Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:16:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102551 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3600 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 21:02:48 »

Azt nem lehet feltölteni, de nem is kell.. vigyor3 wave
sejtettem vigyor3

na akkor megvan a terv, turbó feltölt, felső olajcső feltölt és úgy rakom fel, utána 15perc alapjárat és remélem minden rendben lesz

utána nyomás finomhangolás,de az már egy másik történet...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3601 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 21:06:05 »


utána nyomás finomhangolás,de az már egy másik történet...
Kicsi játék, de menni fog.. Wink nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3602 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 21:11:55 »

Kicsi játék, de menni fog.. Wink nyes
hát a játék az volt, hogy tegyemfel a másik labdát a turbóra, de megoldottuk Cool
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #3603 Dátum: 2011.03.15 kedd, 17:30:32 »

 Tud valaki segíteni ??
 Voltam diagon kiderült nem jó a kuplung kapcsolom, és még 2 porlaszto. ki tud segíteni, a porlasztot kompletten kell cserélni vagy csak elég a csucsokat, és milyen árban lenne a 4 ??
      Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3604 Dátum: 2011.03.15 kedd, 18:13:34 »

Tud valaki segíteni ??
 Voltam diagon kiderült nem jó a kuplung kapcsolom, és még 2 porlaszto. ki tud segíteni, a porlasztot kompletten kell cserélni vagy csak elég a csucsokat, és milyen árban lenne a 4 ??
      Köszi
A tddi csúcsok nem olyan drágák,ha cseréled mind a 4et,akkor az nálad már nem fog tönkremenni!Ha csak 2őt cserélsz,a másik 2ővel később fogsz szívni,nem hiszem hogy sokkal tovább bírnák azok..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3605 Dátum: 2011.03.15 kedd, 18:15:07 »

A tddi csúcsok nem olyan drágák,ha cseréled mind a 4et,akkor az nálad már nem fog tönkremenni!Ha csak 2őt cserélsz,a másik 2ővel később fogsz szívni,nem hiszem hogy sokkal tovább bírnák azok..... Roll Eyes

az pontosan mit takar hogy nem drága?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3606 Dátum: 2011.03.15 kedd, 18:46:35 »

az pontosan mit takar hogy nem drága?

A tdci-hez képest.
kb 30/db...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3607 Dátum: 2011.03.15 kedd, 18:47:37 »

A tdci-hez képest.
kb 30/db...
nálam 20/db árrémlik, talán Ervin írta régebben. am bontottat tudok 2eft/db áron vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3608 Dátum: 2011.03.15 kedd, 18:58:57 »

nálam 20/db árrémlik, talán Ervin írta régebben. am bontottat tudok 2eft/db áron vigyor3
gyorsan megpilláztam a kromaxnál,ott ennyi....szinte biztos,hogy lehet jobb áron venni.főleg 4et,mert ott már bőven lehet kedvezményezni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3609 Dátum: 2011.03.15 kedd, 19:03:35 »

nálam 20/db árrémlik, talán Ervin írta régebben. am bontottat tudok 2eft/db áron vigyor3
Boschnál van ismerősöm, kíváncsiságból rákérdeztem, 20 körülit mondott..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3610 Dátum: 2011.03.15 kedd, 19:06:22 »

Boschnál van ismerősöm, kíváncsiságból rákérdeztem, 20 körülit mondott..
akkor jól emlékeztem, de akkor ez valszeg csak neked ennyi Cry
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3611 Dátum: 2011.03.15 kedd, 19:15:14 »

akkor jól emlékeztem, de akkor ez valszeg csak neked ennyi Cry
Nem hiszem.. vigyor3 Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3612 Dátum: 2011.03.15 kedd, 21:12:54 »

Én 13-ért vettem a zsir ujjakat...de fölösen... eplus2
Ezért ha érdekel megvan a 4 eredeti hibátlan is,ha gondolod megboltolhatjuk jó áron...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3613 Dátum: 2011.03.15 kedd, 21:21:06 »

Én 13-ért vettem a zsir ujjakat...de fölösen... eplus2
Ezért ha érdekel megvan a 4 eredeti hibátlan is,ha gondolod megboltolhatjuk jó áron...
de még mindig nem tudom, hogy jó-e a 115-ösé a 90-esbe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3614 Dátum: 2011.03.15 kedd, 22:53:34 »

de még mindig nem tudom, hogy jó-e a 115-ösé a 90-esbe

Szerintem jó bele ,de passz...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3615 Dátum: 2011.03.15 kedd, 23:08:53 »

Szerintem jó bele ,de passz...
és a 130 lovas Ci szoftver a 90lovasba?  beka3 uglystupid2
csináááljuuukmeeeg  eplus2 taps
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3616 Dátum: 2011.03.15 kedd, 23:21:45 »

Sziasztok!

Lenne pár kérdésem!
-TDDI, 115 Le. A motor hátulján folyik le az olaj, beterítette az egészet. úgy néztük, hogy nem a szelepfedéltömítés a ludas, hanem mintha lenne még egy osztási sík a szelepfedéltömítés  és a HF tömítés között, és onnan szivárog! Lehetséges? Oda lehet kapni tömítést? A cseréjét valaki le tudná írni nekem pontról pontra? Nagyon fontos lenne. Remélem nem kell hozzá a vezérléshez nyúlni... wow2
- a klímakompresszor felől súrlódó csapágyhang hallatszik. gondolom a kuplungja csapágyas. lehet ezt külön cserélni, vagy csak kuplungot egyben?
ha csak ez marad, akkor nézek bontottat, mert az új horror..
-az utolsó: hogy lehet feszíteni a kézifékbowdenen? lebontsam hozzá a középkonzolt? il. a kötélcsere kemény művelet? az enyém megnyúlt sztem, mert csak egészen fenn kezd el kattanni, nagy a holtjáték...  help

Thx!  Cool
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #3617 Dátum: 2011.03.16 szerda, 06:40:12 »

Én 13-ért vettem a zsir ujjakat...de fölösen... eplus2
Ezért ha érdekel megvan a 4 eredeti hibátlan is,ha gondolod megboltolhatjuk jó áron...



 Milyen tipusuak, írtad gyári uj és 115 tddi-be valo?? beleépítése egyszerű?? esetleg képet tudnál felrakni rola??
 előre is köszi.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #3618 Dátum: 2011.03.16 szerda, 08:59:49 »

Sziasztok!

-az utolsó: hogy lehet feszíteni a kézifékbowdenen? lebontsam hozzá a középkonzolt? il. a kötélcsere kemény művelet? az enyém megnyúlt sztem, mert csak egészen fenn kezd el kattanni, nagy a holtjáték...  help


Amennyiben meg elso generacios TDDI-d van, nem valoszinu hogy megnyult a kezifekkabeled, inkabb ott a baj hogy az onallito mehanizmus elallitotta magat es mar nem ugy mukodik ahogy a mernokok kigondoltak. Egy tipikus Ford hiba, nekem is megvolt, javitottam rajta de nem lett tokletes.

leirast talalsz itt vagy mas ford forumokon. Ahhoz hogy megoldd , le kell bontani a kozepkonzolt (valtotol hatrafele), konyoklot, hogy hozzaferj az onallito mehanizmushoz, ahol el kell gorbiteni egy pockot. Nekem kb 3 orat vett igenybe.

Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3619 Dátum: 2011.03.16 szerda, 11:01:02 »

Sziasztok!

Lenne pár kérdésem!
-TDDI, 115 Le. A motor hátulján folyik le az olaj, beterítette az egészet. úgy néztük, hogy nem a szelepfedéltömítés a ludas, hanem mintha lenne még egy osztási sík a szelepfedéltömítés  és a HF tömítés között, és onnan szivárog! Lehetséges? Oda lehet kapni tömítést? A cseréjét valaki le tudná írni nekem pontról pontra? Nagyon fontos lenne. Remélem nem kell hozzá a vezérléshez nyúlni... wow2
help

Thx!  Cool


Szia!

Ez a motor hátulja pontosan hol van? Kizárható, hogy a turbó környékéről jut oda az olaj?
Gondolok itt arra, hogy pl a turbó utáni első cső blokk irányában lyukas és a labirinttömítés mellett átjutó olajat oda fújja ki a turbó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3620 Dátum: 2011.03.16 szerda, 16:15:19 »

Szerintem jó bele ,de passz...
dobj pü-ben egy árat és meglátjuk...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3621 Dátum: 2011.03.16 szerda, 20:22:17 »



 Milyen tipusuak, írtad gyári uj és 115 tddi-be valo?? beleépítése egyszerű?? esetleg képet tudnál felrakni rola??
 előre is köszi.


nem ujjak használtak, a kocsimba voltak csak én ujjakat vettem fölösen, és akkor már az ujjat tetettem be...
D6BA 115Le mondiba volt...
Cseréjét valami hozzáértő ember csinálja....

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3622 Dátum: 2011.03.16 szerda, 20:40:26 »



nem ujjak használtak, a kocsimba voltak csak én ujjakat vettem fölösen, és akkor már az ujjat tetettem be...
D6BA 115Le mondiba volt...
Cseréjét valami hozzáértő ember csinálja....


monnyuk én?? vigyor3

írsz akkor egy árat??

ha minden jól megy, akkor 2hét múlva fent lehet a turbó vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3623 Dátum: 2011.03.16 szerda, 21:18:00 »

Eljött a 10 év és szeretném lecserélni a hűtőfolyadékot és közben kicserélni a főköri termosztát szivárgó gumitömítését.
Meg tudnátok mondani, hol  érdemes megbontani a rendszert,hogy minden kifollyon?Vagy van valami csap rajta?
Mennyi fagyálló kell bele?
Kell e légteleníteni?

Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3624 Dátum: 2011.03.16 szerda, 21:51:59 »

Eljött a 10 év és szeretném lecserélni a hűtőfolyadékot és közben kicserélni a főköri termosztát szivárgó gumitömítését.
Meg tudnátok mondani, hol  érdemes megbontani a rendszert,hogy minden kifollyon?Vagy van valami csap rajta?
Mennyi fagyálló kell bele?
Kell e légteleníteni?


A hűtő bal alsó sarkán van a leeresztő, talán ott tudod a legtöbbet leengedni.
5 liter(tömény) fagyállóból még marad is kevés.(nekem kb 9-9,5 liter kevert ment bele)
A vízpumpa tetején nem árt légteleníteni, de ha nem teszed akkor sem lesz semmi, csak kicsivel később légtelenedik ki. Én is nem rég cseréltem fagyállót! wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.16 szerda, 21:57:45 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3625 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:23:56 »

miket találtam ma finom

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_kombi_2.0tddi_trend-4580000
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tddi_ujabbik_tipus_sok_ext-4588258

jól gondolom, hogy di-ből nem volt gyárilag optikás??
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_di_trend_rs_optika_1_limited-4503119
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3626 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:31:10 »

monnyuk én?? vigyor3

írsz akkor egy árat??

ha minden jól megy, akkor 2hét múlva fent lehet a turbó vigyor3

5-ös darabja mondjuk.. nemtudom
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3627 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:49:03 »


Bizony jól!  nyes Azol az ST lökösök nálam is jól jönnének!  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3628 Dátum: 2011.03.16 szerda, 23:16:15 »

Szia!

Ez a motor hátulja pontosan hol van? Kizárható, hogy a turbó környékéről jut oda az olaj?
Gondolok itt arra, hogy pl a turbó utáni első cső blokk irányában lyukas és a labirinttömítés mellett átjutó olajat oda fújja ki a turbó.
Szia!
A tűzfal felőli oldalról beszélek. Egész jó a felvetés, péntek reggel megvizsgáljuk! Egyébként az olajfogyasztás 12000km alatt volt kb. 4 deci. Szóval nem vészes, viszont a motor oldala(hátsó) full merő olaj. Az első porszáraz.
Ebben az esetben nem kellett volna észrevennem teljesítményesést? Ha egy turbocső lukas.. A kocsi viszont megy ahogy kell..
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3629 Dátum: 2011.03.16 szerda, 23:17:48 »

Amennyiben meg elso generacios TDDI-d van, nem valoszinu hogy megnyult a kezifekkabeled, inkabb ott a baj hogy az onallito mehanizmus elallitotta magat es mar nem ugy mukodik ahogy a mernokok kigondoltak. Egy tipikus Ford hiba, nekem is megvolt, javitottam rajta de nem lett tokletes.

leirast talalsz itt vagy mas ford forumokon. Ahhoz hogy megoldd , le kell bontani a kozepkonzolt (valtotol hatrafele), konyoklot, hogy hozzaferj az onallito mehanizmushoz, ahol el kell gorbiteni egy pockot. Nekem kb 3 orat vett igenybe.


Köszönöm a válaszod!!  worship
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3630 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 07:02:51 »

Szia!
A tűzfal felőli oldalról beszélek. Egész jó a felvetés, péntek reggel megvizsgáljuk! Egyébként az olajfogyasztás 12000km alatt volt kb. 4 deci. Szóval nem vészes, viszont a motor oldala(hátsó) full merő olaj. Az első porszáraz.
Ebben az esetben nem kellett volna észrevennem teljesítményesést? Ha egy turbocső lukas.. A kocsi viszont megy ahogy kell..

A kis mértékű lyukak még nem járnak érezhető teljesítmény vesztéssel, a turbó is rá tud dolgozni, hogy kompenzálja. A turbó olajzását ellátó vezetékeket is nézzétek át, akár ott is lehet kiszóródás. Másik tippem a turbó szívó csonknál a gumicső, az is ki szokott repedni és a kartergáz visszavezetés ott ki is tud csapodni, bár ott kifújás nem lehetséges, ott inkább szív a turbó, de azt is jó ellenőrizni, megszűntetni.
Ezt a bilincs melletti csőrészt nézd át, mert ez hajlamos alúl kihasadni:
http://kephost.hu/image-1596_4D81A613.jpg
Ha cserélni kell az újabbak már ilyenek:
http://kephost.hu/image-ED3E_4D81A613.jpg

Milyen turbód van az autón, mikori gyártású a gép?
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.17 csütörtök, 07:15:25 írta V.Tamás » Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3631 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 07:36:33 »

A kis mértékű lyukak még nem járnak érezhető teljesítmény vesztéssel, a turbó is rá tud dolgozni, hogy kompenzálja. A turbó olajzását ellátó vezetékeket is nézzétek át, akár ott is lehet kiszóródás. Másik tippem a turbó szívó csonknál a gumicső, az is ki szokott repedni és a kartergáz visszavezetés ott ki is tud csapodni, bár ott kifújás nem lehetséges, ott inkább szív a turbó, de azt is jó ellenőrizni, megszűntetni.
Ezt a bilincs melletti csőrészt nézd át, mert ez hajlamos alúl kihasadni:
http://kephost.hu/image-1596_4D81A613.jpg
Ha cserélni kell az újabbak már ilyenek:
http://kephost.hu/image-ED3E_4D81A613.jpg

Milyen turbód van az autón, mikori gyártású a gép?

Ezt tanusithatom.
Nekem Novemberben kellett cserélni a képen látható csöszakaszt. Mivel folyamatosan olajos volt. A csere után megoldódott a dolog.
Ja és a bilincsek is mintha kicsit erősebbek lennének.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #3632 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 10:00:52 »

Hello

Ezt a csőszakaszt milyen áron vágják az emberhez?  Smiley
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3633 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 10:52:46 »

Hello

Ezt a csőszakaszt milyen áron vágják az emberhez?  Smiley

Olyan 14k Ft környékén.
De a Nagy Autó-s toppicban kérdezdd meg.
Megmondja Neked mennyi az annyi pontosan.  integet2
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3634 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 11:29:21 »

Hello

Ezt a csőszakaszt milyen áron vágják az emberhez?  Smiley


Vehetsz használtan is Motorcraft-tól. Valaki, mintha ezt tette volna, de hiába kerestem most nem találtam meg a hozzászólását.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3635 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 16:49:34 »

5-ös darabja mondjuk.. nemtudom
hát annyit most sajna nem tudok kiszorítani Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3636 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 21:36:28 »

hát annyit most sajna nem tudok kiszorítani Sad

Hát van ez igy.....olcsóbban nemadom, akkor elfér a garázsba...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3637 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 21:39:52 »

Ma nekiálltam megjavitani az adagolót,tele a padlás a sok okoskodással....meglátjuk mi lessz belőle.
Csak sajna belejtetem egy távtartót a motortérbe és nem találom, és elég fontos lenne....holnap kap max alátétet ha nem lessz meg.... szomoru1
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3638 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 23:44:33 »

A kis mértékű lyukak még nem járnak érezhető teljesítmény vesztéssel, a turbó is rá tud dolgozni, hogy kompenzálja. A turbó olajzását ellátó vezetékeket is nézzétek át, akár ott is lehet kiszóródás. Másik tippem a turbó szívó csonknál a gumicső, az is ki szokott repedni és a kartergáz visszavezetés ott ki is tud csapodni, bár ott kifújás nem lehetséges, ott inkább szív a turbó, de azt is jó ellenőrizni, megszűntetni.
Ezt a bilincs melletti csőrészt nézd át, mert ez hajlamos alúl kihasadni:
http://kephost.hu/image-1596_4D81A613.jpg
Ha cserélni kell az újabbak már ilyenek:
http://kephost.hu/image-ED3E_4D81A613.jpg

Milyen turbód van az autón, mikori gyártású a gép?

2001-es, 115 Le. Köszi a tippeket, holnap reggel nekifeszülök.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3639 Dátum: 2011.03.18 péntek, 07:42:42 »

2001-es, 115 Le. Köszi a tippeket, holnap reggel nekifeszülök.

A turbód milyen?
Pont 2001-ben változott. Az év nagy részén még változó geos volt a 115 Le TDDi turbója, míg az év vége felé már fix turbót kapott a motor. Nekem változós van, de elvi szinten egy fix geosnál a lefúvatószelep környékén, ha van valmilyen perem (lehet, hogy hülyeség, mert nekem nem ilyen) akkor ott is el tudnék képzelni egy kifújást, amin kijöhet a kartergáz/turbó labirinton átjutó olaj keveréke is.
Mondom ez csak tipp a részemről, mert nem ismerem az ilyen turbók lefúvatását.

pl tedd ki az aláírásodba az évjáratot is. A főoldalon van alvázszám dekóder abból ki tudod nézni, ha nem tudod pontosan:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/alvazszam_dekoder.pdf
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3640 Dátum: 2011.03.18 péntek, 14:10:02 »

Hát van ez igy.....olcsóbban nemadom, akkor elfér a garázsba...
persze, megértem, és nem is várnám el, neked is pénzbe került worship

tegnap reggel vettem észre, hogy áll a bal kerék mallatt az olaj.
nem fékolaj és nem a lengéscsillapítóból van.

a lengőkar belső része és a váltó teteje áll az olajban....
ma délután alámászok. van valakinek valami tippje, hogy mit nézzek meg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3641 Dátum: 2011.03.18 péntek, 14:10:38 »

Ma nekiálltam megjavitani az adagolót,tele a padlás a sok okoskodással....meglátjuk mi lessz belőle.
Csak sajna belejtetem egy távtartót a motortérbe és nem találom, és elég fontos lenne....holnap kap max alátétet ha nem lessz meg.... szomoru1
és akkor nem lesz tuning?? vagy eladód ezt akkor róla?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3642 Dátum: 2011.03.18 péntek, 15:19:35 »

A turbód milyen?
Pont 2001-ben változott. Az év nagy részén még változó geos volt a 115 Le TDDi turbója, míg az év vége felé már fix turbót kapott a motor. Nekem változós van, de elvi szinten egy fix geosnál a lefúvatószelep környékén, ha van valmilyen perem (lehet, hogy hülyeség, mert nekem nem ilyen) akkor ott is el tudnék képzelni egy kifújást, amin kijöhet a kartergáz/turbó labirinton átjutó olaj keveréke is.
Mondom ez csak tipp a részemről, mert nem ismerem az ilyen turbók lefúvatását.

pl tedd ki az aláírásodba az évjáratot is. A főoldalon van alvázszám dekóder abból ki tudod nézni, ha nem tudod pontosan:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/alvazszam_dekoder.pdf
Nem tudom milyen a turbo.. nem másztam még bele ebbe az autóba ennyire, semmi baja nincsen, a motorházat olajcserével együtt iskb. csak 5x kellett felnyitni. Majd feltérképezem, lesz időm, pár évig nálam lesz. Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3643 Dátum: 2011.03.18 péntek, 15:21:40 »

és akkor nem lesz tuning?? vagy eladód ezt akkor róla?? eplus2

Ha megtudom csinálni lehet eladom...ha nem akkor megy fel az uj adagoló és marad a kocsi...akkor nem tudok mit csinálni...nem költök a vp-re egy vagyont..ramaty adagolóval meg nem adom el senkinek.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3644 Dátum: 2011.03.18 péntek, 17:48:51 »

A hűtő bal alsó sarkán van a leeresztő, talán ott tudod a legtöbbet leengedni.
5 liter(tömény) fagyállóból még marad is kevés.(nekem kb 9-9,5 liter kevert ment bele)
A vízpumpa tetején nem árt légteleníteni, de ha nem teszed akkor sem lesz semmi, csak kicsivel később légtelenedik ki. Én is nem rég cseréltem fagyállót! wave

Ha szembe állok a kocsival, akkor a bal alsó?
Hány fokokra kell keverni?
Ha jól látom fagyálló és desztilált víz fele-fele arányban?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3645 Dátum: 2011.03.18 péntek, 20:51:37 »

Ha megtudom csinálni lehet eladom...ha nem akkor megy fel az uj adagoló és marad a kocsi...akkor nem tudok mit csinálni...nem költök a vp-re egy vagyont..ramaty adagolóval meg nem adom el senkinek.
és akkor mi lesz helyette??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3646 Dátum: 2011.03.18 péntek, 21:10:04 »

Ha szembe állok a kocsival, akkor a bal alsó?
Hány fokokra kell keverni?
Ha jól látom fagyálló és desztilált víz fele-fele arányban?
Nem! Az autónk bal kormányos, tehát bal oldalon az szemből a jobb.. Wink Igen kb felesbe keverd be, nem baj ha picit töményebb, nekem -40 fokosra sikerült  vigyor3  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3647 Dátum: 2011.03.18 péntek, 21:28:17 »

Ma összeraktam a gépet, de sajna nincs akksim igy nem tudom kipróbálni...szánalmas.

De mig szereltem az adagolót ami alatta megy el vizcső az elég durván bevolt maródva a klima csatlakozójától....
gyorskötöző segitett,de ilyen ramaty megoldást bakker...csak mondom.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3648 Dátum: 2011.03.18 péntek, 21:39:10 »

Ma összeraktam a gépet, de sajna nincs akksim igy nem tudom kipróbálni...szánalmas.

De mig szereltem az adagolót ami alatta megy el vizcső az elég durván bevolt maródva a klima csatlakozójától....
gyorskötöző segitett,de ilyen ramaty megoldást bakker...csak mondom.
Tényleg van 2 ilyen hely ahol kidörzsölődhet levele én mikor megvettem az autót, az első olajcserekor levettem még azt a műanyag koptató vacakot is, hogy jól végig lássam az összes vízcsövet...és bizony 2 helyen be kellett avatkoznom  eplus2, mert gyárilag úgy volt megtervezve, hogy kidörzsölődhetett volna a vízcső  duhos2
Biztos nem futotta 3D-s tervezőprogramra fordéknál, hogy ilyen sz@rt adnak ki...nem is értem.. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3649 Dátum: 2011.03.19 szombat, 07:10:36 »

Tényleg van 2 ilyen hely ahol kidörzsölődhet levele én mikor megvettem az autót, az első olajcserekor levettem még azt a műanyag koptató vacakot is, hogy jól végig lássam az összes vízcsövet...és bizony 2 helyen be kellett avatkoznom  eplus2, mert gyárilag úgy volt megtervezve, hogy kidörzsölődhetett volna a vízcső  duhos2
Biztos nem futotta 3D-s tervezőprogramra fordéknál, hogy ilyen sz@rt adnak ki...nem is értem.. szomoru1

ehhh...merre van a másik hely ha már igy rákérdeztél?  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.