Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:55:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
58
59
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5103023 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2550 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 16:38:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.30 csütörtök, 15:09:50
Kiszedtem és bevizsgáltattam a porlasztókat....
Hát 3 elég nehezen jött ki,bevolt gyógyulva 1 pedig simán kijött. Már akkor láttam rajtuk hogy elég xarul néznek ki.
Bosch-nál megnéztük őket 1 jónak tünt, de 3 az nem, ultrahangos tisztitóba betettük és kilettek tisztitva, 1 jobb lett de kettő nem igazán....ugyhogy mind a 4-et cseréltetni fogom nem szórakozok....
Mikor látták ki vagyok(meg ügyfél is ugye,de telefonba nem mondtam a kis telefonkezelő hölgynek
), góré nemis engedte hogy fizessek valamit.
Na akkor megvan a baja...emlékszel mit győzködtelek, hogy hagyd már a levegősödés keresését...
Most újra tutter lesz a géped!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 17:06:54 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2551 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 17:05:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.30 csütörtök, 15:09:50
Kiszedtem és bevizsgáltattam a porlasztókat....
Hát 3 elég nehezen jött ki,bevolt gyógyulva 1 pedig simán kijött. Már akkor láttam rajtuk hogy elég xarul néznek ki.
Bosch-nál megnéztük őket 1 jónak tünt, de 3 az nem, ultrahangos tisztitóba betettük és kilettek tisztitva, 1 jobb lett de kettő nem igazán....ugyhogy mind a 4-et cseréltetni fogom nem szórakozok....
Mikor látták ki vagyok(meg ügyfél is ugye,de telefonba nem mondtam a kis telefonkezelő hölgynek
), góré nemis engedte hogy fizessek valamit
Hány km van a csúcsokban?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2552 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 17:11:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.30 csütörtök, 15:39:58
bunyek!! te emleggetél valamilyen minőségi olajat it nemrég, végül olyat tettél bele??
a regi olaj elmeletileg elvekonyodik egy ido utan es azert kerreg jobban a motor.
Utolso olajcserenel en is meglepodve tapasztaltam hogy megszunt a kerreges. lehet hogy csak az elso inditasnal.... Most mar ugyanugy kerreg 1000 km utan.
Naplózva
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2553 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 17:19:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.25 szombat, 20:21:31
Első körben cserélj gázolajszűrőt, majd nézd meg hogy működik e az AC pumpa!!(A szűrő előtti nyomóoldali csövön nyomással dőlni kell a gázolajnak, amikor ráindítózol-gyújtás nem elég indítózni kell!!!!) Mond meg a szerelődnek, hogy ezt nézze meg előszöz, mert volt már olyan akivel elhitették, hogy ezekben nincs AC és jó nagy baj lett belőle..
Ez ilyen résolajcsöves levegős izékre nem kényes, persze azt is meg kell majd valamikor csinálni, de az a működését nem zavarja!
Ervin.Nos.A magasnyomású csövek jók,az AC jó,ki lett cserélve a főt.helyzeterzekelő,de még nem indul.Azaz be sem indul.Pörget frankón,de ennyi.Sőt a csövek sincsenek berágódva,amit említettél.A kérdésem,h van-e egyéb ötleted?
Ja,és levette a szerelő a légszűrő burkolatot és öntött bele hidegindítót,akkor volt,h elkapta be is indult,de olyan szelep hangja volt,h majd megőrültem.Aztán pár másodperc után le is állt a motor.Neki ötlete nincs több,elvontatjuk a helyi Ford szervízbe jövő csütörtökre lett is időpont.És ott ráteszik majd egy Ford műszerre 20 ezerért.
Azért meghallgatnék pár tanácsot ,hozzászólást az ügyhöz. Köszi nektek!!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 17:26:41 írta oli23
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2554 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 17:20:22 »
Idézetet írta: dieselbee - 2010.12.30 csütörtök, 17:11:35
a regi olaj elmeletileg elvekonyodik egy ido utan es azert kerreg jobban a motor.
Utolso olajcserenel en is meglepodve tapasztaltam hogy megszunt a kerreges. lehet hogy csak az elso inditasnal.... Most mar ugyanugy kerreg 1000 km utan.
Nem inkább elvastagodik (égéstermékkel telítődik)..egyik nap cseréltem egy c-max TDCi-ben kb 50 ezerrel ezelőtt volt olajcseréje (barbárok)..a forró motorból is csak úgy folyott ki az olaj, mint valami híg zsír, annyira tele volt az olaj korommal....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 17:44:53 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2555 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 17:31:47 »
erről valami vélemény:
http://www.gunk.hu/5w-30/mobil-special-v-5w-30.html
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2556 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 17:34:35 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.30 csütörtök, 17:19:56
Ervin.Nos.A magasnyomású csövek jók,az AC jó,ki lett cserélve a főt.helyzeterzekelő,de még nem indul.Azaz be sem indul.Pörget frankón,de ennyi.Sőt a csövek sincsenek berágódva,amit említettél.A kérdésem,h van-e egyéb ötleted?
Így látatlanba, már elég nehéz okosat mondani....porlasztók tetején a hollandereket lazítsátok fel, és nézzétek meg, hogy indítózáskor nyomja-e mind a 4 porlasztónál a gázolajat.Ha igen, és mégsem indul, akkor rossz időben fecskendez. Ennek két oka lehet..adagoló, vagy vezérlés.
Ha először nem nyomja, de utána megjelenik az anyag (önindítózás közben), akkor ha visszahúzod a hollandereket már indulni fog.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2557 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 17:39:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.30 csütörtök, 17:31:47
erről valami vélemény:
http://www.gunk.hu/5w-30/mobil-special-v-5w-30.html
Ez jó! Termék neve mellett: MOBIL SPECIAL V 5W-30....de a viszkozitásnál 5W-40, meg a képen is
Ez jó minőség, de szerintem a gyáritól csak drágábbat kapni, de jobbat nem nagyon..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2558 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 17:51:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.30 csütörtök, 17:34:35
Így látatlanba, már elég nehéz okosat mondani....porlasztók tetején a hollandereket lazítsátok fel, és nézzétek meg, hogy indítózáskor nyomja-e mind a 4 porlasztónál a gázolajat.Ha igen, és mégsem indul, akkor rossz időben fecskendez. Ennek két oka lehet..adagoló, vagy vezérlés.
Ha először nem nyomja, de utána megjelenik az anyag (önindítózás közben), akkor ha visszahúzod a hollandereket már indulni fog.
Mind a 4 hollandert fellazítottuk és úgy csináltuk,ahogy leírtad és jött a gázolaj mind a 4 magasnyom.csőből,amikor indítóztam.azaz levettük a csöveket is és úgy is indítoztunk és kellemesen jött a go.De nem indul
Akkor rossz időben fecskendez,azt mondod?
hurrá
És egy ilyen adagolós téma mennyibe kerülhet,ha az a baja???(csak,hogy mennyire kezdjek el gyűjteni erre)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 17:53:20 írta oli23
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2559 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 17:52:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.30 csütörtök, 17:39:55
Ez jó! Termék neve mellett: MOBIL SPECIAL V 5W-30....de a viszkozitásnál 5W-40, meg a képen is
Ez jó minőség, de szerintem a gyáritól csak drágábbat kapni, de jobbat nem nagyon..
tényleg
én csak a nevét néztem, abban még az van írva, ami nekünk kell.ezekkel a gyári olajakkal már egyszer megszívtuk(gm olaj), azóta nem kell.
előzőleg megvettük a castrol olajat, 14eft volt a 7l. amit tartalékba vettünk 1l-t utána önteni, még ki sem kellett bontani, pedig 13ekm van az olajban!!!
inkább veszem kicsit drágábban, de az legyen jó.
melyik szabvány kell a di motorokba??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2560 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 18:06:33 »
Bunyek!!! végül beletetted az ENEOS olajat??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2561 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 18:17:45 »
skacok tapasztalatból mondom Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 a tuti bele. olyan csendben jár majd a motorotok tőle hogy azt hiszitek kicserélték. a 30 as melegoldali viszkozitás tök felesleges, tapasztalatbol mondom hogy pl fókánál tartós 150 nél olyan szépen leesik az olajnyomás mert elhígul a motorolaj hogy énis csak lestem...eddig Q8 techno 5w30 al jártam de most az Edge TD vel olyan lágy a hangja mintha motort cseréltem volna. higegen és melegen is. 3000km nél járok eddig most kezd kicsit hangosodni. 10 ezrenként cserélem amugy.
Oli!
kapd le az adagoló tetejéröl az elektronikát, alatta szalagkábellel van egy IWZ szenzornak nevezett kütyü. nézd meg kotyog-e a helyén. ha igen akkor megvan a hiba, nyertél egy adagolófelujitást...
Bunyek!
mennyi lehet a km a csucsokban? ultrahangos tisztitás és beállitás után nem tetted vissza hogy változott e valamit???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2562 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 18:32:11 »
Idézetet írta: henki - 2010.12.30 csütörtök, 18:17:45
skacok tapasztalatból mondom Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 a tuti bele. olyan csendben jár majd a motorotok tőle hogy azt hiszitek kicserélték. a 30 as melegoldali viszkozitás tök felesleges, tapasztalatbol mondom hogy pl fókánál tartós 150 nél olyan szépen leesik az olajnyomás mert elhígul a motorolaj hogy énis csak lestem...eddig Q8 techno 5w30 al jártam de most az Edge TD vel olyan lágy a hangja mintha motort cseréltem volna. higegen és melegen is. 3000km nél járok eddig most kezd kicsit hangosodni. 10 ezrenként cserélem amugy.
az a castrol vw pd motorokba való!! amikor a szerelő hozta az olajat, akkor olyan került bele, igaz a mienkbe 10w40-es ment. tény hogy olcsóbb volt,de ~8ekm után kivettük belőle, mert nem abba való, és ez nagyon hallatszott a hangján is.
0w30-asról valami vélemény??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2563 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 19:56:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.30 csütörtök, 17:39:55
Ez jó minőség, de szerintem a gyáritól csak drágábbat kapni, de jobbat nem nagyon..
na azaz amit többet soha nem teszek bele, nézd már meg milyen okádék fekete az olaj tőle, és kerreg mint a xar...
Mobil1 volt a legjobb nálam eddig és az ennyire rittyós fekete sose volt....de most japán olajat fogok beletenni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2564 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 19:58:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.30 csütörtök, 19:56:23
na azaz amit többet soha nem teszek bele, nézd már meg milyen okádék fekete az olaj tőle, és kerreg mint a xar...
Mobil1 volt a legjobb nálam eddig és az ennyire rittyós fekete sose volt....de most japán olajat fogok beletenni.
nekem már nem is válaszolsz?? csak nem megsértődtél??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2565 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 19:58:57 »
mivel többen kérdeztétek kb 200.000km van a csúcsokban
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2566 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:00:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.30 csütörtök, 19:58:57
mivel többen kérdeztétek kb 200.000km van a csúcsokban
a műszeregységedben, amit elhoztam, abban 164ekm vanm ha ez segít a pontosabb meghatározásban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2567 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:01:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.30 csütörtök, 18:06:33
Bunyek!!! végül beletetted az ENEOS olajat??
az megy bele most januárban majd.....van mobil1 attól függ melyikre kapok nagyobb kedvezményt
http://www.szakalmetal.eu/Termekismerteto/ENEOS_Premium_Hyper_5W30.html
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2568 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:02:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.30 csütörtök, 19:58:57
mivel többen kérdeztétek kb 200.000km van a csúcsokban
Nekem is ennyi körül vagy még több van benne.
Akkor ez lehet a hidegen kicsit nehezen indulás oka?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2569 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:03:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.30 csütörtök, 20:01:11
az megy bele most januárban majd.....van mobil1 attól függ melyikre kapok nagyobb kedvezményt
http://www.szakalmetal.eu/Termekismerteto/ENEOS_Premium_Hyper_5W30.html
nekem csak bárdi -40% van
nekem szerintem ilyen lesz most benne(meg kell kérdezni, hogy tudnak-e ilyet szerezni):
http://www.gunk.hu/5w-30/mobil-special-v-5w-30.html
szerinted??
ci-ből di szerinted megoldható??
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 20:05:14 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2570 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:04:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.30 csütörtök, 20:00:13
a műszeregységedben, amit elhoztam, abban 164ekm vanm ha ez segít a pontosabb meghatározásban
az volt az eredeti óra...mostaniba 120.000 van
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2571 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:18:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.30 csütörtök, 17:52:54
tényleg
én csak a nevét néztem, abban még az van írva, ami nekünk kell.ezekkel a gyári olajakkal már egyszer megszívtuk(gm olaj), azóta nem kell.
előzőleg megvettük a castrol olajat, 14eft volt a 7l. amit tartalékba vettünk 1l-t utána önteni, még ki sem kellett bontani, pedig 13ekm van az olajban!!!
inkább veszem kicsit drágábban, de az legyen jó.
melyik szabvány kell a di motorokba??
A1/B1
Szerintem nagyon jó minőségű a ford gyári olaja 250 ezer van az autómban mindig az volt benn, és az is lesz, mert egy deka olajat nem eszik, és a mai napig mindig pöccre indul, és semmi füst, semilyen színű...
Ha annyira sz@r lenne, ne hogy már top állapotban legyen egy 250 ezres motor. Vacak olajtól már jelentkeznének a kopás tünetei.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2572 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:25:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.30 csütörtök, 20:18:17
A1/B1
Szerintem nagyon jó minőségű a ford gyári olaja 250 ezer van az autómban mindig az volt benn, és az is lesz, mert egy deka olajat nem eszik, és a mai napig mindig pöccre indul, és semmi füst, semilyen színű...
Ha annyira sz@r lenne, ne hogy már top állapotban legyen egy 250 ezres motor. Vacak olajtól már jelentkeznének a kopás tünetei.
közben voltam kint, a Castrol Magnatec 5W30 A1-en ezek vannak:
ford wss-m2c913-a; wss-m2c913-b; wss-m2c913-c
szóval amin ezek közül valamelyik rajta van, az jó bele(ha jól gondolom)??
FORD WSS M2C 917-A. ez jó a di-be??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2573 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:28:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.30 csütörtök, 20:03:00
nekem csak bárdi -40% van
ci-ből di szerinted megoldható??
40% az jó...
ci-ből di? mindent lehet, pénz kérdése minden...de jobban jársz veszel egy di-t.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2574 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:34:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.30 csütörtök, 20:25:53
közben voltam kint, a Castrol Magnatec 5W30 A1-en ezek vannak:
ford wss-m2c913-a; wss-m2c913-b; wss-m2c913-c
szóval amin ezek közül valamelyik rajta van, az jó bele(ha jól gondolom)??
FORD WSS M2C 917-A. ez jó a di-be??
Az a Castrol Magnatec 5W30 A1 való a Di-be is.....valószínűleg ez van a fordos dobozban is..ugyanis gyártó: Castrol EU.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2575 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:37:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.30 csütörtök, 20:28:50
40% az jó...
ci-ből di? mindent lehet, pénz kérdése minden...de jobban jársz veszel egy di-t.
elsősorban di lenne jó, mostmár a kombi sem annyira fontos kritérium, majd kiderül, hogy mi lesz
, el van mentve egy pár könyvjelzőként
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2576 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:49:49 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.30 csütörtök, 17:51:22
Mind a 4 hollandert fellazítottuk és úgy csináltuk,ahogy leírtad és jött a gázolaj mind a 4 magasnyom.csőből,amikor indítóztam.azaz levettük a csöveket is és úgy is indítoztunk és kellemesen jött a go.De nem indul
Akkor rossz időben fecskendez,azt mondod?
hurrá
És egy ilyen adagolós téma mennyibe kerülhet,ha az a baja???(csak,hogy mennyire kezdjek el gyűjteni erre)
Szia!
Csak azért nem írom, hogy vidd el egy normális szervízbe, mert írtad, hogy Angliában vagy...na ott két olyan kiruccanás árából egy olyan mondeot kapsz mint amilyened most van..
Ha tényleg ilyen komolyabb baja van, a javíttatása többe kerül ott kint, mintha választasz egy másikat...Ezt meg eladod egy honfitársadnak, aki ilyenek behozatalával foglalkozik.
Talán így buksz a legkevesebbet..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2577 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:57:15 »
akkor nekem is simán lehet vmelyik csucs a bibi igy 233 ezer táján...tekintve főleg hogy az autó kitudja meddig kb sárral ment amig rá nem jöttem, majdnem hazavágta a jóságos VP-t is...
ok hogy a fordos szabvány A1B1 de engem valahogy nem érdekel. Mióta beleraktam olyan gyönyörüen jár hogy némelyik CI elbujhat mellette. Nem eszik többet vele. Hiába az A1B1 a szupertakarékos szabány. kamu. Az én olajam 10 ezer után mesze nem fekete, mióta le van dugózva az EGR. Igen amugy az Edge TD irják a PD-k be is...és lám azis egy dieselmotor
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2578 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:59:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.30 csütörtök, 20:49:49
Szia!
Csak azért nem írom, hogy vidd el egy normális szervízbe, mert írtad, hogy Angliában vagy...na ott két olyan kiruccanás árából egy olyan mondeot kapsz mint amilyened most van..
Ha tényleg ilyen komolyabb baja van, a javíttatása többe kerül ott kint, mintha választasz egy másikat...Ezt meg eladod egy honfitársadnak, aki ilyenek behozatalával foglalkozik.
Talán így buksz a legkevesebbet..
Nagyon rendes vagy,hogy segítesz nekem.A jövő csütörtököt még azért megvárom,mert már barromi kiváncsi vagyok,h mi a baja.Talán még egy adagolóba-amit,ha jól nézek itt akkor diesel injector pump-nak hívnak-beinvesztálok kb 200 font körül van.De jó lenne,ha már megtudnám mi a baja,mert ez a bizonytalanság megőrít.
Szerinted jól néztem/értelmeztem:Diesel injector pump=adagolo
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2579 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:12:33 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.30 csütörtök, 20:59:49
Nagyon rendes vagy,hogy segítesz nekem.A jövő csütörtököt még azért megvárom,mert már barromi kiváncsi vagyok,h mi a baja.Talán még egy adagolóba-amit,ha jól nézek itt akkor diesel injector pump-nak hívnak-beinvesztálok kb 200 font körül van.De jó lenne,ha már megtudnám mi a baja,mert ez a bizonytalanság megőrít.
Szerinted jól néztem/értelmeztem:Diesel injector pump=adagolo
bontottan kb ennyi az ára, szóval akár ez is lehet
, de egy kép alapján pontosabban meg tudjuk mondani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2580 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:13:51 »
Idézetet írta: henki - 2010.12.30 csütörtök, 20:57:15
akkor nekem is simán lehet vmelyik csucs a bibi igy 233 ezer táján...tekintve főleg hogy az autó kitudja meddig kb sárral ment amig rá nem jöttem, majdnem hazavágta a jóságos VP-t is...
ok hogy a fordos szabvány A1B1 de engem valahogy nem érdekel. Mióta beleraktam olyan gyönyörüen jár hogy némelyik CI elbujhat mellette. Nem eszik többet vele. Hiába az A1B1 a szupertakarékos szabány. kamu. Az én olajam 10 ezer után mesze nem fekete, mióta le van dugózva az EGR. Igen amugy az Edge TD irják a PD-k be is...és lám azis egy dieselmotor
Bunyeknek hamarabb lesz olajcsere, kíváncsi vagyok a japán olajra...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2581 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:23:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.30 csütörtök, 21:12:33
bontottan kb ennyi az ára, szóval akár ez is lehet
, de egy kép alapján pontosabban meg tudjuk mondani
Milyen kepet keszitsek?Es mirol?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2582 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:33:02 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.30 csütörtök, 21:23:21
Milyen kepet keszitsek?Es mirol?
arról kéne egy kép, amit te adagolónak gondolsz, hogy meg tudjunk erősíteni ebben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2583 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:38:55 »
Idézetet írta: oli23 - 2010.12.30 csütörtök, 20:59:49
Nagyon rendes vagy,hogy segítesz nekem.A jövő csütörtököt még azért megvárom,mert már barromi kiváncsi vagyok,h mi a baja.Talán még egy adagolóba-amit,ha jól nézek itt akkor diesel injector pump-nak hívnak-beinvesztálok kb 200 font körül van.De jó lenne,ha már megtudnám mi a baja,mert ez a bizonytalanság megőrít.
Szerinted jól néztem/értelmeztem:Diesel injector pump=adagolo
Na erre már én is kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a megoldás..
Igen az jelenthet adagolót. A lényeg, hogy bosch VP30-as legyen (90LE a géped)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 21:44:22 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2584 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:44:59 »
kicsit amatőr a kérdés, de úgy néz ki kitudták cserélni az izzító gyertyákat, de a hideg indítás nem tetszik nekem, hogy van az a szikráztatós téma? azt tudom, hogy a gyertya végéről le köll szedni a piros vezetéket... és akkor mit hová tegyek, köszi, sanyi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2585 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:55:32 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.12.30 csütörtök, 21:44:59
kicsit amatőr a kérdés, de úgy néz ki kitudták cserélni az izzító gyertyákat, de a hideg indítás nem tetszik nekem, hogy van az a szikráztatós téma? azt tudom, hogy a gyertya végéről le köll szedni a piros vezetéket... és akkor mit hová tegyek, köszi, sanyi
utána az aksiról viszel dróton oda pozitívat, oda érinted egyessével az izzítók végéhez(oda ahonnan levetted a piros vastag madzagot), amelyik szikrázik, az elvileg jó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2586 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:58:01 »
köszike
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2587 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:58:50 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.12.30 csütörtök, 21:58:01
köszike
csak óvatosan, a blokkhoz lehetőleg ne érj vele, mert szépet fog szikrázni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2588 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 22:02:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.30 csütörtök, 21:38:55
Na erre már én is kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a megoldás..
Igen az jelenthet adagolót. A lényeg, hogy bosch VP30-as legyen (90LE a géped)
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2589 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 22:10:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.30 csütörtök, 21:58:50
csak óvatosan, a blokkhoz lehetőleg ne érj vele, mert szépet fog szikrázni
húúú akkor ezt még kora reggel köll, piázás előtt...
Ja amúgy ha nem találkoznánk BUÉK mindenkinek
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2590 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 22:14:05 »
Idézetet írta: henki - 2010.12.30 csütörtök, 20:57:15
akkor nekem is simán lehet vmelyik csucs a bibi igy 233 ezer táján...tekintve főleg hogy az autó kitudja meddig kb sárral ment amig rá nem jöttem, majdnem hazavágta a jóságos VP-t is...
ok hogy a fordos szabvány A1B1 de engem valahogy nem érdekel. Mióta beleraktam olyan gyönyörüen jár hogy némelyik CI elbujhat mellette. Nem eszik többet vele. Hiába az A1B1 a szupertakarékos szabány. kamu. Az én olajam 10 ezer után mesze nem fekete, mióta le van dugózva az EGR. Igen amugy az Edge TD irják a PD-k be is...és lám azis egy dieselmotor
De miért baj az, ha az ember olyat rak bele, ami elő van írva..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2591 Dátum:
2010.12.31 péntek, 05:17:08 »
Jó reggelt Urak!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy mi lehet annak az oka, hogy gyorsításkor ráz az autó? Olyan szinten, hogy a jobb első ajtókárpit is zörögni kezd. Ha finoman gyorsítok akkor semmi gond.
Ötlet?
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
kishosszu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2592 Dátum:
2010.12.31 péntek, 07:15:06 »
Egy kis segitségre lenne szülségem,2.0 mk3 tddi mondi kombim van ,1-2-het jimi elkezdet szagatni de csak akor ha tartom vele a sebeséget ha huzatom megy ahogy kel.
Füstöl is rendesen szerintem sokat is eszik!
üzem anyag szürő levegő szürő cserélve!
lehet hogy egr probléma?
Gondoltam meg kérdezek pár okos embert mielőtt piszkálom!
Diag szerint minden oké.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2593 Dátum:
2010.12.31 péntek, 07:21:50 »
Idézetet írta: kishosszu - 2010.12.31 péntek, 07:15:06
Egy kis segitségre lenne szülségem,2.0 mk3 tddi mondi kombim van ,1-2-het jimi elkezdet szagatni de csak akor ha tartom vele a sebeséget ha huzatom megy ahogy kel.
Füstöl is rendesen szerintem sokat is eszik!
üzem anyag szürő levegő szürő cserélve!
lehet hogy egr probléma?
Gondoltam meg kérdezek pár okos embert mielőtt piszkálom!
Diag szerint minden oké.
Szia!
Egy dolgot nézz meg szerintem: A turbótól a szívókamráig kövesd végig a feltöltött levegőrendszer csövezéseit, bilincseit. Olajnyomokat kellene keresned, mert a megnőtt fogyasztás és füstölés utalhat tömörtelenségre, ahol elszökök a turbó levegője, ha erősen felnyílik egy gumicső akkor már teljesítmény vesztésed is lesz és fütyülő kifújó hang is kísérheti.
Ez még nem orvosolhatja az összes hibád, de ezzel érdemes kezdened, hogy ennek a lehetőségét kizárod.
Naplózva
kishosszu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2594 Dátum:
2010.12.31 péntek, 07:25:29 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.31 péntek, 07:21:50
Szia!
Egy dolgot nézz meg szerintem: A turbótól a szívókamráig kövesd végig a feltöltött levegőrendszer csövezéseit, bilincseit. Olajnyomokat kellene keresned, mert a megnőtt fogyasztás és füstölés utalhat tömörtelenségre, ahol elszökök a turbó levegője, ha erősen felnyílik egy gumicső akkor már teljesítmény vesztésed is lesz és fütyülő kifújó hang is kísérheti.
Ez még nem orvosolhatja az összes hibád, de ezzel érdemes kezdened, hogy ennek a lehetőségét kizárod.
Köszi meg skubizom,kezd nem tetszeni ez a gép!
Naplózva
kishosszu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2595 Dátum:
2010.12.31 péntek, 08:06:30 »
Idézetet írta: kishosszu - 2010.12.31 péntek, 07:25:29
Köszi meg skubizom,kezd nem tetszeni ez a gép!
Lehet hogy igazad lett találtam egy vastag csövet ami elég oilos volt huztam a bilincsen majd ki derül mit csináltam!
Kösz a tipet!!!!!!
És természetesen nagyon boldog ujévet mindenkinek!
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2596 Dátum:
2010.12.31 péntek, 08:56:41 »
Idézetet írta: Tike - 2010.12.31 péntek, 05:17:08
Jó reggelt Urak!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy mi lehet annak az oka, hogy gyorsításkor ráz az autó? Olyan szinten, hogy a jobb első ajtókárpit is zörögni kezd. Ha finoman gyorsítok akkor semmi gond.
Ötlet?
1. Ferde gumi/felni
2. motortarto bak (a motor alatt 8-as formaju)
3. feltengely kopasa
Arban novekvo sorrendben irtam
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2597 Dátum:
2010.12.31 péntek, 09:11:39 »
Idézetet írta: kishosszu - 2010.12.31 péntek, 08:06:30
Lehet hogy igazad lett találtam egy vastag csövet ami elég oilos volt huztam a bilincsen majd ki derül mit csináltam!
Kösz a tipet!!!!!!
És természetesen nagyon boldog ujévet mindenkinek!
Azt a gumicsövet nézd meg alaposabban, mert lehet, hogy nem csak a bilincsnél szökik a levegőd, hanem kirepedt maga a cső. Ezt akkor látod rendesen ha megnyomkodod egy kicsit és figyeled, hogy nincs-e repedés felnyílás a felületeken. Töröld tisztára és ha újra megjelenik az olajnyom akkor még keresned kell tovább.
Naplózva
kishosszu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2598 Dátum:
2010.12.31 péntek, 09:58:53 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.31 péntek, 09:11:39
Azt a gumicsövet nézd meg alaposabban, mert lehet, hogy nem csak a bilincsnél szökik a levegőd, hanem kirepedt maga a cső. Ezt akkor látod rendesen ha megnyomkodod egy kicsit és figyeled, hogy nincs-e repedés felnyílás a felületeken. Töröld tisztára és ha újra megjelenik az olajnyom akkor még keresned kell tovább.
Most értem haza még rosszab let
iszonyatosan rángat!!!!!!!!!!!
Naplózva
kishosszu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2599 Dátum:
2010.12.31 péntek, 10:11:53 »
Idézetet írta: kishosszu - 2010.12.31 péntek, 09:58:53
Most értem haza még rosszab let
iszonyatosan rángat!!!!!!!!!!!
Akkora repedés van a cső alján mint egy harc edzet ku...án
Naplózva
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
58
59
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ