Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
70
71
72
73
74
75
76
[
77
]
78
79
80
81
82
83
84
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113432 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3800 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:57:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.28 hétfő, 20:49:23
Azt mondod érezném a különbséget..
Persze-persze
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3801 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:58:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.28 hétfő, 20:56:46
Nemsokára(2-max3 hét) felszabadul egy pár hónapot használt LUK kinyomóm, mert a hatoshoz másikat kell beraknom.
azt kapod vele, vagy veszel??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3802 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:59:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 20:58:16
azt kapod vele, vagy veszel??
Veszek
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3803 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 21:01:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.28 hétfő, 20:59:15
Veszek
mostmár tényleg nagyon érdekel, hogy mennxiből fog megállni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3804 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 21:27:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 21:01:31
mostmár tényleg nagyon érdekel, hogy mennxiből fog megállni...
A végén megírom....de csak ezért nem vettem egy másik "lehet hulladékot", mert abban 6-os van..
Próbáltam én annyi (főleg 2,2-es) gépet a nyáron, hogy már beleuntam...ez miért volt fényezve? ez a szervó miért folyat? Miért nem mennek jobban ezek az autók, mint az őskövület befecskendezésű sajátom? És a végén ami meggyőzött: Miért adjak ki +1,5 millát, hogy lehet vegyek egy sz.rabbat....Inkább pofozom és használom ezt!
Meg 6-os TDDi még úgy sincs
..remélem lesz
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3805 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 21:31:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.28 hétfő, 21:27:26
A végén megírom....de csak ezért nem vettem egy másik "lehet hulladékot", mert abban 6-os van..
Próbáltam én annyi (főleg 2,2-es) gépet a nyáron, hogy már beleuntam...ez miért volt fényezve? ez a szervó miért folyat? Miért nem mennek jobban ezek az autók, mint az őskövület befecskendezésű sajátom? És a végén ami meggyőzött: Miért adjak ki +1,5 millát, hogy lehet vegyek egy sz.rabbat....Inkább pofozom és használom ezt!
Meg 6-os TDDi még úgy sincs
..remélem lesz
nálunk is ezért marad
remélem összejön
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3806 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 23:16:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 20:17:19
na ná
am úgy néz ki, mintha a festék "erezete" vezette volna ki, vagy lehet, hogy nem húztam össze eléggé
de ki nem veszem, inkább teszek be egy tömítést, sokkal könnyebben forogja le így a fokozatokat
a nyomáslabda pont befért, ott néztük, hogy lecsukódik-e a motorháztető
ez egr hűtő csavarját csak úgy tudták kivenni, hogy 1méteres csövet raktak a crovára
mi ez pontosan?
EGR falazás? nekem is kezd kormolni 1 kicsit, lehet le kéne falaznom.. a könnyebben forog le és a kevesebbet eszik felkeltette az érdeklődésem
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3807 Dátum:
2011.03.29 kedd, 01:56:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 19:58:34
Ervin, V.Tamás!!
ma kikerült 2 nap után az iktató, és meglepődve láttam, hogy kifúj...
szóval kelleni fog oda is a tömítés. Tamás a cikkszámát nem tudod váletlenül??
itt egy kép róla, 100km-et ment, volt azért hajtva is
Szia!
Erről lenézheted:
http://kephost.hu/image-2AEA_4D911FA7.jpg
http://webshop.langauto.hu/frmSzettKep.aspx?autoid=15492
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3808 Dátum:
2011.03.29 kedd, 02:39:29 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.03.28 hétfő, 23:16:39
mi ez pontosan?
EGR falazás? nekem is kezd kormolni 1 kicsit, lehet le kéne falaznom.. a könnyebben forog le és a kevesebbet eszik felkeltette az érdeklődésem
Szia!
Itt több dologról van szó.
Az EGR falazás/dugózás a kipufogógáz szívóoldalra történő visszavezetés megszüntetését jelenti. A gond az, hogy a kipufogógáz korom tartalma és a turbótól jövő esetleges olajpára összekeveredve vastag rétegben lerakódik a szívókamrában szűkítve a keresztmetszetet, valamint a kipufogógáz helyett azért jobb a motornak a friss levegő.
Ha ennek neki akarsz állni, több dolgot kell egyszerre megcsinálnod! A dugózáson kívül takarítanod is kellene.
Szerezz be, lehetőleg saválló anyagból egy tenyérnyi 1,5-2mm-es lemezdarabot (ebből kell csinálnod a "falazatot"), 1-2 palack brigéciol-t, szerintem nagymamáink drótszáras üvegmosó keféjét, GUMIKESZTYŰT!!!. 10-es hosszú szárú (30 cm körüli) crova a szívókamra leszedéséhez, esetlegesen 8 db új tömítés
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&15492&9900401&9900354&2&19&7&2&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB
|5|9|4|1
(az utolsó tétel!)
Az EGR a blokk mögött a turbó alatt lakik. Vedd ki az akksit a könnyebb szerelés miatt (rádió kódod legyen, ablakokat újra kell majd programozni). Ki kell venni az EGR-től a szívósor felé menő fémcső tömítését, vagy magát a csövet a falazat pontos elkészítéséhez.
Le kell venned a szívókamrát, amit ki kell takarítani! A motor szívó nyílásait szigorún takard rongydarabokkal, nehogy bele essen valami.
Ha minden kész összerakod. Időben számolj rá 2-3 órát, de kényelmes alapos tisztítás esetén ez lehet több is.
1-2 kép:
http://kephost.hu/image-F089_4D9128C2.jpg
http://kephost.hu/image-1160_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-5867_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-10E7_4D9127DC.jpg
A "könnyebben forog le és a kevesebbet eszik" felkeltette az érdeklődésem.
Ez egy másik történethez kapcsolódik, ez a katalizátor "szabadságolása"
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.29 kedd, 02:42:37 írta V.Tamás
»
Naplózva
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3809 Dátum:
2011.03.29 kedd, 10:35:50 »
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?
Előre is köszönöm!
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3810 Dátum:
2011.03.29 kedd, 11:47:05 »
HZsolt:
"
ez egr hűtő csavarját csak úgy tudták kivenni, hogy 1méteres csövet raktak a crovára
[/quote]
"
Ez nekem bele is szakadt, és amikor a kezemben volt a turbo, alig bírtuk kifúrni belőle a maradványait. Asszem 3 db fúrószár olvadt el, mire ki tudtuk szedni. Nem tudom milyen anyagból van/volt. Aztán betőcsavaroztam, és ott lett falazva
Úgyhogy van egy bontott EGR-em....
Viszont a turbot mikor szétszedtem, a geometriának a torx 4-es csavarjaiból 2 is beletört.... Na azt még nagyobb sz.pás kibányászni
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3811 Dátum:
2011.03.29 kedd, 12:09:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.28 hétfő, 21:27:26
A végén megírom....de csak ezért nem vettem egy másik "lehet hulladékot", mert abban 6-os van..
Próbáltam én annyi (főleg 2,2-es) gépet a nyáron, hogy már beleuntam...ez miért volt fényezve? ez a szervó miért folyat? Miért nem mennek jobban ezek az autók, mint az őskövület befecskendezésű sajátom? És a végén ami meggyőzött: Miért adjak ki +1,5 millát, hogy lehet vegyek egy sz.rabbat....Inkább pofozom és használom ezt!
Meg 6-os TDDi még úgy sincs
..remélem lesz
Ez a dolog engem is mozgat már régóta, nagyon kiváncsi leszek a tapasztalatodra. Egyszer majd ha sok időm lesz, és ha le tudom tenni az autót én is nekiállok.... Meg a tempomatosításnak.....
u.i.. majd a turbonyomás értékedet átküldöd pű-ben vagy itt, amiről pár hete beszéltünk?? 5.-ben 1900-nál padlógázas gyorsításnál. Keveslem a 0,9-1bart még mindíg.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
bigc
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3812 Dátum:
2011.03.29 kedd, 14:29:57 »
Sziasztok,
Végső kétségbeesésemben fordulok hozzátok! Voltam vagy 8 szerelőnél, de nem tudják mi a baja a mondinak (2001 MK3 TDDI, 270.000 km), beleértve 2 Ford szervizt is...
A tünetek: 1-2 hónapig semmi baj nincsen, aztán amikor bejön a hidegebb, nedves idő, akkor reggel nem indul el néha. teker az önindító, és van hogy elkezd villogni az izzításjelző (de ez sem mindig). mostanában harmadik negyedik indításra be is pöccen, de van hogy 2-3 napig áll és csak utána indítható el. de mindig elindítható adott idő után!
Rendellenes viselkedést menet közben nem tapasztalok, nem gyenge, nem füstöl, nem zabálja a dizelt... csak néha nem indul el.
törökbálinti Fordban a hibakód valami adagoló közeli dolgot mutatott (ennyit mondtak). adagoló kábeleit kicserélték, azóta is ugyanaz.
VP44 -es adagoló van benne, de csak a szétszedés és összeszerelés is kisebb vagyon...
tudtok tanácsolni valamit??
köszi!
laci
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3813 Dátum:
2011.03.29 kedd, 15:55:34 »
Idézetet írta: bigc - 2011.03.29 kedd, 14:29:57
Sziasztok,
Végső kétségbeesésemben fordulok hozzátok! Voltam vagy 8 szerelőnél, de nem tudják mi a baja a mondinak (2001 MK3 TDDI, 270.000 km), beleértve 2 Ford szervizt is...
A tünetek: 1-2 hónapig semmi baj nincsen, aztán amikor bejön a hidegebb, nedves idő, akkor reggel nem indul el néha. teker az önindító, és van hogy elkezd villogni az izzításjelző (de ez sem mindig). mostanában harmadik negyedik indításra be is pöccen, de van hogy 2-3 napig áll és csak utána indítható el. de mindig elindítható adott idő után!
Rendellenes viselkedést menet közben nem tapasztalok, nem gyenge, nem füstöl, nem zabálja a dizelt... csak néha nem indul el.
törökbálinti Fordban a hibakód valami adagoló közeli dolgot mutatott (ennyit mondtak). adagoló kábeleit kicserélték, azóta is ugyanaz.
VP44 -es adagoló van benne, de csak a szétszedés és összeszerelés is kisebb vagyon...
tudtok tanácsolni valamit??
köszi!
laci
Főrelét próbálnám meg, akku alatt a nyúlványon van 1db 8-as csavarral felszerelve. Ez indítja az AC-t. Előző mondimon ugyanez volt nekem is!
1030234 cikkszámon tudod rendelni! 5e körül van.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.29 kedd, 15:58:21 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3814 Dátum:
2011.03.29 kedd, 18:56:19 »
Idézetet írta: bigc - 2011.03.29 kedd, 14:29:57
Sziasztok,
Végső kétségbeesésemben fordulok hozzátok! Voltam vagy 8 szerelőnél, de nem tudják mi a baja a mondinak (2001 MK3 TDDI, 270.000 km), beleértve 2 Ford szervizt is...
A tünetek: 1-2 hónapig semmi baj nincsen, aztán amikor bejön a hidegebb, nedves idő, akkor reggel nem indul el néha. teker az önindító, és van hogy elkezd villogni az izzításjelző (de ez sem mindig). mostanában harmadik negyedik indításra be is pöccen, de van hogy 2-3 napig áll és csak utána indítható el. de mindig elindítható adott idő után!
Rendellenes viselkedést menet közben nem tapasztalok, nem gyenge, nem füstöl, nem zabálja a dizelt... csak néha nem indul el.
törökbálinti Fordban a hibakód valami adagoló közeli dolgot mutatott (ennyit mondtak). adagoló kábeleit kicserélték, azóta is ugyanaz.
VP44 -es adagoló van benne, de csak a szétszedés és összeszerelés is kisebb vagyon...
tudtok tanácsolni valamit??
köszi!
laci
csekkolni kellene,hogy amikor nem indul,olyankor megy-e az Ac.Ha igen,akkor üzemanyagrendszeri nyomásprobléma is állhat fenn.azt viszont hozzáértő szakszervizes diagnoszta a te autódban is megtudja mérni ids-el.
Nem tudom,hová valósi vagy,de pesten keresd Vik-et (Németh Viktort) a lurdyval szemben az Auto Fort-nál!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3815 Dátum:
2011.03.29 kedd, 18:59:57 »
Idézetet írta: Piro88 - 2011.03.29 kedd, 10:35:50
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?
Előre is köszönöm!
A csúcsokat kellene padon bevizsgáltatni,és ha még nem voltak javítva,akkor érdemes újak beszerzésén gondolkodni.
www.fielpdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3816 Dátum:
2011.03.29 kedd, 19:48:14 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.29 kedd, 01:56:24
Szia!
Erről lenézheted:
http://kephost.hu/image-2AEA_4D911FA7.jpg
http://webshop.langauto.hu/frmSzettKep.aspx?autoid=15492
majd kiírom, és lerohanom őket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3817 Dátum:
2011.03.29 kedd, 19:51:33 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.29 kedd, 12:09:13
Ez a dolog engem is mozgat már régóta, nagyon kiváncsi leszek a tapasztalatodra. Egyszer majd ha sok időm lesz, és ha le tudom tenni az autót én is nekiállok.... Meg a tempomatosításnak.....
u.i.. majd a turbonyomás értékedet átküldöd pű-ben vagy itt, amiről pár hete beszéltünk?? 5.-ben 1900-nál padlógázas gyorsításnál. Keveslem a 0,9-1bart még mindíg.
fixgeóssal nekem is annyi volt...
milyen a turbód?? fix vagy változós??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3818 Dátum:
2011.03.29 kedd, 19:57:04 »
bent van a vgt, be lett állítva a nyomás 1,1-1,2-re, kibaxott hamar építi fel a nyomást
kell még valami ötlet a csövezésre, akkor lehet még emelni a nyomást
csak kelleni fog a nyomáslabdába egy erősebb rugó...
Ervin!!
amit mondtál csavart, hogy vegyem ki, nemjött be
alapjáraton úgy 0,1-0,2-es nyomásom volt
, de betiltott
, a motor fulladozott, gázra nem reagállt... csavart visszábbtekertem és mindjárt jó volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3819 Dátum:
2011.03.29 kedd, 20:03:40 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.29 kedd, 12:09:13
Ez a dolog engem is mozgat már régóta, nagyon kiváncsi leszek a tapasztalatodra. Egyszer majd ha sok időm lesz, és ha le tudom tenni az autót én is nekiállok.... Meg a tempomatosításnak.....
u.i.. majd a turbonyomás értékedet átküldöd pű-ben vagy itt, amiről pár hete beszéltünk?? 5.-ben 1900-nál padlógázas gyorsításnál. Keveslem a 0,9-1bart még mindíg.
Szia!
Már itt van a váltó is, meg egy-két dolog..
Most már nincs visszaút!
Hú azt elfelejtettem lemérni, de a héten megnézem!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3820 Dátum:
2011.03.29 kedd, 20:40:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.29 kedd, 19:51:33
fixgeóssal nekem is annyi volt...
milyen a turbód?? fix vagy változós??
VGT, és a geometriánál minden működik, szabályzó szelepe is új
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3821 Dátum:
2011.03.29 kedd, 20:42:23 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.29 kedd, 20:40:56
VGT, és a geometriánál minden működik, szabályzó szelepe is új
a karon a menet hosszát mi alapján állítottad be??
miért kellett abból új?? mennyi volt??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3822 Dátum:
2011.03.29 kedd, 20:43:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.29 kedd, 20:03:40
Szia!
Már itt van a váltó is, meg egy-két dolog..
Most már nincs visszaút!
Hú azt elfelejtettem lemérni, de a héten megnézem!
OK, türelmes vagyok
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3823 Dátum:
2011.03.29 kedd, 20:43:51 »
Jah, lesz egy fixgeós turbóm eladó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3824 Dátum:
2011.03.29 kedd, 20:48:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.29 kedd, 20:42:23
a karon a menet hosszát mi alapján állítottad be??
miért kellett abból új?? mennyi volt??
a kar hosszát nem állítottam el, gyári értéken van
hülye voltam, és rábeszéltem magam, hogy az a baja az autómnak/ha visszaolvasod az előző egy évben írtam pár dolgot, amit nem kellett volna cserélnem
/
valami nagyon baráti áron 18-ért kaptam a gyárit
de még mindig nem vagyok megelégedve a mondi teljesítményével
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3825 Dátum:
2011.03.29 kedd, 20:51:17 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.29 kedd, 20:48:23
a kar hosszát nem állítottam el, gyári értéken van
hülye voltam, és rábeszéltem magam, hogy az a baja az autómnak/ha visszaolvasod az előző egy évben írtam pár dolgot, amit nem kellett volna cserélnem
/
valami nagyon baráti áron 18-ért kaptam a gyárit
de még mindig nem vagyok megelégedve a mondi teljesítményével
na most az úgy tudod cserélni, hogy vagy kiveszed a biztosítót, és az alsó menetes résszel együtt cseréled, vagy pedig kitekered a menetből...
miből gondolod, hogy most jó a kar hossza??
szerintem nincs jó a kar hossza, de majd Ervin mondja, hogy mekkora nyomásnak kellene lennie...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3826 Dátum:
2011.03.29 kedd, 21:06:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.29 kedd, 20:51:17
na most az úgy tudod cserélni, hogy vagy kiveszed a biztosítót, és az alsó menetes résszel együtt cseréled, vagy pedig kitekered a menetből...
miből gondolod, hogy most jó a kar hossza??
szerintem nincs jó a kar hossza, de majd Ervin mondja, hogy mekkora nyomásnak kellene lennie...
abból gondolom, hogy jó a hossza, hogy nem állítottam el, és úgy változott a nyomásom. ez még a gyári vgt-s turbo, mert 2001 5. havi az autó később már a 115LE-s is fix turbot kapott
ezért is várom hogy Ervin mit ír, mert én úgy gondolom h 1900-nál már a plafonon kellene töltenie, 1,4-1,5 bart, és onnan engedi vissza a kart terhelés függvényében. így engedi el az esetleges felesleges nyomást. normális esetben.... csak szerintem ez így nem normális eset...
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3827 Dátum:
2011.03.29 kedd, 21:07:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.29 kedd, 19:57:04
bent van a vgt, be lett állítva a nyomás 1,1-1,2-re, kibaxott hamar építi fel a nyomást
kell még valami ötlet a csövezésre, akkor lehet még emelni a nyomást
csak kelleni fog a nyomáslabdába egy erősebb rugó...
Szia Zsolt!
Először is gratulálok és sok örömöt az ismét megújult autódhoz
A nyomásemeléssel kapcsolatosan, nekem gyári a csövezésem és már több mint egy éve 1,3-1,35 báron dolgozik a turbóm és semmi baja. Gondolom ennyire te is felemelheted. A nyomás valóban gyorsan épül fel, sőt az iktató óta még inkább. Holnap lesz egy pesti utam autópályán, már kíváncsian várom, hogy fog teljesíteni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3828 Dátum:
2011.03.29 kedd, 21:14:09 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.29 kedd, 21:07:05
Szia Zsolt!
Először is gratulálok és sok örömöt az ismét megújult autódhoz
A nyomásemeléssel kapcsolatosan, nekem gyári a csövezésem és már több mint egy éve 1,3-1,35 báron dolgozik a turbóm és semmi baja. Gondolom ennyire te is felemelheted. A nyomás valóban gyorsan épül fel, sőt az iktató óta még inkább. Holnap lesz egy pesti utam autópályán, már kíváncsian várom, hogy fog teljesíteni
hát én iktató nélküliról nem tudok nyilatkozni..., de fixhez képest sokkal jobb. ott egyenletesen épült fel a nyomás, most egy hirtelen gázadás és mindjárt full nyomáson van
alacsony fordulaton nagyon király lett, 1-esben ha 2-ezernél lepadlózom, akkor eltekeri a kereket
eddig ezzel a nyomással nem volt gond a másikkal sem, nam akarom annyira feltekerni, mert ha kifúj(már pedig az előző nyomásveszteségem erre utal), akkor az nem tenni neki jót...
majd a másik coolerral és csövezésel 1,5-1,6barral
valószínűleg kelleni fog 8db szívósori tömítés (jól emlékszem, hogy ennyi kell??
) mert az egyik alsó csavar mindig olajos...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3829 Dátum:
2011.03.29 kedd, 21:15:35 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.29 kedd, 21:06:40
abból gondolom, hogy jó a hossza, hogy nem állítottam el, és úgy változott a nyomásom. ez még a gyári vgt-s turbo, mert 2001 5. havi az autó később már a 115LE-s is fix turbot kapott
ezért is várom hogy Ervin mit ír, mert én úgy gondolom h 1900-nál már a plafonon kellene töltenie, 1,4-1,5 bart, és onnan engedi vissza a kart terhelés függvényében. így engedi el az esetleges felesleges nyomást. normális esetben.... csak szerintem ez így nem normális eset...
értem, csak nem vagyok biztos benne, hogy az be volt-e állítva rendes hosszra....
nekem most úgy csinálja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3830 Dátum:
2011.03.29 kedd, 21:20:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.29 kedd, 21:14:09
hát én iktató nélküliról nem tudok nyilatkozni..., de fixhez képest sokkal jobb. ott egyenletesen épült fel a nyomás, most egy hirtelen gázadás és mindjárt full nyomáson van
alacsony fordulaton nagyon király lett, 1-esben ha 2-ezernél lepadlózom, akkor eltekeri a kereket
eddig ezzel a nyomással nem volt gond a másikkal sem, nam akarom annyira feltekerni, mert ha kifúj(már pedig az előző nyomásveszteségem erre utal), akkor az nem tenni neki jót...
majd a másik coolerral és csövezésel 1,5-1,6barral
valószínűleg kelleni fog 8db szívósori tömítés (jól emlékszem, hogy ennyi kell??
) mert az egyik alsó csavar mindig olajos...
Igen jól emlékszel, 8 db ~ 700 Ft körüli darabáron.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3831 Dátum:
2011.03.29 kedd, 21:24:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.29 kedd, 21:15:35
értem, csak nem vagyok biztos benne, hogy az be volt-e állítva rendes hosszra....
nekem most úgy csinálja
1900-nál 1,4-1,5 bar??
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3832 Dátum:
2011.03.29 kedd, 21:31:13 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.29 kedd, 21:24:38
1900-nál 1,4-1,5 bar??
Nálam is ha hirtelen nagy gázzal gyorsítok szoktam látni a turbónyomás mérőn bevillanni a piros LED-t, ami 1,5 barra van állítva. Persze ez csak a rövid idejű túltöltés eredménye, majd egyből visszaáll az említett 1,3-1,35 bar értékre.
Egyszer már kéne csinálnom valami videót, de nem igazán merek rá vállalkozni, mert még nem vezettem és videóztam egyszerre, kicsit veszélyes lehet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3833 Dátum:
2011.03.29 kedd, 21:46:33 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.29 kedd, 21:24:38
1900-nál 1,4-1,5 bar??
nekem másként van vezérelve, nincs is most annyira feltekerve, szóval az enyém most nem jó viszonítási alap, de Tamásé már igen...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3834 Dátum:
2011.03.29 kedd, 21:46:53 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.29 kedd, 21:31:13
Nálam is ha hirtelen nagy gázzal gyorsítok szoktam látni a turbónyomás mérőn bevillanni a piros LED-t, ami 1,5 barra van állítva. Persze ez csak a rövid idejű túltöltés eredménye, majd egyből visszaáll az említett 1,3-1,35 bar értékre.
Egyszer már kéne csinálnom valami videót, de nem igazán merek rá vállalkozni, mert még nem vezettem és videóztam egyszerre, kicsit veszélyes lehet.
Videón én is gondolkodtam már, valaki a jobb1-ből megoldja. Nekem 2400fordulat alatt nem tölt csak 1 bart
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3835 Dátum:
2011.03.29 kedd, 22:03:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.29 kedd, 19:57:04
bent van a vgt, be lett állítva a nyomás 1,1-1,2-re, kibaxott hamar építi fel a nyomást
kell még valami ötlet a csövezésre, akkor lehet még emelni a nyomást
csak kelleni fog a nyomáslabdába egy erősebb rugó...
Ervin!!
amit mondtál csavart, hogy vegyem ki, nemjött be
alapjáraton úgy 0,1-0,2-es nyomásom volt
, de betiltott
, a motor fulladozott, gázra nem reagállt... csavart visszábbtekertem és mindjárt jó volt
Gratulálok
Na majd az MTZ csövezés
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3836 Dátum:
2011.03.29 kedd, 22:04:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.29 kedd, 22:03:44
Gratulálok
Na majd az MTZ csövezés
már jó lenne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3837 Dátum:
2011.03.29 kedd, 23:59:54 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.29 kedd, 02:39:29
Szia!
Itt több dologról van szó.
Az EGR falazás/dugózás a kipufogógáz szívóoldalra történő visszavezetés megszüntetését jelenti. A gond az, hogy a kipufogógáz korom tartalma és a turbótól jövő esetleges olajpára összekeveredve vastag rétegben lerakódik a szívókamrában szűkítve a keresztmetszetet, valamint a kipufogógáz helyett azért jobb a motornak a friss levegő.
Ha ennek neki akarsz állni, több dolgot kell egyszerre megcsinálnod! A dugózáson kívül takarítanod is kellene.
Szerezz be, lehetőleg saválló anyagból egy tenyérnyi 1,5-2mm-es lemezdarabot (ebből kell csinálnod a "falazatot"), 1-2 palack brigéciol-t, szerintem nagymamáink drótszáras üvegmosó keféjét, GUMIKESZTYŰT!!!. 10-es hosszú szárú (30 cm körüli) crova a szívókamra leszedéséhez, esetlegesen 8 db új tömítés
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&15492&9900401&9900354&2&19&7&2&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB
|5|9|4|1
(az utolsó tétel!)
Az EGR a blokk mögött a turbó alatt lakik. Vedd ki az akksit a könnyebb szerelés miatt (rádió kódod legyen, ablakokat újra kell majd programozni). Ki kell venni az EGR-től a szívósor felé menő fémcső tömítését, vagy magát a csövet a falazat pontos elkészítéséhez.
Le kell venned a szívókamrát, amit ki kell takarítani! A motor szívó nyílásait szigorún takard rongydarabokkal, nehogy bele essen valami.
Ha minden kész összerakod. Időben számolj rá 2-3 órát, de kényelmes alapos tisztítás esetén ez lehet több is.
1-2 kép:
http://kephost.hu/image-F089_4D9128C2.jpg
http://kephost.hu/image-1160_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-5867_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-10E7_4D9127DC.jpg
A "könnyebben forog le és a kevesebbet eszik" felkeltette az érdeklődésem.
Ez egy másik történethez kapcsolódik, ez a katalizátor "szabadságolása"
szuper leírás!! köszi a fáradtságot.
A szívósort kitisztítottam, illetve néhány turbocső szakaszt is, mikor letömítettem a szelephimbák alatti részt. (ahová egyébéknt nem létezik tömítés.. ugyhogy maradt a Victor Reinz paszta) szétszedtem a szívósort 2 részre, majd elvittem és kimosattam egy autómosóban sterimoval meg brigéciollal. Fél óráíg dzsuvázták a srácok, olajsártenger volt benn... Amiről te is írtál.
nekem a szívócső turbo előtti toldásánál izzad, gondoltam, hogy a kartergáz és az olajpára kombinációja miatt, úgyhogy ezt mindenképp meg szeretném szüntetni.. le kéne dugóznom a szívócső szelepfelére menő részét és a szelepfedélen a kivezetést is?
Ha a kartergáznak nincs hova távoznia, akkor talál utat magának, és olajfolyást eredményez.. én így tudtam.. Audi V8 4.2-m volt, annál a kartercsövek dugulása okozta az olajfolyást, mindíg kitolta a főténgelyszimmeringnél, persze a hátsónál...
Az EGR falazást is megejtem amint lesz időm. Előbb az olajfolyást szeretném megszüntetni, mert nagyon idegesít. Nem ezért adtam ki ekkora összeget, hogy follyassa az olajat... Egyébként elégedett vagyok az autóval, egy bajom van még, hogy minden alkatrésznek átlagon felüli ára van, ill. a futóművem megérzi a győri mocsok utakat.. Mindegy, ez nem ide tartozik
Az olajfolyásra nincs ötlet? Nincs valami olyan tipikus pont ahol a legtöbb ereszt?
a jobb bölcsőre csöpög rá , onnan meg a földre. Eddig a generátor mögötti olajcső okozta a problémát, de most valami más..
THX
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3838 Dátum:
2011.03.30 szerda, 08:46:32 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.03.29 kedd, 23:59:54
szuper leírás!! köszi a fáradtságot.
A szívósort kitisztítottam, illetve néhány turbocső szakaszt is, mikor letömítettem a szelephimbák alatti részt. (ahová egyébéknt nem létezik tömítés.. ugyhogy maradt a Victor Reinz paszta) szétszedtem a szívósort 2 részre, majd elvittem és kimosattam egy autómosóban sterimoval meg brigéciollal. Fél óráíg dzsuvázták a srácok, olajsártenger volt benn... Amiről te is írtál.
nekem a szívócső turbo előtti toldásánál izzad, gondoltam, hogy a kartergáz és az olajpára kombinációja miatt, úgyhogy ezt mindenképp meg szeretném szüntetni.. le kéne dugóznom a szívócső szelepfelére menő részét és a szelepfedélen a kivezetést is?
Ha a kartergáznak nincs hova távoznia, akkor talál utat magának, és olajfolyást eredményez.. én így tudtam.. Audi V8 4.2-m volt, annál a kartercsövek dugulása okozta az olajfolyást, mindíg kitolta a főténgelyszimmeringnél, persze a hátsónál...
Az EGR falazást is megejtem amint lesz időm. Előbb az olajfolyást szeretném megszüntetni, mert nagyon idegesít. Nem ezért adtam ki ekkora összeget, hogy follyassa az olajat... Egyébként elégedett vagyok az autóval, egy bajom van még, hogy minden alkatrésznek átlagon felüli ára van, ill. a futóművem megérzi a győri mocsok utakat.. Mindegy, ez nem ide tartozik
Az olajfolyásra nincs ötlet? Nincs valami olyan tipikus pont ahol a legtöbb ereszt?
a jobb bölcsőre csöpög rá , onnan meg a földre. Eddig a generátor mögötti olajcső okozta a problémát, de most valami más..
THX
Főtengely szimmeringet ha nem jól központosították összerakásnál, ott folyhat az olaj. Az pont a bölcsőre csöpög. Vagy a vezérléspajzs tömítetlensége.... Na az egy picit nagyobb meló javítani
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3839 Dátum:
2011.03.30 szerda, 09:03:24 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.30 szerda, 08:46:32
Főtengely szimmeringet ha nem jól központosították összerakásnál, ott folyhat az olaj. Az pont a bölcsőre csöpög. Vagy a vezérléspajzs tömítetlensége.... Na az egy picit nagyobb meló javítani
Elképzelhető
THX
Van valami kartergázcső a vezérlés felőli oldalon?alul vagy felül, vagy középen?
mert jön fel a kartergáz kb a főszíjtárcsa és a klímakompresszor között függőlegesen.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3840 Dátum:
2011.03.30 szerda, 14:53:09 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.03.30 szerda, 09:03:24
Elképzelhető
THX
Van valami kartergázcső a vezérlés felőli oldalon?alul vagy felül, vagy középen?
mert jön fel a kartergáz kb a főszíjtárcsa és a klímakompresszor között függőlegesen.
ott nincs semmi, csak a főtengelysimmering, meg a pajzs
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3841 Dátum:
2011.03.30 szerda, 18:35:34 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.03.30 szerda, 09:03:24
Elképzelhető
THX
Van valami kartergázcső a vezérlés felőli oldalon?alul vagy felül, vagy középen?
mert jön fel a kartergáz kb a főszíjtárcsa és a klímakompresszor között függőlegesen.
ja-ja.leveszed a főtengelyszíjtárcsát,egy csavihuzival kiszeded a szimeringet,és beteszed az újat ügyesen.van hozzá affinitásod,megtudod csinálni az 500ft-os szimering költségéből.
azt viszont nem értem,hogy miért mondod,hogy átlagon felüliek az alaktrészárak......persze az ódihoz már sokmindent meglehet venni bontottba,de az is csak azért mer viszik mint a cukrot.nem úgy mint a mondit...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3842 Dátum:
2011.03.30 szerda, 21:05:16 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.30 szerda, 18:35:34
ja-ja.leveszed a főtengelyszíjtárcsát,egy csavihuzival kiszeded a szimeringet,és beteszed az újat ügyesen.van hozzá affinitásod,megtudod csinálni az 500ft-os szimering költségéből.
azt viszont nem értem,hogy miért mondod,hogy átlagon felüliek az alaktrészárak......persze az ódihoz már sokmindent meglehet venni bontottba,de az is csak azért mer viszik mint a cukrot.nem úgy mint a mondit...
Csak az 500ft meg a csavarhúzó nem stimmel...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3843 Dátum:
2011.03.30 szerda, 23:48:07 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.29 kedd, 21:07:05
A nyomás valóban gyorsan épül fel, sőt az iktató óta még inkább. Holnap lesz egy pesti utam autópályán, már kíváncsian várom, hogy fog teljesíteni
Na megvolt a pályázás. Katalizátor iktatóval érezhetően könnyebben pörög fel a gép, a rugalmassága javult - tetszik. Most este is próbáltam egy 3.-ban ~40-50-ről ~110-120 köré. Folyamatos intenzív gyorsulás végig
Ez az igényeimnek bőven megfelel.
Azt hiszem itt be is fejeztem a fejlesztéseket, most már csak a kilométereket kell/kellene falni.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3844 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 11:53:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.30 szerda, 21:05:16
Csak az 500ft meg a csavarhúzó nem stimmel...
5 vagy 6e HUF a gyári szimmering ha jól emléxem, és benne van a központosító. Akkor még kell egy célszerszám, vagy nagyon nagy kézügyesség...
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3845 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 19:12:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.30 szerda, 21:05:16
Csak az 500ft meg a csavarhúzó nem stimmel...
a gyári árát nem tom,de méretben megveszem 1000 ft alatt-sőt Vitonból 2000alatt....
valahogy azért csak kibányásznám.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3846 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 20:13:22 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.30 szerda, 23:48:07
Na megvolt a pályázás. Katalizátor iktatóval érezhetően könnyebben pörög fel a gép, a rugalmassága javult - tetszik. Most este is próbáltam egy 3.-ban ~40-50-ről ~110-120 köré. Folyamatos intenzív gyorsulás végig
Ez az igényeimnek bőven megfelel.
Azt hiszem itt be is fejeztem a fejlesztéseket, most már csak a kilométereket kell/kellene falni.
Örülök, hogy tetszik!
Nekem is!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3847 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 20:21:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.31 csütörtök, 19:12:33
a gyári árát nem tom,de méretben megveszem 1000 ft alatt-sőt Vitonból 2000alatt....
valahogy azért csak kibányásznám.....
Na akkor lenne otthon 2db szimeringed amit elég sok dologra lehet használni...csak egyre nem és sajna az a mondeoval kapcsolatos.
.. ami oda passzol ahoz még pár ezrest hozzá kell dobni sajna..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3848 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 21:58:01 »
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem.
A télen cseréltettem négy izzítót és mondtam a szerelőnek, hogy szeretném ha lezárná az EGR-t is ha már bóklászik benne, de szerintem vmi. nem stimmel, mert amit ő mutatott az a motor és a hűtő között bal oldalon volt vmi., nem pedig a turbónál. Az mi lehetett??? És most hogy jön a meleg egyre többet játssza velem azt a verda, hogy alig hogy beröffen dadog egyet és le áll 4-5 fordulat után
lehet, hogy a rossz dugózástól van??? PLS valaki válaszoljon, mert a "nem indulásra" már ajánlottak egy kéttömegű lendkerék cserét meg egy önindító takarítást.
Vlaki
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.29 kedd, 02:39:29
Szia!
Itt több dologról van szó.
Az EGR falazás/dugózás a kipufogógáz szívóoldalra történő visszavezetés megszüntetését jelenti. A gond az, hogy a kipufogógáz korom tartalma és a turbótól jövő esetleges olajpára összekeveredve vastag rétegben lerakódik a szívókamrában szűkítve a keresztmetszetet, valamint a kipufogógáz helyett azért jobb a motornak a friss levegő.
Ha ennek neki akarsz állni, több dolgot kell egyszerre megcsinálnod! A dugózáson kívül takarítanod is kellene.
Szerezz be, lehetőleg saválló anyagból egy tenyérnyi 1,5-2mm-es lemezdarabot (ebből kell csinálnod a "falazatot"), 1-2 palack brigéciol-t, szerintem nagymamáink drótszáras üvegmosó keféjét, GUMIKESZTYŰT!!!. 10-es hosszú szárú (30 cm körüli) crova a szívókamra leszedéséhez, esetlegesen 8 db új tömítés
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&15492&9900401&9900354&2&19&7&2&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB
|5|9|4|1
(az utolsó tétel!)
Az EGR a blokk mögött a turbó alatt lakik. Vedd ki az akksit a könnyebb szerelés miatt (rádió kódod legyen, ablakokat újra kell majd programozni). Ki kell venni az EGR-től a szívósor felé menő fémcső tömítését, vagy magát a csövet a falazat pontos elkészítéséhez.
Le kell venned a szívókamrát, amit ki kell takarítani! A motor szívó nyílásait szigorún takard rongydarabokkal, nehogy bele essen valami.
Ha minden kész összerakod. Időben számolj rá 2-3 órát, de kényelmes alapos tisztítás esetén ez lehet több is.
1-2 kép:
http://kephost.hu/image-F089_4D9128C2.jpg
http://kephost.hu/image-1160_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-5867_4D9127DC.jpg
http://kephost.hu/image-10E7_4D9127DC.jpg
A "könnyebben forog le és a kevesebbet eszik" felkeltette az érdeklődésem.
Ez egy másik történethez kapcsolódik, ez a katalizátor "szabadságolása"
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3849 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 22:03:51 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.03.31 csütörtök, 21:58:01
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem.
A télen cseréltettem négy izzítót és mondtam a szerelőnek, hogy szeretném ha lezárná az EGR-t is ha már bóklászik benne, de szerintem vmi. nem stimmel, mert amit ő mutatott az a motor és a hűtő között bal oldalon volt vmi., nem pedig a turbónál. Az mi lehetett??? És most hogy jön a meleg egyre többet játssza velem azt a verda, hogy alig hogy beröffen dadog egyet és le áll 4-5 fordulat után
lehet, hogy a rossz dugózástól van??? PLS valaki válaszoljon, mert a "nem indulásra" már ajánlottak egy kéttömegű lendkerék cserét meg egy önindító takarítást.
Vlaki
neked már elöl kell lennie, mint a tdci-knél. a hűtő és a motor között bal szélen a motorral egyvonalban, a rámenő(jobbról) csőhöz kell tenni a dugót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
70
71
72
73
74
75
76
[
77
]
78
79
80
81
82
83
84
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ