Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:23:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102630 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3050 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 21:05:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.24 hétfő, 20:35:14
este nekiugrottam, de holnap vizsgázom aztán tanulGATok is kicsit, és ezért holnap ha hazaértem megígérem nekiugrok, mert a srác nincs itt sajnos
nem olyan túl bonyolult szöveg, csak vannak benne ilyen british "szlengek" amit még kutatok
de előbb utóbb meglesz
a gatás legyen az első
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3051 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 19:35:38 »
Még,hogy nem számít az izzítás.
Az új gyertyákkal alig hallom az önindítót és semmi füst.
Előtte a második 10másodperces indítózásra indult és fehéren füstölt, de ne nem kicsit.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3052 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 19:38:56 »
na megjött ma a nyomásmérő. ipari 4barig
ez tuti pontos
cserébe ma rájöttem, hogy meghalt valamelyik termosztátom. városon kívül csak terheléskor megy fel üzemi hőfokra
hétvégén méricskélek, hogy mekkora cooler fér be, és hogy milyen legyen a csövezés. (50 vs. 60 mm)
jövőhéten hozom a savállócsövet és rendelem a szilikon könyököket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3053 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 19:41:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.27 csütörtök, 19:38:56
na megjött ma a nyomásmérő. ipari 4barig
ez tuti pontos
cserébe ma rájöttem, hogy meghalt valamelyik termosztátom. városon kívül csak terheléskor megy fel üzemi hőfokra
hétvégén méricskélek, hogy mekkora cooler fér be, és hogy milyen legyen a csövezés. (50 vs. 60 mm)
jövőhéten hozom a savállócsövet és rendelem a szilikon könyököket
Mennyi volt az óra?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3054 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 19:45:36 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.27 csütörtök, 19:41:27
Mennyi volt az óra?
1235 huf
1/4"-os menet van rajta, vettem hozzá átalakítót is és gyorscsatlakozót, olyannal lesz betéve, mint amilyen a kompresszorokon van.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3055 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:01:46 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.27 csütörtök, 19:35:38
Még,hogy nem számít az izzítás.
Az új gyertyákkal alig hallom az önindítót és semmi füst.
Előtte a második 10másodperces indítózásra indult és fehéren füstölt, de ne nem kicsit.
Őszintén a múlhét szombaton te inspiráltál engem is az izzítók cseréjére!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3056 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:26:38 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.27 csütörtök, 19:35:38
Még,hogy nem számít az izzítás.
Az új gyertyákkal alig hallom az önindítót és semmi füst.
Előtte a második 10másodperces indítózásra indult és fehéren füstölt, de ne nem kicsit.
nafene megy az izzitás?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3057 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:40:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.27 csütörtök, 20:26:38
nafene megy az izzitás?
Na ja.
Az F8 60A bizti off volt,ezért nem kapotak áramot az új gyrtyák.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3058 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:48:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.27 csütörtök, 19:45:36
1235 huf
1/4"-os menet van rajta, vettem hozzá átalakítót is és gyorscsatlakozót, olyannal lesz betéve, mint amilyen a kompresszorokon van.
Előlről vagy hátulról lemaradt egy szám?
De ha nem akkor rendelhettél volna vagy tizet szegény klubtársaidnak is.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3059 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 20:52:00 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.27 csütörtök, 20:48:02
Előlről vagy hátulról lemaradt egy szám?
De ha nem akkor rendelhettél volna vagy tizet szegény klubtársaidnak is.
nem maradt le erről semmi sem, majd rakok be róla képet is.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3060 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:23:06 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.27 csütörtök, 20:40:39
Na ja.
Az F8 60A bizti off volt,ezért nem kapotak áramot az új gyrtyák.
akkor oké, és nincsmit...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3061 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:25:21 »
Na aszem elkezdődőtt az adagolóm visszaszámolása, elég csúnyán indul, és dől a füst...megkezdődik lassan az uj projekt...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3062 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:29:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.27 csütörtök, 21:25:21
Na aszem elkezdődőtt az adagolóm visszaszámolása, elég csúnyán indul, és dől a füst...megkezdődik lassan az uj projekt...
Ugyanaz mint porlasztócsere előtt?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3063 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:47:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.27 csütörtök, 21:23:06
akkor oké, és nincsmit...
Nem köszöntem volna meg a tippet?
Akkor most megteszem,annál is inkább mert Cromaxnál és a Bosch diesel szervízbe se jöttek rá.Széttették a kezüket.Igaz nem látható helyen halt meg a bizti.
Ezer köszönet és örök hála.De tényleg.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3064 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:56:57 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.01.27 csütörtök, 21:47:25
Nem köszöntem volna meg a tippet?
Akkor most megteszem,annál is inkább mert Cromaxnál és a Bosch diesel szervízbe se jöttek rá.Széttették a kezüket.Igaz nem látható helyen halt meg a bizti.
Ezer köszönet és örök hála.De tényleg.
Nincsmit. De jólesett csak azért mert gondolkodtam rajta és utánnanéztem és lefáradt az agyam is közbe és nem volt itthon egy rohadt sör sem.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3065 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:58:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.27 csütörtök, 21:29:15
Ugyanaz mint porlasztócsere előtt?
öööööö.......sokkal rosszabb.....szerintem.
mechanikusra átalakitás kezdetét veszi.....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3066 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:58:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.27 csütörtök, 21:25:21
Na aszem elkezdődőtt az adagolóm visszaszámolása, elég csúnyán indul, és dől a füst...megkezdődik lassan az uj projekt...
az új gyári marad?? vagy tuning??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3067 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:58:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.27 csütörtök, 21:58:10
öööööö.......sokkal rosszabb.....szerintem.
mechanikusra átalakitás kezdetét veszi.....
akkor mégsem az lesz, mint amit beszéltünk??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3068 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 21:59:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.27 csütörtök, 21:58:42
akkor mégsem az lesz, mint amit beszéltünk??
mi volt az,má nem tudom...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3069 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 22:01:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.27 csütörtök, 21:59:39
mi volt az,má nem tudom...
a bontott...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3070 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 22:11:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.27 csütörtök, 21:58:10
öööööö.......sokkal rosszabb.....szerintem.
mechanikusra átalakitás kezdetét veszi.....
Azok az igaziak...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3071 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 22:16:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.27 csütörtök, 22:11:11
Azok az igaziak...
egy tddi fókáról hallottam, ahol megcsinálták, de ott minden elektronika ki lett írtva, még klíma sem maradt benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3072 Dátum:
2011.01.28 péntek, 06:21:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.27 csütörtök, 22:11:11
Azok az igaziak...
az tuti, csak pár villanyos dolgot kell megoldani,de azokatse müködés szempontjából ugye....
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3073 Dátum:
2011.01.28 péntek, 07:53:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.28 péntek, 06:21:43
az tuti, csak pár villanyos dolgot kell megoldani,de azokatse müködés szempontjából ugye....
húú bakker az *** dolog de írd majd le a folyamatot mert én is inkább ennek a híve vagyok mint a bontott adagolónak
ilyenkor egyébként mi szokott megdögleni ? inkább az elektronika vagy inkább a mechanika?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3074 Dátum:
2011.01.28 péntek, 14:30:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.28 péntek, 06:21:43
az tuti, csak pár villanyos dolgot kell megoldani,de azokatse müködés szempontjából ugye....
na erre kíváncsi vagyok. focus tddi-ben úgy tudák megoldani, hogy minden elektronika ment a kukába. klíma sem maradt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3075 Dátum:
2011.01.28 péntek, 14:34:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.28 péntek, 14:30:17
na erre kíváncsi vagyok. focus tddi-ben úgy tudák megoldani, hogy minden elektronika ment a kukába. klíma sem maradt
viszont jóval kevesebb maradt a hibalehetőség is
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3076 Dátum:
2011.01.28 péntek, 14:37:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.28 péntek, 14:30:17
na erre kíváncsi vagyok. focus tddi-ben úgy tudák megoldani, hogy minden elektronika ment a kukába. klíma sem maradt
Szerintetek mennyibe fájna egy adagoló normális felújítása ha bekövetkezne nálam is? Jobban megérné mint pl. megvenni egy bontottat a cromaxnál?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3077 Dátum:
2011.01.28 péntek, 14:39:21 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.01.28 péntek, 14:37:59
Szerintetek mennyibe fájna egy adagoló normális felújítása ha bekövetkezne nálam is? Jobban megérné mint pl. megvenni egy bontottat a cromaxnál?
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=arajanlat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3078 Dátum:
2011.01.28 péntek, 14:40:18 »
Idézetet írta: Guen - 2011.01.28 péntek, 14:34:40
viszont jóval kevesebb maradt a hibalehetőség is
na ja, de nyáron azért lehet rájönnél, hogy ha van klíma
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3079 Dátum:
2011.01.28 péntek, 14:42:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.28 péntek, 14:39:21
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=arajanlat
THX!
Ez alapján jobban megérné felújítani...
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3080 Dátum:
2011.01.28 péntek, 15:01:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.28 péntek, 14:39:21
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=arajanlat
és ebből melyik adagoló vonatkozik ránk? remélem a legdrágább
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3081 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:06:06 »
ugyan mas technika, de nem egy, es nem is ketto tdi-bol b aszta ki a Krezi az elektronikat, full manualis lett az adagolo, gazpedal, stb stb. Es azokban a kocsikban a klima is maradt.
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3082 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:06:16 »
Ma ismét produkált egy érdekes dolgot a kocsim. (múltkor, 1 hónapja és kb 3000km-rel előbb nem foglalkoztam vele, mondom előfordul). Szóval elindulok vele kb olyan 50 fokos lehet a motor, (soha nem indulok egyből hosszabb állás után) és 2-3 km után, lámpánál indulok 1-es, kihuzat majd kettőbe felváltok felengedem a kuplungot nyomnám a gázt... és bedadog, majdnem lefullad újból kuplung és utána semmi baja. Olyan mint amikor egy benzines kocsinál a trafó ***akszik. Adagoló vezérlésre gondolnék........ tapasztalt már valaki ilyet???
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3083 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:17:03 »
Idézetet írta: Leni - 2011.01.28 péntek, 16:06:16
Ma ismét produkált egy érdekes dolgot a kocsim. (múltkor, 1 hónapja és kb 3000km-rel előbb nem foglalkoztam vele, mondom előfordul). Szóval elindulok vele kb olyan 50 fokos lehet a motor, (soha nem indulok egyből hosszabb állás után) és 2-3 km után, lámpánál indulok 1-es, kihuzat majd kettőbe felváltok felengedem a kuplungot nyomnám a gázt... és bedadog, majdnem lefullad újból kuplung és utána semmi baja. Olyan mint amikor egy benzines kocsinál a trafó ***akszik. Adagoló vezérlésre gondolnék........ tapasztalt már valaki ilyet???
Szerintem nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni.
Gázolajszűrő csere a PRO-TEC 1 tankhoz először..
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3084 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:21:58 »
Idézetet írta: Guen - 2011.01.28 péntek, 15:01:34
és ebből melyik adagoló vonatkozik ránk? remélem a legdrágább
115LE-s DI bosch vp44
90LE-s DI bosch vp30
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3085 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:22:43 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.28 péntek, 16:06:06
ugyan mas technika, de nem egy, es nem is ketto tdi-bol b aszta ki a Krezi az elektronikat, full manualis lett az adagolo, gazpedal, stb stb. Es azokban a kocsikban a klima is maradt.
na ja, de ezekben már van can technologia, amit nem annyira egyszerű kibaxni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3086 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:24:33 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.01.28 péntek, 16:17:03
Szerintem nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni.
Gázolajszűrő csere a PRO-TEC 1 tankhoz először..
az ilyen adalékokkal óvatosan, asszem bunyeknak is ettől hányt be...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3087 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:26:09 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.28 péntek, 16:06:06
ugyan mas technika, de nem egy, es nem is ketto tdi-bol b aszta ki a Krezi az elektronikat, full manualis lett az adagolo, gazpedal, stb stb. Es azokban a kocsikban a klima is maradt.
igy van....enyém is hasonló lessz....egyik adagolót már megvettem(5000ft) a másik folyamatban...kettőből lessz összerakva egy nagyon kemény.
de nem krézi fogja csinálni az tuti...szerintem sokkal okosabb ember...
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3088 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:28:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.28 péntek, 16:21:58
115LE-s DI bosch vp44
90LE-s DI bosch vp30
72000.. végülis barátibb mint a unix oldalán található új adagoló 871000 jó magyar forintért
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3089 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:30:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.28 péntek, 16:26:09
igy van....enyém is hasonló lessz....egyik adagolót már megvettem(5000ft) a másik folyamatban...kettőből lessz összerakva egy nagyon kemény.
de nem krézi fogja csinálni az tuti...szerintem sokkal okosabb ember...
és te kolléga mit gondolsz az adalékokról? Te is úgy gondolod hogy közrejátszott az adagoló halálában?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3090 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:33:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.28 péntek, 16:26:09
igy van....enyém is hasonló lessz....egyik adagolót már megvettem(5000ft) a másik folyamatban...kettőből lessz összerakva egy nagyon kemény.
de nem krézi fogja csinálni az tuti...szerintem sokkal okosabb ember...
valami infót csöpögtethetnél róla
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3091 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:33:50 »
Idézetet írta: Leni - 2011.01.28 péntek, 16:06:16
Ma ismét produkált egy érdekes dolgot a kocsim. (múltkor, 1 hónapja és kb 3000km-rel előbb nem foglalkoztam vele, mondom előfordul). Szóval elindulok vele kb olyan 50 fokos lehet a motor, (soha nem indulok egyből hosszabb állás után) és 2-3 km után, lámpánál indulok 1-es, kihuzat majd kettőbe felváltok felengedem a kuplungot nyomnám a gázt... és bedadog, majdnem lefullad újból kuplung és utána semmi baja. Olyan mint amikor egy benzines kocsinál a trafó ***akszik. Adagoló vezérlésre gondolnék........ tapasztalt már valaki ilyet???
Kisnyomású szivattyú volt már cserélve az autódon? Mennyi km van benne? Mert a tapasztalat szerint 200-250e km-nél szoktak behalni, kezdődhet így az is.
Csak tipp!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3092 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:34:15 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.01.28 péntek, 16:17:03
Szerintem nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni.
Gázolajszűrő csere a PRO-TEC 1 tankhoz először..
15 ezrenként cserélem a szűrőt, meg akkor nemhiszem hogy majd 3000 km enként dugulna csak. attól még lehet hogy betankoltam valamit....
akinek halt már meg az
ac
azt hogyan tette? mert fateromnak halt már meg, de az csak egyszerűen menet közben leállt és nem indult......
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3093 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:38:55 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.01.28 péntek, 16:33:50
Kisnyomású szivattyú volt már cserélve az autódon? Mennyi km van benne? Mert a tapasztalat szerint 200-250e km-nél szoktak behalni, kezdődhet így az is.
Csak tipp!
pont ezen agyaltam én is....... faterén is most cseréltünk nemrég, de azt ugye ő használta és nem nagyon érdekelte milyen tüneteket produkált a kocsi, csak amikor haza kellett húzni Bicskéről........
Kéglinél vettünk bele opel-hez valót, 15-ezerért, csak az elektromos csatit kellet átalakítani....
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3094 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:43:29 »
A véleményem érdekel?
szerintem a protec egy jó cucc, a többivel annyira nincs tapasztalatom max spurival de feleljtős részemről...
Protec-el az a gond hogy kitisztitja a rendszert az tuti, de egyetlen koszdarabot leold a szűrő után annak egyetlen útja van kifelé és azt tudjuk merre van.
Na az én adagolómnak szerintem előtöltés baja van(amúgy tökéletesen működik),de nem fogok ezért egy valag pénzt kidobni......bontott jó dolog de lutri ugye és padon illik beméretni ami lóvé, plussz bevontatni gyárival összelőni immot, azis lóvé...szal ennyiből csinálok úgynézki egy örökös nagyonkemény adagolót 11-es elemmel....és máris van értelme hogy feltegyem a GTB20-as turbómat....
Az ember aki csinálja,csak annyit mondott hogy nagyon durván fog menni.
Amugy tök új autókat épit át mechanikus adagolósra és van melója....
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3095 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:43:59 »
Idézetet írta: Leni - 2011.01.28 péntek, 16:38:55
pont ezen agyaltam én is....... faterén is most cseréltünk nemrég, de azt ugye ő használta és nem nagyon érdekelte milyen tüneteket produkált a kocsi, csak amikor haza kellett húzni Bicskéről........
Kéglinél vettünk bele opel-hez valót, 15-ezerért, csak az elektromos csatit kellet átalakítani....
Nekem először nehezen indult/2-3 nappal már előtte/ de betudtam akkor a hidegeknek. Aztán elkezdett picit rángatni menet közben. Aztán egyszer csak menet közben fogyott az erő, 2 km után teljesen megállt!
Nekem csak az akadémiától kellett hazahúzni :-)
Az egész amíg lezajlott kb50-80km-t tettem meg, de itt olvastam olyat, hogy horvátországból hazajött valaki rossz szivattyúval.....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.28 péntek, 16:48:00 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3096 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:46:13 »
Idézetet írta: Leni - 2011.01.28 péntek, 16:34:15
15 ezrenként cserélem a szűrőt, meg akkor nemhiszem hogy majd 3000 km enként dugulna csak. attól még lehet hogy betankoltam valamit....
akinek halt már meg az
ac
azt hogyan tette? mert fateromnak halt már meg, de az csak egyszerűen menet közben leállt és nem indult......
ugyanez volt egy mondival a jelenség nemrég,ezzel hivogattak...AC volt a gond ott is...aszem
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3097 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:46:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.28 péntek, 16:43:29
A véleményem érdekel?
szerintem a protec egy jó cucc, a többivel annyira nincs tapasztalatom max spurival de feleljtős részemről...
Protec-el az a gond hogy kitisztitja a rendszert az tuti, de egyetlen koszdarabot leold a szűrő után annak egyetlen útja van kifelé és azt tudjuk merre van.
Na az én adagolómnak szerintem előtöltés baja van(amúgy tökéletesen működik),de nem fogok ezért egy valag pénzt kidobni......bontott jó dolog de lutri ugye és padon illik beméretni ami lóvé, plussz bevontatni gyárival összelőni immot, azis lóvé...szal ennyiből csinálok úgynézki egy örökös nagyonkemény adagolót 11-es elemmel....és máris van értelme hogy feltegyem a GTB20-as turbómat....
Az ember aki csinálja,csak annyit mondott hogy nagyon durván fog menni.
Amugy tök új autókat épit át mechanikus adagolósra és van melója....
majd anyagi részleteket is mondhatnál, hogy mennyiből áll ez meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3098 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:48:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.28 péntek, 16:43:29
A véleményem érdekel?
szerintem a protec egy jó cucc, a többivel annyira nincs tapasztalatom max spurival de feleljtős részemről...
Protec-el az a gond hogy kitisztitja a rendszert az tuti, de egyetlen koszdarabot leold a szűrő után annak egyetlen útja van kifelé és azt tudjuk merre van.
Na az én adagolómnak szerintem előtöltés baja van(amúgy tökéletesen működik),de nem fogok ezért egy valag pénzt kidobni......bontott jó dolog de lutri ugye és padon illik beméretni ami lóvé, plussz bevontatni gyárival összelőni immot, azis lóvé...szal ennyiből csinálok úgynézki egy örökös nagyonkemény adagolót 11-es elemmel....és máris van értelme hogy feltegyem a GTB20-as turbómat....
Az ember aki csinálja,csak annyit mondott hogy nagyon durván fog menni.
Amugy tök új autókat épit át mechanikus adagolósra és van melója....
remélem nem szaladok bele ilyen gondba...
viszont várom a részletes beszámolót az átépítésről, meg még szerintem egy jópáran
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3099 Dátum:
2011.01.28 péntek, 16:53:21 »
beszámoló akkor lessz ha már kész lessz a kocsi ,addig nem tervezem...
Naplózva
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ