Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113475 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2011.05.10 kedd, 17:36:47 »

Kérdezd meg a dealereket.
Különben meg ha nem újonnan vetted akkor már lehet hogy visszatekerték helyetted.

Attól függ...van olyan marha,aki nem tekerné vissza,ha el akarná adni...Mi pl. ha eladjuk,tutira nem tekerjük vissza,még ha 3assal fog kezdődni akkor sem...(sőt...még így is kb. 60-80 ezret hozzá lehet adni a futáshoz...). Miért jó ez a visszatekergetés?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2011.05.10 kedd, 19:36:53 »

A visszatekerésen meg vagy lepődve?


nem én. nem az volt a meglepő, az hogy mindenki annyit akart kapni érte, amennyiért meghirdette. ha patent állapotban lettek volna, akkor nem sok értük az 1,3 de ezekért 8-900etől többet nem adtam volna
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2011.05.10 kedd, 19:37:54 »

A "valós" km-t hogyan tudtad előhozni belőle? Ez engem is érdekelne. Eddig úgy tudtam hogy nem tárolja....
nem tárolja, kormány, váltógomb, pedálok kopásából lehet következtetni. de ezt is csak olyan tudja, akinek van viszonyítási alapja. nekem 165ekm-nél semmi sincs megkopva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2011.05.10 kedd, 19:39:17 »

Kérdezd meg a dealereket.
Különben meg ha nem újonnan vetted akkor már lehet hogy visszatekerték helyetted.


Én tudom,hogy igazából 370 ezer van benne,óra szerint meg csak 285 ezer. Talátam egy matricát még anno a motortérben,180ezres szervíz,vásárlás előtt 1 hónappal. De mivel ár alatt volt jó 4-500ezrrel,ezért megvettük,mondván,ha kell,ott a pénz a pcs-kre,lendkerékre,stb.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2011.05.10 kedd, 19:39:48 »

Kérdezd meg a dealereket.
Különben meg ha nem újonnan vetted akkor már lehet hogy visszatekerték helyetted.

nekünk a mondit egy szegedi nő hozta be magának németből. ez nem valószínű, hogy vissza lett tekerve...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2011.05.10 kedd, 21:30:33 »

sziasztok. kellene egy kis segítség. venni szeretnék egy 116le mondeot. amit kinéztem nehezen indul hidegen pedig az izzítás vissza jelez hogy működik. mi lehet a hiba ha a km kb195ezer?
ne vedd meg!Vagy alkudd le a javítás költségét,mert vészüzemben van a verda.vagy a turbó miatt vagy a csúcsok-lehet még egyéb is,de meglepő,hogy így akarják eladni! Roll Eyes  alkudj és ha enged vagy 3kilót akkor gondolkozz rajta.....vagy már az is gyanús lenne.. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2011.05.10 kedd, 22:02:24 »

ne vedd meg!Vagy alkudd le a javítás költségét,mert vészüzemben van a verda.vagy a turbó miatt vagy a csúcsok-lehet még egyéb is,de meglepő,hogy így akarják eladni! Roll Eyes  alkudj és ha enged vagy 3kilót akkor gondolkozz rajta.....vagy már az is gyanús lenne.. hehe

Észrevettétek,hogy eddig szinte mindenkit lebeszéltünk a Mondeovételről az elmúlt időszakban,aki csak idetévedt?...Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2011.05.10 kedd, 22:10:53 »

Észrevettétek,hogy eddig szinte mindenkit lebeszéltünk a Mondeovételről az elmúlt időszakban,aki csak idetévedt?...Cheesy
10éves elmúlt a 3as széria....ma már a 4es mondikra kell rábeszélni az embereket. hehe
ha jó láncos moci ketyegne benne,akkor már én is váltottam volna-talán.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2011.05.10 kedd, 22:14:35 »

10éves elmúlt a 3as széria....ma már a 4es mondikra kell rábeszélni az embereket. hehe
ha jó láncos moci ketyegne benne,akkor már én is váltottam volna-talán.....

Én nekem sajnos még ilyen álmaim nem lehetnek...Először ez lesz,amíg bírja...Aztán ha meglesz még akkor,akkor a "szuper" EURO4-es utolsó szériás...És majd utána,egy levetett 4es Smiley
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2011.05.11 szerda, 08:56:14 »

nem tárolja, kormány, váltógomb, pedálok kopásából lehet következtetni. de ezt is csak olyan tudja, akinek van viszonyítási alapja. nekem 165ekm-nél semmi sincs megkopva

Ezeket én is néztem mikor vettem az autót. De még így is átvertek szerintem 50-60e km-rel.... Évente én is 30.000km-t megyek, hogy várjak egy 10 éves autótól 140.000km-es futást!  Wink Van aki 60-80-at megy egy évben......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2011.05.11 szerda, 09:56:00 »

Ezeket én is néztem mikor vettem az autót. De még így is átvertek szerintem 50-60e km-rel.... Évente én is 30.000km-t megyek, hogy várjak egy 10 éves autótól 140.000km-es futást!  Wink Van aki 60-80-at megy egy évben......

hehe én offal 9 év alatt 70 ezret mentem most a mondival január 17 óta mentem ~3700km-t  nyes
átlag alatt teljesítek? viszont bringával meg motorral is majdnem ennyit... bár mostanában inkább bringával sajna... a motor egyre inkább luxus rinya
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2011.05.11 szerda, 10:48:59 »

Észrevettétek,hogy eddig szinte mindenkit lebeszéltünk a Mondeovételről az elmúlt időszakban,aki csak idetévedt?...Cheesy

Azért azt nem árt hozzátenni.
Jobb valakit lebeszélni valamiről. Minthogy megveszi aztán nem fogja érteni a kedves user. Miért kell több százezres alkatrész és javitási költségekbe vernie magát. Majd születni fog belőle egy csodálatos fi**** comment a totalcaron. Már most is jópár ilyet lehet olvasni...

Szóval ez nem a kocsi hibája, hanem a kedves eladók -é.
Természetesen tisztelet a kivételnek.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2011.05.11 szerda, 14:13:20 »

Azért azt nem árt hozzátenni.
Jobb valakit lebeszélni valamiről. Minthogy megveszi aztán nem fogja érteni a kedves user. Miért kell több százezres alkatrész és javitási költségekbe vernie magát. Majd születni fog belőle egy csodálatos fi**** comment a totalcaron. Már most is jópár ilyet lehet olvasni...

Szóval ez nem a kocsi hibája, hanem a kedves eladók -é.
Természetesen tisztelet a kivételnek.

Persze tudom ezt én is,nem is azért írtam. Hanem inkább,hogy már annyit csalnak a kedves nepperek,hogy az ilyen típusú autókat nem merjük ajánlani. Mi eddig csak ismerős(családi barát) kereskedőnél vettünk autókat,és mindig elmondta,hogy mennyi van benne,számlák minden megvoltak. Így érdemes volt venni. Rajta keresztül vettük a régebbi Mondit is,de ott mondta is,hogy lehet óra szerint 101ezer van benne,de igazából 180 mert találtak benne egy szervizes matricát...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2011.05.13 péntek, 00:30:44 »

Volt vele meló, de megérte... nyes A TDDi motoros autóm 1500-1600-as fordulat körül megy 100-at 6.-ban!!!!!!!!!! és még húz is rendesen 6-ban....ráadásul a km órám is azonnal tökéletesen működött laugh
Fülig ér a szám vigyor2 laugh pias
Köszönet Motorcraftnak a tökéletes váltóért és az egyéb alkatrészekért, meg a sok segítségéért  worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.13 péntek, 00:35:28 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2011.05.13 péntek, 05:50:38 »

Volt vele meló, de megérte... nyes A TDDi motoros autóm 1500-1600-as fordulat körül megy 100-at 6.-ban!!!!!!!!!! és még húz is rendesen 6-ban....ráadásul a km órám is azonnal tökéletesen működött laugh
Fülig ér a szám vigyor2 laugh pias
Köszönet Motorcraftnak a tökéletes váltóért és az egyéb alkatrészekért, meg a sok segítségéért  worship worship worship

gratula és minden tiszteletem hogy ilyen fába fágtad a fejszét és hogy ilyen jól sikerült worship worship worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2011.05.13 péntek, 11:27:22 »

gratula és minden tiszteletem hogy ilyen fába fágtad a fejszét és hogy ilyen jól sikerült worship worship worship
worship wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2011.05.13 péntek, 11:37:39 »

Volt vele meló, de megérte... nyes A TDDi motoros autóm 1500-1600-as fordulat körül megy 100-at 6.-ban!!!!!!!!!! és még húz is rendesen 6-ban....ráadásul a km órám is azonnal tökéletesen működött laugh
Fülig ér a szám vigyor2 laugh pias
Köszönet Motorcraftnak a tökéletes váltóért és az egyéb alkatrészekért, meg a sok segítségéért  worship worship worship


 taps

Két dolog hiányzik nagyon az enyéből is, a tempomat meg a 6. gang.... Előbb-utóbb konzultálnunk kellene a váltóval kapcsolatban. eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2011.05.13 péntek, 16:46:26 »


 taps

Két dolog hiányzik nagyon az enyéből is, a tempomat meg a 6. gang.... Előbb-utóbb konzultálnunk kellene a váltóval kapcsolatban. eljen
de jó lenne ha nekem is csak ennyi hiányozna...
nekem tervek persze ez legalább 2 évre idősorrendben: riasztó bekötése, összes ajtó aljának javítása üregvédőzés utána fényezése, fóliázás, gépháztető fényezés, tempomat, chip,
apróságokat nem írok le mint pl hangszóró csere esetlegesen vagy alufelni.....
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2011.05.13 péntek, 18:57:26 »


 taps

Két dolog hiányzik nagyon az enyéből is, a tempomat meg a 6. gang.... Előbb-utóbb konzultálnunk kellene a váltóval kapcsolatban. eljen
Szia!
Ha lesz kérdésed, keress, nem titok semmi...a sebességjeladó elhelyezés saját találmány vigyor3 de szerintem nagyon jó lett, nem marad alul semmiben a gyárihoz képest, viszont nem kell szétbontani a 6-os váltót.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.13 péntek, 19:00:11 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2011.05.13 péntek, 19:12:52 »

Volt vele meló, de megérte... nyes A TDDi motoros autóm 1500-1600-as fordulat körül megy 100-at 6.-ban!!!!!!!!!! és még húz is rendesen 6-ban....ráadásul a km órám is azonnal tökéletesen működött laugh
Fülig ér a szám vigyor2 laugh pias
Köszönet Motorcraftnak a tökéletes váltóért és az egyéb alkatrészekért, meg a sok segítségéért  worship worship worship

Gratulálok  poigneemain ez komoly vállalkozás lehetett. Esetleg pü.-ben megsúgnád mennyiből állt ez meg?
Az iktatódat nagy elégedettséggel használom, az autó sokkal rugalmasabb, amit nagyon élvezek és a turbónak is sokkal jobban átjön a hangja, ami szintén tetszik - köszönöm.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2011.05.13 péntek, 19:45:32 »

Gratulálok  poigneemain ez komoly vállalkozás lehetett. Esetleg pü.-ben megsúgnád mennyiből állt ez meg?
Az iktatódat nagy elégedettséggel használom, az autó sokkal rugalmasabb, amit nagyon élvezek és a turbónak is sokkal jobban átjön a hangja, ami szintén tetszik - köszönöm.
Már régóta terveztem, hogy lecserélem, csak Di-nél sok volt az ismeretlen, hogy hogyan lesz sebesség jel, passzol-e kuplung-lendkerék-csövek-jeladó..stb
Ci-n cserélt már egy kolléga 5-öst 6-osra, de az kicsit más...vagy inkább a szívó oldali csövezés egész más...Di ről viszont nem tudott senki semmi infót... szomoru1, de most már van eplus2
Az iktató nekem is szuper, azt nem tudom miért nem csináltam meg már legalább 6 éve.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2011.05.13 péntek, 20:55:37 »

Már régóta terveztem, hogy lecserélem, csak Di-nél sok volt az ismeretlen, hogy hogyan lesz sebesség jel, passzol-e kuplung-lendkerék-csövek-jeladó..stb
Ci-n cserélt már egy kolléga 5-öst 6-osra, de az kicsit más...vagy inkább a szívó oldali csövezés egész más...Di ről viszont nem tudott senki semmi infót... szomoru1, de most már van eplus2
Az iktató nekem is szuper, azt nem tudom miért nem csináltam meg már legalább 6 éve.. eplus2

eljen taps taps pias Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:01:17 »

eljen taps taps pias Wink wave
worship worship
Nem semmi volt, még mindig kék-zöld mindkét kezem  hehe de nem érdekel ...megérte thumbup git
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:04:34 »

worship worship
Nem semmi volt, még mindig kék-zöld mindkét kezem  hehe de nem érdekel ...megérte thumbup git
ha egyszer lesz energiád leírni,akkor készülhetne belőle egy rendhagyó cikk! Roll Eyes Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:12:01 »

ha egyszer lesz energiád leírni,akkor készülhetne belőle egy rendhagyó cikk! Roll Eyes Grin
Lenne miről írni.. vigyor3 sőt biztosan le is fogom írni, hogy melyek azok a dolgok amelyeket cserélni kell, és hogyan.. smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:38:32 »

Lenne miről írni.. vigyor3 sőt biztosan le is fogom írni, hogy melyek azok a dolgok amelyeket cserélni kell, és hogyan.. smile
eljen eljen eljen eljen worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2011.05.13 péntek, 22:31:23 »

Ma kész lett a prototipus porlasztó a kocsiba...két különböző másik autó porlasztóiból....megy bemérésre padon...ugynéz ki nagyon brutál lessz amit nyom adagolós szerint ránézésre.....állitólag a  ***vágen,stb RACE csúcsoknál 5-8%-al többet fog nyomni.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.13 péntek, 22:34:43 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2011.05.14 szombat, 08:31:02 »

Volt vele meló, de megérte... nyes A TDDi motoros autóm 1500-1600-as fordulat körül megy 100-at 6.-ban!!!!!!!!!! és még húz is rendesen 6-ban....ráadásul a km órám is azonnal tökéletesen működött laugh
Fülig ér a szám vigyor2 laugh pias
Köszönet Motorcraftnak a tökéletes váltóért és az egyéb alkatrészekért, meg a sok segítségéért  worship worship worship
taps taps

lassan nekem sem ártana vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2011.05.14 szombat, 09:12:14 »

taps taps

lassan nekem sem ártana vigyor3
eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2011.05.14 szombat, 16:34:42 »

taps taps

lassan nekem sem ártana vigyor3

Nekem se  hehe
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2011.05.14 szombat, 19:10:34 »

sziasztok! tudom ,kicsit off, de bajban vagyok! focus egyes, 1.8tddi 90le. vater verdája, volt benne egy utólagos riasztó, ami megkergült, kiszedtem. visszakötöztem minden kábelt eredeti álllapotára, nem volt nehéz, mert színre szín... aztán le is merült közben az akksi. próbáltam indítani, de meg se nyekkent. akksi ki, feltölt, vissza, indul, megy, de az abs vissszajelzője folyamatosan világít, a kézifék is, ha be van húzva, ha nincs, illetve nem engedi működtetni a központi zárat, és az elektromos ablakokat. nem kötöttem el semmit, pár kábelról van szó, mindet a saját párjához kötöttem vissza, mint a riasztó előtt volt. amúgy a riasztó nem is vezérelte az ablakokat... mi történt a géppel, és hogy lehet orvosolni? köszönöm!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2011.05.14 szombat, 19:13:20 »

biztitablat nezd meg!
az is lehet szethuztal valami szalakat mokolas kozben!
Naplózva
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2011.05.14 szombat, 19:24:10 »

minden bizti ép. nem szikrázott semmi, csak egy hete nem volt elindítva, mert fényeztem a hátulját, aztán meg baszakodásom során lemerült...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 11:20:08 »

Sziasztok,

Kb. 2 hete vettem észre, hogy egyre jobban kormol az autóm. Elsőre a turbócsöveken kívül (azokat már átnéztem) milyen tippet tudtok adni?
Porlasztócsúcsok, turbo lehet(ne gondolom. Vagy vigyem el egyszerűen egy diagra?
Az autó ugyan olyan jól megy mint eddig és úgy veszem észre, hogy "pamacsokat" tol néha maga után a turbó indulásakor..

Köszönöm a válaszokat  wave worship worship worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 12:16:28 »

Sziasztok,

Kb. 2 hete vettem észre, hogy egyre jobban kormol az autóm. Elsőre a turbócsöveken kívül (azokat már átnéztem) milyen tippet tudtok adni?
Porlasztócsúcsok, turbo lehet(ne gondolom. Vagy vigyem el egyszerűen egy diagra?
Az autó ugyan olyan jól megy mint eddig és úgy veszem észre, hogy "pamacsokat" tol néha maga után a turbó indulásakor..

Köszönöm a válaszokat  wave worship worship worship
turbócső,egr,levegőszűrő
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 12:27:01 »

turbócső,egr,levegőszűrő
vagy csak papásan hasznélta és felgyűlt a katalizátorában...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 13:17:56 »


THX a tippeket.

Van, hogy papásan használom  taps taps utána egy kövérgáz és 5 perc múlva tiszta. Ez most más. Az EGR le van dugózva már régen. Turbócsövek "ránézésre" rendben vannak. Cooler ha kilyukad az is okozhat ilyet? ..az mitől lyukadhat ki? ki kell vennem hozzá gondolom, h lássam az egészet.?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 13:19:18 »


Levegőszűrő ha eltömődik lehet ilyen jelenség? .. akkor az autó sem menne nem..? help
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 14:04:53 »

THX a tippeket.

Van, hogy papásan használom  taps taps utána egy kövérgáz és 5 perc múlva tiszta. Ez most más. Az EGR le van dugózva már régen. Turbócsövek "ránézésre" rendben vannak. Cooler ha kilyukad az is okozhat ilyet? ..az mitől lyukadhat ki? ki kell vennem hozzá gondolom, h lássam az egészet.?
ha az lyukas, akkor is ugyan úgy elsökik a nyomás. egy kavics is simán ki tudja lyukasztani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 18:11:40 »

ha az lyukas, akkor is ugyan úgy elsökik a nyomás. egy kavics is simán ki tudja lyukasztani

THX a válaszokat!  
mögnézem wow1

worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 20:51:10 »

Sziasztok! A mai nap folyamán arra lettem figyelmes mintha erőtlenebb lenne a verda. Alapos körbenézegetés után azt vettem észre,hogy az EGR dugózásnál kifújt. Szerintetek lehet ez a némi erőtlenség vesztés? oka,vagy máshol keresgéljek
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:02:49 »

Sziasztok! A mai nap folyamán arra lettem figyelmes mintha erőtlenebb lenne a verda. Alapos körbenézegetés után azt vettem észre,hogy az EGR dugózásnál kifújt. Szerintetek lehet ez a némi erőtlenség vesztés? oka,vagy máshol keresgéljek
ha a turbó által felnyomott levegő szökött, akkor igen, ha a kipufgáz, akkor nem.

nézd át a turbócsöveket, és a coolert is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:16:56 »

ha a turbó által felnyomott levegő szökött, akkor igen, ha a kipufgáz, akkor nem.

nézd át a turbócsöveket, és a coolert is
Én az elsőre tippelnék,mert olajos trutyit fújt ki. ( de most lehet hülyeséget írtam ) A cooler ha lyukas akkor a lyuk körül olajosnak kell lennie???
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:18:24 »

Én az elsőre tippelnék,mert olajos trutyit fújt ki. ( de most lehet hülyeséget írtam ) A cooler ha lyukas akkor a lyuk körül olajosnak kell lennie???
akkor szerintem az lesz az. elvileg ott is olajosat kellene nyomnia
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:26:45 »

akkor szerintem az lesz az. elvileg ott is olajosat kellene nyomnia
Köszönöm a segítséget! Majd holnap megcsinálom,de most már jó éjt mindenkinek! wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 06:13:38 írta attila82 » Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2011.05.18 szerda, 20:30:57 »

sziasztok. kellene egy kis segítség. venni szeretnék egy 116le mondeot. amit kinéztem nehezen indul hidegen pedig az izzítás vissza jelez hogy működik. mi lehet a hiba ha a km kb195ezer?
Az adagoló nem tartja meg a nyomást, visszaengedi.Nehezen indul mert nehezen tudja nyomás alá  rakni a rendszert.Adagoló cserét szoktak javasolni de kb 800ft a javítása.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2011.05.18 szerda, 21:24:08 »

sziasztok. kellene egy kis segítség. venni szeretnék egy 116le mondeot. amit kinéztem nehezen indul hidegen pedig az izzítás vissza jelez hogy működik. mi lehet a hiba ha a km kb195ezer?
Ha ezekben a hidegekben nehezen indul, akkor ne vedd meg azt az autót!  vigyor3
Találsz a piacon olyat is ami jól indul és hosszú távon még olcsóbb is. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:12:26 »

volt, hogy nekem is csak 1 gyertya működött és volt izzítás vissza jelzés rendesen, csak télen nem akart indulni a verda
Naplózva
bigc
Vendég
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:55:18 »

Főrelét próbálnám meg, akku alatt a nyúlványon van 1db 8-as csavarral felszerelve. Ez indítja az AC-t. Előző mondimon ugyanez volt nekem is!
1030234 cikkszámon tudod rendelni! 5e körül van. wave

túlvagyok a műtéten, a Filep dieselnél azt találták, hogy relé probléma, de nem a főrelé, hanem az izzítórelé. de nagyon köszönöm a jó tippet. Smiley
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2011.05.21 szombat, 12:19:28 »

Sziasztok!
Valamelyik turbócsövem elfingta magát. Már korábban láttam, hogy olajpárás az akkutól balra lemenő cső (egr fémcsöve után) de tegnap volt egy érdekes kalandom (elrúgtam neki úgy, ahogy nem szoktam) és azóta olyan szépen süvít, hogy tuti turbócső lesz.
Van valami olcsó(bb) beszerzési forrásunk? Tudom, szilikon meg stb, de ez 5 gangos Di. Persze ha arra is van jöhet!

A másik: Ha klímázok, néha sikerül lefulladni egyesben. Most is ez történt, de valahogy leragadt a fordaszámmérő 4-500körül, és addig kuplungoltam, hogy nem állt le a kocsi, hanem visszajött az alapjárat. Ezután a kuplung pedálom lejjebb maradt mint szokott, és keresztül mentem a városon, ki-be kapcsoltam a klímát, nem változott. Otthagytam egy parkolóházban egy órára, és mire beültem, megint olyan volt a pedál, mint régen. Többször volt már olyan tavaéy nyáron is, hogy lefulladt, illetve nem állt le, hanem ilyen 400-as fordulaton leragadt, se gáz, se kuplung nem segített neki, és füstölt mint állat. Ilyenkor leállítottam, aztán beindítom, és semmi baja. A volt tulaj valami olyat mondott, hogy "összeakad a kuplung"  Roll Eyes Mi lehet ez?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.