Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113530 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 13:43:36 »


Nem beszólásnak szántam  eljen Itt segíteni szoktunk egymásnak, ha tudunk, ez volt a szándékom. Én kb 2 hónapig jártam a régi turbómmal úgy, hogy nem volt fent az EGR sem. Ledugóztam a kipufogócsonknál, ledugóztam a turbocsőnél az EGR-helyét, meg egy 6-os cspágygolyót dobtam a vákuumcsőbe, és nem volt vele semmi gondom. 115-LE, VGT-turbo. integet2
de a tiedben más az egr, nekem pl van rajta elektromos csati is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 14:06:07 »

egy chippel jobban megy, mint a gyári 115le-s, ha belerakjátok a nagyobb csúcsokat, akkor pedig sokkal jobban nyes
még egy kis okosítással meg jobban, mint a 130le-s tdci eplus2

aztán lesz még egy kis okosítás hehe

Nem mindenki akarja teljesen átépíteni a Di-t,mint EGYESEK  eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 14:08:50 »

de a tiedben más az egr, nekem pl van rajta elektromos csati is
hát na beka3

azért már így sem megy rosszul. ma egy passat hitte azt előttem, hogy az övé jobban megy. az övé kormolt(visszaváltott, majd megint fel), én meg villogtam mögötte, mert feltartott vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 14:41:25 »

de a tiedben más az egr, nekem pl van rajta elektromos csati is

Ez igaz worship
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 19:12:06 »

de a tiedben más az egr, nekem pl van rajta elektromos csati is
igen igen nekem is ez a gond hogy ott az a k...a csatlakozó ha nem lenne ott akkor nem lenne para de sajna az elektronika észreveszi:S nem baj cvakkum marad a csövet dugózom le csak mennyen el apa dolgozni és legyek egyedül nyes
amúgy  mekkorák azok a porlasztók?
chippről annyit hallottam hogy a 90 le chipelve 115 környéke!jó lenne ha engednék hogy piszkáljam már repülne  a szekér nyes nyes nyes nyes
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 19:36:49 »

tudna nekem választ adni hogy indítás után mért van fémesen csörgő hangja?lendkerék vagy kuplung?142000km elvileg

a lánc is csöröghet indítás után, amíg nincs olajnyomás rendesen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 20:41:09 »

igen igen nekem is ez a gond hogy ott az a k...a csatlakozó ha nem lenne ott akkor nem lenne para de sajna az elektronika észreveszi:S nem baj cvakkum marad a csövet dugózom le csak mennyen el apa dolgozni és legyek egyedül nyes
amúgy  mekkorák azok a porlasztók?
chippről annyit hallottam hogy a 90 le chipelve 115 környéke!jó lenne ha engednék hogy piszkáljam már repülne  a szekér nyes nyes nyes nyes
a 115le-s gyári porlasztói
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sodomy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2011.06.11 szombat, 20:02:53 »

Sziasztok!

2001 novemberi ghia kombim van. Olyan gondom van,hogy gyorsításnál 2000 fordulat környékén megtorpan egy pillanatra. Nem állat módon tolom neki,csak normál gyorsítok. Ha kikapcsolom az automata klímát,ritkábban de csinálja. Mi lehet a baj? Gondolom valami elektromos kütyü szívózik,de fogalmam sincs mi lehet. Elvittem a bosch szervízbe,a computer diagnosztika nem mutatott hibát. Kipróbáltuk a szerelővel,persze akkor nem csinálta,ment mint a disznó... Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Ervin
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2011.06.11 szombat, 20:18:59 »

Sziasztok!

2001 novemberi ghia kombim van. Olyan gondom van,hogy gyorsításnál 2000 fordulat környékén megtorpan egy pillanatra. Nem állat módon tolom neki,csak normál gyorsítok. Ha kikapcsolom az automata klímát,ritkábban de csinálja. Mi lehet a baj? Gondolom valami elektromos kütyü szívózik,de fogalmam sincs mi lehet. Elvittem a bosch szervízbe,a computer diagnosztika nem mutatott hibát. Kipróbáltuk a szerelővel,persze akkor nem csinálta,ment mint a disznó... Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Ervin
Szia!
Mindegyik megtorpan egy kicsit 2000 környékén, chippel el tudják tüntetni.
Biztos ami biztos alapon az EGR-t dugózd le, és a szívócsonkot tisztítsd ki.

Üdv: Ervin nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 05:25:51 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy kisebb szerelést követően (kuplungozás) azt vettem észre az autón, hogy nincs benne erő. Olyan mintha nem lenne turbónyomáson. EGR-em nincs, fix geometriás a turbóm stb. Van valakinek ötlete? A turbó lapátok könnyen mennek, nem lötyög, lóg a tengelye sem.
Valaki tudna küldeni olyan képet vagy leírást melyben látszik, hány szelep van a fix turbós 115le autóban és a kis vákuumcsövek merre mennek, hová vannak kötve?
Segítségért előre is hálás köszönet.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:52:39 »

Sziasztok!

2001 novemberi ghia kombim van. Olyan gondom van,hogy gyorsításnál 2000 fordulat környékén megtorpan egy pillanatra. Nem állat módon tolom neki,csak normál gyorsítok. Ha kikapcsolom az automata klímát,ritkábban de csinálja. Mi lehet a baj? Gondolom valami elektromos kütyü szívózik,de fogalmam sincs mi lehet. Elvittem a bosch szervízbe,a computer diagnosztika nem mutatott hibát. Kipróbáltuk a szerelővel,persze akkor nem csinálta,ment mint a disznó... Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Ervin
ezt mindegyik tddi igy csinalja. Ha az uzemanyagszolgaltatas picit veszes, akkor jobban erzed, ha nem, akkor csak akkor ha finoman tolod neki. Ha nagyon tolod neki akkor nem fogod erezni.
Kulonben 1800-1900 fordulat kornyeken szokott beindulni a turbo, es ennek is ugyanaz a hatasa, az auto picit megtorpan.
NEm foltetlenul hiba!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2011.06.14 kedd, 22:10:56 »

A hétvégi gázolajszűrő-pollenszűrő-légszűrő csere mellett, még felkerült az egybe részes (nem összecsavarozott) szívócsonk is... eplus2

 Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.14 kedd, 22:13:53 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2011.06.15 szerda, 08:24:41 »

A hétvégi gázolajszűrő-pollenszűrő-légszűrő csere mellett, még felkerült az egybe részes (nem összecsavarozott) szívócsonk is... eplus2
 Cheesy


erről enni lehetne....  eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.15 szerda, 08:51:27 írta Leni » Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2011.06.15 szerda, 08:58:22 »

A hétvégi gázolajszűrő-pollenszűrő-légszűrő csere mellett, még felkerült az egybe részes (nem összecsavarozott) szívócsonk is... eplus2

 Cheesy


ez melyik szívócsonk pontosan? Ci-jé?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2011.06.15 szerda, 15:30:37 »

A hétvégi gázolajszűrő-pollenszűrő-légszűrő csere mellett, még felkerült az egybe részes (nem összecsavarozott) szívócsonk is...


Gratula  poigneemain  nálam ez még várat magára, sajna most nincs ennyi időm, hogy az autón is dolgozhassak  szomoru1

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2011.06.15 szerda, 20:37:55 »

erről enni lehetne....  eplus2 eplus2
nyes Wink
Pedig tök kolyan mondom, talán 3 éve volt a blokk lemosva, sűrítettlevegővel lefújom, vagy száraz ronggyal letörlöm a port, és ennyi....nem tartom túl egészségesnek a motortérben locsolkodást.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2011.06.15 szerda, 20:44:51 »

ez melyik szívócsonk pontosan? Ci-jé?
A 2001-es és 2002 év eleje gyártású TDCi-ken van ilyen.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2011.06.15 szerda, 20:51:42 »

és TDDI-n is
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2011.06.15 szerda, 20:57:29 »

Gratula  poigneemain  nálam ez még várat magára, sajna most nincs ennyi időm, hogy az autón is dolgozhassak  szomoru1


Nekem is kapóra jött a 3 napos szünet, hétfőn belefért egy kis szerelgetés.... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2011.06.15 szerda, 21:01:40 »

és TDDI-n is
Tiéden ilyen volt?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kotolák
Vendég
« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2011.06.15 szerda, 22:05:42 »

Szevasztok.Van-e valakinek tippje erre a jelenségre? Van egy 2001-es 115Le TDDI-s Mondeo kombim. a jelenség a következő. hideg inditás után nem akar reagálni a gázadásra csak több másodperces késlekedéssel. és erő sincs csak 2000-es fordulat fölött, ha eléri az üzemi hőfokot akkor úgy ahogy magához tér, de nincs olyan mint régebben volt. 
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2011.06.15 szerda, 22:11:57 »

A 2001-es és 2002 év eleje gyártású TDCi-ken van ilyen.
thx!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 09:14:21 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy kisebb szerelést követően (kuplungozás) azt vettem észre az autón, hogy nincs benne erő. Olyan mintha nem lenne turbónyomáson. EGR-em nincs, fix geometriás a turbóm stb. Van valakinek ötlete? A turbó lapátok könnyen mennek, nem lötyög, lóg a tengelye sem.
Valaki tudna küldeni olyan képet vagy leírást melyben látszik, hány szelep van a fix turbós 115le autóban és a kis vákuumcsövek merre mennek, hová vannak kötve?
Segítségért előre is hálás köszönet.

A fix turbóst is vákuum vezérli? Nem nyomásra nyit?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 09:21:47 »

Szevasztok.Van-e valakinek tippje erre a jelenségre? Van egy 2001-es 115Le TDDI-s Mondeo kombim. a jelenség a következő. hideg inditás után nem akar reagálni a gázadásra csak több másodperces késlekedéssel. és erő sincs csak 2000-es fordulat fölött, ha eléri az üzemi hőfokot akkor úgy ahogy magához tér, de nincs olyan mint régebben volt. 

Egyre többen írnak ilyet, de még nem született rá megoldás. VIK-nél is van egy ilyen DI, és még Ő sem jött rá az okára. Ugyanezt tapasztalom én is az enyémen. Használható, meg a turbonyomás is megvan..... De mégsem ilyen volt régen gun
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 09:24:16 »

Egy kis segítségre szorulnék.
2001-es TDDI-m van (115le).Reggelente amikor hideg a motor hallok valami halk fütyülést előről.
Lehet,hogy a turbóm halódik??? rinya
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:35:53 »

Tiéden ilyen volt?

ja...meg van is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:38:39 »

A fix turbóst is vákuum vezérli? Nem nyomásra nyit?

fix az nyomásos...
Naplózva
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2011.06.17 péntek, 10:08:28 »

fix az nyomásos...
Szia Bunyek! worship Zsolt mondta hogy vannak porlasztóid nyes érdekelnének! dobhatnál egy pü-t az árról meg stb!köszönöm szépen!üdv
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2011.06.17 péntek, 10:36:04 »

Egy kis segítségre szorulnék.
2001-es TDDI-m van (115le).Reggelente amikor hideg a motor hallok valami halk fütyülést előről.
Lehet,hogy a turbóm halódik??? rinya

Szia!

Szerintem ez inkább valamilyen csapág lehet. Én inkább erre tippelnék, lehet, hogy kezd kifeküdni és hidegen már "zörög".
Bárhol lehet pl a hosszú szíj alkatrészei: feszítő, vezetőgörgők, generátor, klímacsapágy stb
Ezeket kéne meghallgatni mikor hidegen indítod.
Én erre tippelnék látatlanba-"hallatlanba"  nyes
Naplózva
fish
Vendég
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2011.06.17 péntek, 12:25:48 »

Sziasztok,

2001 TDDI kombim van. Túl vagyok egy adagoló felújításon és üzemanyag szivattyú cserén. Elkezdett füstölni és az erő sincs vele. Szerencsétlen alig éri el a 130-at és ha jön egy kis púp azonnal le is lassul és csak visszaváltva, hatalmas füstöléssel küzdjük le az akadályt. falbav Pedig eddig nem volt gond, tempomattal hegyen völgyön elment.
Olvasgattam a fórumban, hogy valami cső mehetett tönkre de hangja nincs, legalább is én nem hallok semmit. A fogyasztás sem változott. 220 van az autóban, porlasztó csúcs még szerintem a gyári bár azt mondták nincs gondja. Tudom, hogy nem egy sportkocsit vettem de azért szeretnék nyugodt gyomorral előzni országúton.
Tudna valaki segíteni egy névvel vagy telefonszámmal aki megszakértené? Én inkább nem babrálnék vele mert nem értek hozzá. Szakszerviz meg ……
Szóval előre is köszönöm  worship

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2011.06.17 péntek, 12:48:47 »

Sziasztok,

2001 TDDI kombim van. Túl vagyok egy adagoló felújításon és üzemanyag szivattyú cserén. Elkezdett füstölni és az erő sincs vele. Szerencsétlen alig éri el a 130-at és ha jön egy kis púp azonnal le is lassul és csak visszaváltva, hatalmas füstöléssel küzdjük le az akadályt. falbav Pedig eddig nem volt gond, tempomattal hegyen völgyön elment.
Olvasgattam a fórumban, hogy valami cső mehetett tönkre de hangja nincs, legalább is én nem hallok semmit. A fogyasztás sem változott. 220 van az autóban, porlasztó csúcs még szerintem a gyári bár azt mondták nincs gondja. Tudom, hogy nem egy sportkocsit vettem de azért szeretnék nyugodt gyomorral előzni országúton.
Tudna valaki segíteni egy névvel vagy telefonszámmal aki megszakértené? Én inkább nem babrálnék vele mert nem értek hozzá. Szakszerviz meg ……
Szóval előre is köszönöm  worship


és melyik országrészben kellene segíteni?? Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fish
Vendég
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2011.06.17 péntek, 14:04:09 »

Bp - Maglód  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2011.06.17 péntek, 16:19:57 »

Sziasztok,

2001 TDDI kombim van. Túl vagyok egy adagoló felújításon és üzemanyag szivattyú cserén. Elkezdett füstölni és az erő sincs vele. Szerencsétlen alig éri el a 130-at és ha jön egy kis púp azonnal le is lassul és csak visszaváltva, hatalmas füstöléssel küzdjük le az akadályt. falbav Pedig eddig nem volt gond, tempomattal hegyen völgyön elment.
Olvasgattam a fórumban, hogy valami cső mehetett tönkre de hangja nincs, legalább is én nem hallok semmit. A fogyasztás sem változott. 220 van az autóban, porlasztó csúcs még szerintem a gyári bár azt mondták nincs gondja. Tudom, hogy nem egy sportkocsit vettem de azért szeretnék nyugodt gyomorral előzni országúton.
Tudna valaki segíteni egy névvel vagy telefonszámmal aki megszakértené? Én inkább nem babrálnék vele mert nem értek hozzá. Szakszerviz meg ……
Szóval előre is köszönöm  worship


Jól olvasgattad.szinte biztos,hogy valamelyik gumiturbócsöved szállt szét!olajpárás foltot keress a csöveken,és környékükön! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2011.06.17 péntek, 16:40:11 »

Jól olvasgattad.szinte biztos,hogy valamelyik gumiturbócsöved szállt szét!olajpárás foltot keress a csöveken,és környékükön! Wink wave

VIK lesz az embered, megy PÜ!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2011.06.18 szombat, 19:41:43 »

Üdv a Mondeoguruknak! worship Régen jártam az oldalon,de most ismét lenne kérdésem hozzátok. 2001-s 90LE(+chip) mondim van,sz.tem fix geos turbóval. Most vettem észre hogy a turbó tetején lévő karocska nem mozog.Kézzel sem birok rajta mozdítani. Megnyomkodtam a gázpedált 2500 as fordulatig,de semmi mozgás! Ez normális,vagy valami megállt??? help Előre is köszi!
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2011.06.18 szombat, 20:50:23 »

Üdv a Mondeoguruknak! worship Régen jártam az oldalon,de most ismét lenne kérdésem hozzátok. 2001-s 90LE(+chip) mondim van,sz.tem fix geos turbóval. Most vettem észre hogy a turbó tetején lévő karocska nem mozog.Kézzel sem birok rajta mozdítani. Megnyomkodtam a gázpedált 2500 as fordulatig,de semmi mozgás! Ez normális,vagy valami megállt??? help Előre is köszi!
normális
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2011.06.18 szombat, 20:58:19 »

Köszke! worship
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Melcsi12
Vendég
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 00:34:30 »

Szasztok! Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy normális-e, hogy a szervó olaj fogyakozik a tartályból, néha-néha után kell töltenem?! Nem régen arra lettem figyelmes, hogy a kanyart alig bírtam bevenni, mert nem akart fordulni a kormány, megnéztem a szervó olaj tartályát és csont száraz volt, után töltöttem és azóta 2* kellett kb 1 dl- t bele öntenem (kb. 1 hónap leforgása alatt). Ez gáz??!!  Shocked Előre is köszmöszke a segítséget!  worship
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 08:54:23 »

Szasztok! Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy normális-e, hogy a szervó olaj fogyakozik a tartályból, néha-néha után kell töltenem?! Nem régen arra lettem figyelmes, hogy a kanyart alig bírtam bevenni, mert nem akart fordulni a kormány, megnéztem a szervó olaj tartályát és csont száraz volt, után töltöttem és azóta 2* kellett kb 1 dl- t bele öntenem (kb. 1 hónap leforgása alatt). Ez gáz??!!  Shocked Előre is köszmöszke a segítséget!  worship
Ez nem normális... szomoru1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 09:30:17 »

Szasztok! Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy normális-e, hogy a szervó olaj fogyakozik a tartályból, néha-néha után kell töltenem?! Nem régen arra lettem figyelmes, hogy a kanyart alig bírtam bevenni, mert nem akart fordulni a kormány, megnéztem a szervó olaj tartályát és csont száraz volt, után töltöttem és azóta 2* kellett kb 1 dl- t bele öntenem (kb. 1 hónap leforgása alatt). Ez gáz??!!  Shocked Előre is köszmöszke a segítséget!  worship

Ez bizony nagyon gáz!
Szerelőt neki gyorsan. Mert aztán jön a sírás meg a jajgatás.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.19 vasárnap, 09:37:35 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 11:01:38 »

Szasztok! Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy normális-e, hogy a szervó olaj fogyakozik a tartályból, néha-néha után kell töltenem?! Nem régen arra lettem figyelmes, hogy a kanyart alig bírtam bevenni, mert nem akart fordulni a kormány, megnéztem a szervó olaj tartályát és csont száraz volt, után töltöttem és azóta 2* kellett kb 1 dl- t bele öntenem (kb. 1 hónap leforgása alatt). Ez gáz??!!  Shocked Előre is köszmöszke a segítséget!  worship
Itt már nem csak az a gond,hogy elfolyt,hanem,hogy valszeg szárazon ment a szevószivattyú.
Amit valószínűleg,már csak a csere vagy a felújítás javít meg.illetve a szivárgás helyét is meg kell keresni,mert lehet egy cső is lukas,de a szivattyú is folyhatott.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 21:44:15 »

Sziasztok!

Több, mint egy éve hajtom a 115 lovas tddi-t, belenyomtam azóta kb. 40 E-t, most 180-200 E körül van benne. Mindent megcsinálgat(tat)ok rajta, ahogy kell. Olajcsere, szűrőcserék, egr off, chip, stb. nagyon elégedett is vagyok vele. Egy dolog viszont megvan, amióta megvettem és zavar. Ez pedig a reggelenkénti első indításkor pár másodperces egyenetlen alapjárat és a fehéres (elégetlen üa) füst. Tavaly nyáron, amikor vettem, már csinálta és azóta is. Azt gondoltam, hogy télen lesznek gondjaim  vele, de érdekes módon téli, hideg időben sosem csinálja, hanem ilyenkor, amikor reggel is 15 fok felett van a hőmérséklet. A chip után is megmaradt a jelenség.  Sokat gondolkodom rajta mi lehet. Gondolok porlasztócsúcsra: de sztem az nagyobb hidegben jobban bepisilne, azaz inkább télen okozna gondot, nehézkes indítást, mint nyáron, pedig ahogy írtam, akkor pöccre indul és mindjárt egyenletesen jár, semmi füst (most is egyből indul, de pár másodpercig hülyéskedik)...

szerintetek? valami érzékelő szarakodik és most a melegebb reggeleken, amikor nem kéne, akkor is túldúsít? Ami biztos, hogy hidegen magasabb az alapjárat, de ez normális is (télen legalábbis), de nekem a nyári hidegindításnál is.
Mit nézzek meg, mert azért ez hosszú távon nem egészséges...amikor pár másodperc után elhagyja, semmi füst, megy ahogy kell. Megpróbáltam érthető lenni...

kösz
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 21:52:57 »

hali
nekem télen semmi baja nem volt a tdci-nek.. aztán tavasszal kezdett el hidegindításnál fehéren füstölögni, aztán következő télen meg pcs csere jött. gondoltam megosztom veled, ha segít, ha nem..
Sziasztok!

Több, mint egy éve hajtom a 115 lovas tddi-t, belenyomtam azóta kb. 40 E-t, most 180-200 E körül van benne. Mindent megcsinálgat(tat)ok rajta, ahogy kell. Olajcsere, szűrőcserék, egr off, chip, stb. nagyon elégedett is vagyok vele. Egy dolog viszont megvan, amióta megvettem és zavar. Ez pedig a reggelenkénti első indításkor pár másodperces egyenetlen alapjárat és a fehéres (elégetlen üa) füst.

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
fish
Vendég
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 08:44:28 »

VIK lesz az embered, megy PÜ!

Köszönet  Wink a hét végén nem voltam net közelben
Naplózva
fish
Vendég
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 08:46:03 »

VIK lesz az embered, megy PÜ!


Köszönöm a gyors segítséget, keresem VIK-et  Wink
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 11:38:48 »

Sziasztok!

Több, mint egy éve hajtom a 115 lovas tddi-t, belenyomtam azóta kb. 40 E-t, most 180-200 E körül van benne. Mindent megcsinálgat(tat)ok rajta, ahogy kell. Olajcsere, szűrőcserék, egr off, chip, stb. nagyon elégedett is vagyok vele. Egy dolog viszont megvan, amióta megvettem és zavar. Ez pedig a reggelenkénti első indításkor pár másodperces egyenetlen alapjárat és a fehéres (elégetlen üa) füst. Tavaly nyáron, amikor vettem, már csinálta és azóta is. Azt gondoltam, hogy télen lesznek gondjaim  vele, de érdekes módon téli, hideg időben sosem csinálja, hanem ilyenkor, amikor reggel is 15 fok felett van a hőmérséklet. A chip után is megmaradt a jelenség.  Sokat gondolkodom rajta mi lehet. Gondolok porlasztócsúcsra: de sztem az nagyobb hidegben jobban bepisilne, azaz inkább télen okozna gondot, nehézkes indítást, mint nyáron, pedig ahogy írtam, akkor pöccre indul és mindjárt egyenletesen jár, semmi füst (most is egyből indul, de pár másodpercig hülyéskedik)...

szerintetek? valami érzékelő ***akodik és most a melegebb reggeleken, amikor nem kéne, akkor is túldúsít? Ami biztos, hogy hidegen magasabb az alapjárat, de ez normális is (télen legalábbis), de nekem a nyári hidegindításnál is.
Mit nézzek meg, mert azért ez hosszú távon nem egészséges...amikor pár másodperc után elhagyja, semmi füst, megy ahogy kell. Megpróbáltam érthető lenni...

kösz

Ugyanez volt nálam is, EGR-dugózással megjavult. Nem égett át az EGR-dugó?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 13:26:07 »

az kizárt mert inditásnál nemis működik az EGR....azaz zárva van.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 13:27:09 »

az kizárt mert inditásnál nemis működik az EGR....azaz zárva van.
asszem alapjáratnál meg teljes terhelésnél zárva van. persze ha nincs elkoszolódva és le tud zárni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 13:41:49 »

Szia!

Szerintem ez inkább valamilyen csapág lehet. Én inkább erre tippelnék, lehet, hogy kezd kifeküdni és hidegen már "zörög".
Bárhol lehet pl a hosszú szíj alkatrészei: feszítő, vezetőgörgők, generátor, klímacsapágy stb
Ezeket kéne meghallgatni mikor hidegen indítod.
Én erre tippelnék látatlanba-"hallatlanba"  nyes
Köszönöm!!
Nem rossz az ötlet Smiley
Meg is nézem
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:05:05 »

Ugyanez volt nálam is, EGR-dugózással megjavult. Nem égett át az EGR-dugó?

Néztem, nem. Annak idején elég jó anyagból csináltuk.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.