Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:31:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
79
80
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102722 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3600 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 21:02:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.14 hétfő, 21:01:20
Azt nem lehet feltölteni, de nem is kell..
sejtettem
na akkor megvan a terv, turbó feltölt, felső olajcső feltölt és úgy rakom fel, utána 15perc alapjárat és remélem minden rendben lesz
utána nyomás finomhangolás,de az már egy másik történet...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3601 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 21:06:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.14 hétfő, 21:02:48
utána nyomás finomhangolás,de az már egy másik történet...
Kicsi játék, de menni fog..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3602 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 21:11:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.14 hétfő, 21:06:05
Kicsi játék, de menni fog..
hát a játék az volt, hogy tegyemfel a másik labdát a turbóra, de megoldottuk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3603 Dátum:
2011.03.15 kedd, 17:30:32 »
Tud valaki segíteni ??
Voltam diagon kiderült nem jó a kuplung kapcsolom, és még 2 porlaszto. ki tud segíteni, a porlasztot kompletten kell cserélni vagy csak elég a csucsokat, és milyen árban lenne a 4 ??
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3604 Dátum:
2011.03.15 kedd, 18:13:34 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.03.15 kedd, 17:30:32
Tud valaki segíteni ??
Voltam diagon kiderült nem jó a kuplung kapcsolom, és még 2 porlaszto. ki tud segíteni, a porlasztot kompletten kell cserélni vagy csak elég a csucsokat, és milyen árban lenne a 4 ??
Köszi
A tddi csúcsok nem olyan drágák,ha cseréled mind a 4et,akkor az nálad már nem fog tönkremenni!Ha csak 2őt cserélsz,a másik 2ővel később fogsz szívni,nem hiszem hogy sokkal tovább bírnák azok.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3605 Dátum:
2011.03.15 kedd, 18:15:07 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.15 kedd, 18:13:34
A tddi csúcsok nem olyan drágák,ha cseréled mind a 4et,akkor az nálad már nem fog tönkremenni!Ha csak 2őt cserélsz,a másik 2ővel később fogsz szívni,nem hiszem hogy sokkal tovább bírnák azok.....
az pontosan mit takar hogy nem drága?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3606 Dátum:
2011.03.15 kedd, 18:46:35 »
Idézetet írta: Guen - 2011.03.15 kedd, 18:15:07
az pontosan mit takar hogy nem drága?
A tdci-hez képest.
kb 30/db...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3607 Dátum:
2011.03.15 kedd, 18:47:37 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.15 kedd, 18:46:35
A tdci-hez képest.
kb 30/db...
nálam 20/db árrémlik, talán Ervin írta régebben. am bontottat tudok 2eft/db áron
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3608 Dátum:
2011.03.15 kedd, 18:58:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.15 kedd, 18:47:37
nálam 20/db árrémlik, talán Ervin írta régebben. am bontottat tudok 2eft/db áron
gyorsan megpilláztam a kromaxnál,ott ennyi....szinte biztos,hogy lehet jobb áron venni.főleg 4et,mert ott már bőven lehet kedvezményezni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3609 Dátum:
2011.03.15 kedd, 19:03:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.15 kedd, 18:47:37
nálam 20/db árrémlik, talán Ervin írta régebben. am bontottat tudok 2eft/db áron
Boschnál van ismerősöm, kíváncsiságból rákérdeztem, 20 körülit mondott..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3610 Dátum:
2011.03.15 kedd, 19:06:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.15 kedd, 19:03:35
Boschnál van ismerősöm, kíváncsiságból rákérdeztem, 20 körülit mondott..
akkor jól emlékeztem, de akkor ez valszeg csak neked ennyi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3611 Dátum:
2011.03.15 kedd, 19:15:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.15 kedd, 19:06:22
akkor jól emlékeztem, de akkor ez valszeg csak neked ennyi
Nem hiszem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3612 Dátum:
2011.03.15 kedd, 21:12:54 »
Én 13-ért vettem a zsir ujjakat...de fölösen...
Ezért ha érdekel megvan a 4 eredeti hibátlan is,ha gondolod megboltolhatjuk jó áron...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3613 Dátum:
2011.03.15 kedd, 21:21:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.15 kedd, 21:12:54
Én 13-ért vettem a zsir ujjakat...de fölösen...
Ezért ha érdekel megvan a 4 eredeti hibátlan is,ha gondolod megboltolhatjuk jó áron...
de még mindig nem tudom, hogy jó-e a 115-ösé a 90-esbe
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3614 Dátum:
2011.03.15 kedd, 22:53:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.15 kedd, 21:21:06
de még mindig nem tudom, hogy jó-e a 115-ösé a 90-esbe
Szerintem jó bele ,de passz...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3615 Dátum:
2011.03.15 kedd, 23:08:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.15 kedd, 22:53:34
Szerintem jó bele ,de passz...
és a 130 lovas Ci szoftver a 90lovasba?
csináááljuuukmeeeg
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3616 Dátum:
2011.03.15 kedd, 23:21:45 »
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem!
-TDDI, 115 Le. A motor hátulján folyik le az olaj, beterítette az egészet. úgy néztük, hogy nem a szelepfedéltömítés a ludas, hanem mintha lenne még egy osztási sík a szelepfedéltömítés és a HF tömítés között, és onnan szivárog! Lehetséges? Oda lehet kapni tömítést? A cseréjét valaki le tudná írni nekem pontról pontra? Nagyon fontos lenne. Remélem nem kell hozzá a vezérléshez nyúlni...
- a klímakompresszor felől súrlódó csapágyhang hallatszik. gondolom a kuplungja csapágyas. lehet ezt külön cserélni, vagy csak kuplungot egyben?
ha csak ez marad, akkor nézek bontottat, mert az új horror..
-az utolsó: hogy lehet feszíteni a kézifékbowdenen? lebontsam hozzá a középkonzolt? il. a kötélcsere kemény művelet? az enyém megnyúlt sztem, mert csak egészen fenn kezd el kattanni, nagy a holtjáték...
Thx!
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3617 Dátum:
2011.03.16 szerda, 06:40:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.15 kedd, 21:12:54
Én 13-ért vettem a zsir ujjakat...de fölösen...
Ezért ha érdekel megvan a 4 eredeti hibátlan is,ha gondolod megboltolhatjuk jó áron...
Milyen tipusuak, írtad gyári uj és 115 tddi-be valo?? beleépítése egyszerű?? esetleg képet tudnál felrakni rola??
előre is köszi.
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3618 Dátum:
2011.03.16 szerda, 08:59:49 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.03.15 kedd, 23:21:45
Sziasztok!
-az utolsó: hogy lehet feszíteni a kézifékbowdenen? lebontsam hozzá a középkonzolt? il. a kötélcsere kemény művelet? az enyém megnyúlt sztem, mert csak egészen fenn kezd el kattanni, nagy a holtjáték...
Amennyiben meg elso generacios TDDI-d van, nem valoszinu hogy megnyult a kezifekkabeled, inkabb ott a baj hogy az onallito mehanizmus elallitotta magat es mar nem ugy mukodik ahogy a mernokok kigondoltak. Egy tipikus Ford hiba, nekem is megvolt, javitottam rajta de nem lett tokletes.
leirast talalsz itt vagy mas ford forumokon. Ahhoz hogy megoldd , le kell bontani a kozepkonzolt (valtotol hatrafele), konyoklot, hogy hozzaferj az onallito mehanizmushoz, ahol el kell gorbiteni egy pockot. Nekem kb 3 orat vett igenybe.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3619 Dátum:
2011.03.16 szerda, 11:01:02 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.03.15 kedd, 23:21:45
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem!
-TDDI, 115 Le. A motor hátulján folyik le az olaj, beterítette az egészet. úgy néztük, hogy nem a szelepfedéltömítés a ludas, hanem mintha lenne még egy osztási sík a szelepfedéltömítés és a HF tömítés között, és onnan szivárog! Lehetséges? Oda lehet kapni tömítést? A cseréjét valaki le tudná írni nekem pontról pontra? Nagyon fontos lenne. Remélem nem kell hozzá a vezérléshez nyúlni...
Thx!
Szia!
Ez a motor hátulja pontosan hol van? Kizárható, hogy a turbó környékéről jut oda az olaj?
Gondolok itt arra, hogy pl a turbó utáni első cső blokk irányában lyukas és a labirinttömítés mellett átjutó olajat oda fújja ki a turbó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3620 Dátum:
2011.03.16 szerda, 16:15:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.15 kedd, 22:53:34
Szerintem jó bele ,de passz...
dobj pü-ben egy árat és meglátjuk...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3621 Dátum:
2011.03.16 szerda, 20:22:17 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.03.16 szerda, 06:40:12
Milyen tipusuak, írtad gyári uj és 115 tddi-be valo?? beleépítése egyszerű?? esetleg képet tudnál felrakni rola??
előre is köszi.
nem ujjak használtak, a kocsimba voltak csak én ujjakat vettem fölösen, és akkor már az ujjat tetettem be...
D6BA 115Le mondiba volt...
Cseréjét valami hozzáértő ember csinálja....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3622 Dátum:
2011.03.16 szerda, 20:40:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.16 szerda, 20:22:17
nem ujjak használtak, a kocsimba voltak csak én ujjakat vettem fölösen, és akkor már az ujjat tetettem be...
D6BA 115Le mondiba volt...
Cseréjét valami hozzáértő ember csinálja....
monnyuk én??
írsz akkor egy árat??
ha minden jól megy, akkor 2hét múlva fent lehet a turbó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3623 Dátum:
2011.03.16 szerda, 21:18:00 »
Eljött a 10 év és szeretném lecserélni a hűtőfolyadékot és közben kicserélni a főköri termosztát szivárgó gumitömítését.
Meg tudnátok mondani, hol érdemes megbontani a rendszert,hogy minden kifollyon?Vagy van valami csap rajta?
Mennyi fagyálló kell bele?
Kell e légteleníteni?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3624 Dátum:
2011.03.16 szerda, 21:51:59 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.03.16 szerda, 21:18:00
Eljött a 10 év és szeretném lecserélni a hűtőfolyadékot és közben kicserélni a főköri termosztát szivárgó gumitömítését.
Meg tudnátok mondani, hol érdemes megbontani a rendszert,hogy minden kifollyon?Vagy van valami csap rajta?
Mennyi fagyálló kell bele?
Kell e légteleníteni?
A hűtő bal alsó sarkán van a leeresztő, talán ott tudod a legtöbbet leengedni.
5 liter(tömény) fagyállóból még marad is kevés.(nekem kb 9-9,5 liter kevert ment bele)
A vízpumpa tetején nem árt légteleníteni, de ha nem teszed akkor sem lesz semmi, csak kicsivel később légtelenedik ki. Én is nem rég cseréltem fagyállót!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.16 szerda, 21:57:45 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3625 Dátum:
2011.03.16 szerda, 22:23:56 »
miket találtam ma
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_kombi_2.0tddi_trend-4580000
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tddi_ujabbik_tipus_sok_ext-4588258
jól gondolom, hogy di-ből nem volt gyárilag optikás??
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_di_trend_rs_optika_1_limited-4503119
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3626 Dátum:
2011.03.16 szerda, 22:31:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.16 szerda, 20:40:26
monnyuk én??
írsz akkor egy árat??
ha minden jól megy, akkor 2hét múlva fent lehet a turbó
5-ös darabja mondjuk..
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3627 Dátum:
2011.03.16 szerda, 22:49:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.16 szerda, 22:23:56
jól gondolom, hogy di-ből nem volt gyárilag optikás??
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_di_trend_rs_optika_1_limited-4503119
Bizony jól!
Azol az ST lökösök nálam is jól jönnének!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3628 Dátum:
2011.03.16 szerda, 23:16:15 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.16 szerda, 11:01:02
Szia!
Ez a motor hátulja pontosan hol van? Kizárható, hogy a turbó környékéről jut oda az olaj?
Gondolok itt arra, hogy pl a turbó utáni első cső blokk irányában lyukas és a labirinttömítés mellett átjutó olajat oda fújja ki a turbó.
Szia!
A tűzfal felőli oldalról beszélek. Egész jó a felvetés, péntek reggel megvizsgáljuk! Egyébként az olajfogyasztás 12000km alatt volt kb. 4 deci. Szóval nem vészes, viszont a motor oldala(hátsó) full merő olaj. Az első porszáraz.
Ebben az esetben nem kellett volna észrevennem teljesítményesést? Ha egy turbocső lukas.. A kocsi viszont megy ahogy kell..
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3629 Dátum:
2011.03.16 szerda, 23:17:48 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.03.16 szerda, 08:59:49
Amennyiben meg elso generacios TDDI-d van, nem valoszinu hogy megnyult a kezifekkabeled, inkabb ott a baj hogy az onallito mehanizmus elallitotta magat es mar nem ugy mukodik ahogy a mernokok kigondoltak. Egy tipikus Ford hiba, nekem is megvolt, javitottam rajta de nem lett tokletes.
leirast talalsz itt vagy mas ford forumokon. Ahhoz hogy megoldd , le kell bontani a kozepkonzolt (valtotol hatrafele), konyoklot, hogy hozzaferj az onallito mehanizmushoz, ahol el kell gorbiteni egy pockot. Nekem kb 3 orat vett igenybe.
Köszönöm a válaszod!!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3630 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 07:02:51 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.03.16 szerda, 23:16:15
Szia!
A tűzfal felőli oldalról beszélek. Egész jó a felvetés, péntek reggel megvizsgáljuk! Egyébként az olajfogyasztás 12000km alatt volt kb. 4 deci. Szóval nem vészes, viszont a motor oldala(hátsó) full merő olaj. Az első porszáraz.
Ebben az esetben nem kellett volna észrevennem teljesítményesést? Ha egy turbocső lukas.. A kocsi viszont megy ahogy kell..
A kis mértékű lyukak még nem járnak érezhető teljesítmény vesztéssel, a turbó is rá tud dolgozni, hogy kompenzálja. A turbó olajzását ellátó vezetékeket is nézzétek át, akár ott is lehet kiszóródás. Másik tippem a turbó szívó csonknál a gumicső, az is ki szokott repedni és a kartergáz visszavezetés ott ki is tud csapodni, bár ott kifújás nem lehetséges, ott inkább szív a turbó, de azt is jó ellenőrizni, megszűntetni.
Ezt a bilincs melletti csőrészt nézd át, mert ez hajlamos alúl kihasadni:
http://kephost.hu/image-1596_4D81A613.jpg
Ha cserélni kell az újabbak már ilyenek:
http://kephost.hu/image-ED3E_4D81A613.jpg
Milyen turbód van az autón, mikori gyártású a gép?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.17 csütörtök, 07:15:25 írta V.Tamás
»
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3631 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 07:36:33 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.17 csütörtök, 07:02:51
A kis mértékű lyukak még nem járnak érezhető teljesítmény vesztéssel, a turbó is rá tud dolgozni, hogy kompenzálja. A turbó olajzását ellátó vezetékeket is nézzétek át, akár ott is lehet kiszóródás. Másik tippem a turbó szívó csonknál a gumicső, az is ki szokott repedni és a kartergáz visszavezetés ott ki is tud csapodni, bár ott kifújás nem lehetséges, ott inkább szív a turbó, de azt is jó ellenőrizni, megszűntetni.
Ezt a bilincs melletti csőrészt nézd át, mert ez hajlamos alúl kihasadni:
http://kephost.hu/image-1596_4D81A613.jpg
Ha cserélni kell az újabbak már ilyenek:
http://kephost.hu/image-ED3E_4D81A613.jpg
Milyen turbód van az autón, mikori gyártású a gép?
Ezt tanusithatom.
Nekem Novemberben kellett cserélni a képen látható csöszakaszt. Mivel folyamatosan olajos volt. A csere után megoldódott a dolog.
Ja és a bilincsek is mintha kicsit erősebbek lennének.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3632 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 10:00:52 »
Hello
Ezt a csőszakaszt milyen áron vágják az emberhez?
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3633 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 10:52:46 »
Idézetet írta: ice850303 - 2011.03.17 csütörtök, 10:00:52
Hello
Ezt a csőszakaszt milyen áron vágják az emberhez?
Olyan 14k Ft környékén.
De a Nagy Autó-s toppicban kérdezdd meg.
Megmondja Neked mennyi az annyi pontosan.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3634 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 11:29:21 »
Idézetet írta: ice850303 - 2011.03.17 csütörtök, 10:00:52
Hello
Ezt a csőszakaszt milyen áron vágják az emberhez?
Vehetsz használtan is Motorcraft-tól. Valaki, mintha ezt tette volna, de hiába kerestem most nem találtam meg a hozzászólását.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3635 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 16:49:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.16 szerda, 22:31:10
5-ös darabja mondjuk..
hát annyit most sajna nem tudok kiszorítani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3636 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 21:36:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.17 csütörtök, 16:49:34
hát annyit most sajna nem tudok kiszorítani
Hát van ez igy.....olcsóbban nemadom, akkor elfér a garázsba...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3637 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 21:39:52 »
Ma nekiálltam megjavitani az adagolót,tele a padlás a sok okoskodással....meglátjuk mi lessz belőle.
Csak sajna belejtetem egy távtartót a motortérbe és nem találom, és elég fontos lenne....holnap kap max alátétet ha nem lessz meg....
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3638 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 23:44:33 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.17 csütörtök, 07:02:51
A kis mértékű lyukak még nem járnak érezhető teljesítmény vesztéssel, a turbó is rá tud dolgozni, hogy kompenzálja. A turbó olajzását ellátó vezetékeket is nézzétek át, akár ott is lehet kiszóródás. Másik tippem a turbó szívó csonknál a gumicső, az is ki szokott repedni és a kartergáz visszavezetés ott ki is tud csapodni, bár ott kifújás nem lehetséges, ott inkább szív a turbó, de azt is jó ellenőrizni, megszűntetni.
Ezt a bilincs melletti csőrészt nézd át, mert ez hajlamos alúl kihasadni:
http://kephost.hu/image-1596_4D81A613.jpg
Ha cserélni kell az újabbak már ilyenek:
http://kephost.hu/image-ED3E_4D81A613.jpg
Milyen turbód van az autón, mikori gyártású a gép?
2001-es, 115 Le. Köszi a tippeket, holnap reggel nekifeszülök.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3639 Dátum:
2011.03.18 péntek, 07:42:42 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.03.17 csütörtök, 23:44:33
2001-es, 115 Le. Köszi a tippeket, holnap reggel nekifeszülök.
A turbód milyen?
Pont 2001-ben változott. Az év nagy részén még változó geos volt a 115 Le TDDi turbója, míg az év vége felé már fix turbót kapott a motor. Nekem változós van, de elvi szinten egy fix geosnál a lefúvatószelep környékén, ha van valmilyen perem (lehet, hogy hülyeség, mert nekem nem ilyen) akkor ott is el tudnék képzelni egy kifújást, amin kijöhet a kartergáz/turbó labirinton átjutó olaj keveréke is.
Mondom ez csak tipp a részemről, mert nem ismerem az ilyen turbók lefúvatását.
pl tedd ki az aláírásodba az évjáratot is. A főoldalon van alvázszám dekóder abból ki tudod nézni, ha nem tudod pontosan:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/alvazszam_dekoder.pdf
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3640 Dátum:
2011.03.18 péntek, 14:10:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.17 csütörtök, 21:36:28
Hát van ez igy.....olcsóbban nemadom, akkor elfér a garázsba...
persze, megértem, és nem is várnám el, neked is pénzbe került
tegnap reggel vettem észre, hogy áll a bal kerék mallatt az olaj.
nem fékolaj és nem a lengéscsillapítóból van.
a lengőkar belső része és a váltó teteje áll az olajban....
ma délután alámászok. van valakinek valami tippje, hogy mit nézzek meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3641 Dátum:
2011.03.18 péntek, 14:10:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.17 csütörtök, 21:39:52
Ma nekiálltam megjavitani az adagolót,tele a padlás a sok okoskodással....meglátjuk mi lessz belőle.
Csak sajna belejtetem egy távtartót a motortérbe és nem találom, és elég fontos lenne....holnap kap max alátétet ha nem lessz meg....
és akkor nem lesz tuning?? vagy eladód ezt akkor róla??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3642 Dátum:
2011.03.18 péntek, 15:19:35 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.18 péntek, 07:42:42
A turbód milyen?
Pont 2001-ben változott. Az év nagy részén még változó geos volt a 115 Le TDDi turbója, míg az év vége felé már fix turbót kapott a motor. Nekem változós van, de elvi szinten egy fix geosnál a lefúvatószelep környékén, ha van valmilyen perem (lehet, hogy hülyeség, mert nekem nem ilyen) akkor ott is el tudnék képzelni egy kifújást, amin kijöhet a kartergáz/turbó labirinton átjutó olaj keveréke is.
Mondom ez csak tipp a részemről, mert nem ismerem az ilyen turbók lefúvatását.
pl tedd ki az aláírásodba az évjáratot is. A főoldalon van alvázszám dekóder abból ki tudod nézni, ha nem tudod pontosan:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/alvazszam_dekoder.pdf
Nem tudom milyen a turbo.. nem másztam még bele ebbe az autóba ennyire, semmi baja nincsen, a motorházat olajcserével együtt iskb. csak 5x kellett felnyitni. Majd feltérképezem, lesz időm, pár évig nálam lesz.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3643 Dátum:
2011.03.18 péntek, 15:21:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.18 péntek, 14:10:38
és akkor nem lesz tuning?? vagy eladód ezt akkor róla??
Ha megtudom csinálni lehet eladom...ha nem akkor megy fel az uj adagoló és marad a kocsi...akkor nem tudok mit csinálni...nem költök a vp-re egy vagyont..ramaty adagolóval meg nem adom el senkinek.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3644 Dátum:
2011.03.18 péntek, 17:48:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.16 szerda, 21:51:59
A hűtő bal alsó sarkán van a leeresztő, talán ott tudod a legtöbbet leengedni.
5 liter(tömény) fagyállóból még marad is kevés.(nekem kb 9-9,5 liter kevert ment bele)
A vízpumpa tetején nem árt légteleníteni, de ha nem teszed akkor sem lesz semmi, csak kicsivel később légtelenedik ki. Én is nem rég cseréltem fagyállót!
Ha szembe állok a kocsival, akkor a bal alsó?
Hány fokokra kell keverni?
Ha jól látom fagyálló és desztilált víz fele-fele arányban?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3645 Dátum:
2011.03.18 péntek, 20:51:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.18 péntek, 15:21:40
Ha megtudom csinálni lehet eladom...ha nem akkor megy fel az uj adagoló és marad a kocsi...akkor nem tudok mit csinálni...nem költök a vp-re egy vagyont..ramaty adagolóval meg nem adom el senkinek.
és akkor mi lesz helyette??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3646 Dátum:
2011.03.18 péntek, 21:10:04 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.03.18 péntek, 17:48:51
Ha szembe állok a kocsival, akkor a bal alsó?
Hány fokokra kell keverni?
Ha jól látom fagyálló és desztilált víz fele-fele arányban?
Nem! Az autónk bal kormányos, tehát bal oldalon az szemből a jobb..
Igen kb felesbe keverd be, nem baj ha picit töményebb, nekem -40 fokosra sikerült
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3647 Dátum:
2011.03.18 péntek, 21:28:17 »
Ma összeraktam a gépet, de sajna nincs akksim igy nem tudom kipróbálni...szánalmas.
De mig szereltem az adagolót ami alatta megy el vizcső az elég durván bevolt maródva a klima csatlakozójától....
gyorskötöző segitett,de ilyen ramaty megoldást bakker...csak mondom.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3648 Dátum:
2011.03.18 péntek, 21:39:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.18 péntek, 21:28:17
Ma összeraktam a gépet, de sajna nincs akksim igy nem tudom kipróbálni...szánalmas.
De mig szereltem az adagolót ami alatta megy el vizcső az elég durván bevolt maródva a klima csatlakozójától....
gyorskötöző segitett,de ilyen ramaty megoldást bakker...csak mondom.
Tényleg van 2 ilyen hely ahol kidörzsölődhet
én mikor megvettem az autót, az első olajcserekor levettem még azt a műanyag koptató vacakot is, hogy jól végig lássam az összes vízcsövet...és bizony 2 helyen be kellett avatkoznom
, mert gyárilag úgy volt megtervezve, hogy kidörzsölődhetett volna a vízcső
Biztos nem futotta 3D-s tervezőprogramra fordéknál, hogy ilyen sz@rt adnak ki...nem is értem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3649 Dátum:
2011.03.19 szombat, 07:10:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.18 péntek, 21:39:10
Tényleg van 2 ilyen hely ahol kidörzsölődhet
én mikor megvettem az autót, az első olajcserekor levettem még azt a műanyag koptató vacakot is, hogy jól végig lássam az összes vízcsövet...és bizony 2 helyen be kellett avatkoznom
, mert gyárilag úgy volt megtervezve, hogy kidörzsölődhetett volna a vízcső
Biztos nem futotta 3D-s tervezőprogramra fordéknál, hogy ilyen sz@rt adnak ki...nem is értem..
ehhh...merre van a másik hely ha már igy rákérdeztél?
Naplózva
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
79
80
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ