Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
77
78
79
80
81
82
83
[
84
]
85
86
87
88
89
90
91
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113400 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4150 Dátum:
2011.05.10 kedd, 17:36:47 »
Kérdezd meg a dealereket.
Különben meg ha nem újonnan vetted akkor már lehet hogy visszatekerték helyetted.
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.05.10 kedd, 17:32:18
Attól függ...van olyan marha,aki nem tekerné vissza,ha el akarná adni...Mi pl. ha eladjuk,tutira nem tekerjük vissza,még ha 3assal fog kezdődni akkor sem...(sőt...még így is kb. 60-80 ezret hozzá lehet adni a futáshoz...). Miért jó ez a visszatekergetés?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4151 Dátum:
2011.05.10 kedd, 19:36:53 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.05.10 kedd, 13:49:46
A visszatekerésen meg vagy lepődve?
nem én. nem az volt a meglepő, az hogy mindenki annyit akart kapni érte, amennyiért meghirdette. ha patent állapotban lettek volna, akkor nem sok értük az 1,3 de ezekért 8-900etől többet nem adtam volna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4152 Dátum:
2011.05.10 kedd, 19:37:54 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.05.10 kedd, 16:56:24
A "valós" km-t hogyan tudtad előhozni belőle? Ez engem is érdekelne. Eddig úgy tudtam hogy nem tárolja....
nem tárolja, kormány, váltógomb, pedálok kopásából lehet következtetni. de ezt is csak olyan tudja, akinek van viszonyítási alapja. nekem 165ekm-nél semmi sincs megkopva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4153 Dátum:
2011.05.10 kedd, 19:39:17 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.10 kedd, 17:36:47
Kérdezd meg a dealereket.
Különben meg ha nem újonnan vetted akkor már lehet hogy visszatekerték helyetted.
Én tudom,hogy igazából 370 ezer van benne,óra szerint meg csak 285 ezer. Talátam egy matricát még anno a motortérben,180ezres szervíz,vásárlás előtt 1 hónappal. De mivel ár alatt volt jó 4-500ezrrel,ezért megvettük,mondván,ha kell,ott a pénz a pcs-kre,lendkerékre,stb.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4154 Dátum:
2011.05.10 kedd, 19:39:48 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.10 kedd, 17:36:47
Kérdezd meg a dealereket.
Különben meg ha nem újonnan vetted akkor már lehet hogy visszatekerték helyetted.
nekünk a mondit egy szegedi nő hozta be magának németből. ez nem valószínű, hogy vissza lett tekerve...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4155 Dátum:
2011.05.10 kedd, 21:30:33 »
Idézetet írta: juhasznagyferenc - 2011.05.09 hétfő, 22:30:14
sziasztok. kellene egy kis segítség. venni szeretnék egy 116le mondeot. amit kinéztem nehezen indul hidegen pedig az izzítás vissza jelez hogy működik. mi lehet a hiba ha a km kb195ezer?
ne vedd meg!Vagy alkudd le a javítás költségét,mert vészüzemben van a verda.vagy a turbó miatt vagy a csúcsok-lehet még egyéb is,de meglepő,hogy így akarják eladni!
alkudj és ha enged vagy 3kilót akkor gondolkozz rajta.....vagy már az is gyanús lenne..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4156 Dátum:
2011.05.10 kedd, 22:02:24 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.10 kedd, 21:30:33
ne vedd meg!Vagy alkudd le a javítás költségét,mert vészüzemben van a verda.vagy a turbó miatt vagy a csúcsok-lehet még egyéb is,de meglepő,hogy így akarják eladni!
alkudj és ha enged vagy 3kilót akkor gondolkozz rajta.....vagy már az is gyanús lenne..
Észrevettétek,hogy eddig szinte mindenkit lebeszéltünk a Mondeovételről az elmúlt időszakban,aki csak idetévedt?...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4157 Dátum:
2011.05.10 kedd, 22:10:53 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.05.10 kedd, 22:02:24
Észrevettétek,hogy eddig szinte mindenkit lebeszéltünk a Mondeovételről az elmúlt időszakban,aki csak idetévedt?...
10éves elmúlt a 3as széria....ma már a 4es mondikra kell rábeszélni az embereket.
ha jó láncos moci ketyegne benne,akkor már én is váltottam volna-talán.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4158 Dátum:
2011.05.10 kedd, 22:14:35 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.10 kedd, 22:10:53
10éves elmúlt a 3as széria....ma már a 4es mondikra kell rábeszélni az embereket.
ha jó láncos moci ketyegne benne,akkor már én is váltottam volna-talán.....
Én nekem sajnos még ilyen álmaim nem lehetnek...Először ez lesz,amíg bírja...Aztán ha meglesz még akkor,akkor a "szuper" EURO4-es utolsó szériás...És majd utána,egy levetett 4es
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4159 Dátum:
2011.05.11 szerda, 08:56:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.10 kedd, 19:37:54
nem tárolja, kormány, váltógomb, pedálok kopásából lehet következtetni. de ezt is csak olyan tudja, akinek van viszonyítási alapja. nekem 165ekm-nél semmi sincs megkopva
Ezeket én is néztem mikor vettem az autót. De még így is átvertek szerintem 50-60e km-rel.... Évente én is 30.000km-t megyek, hogy várjak egy 10 éves autótól 140.000km-es futást!
Van aki 60-80-at megy egy évben......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4160 Dátum:
2011.05.11 szerda, 09:56:00 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.05.11 szerda, 08:56:14
Ezeket én is néztem mikor vettem az autót. De még így is átvertek szerintem 50-60e km-rel.... Évente én is 30.000km-t megyek, hogy várjak egy 10 éves autótól 140.000km-es futást!
Van aki 60-80-at megy egy évben......
hehe én offal 9 év alatt 70 ezret mentem most a mondival január 17 óta mentem ~3700km-t
átlag alatt teljesítek? viszont bringával meg motorral is majdnem ennyit... bár mostanában inkább bringával sajna... a motor egyre inkább luxus
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4161 Dátum:
2011.05.11 szerda, 10:48:59 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.05.10 kedd, 22:02:24
Észrevettétek,hogy eddig szinte mindenkit lebeszéltünk a Mondeovételről az elmúlt időszakban,aki csak idetévedt?...
Azért azt nem árt hozzátenni.
Jobb valakit lebeszélni valamiről. Minthogy megveszi aztán nem fogja érteni a kedves user. Miért kell több százezres alkatrész és javitási költségekbe vernie magát. Majd születni fog belőle egy csodálatos fi**** comment a totalcaron. Már most is jópár ilyet lehet olvasni...
Szóval ez nem a kocsi hibája, hanem a kedves eladók -é.
Természetesen tisztelet a kivételnek.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4162 Dátum:
2011.05.11 szerda, 14:13:20 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.05.11 szerda, 10:48:59
Azért azt nem árt hozzátenni.
Jobb valakit lebeszélni valamiről. Minthogy megveszi aztán nem fogja érteni a kedves user. Miért kell több százezres alkatrész és javitási költségekbe vernie magát. Majd születni fog belőle egy csodálatos fi**** comment a totalcaron. Már most is jópár ilyet lehet olvasni...
Szóval ez nem a kocsi hibája, hanem a kedves eladók -é.
Természetesen tisztelet a kivételnek.
Persze tudom ezt én is,nem is azért írtam. Hanem inkább,hogy már annyit csalnak a kedves nepperek,hogy az ilyen típusú autókat nem merjük ajánlani. Mi eddig csak ismerős(családi barát) kereskedőnél vettünk autókat,és mindig elmondta,hogy mennyi van benne,számlák minden megvoltak. Így érdemes volt venni. Rajta keresztül vettük a régebbi Mondit is,de ott mondta is,hogy lehet óra szerint 101ezer van benne,de igazából 180 mert találtak benne egy szervizes matricát...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4163 Dátum:
2011.05.13 péntek, 00:30:44 »
Volt vele meló, de megérte...
A TDDi motoros autóm 1500-1600-as fordulat körül megy 100-at 6.-ban!!!!!!!!!! és még húz is rendesen 6-ban....ráadásul a km órám is azonnal tökéletesen működött
Fülig ér a szám
Köszönet Motorcraftnak a tökéletes váltóért és az egyéb alkatrészekért, meg a sok segítségéért
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.13 péntek, 00:35:28 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4164 Dátum:
2011.05.13 péntek, 05:50:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.13 péntek, 00:30:44
Volt vele meló, de megérte...
A TDDi motoros autóm 1500-1600-as fordulat körül megy 100-at 6.-ban!!!!!!!!!! és még húz is rendesen 6-ban....ráadásul a km órám is azonnal tökéletesen működött
Fülig ér a szám
Köszönet Motorcraftnak a tökéletes váltóért és az egyéb alkatrészekért, meg a sok segítségéért
gratula és minden tiszteletem hogy ilyen fába fágtad a fejszét és hogy ilyen jól sikerült
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4165 Dátum:
2011.05.13 péntek, 11:27:22 »
Idézetet írta: Guen - 2011.05.13 péntek, 05:50:38
gratula és minden tiszteletem hogy ilyen fába fágtad a fejszét és hogy ilyen jól sikerült
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4166 Dátum:
2011.05.13 péntek, 11:37:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.13 péntek, 00:30:44
Volt vele meló, de megérte...
A TDDi motoros autóm 1500-1600-as fordulat körül megy 100-at 6.-ban!!!!!!!!!! és még húz is rendesen 6-ban....ráadásul a km órám is azonnal tökéletesen működött
Fülig ér a szám
Köszönet Motorcraftnak a tökéletes váltóért és az egyéb alkatrészekért, meg a sok segítségéért
Két dolog hiányzik nagyon az enyéből is, a tempomat meg a 6. gang.... Előbb-utóbb konzultálnunk kellene a váltóval kapcsolatban.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4167 Dátum:
2011.05.13 péntek, 16:46:26 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.05.13 péntek, 11:37:39
Két dolog hiányzik nagyon az enyéből is, a tempomat meg a 6. gang.... Előbb-utóbb konzultálnunk kellene a váltóval kapcsolatban.
de jó lenne ha nekem is csak ennyi hiányozna...
nekem tervek persze ez legalább 2 évre idősorrendben: riasztó bekötése, összes ajtó aljának javítása üregvédőzés utána fényezése, fóliázás, gépháztető fényezés, tempomat, chip,
apróságokat nem írok le mint pl hangszóró csere esetlegesen vagy alufelni.....
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4168 Dátum:
2011.05.13 péntek, 18:57:26 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.05.13 péntek, 11:37:39
Két dolog hiányzik nagyon az enyéből is, a tempomat meg a 6. gang.... Előbb-utóbb konzultálnunk kellene a váltóval kapcsolatban.
Szia!
Ha lesz kérdésed, keress, nem titok semmi...a sebességjeladó elhelyezés saját találmány
de szerintem nagyon jó lett, nem marad alul semmiben a gyárihoz képest, viszont nem kell szétbontani a 6-os váltót.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.13 péntek, 19:00:11 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4169 Dátum:
2011.05.13 péntek, 19:12:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.13 péntek, 00:30:44
Volt vele meló, de megérte...
A TDDi motoros autóm 1500-1600-as fordulat körül megy 100-at 6.-ban!!!!!!!!!! és még húz is rendesen 6-ban....ráadásul a km órám is azonnal tökéletesen működött
Fülig ér a szám
Köszönet Motorcraftnak a tökéletes váltóért és az egyéb alkatrészekért, meg a sok segítségéért
Gratulálok
ez komoly vállalkozás lehetett. Esetleg pü.-ben megsúgnád mennyiből állt ez meg?
Az iktatódat nagy elégedettséggel használom, az autó sokkal rugalmasabb, amit nagyon élvezek és a turbónak is sokkal jobban átjön a hangja, ami szintén tetszik - köszönöm.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4170 Dátum:
2011.05.13 péntek, 19:45:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.05.13 péntek, 19:12:52
Gratulálok
ez komoly vállalkozás lehetett. Esetleg pü.-ben megsúgnád mennyiből állt ez meg?
Az iktatódat nagy elégedettséggel használom, az autó sokkal rugalmasabb, amit nagyon élvezek és a turbónak is sokkal jobban átjön a hangja, ami szintén tetszik - köszönöm.
Már régóta terveztem, hogy lecserélem, csak Di-nél sok volt az ismeretlen, hogy hogyan lesz sebesség jel, passzol-e kuplung-lendkerék-csövek-jeladó..stb
Ci-n cserélt már egy kolléga 5-öst 6-osra, de az kicsit más...vagy inkább a szívó oldali csövezés egész más...Di ről viszont nem tudott senki semmi infót...
, de most már van
Az iktató nekem is szuper, azt nem tudom miért nem csináltam meg már legalább 6 éve..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4171 Dátum:
2011.05.13 péntek, 20:55:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.13 péntek, 19:45:32
Már régóta terveztem, hogy lecserélem, csak Di-nél sok volt az ismeretlen, hogy hogyan lesz sebesség jel, passzol-e kuplung-lendkerék-csövek-jeladó..stb
Ci-n cserélt már egy kolléga 5-öst 6-osra, de az kicsit más...vagy inkább a szívó oldali csövezés egész más...Di ről viszont nem tudott senki semmi infót...
, de most már van
Az iktató nekem is szuper, azt nem tudom miért nem csináltam meg már legalább 6 éve..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4172 Dátum:
2011.05.13 péntek, 21:01:17 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.13 péntek, 20:55:37
Nem semmi volt, még mindig kék-zöld mindkét kezem
de nem érdekel ...megérte
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4173 Dátum:
2011.05.13 péntek, 21:04:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.13 péntek, 21:01:17
Nem semmi volt, még mindig kék-zöld mindkét kezem
de nem érdekel ...megérte
ha egyszer lesz energiád leírni,akkor készülhetne belőle egy rendhagyó cikk!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4174 Dátum:
2011.05.13 péntek, 21:12:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.13 péntek, 21:04:34
ha egyszer lesz energiád leírni,akkor készülhetne belőle egy rendhagyó cikk!
Lenne miről írni..
sőt biztosan le is fogom írni, hogy melyek azok a dolgok amelyeket cserélni kell, és hogyan..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4175 Dátum:
2011.05.13 péntek, 21:38:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.13 péntek, 21:12:01
Lenne miről írni..
sőt biztosan le is fogom írni, hogy melyek azok a dolgok amelyeket cserélni kell, és hogyan..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4176 Dátum:
2011.05.13 péntek, 22:31:23 »
Ma kész lett a prototipus porlasztó a kocsiba...két különböző másik autó porlasztóiból....megy bemérésre padon...ugynéz ki nagyon brutál lessz amit nyom adagolós szerint ránézésre.....állitólag a ***vágen,stb RACE csúcsoknál 5-8%-al többet fog nyomni....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.13 péntek, 22:34:43 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4177 Dátum:
2011.05.14 szombat, 08:31:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.13 péntek, 00:30:44
Volt vele meló, de megérte...
A TDDi motoros autóm 1500-1600-as fordulat körül megy 100-at 6.-ban!!!!!!!!!! és még húz is rendesen 6-ban....ráadásul a km órám is azonnal tökéletesen működött
Fülig ér a szám
Köszönet Motorcraftnak a tökéletes váltóért és az egyéb alkatrészekért, meg a sok segítségéért
lassan nekem sem ártana
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4178 Dátum:
2011.05.14 szombat, 09:12:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.14 szombat, 08:31:02
lassan nekem sem ártana
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4179 Dátum:
2011.05.14 szombat, 16:34:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.14 szombat, 08:31:02
lassan nekem sem ártana
Nekem se
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4180 Dátum:
2011.05.14 szombat, 19:10:34 »
sziasztok! tudom ,kicsit off, de bajban vagyok! focus egyes, 1.8tddi 90le. vater verdája, volt benne egy utólagos riasztó, ami megkergült, kiszedtem. visszakötöztem minden kábelt eredeti álllapotára, nem volt nehéz, mert színre szín... aztán le is merült közben az akksi. próbáltam indítani, de meg se nyekkent. akksi ki, feltölt, vissza, indul, megy, de az abs vissszajelzője folyamatosan világít, a kézifék is, ha be van húzva, ha nincs, illetve nem engedi működtetni a központi zárat, és az elektromos ablakokat. nem kötöttem el semmit, pár kábelról van szó, mindet a saját párjához kötöttem vissza, mint a riasztó előtt volt. amúgy a riasztó nem is vezérelte az ablakokat... mi történt a géppel, és hogy lehet orvosolni? köszönöm!
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4181 Dátum:
2011.05.14 szombat, 19:13:20 »
biztitablat nezd meg!
az is lehet szethuztal valami szalakat mokolas kozben!
Naplózva
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4182 Dátum:
2011.05.14 szombat, 19:24:10 »
minden bizti ép. nem szikrázott semmi, csak egy hete nem volt elindítva, mert fényeztem a hátulját, aztán meg baszakodásom során lemerült...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4183 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 11:20:08 »
Sziasztok,
Kb. 2 hete vettem észre, hogy egyre jobban kormol az autóm. Elsőre a turbócsöveken kívül (azokat már átnéztem) milyen tippet tudtok adni?
Porlasztócsúcsok, turbo lehet(ne gondolom. Vagy vigyem el egyszerűen egy diagra?
Az autó ugyan olyan jól megy mint eddig és úgy veszem észre, hogy "pamacsokat" tol néha maga után a turbó indulásakor..
Köszönöm a válaszokat
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4184 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 12:16:28 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.05.16 hétfő, 11:20:08
Sziasztok,
Kb. 2 hete vettem észre, hogy egyre jobban kormol az autóm. Elsőre a turbócsöveken kívül (azokat már átnéztem) milyen tippet tudtok adni?
Porlasztócsúcsok, turbo lehet(ne gondolom. Vagy vigyem el egyszerűen egy diagra?
Az autó ugyan olyan jól megy mint eddig és úgy veszem észre, hogy "pamacsokat" tol néha maga után a turbó indulásakor..
Köszönöm a válaszokat
turbócső,egr,levegőszűrő
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4185 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 12:27:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.16 hétfő, 12:16:28
turbócső,egr,levegőszűrő
vagy csak papásan hasznélta és felgyűlt a katalizátorában...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4186 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 13:17:56 »
THX a tippeket.
Van, hogy papásan használom
utána egy kövérgáz és 5 perc múlva tiszta. Ez most más. Az EGR le van dugózva már régen. Turbócsövek "ránézésre" rendben vannak. Cooler ha kilyukad az is okozhat ilyet? ..az mitől lyukadhat ki? ki kell vennem hozzá gondolom, h lássam az egészet.?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4187 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 13:19:18 »
Levegőszűrő ha eltömődik lehet ilyen jelenség? .. akkor az autó sem menne nem..?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4188 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 14:04:53 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.05.16 hétfő, 13:17:56
THX a tippeket.
Van, hogy papásan használom
utána egy kövérgáz és 5 perc múlva tiszta. Ez most más. Az EGR le van dugózva már régen. Turbócsövek "ránézésre" rendben vannak. Cooler ha kilyukad az is okozhat ilyet? ..az mitől lyukadhat ki? ki kell vennem hozzá gondolom, h lássam az egészet.?
ha az lyukas, akkor is ugyan úgy elsökik a nyomás. egy kavics is simán ki tudja lyukasztani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4189 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 18:11:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.16 hétfő, 14:04:53
ha az lyukas, akkor is ugyan úgy elsökik a nyomás. egy kavics is simán ki tudja lyukasztani
THX a válaszokat!
mögnézem
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4190 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 20:51:10 »
Sziasztok! A mai nap folyamán arra lettem figyelmes mintha erőtlenebb lenne a verda. Alapos körbenézegetés után azt vettem észre,hogy az EGR dugózásnál kifújt. Szerintetek lehet ez a némi erőtlenség vesztés? oka,vagy máshol keresgéljek
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4191 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 21:02:49 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.05.16 hétfő, 20:51:10
Sziasztok! A mai nap folyamán arra lettem figyelmes mintha erőtlenebb lenne a verda. Alapos körbenézegetés után azt vettem észre,hogy az EGR dugózásnál kifújt. Szerintetek lehet ez a némi erőtlenség vesztés? oka,vagy máshol keresgéljek
ha a turbó által felnyomott levegő szökött, akkor igen, ha a kipufgáz, akkor nem.
nézd át a turbócsöveket, és a coolert is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4192 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 21:16:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.16 hétfő, 21:02:49
ha a turbó által felnyomott levegő szökött, akkor igen, ha a kipufgáz, akkor nem.
nézd át a turbócsöveket, és a coolert is
Én az elsőre tippelnék,mert olajos trutyit fújt ki. ( de most lehet hülyeséget írtam ) A cooler ha lyukas akkor a lyuk körül olajosnak kell lennie???
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4193 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 21:18:24 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.05.16 hétfő, 21:16:56
Én az elsőre tippelnék,mert olajos trutyit fújt ki. ( de most lehet hülyeséget írtam ) A cooler ha lyukas akkor a lyuk körül olajosnak kell lennie???
akkor szerintem az lesz az. elvileg ott is olajosat kellene nyomnia
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4194 Dátum:
2011.05.16 hétfő, 21:26:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.16 hétfő, 21:18:24
akkor szerintem az lesz az. elvileg ott is olajosat kellene nyomnia
Köszönöm a segítséget! Majd holnap megcsinálom,de most már jó éjt mindenkinek!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 06:13:38 írta attila82
»
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4195 Dátum:
2011.05.18 szerda, 20:30:57 »
Idézetet írta: juhasznagyferenc - 2011.05.09 hétfő, 22:30:14
sziasztok. kellene egy kis segítség. venni szeretnék egy 116le mondeot. amit kinéztem nehezen indul hidegen pedig az izzítás vissza jelez hogy működik. mi lehet a hiba ha a km kb195ezer?
Az adagoló nem tartja meg a nyomást, visszaengedi.Nehezen indul mert nehezen tudja nyomás alá rakni a rendszert.Adagoló cserét szoktak javasolni de kb 800ft a javítása.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4196 Dátum:
2011.05.18 szerda, 21:24:08 »
Idézetet írta: juhasznagyferenc - 2011.05.09 hétfő, 22:30:14
sziasztok. kellene egy kis segítség. venni szeretnék egy 116le mondeot. amit kinéztem nehezen indul hidegen pedig az izzítás vissza jelez hogy működik. mi lehet a hiba ha a km kb195ezer?
Ha ezekben a hidegekben nehezen indul, akkor ne vedd meg azt az autót!
Találsz a piacon olyat is ami jól indul és hosszú távon még olcsóbb is.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4197 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:12:26 »
volt, hogy nekem is csak 1 gyertya működött és volt izzítás vissza jelzés rendesen, csak télen nem akart indulni a verda
Naplózva
bigc
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4198 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:55:18 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.29 kedd, 15:55:34
Főrelét próbálnám meg, akku alatt a nyúlványon van 1db 8-as csavarral felszerelve. Ez indítja az AC-t. Előző mondimon ugyanez volt nekem is!
1030234 cikkszámon tudod rendelni! 5e körül van.
túlvagyok a műtéten, a Filep dieselnél azt találták, hogy relé probléma, de nem a főrelé, hanem az izzítórelé. de nagyon köszönöm a jó tippet.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Turbauuuu
«
Új hozzászólás #4199 Dátum:
2011.05.21 szombat, 12:19:28 »
Sziasztok!
Valamelyik turbócsövem elfingta magát. Már korábban láttam, hogy olajpárás az akkutól balra lemenő cső (egr fémcsöve után) de tegnap volt egy érdekes kalandom (elrúgtam neki úgy, ahogy nem szoktam) és azóta olyan szépen süvít, hogy tuti turbócső lesz.
Van valami olcsó(bb) beszerzési forrásunk? Tudom, szilikon meg stb, de ez 5 gangos Di. Persze ha arra is van jöhet!
A másik: Ha klímázok, néha sikerül lefulladni egyesben. Most is ez történt, de valahogy leragadt a fordaszámmérő 4-500körül, és addig kuplungoltam, hogy nem állt le a kocsi, hanem visszajött az alapjárat. Ezután a kuplung pedálom lejjebb maradt mint szokott, és keresztül mentem a városon, ki-be kapcsoltam a klímát, nem változott. Otthagytam egy parkolóházban egy órára, és mire beültem, megint olyan volt a pedál, mint régen. Többször volt már olyan tavaéy nyáron is, hogy lefulladt, illetve nem állt le, hanem ilyen 400-as fordulaton leragadt, se gáz, se kuplung nem segített neki, és füstölt mint állat. Ilyenkor leállítottam, aztán beindítom, és semmi baja. A volt tulaj valami olyat mondott, hogy "összeakad a kuplung"
Mi lehet ez?
Naplózva
Oldalak:
1
...
77
78
79
80
81
82
83
[
84
]
85
86
87
88
89
90
91
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ