Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113537 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2011.04.06 szerda, 00:39:14 »

Hogy sikerült elérned? Próbáltam küldeni egy emailt de a freemail visszadobott egy auto üzit, hogy nem sikerült kézbesíteni  rinya  sales@transitparts.co.uk -erre

Nem..de vele beszéltem és megbizhatónak tünt...meg van pár pozitiv értékelése...
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2011.04.06 szerda, 14:01:26 »

Motor bírja a 434000 km-t?

Az igen bírja hála égnek. Lekopogom, de még soha nem kellett hozzányúlni. Összes javítás ami a motorháztető felnyitásával járt az olaj és a szíj cserén kívül az a vízpumpa, hűtő, két termosztát, generátor, ventilátor ellenállás vagy mi a hűtőnél és két turbócső. Egyéb dolgok egy üzemanyag szivattyú a tank után, bal oldali axiál, jobb-bal alsó talpas, kb 3 garnitúra stabilizátor rúd elöl-hátul, 3 garnitúra első 2 garnitúra hátsó lengéscsillapító, leöl a szilent csere helyett lengőkart cseréltettem, a hátsó lengőkar szilentemmel még ma küzdenek egyet. Hozzá kell tennem, hogy 235/40 R18-as nyári garnitúra nélkül valószínűleg kevesebb probléma lenne.
Szerintem ez nem vészes, vannak ennél rosszabb Mondeok is. Próbálom megadni az autómnak ami jár, és vigyázni rá. Minden apró zörejre ugrok egyből, olajcsere nálam 10 000 km után pro-tec motormosóval, gázolajszűrő 30 000 km után pro-tec üzemanyag rendszer tisztítóval.
Van egy másik Mondeom is, az adagolós lett 250 000km-nél, meg az elfogyasztott két generátort és két garnitúra hátsó lengéscsillapítót, de ezen kívül  semmi mást. (azon 16-os kerekek vannak)  nyes
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2011.04.06 szerda, 16:42:12 »

Hogy sikerült elérned? Próbáltam küldeni egy emailt de a freemail visszadobott egy auto üzit, hogy nem sikerült kézbesíteni  rinya  sales@transitparts.co.uk -erre


hát aszem pedig erre irtam énis...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2011.04.06 szerda, 20:59:52 »

Az igen bírja hála égnek. Lekopogom, de még soha nem kellett hozzányúlni. Összes javítás ami a motorháztető felnyitásával járt az olaj és a szíj cserén kívül az a vízpumpa, hűtő, két termosztát, generátor, ventilátor ellenállás vagy mi a hűtőnél és két turbócső. Egyéb dolgok egy üzemanyag szivattyú a tank után, bal oldali axiál, jobb-bal alsó talpas, kb 3 garnitúra stabilizátor rúd elöl-hátul, 3 garnitúra első 2 garnitúra hátsó lengéscsillapító, leöl a szilent csere helyett lengőkart cseréltettem, a hátsó lengőkar szilentemmel még ma küzdenek egyet. Hozzá kell tennem, hogy 235/40 R18-as nyári garnitúra nélkül valószínűleg kevesebb probléma lenne.
Szerintem ez nem vészes, vannak ennél rosszabb Mondeok is. Próbálom megadni az autómnak ami jár, és vigyázni rá. Minden apró zörejre ugrok egyből, olajcsere nálam 10 000 km után pro-tec motormosóval, gázolajszűrő 30 000 km után pro-tec üzemanyag rendszer tisztítóval.
Van egy másik Mondeom is, az adagolós lett 250 000km-nél, meg az elfogyasztott két generátort és két garnitúra hátsó lengéscsillapítót, de ezen kívül  semmi mást. (azon 16-os kerekek vannak)  nyes
Jó kis gép, ezt jó olvasni, mert úgy tervezem, még marad egy ideig nekem is, ha 440 ezret lefut a motor nálam is akkor egy szavam nem lesz.. vigyor3 mondjuk meg kap ez is mindent időben és jó minőségben.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 22:31:44 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc  múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?

A prolasztók bemérés alapján tökéletesek és újak is. Gázt nem tudok nyomni, valamiért nem engedi lefulladás előtt.

Nem is tápszivattyú  Huh?

Előre is köszönöm!

Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2011.04.08 péntek, 12:20:22 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc  múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?

A prolasztók bemérés alapján tökéletesek és újak is. Gázt nem tudok nyomni, valamiért nem engedi lefulladás előtt.

Nem is tápszivattyú  Huh?

Előre is köszönöm!



Gázadást próbáld meg már az indítózás közben! Tudom hogy nem megoldás, mert a problémát csak "áthidalja" rinya
Nekem már rááll a lábam falbav
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2011.04.08 péntek, 14:39:58 »

Gázadást próbáld meg már az indítózás közben! Tudom hogy nem megoldás, mert a problémát csak "áthidalja" rinya
Nekem már rááll a lábam falbav

Az én másik Mondeom is ezt produkálja illetve remélem csak produkálta ugyan ezt, de nekem nagyon sokáig még csak sejtése se volt a szerelőknek mi a baja. Csúcsokat bemérték jó volt, adagoló jó volt. Majd 2 év után egyszer csak már nagyon nem akart elindulni (10-15 indításra sem) és akkor villant be az izzítás jele. Egyből szerelő, állítólag adagoló elektronika a baj. Most cserélik épp.
Én nem értek egyébként hozzá, de egyszer cseréltek nekem egy felső holtpont jeladót és utána jó lett egy hónapig. Nem lehet összefüggés?
Lelkiismeret furdalásom van, mert 2x megbikáztam az autót egymás után és azóta csinálja, előtte tökéletes volt ez is. falbav
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2011.04.08 péntek, 15:45:53 »

Az én másik Mondeom is ezt produkálja illetve remélem csak produkálta ugyan ezt, de nekem nagyon sokáig még csak sejtése se volt a szerelőknek mi a baja. Csúcsokat bemérték jó volt, adagoló jó volt. Majd 2 év után egyszer csak már nagyon nem akart elindulni (10-15 indításra sem) és akkor villant be az izzítás jele. Egyből szerelő, állítólag adagoló elektronika a baj. Most cserélik épp.
Én nem értek egyébként hozzá, de egyszer cseréltek nekem egy felső holtpont jeladót és utána jó lett egy hónapig. Nem lehet összefüggés?
Lelkiismeret furdalásom van, mert 2x megbikáztam az autót egymás után és azóta csinálja, előtte tökéletes volt ez is. falbav

Nekem a CKP-jeladó cseréjére ez a jelenség nem változott rinya
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2011.04.08 péntek, 23:58:18 »

Hello!
lenne egy kérdésem: hogy rakjátok vissza a hosszbordás szíj rugós feszítőjét? múltkor segítséget kellett hívnom hozzá, aki pajszerral nyomta össze a rugót, úgy hogy nekitámasztotta a főszíjtárcsának.. azóta nem központosan forog, és még üt is... le kell cserélnem, úgyhogy nem ártana tudni hogy teszem vissza a feszítőt... először az alsó csavarját tekerjem be amíg lenn van a generátor?  aztán feszítsem le hogy rá lehessen fűzni a szíjat? de hogyan? brutál erős.

a másik: alacsony fordulatról kigyorsítva (1100-1200 tól) ha nagyobb gázt adok hangosabban, ha kisebbet, halkabban csattogást lehet hallani jobb előlről. Alapjáraton is hangosabb a motor, rázósabb egy picit, és csattog valami. Az tuti, hogy nem a HF irányából jön. Vájt fülem van, nehezen kivehető, de én hallom.. Mi az ami gázadásra alacsony fordulaton fordulatfüggően így becsattog? Főszíjtárcsa okozhatja??
A láncot megnézem vasárnap, úgyis le kell bontanom a vezérléspajzsot, újra kell tömíteni.  Nagyon remélem, hogy nem az...........
Nyugtassatok meg plííz...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2011.04.09 szombat, 16:22:47 »

Hello!
lenne egy kérdésem: hogy rakjátok vissza a hosszbordás szíj rugós feszítőjét? múltkor segítséget kellett hívnom hozzá, aki pajszerral nyomta össze a rugót, úgy hogy nekitámasztotta a főszíjtárcsának.. azóta nem központosan forog, és még üt is... le kell cserélnem, úgyhogy nem ártana tudni hogy teszem vissza a feszítőt... először az alsó csavarját tekerjem be amíg lenn van a generátor?  aztán feszítsem le hogy rá lehessen fűzni a szíjat? de hogyan? brutál erős.

a másik: alacsony fordulatról kigyorsítva (1100-1200 tól) ha nagyobb gázt adok hangosabban, ha kisebbet, halkabban csattogást lehet hallani jobb előlről. Alapjáraton is hangosabb a motor, rázósabb egy picit, és csattog valami. Az tuti, hogy nem a HF irányából jön. Vájt fülem van, nehezen kivehető, de én hallom.. Mi az ami gázadásra alacsony fordulaton fordulatfüggően így becsattog? Főszíjtárcsa okozhatja??
A láncot megnézem vasárnap, úgyis le kell bontanom a vezérléspajzsot, újra kell tömíteni.  Nagyon remélem, hogy nem az...........
Nyugtassatok meg plííz...

küldtem egy e-mail-t a megadott címedre.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2011.04.09 szombat, 16:58:24 »

küldtem egy e-mail-t a megadott címedre.
köszi. beszerzek egy ilyen szerszámot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2011.04.09 szombat, 18:33:41 »

Hello!
lenne egy kérdésem: hogy rakjátok vissza a hosszbordás szíj rugós feszítőjét? múltkor segítséget kellett hívnom hozzá, aki pajszerral nyomta össze a rugót, úgy hogy nekitámasztotta a főszíjtárcsának.. azóta nem központosan forog, és még üt is... le kell cserélnem, úgyhogy nem ártana tudni hogy teszem vissza a feszítőt... először az alsó csavarját tekerjem be amíg lenn van a generátor?  aztán feszítsem le hogy rá lehessen fűzni a szíjat? de hogyan? brutál erős.

a másik: alacsony fordulatról kigyorsítva (1100-1200 tól) ha nagyobb gázt adok hangosabban, ha kisebbet, halkabban csattogást lehet hallani jobb előlről. Alapjáraton is hangosabb a motor, rázósabb egy picit, és csattog valami. Az tuti, hogy nem a HF irányából jön. Vájt fülem van, nehezen kivehető, de én hallom.. Mi az ami gázadásra alacsony fordulaton fordulatfüggően így becsattog? Főszíjtárcsa okozhatja??
A láncot megnézem vasárnap, úgyis le kell bontanom a vezérléspajzsot, újra kell tömíteni.  Nagyon remélem, hogy nem az...........
Nyugtassatok meg plííz...
basszus....
gondolom megkaptad a választ VTamástól.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 10:23:27 »

basszus....
gondolom megkaptad a választ VTamástól.....

Csak a feszítőhöz készítendő szerszámról küldtem elérhetőséget, amit egy kedves fórumozó készített valamilyen Wiki oldalon  nyes  Wink  taps
és a DomelS képét is "el linkeltem" a helyes "beakasztásról"  nyes
A műszaki problémára, csattogásra nem adtam választ, azt megtehetnéd   worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 17:24:42 »

Hello!
lenne egy kérdésem: hogy rakjátok vissza a hosszbordás szíj rugós feszítőjét? múltkor segítséget kellett hívnom hozzá, aki pajszerral nyomta össze a rugót, úgy hogy nekitámasztotta a főszíjtárcsának.. azóta nem központosan forog, és még üt is... le kell cserélnem, úgyhogy nem ártana tudni hogy teszem vissza a feszítőt... először az alsó csavarját tekerjem be amíg lenn van a generátor?  aztán feszítsem le hogy rá lehessen fűzni a szíjat? de hogyan? brutál erős.

a másik: alacsony fordulatról kigyorsítva (1100-1200 tól) ha nagyobb gázt adok hangosabban, ha kisebbet, halkabban csattogást lehet hallani jobb előlről. Alapjáraton is hangosabb a motor, rázósabb egy picit, és csattog valami. Az tuti, hogy nem a HF irányából jön. Vájt fülem van, nehezen kivehető, de én hallom.. Mi az ami gázadásra alacsony fordulaton fordulatfüggően így becsattog? Főszíjtárcsa okozhatja??
A láncot megnézem vasárnap, úgyis le kell bontanom a vezérléspajzsot, újra kell tömíteni.  Nagyon remélem, hogy nem az...........
Nyugtassatok meg plííz...
a generátor oldalon valszeg mindent kikell cserélned.
a főtengelyszíjtárcsát  --valszeg ez csattog-vagy a feszítő elkopott szilentje
a feszítőt
2 vezető görgőt
szíjat

ez kb 80e körül lesz anyagban.viszont tegyetek szabadonfutót a generátorra a berregés ellen,és a többi alaktrész is sokkal tartósabb lesz.ez már csak +12e költség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 19:35:46 »

a generátor oldalon valszeg mindent kikell cserélned.
a főtengelyszíjtárcsát  --valszeg ez csattog-vagy a feszítő elkopott szilentje
a feszítőt
2 vezető görgőt
szíjat

ez kb 80e körül lesz anyagban.viszont tegyetek szabadonfutót a generátorra a berregés ellen,és a többi alaktrész is sokkal tartósabb lesz.ez már csak +12e költség.
köszi a választ  Wink
a generátor csapágyazva van
a klímakompresszor szabadonfutója rendben, hibátlan
2db vezetőgörgő vadonatúj
most lesz cserélve a főszíjtárcsa és a feszítő görgője.
ugyhogy eddig félsiker.

alámentem. a motor és a váltó toldásánál egy kis résből olajfolyás.
a vezérléspajzsnál olajfolyás
az adagoló fölött az üz.a csöveknél kartergáz jelenik meg vagy épp a motor hőjétől párolgó gázolaj
a főtengely szimmeringről nincs info, amig minden olajos, majd a tárcsacserénél
az olajdeknitömítést sem tudom emiatt
a kartert megütöttem az olajleengedő csavarnál amin csodálkozom.. de úgy tűnik vagy a szerelő baxta oda
jobb hátul úgy nyekereg valami mint a szekér + kopog is (ránézésre minden rendben, ezért fogalmam sincs mi lehet a gond)
a BH munkahengerem berohadt
a JE gátlóm eldurrant
toronyszilentek és csapágyak cserések
első tárcsákat szabályozni kell
hátsó tárcsák cserések és az összes fékbetét
az eleje koccolva volt és hiányzik belőle pár csavar innen onnan  hehe
a kasztnin a szokásos helyeken rohadások

erre én veszek rá 17"-es fekete-króm felnit, meg Bridgestone Potenza 225-ösöket, kerékcsavarokat meg kerékőröket, sőt tehetmentesítőt is esztergáltatok  nyes
nameg körbefóliázom  hehe

amugy ránézésre a kocsi nagyon szép, iszonyat jó kiállása van
a motor hibátlanul jár, keményen húz és nagyon keveset eszik
a belsőtér nagyon szép állapotú

ez az összes ismert hiba. szóval most kiderült hogy egy xarral járok  Huh?   Grin
vagy ezek általános betegségek? Smiley
rengeteget megyek vele, napi több száz kilométereket, szerte az országban, néha külföld, sok város. 2 olajcsere közt 1,5-2 hónap telik el..
eddig soha nem hagyott ott, talán mert finoman és normálisan használom.. bár van néha hogy elgurul a gyógyszer ..  eplus2
na bocs a sok rizsáért, örülök h végre kiadhattam ezt magamból!  Wink
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 19:47:55 »

köszi a választ  Wink
a generátor csapágyazva van
a klímakompresszor szabadonfutója rendben, hibátlan
2db vezetőgörgő vadonatúj
most lesz cserélve a főszíjtárcsa és a feszítő görgője.
ugyhogy eddig félsiker.

alámentem. a motor és a váltó toldásánál egy kis résből olajfolyás.
a vezérléspajzsnál olajfolyás
az adagoló fölött az üz.a csöveknél kartergáz jelenik meg vagy épp a motor hőjétől párolgó gázolaj
a főtengely szimmeringről nincs info, amig minden olajos, majd a tárcsacserénél
az olajdeknitömítést sem tudom emiatt
a kartert megütöttem az olajleengedő csavarnál amin csodálkozom.. de úgy tűnik vagy a szerelő baxta oda
jobb hátul úgy nyekereg valami mint a szekér + kopog is (ránézésre minden rendben, ezért fogalmam sincs mi lehet a gond)
a BH munkahengerem berohadt
a JE gátlóm eldurrant
toronyszilentek és csapágyak cserések
első tárcsákat szabályozni kell
hátsó tárcsák cserések és az összes fékbetét
az eleje koccolva volt és hiányzik belőle pár csavar innen onnan  hehe
a kasztnin a szokásos helyeken rohadások

erre én veszek rá 17"-es fekete-króm felnit, meg Bridgestone Potenza 225-ösöket, kerékcsavarokat meg kerékőröket, sőt tehetmentesítőt is esztergáltatok  nyes
nameg körbefóliázom  hehe

amugy ránézésre a kocsi nagyon szép, iszonyat jó kiállása van
a motor hibátlanul jár, keményen húz és nagyon keveset eszik
a belsőtér nagyon szép állapotú

ez az összes ismert hiba. szóval most kiderült hogy egy xarral járok  Huh?   Grin
vagy ezek általános betegségek? Smiley
rengeteget megyek vele, napi több száz kilométereket, szerte az országban, néha külföld, sok város. 2 olajcsere közt 1,5-2 hónap telik el..
eddig soha nem hagyott ott, talán mert finoman és normálisan használom.. bár van néha hogy elgurul a gyógyszer ..  eplus2
na bocs a sok rizsáért, örülök h végre kiadhattam ezt magamból!  Wink


Szia!

Hát nem vagy egy átlagos "felhasználó" sokat mész és szerintem ilyenkor minden elhasználódik. Neked is (mint nekem) egy 10 éves géped van, és ilyenkorra azért elfáradhat egy-két dolog. Ezeket mind meg lehet csináltatni, igaz pénz kérdése az egész, de te döntöd el a sorrendet.
Nekem azért az jött le, szereted te ezt a mondeót a hibáival együtt  Wink eljen
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 19:55:13 »

Látod ezt még én sem mertem bevallani magamnak! Az én körmöm kopik érte, nemcsak alám tették. Ezért jobban becsülöm.  Majd rakok fel képeket, ha fenn lesznek a felnik, meg kész lesz ez a tömítősdi. Jövő 7 en vmikor.  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 20:07:25 »

köszi a választ  Wink
a generátor csapágyazva van
a klímakompresszor szabadonfutója rendben, hibátlan
2db vezetőgörgő vadonatúj
most lesz cserélve a főszíjtárcsa és a feszítő görgője.
ugyhogy eddig félsiker.

alámentem. a motor és a váltó toldásánál egy kis résből olajfolyás.
a vezérléspajzsnál olajfolyás
az adagoló fölött az üz.a csöveknél kartergáz jelenik meg vagy épp a motor hőjétől párolgó gázolaj
a főtengely szimmeringről nincs info, amig minden olajos, majd a tárcsacserénél
az olajdeknitömítést sem tudom emiatt
a kartert megütöttem az olajleengedő csavarnál amin csodálkozom.. de úgy tűnik vagy a szerelő baxta oda
jobb hátul úgy nyekereg valami mint a szekér + kopog is (ránézésre minden rendben, ezért fogalmam sincs mi lehet a gond)
a BH munkahengerem berohadt
a JE gátlóm eldurrant
toronyszilentek és csapágyak cserések
első tárcsákat szabályozni kell
hátsó tárcsák cserések és az összes fékbetét
az eleje koccolva volt és hiányzik belőle pár csavar innen onnan  hehe
a kasztnin a szokásos helyeken rohadások

erre én veszek rá 17"-es fekete-króm felnit, meg Bridgestone Potenza 225-ösöket, kerékcsavarokat meg kerékőröket, sőt tehetmentesítőt is esztergáltatok  nyes
nameg körbefóliázom  hehe

amugy ránézésre a kocsi nagyon szép, iszonyat jó kiállása van
a motor hibátlanul jár, keményen húz és nagyon keveset eszik
a belsőtér nagyon szép állapotú

ez az összes ismert hiba. szóval most kiderült hogy egy xarral járok  Huh?   Grin
vagy ezek általános betegségek? Smiley
rengeteget megyek vele, napi több száz kilométereket, szerte az országban, néha külföld, sok város. 2 olajcsere közt 1,5-2 hónap telik el..
eddig soha nem hagyott ott, talán mert finoman és normálisan használom.. bár van néha hogy elgurul a gyógyszer ..  eplus2
na bocs a sok rizsáért, örülök h végre kiadhattam ezt magamból!  Wink

a motor és a váltó között a főtengelyszimering folyat!de ha ott folyik,akkor  a másik is folyik!

kitartás,hátha 1x a végére érsz.meghálálja biztosan! Wink wave

ja. a generátor rendben,hogy csapágyazva,de szabadonfutó ékszíjtárcsát rakass rá! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 20:48:10 »

na megkergettem ma a mondit finom

egy tutter, a szívósori nyomásos stabil 1bar, viszont kormol, de nagyon(2500-tól egyre jobban) vigyor3
mk4 elűnt mögöttem...a koromban eplus2

szóval kelleni fog némi levegő vigyor3
megnéztem, jó a gyári csövezés a nagyobb coolerhez vigyor3, csak normális bilincsek kellenek...
aztán mehet fel a nyomás finom

hasonlóan kormol, mint itt:
http://www.youtube.com/watch?v=0w9NrMSWhGs&feature=related
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 21:45:16 »

na megkergettem ma a mondit finom

egy tutter, a szívósori nyomásos stabil 1bar, viszont kormol, de nagyon(2500-tól egyre jobban) vigyor3
mk4 elűnt mögöttem...a koromban eplus2

szóval kelleni fog némi levegő vigyor3
megnéztem, jó a gyári csövezés a nagyobb coolerhez vigyor3, csak normális bilincsek kellenek...
aztán mehet fel a nyomás finom

hasonlóan kormol, mint itt:
http://www.youtube.com/watch?v=0w9NrMSWhGs&feature=related
íha  eplus2
Ezt azóta csinálja mióta levetted a katit?

Mikor kerül fel a cooler??  Grin

Én akkor látok egy-egy ilyen szép pamacsot, mikor lepadlózom  nyes de őszintén szólva tetszik!!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 21:49:00 »

íha  eplus2
Ezt azóta csinálja mióta levetted a katit?

Mikor kerül fel a cooler??  Grin

Én akkor látok egy-egy ilyen szép pamacsot, mikor lepadlózom  nyes de őszintén szólva tetszik!!!
nem, ezt azóta csinálja, mióta nincs meg a kellő töltőnyomásom, ehez a kat-nak nem sok köze van, illetve csak annyi, hogy eddig felfogta és amikor levettem, akkor állt benne a korom eplus2

jah, meg az egr dugón is volt jócskán korom vigyor3

ha mindent meg tudok venni hozzá a héten, akkor már péntek délután. majd csinálok róla képet, hogy mekkora a gyárihoz képest eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 23:33:10 »

a motor és a váltó között a főtengelyszimering folyat!de ha ott folyik,akkor  a másik is folyik!

kitartás,hátha 1x a végére érsz.meghálálja biztosan! Wink wave

ja. a generátor rendben,hogy csapágyazva,de szabadonfutó ékszíjtárcsát rakass rá! eljen
ez miért függ össze? ha a hátsó akkor az első is? a hátsó cseréjéhez gondolom váltó le... de akkor már kuplungcsere ha lennvan.. ááááh..   exploserderage uglystupid2 agyam eldobom
amúgy mit kóstál maga a szimmering?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 18:50:15 »

ez miért függ össze? ha a hátsó akkor az első is? a hátsó cseréjéhez gondolom váltó le... de akkor már kuplungcsere ha lennvan.. ááááh..   exploserderage uglystupid2 agyam eldobom
amúgy mit kóstál maga a szimmering?
mert a lánc dekli alól kevésbé esélyes mint a szimeringtől.és ha az egyik oldalon folyat,akkor a másik is esélyes.
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=43782285&termek_al_id=8735
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=43782284&termek_al_id=9020
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 23:02:00 »

Szia.

Ezt a mailt velem is megosztanád?
Köszi.

Üdv Simi.

Csak a feszítőhöz készítendő szerszámról küldtem elérhetőséget, amit egy kedves fórumozó készített valamilyen Wiki oldalon  nyes  Wink  taps
és a DomelS képét is "el linkeltem" a helyes "beakasztásról"  nyes
A műszaki problémára, csattogásra nem adtam választ, azt megtehetnéd   worship
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2011.04.12 kedd, 07:55:20 »

Szia.

Ezt a mailt velem is megosztanád?
Köszi.

Üdv Simi.


Megtettem  integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 20:28:10 »

-Ma vettem turbónyomásmérő órát...GLOWSHIFT vagy mi bré...
-Kész a turbóm holnap kapom meg elvileg...külső WG-s nyomással lessz vezérelve a geometria rajta.
-Adagoló 1 hónapja kész...arra vár felrakják....
-Intéződik a big cooler....porsche 944 collere.
- lakatos meg csak vár hogy össze rakja a vasat...
-csináltam porlasztót most mérik be padon....kiváncsi vagyok.

aszem minden megvan csak összeköll rakni...ha kész lenne lehet kimennék talira azért...de tuti nem lessz. szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 20:56:41 »

-Ma vettem turbónyomásmérő órát...GLOWSHIFT vagy mi bré...
-Kész a turbóm holnap kapom meg elvileg...külső WG-s nyomással lessz vezérelve a geometria rajta.
-Adagoló 1 hónapja kész...arra vár felrakják....
-Intéződik a big cooler....porsche 944 collere.
- lakatos meg csak vár hogy össze rakja a vasat...
-csináltam porlasztót most mérik be padon....kiváncsi vagyok.

aszem minden megvan csak összeköll rakni...ha kész lenne lehet kimennék talira azért...de tuti nem lessz. szomoru1
eljen csak nem csinálod meg a vp-t??

a porlasztóra én is kíváncsi leszek taps

miért ne lenne készen addig??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 21:12:01 »

eljen csak nem csinálod meg a vp-t??

a porlasztóra én is kíváncsi leszek taps

miért ne lenne készen addig??

vettem egy vp adagolót is...

azért nem lessz meg mert nemkevés lóvé...és mindenki kib+szott ráérősen dolgozik.... violent
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 21:19:42 »

vettem egy vp adagolót is...

azért nem lessz meg mert nemkevés lóvé...és mindenki kib+szott ráérősen dolgozik.... violent
és akkor az marad, vagy a mechanikus??

nálad a turbócsövezés is borul??

hát gondolom nem kevés van már benne, és kell még hozzá... szomoru1

turbócsere nekünk 4 óra alatt megvolt, úgy hogy ott álltunk az autó mellett és láttuk, hogy tényleg úgy csinálják, ahogy kell. az pl 10eft munkadíj volt + anyagköltségek(olaj, tömítés, csövek stb...) összesen kb 20-ba volt.

jah, és végig azt kellett hallgatni, hogy ez nem lesz jó, be sem fog indulni, stb... de mégis működik.

az a cooler mekkora??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2011.04.16 szombat, 19:38:51 »

ma összeforgattam a turbót ahogy felmegy(a képen még nem úgy van)...hát nem pici bakker... eplus2

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2011.04.16 szombat, 19:42:37 »

és akkor az marad, vagy a mechanikus??

nálad a turbócsövezés is borul??

hát gondolom nem kevés van már benne, és kell még hozzá... szomoru1

turbócsere nekünk 4 óra alatt megvolt, úgy hogy ott álltunk az autó mellett és láttuk, hogy tényleg úgy csinálják, ahogy kell. az pl 10eft munkadíj volt + anyagköltségek(olaj, tömítés, csövek stb...) összesen kb 20-ba volt.

jah, és végig azt kellett hallgatni, hogy ez nem lesz jó, be sem fog indulni, stb... de mégis működik.

az a cooler mekkora??

mechanikust akarom....porlasztók is összejönnek talán...
csövezés marad eredeti, ha nem birja akkkor csere....
500X150X150-es a cooler
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2011.04.16 szombat, 19:46:18 »

mechanikust akarom....porlasztók is összejönnek talán...
csövezés marad eredeti, ha nem birja akkkor csere....
500X150X150-es a cooler
írtad, hogy teszt alatt vannak, de eddig semmi mást sem mondtál vigyor3

az tuti nem fogja bírni, főleg a kanyarelem a szívósor előtt, azt a gyári nyomás is szétvágja

be fog az férni vastagsában?? 2 "cellás", vagy miért olyan vastag?? szerintem nincs ott annyi hely. Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2011.04.16 szombat, 19:47:33 »

ma összeforgattam a turbót ahogy felmegy(a képen még nem úgy van)...hát nem pici bakker... eplus2


így fog állni ez az autóban is. tied vízhűtéses?? olajzást hogy hozzátok össze?? nyomás hova lett állítva??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2011.04.16 szombat, 20:46:48 »

írtad, hogy teszt alatt vannak, de eddig semmi mást sem mondtál vigyor3

az tuti nem fogja bírni, főleg a kanyarelem a szívósor előtt, azt a gyári nyomás is szétvágja

be fog az férni vastagsában?? 2 "cellás", vagy miért olyan vastag?? szerintem nincs ott annyi hely. Sad

ugyananyit nyom mint a gyári porlasztóm... szomoru1
Birni fogják azok a csövek én ugy gondolom... eljen
befér méregettem.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2011.04.16 szombat, 20:49:21 »

így fog állni ez az autóban is. tied vízhűtéses?? olajzást hogy hozzátok össze?? nyomás hova lett állítva??

a turbó igen a labda nem igy fog állni
vizhűtéses a turbó, de nem lessz bekötve..
olajzást simáb bekötjük...
1,5-1,6 bar-ra lett állitva azthiszem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:02:02 »

ugyananyit nyom mint a gyári porlasztóm... szomoru1
Birni fogják azok a csövek én ugy gondolom... eljen
befér méregettem.....
szomoru1 van még valami módosítási ötleted rá??

akkor jó, én is méregettem, nekem a lökös felső szintje felé fog érni, úgy hogy teljesen lent lesz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:05:05 »

a turbó igen a labda nem igy fog állni
vizhűtéses a turbó, de nem lessz bekötve..
olajzást simáb bekötjük...
1,5-1,6 bar-ra lett állitva azthiszem...
utána kérdeztél már, hogy milyen csapágy van neked a hajtókarnál??

én ma néztem, állandó 100-nál 0,4-0,5-öt tölt és max 1,1-ig megy most fel. bár látszik rajta, hogy levegő hiányos, kormol de nagyon eplus2 bár így is megy nyes

olajzócsavart, csövet kaptál a turbóval??

nálam is ott körül lesz eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:08:57 »

utána kérdeztél már, hogy milyen csapágy van neked a hajtókarnál??

én ma néztem, állandó 100-nál 0,4-0,5-öt tölt és max 1,1-ig megy most fel. bár látszik rajta, hogy levegő hiányos, kormol de nagyon eplus2 bár így is megy nyes

olajzócsavart, csövet kaptál a turbóval??

nálam is ott körül lesz eljen

1.1? az igen karcsú...
olajzócsavart lehet venni....
mekkora a coolered?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:19:35 »

1.1? az igen karcsú...
olajzócsavart lehet venni....
mekkora a coolered?
680*304*32mm laguna2-ben van gyárilag

hát eléggé, az előző turbóval 0,8-0,9 volt a nyomásom, de remélem jövő hét végén fel tudom emelni én is rendes nyomásra

hát nem tom, amikor rakták fel a turbót, akkor derült ki, hogy nincs meg egy olajzócsavar falbav  bajártuk az összes ilyen jellegű boltot, egyedül a cromax tudta volna adni csövestől 16eft-ért wow1 végül egy esztergályos csinálta meg 600ft-ért másnapra,am meg lett volna 2,5 óra alatt a csere...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:23:23 »

hát eléggé, az előző turbóval 0,8-0,9 volt a nyomásom, de remélem jövő hét végén fel tudom emelni én is rendes nyomásra
bár mondjuk 525d-t így is villogtam le eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:40:14 »

bár mondjuk 525d-t így is villogtam le eplus2

Na jólvan ne rajoskodjál már... eplus2
Nemsok esélyed lett volna szerintem.... eplus2
Hát az a hütő is elég karcsú szerintem, nem sokkal ér többet mint a gyárid... szomoru1
1.9-2.0 dieselhez kb 10.000 köbös cooler kellene....ha húzod keményebben....
sokan azt hiszik a méret a lényeg....pedig nem... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:46:01 »

Na jólvan ne rajoskodjál már... eplus2
Nemsok esélyed lett volna szerintem.... eplus2
Hát az a hütő is elég karcsú szerintem, nem sokkal ér többet mint a gyárid... szomoru1
1.9-2.0 dieselhez kb 10.000 köbös cooler kellene....ha húzod keményebben....
hát nem én szoktam a csekkeket kapni duhos2 pias eplus2 lehet csak balfhasz volt és nem tudott előzni...

a gyárinál 1,5-szer nagyobb, hűtőfelületre meg asszem 5szöröse(valahol már írtam, ahol végigszámoltam). bár attól, hogy térfogatra nagyobb, csak a turbólyukad fog nőni...szerintem...

am majd kiderül, ha nem jön be, akkor eladom, és veszek bele másikat.

az enyém kemény húzásnak minősül?? wow1 1,9pd 250-300le az igen...

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:57:16 »

hát nem én szoktam a csekkeket kapni duhos2 pias eplus2 lehet csak balfhasz volt és nem tudott előzni...

a gyárinál 1,5-szer nagyobb, hűtőfelületre meg asszem 5szöröse(valahol már írtam, ahol végigszámoltam). bár attól, hogy térfogatra nagyobb, csak a turbólyukad fog nőni...szerintem...

am majd kiderül, ha nem jön be, akkor eladom, és veszek bele másikat.

az enyém kemény húzásnak minősül?? wow1 1,9pd 250-300le az igen...



Neis mond...csak jönnek a kib+szott csekkek folyamatosan.
mint irtam nem a méret a lényeg, és ráadásul több mint a felét betakarja a merevitő,stb....
turbólyukad akkor lessz ha sz+rul van belőve az autó...
Nem a tiedre gondoltam.... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:01:48 »

Neis mond...csak jönnek a kib+szott csekkek folyamatosan.
mint irtam nem a méret a lényeg, és ráadásul több mint a felét betakarja a merevitő,stb....
turbólyukad akkor lessz ha sz+rul van belőve az autó...
Nem a tiedre gondoltam.... szomoru1
hát turbólyuk most nincs, rálépek a gázra és a mutató egyból felpattan oda, ahova kell taps

majd járok lökös nélkül eplus2 am a motorhűtőt is betakarja... majd kiderül, ha nem lesz jó, akkor szerzek valami zömökebbet...

majd lehet nem ártana hozzáigazítani az anyagot... másik csúccsal


gondoltam, hogy nem az enyémre írtad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:03:00 »

Neis mond...csak jönnek a kib+szott csekkek folyamatosan.
mint irtam nem a méret a lényeg, és ráadásul több mint a felét betakarja a merevitő,stb....
turbólyukad akkor lessz ha sz+rul van belőve az autó...
Nem a tiedre gondoltam.... szomoru1

A csekkek ellen is van megoldás.
Egy más fajta tuning.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:06:44 »

A csekkek ellen is van megoldás.
Egy más fajta tuning.
én most nem vennék blokkolót, állítólag jönnek az scs107-ek, és a scs101-esek és az scs103-asok is megfogják kapni annak a szoftverét.
az scs103 elleni blokkoló meg állítólag nemlesz jó az scs107 ellen mert másalgortimussal dolgoznak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:18:57 »

A csekkek ellen is van megoldás.
Egy más fajta tuning.

cégesre tuti nem veszek, és azzal fognak meg mindig a gecik...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:21:30 »

cégesre tuti nem veszek, és azzal fognak meg mindig a ***k...
és azt is neked kell fizetni?? Undecided (gondolom igen)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:28:53 »

én most nem vennék blokkolót, állítólag jönnek az scs107-ek, és a scs101-esek és az scs103-asok is megfogják kapni annak a szoftverét.
az scs103 elleni blokkoló meg állítólag nemlesz jó az scs107 ellen mert másalgortimussal dolgoznak


Mindegy milyenek jönnek.Majd írnak rá egy programot és lehet frissíteni úgy mint eddig már többször taps.
Mindig ez van.
Tudod. Amit valaki kitalál arra hamarosan kitalálják az ellenszert is. eplus2
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:43:08 »


Mindegy milyenek jönnek.Majd írnak rá egy programot és lehet frissíteni úgy mint eddig már többször taps.
Mindig ez van.
Tudod. Amit valaki kitalál arra hamarosan kitalálják az ellenszert is. eplus2
tudom, állítólag már csinálják az ellenszert vigyor3
jah meg állítólag már vannak kint az utakon is az új szériából trafik.

én megvárom, hogy mi lesz ezzel az új szériával, aztán kelleni fog valamit,mert a helyiek kaptak saját trafit és nagyon kocsog-ül használják
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.