Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:20:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5070996 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 16:38:05 »

Kiszedtem és bevizsgáltattam a porlasztókat....
Hát 3 elég nehezen jött ki,bevolt gyógyulva 1 pedig simán kijött. Már akkor láttam rajtuk hogy elég xarul néznek ki.
Bosch-nál megnéztük őket 1 jónak tünt, de 3 az nem, ultrahangos tisztitóba betettük és kilettek tisztitva, 1 jobb lett de kettő nem igazán....ugyhogy mind a 4-et cseréltetni fogom nem szórakozok....
Mikor látták ki vagyok(meg ügyfél is ugye,de telefonba nem mondtam a kis telefonkezelő hölgynek eplus2), góré nemis engedte hogy fizessek valamit.

Na akkor megvan a baja...emlékszel mit győzködtelek, hogy hagyd már a levegősödés keresését... hehe
Most újra tutter lesz a géped!!! eljen eljen
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 17:06:54 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 17:05:50 »

Kiszedtem és bevizsgáltattam a porlasztókat....
Hát 3 elég nehezen jött ki,bevolt gyógyulva 1 pedig simán kijött. Már akkor láttam rajtuk hogy elég xarul néznek ki.
Bosch-nál megnéztük őket 1 jónak tünt, de 3 az nem, ultrahangos tisztitóba betettük és kilettek tisztitva, 1 jobb lett de kettő nem igazán....ugyhogy mind a 4-et cseréltetni fogom nem szórakozok....
Mikor látták ki vagyok(meg ügyfél is ugye,de telefonba nem mondtam a kis telefonkezelő hölgynek eplus2), góré nemis engedte hogy fizessek valamit


Hány km van a csúcsokban?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 17:11:35 »


bunyek!! te emleggetél valamilyen minőségi olajat it nemrég, végül olyat tettél bele??

a regi olaj elmeletileg elvekonyodik egy ido utan es azert kerreg jobban a motor.
Utolso olajcserenel en is meglepodve tapasztaltam hogy megszunt a kerreges. lehet hogy csak az elso inditasnal.... Most mar ugyanugy kerreg 1000 km utan. Roll Eyes
Naplózva
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 17:19:56 »

Első körben cserélj gázolajszűrőt, majd nézd meg hogy működik e az AC pumpa!!(A szűrő előtti nyomóoldali csövön nyomással dőlni kell a gázolajnak, amikor ráindítózol-gyújtás nem elég indítózni kell!!!!) Mond meg a szerelődnek, hogy ezt nézze meg előszöz, mert volt már olyan akivel elhitették, hogy ezekben nincs AC és jó nagy baj lett belőle.. szomoru1
Ez ilyen résolajcsöves levegős izékre nem kényes, persze azt is meg kell majd valamikor csinálni, de az a működését nem zavarja! wave
Ervin.Nos.A magasnyomású csövek jók,az AC jó,ki lett cserélve a főt.helyzeterzekelő,de még nem indul.Azaz be sem indul.Pörget frankón,de ennyi.Sőt a csövek sincsenek berágódva,amit említettél.A kérdésem,h van-e egyéb ötleted?

Ja,és levette a szerelő a légszűrő burkolatot és öntött bele hidegindítót,akkor volt,h elkapta be is indult,de olyan szelep hangja volt,h majd megőrültem.Aztán pár másodperc után le is állt a motor.Neki ötlete nincs több,elvontatjuk a helyi Ford szervízbe jövő csütörtökre lett is időpont.És ott ráteszik majd egy Ford műszerre 20 ezerért. wow1
Azért meghallgatnék pár tanácsot ,hozzászólást az ügyhöz. Köszi nektek!! worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 17:26:41 írta oli23 » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 17:20:22 »

a regi olaj elmeletileg elvekonyodik egy ido utan es azert kerreg jobban a motor.
Utolso olajcserenel en is meglepodve tapasztaltam hogy megszunt a kerreges. lehet hogy csak az elso inditasnal.... Most mar ugyanugy kerreg 1000 km utan. Roll Eyes
Nem inkább elvastagodik (égéstermékkel telítődik)..egyik nap cseréltem egy c-max TDCi-ben kb 50 ezerrel ezelőtt volt olajcseréje (barbárok)..a forró motorból is csak úgy folyott ki az olaj, mint valami híg zsír, annyira tele volt az olaj korommal....
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 17:44:53 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 17:31:47 »

erről valami vélemény: http://www.gunk.hu/5w-30/mobil-special-v-5w-30.html
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 17:34:35 »

Ervin.Nos.A magasnyomású csövek jók,az AC jó,ki lett cserélve a főt.helyzeterzekelő,de még nem indul.Azaz be sem indul.Pörget frankón,de ennyi.Sőt a csövek sincsenek berágódva,amit említettél.A kérdésem,h van-e egyéb ötleted?
Így látatlanba, már elég nehéz okosat mondani....porlasztók tetején a hollandereket lazítsátok fel, és nézzétek meg, hogy indítózáskor nyomja-e mind a 4 porlasztónál a gázolajat.Ha igen, és mégsem indul, akkor rossz időben fecskendez. Ennek két oka lehet..adagoló, vagy vezérlés.
Ha először nem nyomja, de utána megjelenik az anyag (önindítózás közben), akkor ha visszahúzod a hollandereket már indulni fog.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 17:39:55 »

Ez jó! Termék neve mellett: MOBIL SPECIAL V 5W-30....de a viszkozitásnál 5W-40, meg a képen is  hehe
Ez jó minőség, de szerintem a gyáritól csak drágábbat kapni, de jobbat nem nagyon.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 17:51:22 »

Így látatlanba, már elég nehéz okosat mondani....porlasztók tetején a hollandereket lazítsátok fel, és nézzétek meg, hogy indítózáskor nyomja-e mind a 4 porlasztónál a gázolajat.Ha igen, és mégsem indul, akkor rossz időben fecskendez. Ennek két oka lehet..adagoló, vagy vezérlés.
Ha először nem nyomja, de utána megjelenik az anyag (önindítózás közben), akkor ha visszahúzod a hollandereket már indulni fog.
Mind a 4 hollandert fellazítottuk és úgy csináltuk,ahogy leírtad és jött a gázolaj mind a 4 magasnyom.csőből,amikor indítóztam.azaz levettük a csöveket is és úgy is indítoztunk és kellemesen jött a go.De nem indul rinya Undecided
Akkor rossz időben fecskendez,azt mondod?  taps hurrá szomoru1
És egy ilyen adagolós téma mennyibe kerülhet,ha az a baja???(csak,hogy mennyire kezdjek el gyűjteni erre)
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 17:53:20 írta oli23 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 17:52:54 »

Ez jó! Termék neve mellett: MOBIL SPECIAL V 5W-30....de a viszkozitásnál 5W-40, meg a képen is  hehe
Ez jó minőség, de szerintem a gyáritól csak drágábbat kapni, de jobbat nem nagyon.. wave

tényleg vigyor3 én csak a nevét néztem, abban még az van írva, ami nekünk kell.ezekkel a gyári olajakkal már egyszer megszívtuk(gm olaj), azóta nem kell.

előzőleg megvettük a castrol olajat, 14eft volt a 7l. amit tartalékba vettünk 1l-t utána önteni, még ki sem kellett bontani, pedig 13ekm van az olajban!!!

inkább veszem kicsit drágábban, de az legyen jó.

melyik szabvány kell a di motorokba??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 18:06:33 »

Bunyek!!! végül beletetted az ENEOS olajat??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 18:17:45 »

skacok tapasztalatból mondom Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 a tuti bele. olyan csendben jár majd a motorotok tőle hogy azt hiszitek kicserélték. a 30 as melegoldali viszkozitás tök felesleges, tapasztalatbol mondom hogy pl fókánál tartós 150 nél olyan szépen leesik az olajnyomás mert elhígul a motorolaj hogy énis csak lestem...eddig Q8 techno 5w30 al jártam de most az Edge TD vel olyan lágy a hangja mintha motort cseréltem volna. higegen és melegen is. 3000km nél járok eddig most kezd kicsit hangosodni. 10 ezrenként cserélem amugy.
Oli!
kapd le az adagoló tetejéröl az elektronikát, alatta szalagkábellel van egy IWZ szenzornak nevezett kütyü. nézd meg kotyog-e a helyén. ha igen akkor megvan a hiba, nyertél egy adagolófelujitást...
Bunyek!
mennyi lehet a km a csucsokban? ultrahangos tisztitás és beállitás után nem tetted vissza hogy változott e valamit???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 18:32:11 »

skacok tapasztalatból mondom Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 a tuti bele. olyan csendben jár majd a motorotok tőle hogy azt hiszitek kicserélték. a 30 as melegoldali viszkozitás tök felesleges, tapasztalatbol mondom hogy pl fókánál tartós 150 nél olyan szépen leesik az olajnyomás mert elhígul a motorolaj hogy énis csak lestem...eddig Q8 techno 5w30 al jártam de most az Edge TD vel olyan lágy a hangja mintha motort cseréltem volna. higegen és melegen is. 3000km nél járok eddig most kezd kicsit hangosodni. 10 ezrenként cserélem amugy.
az a castrol vw pd motorokba való!! amikor a szerelő hozta az olajat, akkor olyan került bele, igaz a mienkbe 10w40-es ment. tény hogy olcsóbb volt,de ~8ekm után kivettük belőle, mert nem abba való, és ez nagyon hallatszott a hangján is.


0w30-asról valami vélemény??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 19:56:23 »


Ez jó minőség, de szerintem a gyáritól csak drágábbat kapni, de jobbat nem nagyon.. wave


na azaz amit többet soha nem teszek bele, nézd már meg milyen okádék fekete az olaj tőle, és kerreg mint a xar...
Mobil1 volt a legjobb nálam eddig és az ennyire rittyós fekete sose volt....de most japán olajat fogok beletenni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 19:58:17 »

na azaz amit többet soha nem teszek bele, nézd már meg milyen okádék fekete az olaj tőle, és kerreg mint a xar...
Mobil1 volt a legjobb nálam eddig és az ennyire rittyós fekete sose volt....de most japán olajat fogok beletenni.
nekem már nem is válaszolsz?? csak nem megsértődtél??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 19:58:57 »

mivel többen kérdeztétek kb 200.000km van a csúcsokban
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:00:13 »

mivel többen kérdeztétek kb 200.000km van a csúcsokban
a műszeregységedben, amit elhoztam, abban 164ekm vanm ha ez segít a pontosabb meghatározásban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:01:11 »

Bunyek!!! végül beletetted az ENEOS olajat??

az megy bele most januárban majd.....van mobil1 attól függ melyikre kapok nagyobb kedvezményt  eplus2
http://www.szakalmetal.eu/Termekismerteto/ENEOS_Premium_Hyper_5W30.html
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:02:39 »

mivel többen kérdeztétek kb 200.000km van a csúcsokban

Nekem is ennyi  körül vagy még több van benne.
Akkor ez lehet a hidegen kicsit nehezen indulás oka?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:03:00 »

az megy bele most januárban majd.....van mobil1 attól függ melyikre kapok nagyobb kedvezményt  eplus2
http://www.szakalmetal.eu/Termekismerteto/ENEOS_Premium_Hyper_5W30.html

nekem csak bárdi -40% van eplus2

nekem szerintem ilyen lesz most benne(meg kell kérdezni, hogy tudnak-e ilyet szerezni): http://www.gunk.hu/5w-30/mobil-special-v-5w-30.html szerinted??

ci-ből di szerinted megoldható??
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 20:05:14 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:04:11 »

a műszeregységedben, amit elhoztam, abban 164ekm vanm ha ez segít a pontosabb meghatározásban

az volt az eredeti óra...mostaniba 120.000 van    eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:18:17 »

tényleg vigyor3 én csak a nevét néztem, abban még az van írva, ami nekünk kell.ezekkel a gyári olajakkal már egyszer megszívtuk(gm olaj), azóta nem kell.

előzőleg megvettük a castrol olajat, 14eft volt a 7l. amit tartalékba vettünk 1l-t utána önteni, még ki sem kellett bontani, pedig 13ekm van az olajban!!!

inkább veszem kicsit drágábban, de az legyen jó.

melyik szabvány kell a di motorokba??
A1/B1
Szerintem nagyon jó minőségű a ford gyári olaja 250 ezer van az autómban mindig az volt benn, és az is lesz, mert egy deka olajat nem eszik, és a mai napig mindig pöccre indul, és semmi füst, semilyen színű...
Ha annyira sz@r lenne, ne hogy már top állapotban legyen egy 250 ezres motor. Vacak olajtól már jelentkeznének a kopás tünetei. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:25:53 »

A1/B1
Szerintem nagyon jó minőségű a ford gyári olaja 250 ezer van az autómban mindig az volt benn, és az is lesz, mert egy deka olajat nem eszik, és a mai napig mindig pöccre indul, és semmi füst, semilyen színű...
Ha annyira sz@r lenne, ne hogy már top állapotban legyen egy 250 ezres motor. Vacak olajtól már jelentkeznének a kopás tünetei. Wink
közben voltam kint, a Castrol Magnatec 5W30 A1-en ezek vannak:
ford wss-m2c913-a; wss-m2c913-b; wss-m2c913-c

szóval amin ezek közül valamelyik rajta van, az jó bele(ha jól gondolom)??

FORD WSS M2C 917-A. ez jó a di-be??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:28:50 »

nekem csak bárdi -40% van eplus2

ci-ből di szerinted megoldható??

40% az jó...

ci-ből di?  mindent lehet, pénz kérdése minden...de jobban jársz veszel egy di-t.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:34:08 »

közben voltam kint, a Castrol Magnatec 5W30 A1-en ezek vannak:
ford wss-m2c913-a; wss-m2c913-b; wss-m2c913-c

szóval amin ezek közül valamelyik rajta van, az jó bele(ha jól gondolom)??

FORD WSS M2C 917-A. ez jó a di-be??
Az a Castrol Magnatec 5W30 A1 való a Di-be is.....valószínűleg ez van a fordos dobozban is..ugyanis gyártó: Castrol EU.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:37:59 »

40% az jó...

ci-ből di?  mindent lehet, pénz kérdése minden...de jobban jársz veszel egy di-t.
elsősorban di lenne jó, mostmár a kombi sem annyira fontos kritérium, majd kiderül, hogy mi lesz vigyor3, el van mentve egy pár könyvjelzőként
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:49:49 »

Mind a 4 hollandert fellazítottuk és úgy csináltuk,ahogy leírtad és jött a gázolaj mind a 4 magasnyom.csőből,amikor indítóztam.azaz levettük a csöveket is és úgy is indítoztunk és kellemesen jött a go.De nem indul rinya Undecided
Akkor rossz időben fecskendez,azt mondod?  taps hurrá szomoru1
És egy ilyen adagolós téma mennyibe kerülhet,ha az a baja???(csak,hogy mennyire kezdjek el gyűjteni erre)
Szia!
Csak azért nem írom, hogy vidd el egy normális szervízbe, mert írtad, hogy Angliában vagy...na ott két olyan kiruccanás árából egy olyan mondeot kapsz mint amilyened most van.. vigyor3
Ha tényleg ilyen komolyabb baja van, a javíttatása többe kerül ott kint, mintha választasz egy másikat...Ezt meg eladod egy honfitársadnak, aki ilyenek behozatalával foglalkozik.  vigyor3
Talán így buksz a legkevesebbet.. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:57:15 »

akkor nekem is simán lehet vmelyik csucs a bibi igy 233 ezer táján...tekintve főleg hogy az autó kitudja meddig kb sárral ment amig rá nem jöttem, majdnem hazavágta a jóságos VP-t is...
ok hogy a fordos szabvány A1B1 de engem valahogy nem érdekel. Mióta beleraktam olyan gyönyörüen jár hogy némelyik CI elbujhat mellette. Nem eszik többet vele. Hiába az A1B1 a szupertakarékos szabány. kamu. Az én olajam 10 ezer után mesze nem fekete, mióta le van dugózva az EGR. Igen amugy az Edge TD irják a PD-k be is...és lám azis egy dieselmotor  Wink
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:59:49 »

Szia!
Csak azért nem írom, hogy vidd el egy normális szervízbe, mert írtad, hogy Angliában vagy...na ott két olyan kiruccanás árából egy olyan mondeot kapsz mint amilyened most van.. vigyor3
Ha tényleg ilyen komolyabb baja van, a javíttatása többe kerül ott kint, mintha választasz egy másikat...Ezt meg eladod egy honfitársadnak, aki ilyenek behozatalával foglalkozik.  vigyor3
Talán így buksz a legkevesebbet.. szomoru1
Nagyon rendes vagy,hogy segítesz nekem.A jövő csütörtököt még azért megvárom,mert már barromi kiváncsi vagyok,h mi a baja.Talán még egy adagolóba-amit,ha jól nézek itt akkor diesel injector pump-nak hívnak-beinvesztálok kb 200 font körül van.De jó lenne,ha már megtudnám mi a baja,mert ez a bizonytalanság megőrít.
Szerinted jól néztem/értelmeztem:Diesel injector pump=adagolo
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:12:33 »

Nagyon rendes vagy,hogy segítesz nekem.A jövő csütörtököt még azért megvárom,mert már barromi kiváncsi vagyok,h mi a baja.Talán még egy adagolóba-amit,ha jól nézek itt akkor diesel injector pump-nak hívnak-beinvesztálok kb 200 font körül van.De jó lenne,ha már megtudnám mi a baja,mert ez a bizonytalanság megőrít.
Szerinted jól néztem/értelmeztem:Diesel injector pump=adagolo
bontottan kb ennyi az ára, szóval akár ez is lehet vigyor3, de egy kép alapján pontosabban meg tudjuk mondani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:13:51 »

akkor nekem is simán lehet vmelyik csucs a bibi igy 233 ezer táján...tekintve főleg hogy az autó kitudja meddig kb sárral ment amig rá nem jöttem, majdnem hazavágta a jóságos VP-t is...
ok hogy a fordos szabvány A1B1 de engem valahogy nem érdekel. Mióta beleraktam olyan gyönyörüen jár hogy némelyik CI elbujhat mellette. Nem eszik többet vele. Hiába az A1B1 a szupertakarékos szabány. kamu. Az én olajam 10 ezer után mesze nem fekete, mióta le van dugózva az EGR. Igen amugy az Edge TD irják a PD-k be is...és lám azis egy dieselmotor  Wink
Bunyeknek hamarabb lesz olajcsere, kíváncsi vagyok a japán olajra...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:23:21 »

bontottan kb ennyi az ára, szóval akár ez is lehet vigyor3, de egy kép alapján pontosabban meg tudjuk mondani
Milyen kepet keszitsek?Es mirol?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:33:02 »

Milyen kepet keszitsek?Es mirol?
arról kéne egy kép, amit te adagolónak gondolsz, hogy meg tudjunk erősíteni ebben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:38:55 »

Nagyon rendes vagy,hogy segítesz nekem.A jövő csütörtököt még azért megvárom,mert már barromi kiváncsi vagyok,h mi a baja.Talán még egy adagolóba-amit,ha jól nézek itt akkor diesel injector pump-nak hívnak-beinvesztálok kb 200 font körül van.De jó lenne,ha már megtudnám mi a baja,mert ez a bizonytalanság megőrít.
Szerinted jól néztem/értelmeztem:Diesel injector pump=adagolo
Na erre már én is kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a megoldás.. Roll Eyes Huh?
Igen az jelenthet adagolót. A lényeg, hogy bosch VP30-as legyen (90LE a géped)
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 21:44:22 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:44:59 »

kicsit amatőr a kérdés, de úgy néz ki kitudták cserélni az izzító gyertyákat, de a hideg indítás nem tetszik  nekem, hogy van az a szikráztatós téma? azt tudom, hogy a gyertya végéről  le köll szedni a piros vezetéket... és akkor mit hová tegyek, köszi, sanyi  coolsmiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:55:32 »

kicsit amatőr a kérdés, de úgy néz ki kitudták cserélni az izzító gyertyákat, de a hideg indítás nem tetszik  nekem, hogy van az a szikráztatós téma? azt tudom, hogy a gyertya végéről  le köll szedni a piros vezetéket... és akkor mit hová tegyek, köszi, sanyi  coolsmiley
utána az aksiról viszel dróton oda pozitívat, oda érinted egyessével az izzítók végéhez(oda ahonnan levetted a piros vastag madzagot), amelyik szikrázik, az elvileg jó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:58:01 »

köszike
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:58:50 »

köszike
csak óvatosan, a blokkhoz lehetőleg ne érj vele, mert szépet fog szikrázni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 22:02:00 »

Na erre már én is kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a megoldás.. Roll Eyes Huh?
Igen az jelenthet adagolót. A lényeg, hogy bosch VP30-as legyen (90LE a géped)
worship
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 22:10:59 »

csak óvatosan, a blokkhoz lehetőleg ne érj vele, mert szépet fog szikrázni nyes
húúú akkor ezt még kora reggel köll, piázás előtt...   pias pias

Ja amúgy ha nem találkoznánk BUÉK mindenkinek
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 22:14:05 »

akkor nekem is simán lehet vmelyik csucs a bibi igy 233 ezer táján...tekintve főleg hogy az autó kitudja meddig kb sárral ment amig rá nem jöttem, majdnem hazavágta a jóságos VP-t is...
ok hogy a fordos szabvány A1B1 de engem valahogy nem érdekel. Mióta beleraktam olyan gyönyörüen jár hogy némelyik CI elbujhat mellette. Nem eszik többet vele. Hiába az A1B1 a szupertakarékos szabány. kamu. Az én olajam 10 ezer után mesze nem fekete, mióta le van dugózva az EGR. Igen amugy az Edge TD irják a PD-k be is...és lám azis egy dieselmotor  Wink
De miért baj az, ha az ember olyat rak bele, ami elő van írva.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2010.12.31 péntek, 05:17:08 »

Jó reggelt Urak!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy mi lehet annak az oka, hogy gyorsításkor ráz az autó? Olyan szinten, hogy a jobb első ajtókárpit is zörögni kezd. Ha finoman gyorsítok akkor semmi gond.
Ötlet?
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
kishosszu
Vendég
« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2010.12.31 péntek, 07:15:06 »

Egy kis segitségre lenne szülségem,2.0 mk3 tddi mondi kombim van ,1-2-het jimi elkezdet szagatni de csak akor ha tartom vele a sebeséget ha huzatom megy ahogy kel.
Füstöl is rendesen szerintem sokat is eszik!
üzem anyag szürő levegő szürő cserélve!
lehet hogy egr probléma?
Gondoltam meg kérdezek pár okos embert mielőtt piszkálom!
Diag szerint minden oké.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2010.12.31 péntek, 07:21:50 »

Egy kis segitségre lenne szülségem,2.0 mk3 tddi mondi kombim van ,1-2-het jimi elkezdet szagatni de csak akor ha tartom vele a sebeséget ha huzatom megy ahogy kel.
Füstöl is rendesen szerintem sokat is eszik!
üzem anyag szürő levegő szürő cserélve!
lehet hogy egr probléma?
Gondoltam meg kérdezek pár okos embert mielőtt piszkálom!
Diag szerint minden oké.


Szia!

Egy dolgot nézz meg szerintem: A turbótól a szívókamráig kövesd végig a feltöltött levegőrendszer csövezéseit, bilincseit. Olajnyomokat kellene keresned, mert a megnőtt fogyasztás és füstölés utalhat tömörtelenségre, ahol elszökök a turbó levegője, ha erősen felnyílik egy gumicső akkor már teljesítmény vesztésed is lesz és fütyülő kifújó hang is kísérheti.
Ez még nem orvosolhatja az összes hibád, de ezzel érdemes kezdened, hogy ennek a lehetőségét kizárod.
Naplózva
kishosszu
Vendég
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2010.12.31 péntek, 07:25:29 »

Szia!

Egy dolgot nézz meg szerintem: A turbótól a szívókamráig kövesd végig a feltöltött levegőrendszer csövezéseit, bilincseit. Olajnyomokat kellene keresned, mert a megnőtt fogyasztás és füstölés utalhat tömörtelenségre, ahol elszökök a turbó levegője, ha erősen felnyílik egy gumicső akkor már teljesítmény vesztésed is lesz és fütyülő kifújó hang is kísérheti.
Ez még nem orvosolhatja az összes hibád, de ezzel érdemes kezdened, hogy ennek a lehetőségét kizárod.

Köszi meg skubizom,kezd nem tetszeni ez a gép!
Naplózva
kishosszu
Vendég
« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2010.12.31 péntek, 08:06:30 »

Köszi meg skubizom,kezd nem tetszeni ez a gép!

Lehet hogy igazad lett találtam egy vastag csövet ami elég oilos volt huztam a bilincsen majd ki derül mit csináltam!
Kösz a tipet!!!!!!

És természetesen nagyon boldog ujévet mindenkinek!
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2010.12.31 péntek, 08:56:41 »

Jó reggelt Urak!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy mi lehet annak az oka, hogy gyorsításkor ráz az autó? Olyan szinten, hogy a jobb első ajtókárpit is zörögni kezd. Ha finoman gyorsítok akkor semmi gond.
Ötlet?


1. Ferde gumi/felni
2. motortarto bak (a motor alatt 8-as formaju)
3. feltengely kopasa

Arban novekvo sorrendben irtam
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2010.12.31 péntek, 09:11:39 »

Lehet hogy igazad lett találtam egy vastag csövet ami elég oilos volt huztam a bilincsen majd ki derül mit csináltam!
Kösz a tipet!!!!!!

És természetesen nagyon boldog ujévet mindenkinek!

Azt a gumicsövet nézd meg alaposabban, mert lehet, hogy nem csak a bilincsnél szökik a levegőd, hanem kirepedt maga a cső. Ezt akkor látod rendesen ha megnyomkodod egy kicsit és figyeled, hogy nincs-e repedés felnyílás a felületeken. Töröld tisztára és ha újra megjelenik az olajnyom akkor még keresned kell tovább.
Naplózva
kishosszu
Vendég
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2010.12.31 péntek, 09:58:53 »

Azt a gumicsövet nézd meg alaposabban, mert lehet, hogy nem csak a bilincsnél szökik a levegőd, hanem kirepedt maga a cső. Ezt akkor látod rendesen ha megnyomkodod egy kicsit és figyeled, hogy nincs-e repedés felnyílás a felületeken. Töröld tisztára és ha újra megjelenik az olajnyom akkor még keresned kell tovább.

Most értem haza még rosszab let
iszonyatosan rángat!!!!!!!!!!! szomoru1 szomoru1
Naplózva
kishosszu
Vendég
« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2010.12.31 péntek, 10:11:53 »

Most értem haza még rosszab let
iszonyatosan rángat!!!!!!!!!!! szomoru1 szomoru1

Akkora repedés van a cső alján mint egy harc edzet ku...án
Naplózva
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.