Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:12:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5105967 alkalommal)
0 Felhasználó és 239 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3050 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 21:05:09 »

este nekiugrottam, de holnap vizsgázom aztán tanulGATok is kicsit, és ezért holnap ha hazaértem megígérem nekiugrok, mert a srác nincs itt sajnos szomoru1
nem olyan túl bonyolult szöveg, csak vannak benne ilyen british "szlengek" amit még kutatok  vigyor3 de előbb utóbb meglesz
worship a gatás legyen az első eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3051 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:35:38 »

Még,hogy nem számít az izzítás.
Az új gyertyákkal alig hallom az önindítót és semmi füst.
Előtte a második 10másodperces indítózásra indult és fehéren füstölt, de ne nem kicsit.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3052 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:38:56 »

na megjött ma a nyomásmérő. ipari 4barig eplus2 ez tuti pontos

cserébe ma rájöttem, hogy meghalt valamelyik termosztátom. városon kívül csak terheléskor megy fel üzemi hőfokra levele

hétvégén méricskélek, hogy mekkora cooler fér be, és hogy milyen legyen a csövezés. (50 vs. 60 mm)

jövőhéten hozom a savállócsövet és rendelem a szilikon könyököket
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3053 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:41:27 »

na megjött ma a nyomásmérő. ipari 4barig eplus2 ez tuti pontos

cserébe ma rájöttem, hogy meghalt valamelyik termosztátom. városon kívül csak terheléskor megy fel üzemi hőfokra levele

hétvégén méricskélek, hogy mekkora cooler fér be, és hogy milyen legyen a csövezés. (50 vs. 60 mm)

jövőhéten hozom a savállócsövet és rendelem a szilikon könyököket

Mennyi volt az óra?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3054 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:45:36 »

Mennyi volt az óra?
1235 huf vigyor3

1/4"-os menet van rajta, vettem hozzá átalakítót is és gyorscsatlakozót, olyannal lesz betéve, mint amilyen a kompresszorokon van.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3055 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:01:46 »

Még,hogy nem számít az izzítás.
Az új gyertyákkal alig hallom az önindítót és semmi füst.
Előtte a második 10másodperces indítózásra indult és fehéren füstölt, de ne nem kicsit.
Őszintén a múlhét szombaton te inspiráltál engem is az izzítók cseréjére! vigyor3 Wink worship wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3056 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:26:38 »

Még,hogy nem számít az izzítás.
Az új gyertyákkal alig hallom az önindítót és semmi füst.
Előtte a második 10másodperces indítózásra indult és fehéren füstölt, de ne nem kicsit.

nafene megy az izzitás?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3057 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:40:39 »

nafene megy az izzitás?

Na ja.
Az F8  60A bizti  off volt,ezért nem kapotak áramot az új gyrtyák.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3058 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:48:02 »

1235 huf vigyor3

1/4"-os menet van rajta, vettem hozzá átalakítót is és gyorscsatlakozót, olyannal lesz betéve, mint amilyen a kompresszorokon van.

Előlről  vagy hátulról lemaradt egy szám?
De ha nem akkor rendelhettél volna vagy  tizet  szegény klubtársaidnak is.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3059 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:52:00 »

Előlről  vagy hátulról lemaradt egy szám?
De ha nem akkor rendelhettél volna vagy  tizet  szegény klubtársaidnak is.
nem maradt le erről semmi sem, majd rakok be róla képet is.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3060 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:23:06 »

Na ja.
Az F8  60A bizti  off volt,ezért nem kapotak áramot az új gyrtyák.

akkor oké, és nincsmit...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3061 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:25:21 »

Na aszem elkezdődőtt az adagolóm visszaszámolása, elég csúnyán indul, és dől a füst...megkezdődik lassan az uj projekt... szomoru1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3062 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:29:15 »

Na aszem elkezdődőtt az adagolóm visszaszámolása, elég csúnyán indul, és dől a füst...megkezdődik lassan az uj projekt... szomoru1
Ugyanaz mint porlasztócsere előtt?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3063 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:47:25 »

akkor oké, és nincsmit...

Nem köszöntem volna meg a tippet?
Akkor most megteszem,annál is inkább mert  Cromaxnál  és a  Bosch diesel  szervízbe  se jöttek rá.Széttették a kezüket.Igaz  nem látható helyen halt meg a bizti.
Ezer köszönet és örök hála.De tényleg.
 worship worship
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3064 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:56:57 »

Nem köszöntem volna meg a tippet?
Akkor most megteszem,annál is inkább mert  Cromaxnál  és a  Bosch diesel  szervízbe  se jöttek rá.Széttették a kezüket.Igaz  nem látható helyen halt meg a bizti.
Ezer köszönet és örök hála.De tényleg.
 worship worship

Nincsmit. De jólesett csak azért mert gondolkodtam rajta és utánnanéztem és lefáradt az agyam is közbe és nem volt itthon egy rohadt sör sem..... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3065 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:58:10 »

Ugyanaz mint porlasztócsere előtt?


öööööö.......sokkal rosszabb.....szerintem.
mechanikusra átalakitás kezdetét veszi..... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3066 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:58:17 »

Na aszem elkezdődőtt az adagolóm visszaszámolása, elég csúnyán indul, és dől a füst...megkezdődik lassan az uj projekt... szomoru1
az új gyári marad?? vagy tuning??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3067 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:58:42 »


öööööö.......sokkal rosszabb.....szerintem.
mechanikusra átalakitás kezdetét veszi..... eplus2
akkor mégsem az lesz, mint amit beszéltünk??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3068 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 21:59:39 »

akkor mégsem az lesz, mint amit beszéltünk??

mi volt az,má nem tudom... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3069 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 22:01:36 »

mi volt az,má nem tudom... szomoru1

a bontott...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3070 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 22:11:11 »


öööööö.......sokkal rosszabb.....szerintem.
mechanikusra átalakitás kezdetét veszi..... eplus2
Azok az igaziak... eplus2 eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3071 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 22:16:14 »

Azok az igaziak... eplus2 eljen
egy tddi fókáról hallottam, ahol megcsinálták, de ott minden elektronika ki lett írtva, még klíma sem maradt benne szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3072 Dátum: 2011.01.28 péntek, 06:21:43 »

Azok az igaziak... eplus2 eljen

az tuti, csak pár villanyos dolgot kell megoldani,de azokatse müködés szempontjából ugye.... eljen
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3073 Dátum: 2011.01.28 péntek, 07:53:31 »

az tuti, csak pár villanyos dolgot kell megoldani,de azokatse müködés szempontjából ugye.... eljen

húú bakker az *** dolog de írd majd le a folyamatot mert én is inkább ennek a híve vagyok mint a bontott adagolónak
ilyenkor egyébként mi szokott megdögleni ? inkább az elektronika vagy inkább a mechanika?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3074 Dátum: 2011.01.28 péntek, 14:30:17 »

az tuti, csak pár villanyos dolgot kell megoldani,de azokatse müködés szempontjából ugye.... eljen
na erre kíváncsi vagyok. focus tddi-ben úgy tudák megoldani, hogy minden elektronika ment a kukába. klíma sem maradt szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3075 Dátum: 2011.01.28 péntek, 14:34:40 »

na erre kíváncsi vagyok. focus tddi-ben úgy tudák megoldani, hogy minden elektronika ment a kukába. klíma sem maradt szomoru1

viszont jóval kevesebb maradt a hibalehetőség is  eplus2
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3076 Dátum: 2011.01.28 péntek, 14:37:59 »

na erre kíváncsi vagyok. focus tddi-ben úgy tudák megoldani, hogy minden elektronika ment a kukába. klíma sem maradt szomoru1


Szerintetek mennyibe fájna egy adagoló normális felújítása ha bekövetkezne nálam is? Jobban megérné mint pl. megvenni egy bontottat a cromaxnál?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3077 Dátum: 2011.01.28 péntek, 14:39:21 »


Szerintetek mennyibe fájna egy adagoló normális felújítása ha bekövetkezne nálam is? Jobban megérné mint pl. megvenni egy bontottat a cromaxnál?
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=arajanlat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3078 Dátum: 2011.01.28 péntek, 14:40:18 »

viszont jóval kevesebb maradt a hibalehetőség is  eplus2
na ja, de nyáron azért lehet rájönnél, hogy ha van klíma Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3079 Dátum: 2011.01.28 péntek, 14:42:42 »


THX!

Ez alapján jobban megérné felújítani... taps
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3080 Dátum: 2011.01.28 péntek, 15:01:34 »


és ebből melyik adagoló vonatkozik ránk? remélem a legdrágább szomoru1
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3081 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:06:06 »

ugyan mas technika, de nem egy, es nem is ketto tdi-bol b aszta ki a Krezi az elektronikat, full manualis lett az adagolo, gazpedal, stb stb. Es azokban a kocsikban a klima is maradt.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3082 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:06:16 »

Ma ismét produkált egy érdekes dolgot a kocsim. (múltkor, 1 hónapja és kb 3000km-rel előbb nem foglalkoztam vele, mondom előfordul). Szóval elindulok vele kb olyan 50 fokos lehet a motor, (soha nem indulok egyből hosszabb állás után) és  2-3 km után, lámpánál indulok 1-es, kihuzat majd kettőbe felváltok felengedem a kuplungot nyomnám a gázt... és bedadog, majdnem lefullad újból kuplung és utána semmi baja. Olyan mint amikor egy benzines kocsinál a trafó ***akszik. Adagoló vezérlésre gondolnék........ tapasztalt már valaki ilyet???
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3083 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:17:03 »

Ma ismét produkált egy érdekes dolgot a kocsim. (múltkor, 1 hónapja és kb 3000km-rel előbb nem foglalkoztam vele, mondom előfordul). Szóval elindulok vele kb olyan 50 fokos lehet a motor, (soha nem indulok egyből hosszabb állás után) és  2-3 km után, lámpánál indulok 1-es, kihuzat majd kettőbe felváltok felengedem a kuplungot nyomnám a gázt... és bedadog, majdnem lefullad újból kuplung és utána semmi baja. Olyan mint amikor egy benzines kocsinál a trafó ***akszik. Adagoló vezérlésre gondolnék........ tapasztalt már valaki ilyet???


Szerintem nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni.

Gázolajszűrő csere a PRO-TEC 1 tankhoz először..  eljen
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3084 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:21:58 »

és ebből melyik adagoló vonatkozik ránk? remélem a legdrágább szomoru1
115LE-s DI bosch vp44
 90LE-s DI bosch vp30
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3085 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:22:43 »

ugyan mas technika, de nem egy, es nem is ketto tdi-bol b aszta ki a Krezi az elektronikat, full manualis lett az adagolo, gazpedal, stb stb. Es azokban a kocsikban a klima is maradt.
na ja, de ezekben már van can technologia, amit nem annyira egyszerű kibaxni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3086 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:24:33 »


Szerintem nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni.

Gázolajszűrő csere a PRO-TEC 1 tankhoz először..  eljen
az ilyen adalékokkal óvatosan, asszem bunyeknak is ettől hányt be...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3087 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:26:09 »

ugyan mas technika, de nem egy, es nem is ketto tdi-bol b aszta ki a Krezi az elektronikat, full manualis lett az adagolo, gazpedal, stb stb. Es azokban a kocsikban a klima is maradt.

igy van....enyém is hasonló lessz....egyik adagolót már megvettem(5000ft) a másik folyamatban...kettőből lessz összerakva egy nagyon kemény. eplus2
de nem krézi fogja csinálni az tuti...szerintem sokkal okosabb ember... eplus2
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3088 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:28:29 »

115LE-s DI bosch vp44
 90LE-s DI bosch vp30

72000.. végülis barátibb mint a unix oldalán található új adagoló 871000 jó magyar forintért Cheesy
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3089 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:30:55 »

igy van....enyém is hasonló lessz....egyik adagolót már megvettem(5000ft) a másik folyamatban...kettőből lessz összerakva egy nagyon kemény. eplus2
de nem krézi fogja csinálni az tuti...szerintem sokkal okosabb ember... eplus2


és te kolléga mit gondolsz az adalékokról? Te is úgy gondolod hogy közrejátszott az adagoló halálában?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3090 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:33:42 »

igy van....enyém is hasonló lessz....egyik adagolót már megvettem(5000ft) a másik folyamatban...kettőből lessz összerakva egy nagyon kemény. eplus2
de nem krézi fogja csinálni az tuti...szerintem sokkal okosabb ember... eplus2
valami infót csöpögtethetnél róla finom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3091 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:33:50 »

Ma ismét produkált egy érdekes dolgot a kocsim. (múltkor, 1 hónapja és kb 3000km-rel előbb nem foglalkoztam vele, mondom előfordul). Szóval elindulok vele kb olyan 50 fokos lehet a motor, (soha nem indulok egyből hosszabb állás után) és  2-3 km után, lámpánál indulok 1-es, kihuzat majd kettőbe felváltok felengedem a kuplungot nyomnám a gázt... és bedadog, majdnem lefullad újból kuplung és utána semmi baja. Olyan mint amikor egy benzines kocsinál a trafó ***akszik. Adagoló vezérlésre gondolnék........ tapasztalt már valaki ilyet???

Kisnyomású szivattyú volt már cserélve az autódon? Mennyi km van benne? Mert a tapasztalat szerint 200-250e km-nél szoktak behalni, kezdődhet így az is.
Csak tipp!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3092 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:34:15 »


Szerintem nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni.

Gázolajszűrő csere a PRO-TEC 1 tankhoz először..  eljen

15 ezrenként cserélem a szűrőt, meg akkor nemhiszem hogy majd 3000 km enként dugulna csak. attól még lehet hogy betankoltam valamit.... beka3

akinek halt már meg az ac azt hogyan tette? mert fateromnak halt már meg, de az csak egyszerűen menet közben leállt és nem indult......
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3093 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:38:55 »

Kisnyomású szivattyú volt már cserélve az autódon? Mennyi km van benne? Mert a tapasztalat szerint 200-250e km-nél szoktak behalni, kezdődhet így az is.
Csak tipp!

pont ezen agyaltam én is....... faterén is most cseréltünk nemrég, de azt ugye ő használta és nem nagyon érdekelte milyen tüneteket produkált a kocsi, csak amikor haza kellett húzni Bicskéről........ pias
Kéglinél vettünk bele opel-hez valót, 15-ezerért, csak az elektromos csatit kellet átalakítani....
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3094 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:43:29 »

A véleményem érdekel?

szerintem a protec egy jó cucc, a többivel annyira nincs tapasztalatom max spurival de feleljtős részemről...
Protec-el az a gond hogy kitisztitja a rendszert az tuti, de egyetlen koszdarabot leold a szűrő után annak egyetlen útja van kifelé és azt tudjuk merre van.
Na az én adagolómnak szerintem előtöltés baja van(amúgy tökéletesen működik),de nem fogok ezért egy valag pénzt kidobni......bontott jó dolog de lutri ugye és padon illik beméretni ami lóvé, plussz bevontatni gyárival összelőni immot, azis lóvé...szal ennyiből csinálok úgynézki egy örökös nagyonkemény adagolót 11-es elemmel....és máris van értelme hogy feltegyem a GTB20-as turbómat....
Az ember aki csinálja,csak annyit mondott hogy nagyon durván fog menni.
Amugy tök új autókat épit át mechanikus adagolósra és van melója.... eplus2
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3095 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:43:59 »

pont ezen agyaltam én is....... faterén is most cseréltünk nemrég, de azt ugye ő használta és nem nagyon érdekelte milyen tüneteket produkált a kocsi, csak amikor haza kellett húzni Bicskéről........ pias
Kéglinél vettünk bele opel-hez valót, 15-ezerért, csak az elektromos csatit kellet átalakítani....

Nekem először nehezen indult/2-3 nappal már előtte/ de betudtam akkor a hidegeknek. Aztán elkezdett picit rángatni menet közben. Aztán egyszer csak menet közben fogyott az erő, 2 km után teljesen megállt!
Nekem csak az akadémiától kellett hazahúzni :-)

Az egész amíg lezajlott kb50-80km-t tettem meg, de itt olvastam olyat, hogy horvátországból hazajött valaki rossz szivattyúval.....
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.28 péntek, 16:48:00 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3096 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:46:13 »

15 ezrenként cserélem a szűrőt, meg akkor nemhiszem hogy majd 3000 km enként dugulna csak. attól még lehet hogy betankoltam valamit.... beka3

akinek halt már meg az ac azt hogyan tette? mert fateromnak halt már meg, de az csak egyszerűen menet közben leállt és nem indult......

ugyanez volt egy mondival a jelenség nemrég,ezzel hivogattak...AC volt a gond ott is...aszem
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3097 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:46:56 »

A véleményem érdekel?

szerintem a protec egy jó cucc, a többivel annyira nincs tapasztalatom max spurival de feleljtős részemről...
Protec-el az a gond hogy kitisztitja a rendszert az tuti, de egyetlen koszdarabot leold a szűrő után annak egyetlen útja van kifelé és azt tudjuk merre van.
Na az én adagolómnak szerintem előtöltés baja van(amúgy tökéletesen működik),de nem fogok ezért egy valag pénzt kidobni......bontott jó dolog de lutri ugye és padon illik beméretni ami lóvé, plussz bevontatni gyárival összelőni immot, azis lóvé...szal ennyiből csinálok úgynézki egy örökös nagyonkemény adagolót 11-es elemmel....és máris van értelme hogy feltegyem a GTB20-as turbómat....
Az ember aki csinálja,csak annyit mondott hogy nagyon durván fog menni.
Amugy tök új autókat épit át mechanikus adagolósra és van melója.... eplus2
eljen majd anyagi részleteket is mondhatnál, hogy mennyiből áll ez meg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3098 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:48:08 »

A véleményem érdekel?

szerintem a protec egy jó cucc, a többivel annyira nincs tapasztalatom max spurival de feleljtős részemről...
Protec-el az a gond hogy kitisztitja a rendszert az tuti, de egyetlen koszdarabot leold a szűrő után annak egyetlen útja van kifelé és azt tudjuk merre van.
Na az én adagolómnak szerintem előtöltés baja van(amúgy tökéletesen működik),de nem fogok ezért egy valag pénzt kidobni......bontott jó dolog de lutri ugye és padon illik beméretni ami lóvé, plussz bevontatni gyárival összelőni immot, azis lóvé...szal ennyiből csinálok úgynézki egy örökös nagyonkemény adagolót 11-es elemmel....és máris van értelme hogy feltegyem a GTB20-as turbómat....
Az ember aki csinálja,csak annyit mondott hogy nagyon durván fog menni.
Amugy tök új autókat épit át mechanikus adagolósra és van melója.... eplus2

remélem nem szaladok bele ilyen gondba...
viszont várom a részletes beszámolót az átépítésről, meg még szerintem egy jópáran
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3099 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:53:21 »

beszámoló akkor lessz ha már kész lessz a kocsi ,addig nem tervezem...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.