Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 16:48:01 » |
|
Szép a hangja is, nem csak az ereje. NEKEM IS ILYEN KELL!!!! ja bakker az enyém felse tünt senkinek hogy rajta van.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 16:49:29 » |
|
ja bakker az enyém felse tünt senkinek hogy rajta van..... de csak azért mert egyhelyben áll, utána kellett volna menned, akkor mindjárt észrevették volna neked mennyiért lesz a coolered?? utolsó pü-met megkaptad??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 17:36:17 » |
|
Bunyek! ezek a számok vannak a kis szelepen: 0281002413 060 97117
ez egy mágnesszelep....de elvileg ilyen van mindegyikben...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Guen
|
|
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 18:48:00 » |
|
na valszeg ez lesz a coolerem, 2x akkora, mint az eredetileg tervezett 230x550x65mm 58as csövekkel. Kb 450le-ig elegendő. 35e Ft a gyárinak 100*400-as a hűtőfelülete 2,875x nagyobb lesz a tuning-os csövezés saválló idomokból heggesztve(ha minden jól megy) jó volt a -8 fokos garázsban méregetni most voltam a gariban nekem +13 fok van kint meg -8
|
|
|
Naplózva
|
2001/3(aus der DDR ) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska. EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 22:47:53 » |
|
Bunyek! igen ez egy kis mágnesszelep ami a háznyomást állitja aminek függvényében elmozdul az előtöltésdugattyú...ez a kis szelep szokot bexarni, vagy a dugattyú berágódni!
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
Zsiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 15:57:02 » |
|
ja bakker az enyém felse tünt senkinek hogy rajta van..... Hát persze, hogy nem tűnt fel. Miközben gyorsult, te leelőzted!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 20:44:13 » |
|
Néztem a videót a porlasztó csere előtti állapotról...vészesen hasonló... Nincs egy tartalék CKP-d próbálni, ne hogy hülyeséget küldjön a mostani, és azért fecskendez rossz időben...mert abból számol mindent a vezérlő..
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 21:08:34 » |
|
hát az lessz hogy kicserélem 4 másik porlasztóra és megnézem azokkal... de szerintem adagoló a gond...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 21:14:07 » |
|
hát az lessz hogy kicserélem 4 másik porlasztóra és megnézem azokkal... de szerintem adagoló a gond... Ha van ismerősödnek Di-je cseréljétek ki egy próbára a CKP-t, hátha... pénzbe nem kerül, csak 10 percbe
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Guen
|
|
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2011.02.01 kedd, 08:06:10 » |
|
eh túl vagyok az első olaj cserén (Fuchs Titan Supersyn Plus 5W40) kicseréltem a négy izzítót is mert a múltkori nagy hidegben(-16 hőmérő szerint) pont kint kellett parkolnom és 4-5 forgatás után indult csak a gép... most hogy ki lettek szedve a régiek megnéztük egyik sem működött (én meg lelkesen 2* is izzítottam biztos ami biztos )
|
|
|
Naplózva
|
2001/3(aus der DDR ) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska. EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
|
|
|
BLACKMondeo
|
|
« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:34:23 » |
|
eh túl vagyok az első olaj cserén (Fuchs Titan Supersyn Plus 5W40) kicseréltem a négy izzítót is mert a múltkori nagy hidegben(-16 hőmérő szerint) pont kint kellett parkolnom és 4-5 forgatás után indult csak a gép... most hogy ki lettek szedve a régiek megnéztük egyik sem működött (én meg lelkesen 2* is izzítottam biztos ami biztos ) A Múltkori probléma nem jelentkezett azóta? (rángatás)
|
|
|
Naplózva
|
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:48:59 » |
|
hát bunyek eléggé lehangoló ez a füst. milyen a szaga? eza minimális alapjáratingadozás az első pár másodpercben néha nálam is jelen van, de ritkán, ilyen 0-5 fok körül ugy érzem néha hogy tanácstalan az autó, alatta, vagy felette sosem csinálja. de akkorsem értem ezt a hirtelen változásodat: az uj csucsokban lóf*sz kilométer nincsen még. de azért dobjál már bele 4 másikat. elvileg fizikai lehetetlenség hogy ennyi idő alatt bemondják az unalmast de akkoris! atán utána vedd le az adagolódat és szedd szét, nézd meg a belét...
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
Guen
|
|
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:54:50 » |
|
A Múltkori probléma nem jelentkezett azóta? (rángatás)
nem... az a baj most nem tudom hogy ennek örüljek vagy ne. Mert ugye ennyi erővel bármikor előjöhet a hiba újra akár komolyabban is... nekem pedig elsőszámú követelmény az autónál hogy mindig megbízható legyen kerül amibe kerül(persze ésszerű keretek között) Nem kell hogy gyors legyen meg hogy pörögjön... semmi extra inkább biztonságos és megbízható. Múltkor kicsit bántottam hátha előjön a hiba akkor megnéztem mit tud(óra szerint ~195körül állt meg..) meg ki is forgattam 4000-ig a fokozatokat de azóta szerintem nem forgott többet 2500-nál.. és valószinűleg nálam nem is nagyon fog... max autópályán 5. -ben...
|
|
|
Naplózva
|
2001/3(aus der DDR ) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska. EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:15:23 » |
|
nem... az a baj most nem tudom hogy ennek örüljek vagy ne. Mert ugye ennyi erővel bármikor előjöhet a hiba újra akár komolyabban is... nekem pedig elsőszámú követelmény az autónál hogy mindig megbízható legyen kerül amibe kerül(persze ésszerű keretek között) Nem kell hogy gyors legyen meg hogy pörögjön... semmi extra inkább biztonságos és megbízható. Múltkor kicsit bántottam hátha előjön a hiba akkor megnéztem mit tud(óra szerint ~195körül állt meg..) meg ki is forgattam 4000-ig a fokozatokat de azóta szerintem nem forgott többet 2500-nál.. és valószinűleg nálam nem is nagyon fog... max autópályán 5. -ben...
nekem ment a 210 is ora szerint, de aztan elfogyott az ut, meg az mar keservesen ment. de persze ez nemetorszagban volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Guen
|
|
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:18:10 » |
|
nekem ment a 210 is ora szerint, de aztan elfogyott az ut, meg az mar keservesen ment. de persze ez nemetorszagban volt én zárt pályán próbáltam ki alapból vgt van rajt vagy neked az már amolyan "feature"
|
|
|
Naplózva
|
2001/3(aus der DDR ) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska. EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:22:13 » |
|
én zárt pályán próbáltam ki alapból vgt van rajt vagy neked az már amolyan "feature" nem, nekem factory default
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BLACKMondeo
|
|
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2011.02.01 kedd, 12:13:30 » |
|
nem, nekem factory default Nálam is 210. Szerintem a comp letilt ekkor, ugyan is ugyan ennyit mentem vele 5 személyel klímával is !! padlón most nyáron, mint előtte egyedül. Talán nehezebben érte el, de ott megáll az óra mint a szög. Ritkán érdemes megnézni
|
|
|
Naplózva
|
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2011.02.01 kedd, 12:27:29 » |
|
Nálam is 210. Szerintem a comp letilt ekkor, ugyan is ugyan ennyit mentem vele 5 személyel klímával is !! padlón most nyáron, mint előtte egyedül. Talán nehezebben érte el, de ott megáll az óra mint a szög. Ritkán érdemes megnézni kellenek hozzá bizonyos időjárási tényezők hogy a motornak a legjobb legyen
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2011.02.01 kedd, 13:58:23 » |
|
Nálam is 210. Szerintem a comp letilt ekkor, ugyan is ugyan ennyit mentem vele 5 személyel klímával is !! padlón most nyáron, mint előtte egyedül. Talán nehezebben érte el, de ott megáll az óra mint a szög. Ritkán érdemes megnézni Ilyen gyengék ezek a DI-k? A 2.0 benzin óra szerint viszi a 240-et is.
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2011.02.01 kedd, 14:19:14 » |
|
Ilyen gyengék ezek a DI-k? A 2.0 benzin óra szerint viszi a 240-et is. ez kombi. amugy nekem kb 215nel lehet a vege talan... de menjel csak 240-et, ugyis olcsobb lesz 2 forinttal a benzin, tudod, amibol neked 2x annyi kell, mint nekunk gazolajbol 100km-re
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BLACKMondeo
|
|
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2011.02.01 kedd, 14:51:52 » |
|
Ilyen gyengék ezek a DI-k? A 2.0 benzin óra szerint viszi a 240-et is. Figymá az én motorom 299 et megy "óra szerint". Valójában 300 felett... (1000RR) A benzinest nem 240 nél teszed 6. ba?
|
|
|
Naplózva
|
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
|
|
|
dieselbee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2011.02.01 kedd, 15:01:22 » |
|
Neeem, akkor csak 3-ba teszi, de az auto bakon van, a kerekekkel a levegoben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Guen
|
|
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2011.02.01 kedd, 15:17:50 » |
|
Figymá az én motorom 299 et megy "óra szerint". Valójában 300 felett... (1000RR) A benzinest nem 240 nél teszed 6. ba? az enyém csak 250-et megy... igaz le van áttételezve minek is az a nagy száguldozás fő a dinamizmus... meg ugye csak 600ccm
|
|
|
Naplózva
|
2001/3(aus der DDR ) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska. EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:07:24 » |
|
maximum mikor belépsz a fecomp tesztbe akkor kimegy 240-ig az órád....meg ha gyenge az akksid és inditózol akkor is kiugrik minden mutató.. Ja lehet hogy valamelyik dizli tolta maga előtt
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:10:22 » |
|
hát bunyek eléggé lehangoló ez a füst. milyen a szaga? eza minimális alapjáratingadozás az első pár másodpercben néha nálam is jelen van, de ritkán, ilyen 0-5 fok körül ugy érzem néha hogy tanácstalan az autó, alatta, vagy felette sosem csinálja. de akkorsem értem ezt a hirtelen változásodat: az uj csucsokban lóf*sz kilométer nincsen még. de azért dobjál már bele 4 másikat. elvileg fizikai lehetetlenség hogy ennyi idő alatt bemondják az unalmast de akkoris! atán utána vedd le az adagolódat és szedd szét, nézd meg a belét...
Nekem mondod? kivácsi vagyok a másik 4 porlasztóval milyen lessz...és kiderül minden. Ha adagolós akkor már úgynézki megvan a két donor adagoló amiből lessz berakva egy mechanikus...kettő ára 40.000ft. turbóm kész most csinálják a kipufogóleömlőt neki, majd csövezés,a kipufogórendszert is nyilván....úgyis tavaszra akartam a tuningot.... lehet lessz nagyobb csúcsom is, csak megkell nézni....nagyon kemény gépet akarok....a 2.2-es lázba hozott...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:16:15 » |
|
Nekem mondod? kivácsi vagyok a másik 4 porlasztóval milyen lessz...és kiderül minden. Ha adagolós akkor már úgynézki megvan a két donor adagoló amiből lessz berakva egy mechanikus...kettő ára 40.000ft. turbóm kész most csinálják a kipufogóleömlőt neki, majd csövezés,a kipufogórendszert is nyilván....úgyis tavaszra akartam a tuningot.... lehet lessz nagyobb csúcsom is, csak megkell nézni....nagyon kemény gépet akarok....a 2.2-es lázba hozott... Mindegyik fajta turbot tudja vezérelni a mienk elektronikája? Vagy simán csak vákumos lesz és ahhoz nemkő?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:22:38 » |
|
Mindegyik fajta turbot tudja vezérelni a mienk elektronikája? Vagy simán csak vákumos lesz és ahhoz nemkő? nekem fix a turbóm....ami fennt lessz az gyárilag elektromos vgt turbó, de nálam Emap-al lessz megvezérelve és nyomásos labdával. remélem érthető voltam....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2011.02.01 kedd, 19:17:52 » |
|
maximum mikor belépsz a fecomp tesztbe akkor kimegy 240-ig az órád....meg ha gyenge az akksid és inditózol akkor is kiugrik minden mutató.. Keress vissza nyugodtan, tettem be róla képet valamikor. (jutubon is találsz) De úgy látom ez a topik nem szereti a kritikát, pedig csak viccnek szántam...
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2011.02.01 kedd, 19:51:11 » |
|
nekem fix a turbóm....ami fennt lessz az gyárilag elektromos vgt turbó, de nálam Emap-al lessz megvezérelve és nyomásos labdával. remélem érthető voltam.... persze, értem gondolom az emap az nem egy elektronikus térkép . És a Tieden milyen kocsi turboja lesz fent?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:24:46 » |
|
Keress vissza nyugodtan, tettem be róla képet valamikor. (jutubon is találsz) De úgy látom ez a topik nem szereti a kritikát, pedig csak viccnek szántam... harapósak a fiúk....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Guen
|
|
« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:13:25 » |
|
Keress vissza nyugodtan, tettem be róla képet valamikor. (jutubon is találsz) De úgy látom ez a topik nem szereti a kritikát, pedig csak viccnek szántam... ugyan nem kell azért a szívedre venni csak rákontráztunk hogy nekünk is van gyors eszközünk Nekem például az autó kifejezetten arra kell hogy hidegben meg esőben odavigyen ahova akarom... minden másra ott a motor. Azzal kitombolom magam nekem autóban nincs késztetésem arra hogy 190-el vagy 240-el menjek
|
|
|
Naplózva
|
2001/3(aus der DDR ) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska. EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:35:27 » |
|
Keress vissza nyugodtan, tettem be róla képet valamikor. (jutubon is találsz) De úgy látom ez a topik nem szereti a kritikát, pedig csak viccnek szántam... most nekem érteni kell a viccet,te meg nemérted?.... na jöhet a youtube link...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:29:30 » |
|
nekem fix a turbóm....ami fennt lessz az gyárilag elektromos vgt turbó, de nálam Emap-al lessz megvezérelve és nyomásos labdával. remélem érthető voltam.... gt17-re megtudtad kérdezni a labdát?? emap az mi?? ilyenről még nem hallottam
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:31:20 » |
|
olyat mutass, amin látszik, hogy mennyi idő alatt éri el
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:37:35 » |
|
Nekem mondod? kivácsi vagyok a másik 4 porlasztóval milyen lessz...és kiderül minden. Ha adagolós akkor már úgynézki megvan a két donor adagoló amiből lessz berakva egy mechanikus...kettő ára 40.000ft. turbóm kész most csinálják a kipufogóleömlőt neki, majd csövezés,a kipufogórendszert is nyilván....úgyis tavaszra akartam a tuningot.... lehet lessz nagyobb csúcsom is, csak megkell nézni....nagyon kemény gépet akarok....a 2.2-es lázba hozott... ha lázba hozott, akkor ígyis-úgyis fel fogod rá rakni a mechanikust.(szerintem ) coolercsövezés neked miből lesz?? a csúcsokról mit lehet tudni?? kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a tied átalakítva... lehet én is megcsináltatom majd, ha nálad jól működik
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.01 kedd, 22:39:51 írta HZsolt92 »
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2011.02.01 kedd, 23:31:50 » |
|
gt17-re megtudtad kérdezni a labdát?? emap az mi?? ilyenről még nem hallottam A mechanikus vezérléshez egy nyomáslabdát kell rászerelni, azt pedig IMAP(Intake Manifold Absolute Pressure=szívócsõnyomás), vagy EMAP (Exhaust Manifold Absolute Pressure=kipufogóöntvény nyomás) vezérléssel lehet megoldani. Zsírság azért ez, kiváncsi leszek rá! Egy-két hibakódot / hibalehetőséget el lehet felejteni majd utána
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:02:47 » |
|
A mechanikus vezérléshez egy nyomáslabdát kell rászerelni, azt pedig IMAP(Intake Manifold Absolute Pressure=szívócsõnyomás), vagy EMAP (Exhaust Manifold Absolute Pressure=kipufogóöntvény nyomás) vezérléssel lehet megoldani. Zsírság azért ez, kiváncsi leszek rá! Egy-két hibakódot / hibalehetőséget el lehet felejteni majd utána ez teljesen igy van....de emap sokkal jobb mert imap-nál ha leforog nem tud kipufogni és folytás a motornak, emap-nál ilyen nem lehet mert az vezérel. de a legoptimálisabb ha a kettő majdnem ugyanaz,de azt elég pontosan bekell lőni....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:03:41 » |
|
gt17-re megtudtad kérdezni a labdát?? emap az mi?? ilyenről még nem hallottam megkérdeztem....privi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:14:26 » |
|
ez teljesen igy van....de emap sokkal jobb mert imap-nál ha leforog nem tud kipufogni és folytás a motornak, emap-nál ilyen nem lehet mert az vezérel. de a legoptimálisabb ha a kettő majdnem ugyanaz,de azt elég pontosan bekell lőni....
jaja, imapnal van olyan, hogy nem fer ki a kipun a kipugaz, es folytja, a nyomas meg kozben az egekbe szokik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dini02
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2011.02.04 péntek, 16:26:02 » |
|
sziasztok! azóta is, hogy először írtam, elégedett vagyok az autóval, több ezer kilométer után. lenne egy észrevételem: nem biztos, hogy ez hiba, de azért leírom. jár a motor. kiszállok, ha az autó bal oldalán állok, egészséges dízel kerregést hallok. ha átmegyek a jobboldalra, kb ugyanez. de, ha kicsit messzebb megyek, egy bizonyos szögből kluttyogó hangot hallani, ahogy jár a motor. bu-bu-bu ... a motorfordulatszámmal összefüggésben. nem könnyű beazonosítani a dolgot, de ha ez valami szokványos hibára utal, kérlek írjátok le nekem. thx!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2011.02.04 péntek, 17:04:12 » |
|
A mechanikus vezérléshez egy nyomáslabdát kell rászerelni, azt pedig IMAP(Intake Manifold Absolute Pressure=szívócsõnyomás), vagy EMAP (Exhaust Manifold Absolute Pressure=kipufogóöntvény nyomás) vezérléssel lehet megoldani. Zsírság azért ez, kiváncsi leszek rá! Egy-két hibakódot / hibalehetőséget el lehet felejteni majd utána ja hogy csak ennyi én azt hittem valami spéci MAP szenzor nekem IMAP-os lesz... EMAP-nál nemigen lehet ellenőrizni a kipuf gáz nyomását...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2011.02.04 péntek, 17:06:31 » |
|
sziasztok! azóta is, hogy először írtam, elégedett vagyok az autóval, több ezer kilométer után. lenne egy észrevételem: nem biztos, hogy ez hiba, de azért leírom. jár a motor. kiszállok, ha az autó bal oldalán állok, egészséges dízel kerregést hallok. ha átmegyek a jobboldalra, kb ugyanez. de, ha kicsit messzebb megyek, egy bizonyos szögből kluttyogó hangot hallani, ahogy jár a motor. bu-bu-bu ... a motorfordulatszámmal összefüggésben. nem könnyű beazonosítani a dolgot, de ha ez valami szokványos hibára utal, kérlek írjátok le nekem. thx! amikor voltam Bunyek-nál mi is hasonlót hallottunk de megvolt mind2 autónál, nem tom, hogy neki változott e valamit ZEN óta...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:37:17 » |
|
amikor voltam Bunyek-nál mi is hasonlót hallottunk de megvolt mind2 autónál, nem tom, hogy neki változott e valamit ZEN óta...
ez a porlasztócsere óta nálam nincs....de van más gond bakker..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:39:41 » |
|
ez a porlasztócsere óta nálam nincs....de van más gond bakker.. Ez most a csúcs csere miatt van vagy csak véletlen? Vagy mi van?
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:39:54 » |
|
ez a porlasztócsere óta nálam nincs....de van más gond bakker.. akkor lehet nálunk is a pcs miatt "kopog" néha-néha?? na majd keresek valakit, aki jól beméri őket... adagolódról derült már ki valami??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2011.02.04 péntek, 22:24:37 » |
|
még nem....várom a 4 komplett porlasztót cserére akkor derül ki a dolog....de ha azzal van a gond amire ma rájöttem és gondolok, akkor pár fog kirepül valakinél az biztos...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 22:26:09 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2011.02.04 péntek, 22:31:19 » |
|
még nem....várom a 4 komplett porlasztót cserére akkor derül ki a dolog....de ha azzal van a gond amire ma rájöttem és gondolok, akkor pár fog kirepül valakinél az biztos... mit raktak össze szharul?? mechanikus hogy halad??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
|