Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:27:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102679 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:57:26 »

Azt mondod érezném a különbséget.. eplus2 eplus2
Persze-persze  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:58:16 »

Nemsokára(2-max3 hét) felszabadul egy pár hónapot használt LUK kinyomóm, mert a hatoshoz másikat kell beraknom. Wink
azt kapod vele, vagy veszel??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:59:15 »

azt kapod vele, vagy veszel??
Veszek
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 21:01:31 »

Veszek
mostmár tényleg nagyon érdekel, hogy mennxiből fog megállni... vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 21:27:26 »

mostmár tényleg nagyon érdekel, hogy mennxiből fog megállni... vigyor3
A végén megírom....de csak ezért nem vettem egy másik "lehet hulladékot", mert abban 6-os van..
Próbáltam én annyi (főleg 2,2-es) gépet a nyáron, hogy már beleuntam...ez miért volt fényezve? ez a szervó miért folyat? Miért nem mennek jobban ezek az autók, mint az őskövület befecskendezésű sajátom?  És a végén ami meggyőzött: Miért adjak ki +1,5 millát, hogy lehet vegyek egy sz.rabbat....Inkább pofozom és használom ezt!
Meg 6-os TDDi még úgy sincs vigyor3..remélem lesz Tongue
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 21:31:36 »

A végén megírom....de csak ezért nem vettem egy másik "lehet hulladékot", mert abban 6-os van..
Próbáltam én annyi (főleg 2,2-es) gépet a nyáron, hogy már beleuntam...ez miért volt fényezve? ez a szervó miért folyat? Miért nem mennek jobban ezek az autók, mint az őskövület befecskendezésű sajátom?  És a végén ami meggyőzött: Miért adjak ki +1,5 millát, hogy lehet vegyek egy sz.rabbat....Inkább pofozom és használom ezt!
Meg 6-os TDDi még úgy sincs vigyor3..remélem lesz Tongue
eljen eljen

nálunk is ezért marad

remélem összejön
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 23:16:39 »

na ná vigyor3
am úgy néz ki, mintha a festék "erezete" vezette volna ki, vagy lehet, hogy nem húztam össze eléggé nemtudom

de ki nem veszem, inkább teszek be egy tömítést, sokkal könnyebben forogja le így a fokozatokat beka3 pias

a nyomáslabda pont befért, ott néztük, hogy lecsukódik-e a motorháztető vigyor3

ez egr hűtő csavarját csak úgy tudták kivenni, hogy 1méteres csövet raktak a crovára wow1
mi ez pontosan?
EGR falazás? nekem is kezd kormolni 1 kicsit, lehet le kéne falaznom.. a könnyebben forog le és a kevesebbet eszik felkeltette az érdeklődésem Smiley
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2011.03.29 kedd, 01:56:24 »

Ervin, V.Tamás!!

ma kikerült 2 nap után az iktató, és meglepődve láttam, hogy kifúj... wow1

szóval kelleni fog oda is a tömítés. Tamás a cikkszámát nem tudod váletlenül??

itt egy kép róla, 100km-et ment, volt azért hajtva is eplus2


Szia!

Erről lenézheted:
http://kephost.hu/image-2AEA_4D911FA7.jpg
http://webshop.langauto.hu/frmSzettKep.aspx?autoid=15492
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2011.03.29 kedd, 02:39:29 »

mi ez pontosan?
EGR falazás? nekem is kezd kormolni 1 kicsit, lehet le kéne falaznom.. a könnyebben forog le és a kevesebbet eszik felkeltette az érdeklődésem Smiley

Szia!

Itt több dologról van szó.

Az EGR falazás/dugózás a kipufogógáz szívóoldalra történő visszavezetés megszüntetését jelenti. A gond az, hogy a kipufogógáz korom tartalma és a turbótól jövő esetleges olajpára összekeveredve vastag rétegben lerakódik a szívókamrában szűkítve a keresztmetszetet, valamint a kipufogógáz helyett azért jobb a motornak a friss levegő.

Ha ennek neki akarsz állni, több dolgot kell egyszerre megcsinálnod! A dugózáson kívül takarítanod is kellene.
Szerezz be, lehetőleg saválló anyagból egy tenyérnyi 1,5-2mm-es lemezdarabot (ebből kell csinálnod a "falazatot"), 1-2 palack brigéciol-t, szerintem nagymamáink drótszáras üvegmosó keféjét, GUMIKESZTYŰT!!!. 10-es hosszú szárú (30 cm körüli) crova a szívókamra leszedéséhez, esetlegesen 8 db új tömítés
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&15492&9900401&9900354&2&19&7&2&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|9|4|1
(az utolsó tétel!)
Az EGR a blokk mögött a turbó alatt lakik. Vedd ki az akksit a könnyebb szerelés miatt (rádió kódod legyen, ablakokat újra kell majd programozni). Ki kell venni az EGR-től a szívósor felé menő fémcső tömítését, vagy magát a csövet a falazat pontos elkészítéséhez.
Le kell venned a szívókamrát, amit ki kell takarítani! A motor szívó nyílásait szigorún takard rongydarabokkal, nehogy bele essen valami.
Ha minden kész összerakod. Időben számolj rá 2-3 órát, de kényelmes alapos tisztítás esetén ez lehet több is.
1-2 kép:
http://kephost.hu/image-F089_4D9128C2.jpg
http://kephost.hu/image-1160_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-5867_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-10E7_4D9127DC.jpg

A  "könnyebben forog le és a kevesebbet eszik" felkeltette az érdeklődésem.
Ez egy másik történethez kapcsolódik, ez a katalizátor "szabadságolása"  Wink

« Utoljára szerkesztve: 2011.03.29 kedd, 02:42:37 írta V.Tamás » Naplózva
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2011.03.29 kedd, 10:35:50 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc  múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?

Előre is köszönöm!
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2011.03.29 kedd, 11:47:05 »

HZsolt:

"
ez egr hűtő csavarját csak úgy tudták kivenni, hogy 1méteres csövet raktak a crovára wow1
[/quote]
"

Ez nekem bele is szakadt, és amikor a kezemben volt a turbo, alig bírtuk kifúrni belőle a maradványait. Asszem 3 db fúrószár olvadt el, mire ki tudtuk szedni. Nem tudom milyen anyagból van/volt. Aztán betőcsavaroztam, és ott lett falazva  hehe Úgyhogy van egy bontott EGR-em....
Viszont a turbot mikor szétszedtem, a geometriának a torx 4-es csavarjaiból 2 is beletört.... Na azt még nagyobb sz.pás kibányászni szomoru1
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2011.03.29 kedd, 12:09:13 »

A végén megírom....de csak ezért nem vettem egy másik "lehet hulladékot", mert abban 6-os van..
Próbáltam én annyi (főleg 2,2-es) gépet a nyáron, hogy már beleuntam...ez miért volt fényezve? ez a szervó miért folyat? Miért nem mennek jobban ezek az autók, mint az őskövület befecskendezésű sajátom?  És a végén ami meggyőzött: Miért adjak ki +1,5 millát, hogy lehet vegyek egy sz.rabbat....Inkább pofozom és használom ezt!
Meg 6-os TDDi még úgy sincs vigyor3..remélem lesz Tongue

Ez a dolog engem is mozgat már régóta, nagyon kiváncsi leszek a tapasztalatodra. Egyszer majd ha sok időm lesz, és ha le tudom tenni az autót én is nekiállok.... Meg a tempomatosításnak.....

u.i.. majd a turbonyomás értékedet átküldöd pű-ben vagy itt, amiről pár hete beszéltünk?? 5.-ben 1900-nál padlógázas gyorsításnál. Keveslem a 0,9-1bart még mindíg.
 integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
bigc
Vendég
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2011.03.29 kedd, 14:29:57 »

Sziasztok,

Végső kétségbeesésemben fordulok hozzátok! Voltam vagy 8 szerelőnél, de nem tudják mi a baja a mondinak (2001 MK3 TDDI, 270.000 km), beleértve 2 Ford szervizt is...

A tünetek: 1-2 hónapig semmi baj nincsen, aztán amikor bejön a hidegebb, nedves idő, akkor reggel nem indul el néha. teker az önindító, és van hogy elkezd villogni az izzításjelző (de ez sem mindig). mostanában harmadik negyedik indításra be is pöccen, de van hogy 2-3 napig áll és csak utána indítható el. de mindig elindítható adott idő után!

Rendellenes viselkedést menet közben nem tapasztalok, nem gyenge, nem füstöl, nem zabálja a dizelt... csak néha nem indul el.
törökbálinti Fordban a hibakód valami adagoló közeli dolgot mutatott (ennyit mondtak). adagoló kábeleit kicserélték, azóta is ugyanaz.

VP44 -es adagoló van benne, de csak a szétszedés és összeszerelés is kisebb vagyon...
tudtok tanácsolni valamit??
köszi!
laci
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2011.03.29 kedd, 15:55:34 »

Sziasztok,

Végső kétségbeesésemben fordulok hozzátok! Voltam vagy 8 szerelőnél, de nem tudják mi a baja a mondinak (2001 MK3 TDDI, 270.000 km), beleértve 2 Ford szervizt is...

A tünetek: 1-2 hónapig semmi baj nincsen, aztán amikor bejön a hidegebb, nedves idő, akkor reggel nem indul el néha. teker az önindító, és van hogy elkezd villogni az izzításjelző (de ez sem mindig). mostanában harmadik negyedik indításra be is pöccen, de van hogy 2-3 napig áll és csak utána indítható el. de mindig elindítható adott idő után!

Rendellenes viselkedést menet közben nem tapasztalok, nem gyenge, nem füstöl, nem zabálja a dizelt... csak néha nem indul el.
törökbálinti Fordban a hibakód valami adagoló közeli dolgot mutatott (ennyit mondtak). adagoló kábeleit kicserélték, azóta is ugyanaz.

VP44 -es adagoló van benne, de csak a szétszedés és összeszerelés is kisebb vagyon...
tudtok tanácsolni valamit??
köszi!
laci


Főrelét próbálnám meg, akku alatt a nyúlványon van 1db 8-as csavarral felszerelve. Ez indítja az AC-t. Előző mondimon ugyanez volt nekem is!
1030234 cikkszámon tudod rendelni! 5e körül van. wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.29 kedd, 15:58:21 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2011.03.29 kedd, 18:56:19 »

Sziasztok,

Végső kétségbeesésemben fordulok hozzátok! Voltam vagy 8 szerelőnél, de nem tudják mi a baja a mondinak (2001 MK3 TDDI, 270.000 km), beleértve 2 Ford szervizt is...

A tünetek: 1-2 hónapig semmi baj nincsen, aztán amikor bejön a hidegebb, nedves idő, akkor reggel nem indul el néha. teker az önindító, és van hogy elkezd villogni az izzításjelző (de ez sem mindig). mostanában harmadik negyedik indításra be is pöccen, de van hogy 2-3 napig áll és csak utána indítható el. de mindig elindítható adott idő után!

Rendellenes viselkedést menet közben nem tapasztalok, nem gyenge, nem füstöl, nem zabálja a dizelt... csak néha nem indul el.
törökbálinti Fordban a hibakód valami adagoló közeli dolgot mutatott (ennyit mondtak). adagoló kábeleit kicserélték, azóta is ugyanaz.

VP44 -es adagoló van benne, de csak a szétszedés és összeszerelés is kisebb vagyon...
tudtok tanácsolni valamit??
köszi!
laci

csekkolni kellene,hogy amikor nem indul,olyankor megy-e az Ac.Ha igen,akkor üzemanyagrendszeri nyomásprobléma is állhat fenn.azt viszont hozzáértő szakszervizes diagnoszta a te autódban is megtudja mérni ids-el.
Nem tudom,hová valósi vagy,de pesten keresd Vik-et (Németh Viktort) a lurdyval szemben az Auto Fort-nál!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2011.03.29 kedd, 18:59:57 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc  múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?

Előre is köszönöm!
A csúcsokat kellene padon bevizsgáltatni,és ha még nem voltak javítva,akkor érdemes újak beszerzésén gondolkodni.

www.fielpdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2011.03.29 kedd, 19:48:14 »

worship worship

majd kiírom, és lerohanom őket
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2011.03.29 kedd, 19:51:33 »

Ez a dolog engem is mozgat már régóta, nagyon kiváncsi leszek a tapasztalatodra. Egyszer majd ha sok időm lesz, és ha le tudom tenni az autót én is nekiállok.... Meg a tempomatosításnak.....

u.i.. majd a turbonyomás értékedet átküldöd pű-ben vagy itt, amiről pár hete beszéltünk?? 5.-ben 1900-nál padlógázas gyorsításnál. Keveslem a 0,9-1bart még mindíg.
 integet2
fixgeóssal nekem is annyi volt...

milyen a turbód?? fix vagy változós??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2011.03.29 kedd, 19:57:04 »

bent van a vgt, be lett állítva a nyomás 1,1-1,2-re, kibaxott hamar építi fel a nyomást taps

kell még valami ötlet a csövezésre, akkor lehet még emelni a nyomást finom csak kelleni fog a nyomáslabdába egy erősebb rugó...

Ervin!!

amit mondtál csavart, hogy vegyem ki, nemjött be vigyor3
alapjáraton úgy 0,1-0,2-es nyomásom volt hehe, de betiltott szomoru1, a motor fulladozott, gázra nem reagállt... csavart visszábbtekertem és mindjárt jó volt eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2011.03.29 kedd, 20:03:40 »

Ez a dolog engem is mozgat már régóta, nagyon kiváncsi leszek a tapasztalatodra. Egyszer majd ha sok időm lesz, és ha le tudom tenni az autót én is nekiállok.... Meg a tempomatosításnak.....

u.i.. majd a turbonyomás értékedet átküldöd pű-ben vagy itt, amiről pár hete beszéltünk?? 5.-ben 1900-nál padlógázas gyorsításnál. Keveslem a 0,9-1bart még mindíg.
 integet2
Szia!
Már itt van a váltó is, meg egy-két dolog.. vigyor3 eplus2 Most már nincs visszaút! Cheesy
Hú azt elfelejtettem lemérni, de a héten megnézem!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2011.03.29 kedd, 20:40:56 »

fixgeóssal nekem is annyi volt...

milyen a turbód?? fix vagy változós??

VGT, és a geometriánál minden működik, szabályzó szelepe is új
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2011.03.29 kedd, 20:42:23 »

VGT, és a geometriánál minden működik, szabályzó szelepe is új
a karon a menet hosszát mi alapján állítottad be??

miért kellett abból új?? mennyi volt??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2011.03.29 kedd, 20:43:09 »

Szia!
Már itt van a váltó is, meg egy-két dolog.. vigyor3 eplus2 Most már nincs visszaút! Cheesy
Hú azt elfelejtettem lemérni, de a héten megnézem!

OK, türelmes vagyok  pias
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2011.03.29 kedd, 20:43:51 »

Jah, lesz egy fixgeós turbóm eladó eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2011.03.29 kedd, 20:48:23 »

a karon a menet hosszát mi alapján állítottad be??

miért kellett abból új?? mennyi volt??

a kar hosszát nem állítottam el, gyári értéken van

hülye voltam, és rábeszéltem magam, hogy az a baja az autómnak/ha visszaolvasod az előző egy évben írtam pár dolgot, amit nem kellett volna cserélnem taps/
valami nagyon baráti áron 18-ért kaptam a gyárit

de még mindig nem vagyok megelégedve a mondi teljesítményével gun
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2011.03.29 kedd, 20:51:17 »

a kar hosszát nem állítottam el, gyári értéken van

hülye voltam, és rábeszéltem magam, hogy az a baja az autómnak/ha visszaolvasod az előző egy évben írtam pár dolgot, amit nem kellett volna cserélnem taps/
valami nagyon baráti áron 18-ért kaptam a gyárit

de még mindig nem vagyok megelégedve a mondi teljesítményével gun
na most az úgy tudod cserélni, hogy vagy kiveszed a biztosítót, és az alsó menetes résszel együtt cseréled, vagy pedig kitekered a menetből...

miből gondolod, hogy most jó a kar hossza??

szerintem nincs jó a kar hossza, de majd Ervin mondja, hogy mekkora nyomásnak kellene lennie...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2011.03.29 kedd, 21:06:40 »

na most az úgy tudod cserélni, hogy vagy kiveszed a biztosítót, és az alsó menetes résszel együtt cseréled, vagy pedig kitekered a menetből...

miből gondolod, hogy most jó a kar hossza??

szerintem nincs jó a kar hossza, de majd Ervin mondja, hogy mekkora nyomásnak kellene lennie...

abból gondolom, hogy jó a hossza, hogy nem állítottam el, és úgy változott a nyomásom. ez még a gyári vgt-s turbo, mert 2001 5. havi az autó később már a 115LE-s is fix turbot kapott

ezért is várom hogy Ervin mit ír, mert én úgy gondolom h 1900-nál már a plafonon kellene töltenie, 1,4-1,5 bart, és onnan engedi vissza a kart terhelés függvényében. így engedi el az esetleges felesleges nyomást. normális esetben.... csak szerintem ez így nem normális eset...
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2011.03.29 kedd, 21:07:05 »

bent van a vgt, be lett állítva a nyomás 1,1-1,2-re, kibaxott hamar építi fel a nyomást taps

kell még valami ötlet a csövezésre, akkor lehet még emelni a nyomást finom csak kelleni fog a nyomáslabdába egy erősebb rugó...


Szia Zsolt!

Először is gratulálok és sok örömöt az ismét megújult autódhoz  taps
A nyomásemeléssel kapcsolatosan, nekem gyári a csövezésem és már több mint egy éve 1,3-1,35 báron dolgozik a turbóm és semmi baja. Gondolom ennyire te is felemelheted. A nyomás valóban gyorsan épül fel, sőt az iktató óta még inkább. Holnap lesz egy pesti utam autópályán, már kíváncsian várom, hogy fog teljesíteni  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2011.03.29 kedd, 21:14:09 »

Szia Zsolt!

Először is gratulálok és sok örömöt az ismét megújult autódhoz  taps
A nyomásemeléssel kapcsolatosan, nekem gyári a csövezésem és már több mint egy éve 1,3-1,35 báron dolgozik a turbóm és semmi baja. Gondolom ennyire te is felemelheted. A nyomás valóban gyorsan épül fel, sőt az iktató óta még inkább. Holnap lesz egy pesti utam autópályán, már kíváncsian várom, hogy fog teljesíteni  Wink
worship

hát én iktató nélküliról nem tudok nyilatkozni..., de fixhez képest sokkal jobb. ott egyenletesen épült fel a nyomás, most egy hirtelen gázadás és mindjárt full nyomáson van vigyor3

alacsony fordulaton nagyon király lett, 1-esben ha 2-ezernél lepadlózom, akkor eltekeri a kereket vigyor3

eddig ezzel a nyomással nem volt gond a másikkal sem, nam akarom annyira feltekerni, mert ha kifúj(már pedig az előző nyomásveszteségem erre utal), akkor az nem tenni neki jót...

majd a másik coolerral és csövezésel 1,5-1,6barral finom

valószínűleg kelleni fog 8db szívósori tömítés (jól emlékszem, hogy ennyi kell?? Roll Eyes) mert az egyik alsó csavar mindig olajos... Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2011.03.29 kedd, 21:15:35 »

abból gondolom, hogy jó a hossza, hogy nem állítottam el, és úgy változott a nyomásom. ez még a gyári vgt-s turbo, mert 2001 5. havi az autó később már a 115LE-s is fix turbot kapott

ezért is várom hogy Ervin mit ír, mert én úgy gondolom h 1900-nál már a plafonon kellene töltenie, 1,4-1,5 bart, és onnan engedi vissza a kart terhelés függvényében. így engedi el az esetleges felesleges nyomást. normális esetben.... csak szerintem ez így nem normális eset...

értem, csak nem vagyok biztos benne, hogy az be volt-e állítva rendes hosszra....

nekem most úgy csinálja vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2011.03.29 kedd, 21:20:12 »

worship

hát én iktató nélküliról nem tudok nyilatkozni..., de fixhez képest sokkal jobb. ott egyenletesen épült fel a nyomás, most egy hirtelen gázadás és mindjárt full nyomáson van vigyor3

alacsony fordulaton nagyon király lett, 1-esben ha 2-ezernél lepadlózom, akkor eltekeri a kereket vigyor3

eddig ezzel a nyomással nem volt gond a másikkal sem, nam akarom annyira feltekerni, mert ha kifúj(már pedig az előző nyomásveszteségem erre utal), akkor az nem tenni neki jót...

majd a másik coolerral és csövezésel 1,5-1,6barral finom

valószínűleg kelleni fog 8db szívósori tömítés (jól emlékszem, hogy ennyi kell?? Roll Eyes) mert az egyik alsó csavar mindig olajos... Sad

Igen jól emlékszel, 8 db ~ 700 Ft körüli darabáron.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2011.03.29 kedd, 21:24:38 »

értem, csak nem vagyok biztos benne, hogy az be volt-e állítva rendes hosszra....

nekem most úgy csinálja vigyor3

1900-nál 1,4-1,5 bar??
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2011.03.29 kedd, 21:31:13 »

1900-nál 1,4-1,5 bar??

Nálam is ha hirtelen nagy gázzal gyorsítok szoktam látni a turbónyomás mérőn bevillanni a piros LED-t, ami 1,5 barra van állítva. Persze ez csak a rövid idejű túltöltés eredménye, majd egyből visszaáll az említett 1,3-1,35 bar értékre.
Egyszer már kéne csinálnom valami videót, de nem igazán merek rá vállalkozni, mert még nem vezettem és videóztam egyszerre, kicsit veszélyes lehet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2011.03.29 kedd, 21:46:33 »

1900-nál 1,4-1,5 bar??
nekem másként van vezérelve, nincs is most annyira feltekerve, szóval az enyém most nem jó viszonítási alap, de Tamásé már igen...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2011.03.29 kedd, 21:46:53 »

Nálam is ha hirtelen nagy gázzal gyorsítok szoktam látni a turbónyomás mérőn bevillanni a piros LED-t, ami 1,5 barra van állítva. Persze ez csak a rövid idejű túltöltés eredménye, majd egyből visszaáll az említett 1,3-1,35 bar értékre.
Egyszer már kéne csinálnom valami videót, de nem igazán merek rá vállalkozni, mert még nem vezettem és videóztam egyszerre, kicsit veszélyes lehet.

Videón én is gondolkodtam már, valaki a jobb1-ből megoldja. Nekem 2400fordulat alatt nem tölt csak 1 bart  szomoru1
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2011.03.29 kedd, 22:03:44 »

bent van a vgt, be lett állítva a nyomás 1,1-1,2-re, kibaxott hamar építi fel a nyomást taps

kell még valami ötlet a csövezésre, akkor lehet még emelni a nyomást finom csak kelleni fog a nyomáslabdába egy erősebb rugó...

Ervin!!

amit mondtál csavart, hogy vegyem ki, nemjött be vigyor3
alapjáraton úgy 0,1-0,2-es nyomásom volt hehe, de betiltott szomoru1, a motor fulladozott, gázra nem reagállt... csavart visszábbtekertem és mindjárt jó volt eljen
Gratulálok  taps wave
Na majd az MTZ csövezés  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2011.03.29 kedd, 22:04:57 »

Gratulálok  taps wave
Na majd az MTZ csövezés  eplus2
már jó lenne eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2011.03.29 kedd, 23:59:54 »

Szia!

Itt több dologról van szó.

Az EGR falazás/dugózás a kipufogógáz szívóoldalra történő visszavezetés megszüntetését jelenti. A gond az, hogy a kipufogógáz korom tartalma és a turbótól jövő esetleges olajpára összekeveredve vastag rétegben lerakódik a szívókamrában szűkítve a keresztmetszetet, valamint a kipufogógáz helyett azért jobb a motornak a friss levegő.

Ha ennek neki akarsz állni, több dolgot kell egyszerre megcsinálnod! A dugózáson kívül takarítanod is kellene.
Szerezz be, lehetőleg saválló anyagból egy tenyérnyi 1,5-2mm-es lemezdarabot (ebből kell csinálnod a "falazatot"), 1-2 palack brigéciol-t, szerintem nagymamáink drótszáras üvegmosó keféjét, GUMIKESZTYŰT!!!. 10-es hosszú szárú (30 cm körüli) crova a szívókamra leszedéséhez, esetlegesen 8 db új tömítés
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&15492&9900401&9900354&2&19&7&2&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|9|4|1
(az utolsó tétel!)
Az EGR a blokk mögött a turbó alatt lakik. Vedd ki az akksit a könnyebb szerelés miatt (rádió kódod legyen, ablakokat újra kell majd programozni). Ki kell venni az EGR-től a szívósor felé menő fémcső tömítését, vagy magát a csövet a falazat pontos elkészítéséhez.
Le kell venned a szívókamrát, amit ki kell takarítani! A motor szívó nyílásait szigorún takard rongydarabokkal, nehogy bele essen valami.
Ha minden kész összerakod. Időben számolj rá 2-3 órát, de kényelmes alapos tisztítás esetén ez lehet több is.
1-2 kép:
http://kephost.hu/image-F089_4D9128C2.jpg
http://kephost.hu/image-1160_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-5867_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-10E7_4D9127DC.jpg

A  "könnyebben forog le és a kevesebbet eszik" felkeltette az érdeklődésem.
Ez egy másik történethez kapcsolódik, ez a katalizátor "szabadságolása"  Wink


szuper leírás!! köszi a fáradtságot.
A szívósort kitisztítottam, illetve néhány turbocső szakaszt is, mikor letömítettem a szelephimbák alatti részt. (ahová egyébéknt nem létezik tömítés.. ugyhogy maradt a Victor Reinz paszta) szétszedtem a szívósort 2 részre, majd elvittem és kimosattam egy autómosóban sterimoval meg brigéciollal. Fél óráíg dzsuvázták a srácok, olajsártenger volt benn... Amiről te is írtál.
nekem a szívócső turbo előtti toldásánál izzad, gondoltam, hogy a kartergáz és az olajpára kombinációja miatt, úgyhogy ezt mindenképp meg szeretném szüntetni.. le kéne dugóznom a szívócső szelepfelére menő részét és a szelepfedélen a kivezetést is?
Ha a kartergáznak nincs hova távoznia, akkor talál utat magának, és olajfolyást eredményez.. én így tudtam.. Audi V8 4.2-m volt, annál a kartercsövek dugulása okozta az olajfolyást, mindíg kitolta a főténgelyszimmeringnél, persze a hátsónál...  falbav
Az EGR falazást is megejtem amint lesz időm. Előbb az olajfolyást szeretném megszüntetni, mert nagyon idegesít. Nem ezért adtam ki ekkora összeget, hogy follyassa az olajat... Egyébként elégedett vagyok az autóval, egy bajom van még, hogy minden alkatrésznek átlagon felüli ára van, ill. a futóművem megérzi a győri mocsok utakat.. Mindegy, ez nem ide tartozik Smiley
Az olajfolyásra nincs ötlet? Nincs valami olyan tipikus pont ahol a legtöbb ereszt?
a jobb bölcsőre csöpög rá , onnan meg a földre. Eddig a generátor mögötti olajcső okozta a problémát, de most valami más..  rinya
THX   Wink
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2011.03.30 szerda, 08:46:32 »

szuper leírás!! köszi a fáradtságot.
A szívósort kitisztítottam, illetve néhány turbocső szakaszt is, mikor letömítettem a szelephimbák alatti részt. (ahová egyébéknt nem létezik tömítés.. ugyhogy maradt a Victor Reinz paszta) szétszedtem a szívósort 2 részre, majd elvittem és kimosattam egy autómosóban sterimoval meg brigéciollal. Fél óráíg dzsuvázták a srácok, olajsártenger volt benn... Amiről te is írtál.
nekem a szívócső turbo előtti toldásánál izzad, gondoltam, hogy a kartergáz és az olajpára kombinációja miatt, úgyhogy ezt mindenképp meg szeretném szüntetni.. le kéne dugóznom a szívócső szelepfelére menő részét és a szelepfedélen a kivezetést is?
Ha a kartergáznak nincs hova távoznia, akkor talál utat magának, és olajfolyást eredményez.. én így tudtam.. Audi V8 4.2-m volt, annál a kartercsövek dugulása okozta az olajfolyást, mindíg kitolta a főténgelyszimmeringnél, persze a hátsónál...  falbav
Az EGR falazást is megejtem amint lesz időm. Előbb az olajfolyást szeretném megszüntetni, mert nagyon idegesít. Nem ezért adtam ki ekkora összeget, hogy follyassa az olajat... Egyébként elégedett vagyok az autóval, egy bajom van még, hogy minden alkatrésznek átlagon felüli ára van, ill. a futóművem megérzi a győri mocsok utakat.. Mindegy, ez nem ide tartozik Smiley
Az olajfolyásra nincs ötlet? Nincs valami olyan tipikus pont ahol a legtöbb ereszt?
a jobb bölcsőre csöpög rá , onnan meg a földre. Eddig a generátor mögötti olajcső okozta a problémát, de most valami más..  rinya
THX   Wink

Főtengely szimmeringet ha nem jól központosították összerakásnál, ott folyhat az olaj. Az pont a bölcsőre csöpög. Vagy a vezérléspajzs tömítetlensége.... Na az egy picit nagyobb meló javítani integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2011.03.30 szerda, 09:03:24 »

Főtengely szimmeringet ha nem jól központosították összerakásnál, ott folyhat az olaj. Az pont a bölcsőre csöpög. Vagy a vezérléspajzs tömítetlensége.... Na az egy picit nagyobb meló javítani integet2
Elképzelhető  smile THX  Smiley

Van valami kartergázcső a vezérlés felőli oldalon?alul vagy felül, vagy középen? Cheesy mert jön fel a kartergáz kb a főszíjtárcsa és a klímakompresszor között függőlegesen.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2011.03.30 szerda, 14:53:09 »

Elképzelhető  smile THX  Smiley

Van valami kartergázcső a vezérlés felőli oldalon?alul vagy felül, vagy középen? Cheesy mert jön fel a kartergáz kb a főszíjtárcsa és a klímakompresszor között függőlegesen.

ott nincs semmi, csak a főtengelysimmering, meg a pajzs
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2011.03.30 szerda, 18:35:34 »

Elképzelhető  smile THX  Smiley

Van valami kartergázcső a vezérlés felőli oldalon?alul vagy felül, vagy középen? Cheesy mert jön fel a kartergáz kb a főszíjtárcsa és a klímakompresszor között függőlegesen.
ja-ja.leveszed a főtengelyszíjtárcsát,egy csavihuzival kiszeded a szimeringet,és beteszed az újat ügyesen.van hozzá affinitásod,megtudod csinálni az 500ft-os szimering költségéből.
azt viszont nem értem,hogy miért mondod,hogy átlagon felüliek az alaktrészárak......persze az ódihoz már sokmindent meglehet venni bontottba,de az is csak azért mer viszik mint a cukrot.nem úgy mint a mondit... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2011.03.30 szerda, 21:05:16 »

ja-ja.leveszed a főtengelyszíjtárcsát,egy csavihuzival kiszeded a szimeringet,és beteszed az újat ügyesen.van hozzá affinitásod,megtudod csinálni az 500ft-os szimering költségéből.
azt viszont nem értem,hogy miért mondod,hogy átlagon felüliek az alaktrészárak......persze az ódihoz már sokmindent meglehet venni bontottba,de az is csak azért mer viszik mint a cukrot.nem úgy mint a mondit... vigyor3
Csak az 500ft meg a csavarhúzó nem stimmel... worship eplus2 wave Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2011.03.30 szerda, 23:48:07 »

A nyomás valóban gyorsan épül fel, sőt az iktató óta még inkább. Holnap lesz egy pesti utam autópályán, már kíváncsian várom, hogy fog teljesíteni  Wink

Na megvolt a pályázás. Katalizátor iktatóval érezhetően könnyebben pörög fel a gép, a rugalmassága javult - tetszik. Most este is próbáltam egy 3.-ban ~40-50-ről ~110-120 köré. Folyamatos intenzív gyorsulás végig smile Ez az igényeimnek bőven megfelel.
Azt hiszem itt be is fejeztem a fejlesztéseket, most már csak a kilométereket kell/kellene falni.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 11:53:59 »

Csak az 500ft meg a csavarhúzó nem stimmel... worship eplus2 wave Wink

5 vagy 6e HUF a gyári  szimmering ha jól emléxem, és benne van a központosító. Akkor még kell egy célszerszám, vagy nagyon nagy kézügyesség...
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 19:12:33 »

Csak az 500ft meg a csavarhúzó nem stimmel... worship eplus2 wave Wink
a gyári árát nem tom,de méretben megveszem 1000 ft alatt-sőt Vitonból 2000alatt.... vigyor3

valahogy azért csak kibányásznám..... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:13:22 »

Na megvolt a pályázás. Katalizátor iktatóval érezhetően könnyebben pörög fel a gép, a rugalmassága javult - tetszik. Most este is próbáltam egy 3.-ban ~40-50-ről ~110-120 köré. Folyamatos intenzív gyorsulás végig smile Ez az igényeimnek bőven megfelel.
Azt hiszem itt be is fejeztem a fejlesztéseket, most már csak a kilométereket kell/kellene falni.
Örülök, hogy tetszik! taps
Nekem is! eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:21:01 »

a gyári árát nem tom,de méretben megveszem 1000 ft alatt-sőt Vitonból 2000alatt.... vigyor3

valahogy azért csak kibányásznám..... Grin
Na akkor lenne otthon 2db szimeringed amit elég sok dologra lehet használni...csak egyre nem és sajna az a mondeoval kapcsolatos. vigyor3..  ami oda passzol ahoz még pár ezrest hozzá kell dobni sajna.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 21:58:01 »

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem.

A télen cseréltettem négy izzítót és mondtam a szerelőnek, hogy szeretném ha lezárná az EGR-t is ha már bóklászik benne, de szerintem vmi. nem stimmel, mert amit ő mutatott az a motor és a hűtő között bal oldalon volt vmi., nem pedig a turbónál. Az mi lehetett??? És most hogy jön a meleg egyre többet játssza velem azt a verda, hogy alig hogy beröffen dadog egyet és le áll 4-5 fordulat után  falbav lehet, hogy a rossz dugózástól van??? PLS valaki válaszoljon, mert a "nem indulásra" már ajánlottak egy kéttömegű lendkerék cserét meg egy önindító takarítást.

Vlaki  worship worship worship

Szia!

Itt több dologról van szó.

Az EGR falazás/dugózás a kipufogógáz szívóoldalra történő visszavezetés megszüntetését jelenti. A gond az, hogy a kipufogógáz korom tartalma és a turbótól jövő esetleges olajpára összekeveredve vastag rétegben lerakódik a szívókamrában szűkítve a keresztmetszetet, valamint a kipufogógáz helyett azért jobb a motornak a friss levegő.

Ha ennek neki akarsz állni, több dolgot kell egyszerre megcsinálnod! A dugózáson kívül takarítanod is kellene.
Szerezz be, lehetőleg saválló anyagból egy tenyérnyi 1,5-2mm-es lemezdarabot (ebből kell csinálnod a "falazatot"), 1-2 palack brigéciol-t, szerintem nagymamáink drótszáras üvegmosó keféjét, GUMIKESZTYŰT!!!. 10-es hosszú szárú (30 cm körüli) crova a szívókamra leszedéséhez, esetlegesen 8 db új tömítés
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&15492&9900401&9900354&2&19&7&2&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|9|4|1
(az utolsó tétel!)
Az EGR a blokk mögött a turbó alatt lakik. Vedd ki az akksit a könnyebb szerelés miatt (rádió kódod legyen, ablakokat újra kell majd programozni). Ki kell venni az EGR-től a szívósor felé menő fémcső tömítését, vagy magát a csövet a falazat pontos elkészítéséhez.
Le kell venned a szívókamrát, amit ki kell takarítani! A motor szívó nyílásait szigorún takard rongydarabokkal, nehogy bele essen valami.
Ha minden kész összerakod. Időben számolj rá 2-3 órát, de kényelmes alapos tisztítás esetén ez lehet több is.
1-2 kép:
http://kephost.hu/image-F089_4D9128C2.jpg
http://kephost.hu/image-1160_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-5867_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-10E7_4D9127DC.jpg

A  "könnyebben forog le és a kevesebbet eszik" felkeltette az érdeklődésem.
Ez egy másik történethez kapcsolódik, ez a katalizátor "szabadságolása"  Wink


Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 22:03:51 »

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem.

A télen cseréltettem négy izzítót és mondtam a szerelőnek, hogy szeretném ha lezárná az EGR-t is ha már bóklászik benne, de szerintem vmi. nem stimmel, mert amit ő mutatott az a motor és a hűtő között bal oldalon volt vmi., nem pedig a turbónál. Az mi lehetett??? És most hogy jön a meleg egyre többet játssza velem azt a verda, hogy alig hogy beröffen dadog egyet és le áll 4-5 fordulat után  falbav lehet, hogy a rossz dugózástól van??? PLS valaki válaszoljon, mert a "nem indulásra" már ajánlottak egy kéttömegű lendkerék cserét meg egy önindító takarítást.

Vlaki  worship worship worship



neked már elöl kell lennie, mint a tdci-knél. a hűtő és a motor között bal szélen a motorral egyvonalban, a rámenő(jobbról) csőhöz kell tenni a dugót
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.