Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113504 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 16:48:01 »

Szép a hangja is, nem csak az ereje.
NEKEM IS ILYEN KELL!!!! Wink

ja bakker az enyém felse tünt senkinek hogy rajta van..... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 16:49:29 »

ja bakker az enyém felse tünt senkinek hogy rajta van..... eplus2
de csak azért mert egyhelyben áll, utána kellett volna menned, akkor mindjárt észrevették volna eplus2

neked mennyiért lesz a coolered??

utolsó pü-met megkaptad??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 17:36:17 »

Bunyek!
ezek a számok vannak a kis szelepen:
0281002413
060    97117


ez egy mágnesszelep....de elvileg ilyen van mindegyikben...
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 18:48:00 »

na valszeg ez lesz a coolerem, 2x akkora, mint az eredetileg tervezett eplus2


230x550x65mm 58as csövekkel. Kb 450le-ig elegendő. 35e Ft

a gyárinak 100*400-as a hűtőfelülete eplus2 2,875x nagyobb lesz a tuning-os eplus2

csövezés saválló idomokból heggesztve(ha minden jól megy)

jó volt a -8 fokos garázsban méregetni nyes

most voltam a gariban nekem +13 fok van Cheesy kint meg -8
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 22:47:53 »

Bunyek!
igen ez egy kis mágnesszelep ami a háznyomást állitja aminek függvényében elmozdul az előtöltésdugattyú...ez a kis szelep szokot bexarni, vagy a dugattyú berágódni!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 15:57:02 »

ja bakker az enyém felse tünt senkinek hogy rajta van..... eplus2
Hát persze, hogy nem tűnt fel. Miközben gyorsult, te leelőzted!  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 19:32:21 »

Hát persze, hogy nem tűnt fel. Miközben gyorsult, te leelőzted!  eplus2

ja igen örülök hogy még megy....ez a jelen most:

http://www.youtube.com/watch?v=uyNCIiKJyuU
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 20:44:13 »

ja igen örülök hogy még megy....ez a jelen most:

http://www.youtube.com/watch?v=uyNCIiKJyuU

Néztem a videót a porlasztó csere előtti állapotról...vészesen hasonló... szomoru1
Nincs egy tartalék CKP-d próbálni, ne hogy hülyeséget küldjön a mostani, és azért fecskendez rossz időben...mert abból számol mindent a vezérlő..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 21:08:34 »

hát az lessz hogy kicserélem 4 másik porlasztóra és megnézem azokkal...
de szerintem adagoló a gond... szomoru1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 21:14:07 »

hát az lessz hogy kicserélem 4 másik porlasztóra és megnézem azokkal...
de szerintem adagoló a gond... szomoru1

Ha van ismerősödnek Di-je cseréljétek ki egy próbára a CKP-t, hátha...  pénzbe nem kerül, csak 10 percbe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2011.02.01 kedd, 08:06:10 »

eh túl vagyok az első olaj cserén (Fuchs Titan Supersyn Plus 5W40) kicseréltem a négy izzítót is mert a múltkori nagy hidegben(-16 hőmérő szerint) pont kint kellett parkolnom és 4-5 forgatás után indult csak a gép... most hogy ki lettek szedve a régiek megnéztük egyik sem működött  falbav(én meg lelkesen 2* is izzítottam biztos ami biztos Cheesy)
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:34:23 »

eh túl vagyok az első olaj cserén (Fuchs Titan Supersyn Plus 5W40) kicseréltem a négy izzítót is mert a múltkori nagy hidegben(-16 hőmérő szerint) pont kint kellett parkolnom és 4-5 forgatás után indult csak a gép... most hogy ki lettek szedve a régiek megnéztük egyik sem működött  falbav(én meg lelkesen 2* is izzítottam biztos ami biztos Cheesy)



A Múltkori probléma nem jelentkezett azóta? (rángatás)
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:48:59 »

hát bunyek eléggé lehangoló ez a füst. milyen a szaga?
eza  minimális alapjáratingadozás az első pár másodpercben néha nálam is jelen van, de ritkán, ilyen 0-5 fok körül ugy érzem néha hogy tanácstalan az autó, alatta, vagy felette sosem csinálja.
de akkorsem értem ezt a hirtelen változásodat: az uj csucsokban lóf*sz kilométer nincsen még. de azért dobjál már bele 4 másikat. elvileg fizikai lehetetlenség hogy ennyi idő alatt bemondják az unalmast de akkoris! atán utána vedd le az adagolódat és szedd szét, nézd meg a belét...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:54:50 »


A Múltkori probléma nem jelentkezett azóta? (rángatás)

nem... az a baj most nem tudom hogy ennek örüljek vagy ne. Mert ugye ennyi erővel bármikor előjöhet a hiba újra akár komolyabban is... nekem pedig elsőszámú követelmény az autónál hogy mindig megbízható legyen kerül amibe kerül(persze ésszerű keretek között)
Nem kell hogy gyors legyen meg hogy pörögjön... semmi extra inkább biztonságos és megbízható. Múltkor  kicsit bántottam hátha előjön a hiba akkor megnéztem mit tud(óra szerint ~195körül állt meg..) meg ki is forgattam 4000-ig a fokozatokat de azóta szerintem nem forgott többet 2500-nál.. és valószinűleg nálam nem is nagyon fog... max autópályán 5. -ben...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:15:23 »

nem... az a baj most nem tudom hogy ennek örüljek vagy ne. Mert ugye ennyi erővel bármikor előjöhet a hiba újra akár komolyabban is... nekem pedig elsőszámú követelmény az autónál hogy mindig megbízható legyen kerül amibe kerül(persze ésszerű keretek között)
Nem kell hogy gyors legyen meg hogy pörögjön... semmi extra inkább biztonságos és megbízható. Múltkor  kicsit bántottam hátha előjön a hiba akkor megnéztem mit tud(óra szerint ~195körül állt meg..) meg ki is forgattam 4000-ig a fokozatokat de azóta szerintem nem forgott többet 2500-nál.. és valószinűleg nálam nem is nagyon fog... max autópályán 5. -ben...

nekem ment a 210 is ora szerint, de aztan elfogyott az ut, meg az mar keservesen ment. de persze ez nemetorszagban volt  hehe
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:18:10 »

nekem ment a 210 is ora szerint, de aztan elfogyott az ut, meg az mar keservesen ment. de persze ez nemetorszagban volt  hehe

én zárt pályán próbáltam ki eplus2 alapból vgt van rajt vagy neked az már amolyan "feature" Huh?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:22:13 »

én zárt pályán próbáltam ki eplus2 alapból vgt van rajt vagy neked az már amolyan "feature" Huh?

nem, nekem factory default  vigyor3
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2011.02.01 kedd, 12:13:30 »

nem, nekem factory default  vigyor3

Nálam is 210. Szerintem a comp letilt ekkor, ugyan is ugyan ennyit mentem vele 5 személyel klímával is !! padlón most nyáron, mint előtte egyedül. Talán nehezebben érte el, de ott megáll az óra mint a szög. Ritkán érdemes megnézni  eplus2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2011.02.01 kedd, 12:27:29 »

Nálam is 210. Szerintem a comp letilt ekkor, ugyan is ugyan ennyit mentem vele 5 személyel klímával is !! padlón most nyáron, mint előtte egyedül. Talán nehezebben érte el, de ott megáll az óra mint a szög. Ritkán érdemes megnézni  eplus2
kellenek hozzá bizonyos időjárási tényezők hogy a motornak a legjobb legyen Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2011.02.01 kedd, 13:58:23 »

Nálam is 210. Szerintem a comp letilt ekkor, ugyan is ugyan ennyit mentem vele 5 személyel klímával is !! padlón most nyáron, mint előtte egyedül. Talán nehezebben érte el, de ott megáll az óra mint a szög. Ritkán érdemes megnézni  eplus2

Ilyen gyengék ezek a DI-k? A 2.0 benzin óra szerint viszi a 240-et is. eplus2 banplz
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2011.02.01 kedd, 14:19:14 »

Ilyen gyengék ezek a DI-k? A 2.0 benzin óra szerint viszi a 240-et is. eplus2 banplz

ez kombi. amugy nekem kb 215nel lehet a vege talan...
de menjel csak 240-et, ugyis olcsobb lesz 2 forinttal a benzin, tudod, amibol neked 2x annyi kell, mint nekunk gazolajbol 100km-re eplus2 hehe
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2011.02.01 kedd, 14:51:52 »

Ilyen gyengék ezek a DI-k? A 2.0 benzin óra szerint viszi a 240-et is. eplus2 banplz


Figymá az én motorom 299 et megy "óra szerint". Valójában 300 felett... (1000RR) A benzinest nem 240 nél teszed 6. ba?  duhos2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2011.02.01 kedd, 15:01:22 »

Neeem, akkor csak 3-ba teszi, de az auto bakon van, a kerekekkel a levegoben. taps
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2011.02.01 kedd, 15:17:50 »


Figymá az én motorom 299 et megy "óra szerint". Valójában 300 felett... (1000RR) A benzinest nem 240 nél teszed 6. ba?  duhos2

az enyém csak 250-et megy... igaz le van áttételezve smile minek is  az a nagy száguldozás  fő a dinamizmus...
meg ugye csak 600ccm Cheesy
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:04:38 »

Ilyen gyengék ezek a DI-k? A 2.0 benzin óra szerint viszi a 240-et is. eplus2 banplz

maximum mikor belépsz a fecomp tesztbe akkor kimegy 240-ig az órád....meg ha gyenge az akksid és inditózol akkor is kiugrik minden mutató.. eljen
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:07:24 »

maximum mikor belépsz a fecomp tesztbe akkor kimegy 240-ig az órád....meg ha gyenge az akksid és inditózol akkor is kiugrik minden mutató.. eljen
Ja lehet hogy valamelyik dizli tolta maga előtt  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:10:22 »

hát bunyek eléggé lehangoló ez a füst. milyen a szaga?
eza  minimális alapjáratingadozás az első pár másodpercben néha nálam is jelen van, de ritkán, ilyen 0-5 fok körül ugy érzem néha hogy tanácstalan az autó, alatta, vagy felette sosem csinálja.
de akkorsem értem ezt a hirtelen változásodat: az uj csucsokban lóf*sz kilométer nincsen még. de azért dobjál már bele 4 másikat. elvileg fizikai lehetetlenség hogy ennyi idő alatt bemondják az unalmast de akkoris! atán utána vedd le az adagolódat és szedd szét, nézd meg a belét...

Nekem mondod?
kivácsi vagyok a másik 4 porlasztóval milyen lessz...és kiderül minden.
Ha adagolós akkor már úgynézki megvan a két donor adagoló amiből lessz berakva egy mechanikus...kettő ára 40.000ft. eplus2
turbóm kész most csinálják a kipufogóleömlőt neki, majd csövezés,a kipufogórendszert is nyilván....úgyis tavaszra akartam a tuningot.... eplus2
lehet lessz nagyobb csúcsom is, csak megkell nézni....nagyon kemény gépet akarok....a 2.2-es lázba hozott... eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:16:15 »

Nekem mondod?
kivácsi vagyok a másik 4 porlasztóval milyen lessz...és kiderül minden.
Ha adagolós akkor már úgynézki megvan a két donor adagoló amiből lessz berakva egy mechanikus...kettő ára 40.000ft. eplus2
turbóm kész most csinálják a kipufogóleömlőt neki, majd csövezés,a kipufogórendszert is nyilván....úgyis tavaszra akartam a tuningot.... eplus2
lehet lessz nagyobb csúcsom is, csak megkell nézni....nagyon kemény gépet akarok....a 2.2-es lázba hozott... eplus2
Mindegyik fajta turbot tudja vezérelni a mienk elektronikája? Vagy simán csak vákumos lesz és ahhoz nemkő?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:22:38 »

Mindegyik fajta turbot tudja vezérelni a mienk elektronikája? Vagy simán csak vákumos lesz és ahhoz nemkő?  vigyor3

nekem fix a turbóm....ami fennt lessz az gyárilag elektromos vgt turbó, de nálam Emap-al lessz megvezérelve és nyomásos labdával.
remélem érthető voltam.... eplus2
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2011.02.01 kedd, 19:17:52 »

maximum mikor belépsz a fecomp tesztbe akkor kimegy 240-ig az órád....meg ha gyenge az akksid és inditózol akkor is kiugrik minden mutató.. eljen

Keress vissza nyugodtan, tettem be róla képet valamikor. vigyor3 (jutubon is találsz)

De úgy látom ez a topik nem szereti a kritikát, pedig csak viccnek szántam... integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2011.02.01 kedd, 19:51:11 »

nekem fix a turbóm....ami fennt lessz az gyárilag elektromos vgt turbó, de nálam Emap-al lessz megvezérelve és nyomásos labdával.
remélem érthető voltam.... eplus2
persze, értem gondolom az emap az nem egy elektronikus térkép 2funny uglystupid2 uglystupid2. És a Tieden milyen kocsi turboja lesz fent?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:24:46 »

Keress vissza nyugodtan, tettem be róla képet valamikor. vigyor3 (jutubon is találsz)

De úgy látom ez a topik nem szereti a kritikát, pedig csak viccnek szántam... integet2
harapósak a fiúk.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:13:25 »

Keress vissza nyugodtan, tettem be róla képet valamikor. vigyor3 (jutubon is találsz)

De úgy látom ez a topik nem szereti a kritikát, pedig csak viccnek szántam... integet2

ugyan nem kell azért a szívedre venni csak rákontráztunk hogy nekünk is van gyors eszközünk gun
Nekem például az autó kifejezetten arra kell hogy hidegben meg esőben odavigyen ahova akarom... minden másra ott a motor. Azzal kitombolom magam nekem autóban nincs késztetésem arra hogy 190-el vagy 240-el menjek
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:35:27 »

Keress vissza nyugodtan, tettem be róla képet valamikor. vigyor3 (jutubon is találsz)

De úgy látom ez a topik nem szereti a kritikát, pedig csak viccnek szántam... integet2

most nekem érteni kell a viccet,te meg nemérted?.... szomoru1
na jöhet a youtube link... eljen
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:59:18 »

most nekem érteni kell a viccet,te meg nemérted?.... szomoru1
na jöhet a youtube link... eljen

http://www.youtube.com/watch?v=yPUn1rM-DJY&feature=related

Egyébként nekem óra szerint 240 volt, ami GPS-el 228. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:29:30 »

nekem fix a turbóm....ami fennt lessz az gyárilag elektromos vgt turbó, de nálam Emap-al lessz megvezérelve és nyomásos labdával.
remélem érthető voltam.... eplus2
gt17-re megtudtad kérdezni a labdát??
emap az mi?? ilyenről még nem hallottam vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:31:20 »

http://www.youtube.com/watch?v=yPUn1rM-DJY&feature=related

Egyébként nekem óra szerint 240 volt, ami GPS-el 228. integet2
olyat mutass, amin látszik, hogy mennyi idő alatt éri el eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:37:35 »

Nekem mondod?
kivácsi vagyok a másik 4 porlasztóval milyen lessz...és kiderül minden.
Ha adagolós akkor már úgynézki megvan a két donor adagoló amiből lessz berakva egy mechanikus...kettő ára 40.000ft. eplus2
turbóm kész most csinálják a kipufogóleömlőt neki, majd csövezés,a kipufogórendszert is nyilván....úgyis tavaszra akartam a tuningot.... eplus2
lehet lessz nagyobb csúcsom is, csak megkell nézni....nagyon kemény gépet akarok....a 2.2-es lázba hozott... eplus2
ha lázba hozott, akkor ígyis-úgyis fel fogod rá rakni a mechanikust.(szerintem hehe)
coolercsövezés neked miből lesz??

a csúcsokról mit lehet tudni??

kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a tied átalakítva... lehet én is megcsináltatom majd, ha nálad jól működik wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.01 kedd, 22:39:51 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2011.02.01 kedd, 23:31:50 »

gt17-re megtudtad kérdezni a labdát??
emap az mi?? ilyenről még nem hallottam vigyor3

mechanikus vezérléshez egy nyomáslabdát kell rászerelni, azt pedig IMAP(Intake Manifold Absolute Pressure=szívócsõnyomás), vagy EMAP (Exhaust Manifold Absolute Pressure=kipufogóöntvény nyomás) vezérléssel lehet megoldani.

Zsírság azért ez, kiváncsi leszek rá!  eljen
Egy-két hibakódot / hibalehetőséget el lehet felejteni majd utána  eplus2

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:02:47 »

mechanikus vezérléshez egy nyomáslabdát kell rászerelni, azt pedig IMAP(Intake Manifold Absolute Pressure=szívócsõnyomás), vagy EMAP (Exhaust Manifold Absolute Pressure=kipufogóöntvény nyomás) vezérléssel lehet megoldani.

Zsírság azért ez, kiváncsi leszek rá!  eljen
Egy-két hibakódot / hibalehetőséget el lehet felejteni majd utána  eplus2



ez teljesen igy van....de emap sokkal jobb mert imap-nál ha leforog nem tud kipufogni és folytás a motornak, emap-nál ilyen nem lehet mert az vezérel.
de a legoptimálisabb ha a kettő majdnem ugyanaz,de azt elég pontosan bekell lőni....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:03:41 »

gt17-re megtudtad kérdezni a labdát??
emap az mi?? ilyenről még nem hallottam vigyor3

megkérdeztem....privi.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:14:26 »

ez teljesen igy van....de emap sokkal jobb mert imap-nál ha leforog nem tud kipufogni és folytás a motornak, emap-nál ilyen nem lehet mert az vezérel.
de a legoptimálisabb ha a kettő majdnem ugyanaz,de azt elég pontosan bekell lőni....

jaja, imapnal van olyan, hogy nem fer ki a kipun a kipugaz, es folytja, a nyomas meg kozben az egekbe szokik.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2011.02.04 péntek, 16:26:02 »

sziasztok!
azóta is, hogy először írtam, elégedett vagyok az autóval, több ezer kilométer után.
lenne egy észrevételem: nem biztos, hogy ez hiba, de azért leírom.
jár a motor. kiszállok, ha az autó bal oldalán állok, egészséges dízel kerregést hallok. ha átmegyek a jobboldalra, kb ugyanez. de, ha kicsit messzebb megyek, egy bizonyos szögből kluttyogó hangot hallani, ahogy jár a motor. bu-bu-bu ... a motorfordulatszámmal összefüggésben. nem könnyű beazonosítani a dolgot, de ha ez valami szokványos hibára utal, kérlek írjátok le nekem.
thx! worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2011.02.04 péntek, 17:04:12 »

mechanikus vezérléshez egy nyomáslabdát kell rászerelni, azt pedig IMAP(Intake Manifold Absolute Pressure=szívócsõnyomás), vagy EMAP (Exhaust Manifold Absolute Pressure=kipufogóöntvény nyomás) vezérléssel lehet megoldani.

Zsírság azért ez, kiváncsi leszek rá!  eljen
Egy-két hibakódot / hibalehetőséget el lehet felejteni majd utána  eplus2


ja hogy csak ennyi vigyor3 én azt hittem valami spéci MAP szenzor vigyor3

nekem IMAP-os lesz...

EMAP-nál nemigen lehet ellenőrizni a kipuf gáz nyomását...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2011.02.04 péntek, 17:06:31 »

sziasztok!
azóta is, hogy először írtam, elégedett vagyok az autóval, több ezer kilométer után.
lenne egy észrevételem: nem biztos, hogy ez hiba, de azért leírom.
jár a motor. kiszállok, ha az autó bal oldalán állok, egészséges dízel kerregést hallok. ha átmegyek a jobboldalra, kb ugyanez. de, ha kicsit messzebb megyek, egy bizonyos szögből kluttyogó hangot hallani, ahogy jár a motor. bu-bu-bu ... a motorfordulatszámmal összefüggésben. nem könnyű beazonosítani a dolgot, de ha ez valami szokványos hibára utal, kérlek írjátok le nekem.
thx! worship
amikor voltam Bunyek-nál mi is hasonlót hallottunk de megvolt mind2 autónál, nem tom, hogy neki változott e valamit ZEN óta...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:37:17 »

amikor voltam Bunyek-nál mi is hasonlót hallottunk de megvolt mind2 autónál, nem tom, hogy neki változott e valamit ZEN óta...

ez a porlasztócsere óta nálam nincs....de van más gond bakker.. szomoru1
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:39:41 »

ez a porlasztócsere óta nálam nincs....de van más gond bakker.. szomoru1

Ez most a csúcs csere miatt van vagy csak véletlen?
Vagy mi van?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:39:54 »

ez a porlasztócsere óta nálam nincs....de van más gond bakker.. szomoru1
akkor lehet nálunk is a pcs miatt "kopog" néha-néha?? na majd keresek valakit, aki jól beméri őket...


adagolódról derült már ki valami??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2011.02.04 péntek, 22:24:37 »

még nem....várom a 4 komplett porlasztót cserére akkor derül ki a dolog....de ha azzal van a gond amire ma rájöttem és gondolok, akkor pár fog kirepül valakinél az biztos... falbav
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 22:26:09 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2011.02.04 péntek, 22:31:19 »

még nem....várom a 4 komplett porlasztót cserére akkor derül ki a dolog....de ha azzal van a gond amire ma rájöttem és gondolok, akkor pár fog kirepül valakinél az biztos... falbav
mit raktak össze szharul??

mechanikus hogy halad??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.