magossnyomasu pompat.
irtad h ''az elektromásneses szelepet ha kiveszed találsz rajt egy kis szűrőt'' h ezt vegyem ki.Ez az a valami,amit az altalad kpen belinkelve talalok?
Vagy ha nem akkor hol alalhato?
Meg esetleg nemi infot vag kepet,h hogyan tudnam konyeden levenni a szivatyut?Mongyuk hany csavar fogja?
Melyik csatira kell odafigyelni,...stb?
Szemelyes velemeny?

Hja es a mivel ajanlatos tisztinnai ezeket az alkatreszeket.???Nem aru nevere gondolok,hanem fajtajara...Smiley
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2010.05.07 péntek, 20:00:22 »

Sziasztok köszönöm a segítséget!
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2010.05.07 péntek, 21:54:52 »

Sztem gyurgyalag kolléga adagolóra gondolt bontottan megvan 1K ból, hameg AC akkor nagyon felültették, de a leírt tünetek is inkább adagolóbajra utalnak mint ac hibára.
Szbela! adagolót leszedni neki ne álj, semmiképp elvileg nem kell az előtöltésszelep cseréjéhez levenni(legalábbis focusnál nem, gondolom mondeónál sem) de irtam PÜ-t is!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2010.05.08 szombat, 16:20:23 »

Sziasztok!

Keresek 2002-es 2.0 TDDI-hez (115LE) ékszíjtárcsát.
Ha valaki tudna segíteni megköszönném.

Üdv,
Naplózva

2.0 TDDI-2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2010.05.08 szombat, 20:25:19 »

Sziasztok!

Keresek 2002-es 2.0 TDDI-hez (115LE) ékszíjtárcsát.
Ha valaki tudna segíteni megköszönném.

Üdv,
újat érdemes venni,mert a bontott már meghalódott biztosan!
http://www.cromax.hu/index.php?katid=37681303&termek_al_id=9378&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 03:29:04 »

Köszi, az utángyártott jó? Vagy nem éri meg kockáztatni?

Üdv,
újat érdemes venni,mert a bontott már meghalódott biztosan!
http://www.cromax.hu/index.php?katid=37681303&termek_al_id=9378&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
Naplózva

2.0 TDDI-2002
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 13:36:28 »

üdv mindenki!
Megértem a po-csúcs cserére rinya,BOSCH DSLA 150 p 339-es van benne, de ilyet istenért se találok,csak 502-et,az nemtudjátok jó e hozzá?Ja a vas mondeo trend(2001)1998cm3 tddi. ha tudtok infót adni köszke worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 09:14:16 »

üdv mindenki!
Megértem a po-csúcs cserére rinya,BOSCH DSLA 150 p 339-es van benne, de ilyet istenért se találok,csak 502-et,az nemtudjátok jó e hozzá?Ja a vas mondeo trend(2001)1998cm3 tddi. ha tudtok infót adni köszke worship
alvázszám alapján lehet infót keresni... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 09:14:40 »

Köszi, az utángyártott jó? Vagy nem éri meg kockáztatni?

Üdv,
az is jó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 12:17:04 »

üdv mindenki!
Megértem a po-csúcs cserére rinya,BOSCH DSLA 150 p 339-es van benne, de ilyet istenért se találok,csak 502-et,az nemtudjátok jó e hozzá?Ja a vas mondeo trend(2001)1998cm3 tddi. ha tudtok infót adni köszke worship
Arra figyelj, hogy a TDDi-nél nem kell komplett házastól megvenni a porlasztót, kapsz a Boschnál gyári csúcsot hozzá 11-12-ért, így 45 körül megvan a komplett 4 db csúcs cseréd. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 20:24:18 »

az is jó.
Ok, köszi.
Ha valaki tud eladó ékszíjtárcsát szólhatna.

Köszi.
Naplózva

2.0 TDDI-2002
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 21:38:18 »

Arra figyelj, hogy a TDDi-nél nem kell komplett házastól megvenni a porlasztót, kapsz a Boschnál gyári csúcsot hozzá 11-12-ért, így 45 körül megvan a komplett 4 db csúcs cseréd. wave

hát a Bosch-nál most épp 26.565ft a csúcs, legalábbis itt Pécsen...
De ha valaki cserélne esetleg a régiről a számot leirhatná nekem ,akkor nem kellene szétkapnom....vagy jelképes összegért megvenném a rosszat a szám miatt.....
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 21:42:26 »

hát a Bosch-nál most épp 26.565ft a csúcs, legalábbis itt Pécsen...
De ha valaki cserélne esetleg a régiről a számot leirhatná nekem ,akkor nem kellene szétkapnom....vagy jelképes összegért megvenném a rosszat a szám miatt.....
wow1 26...jól fel ment az ára...1-2 éve kérdeztem 12 körül volt...majd rákérdezek a kontaktomra.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2010.05.11 kedd, 04:37:21 »

alvázszám alapján lehet infót keresni... vigyor3
Köszke a po csúcs csere meg volt,20$/db,eddig zsír
Ja megha már benne voltam nyakig,ledugóztam az EGR-t taps,pontosan az egr-után,úgyis jó,macerásabb lett volna levenni az egrt,mint a csövet az egr-ről nyes wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2010.05.11 kedd, 20:36:30 »

na ma belett kötve az ülésfűtés,az ülésmotorok.....gyári műszerrel kitöröltük az összes hibakódot ami volt,csak gyárival lehetett...
bekonfigoltuk az egész kocsit amit csak lehetett, és a kerékméretet...most f@szán mutatja a fogyit is.... eljen
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2010.05.11 kedd, 21:20:53 »

na ma belett kötve az ülésfűtés,az ülésmotorok.....gyári műszerrel kitöröltük az összes hibakódot ami volt,csak gyárival lehetett...
bekonfigoltuk az egész kocsit amit csak lehetett, és a kerékméretet...most f@szán mutatja a fogyit is.... eljen

kinél, mennyiért?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2010.05.12 szerda, 06:33:21 »

kinél, mennyiért?


kanizsai ford-nál....amig dolgoztam ott,ők meg a kocsit tették rendbe....6800ft-ot fizettem...azt vagy 4-5 órát melóztak rajta... eplus2
de nagyon jóban vagyok velük.... eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 21:34:54 »

Köszke a po csúcs csere meg volt,20$/db,eddig zsír
Ja megha már benne voltam nyakig,ledugóztam az EGR-t taps,pontosan az egr-után,úgyis jó,macerásabb lett volna levenni az egrt,mint a csövet az egr-ről nyes wave

megvan a rossz porlasztód?
kellene a csúcsnak a  száma !!
megoldható?
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2010.05.14 péntek, 14:49:14 »

az az előtöltésállitó mágneszelep amit bekarikáztál: elvileg ez a része ugyanaz mint a VP 30 asomnak, ez igazábol elektromos jelre elmozdul ezzel növelve ill csökkentve a háznyomást aminek a hatására az előtöltésállitó dugattyú elmozdul igy állitja az előtöltésedet(ez az adagoló elejében alul van egy fedél alatt egy nagy rugó nyomja vissza, de ezt nem lehet sajna a helyén kivenni) az elektromásneses szelepet ha kiveszed találsz rajt egy kis szűrőt azt távolitsd el róla volt akit megsz*patott már. viszont ha az előtöltésállitó dugattyud van berágódva akkor hiába az egész művelet. amugymeg nemtenném rá a nyakamat h ez okozza a nehézkes meleginditást, az alpjáratingadozásra megoldás lehet, szal egy próbát mindenképpen megér, számolj be róla milett, mert nálam is van ennél s szelepnél valszeg egykis probléma. nekem hideg motornál (inditás utáni első 10 percben kb) ha kicsit leterhelem a motort, mondjuk első szélvédőfűtés bekapcs, akkor bekopog nagyon, olyasmi mintha háromhengerezne, nyomok rá kis gázt akkor kisimul szépen. szal elba*ssza az előtöltést.amugy hidegen melegen pöccröff, fogyi 5,5 vegyesben...van ithon egy mások adagolóm abból már kihalásztam a szelepepet de azsem volt egyszerű nagyon vigyázz a hülye torx csavarokkal mert izmoskodnak!!! ha bejön a jóidő énis ki akarom cserélni csak a fél autót szétkell hozzá bontani(focus)
itt egykét kép a szelepről elvileg ilyen a tiedben is:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Sziasztok
Na a tegnap nekialtam es szetneztem a szivatyu kornyeken.Mindent ossze vissza kerestem,de sajnos olyan izet nem kaptam ami ezen a kepen van.Pedig tenyleg akartam.Nekem a szivatyu nem nyulik ugy ,amint en lattam.
Enyire jutottam.De ezzel sajnos nem mentem sokra Sadfalbav  rinya


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2010.05.14 péntek, 18:30:38 »

Arra figyelj, hogy a TDDi-nél nem kell komplett házastól megvenni a porlasztót, kapsz a Boschnál gyári csúcsot hozzá 11-12-ért, így 45 körül megvan a komplett 4 db csúcs cseréd. wave
Csáo Ervin!
Bocsi porlasztócsucsra vissza térve 11-12-ért az k...jó ár nekem eddig 18 volt a jó ár.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.14 péntek, 18:34:08 írta BLOOND » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2010.05.14 péntek, 20:13:11 »

Csáo Ervin!
Bocsi porlasztócsucsra vissza térve 11-12-ért az k...jó ár nekem eddig 18 volt a jó ár.
Szia!
Hétfőn rákérdezek az emberemre a Boschnál, hogy jelenleg mennyi is az annyi.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2010.05.15 szombat, 09:14:08 »

Szia!
Hétfőn rákérdezek az emberemre a Boschnál, hogy jelenleg mennyi is az annyi.. eplus2
köszi szépen Ervin  wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2010.05.15 szombat, 20:46:36 »

Szia!
Hétfőn rákérdezek az emberemre a Boschnál, hogy jelenleg mennyi is az annyi.. eplus2

ha beszélsz vele,kérdezz már lécci a porlasztócsucsok számára adja meg....kellene nagyon. kösz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2010.05.15 szombat, 20:57:25 »

ha beszélsz vele,kérdezz már lécci a porlasztócsucsok számára adja meg....kellene nagyon. kösz.
OK!  Majd megírom! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 09:23:47 »

ha beszélsz vele,kérdezz már lécci a porlasztócsucsok számára adja meg....kellene nagyon. kösz.
szia Bunyek!
a po-csucson lévő szám: DSLA 150 P 933.....98803 939....a dobozán pedig szerintem amialapján rendelni lehet: 2437 010 129  3B3..... 1St/Pc
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 10:52:01 »

szia Bunyek!
a po-csucson lévő szám: DSLA 150 P 933.....98803 939....a dobozán pedig szerintem amialapján rendelni lehet: 2437 010 129  3B3..... 1St/Pc

köszönöm,sokat segitettél.... worship
legalább nem kell szétkapnom a sajátom most,csak ha megy bele a race csúcs majd.... wow1

köszi mégegyszer.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 11:03:53 »

köszönöm,sokat segitettél.... worship
legalább nem kell szétkapnom a sajátom most,csak ha megy bele a race csúcs majd.... wow1

köszi mégegyszer.
a race csúcs??? több anyagot enged át mint a gyári??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 12:13:58 »

köszönöm,sokat segitettél.... worship
legalább nem kell szétkapnom a sajátom most,csak ha megy bele a race csúcs majd.... wow1

köszi mégegyszer.
nagyon szivesen sok sikert a race csúcshoz. üdv Paksról.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.16 vasárnap, 12:18:03 írta BLOOND » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 12:38:47 »

a race csúcs??? több anyagot enged át mint a gyári??

igen....de ha lessz egyáltalán hozzá meglelő....rá állitottam az embert....meglátjuk mit remekel.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 13:47:24 »

igen....de ha lessz egyáltalán hozzá meglelő....rá állitottam az embert....meglátjuk mit remekel.
teljesítmény mennyit változik tőle??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.