Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:44:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102872 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4350 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 13:43:36 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.06.09 csütörtök, 09:46:23
Nem beszólásnak szántam
Itt segíteni szoktunk egymásnak, ha tudunk, ez volt a szándékom. Én kb 2 hónapig jártam a régi turbómmal úgy, hogy nem volt fent az EGR sem. Ledugóztam a kipufogócsonknál, ledugóztam a turbocsőnél az EGR-helyét, meg egy 6-os cspágygolyót dobtam a vákuumcsőbe, és nem volt vele semmi gondom. 115-LE, VGT-turbo.
de a tiedben más az egr, nekem pl van rajta elektromos csati is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4351 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 14:06:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.09 csütörtök, 13:41:00
egy chippel jobban megy, mint a gyári 115le-s, ha belerakjátok a nagyobb csúcsokat, akkor pedig sokkal jobban
még egy kis okosítással meg jobban, mint a 130le-s tdci
aztán lesz még egy kis okosítás
Nem mindenki akarja teljesen átépíteni a Di-t,mint EGYESEK
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4352 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 14:08:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.09 csütörtök, 13:43:36
de a tiedben más az egr, nekem pl van rajta elektromos csati is
hát na
azért már így sem megy rosszul. ma egy passat hitte azt előttem, hogy az övé jobban megy. az övé kormolt(visszaváltott, majd megint fel), én meg villogtam mögötte, mert feltartott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4353 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 14:41:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.09 csütörtök, 13:43:36
de a tiedben más az egr, nekem pl van rajta elektromos csati is
Ez igaz
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4354 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 19:12:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.09 csütörtök, 13:43:36
de a tiedben más az egr, nekem pl van rajta elektromos csati is
igen igen nekem is ez a gond hogy ott az a k...a csatlakozó ha nem lenne ott akkor nem lenne para de sajna az elektronika észreveszi:S nem baj cvakkum marad a csövet dugózom le csak mennyen el apa dolgozni és legyek egyedül
amúgy mekkorák azok a porlasztók?
chippről annyit hallottam hogy a 90 le chipelve 115 környéke!jó lenne ha engednék hogy piszkáljam már repülne a szekér
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4355 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 19:36:49 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2011.06.08 szerda, 20:21:10
tudna nekem választ adni hogy indítás után mért van fémesen csörgő hangja?lendkerék vagy kuplung?142000km elvileg
a lánc is csöröghet indítás után, amíg nincs olajnyomás rendesen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4356 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 20:41:09 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2011.06.09 csütörtök, 19:12:06
igen igen nekem is ez a gond hogy ott az a k...a csatlakozó ha nem lenne ott akkor nem lenne para de sajna az elektronika észreveszi:S nem baj cvakkum marad a csövet dugózom le csak mennyen el apa dolgozni és legyek egyedül
amúgy mekkorák azok a porlasztók?
chippről annyit hallottam hogy a 90 le chipelve 115 környéke!jó lenne ha engednék hogy piszkáljam már repülne a szekér
a 115le-s gyári porlasztói
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sodomy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4357 Dátum:
2011.06.11 szombat, 20:02:53 »
Sziasztok!
2001 novemberi ghia kombim van. Olyan gondom van,hogy gyorsításnál 2000 fordulat környékén megtorpan egy pillanatra. Nem állat módon tolom neki,csak normál gyorsítok. Ha kikapcsolom az automata klímát,ritkábban de csinálja. Mi lehet a baj? Gondolom valami elektromos kütyü szívózik,de fogalmam sincs mi lehet. Elvittem a bosch szervízbe,a computer diagnosztika nem mutatott hibát. Kipróbáltuk a szerelővel,persze akkor nem csinálta,ment mint a disznó... Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Ervin
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4358 Dátum:
2011.06.11 szombat, 20:18:59 »
Idézetet írta: sodomy - 2011.06.11 szombat, 20:02:53
Sziasztok!
2001 novemberi ghia kombim van. Olyan gondom van,hogy gyorsításnál 2000 fordulat környékén megtorpan egy pillanatra. Nem állat módon tolom neki,csak normál gyorsítok. Ha kikapcsolom az automata klímát,ritkábban de csinálja. Mi lehet a baj? Gondolom valami elektromos kütyü szívózik,de fogalmam sincs mi lehet. Elvittem a bosch szervízbe,a computer diagnosztika nem mutatott hibát. Kipróbáltuk a szerelővel,persze akkor nem csinálta,ment mint a disznó... Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Ervin
Szia!
Mindegyik megtorpan egy kicsit 2000 környékén, chippel el tudják tüntetni.
Biztos ami biztos alapon az EGR-t dugózd le, és a szívócsonkot tisztítsd ki.
Üdv: Ervin
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4359 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 05:25:51 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy kisebb szerelést követően (kuplungozás) azt vettem észre az autón, hogy nincs benne erő. Olyan mintha nem lenne turbónyomáson. EGR-em nincs, fix geometriás a turbóm stb. Van valakinek ötlete? A turbó lapátok könnyen mennek, nem lötyög, lóg a tengelye sem.
Valaki tudna küldeni olyan képet vagy leírást melyben látszik, hány szelep van a fix turbós 115le autóban és a kis vákuumcsövek merre mennek, hová vannak kötve?
Segítségért előre is hálás köszönet.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4360 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 20:52:39 »
Idézetet írta: sodomy - 2011.06.11 szombat, 20:02:53
Sziasztok!
2001 novemberi ghia kombim van. Olyan gondom van,hogy gyorsításnál 2000 fordulat környékén megtorpan egy pillanatra. Nem állat módon tolom neki,csak normál gyorsítok. Ha kikapcsolom az automata klímát,ritkábban de csinálja. Mi lehet a baj? Gondolom valami elektromos kütyü szívózik,de fogalmam sincs mi lehet. Elvittem a bosch szervízbe,a computer diagnosztika nem mutatott hibát. Kipróbáltuk a szerelővel,persze akkor nem csinálta,ment mint a disznó... Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Ervin
ezt mindegyik tddi igy csinalja. Ha az uzemanyagszolgaltatas picit veszes, akkor jobban erzed, ha nem, akkor csak akkor ha finoman tolod neki. Ha nagyon tolod neki akkor nem fogod erezni.
Kulonben 1800-1900 fordulat kornyeken szokott beindulni a turbo, es ennek is ugyanaz a hatasa, az auto picit megtorpan.
NEm foltetlenul hiba!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4361 Dátum:
2011.06.14 kedd, 22:10:56 »
A hétvégi gázolajszűrő-pollenszűrő-légszűrő csere mellett, még felkerült az egybe részes (nem összecsavarozott) szívócsonk is...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.14 kedd, 22:13:53 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4362 Dátum:
2011.06.15 szerda, 08:24:41 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.14 kedd, 22:10:56
A hétvégi gázolajszűrő-pollenszűrő-légszűrő csere mellett, még felkerült az egybe részes (nem összecsavarozott) szívócsonk is...
erről enni lehetne....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.15 szerda, 08:51:27 írta Leni
»
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4363 Dátum:
2011.06.15 szerda, 08:58:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.14 kedd, 22:10:56
A hétvégi gázolajszűrő-pollenszűrő-légszűrő csere mellett, még felkerült az egybe részes (nem összecsavarozott) szívócsonk is...
ez melyik szívócsonk pontosan? Ci-jé?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4364 Dátum:
2011.06.15 szerda, 15:30:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.14 kedd, 22:10:56
A hétvégi gázolajszűrő-pollenszűrő-légszűrő csere mellett, még felkerült az egybe részes (nem összecsavarozott) szívócsonk is...
Gratula
nálam ez még várat magára, sajna most nincs ennyi időm, hogy az autón is dolgozhassak
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4365 Dátum:
2011.06.15 szerda, 20:37:55 »
Idézetet írta: Leni - 2011.06.15 szerda, 08:24:41
erről enni lehetne....
Pedig tök kolyan mondom, talán 3 éve volt a blokk lemosva, sűrítettlevegővel lefújom, vagy száraz ronggyal letörlöm a port, és ennyi....nem tartom túl egészségesnek a motortérben locsolkodást.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4366 Dátum:
2011.06.15 szerda, 20:44:51 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.06.15 szerda, 08:58:22
ez melyik szívócsonk pontosan? Ci-jé?
A 2001-es és 2002 év eleje gyártású TDCi-ken van ilyen.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4367 Dátum:
2011.06.15 szerda, 20:51:42 »
és TDDI-n is
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4368 Dátum:
2011.06.15 szerda, 20:57:29 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.06.15 szerda, 15:30:37
Gratula
nálam ez még várat magára, sajna most nincs ennyi időm, hogy az autón is dolgozhassak
Nekem is kapóra jött a 3 napos szünet, hétfőn belefért egy kis szerelgetés....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4369 Dátum:
2011.06.15 szerda, 21:01:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.15 szerda, 20:51:42
és TDDI-n is
Tiéden ilyen volt?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kotolák
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4370 Dátum:
2011.06.15 szerda, 22:05:42 »
Szevasztok.Van-e valakinek tippje erre a jelenségre? Van egy 2001-es 115Le TDDI-s Mondeo kombim. a jelenség a következő. hideg inditás után nem akar reagálni a gázadásra csak több másodperces késlekedéssel. és erő sincs csak 2000-es fordulat fölött, ha eléri az üzemi hőfokot akkor úgy ahogy magához tér, de nincs olyan mint régebben volt.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4371 Dátum:
2011.06.15 szerda, 22:11:57 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.15 szerda, 20:44:51
A 2001-es és 2002 év eleje gyártású TDCi-ken van ilyen.
thx!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4372 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 09:14:21 »
Idézetet írta: Tike - 2011.06.12 vasárnap, 05:25:51
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy kisebb szerelést követően (kuplungozás) azt vettem észre az autón, hogy nincs benne erő. Olyan mintha nem lenne turbónyomáson. EGR-em nincs, fix geometriás a turbóm stb. Van valakinek ötlete? A turbó lapátok könnyen mennek, nem lötyög, lóg a tengelye sem.
Valaki tudna küldeni olyan képet vagy leírást melyben látszik, hány szelep van a fix turbós 115le autóban és a kis vákuumcsövek merre mennek, hová vannak kötve?
Segítségért előre is hálás köszönet.
A fix turbóst is vákuum vezérli? Nem nyomásra nyit?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4373 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 09:21:47 »
Idézetet írta: kotolák - 2011.06.15 szerda, 22:05:42
Szevasztok.Van-e valakinek tippje erre a jelenségre? Van egy 2001-es 115Le TDDI-s Mondeo kombim. a jelenség a következő. hideg inditás után nem akar reagálni a gázadásra csak több másodperces késlekedéssel. és erő sincs csak 2000-es fordulat fölött, ha eléri az üzemi hőfokot akkor úgy ahogy magához tér, de nincs olyan mint régebben volt.
Egyre többen írnak ilyet, de még nem született rá megoldás. VIK-nél is van egy ilyen DI, és még Ő sem jött rá az okára. Ugyanezt tapasztalom én is az enyémen. Használható, meg a turbonyomás is megvan..... De mégsem ilyen volt régen
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4374 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 09:24:16 »
Egy kis segítségre szorulnék.
2001-es TDDI-m van (115le).Reggelente amikor hideg a motor hallok valami halk fütyülést előről.
Lehet,hogy a turbóm halódik???
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4375 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 23:35:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.15 szerda, 21:01:40
Tiéden ilyen volt?
ja...meg van is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4376 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 23:38:39 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.06.16 csütörtök, 09:14:21
A fix turbóst is vákuum vezérli? Nem nyomásra nyit?
fix az nyomásos...
Naplózva
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4377 Dátum:
2011.06.17 péntek, 10:08:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.16 csütörtök, 23:38:39
fix az nyomásos...
Szia Bunyek!
Zsolt mondta hogy vannak porlasztóid
érdekelnének! dobhatnál egy pü-t az árról meg stb!köszönöm szépen!üdv
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4378 Dátum:
2011.06.17 péntek, 10:36:04 »
Idézetet írta: cscsabi30 - 2011.06.16 csütörtök, 09:24:16
Egy kis segítségre szorulnék.
2001-es TDDI-m van (115le).Reggelente amikor hideg a motor hallok valami halk fütyülést előről.
Lehet,hogy a turbóm halódik???
Szia!
Szerintem ez inkább valamilyen csapág lehet. Én inkább erre tippelnék, lehet, hogy kezd kifeküdni és hidegen már "zörög".
Bárhol lehet pl a hosszú szíj alkatrészei: feszítő, vezetőgörgők, generátor, klímacsapágy stb
Ezeket kéne meghallgatni mikor hidegen indítod.
Én erre tippelnék látatlanba-"hallatlanba"
Naplózva
fish
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4379 Dátum:
2011.06.17 péntek, 12:25:48 »
Sziasztok,
2001 TDDI kombim van. Túl vagyok egy adagoló felújításon és üzemanyag szivattyú cserén. Elkezdett füstölni és az erő sincs vele. Szerencsétlen alig éri el a 130-at és ha jön egy kis púp azonnal le is lassul és csak visszaváltva, hatalmas füstöléssel küzdjük le az akadályt.
Pedig eddig nem volt gond, tempomattal hegyen völgyön elment.
Olvasgattam a fórumban, hogy valami cső mehetett tönkre de hangja nincs, legalább is én nem hallok semmit. A fogyasztás sem változott. 220 van az autóban, porlasztó csúcs még szerintem a gyári bár azt mondták nincs gondja. Tudom, hogy nem egy sportkocsit vettem de azért szeretnék nyugodt gyomorral előzni országúton.
Tudna valaki segíteni egy névvel vagy telefonszámmal aki megszakértené? Én inkább nem babrálnék vele mert nem értek hozzá. Szakszerviz meg ……
Szóval előre is köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4380 Dátum:
2011.06.17 péntek, 12:48:47 »
Idézetet írta: fish - 2011.06.17 péntek, 12:25:48
Sziasztok,
2001 TDDI kombim van. Túl vagyok egy adagoló felújításon és üzemanyag szivattyú cserén. Elkezdett füstölni és az erő sincs vele. Szerencsétlen alig éri el a 130-at és ha jön egy kis púp azonnal le is lassul és csak visszaváltva, hatalmas füstöléssel küzdjük le az akadályt.
Pedig eddig nem volt gond, tempomattal hegyen völgyön elment.
Olvasgattam a fórumban, hogy valami cső mehetett tönkre de hangja nincs, legalább is én nem hallok semmit. A fogyasztás sem változott. 220 van az autóban, porlasztó csúcs még szerintem a gyári bár azt mondták nincs gondja. Tudom, hogy nem egy sportkocsit vettem de azért szeretnék nyugodt gyomorral előzni országúton.
Tudna valaki segíteni egy névvel vagy telefonszámmal aki megszakértené? Én inkább nem babrálnék vele mert nem értek hozzá. Szakszerviz meg ……
Szóval előre is köszönöm
és melyik országrészben kellene segíteni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fish
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4381 Dátum:
2011.06.17 péntek, 14:04:09 »
Bp - Maglód
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4382 Dátum:
2011.06.17 péntek, 16:19:57 »
Idézetet írta: fish - 2011.06.17 péntek, 12:25:48
Sziasztok,
2001 TDDI kombim van. Túl vagyok egy adagoló felújításon és üzemanyag szivattyú cserén. Elkezdett füstölni és az erő sincs vele. Szerencsétlen alig éri el a 130-at és ha jön egy kis púp azonnal le is lassul és csak visszaváltva, hatalmas füstöléssel küzdjük le az akadályt.
Pedig eddig nem volt gond, tempomattal hegyen völgyön elment.
Olvasgattam a fórumban, hogy valami cső mehetett tönkre de hangja nincs, legalább is én nem hallok semmit. A fogyasztás sem változott. 220 van az autóban, porlasztó csúcs még szerintem a gyári bár azt mondták nincs gondja. Tudom, hogy nem egy sportkocsit vettem de azért szeretnék nyugodt gyomorral előzni országúton.
Tudna valaki segíteni egy névvel vagy telefonszámmal aki megszakértené? Én inkább nem babrálnék vele mert nem értek hozzá. Szakszerviz meg ……
Szóval előre is köszönöm
Jól olvasgattad.szinte biztos,hogy valamelyik gumiturbócsöved szállt szét!olajpárás foltot keress a csöveken,és környékükön!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4383 Dátum:
2011.06.17 péntek, 16:40:11 »
Idézetet írta: alf - 2011.06.17 péntek, 16:19:57
Jól olvasgattad.szinte biztos,hogy valamelyik gumiturbócsöved szállt szét!olajpárás foltot keress a csöveken,és környékükön!
VIK lesz az embered, megy PÜ!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4384 Dátum:
2011.06.18 szombat, 19:41:43 »
Üdv a Mondeoguruknak!
Régen jártam az oldalon,de most ismét lenne kérdésem hozzátok. 2001-s 90LE(+chip) mondim van,sz.tem fix geos turbóval. Most vettem észre hogy a turbó tetején lévő karocska nem mozog.Kézzel sem birok rajta mozdítani. Megnyomkodtam a gázpedált 2500 as fordulatig,de semmi mozgás! Ez normális,vagy valami megállt???
Előre is köszi!
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4385 Dátum:
2011.06.18 szombat, 20:50:23 »
Idézetet írta: Dzsozi - 2011.06.18 szombat, 19:41:43
Üdv a Mondeoguruknak!
Régen jártam az oldalon,de most ismét lenne kérdésem hozzátok. 2001-s 90LE(+chip) mondim van,sz.tem fix geos turbóval. Most vettem észre hogy a turbó tetején lévő karocska nem mozog.Kézzel sem birok rajta mozdítani. Megnyomkodtam a gázpedált 2500 as fordulatig,de semmi mozgás! Ez normális,vagy valami megállt???
Előre is köszi!
normális
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4386 Dátum:
2011.06.18 szombat, 20:58:19 »
Köszke!
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Melcsi12
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4387 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 00:34:30 »
Szasztok! Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy normális-e, hogy a szervó olaj fogyakozik a tartályból, néha-néha után kell töltenem?! Nem régen arra lettem figyelmes, hogy a kanyart alig bírtam bevenni, mert nem akart fordulni a kormány, megnéztem a szervó olaj tartályát és csont száraz volt, után töltöttem és azóta 2* kellett kb 1 dl- t bele öntenem (kb. 1 hónap leforgása alatt). Ez gáz??!!
Előre is köszmöszke a segítséget!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4388 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 08:54:23 »
Idézetet írta: Melcsi12 - 2011.06.19 vasárnap, 00:34:30
Szasztok! Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy normális-e, hogy a szervó olaj fogyakozik a tartályból, néha-néha után kell töltenem?! Nem régen arra lettem figyelmes, hogy a kanyart alig bírtam bevenni, mert nem akart fordulni a kormány, megnéztem a szervó olaj tartályát és csont száraz volt, után töltöttem és azóta 2* kellett kb 1 dl- t bele öntenem (kb. 1 hónap leforgása alatt). Ez gáz??!!
Előre is köszmöszke a segítséget!
Ez nem normális...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4389 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 09:30:17 »
Idézetet írta: Melcsi12 - 2011.06.19 vasárnap, 00:34:30
Szasztok! Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy normális-e, hogy a szervó olaj fogyakozik a tartályból, néha-néha után kell töltenem?! Nem régen arra lettem figyelmes, hogy a kanyart alig bírtam bevenni, mert nem akart fordulni a kormány, megnéztem a szervó olaj tartályát és csont száraz volt, után töltöttem és azóta 2* kellett kb 1 dl- t bele öntenem (kb. 1 hónap leforgása alatt). Ez gáz??!!
Előre is köszmöszke a segítséget!
Ez bizony nagyon gáz!
Szerelőt neki gyorsan. Mert aztán jön a sírás meg a jajgatás.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.19 vasárnap, 09:37:35 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4390 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 11:01:38 »
Idézetet írta: Melcsi12 - 2011.06.19 vasárnap, 00:34:30
Szasztok! Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy normális-e, hogy a szervó olaj fogyakozik a tartályból, néha-néha után kell töltenem?! Nem régen arra lettem figyelmes, hogy a kanyart alig bírtam bevenni, mert nem akart fordulni a kormány, megnéztem a szervó olaj tartályát és csont száraz volt, után töltöttem és azóta 2* kellett kb 1 dl- t bele öntenem (kb. 1 hónap leforgása alatt). Ez gáz??!!
Előre is köszmöszke a segítséget!
Itt már nem csak az a gond,hogy elfolyt,hanem,hogy valszeg szárazon ment a szevószivattyú.
Amit valószínűleg,már csak a csere vagy a felújítás javít meg.illetve a szivárgás helyét is meg kell keresni,mert lehet egy cső is lukas,de a szivattyú is folyhatott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4391 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 21:44:15 »
Sziasztok!
Több, mint egy éve hajtom a 115 lovas tddi-t, belenyomtam azóta kb. 40 E-t, most 180-200 E körül van benne. Mindent megcsinálgat(tat)ok rajta, ahogy kell. Olajcsere, szűrőcserék, egr off, chip, stb. nagyon elégedett is vagyok vele. Egy dolog viszont megvan, amióta megvettem és zavar. Ez pedig a reggelenkénti első indításkor pár másodperces egyenetlen alapjárat és a fehéres (elégetlen üa) füst. Tavaly nyáron, amikor vettem, már csinálta és azóta is. Azt gondoltam, hogy télen lesznek gondjaim vele, de érdekes módon téli, hideg időben sosem csinálja, hanem ilyenkor, amikor reggel is 15 fok felett van a hőmérséklet. A chip után is megmaradt a jelenség. Sokat gondolkodom rajta mi lehet. Gondolok porlasztócsúcsra: de sztem az nagyobb hidegben jobban bepisilne, azaz inkább télen okozna gondot, nehézkes indítást, mint nyáron, pedig ahogy írtam, akkor pöccre indul és mindjárt egyenletesen jár, semmi füst (most is egyből indul, de pár másodpercig hülyéskedik)...
szerintetek? valami érzékelő szarakodik és most a melegebb reggeleken, amikor nem kéne, akkor is túldúsít? Ami biztos, hogy hidegen magasabb az alapjárat, de ez normális is (télen legalábbis), de nekem a nyári hidegindításnál is.
Mit nézzek meg, mert azért ez hosszú távon nem egészséges...amikor pár másodperc után elhagyja, semmi füst, megy ahogy kell. Megpróbáltam érthető lenni...
kösz
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4392 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 21:52:57 »
hali
nekem télen semmi baja nem volt a tdci-nek.. aztán tavasszal kezdett el hidegindításnál fehéren füstölögni, aztán következő télen meg pcs csere jött. gondoltam megosztom veled, ha segít, ha nem..
Idézetet írta: mferkó - 2011.06.19 vasárnap, 21:44:15
Sziasztok!
Több, mint egy éve hajtom a 115 lovas tddi-t, belenyomtam azóta kb. 40 E-t, most 180-200 E körül van benne. Mindent megcsinálgat(tat)ok rajta, ahogy kell. Olajcsere, szűrőcserék, egr off, chip, stb. nagyon elégedett is vagyok vele. Egy dolog viszont megvan, amióta megvettem és zavar. Ez pedig a reggelenkénti első indításkor pár másodperces egyenetlen alapjárat és a fehéres (elégetlen üa) füst.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
fish
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4393 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 08:44:28 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.06.17 péntek, 16:40:11
VIK lesz az embered, megy PÜ!
Köszönet
a hét végén nem voltam net közelben
Naplózva
fish
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4394 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 08:46:03 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.06.17 péntek, 16:40:11
VIK lesz az embered, megy PÜ!
Köszönöm a gyors segítséget, keresem VIK-et
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4395 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 11:38:48 »
Idézetet írta: mferkó - 2011.06.19 vasárnap, 21:44:15
Sziasztok!
Több, mint egy éve hajtom a 115 lovas tddi-t, belenyomtam azóta kb. 40 E-t, most 180-200 E körül van benne. Mindent megcsinálgat(tat)ok rajta, ahogy kell. Olajcsere, szűrőcserék, egr off, chip, stb. nagyon elégedett is vagyok vele. Egy dolog viszont megvan, amióta megvettem és zavar. Ez pedig a reggelenkénti első indításkor pár másodperces egyenetlen alapjárat és a fehéres (elégetlen üa) füst. Tavaly nyáron, amikor vettem, már csinálta és azóta is. Azt gondoltam, hogy télen lesznek gondjaim vele, de érdekes módon téli, hideg időben sosem csinálja, hanem ilyenkor, amikor reggel is 15 fok felett van a hőmérséklet. A chip után is megmaradt a jelenség. Sokat gondolkodom rajta mi lehet. Gondolok porlasztócsúcsra: de sztem az nagyobb hidegben jobban bepisilne, azaz inkább télen okozna gondot, nehézkes indítást, mint nyáron, pedig ahogy írtam, akkor pöccre indul és mindjárt egyenletesen jár, semmi füst (most is egyből indul, de pár másodpercig hülyéskedik)...
szerintetek? valami érzékelő ***akodik és most a melegebb reggeleken, amikor nem kéne, akkor is túldúsít? Ami biztos, hogy hidegen magasabb az alapjárat, de ez normális is (télen legalábbis), de nekem a nyári hidegindításnál is.
Mit nézzek meg, mert azért ez hosszú távon nem egészséges...amikor pár másodperc után elhagyja, semmi füst, megy ahogy kell. Megpróbáltam érthető lenni...
kösz
Ugyanez volt nálam is, EGR-dugózással megjavult. Nem égett át az EGR-dugó?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4396 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 13:26:07 »
az kizárt mert inditásnál nemis működik az EGR....azaz zárva van.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4397 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 13:27:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.20 hétfő, 13:26:07
az kizárt mert inditásnál nemis működik az EGR....azaz zárva van.
asszem alapjáratnál meg teljes terhelésnél zárva van. persze ha nincs elkoszolódva és le tud zárni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4398 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 13:41:49 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.06.17 péntek, 10:36:04
Szia!
Szerintem ez inkább valamilyen csapág lehet. Én inkább erre tippelnék, lehet, hogy kezd kifeküdni és hidegen már "zörög".
Bárhol lehet pl a hosszú szíj alkatrészei: feszítő, vezetőgörgők, generátor, klímacsapágy stb
Ezeket kéne meghallgatni mikor hidegen indítod.
Én erre tippelnék látatlanba-"hallatlanba"
Köszönöm!!
Nem rossz az ötlet
Meg is nézem
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4399 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 22:05:05 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.06.20 hétfő, 11:38:48
Ugyanez volt nálam is, EGR-dugózással megjavult. Nem égett át az EGR-dugó?
Néztem, nem. Annak idején elég jó anyagból csináltuk.
Naplózva
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ