Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:46:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
72
73
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
85
86
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102907 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3900 Dátum:
2011.04.06 szerda, 00:39:14 »
Hogy sikerült elérned? Próbáltam küldeni egy emailt de a freemail visszadobott egy auto üzit, hogy nem sikerült kézbesíteni
sales@transitparts.co.uk
-erre
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.05 kedd, 20:20:25
Nem..de vele beszéltem és megbizhatónak tünt...meg van pár pozitiv értékelése...
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3901 Dátum:
2011.04.06 szerda, 14:01:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.04.05 kedd, 21:15:19
Motor bírja a 434000 km-t?
Az igen bírja hála égnek. Lekopogom, de még soha nem kellett hozzányúlni. Összes javítás ami a motorháztető felnyitásával járt az olaj és a szíj cserén kívül az a vízpumpa, hűtő, két termosztát, generátor, ventilátor ellenállás vagy mi a hűtőnél és két turbócső. Egyéb dolgok egy üzemanyag szivattyú a tank után, bal oldali axiál, jobb-bal alsó talpas, kb 3 garnitúra stabilizátor rúd elöl-hátul, 3 garnitúra első 2 garnitúra hátsó lengéscsillapító, leöl a szilent csere helyett lengőkart cseréltettem, a hátsó lengőkar szilentemmel még ma küzdenek egyet. Hozzá kell tennem, hogy 235/40 R18-as nyári garnitúra nélkül valószínűleg kevesebb probléma lenne.
Szerintem ez nem vészes, vannak ennél rosszabb Mondeok is. Próbálom megadni az autómnak ami jár, és vigyázni rá. Minden apró zörejre ugrok egyből, olajcsere nálam 10 000 km után pro-tec motormosóval, gázolajszűrő 30 000 km után pro-tec üzemanyag rendszer tisztítóval.
Van egy másik Mondeom is, az adagolós lett 250 000km-nél, meg az elfogyasztott két generátort és két garnitúra hátsó lengéscsillapítót, de ezen kívül semmi mást. (azon 16-os kerekek vannak)
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3902 Dátum:
2011.04.06 szerda, 16:42:12 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.06 szerda, 00:39:14
Hogy sikerült elérned? Próbáltam küldeni egy emailt de a freemail visszadobott egy auto üzit, hogy nem sikerült kézbesíteni
sales@transitparts.co.uk
-erre
hát aszem pedig erre irtam énis...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3903 Dátum:
2011.04.06 szerda, 20:59:52 »
Idézetet írta: Tike - 2011.04.06 szerda, 14:01:26
Az igen bírja hála égnek. Lekopogom, de még soha nem kellett hozzányúlni. Összes javítás ami a motorháztető felnyitásával járt az olaj és a szíj cserén kívül az a vízpumpa, hűtő, két termosztát, generátor, ventilátor ellenállás vagy mi a hűtőnél és két turbócső. Egyéb dolgok egy üzemanyag szivattyú a tank után, bal oldali axiál, jobb-bal alsó talpas, kb 3 garnitúra stabilizátor rúd elöl-hátul, 3 garnitúra első 2 garnitúra hátsó lengéscsillapító, leöl a szilent csere helyett lengőkart cseréltettem, a hátsó lengőkar szilentemmel még ma küzdenek egyet. Hozzá kell tennem, hogy 235/40 R18-as nyári garnitúra nélkül valószínűleg kevesebb probléma lenne.
Szerintem ez nem vészes, vannak ennél rosszabb Mondeok is. Próbálom megadni az autómnak ami jár, és vigyázni rá. Minden apró zörejre ugrok egyből, olajcsere nálam 10 000 km után pro-tec motormosóval, gázolajszűrő 30 000 km után pro-tec üzemanyag rendszer tisztítóval.
Van egy másik Mondeom is, az adagolós lett 250 000km-nél, meg az elfogyasztott két generátort és két garnitúra hátsó lengéscsillapítót, de ezen kívül semmi mást. (azon 16-os kerekek vannak)
Jó kis gép, ezt jó olvasni, mert úgy tervezem, még marad egy ideig nekem is, ha 440 ezret lefut a motor nálam is akkor egy szavam nem lesz..
mondjuk meg kap ez is mindent időben és jó minőségben.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3904 Dátum:
2011.04.07 csütörtök, 22:31:44 »
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?
A prolasztók bemérés alapján tökéletesek és újak is. Gázt nem tudok nyomni, valamiért nem engedi lefulladás előtt.
Nem is tápszivattyú
Előre is köszönöm!
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3905 Dátum:
2011.04.08 péntek, 12:20:22 »
Idézetet írta: Piro88 - 2011.04.07 csütörtök, 22:31:44
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?
A prolasztók bemérés alapján tökéletesek és újak is. Gázt nem tudok nyomni, valamiért nem engedi lefulladás előtt.
Nem is tápszivattyú
Előre is köszönöm!
Gázadást próbáld meg már az indítózás közben! Tudom hogy nem megoldás, mert a problémát csak "áthidalja"
Nekem már rááll a lábam
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3906 Dátum:
2011.04.08 péntek, 14:39:58 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.04.08 péntek, 12:20:22
Gázadást próbáld meg már az indítózás közben! Tudom hogy nem megoldás, mert a problémát csak "áthidalja"
Nekem már rááll a lábam
Az én másik Mondeom is ezt produkálja illetve remélem csak produkálta ugyan ezt, de nekem nagyon sokáig még csak sejtése se volt a szerelőknek mi a baja. Csúcsokat bemérték jó volt, adagoló jó volt. Majd 2 év után egyszer csak már nagyon nem akart elindulni (10-15 indításra sem) és akkor villant be az izzítás jele. Egyből szerelő, állítólag adagoló elektronika a baj. Most cserélik épp.
Én nem értek egyébként hozzá, de egyszer cseréltek nekem egy felső holtpont jeladót és utána jó lett egy hónapig. Nem lehet összefüggés?
Lelkiismeret furdalásom van, mert 2x megbikáztam az autót egymás után és azóta csinálja, előtte tökéletes volt ez is.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3907 Dátum:
2011.04.08 péntek, 15:45:53 »
Idézetet írta: Tike - 2011.04.08 péntek, 14:39:58
Az én másik Mondeom is ezt produkálja illetve remélem csak produkálta ugyan ezt, de nekem nagyon sokáig még csak sejtése se volt a szerelőknek mi a baja. Csúcsokat bemérték jó volt, adagoló jó volt. Majd 2 év után egyszer csak már nagyon nem akart elindulni (10-15 indításra sem) és akkor villant be az izzítás jele. Egyből szerelő, állítólag adagoló elektronika a baj. Most cserélik épp.
Én nem értek egyébként hozzá, de egyszer cseréltek nekem egy felső holtpont jeladót és utána jó lett egy hónapig. Nem lehet összefüggés?
Lelkiismeret furdalásom van, mert 2x megbikáztam az autót egymás után és azóta csinálja, előtte tökéletes volt ez is.
Nekem a CKP-jeladó cseréjére ez a jelenség nem változott
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3908 Dátum:
2011.04.08 péntek, 23:58:18 »
Hello!
lenne egy kérdésem: hogy rakjátok vissza a hosszbordás szíj rugós feszítőjét? múltkor segítséget kellett hívnom hozzá, aki pajszerral nyomta össze a rugót, úgy hogy nekitámasztotta a főszíjtárcsának.. azóta nem központosan forog, és még üt is... le kell cserélnem, úgyhogy nem ártana tudni hogy teszem vissza a feszítőt... először az alsó csavarját tekerjem be amíg lenn van a generátor? aztán feszítsem le hogy rá lehessen fűzni a szíjat? de hogyan? brutál erős.
a másik: alacsony fordulatról kigyorsítva (1100-1200 tól) ha nagyobb gázt adok hangosabban, ha kisebbet, halkabban csattogást lehet hallani jobb előlről. Alapjáraton is hangosabb a motor, rázósabb egy picit, és csattog valami. Az tuti, hogy nem a HF irányából jön. Vájt fülem van, nehezen kivehető, de én hallom.. Mi az ami gázadásra alacsony fordulaton fordulatfüggően így becsattog? Főszíjtárcsa okozhatja??
A láncot megnézem vasárnap, úgyis le kell bontanom a vezérléspajzsot, újra kell tömíteni. Nagyon remélem, hogy nem az...........
Nyugtassatok meg plííz...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3909 Dátum:
2011.04.09 szombat, 16:22:47 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.04.08 péntek, 23:58:18
Hello!
lenne egy kérdésem: hogy rakjátok vissza a hosszbordás szíj rugós feszítőjét? múltkor segítséget kellett hívnom hozzá, aki pajszerral nyomta össze a rugót, úgy hogy nekitámasztotta a főszíjtárcsának.. azóta nem központosan forog, és még üt is... le kell cserélnem, úgyhogy nem ártana tudni hogy teszem vissza a feszítőt... először az alsó csavarját tekerjem be amíg lenn van a generátor? aztán feszítsem le hogy rá lehessen fűzni a szíjat? de hogyan? brutál erős.
a másik: alacsony fordulatról kigyorsítva (1100-1200 tól) ha nagyobb gázt adok hangosabban, ha kisebbet, halkabban csattogást lehet hallani jobb előlről. Alapjáraton is hangosabb a motor, rázósabb egy picit, és csattog valami. Az tuti, hogy nem a HF irányából jön. Vájt fülem van, nehezen kivehető, de én hallom.. Mi az ami gázadásra alacsony fordulaton fordulatfüggően így becsattog? Főszíjtárcsa okozhatja??
A láncot megnézem vasárnap, úgyis le kell bontanom a vezérléspajzsot, újra kell tömíteni. Nagyon remélem, hogy nem az...........
Nyugtassatok meg plííz...
küldtem egy e-mail-t a megadott címedre.
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3910 Dátum:
2011.04.09 szombat, 16:58:24 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.04.09 szombat, 16:22:47
küldtem egy e-mail-t a megadott címedre.
köszi. beszerzek egy ilyen szerszámot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3911 Dátum:
2011.04.09 szombat, 18:33:41 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.04.08 péntek, 23:58:18
Hello!
lenne egy kérdésem: hogy rakjátok vissza a hosszbordás szíj rugós feszítőjét? múltkor segítséget kellett hívnom hozzá, aki pajszerral nyomta össze a rugót, úgy hogy nekitámasztotta a főszíjtárcsának.. azóta nem központosan forog, és még üt is... le kell cserélnem, úgyhogy nem ártana tudni hogy teszem vissza a feszítőt... először az alsó csavarját tekerjem be amíg lenn van a generátor? aztán feszítsem le hogy rá lehessen fűzni a szíjat? de hogyan? brutál erős.
a másik: alacsony fordulatról kigyorsítva (1100-1200 tól) ha nagyobb gázt adok hangosabban, ha kisebbet, halkabban csattogást lehet hallani jobb előlről. Alapjáraton is hangosabb a motor, rázósabb egy picit, és csattog valami. Az tuti, hogy nem a HF irányából jön. Vájt fülem van, nehezen kivehető, de én hallom.. Mi az ami gázadásra alacsony fordulaton fordulatfüggően így becsattog? Főszíjtárcsa okozhatja??
A láncot megnézem vasárnap, úgyis le kell bontanom a vezérléspajzsot, újra kell tömíteni. Nagyon remélem, hogy nem az...........
Nyugtassatok meg plííz...
basszus....
gondolom megkaptad a választ VTamástól.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3912 Dátum:
2011.04.10 vasárnap, 10:23:27 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.09 szombat, 18:33:41
basszus....
gondolom megkaptad a választ VTamástól.....
Csak a feszítőhöz készítendő szerszámról küldtem elérhetőséget, amit egy kedves fórumozó készített valamilyen Wiki oldalon
és a DomelS képét is "el linkeltem" a helyes "beakasztásról"
A műszaki problémára, csattogásra nem adtam választ, azt megtehetnéd
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3913 Dátum:
2011.04.10 vasárnap, 17:24:42 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.04.08 péntek, 23:58:18
Hello!
lenne egy kérdésem: hogy rakjátok vissza a hosszbordás szíj rugós feszítőjét? múltkor segítséget kellett hívnom hozzá, aki pajszerral nyomta össze a rugót, úgy hogy nekitámasztotta a főszíjtárcsának.. azóta nem központosan forog, és még üt is... le kell cserélnem, úgyhogy nem ártana tudni hogy teszem vissza a feszítőt... először az alsó csavarját tekerjem be amíg lenn van a generátor? aztán feszítsem le hogy rá lehessen fűzni a szíjat? de hogyan? brutál erős.
a másik: alacsony fordulatról kigyorsítva (1100-1200 tól) ha nagyobb gázt adok hangosabban, ha kisebbet, halkabban csattogást lehet hallani jobb előlről. Alapjáraton is hangosabb a motor, rázósabb egy picit, és csattog valami. Az tuti, hogy nem a HF irányából jön. Vájt fülem van, nehezen kivehető, de én hallom.. Mi az ami gázadásra alacsony fordulaton fordulatfüggően így becsattog? Főszíjtárcsa okozhatja??
A láncot megnézem vasárnap, úgyis le kell bontanom a vezérléspajzsot, újra kell tömíteni. Nagyon remélem, hogy nem az...........
Nyugtassatok meg plííz...
a generátor oldalon valszeg mindent kikell cserélned.
a főtengelyszíjtárcsát --valszeg ez csattog-vagy a feszítő elkopott szilentje
a feszítőt
2 vezető görgőt
szíjat
ez kb 80e körül lesz anyagban.viszont tegyetek szabadonfutót a generátorra a berregés ellen,és a többi alaktrész is sokkal tartósabb lesz.ez már csak +12e költség.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3914 Dátum:
2011.04.10 vasárnap, 19:35:46 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.10 vasárnap, 17:24:42
a generátor oldalon valszeg mindent kikell cserélned.
a főtengelyszíjtárcsát --valszeg ez csattog-vagy a feszítő elkopott szilentje
a feszítőt
2 vezető görgőt
szíjat
ez kb 80e körül lesz anyagban.viszont tegyetek szabadonfutót a generátorra a berregés ellen,és a többi alaktrész is sokkal tartósabb lesz.ez már csak +12e költség.
köszi a választ
a generátor csapágyazva van
a klímakompresszor szabadonfutója rendben, hibátlan
2db vezetőgörgő vadonatúj
most lesz cserélve a főszíjtárcsa és a feszítő görgője.
ugyhogy eddig félsiker.
alámentem. a motor és a váltó toldásánál egy kis résből olajfolyás.
a vezérléspajzsnál olajfolyás
az adagoló fölött az üz.a csöveknél kartergáz jelenik meg vagy épp a motor hőjétől párolgó gázolaj
a főtengely szimmeringről nincs info, amig minden olajos, majd a tárcsacserénél
az olajdeknitömítést sem tudom emiatt
a kartert megütöttem az olajleengedő csavarnál amin csodálkozom.. de úgy tűnik vagy a szerelő baxta oda
jobb hátul úgy nyekereg valami mint a szekér + kopog is (ránézésre minden rendben, ezért fogalmam sincs mi lehet a gond)
a BH munkahengerem berohadt
a JE gátlóm eldurrant
toronyszilentek és csapágyak cserések
első tárcsákat szabályozni kell
hátsó tárcsák cserések és az összes fékbetét
az eleje koccolva volt és hiányzik belőle pár csavar innen onnan
a kasztnin a szokásos helyeken rohadások
erre én veszek rá 17"-es fekete-króm felnit, meg Bridgestone Potenza 225-ösöket, kerékcsavarokat meg kerékőröket, sőt tehetmentesítőt is esztergáltatok
nameg körbefóliázom
amugy ránézésre a kocsi nagyon szép, iszonyat jó kiállása van
a motor hibátlanul jár, keményen húz és nagyon keveset eszik
a belsőtér nagyon szép állapotú
ez az összes ismert hiba. szóval most kiderült hogy egy xarral járok
vagy ezek általános betegségek?
rengeteget megyek vele, napi több száz kilométereket, szerte az országban, néha külföld, sok város. 2 olajcsere közt 1,5-2 hónap telik el..
eddig soha nem hagyott ott, talán mert finoman és normálisan használom.. bár van néha hogy elgurul a gyógyszer ..
na bocs a sok rizsáért, örülök h végre kiadhattam ezt magamból!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3915 Dátum:
2011.04.10 vasárnap, 19:47:55 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.04.10 vasárnap, 19:35:46
köszi a választ
a generátor csapágyazva van
a klímakompresszor szabadonfutója rendben, hibátlan
2db vezetőgörgő vadonatúj
most lesz cserélve a főszíjtárcsa és a feszítő görgője.
ugyhogy eddig félsiker.
alámentem. a motor és a váltó toldásánál egy kis résből olajfolyás.
a vezérléspajzsnál olajfolyás
az adagoló fölött az üz.a csöveknél kartergáz jelenik meg vagy épp a motor hőjétől párolgó gázolaj
a főtengely szimmeringről nincs info, amig minden olajos, majd a tárcsacserénél
az olajdeknitömítést sem tudom emiatt
a kartert megütöttem az olajleengedő csavarnál amin csodálkozom.. de úgy tűnik vagy a szerelő baxta oda
jobb hátul úgy nyekereg valami mint a szekér + kopog is (ránézésre minden rendben, ezért fogalmam sincs mi lehet a gond)
a BH munkahengerem berohadt
a JE gátlóm eldurrant
toronyszilentek és csapágyak cserések
első tárcsákat szabályozni kell
hátsó tárcsák cserések és az összes fékbetét
az eleje koccolva volt és hiányzik belőle pár csavar innen onnan
a kasztnin a szokásos helyeken rohadások
erre én veszek rá 17"-es fekete-króm felnit, meg Bridgestone Potenza 225-ösöket, kerékcsavarokat meg kerékőröket, sőt tehetmentesítőt is esztergáltatok
nameg körbefóliázom
amugy ránézésre a kocsi nagyon szép, iszonyat jó kiállása van
a motor hibátlanul jár, keményen húz és nagyon keveset eszik
a belsőtér nagyon szép állapotú
ez az összes ismert hiba. szóval most kiderült hogy egy xarral járok
vagy ezek általános betegségek?
rengeteget megyek vele, napi több száz kilométereket, szerte az országban, néha külföld, sok város. 2 olajcsere közt 1,5-2 hónap telik el..
eddig soha nem hagyott ott, talán mert finoman és normálisan használom.. bár van néha hogy elgurul a gyógyszer ..
na bocs a sok rizsáért, örülök h végre kiadhattam ezt magamból!
Szia!
Hát nem vagy egy átlagos "felhasználó" sokat mész és szerintem ilyenkor minden elhasználódik. Neked is (mint nekem) egy 10 éves géped van, és ilyenkorra azért elfáradhat egy-két dolog. Ezeket mind meg lehet csináltatni, igaz pénz kérdése az egész, de te döntöd el a sorrendet.
Nekem azért az jött le, szereted te ezt a mondeót a hibáival együtt
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3916 Dátum:
2011.04.10 vasárnap, 19:55:13 »
Látod ezt még én sem mertem bevallani magamnak! Az én körmöm kopik érte, nemcsak alám tették. Ezért jobban becsülöm. Majd rakok fel képeket, ha fenn lesznek a felnik, meg kész lesz ez a tömítősdi. Jövő 7 en vmikor.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3917 Dátum:
2011.04.10 vasárnap, 20:07:25 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.04.10 vasárnap, 19:35:46
köszi a választ
a generátor csapágyazva van
a klímakompresszor szabadonfutója rendben, hibátlan
2db vezetőgörgő vadonatúj
most lesz cserélve a főszíjtárcsa és a feszítő görgője.
ugyhogy eddig félsiker.
alámentem. a motor és a váltó toldásánál egy kis résből olajfolyás.
a vezérléspajzsnál olajfolyás
az adagoló fölött az üz.a csöveknél kartergáz jelenik meg vagy épp a motor hőjétől párolgó gázolaj
a főtengely szimmeringről nincs info, amig minden olajos, majd a tárcsacserénél
az olajdeknitömítést sem tudom emiatt
a kartert megütöttem az olajleengedő csavarnál amin csodálkozom.. de úgy tűnik vagy a szerelő baxta oda
jobb hátul úgy nyekereg valami mint a szekér + kopog is (ránézésre minden rendben, ezért fogalmam sincs mi lehet a gond)
a BH munkahengerem berohadt
a JE gátlóm eldurrant
toronyszilentek és csapágyak cserések
első tárcsákat szabályozni kell
hátsó tárcsák cserések és az összes fékbetét
az eleje koccolva volt és hiányzik belőle pár csavar innen onnan
a kasztnin a szokásos helyeken rohadások
erre én veszek rá 17"-es fekete-króm felnit, meg Bridgestone Potenza 225-ösöket, kerékcsavarokat meg kerékőröket, sőt tehetmentesítőt is esztergáltatok
nameg körbefóliázom
amugy ránézésre a kocsi nagyon szép, iszonyat jó kiállása van
a motor hibátlanul jár, keményen húz és nagyon keveset eszik
a belsőtér nagyon szép állapotú
ez az összes ismert hiba. szóval most kiderült hogy egy xarral járok
vagy ezek általános betegségek?
rengeteget megyek vele, napi több száz kilométereket, szerte az országban, néha külföld, sok város. 2 olajcsere közt 1,5-2 hónap telik el..
eddig soha nem hagyott ott, talán mert finoman és normálisan használom.. bár van néha hogy elgurul a gyógyszer ..
na bocs a sok rizsáért, örülök h végre kiadhattam ezt magamból!
a motor és a váltó között a főtengelyszimering folyat!de ha ott folyik,akkor a másik is folyik!
kitartás,hátha 1x a végére érsz.meghálálja biztosan!
ja. a generátor rendben,hogy csapágyazva,de szabadonfutó ékszíjtárcsát rakass rá!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3918 Dátum:
2011.04.10 vasárnap, 20:48:10 »
na megkergettem ma a mondit
egy tutter, a szívósori nyomásos stabil 1bar, viszont kormol, de nagyon(2500-tól egyre jobban)
mk4 elűnt mögöttem...a koromban
szóval kelleni fog némi levegő
megnéztem, jó a gyári csövezés a nagyobb coolerhez
, csak normális bilincsek kellenek...
aztán mehet fel a nyomás
hasonlóan kormol, mint itt:
http://www.youtube.com/watch?v=0w9NrMSWhGs&feature=related
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3919 Dátum:
2011.04.10 vasárnap, 21:45:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.10 vasárnap, 20:48:10
na megkergettem ma a mondit
egy tutter, a szívósori nyomásos stabil 1bar, viszont kormol, de nagyon(2500-tól egyre jobban)
mk4 elűnt mögöttem...a koromban
szóval kelleni fog némi levegő
megnéztem, jó a gyári csövezés a nagyobb coolerhez
, csak normális bilincsek kellenek...
aztán mehet fel a nyomás
hasonlóan kormol, mint itt:
http://www.youtube.com/watch?v=0w9NrMSWhGs&feature=related
íha
Ezt azóta csinálja mióta levetted a katit?
Mikor kerül fel a cooler??
Én akkor látok egy-egy ilyen szép pamacsot, mikor lepadlózom
de őszintén szólva tetszik!!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3920 Dátum:
2011.04.10 vasárnap, 21:49:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.10 vasárnap, 21:45:16
íha
Ezt azóta csinálja mióta levetted a katit?
Mikor kerül fel a cooler??
Én akkor látok egy-egy ilyen szép pamacsot, mikor lepadlózom
de őszintén szólva tetszik!!!
nem, ezt azóta csinálja, mióta nincs meg a kellő töltőnyomásom, ehez a kat-nak nem sok köze van, illetve csak annyi, hogy eddig felfogta és amikor levettem, akkor állt benne a korom
jah, meg az egr dugón is volt jócskán korom
ha mindent meg tudok venni hozzá a héten, akkor már péntek délután. majd csinálok róla képet, hogy mekkora a gyárihoz képest
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3921 Dátum:
2011.04.10 vasárnap, 23:33:10 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.10 vasárnap, 20:07:25
a motor és a váltó között a főtengelyszimering folyat!de ha ott folyik,akkor a másik is folyik!
kitartás,hátha 1x a végére érsz.meghálálja biztosan!
ja. a generátor rendben,hogy csapágyazva,de szabadonfutó ékszíjtárcsát rakass rá!
ez miért függ össze? ha a hátsó akkor az első is? a hátsó cseréjéhez gondolom váltó le... de akkor már kuplungcsere ha lennvan.. ááááh..
agyam eldobom
amúgy mit kóstál maga a szimmering?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3922 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 18:50:15 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.04.10 vasárnap, 23:33:10
ez miért függ össze? ha a hátsó akkor az első is? a hátsó cseréjéhez gondolom váltó le... de akkor már kuplungcsere ha lennvan.. ááááh..
agyam eldobom
amúgy mit kóstál maga a szimmering?
mert a lánc dekli alól kevésbé esélyes mint a szimeringtől.és ha az egyik oldalon folyat,akkor a másik is esélyes.
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=43782285&termek_al_id=8735
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=43782284&termek_al_id=9020
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3923 Dátum:
2011.04.11 hétfő, 23:02:00 »
Szia.
Ezt a mailt velem is megosztanád?
Köszi.
Üdv Simi.
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.04.10 vasárnap, 10:23:27
Csak a feszítőhöz készítendő szerszámról küldtem elérhetőséget, amit egy kedves fórumozó készített valamilyen Wiki oldalon
és a DomelS képét is "el linkeltem" a helyes "beakasztásról"
A műszaki problémára, csattogásra nem adtam választ, azt megtehetnéd
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3924 Dátum:
2011.04.12 kedd, 07:55:20 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.11 hétfő, 23:02:00
Szia.
Ezt a mailt velem is megosztanád?
Köszi.
Üdv Simi.
Megtettem
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3925 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 20:28:10 »
-Ma vettem turbónyomásmérő órát...GLOWSHIFT vagy mi bré...
-Kész a turbóm holnap kapom meg elvileg...külső WG-s nyomással lessz vezérelve a geometria rajta.
-Adagoló 1 hónapja kész...arra vár felrakják....
-Intéződik a big cooler....porsche 944 collere.
- lakatos meg csak vár hogy össze rakja a vasat...
-csináltam porlasztót most mérik be padon....kiváncsi vagyok.
aszem minden megvan csak összeköll rakni...ha kész lenne lehet kimennék talira azért...de tuti nem lessz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3926 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 20:56:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.14 csütörtök, 20:28:10
-Ma vettem turbónyomásmérő órát...GLOWSHIFT vagy mi bré...
-Kész a turbóm holnap kapom meg elvileg...külső WG-s nyomással lessz vezérelve a geometria rajta.
-Adagoló 1 hónapja kész...arra vár felrakják....
-Intéződik a big cooler....porsche 944 collere.
- lakatos meg csak vár hogy össze rakja a vasat...
-csináltam porlasztót most mérik be padon....kiváncsi vagyok.
aszem minden megvan csak összeköll rakni...ha kész lenne lehet kimennék talira azért...de tuti nem lessz.
csak nem csinálod meg a vp-t??
a porlasztóra én is kíváncsi leszek
miért ne lenne készen addig??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3927 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 21:12:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.14 csütörtök, 20:56:41
csak nem csinálod meg a vp-t??
a porlasztóra én is kíváncsi leszek
miért ne lenne készen addig??
vettem egy vp adagolót is...
azért nem lessz meg mert nemkevés lóvé...és mindenki kib+szott ráérősen dolgozik....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3928 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 21:19:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.14 csütörtök, 21:12:01
vettem egy vp adagolót is...
azért nem lessz meg mert nemkevés lóvé...és mindenki kib+szott ráérősen dolgozik....
és akkor az marad, vagy a mechanikus??
nálad a turbócsövezés is borul??
hát gondolom nem kevés van már benne, és kell még hozzá...
turbócsere nekünk 4 óra alatt megvolt, úgy hogy ott álltunk az autó mellett és láttuk, hogy tényleg úgy csinálják, ahogy kell. az pl 10eft munkadíj volt + anyagköltségek(olaj, tömítés, csövek stb...) összesen kb 20-ba volt.
jah, és végig azt kellett hallgatni, hogy ez nem lesz jó, be sem fog indulni, stb... de mégis működik.
az a cooler mekkora??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3929 Dátum:
2011.04.16 szombat, 19:38:51 »
ma összeforgattam a turbót ahogy felmegy(a képen még nem úgy van)...hát nem pici bakker...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3930 Dátum:
2011.04.16 szombat, 19:42:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.14 csütörtök, 21:19:42
és akkor az marad, vagy a mechanikus??
nálad a turbócsövezés is borul??
hát gondolom nem kevés van már benne, és kell még hozzá...
turbócsere nekünk 4 óra alatt megvolt, úgy hogy ott álltunk az autó mellett és láttuk, hogy tényleg úgy csinálják, ahogy kell. az pl 10eft munkadíj volt + anyagköltségek(olaj, tömítés, csövek stb...) összesen kb 20-ba volt.
jah, és végig azt kellett hallgatni, hogy ez nem lesz jó, be sem fog indulni, stb... de mégis működik.
az a cooler mekkora??
mechanikust akarom....porlasztók is összejönnek talán...
csövezés marad eredeti, ha nem birja akkkor csere....
500X150X150-es a cooler
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3931 Dátum:
2011.04.16 szombat, 19:46:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 19:42:37
mechanikust akarom....porlasztók is összejönnek talán...
csövezés marad eredeti, ha nem birja akkkor csere....
500X150X150-es a cooler
írtad, hogy teszt alatt vannak, de eddig semmi mást sem mondtál
az tuti nem fogja bírni, főleg a kanyarelem a szívósor előtt, azt a gyári nyomás is szétvágja
be fog az férni vastagsában?? 2 "cellás", vagy miért olyan vastag?? szerintem nincs ott annyi hely.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3932 Dátum:
2011.04.16 szombat, 19:47:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 19:38:51
ma összeforgattam a turbót ahogy felmegy(a képen még nem úgy van)...hát nem pici bakker...
így fog állni ez az autóban is. tied vízhűtéses?? olajzást hogy hozzátok össze?? nyomás hova lett állítva??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3933 Dátum:
2011.04.16 szombat, 20:46:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 19:46:18
írtad, hogy teszt alatt vannak, de eddig semmi mást sem mondtál
az tuti nem fogja bírni, főleg a kanyarelem a szívósor előtt, azt a gyári nyomás is szétvágja
be fog az férni vastagsában?? 2 "cellás", vagy miért olyan vastag?? szerintem nincs ott annyi hely.
ugyananyit nyom mint a gyári porlasztóm...
Birni fogják azok a csövek én ugy gondolom...
befér méregettem.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3934 Dátum:
2011.04.16 szombat, 20:49:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 19:47:33
így fog állni ez az autóban is. tied vízhűtéses?? olajzást hogy hozzátok össze?? nyomás hova lett állítva??
a turbó igen a labda nem igy fog állni
vizhűtéses a turbó, de nem lessz bekötve..
olajzást simáb bekötjük...
1,5-1,6 bar-ra lett állitva azthiszem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3935 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:02:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 20:46:48
ugyananyit nyom mint a gyári porlasztóm...
Birni fogják azok a csövek én ugy gondolom...
befér méregettem.....
van még valami módosítási ötleted rá??
akkor jó, én is méregettem, nekem a lökös felső szintje felé fog érni, úgy hogy teljesen lent lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3936 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:05:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 20:49:21
a turbó igen a labda nem igy fog állni
vizhűtéses a turbó, de nem lessz bekötve..
olajzást simáb bekötjük...
1,5-1,6 bar-ra lett állitva azthiszem...
utána kérdeztél már, hogy milyen csapágy van neked a hajtókarnál??
én ma néztem, állandó 100-nál 0,4-0,5-öt tölt és max 1,1-ig megy most fel. bár látszik rajta, hogy levegő hiányos, kormol de nagyon
bár így is megy
olajzócsavart, csövet kaptál a turbóval??
nálam is ott körül lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3937 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:08:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 21:05:05
utána kérdeztél már, hogy milyen csapágy van neked a hajtókarnál??
én ma néztem, állandó 100-nál 0,4-0,5-öt tölt és max 1,1-ig megy most fel. bár látszik rajta, hogy levegő hiányos, kormol de nagyon
bár így is megy
olajzócsavart, csövet kaptál a turbóval??
nálam is ott körül lesz
1.1? az igen karcsú...
olajzócsavart lehet venni....
mekkora a coolered?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3938 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:19:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 21:08:57
1.1? az igen karcsú...
olajzócsavart lehet venni....
mekkora a coolered?
680*304*32mm laguna2-ben van gyárilag
hát eléggé, az előző turbóval 0,8-0,9 volt a nyomásom, de remélem jövő hét végén fel tudom emelni én is rendes nyomásra
hát nem tom, amikor rakták fel a turbót, akkor derült ki, hogy nincs meg egy olajzócsavar
bajártuk az összes ilyen jellegű boltot, egyedül a cromax tudta volna adni csövestől 16eft-ért
végül egy esztergályos csinálta meg 600ft-ért másnapra,am meg lett volna 2,5 óra alatt a csere...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3939 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:23:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 21:19:35
hát eléggé, az előző turbóval 0,8-0,9 volt a nyomásom, de remélem jövő hét végén fel tudom emelni én is rendes nyomásra
bár mondjuk 525d-t így is villogtam le
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3940 Dátum:
2011.04.16 szombat, 22:40:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 21:23:23
bár mondjuk 525d-t így is villogtam le
Na jólvan ne rajoskodjál már...
Nemsok esélyed lett volna szerintem....
Hát az a hütő is elég karcsú szerintem, nem sokkal ér többet mint a gyárid...
1.9-2.0 dieselhez kb 10.000 köbös cooler kellene....ha húzod keményebben....
sokan azt hiszik a méret a lényeg....pedig nem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3941 Dátum:
2011.04.16 szombat, 22:46:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 22:40:14
Na jólvan ne rajoskodjál már...
Nemsok esélyed lett volna szerintem....
Hát az a hütő is elég karcsú szerintem, nem sokkal ér többet mint a gyárid...
1.9-2.0 dieselhez kb 10.000 köbös cooler kellene....ha húzod keményebben....
hát nem én szoktam a csekkeket kapni
lehet csak balfhasz volt és nem tudott előzni...
a gyárinál 1,5-szer nagyobb, hűtőfelületre meg asszem 5szöröse(valahol már írtam, ahol végigszámoltam). bár attól, hogy térfogatra nagyobb, csak a turbólyukad fog nőni...szerintem...
am majd kiderül, ha nem jön be, akkor eladom, és veszek bele másikat.
az enyém kemény húzásnak minősül??
1,9pd 250-300le az igen...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3942 Dátum:
2011.04.16 szombat, 22:57:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 22:46:01
hát nem én szoktam a csekkeket kapni
lehet csak balfhasz volt és nem tudott előzni...
a gyárinál 1,5-szer nagyobb, hűtőfelületre meg asszem 5szöröse(valahol már írtam, ahol végigszámoltam). bár attól, hogy térfogatra nagyobb, csak a turbólyukad fog nőni...szerintem...
am majd kiderül, ha nem jön be, akkor eladom, és veszek bele másikat.
az enyém kemény húzásnak minősül??
1,9pd 250-300le az igen...
Neis mond...csak jönnek a kib+szott csekkek folyamatosan.
mint irtam nem a méret a lényeg, és ráadásul több mint a felét betakarja a merevitő,stb....
turbólyukad akkor lessz ha sz+rul van belőve az autó...
Nem a tiedre gondoltam....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3943 Dátum:
2011.04.16 szombat, 23:01:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 22:57:16
Neis mond...csak jönnek a kib+szott csekkek folyamatosan.
mint irtam nem a méret a lényeg, és ráadásul több mint a felét betakarja a merevitő,stb....
turbólyukad akkor lessz ha sz+rul van belőve az autó...
Nem a tiedre gondoltam....
hát turbólyuk most nincs, rálépek a gázra és a mutató egyból felpattan oda, ahova kell
majd járok lökös nélkül
am a motorhűtőt is betakarja... majd kiderül, ha nem lesz jó, akkor szerzek valami zömökebbet...
majd lehet nem ártana hozzáigazítani az anyagot... másik csúccsal
gondoltam, hogy nem az enyémre írtad
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3944 Dátum:
2011.04.16 szombat, 23:03:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 22:57:16
Neis mond...csak jönnek a kib+szott csekkek folyamatosan.
mint irtam nem a méret a lényeg, és ráadásul több mint a felét betakarja a merevitő,stb....
turbólyukad akkor lessz ha sz+rul van belőve az autó...
Nem a tiedre gondoltam....
A csekkek ellen is van megoldás.
Egy más fajta tuning.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3945 Dátum:
2011.04.16 szombat, 23:06:44 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.04.16 szombat, 23:03:00
A csekkek ellen is van megoldás.
Egy más fajta tuning.
én most nem vennék blokkolót, állítólag jönnek az scs107-ek, és a scs101-esek és az scs103-asok is megfogják kapni annak a szoftverét.
az scs103 elleni blokkoló meg állítólag nemlesz jó az scs107 ellen mert másalgortimussal dolgoznak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3946 Dátum:
2011.04.16 szombat, 23:18:57 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.04.16 szombat, 23:03:00
A csekkek ellen is van megoldás.
Egy más fajta tuning.
cégesre tuti nem veszek, és azzal fognak meg mindig a gecik...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3947 Dátum:
2011.04.16 szombat, 23:21:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 23:18:57
cégesre tuti nem veszek, és azzal fognak meg mindig a ***k...
és azt is neked kell fizetni??
(gondolom igen)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3948 Dátum:
2011.04.16 szombat, 23:28:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 23:06:44
én most nem vennék blokkolót, állítólag jönnek az scs107-ek, és a scs101-esek és az scs103-asok is megfogják kapni annak a szoftverét.
az scs103 elleni blokkoló meg állítólag nemlesz jó az scs107 ellen mert másalgortimussal dolgoznak
Mindegy milyenek jönnek.Majd írnak rá egy programot és lehet frissíteni úgy mint eddig már többször
.
Mindig ez van.
Tudod. Amit valaki kitalál arra hamarosan kitalálják az ellenszert is.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3949 Dátum:
2011.04.16 szombat, 23:43:08 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.04.16 szombat, 23:28:53
Mindegy milyenek jönnek.Majd írnak rá egy programot és lehet frissíteni úgy mint eddig már többször
.
Mindig ez van.
Tudod. Amit valaki kitalál arra hamarosan kitalálják az ellenszert is.
tudom, állítólag már csinálják az ellenszert
jah meg állítólag már vannak kint az utakon is az új szériából trafik.
én megvárom, hogy mi lesz ezzel az új szériával, aztán kelleni fog valamit,mert a helyiek kaptak saját trafit és nagyon
-ül használják
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
72
73
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
85
86
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ