Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:36:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102777 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 08:59:33 »

pihend ki magad elotte, foleg a derekad fogja banni :-)

az en problemamra visszaterve, szervizbe csak jovo heten mejek, addig birja ki :-)
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 19:29:09 »

Levél titkomat fogom megsérteni:

írtam 1 közeli Fodra szakosodott szervíznek, hogy engem oly annyira érdekelnének a porlasztók (meg ámblokk az egész motor) állapota, és azt hallottam, hogy a poharazós módszer a tuti...., de erre ők azt írták vissza, hogy:

"Kedves Sándor,
 
a poharas vizsgálatot tudjuk végezni, de nem az Ön autóján, mert a TDDi (adagolós) motoroknál az nem alkalmazható diagnosztikai módszer.
 
Az adagolós rendszert, pl. a porlasztókat, csak kiszerelve lehet ellenőrizni arra specializált szervizben."

akkor, hogy lehetne megtudni milyen állapotban van a moci?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 19:38:51 »

Levél titkomat fogom megsérteni:

írtam 1 közeli Fodra szakosodott szervíznek, hogy engem oly annyira érdekelnének a porlasztók (meg ámblokk az egész motor) állapota, és azt hallottam, hogy a poharazós módszer a tuti...., de erre ők azt írták vissza, hogy:

"Kedves Sándor,
 
a poharas vizsgálatot tudjuk végezni, de nem az Ön autóján, mert a TDDi (adagolós) motoroknál az nem alkalmazható diagnosztikai módszer.
 
Az adagolós rendszert, pl. a porlasztókat, csak kiszerelve lehet ellenőrizni arra specializált szervizben."

akkor, hogy lehetne megtudni milyen állapotban van a moci?

minden olyan dieselt lehet poharazni amin van résolaj....
ezt a szervizt meg messze kerüld el,ennyi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 19:42:10 »

Levél titkomat fogom megsérteni:

írtam 1 közeli Fodra szakosodott szervíznek, hogy engem oly annyira érdekelnének a porlasztók (meg ámblokk az egész motor) állapota, és azt hallottam, hogy a poharazós módszer a tuti...., de erre ők azt írták vissza, hogy:

"Kedves Sándor,
 
a poharas vizsgálatot tudjuk végezni, de nem az Ön autóján, mert a TDDi (adagolós) motoroknál az nem alkalmazható diagnosztikai módszer.
 
Az adagolós rendszert, pl. a porlasztókat, csak kiszerelve lehet ellenőrizni arra specializált szervizben."

akkor, hogy lehetne megtudni milyen állapotban van a moci?
A mocit kompresszió méréssel lehet ellenőrizni,hogy milyen állapotban van.de gondolom te a csúcsokra lennél kíváncsi.
Én azt mondom,hogy nincs sok veszteni valód.a tddi porlasztók nem horror áron vannak már,hogy aggódni kelljen,mikor kell majd őket kicserélni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 19:51:05 »

Sziasztok.

Remélem jó helyre írok. Sajnos meghalt az üzemanyag szivattyúm. rinya Csere után két hónapig teljessen jól és csendben működött, de most, hogy jöttek a 30 fok feletti hőmérsékletek 5 - 10 km megtétele után elég hangosan el kezd zúgni. Huh? Azt tanácsolták vegyem le a tankot mert valahol dugulás van a tank és az ac között. Bízom benne, hogy valakinek lesz tapasztalata ezen a téren és tud tanácsot adni, hogy mitől lehet.

Ha mégis le kell vegyem a tankot, az mekkora meló? Aknárol megoldható? Kell valamilyen spec szerszám hozzá?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 20:06:17 »

minden olyan dieselt lehet poharazni amin van résolaj....
ezt a szervizt meg messze kerüld el,ennyi.
pedig olyan szép dolgokat írtak a honlapjukon rinya, essmotor.hu
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 20:08:18 »

minden olyan dieselt lehet poharazni amin van résolaj....
ezt a szervizt meg messze kerüld el,ennyi.
Poharazni lehet,mert senki nem tilthatja meg.... hehe


Azonban a TIS sem írja a tddi motor A Tüzelőanyagrendszer ellenőrzés alatt a poharazást mint diagnosztikai módszert.

Kizárólag a tdci motornál hozza ezt a diagmódszert:

A BEFECSKENDEZŐSZELEP VISSZAFOLYÁSÁT A MOTOR 4 PERCNYI JÁRATÁSA UTÁN ELLENŐRIZNI.
   
1
A célszerszám tartályait a befecskendezőszelep tüzelőanyag-visszafolyó cső csatlakozásának szintje alá elhelyezni.
   
2
A motort elindítani.
   
3
A motort 4 percig alapjáraton járatni.
   
4
A motort leállítani.
   
5
A célszerszámot a befecskendezőszelepekről lecsatolni, és az átlátszó műanyag csövekben található tüzelőanyagot a célszerszám tartályaiba folyatni.

Újraméretezéshez kattintson E47263

   
6
A célszerszám tartályaiban összegyűlt tüzelőanyag mennyiségét feljegyezni.
   
7
A megengedett legmagasabb érték kiszámolásához a mért legkisebb értéket 1,4-gyel megszorozni (megengedett legnagyobb érték = a legkisebb mért érték + 40%).

    Példa:
    A legkevesebb mennyiséget tartalmazó tartály tartalma = 10 ml
    1.4 X 10 ml = 14 ml
    A maximum megengedett érték = 14 ml

   
Kevesebb a tüzelőanyag térfogata a célszerszám mindegyik tartályában, mint a megengedett legnagyobb érték?
Igen
NEM jelent meg a befecskendezőszelepre utaló hiba. A diagnosztika folytatásához a hibakereső táblázathoz VISSZATÉRNI.
Nem
Ha a célszerszám tartályaiban egy vagy több tüzelőanyag mennyisége nagyobb, mint a megengedett maximumérték, akkor a WDS Programozható Vezérlőegység Rutin használatával, a befecskendezőszelep korrekciós értékeit BETÁPLÁLNI. A rendszer helyes működését ELLENŐRIZNI.

A BEFECSKENDEZŐSZELEP VISSZAFOLYÁSÁT A TÜZELŐANYAG-RENDSZER NYOMÁSVIZSGÁLATA UTÁN ELLENŐRIZNI.

Újraméretezéshez kattintson E47262

   
1
A célszerszám tartályait megfordítani, a tartályokat a motor fölé emelni, és az összegyűlt tüzelőanyagot a tartályokat a befecskendezőszeleppel összekötő tiszta, műanyag csövekbe leengedni.
   
2
Az átlátszó műanyag csőben levő tüzelőanyag hosszát mindegyik befecskendezőszelepnél megmérni és feljegyezni.

   
Egy vagy több műanyag csőben nincs tüzelőanyag és egy vagy több csőben a tüzelőanyag 21cm-nél hosszabb?
Igen
TOVÁBB a következővel: A5.
Nem
TOVÁBB a következővel: A6.
A5: BEFECSKENDEZŐSZELEP VISSZAFOLYÁS-VIZSGÁLAT 1-ES HIBA.
   
1
Azokra a helyekre, ahol a csőben a tüzelőanyag hossza 20 cm-nél nagyobb, új tüzelőanyag-befecskendezőket beszerelni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.27 hétfő, 20:15:35 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 20:39:42 »

azért mert kétrugós porlasztó nem nagyon romlik el.... eplus2
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2011.06.29 szerda, 14:37:33 »

nem birtam ki, voltam szervizben.
Allitolag a legalsobb ekszijjtarcsa mar nem komplett es kiut oldalra, ettol jon a kattogas.
Mi ennek a pontos neve es hol lehetett erre jo aron alkatreszt kapni (bardi, unix, ebay szoba johet).
Emellett: 3 csavarral van felfogva?

A rajta futo hosszbordas szijj 6 savos es valami 1640 mm hosszu igaz?
Valami mast erdemes meg cserelni ezen a koron vagy hagyjak mindent ahogy van?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2011.06.29 szerda, 18:02:53 »

nem birtam ki, voltam szervizben.
Allitolag a legalsobb ekszijjtarcsa mar nem komplett es kiut oldalra, ettol jon a kattogas.
Mi ennek a pontos neve es hol lehetett erre jo aron alkatreszt kapni (bardi, unix, ebay szoba johet).
Emellett: 3 csavarral van felfogva?

A rajta futo hosszbordas szijj 6 savos es valami 1640 mm hosszu igaz?
Valami mast erdemes meg cserelni ezen a koron vagy hagyjak mindent ahogy van?

Szia!

Ez is kéttömegű, főtengelyi szíjtárcsa ~ 30 körül mozog az ára, talán Alf szokta ajánlani a spanyol utángyártottat.
Ha még semmit nem cseréltél ott, akkor el lehet gondolkozni egy teljes görgő, feszítő, szíj esetleg generátor szabadonfutó szíjtárcsa cserén is. Ez így már közelítheti a 80-100 ezret is. (én tavaly "estem át" ezen  rinya)
Csak 1-2 alkatrész fotója:
A szétverődött szíjtárcsa:
http://kepfeltoltes.hu/110629/DSCF6270_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110629/DSCF6284_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110629/DSCF6281_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A szíjrendszer és alkatrészei:
http://kepfeltoltes.hu/110629/Gener_tor_lapossz_j_rajza_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110629/307411792tarcsak_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.29 szerda, 18:15:22 írta V.Tamás » Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2011.06.29 szerda, 20:26:57 »

nagyon szepen koszonom a hozzaszolast!
A kocsi nagyon kopog, annak ellenere hogy a szerelo azt mondta hogy meg jarhatok vele, en lecserelnem.
Tudom hogy kell ehhez egy celszerszam, oszinten inkabb megcsinalnam en es kicserelnem az egeszet, nem tudom lehet-e hazilag, egyedul.

Szijtarcsabol kaptam gates-s vagy dayco-t az elso allitolag belga a masik amerikai. penzugyileg olyan 30 es 40-be kerul. unixnal vannak ezek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2011.06.29 szerda, 20:37:16 »

nagyon szepen koszonom a hozzaszolast!
A kocsi nagyon kopog, annak ellenere hogy a szerelo azt mondta hogy meg jarhatok vele, en lecserelnem.
Tudom hogy kell ehhez egy celszerszam, oszinten inkabb megcsinalnam en es kicserelnem az egeszet, nem tudom lehet-e hazilag, egyedul.

Szijtarcsabol kaptam gates-s vagy dayco-t az elso allitolag belga a masik amerikai. penzugyileg olyan 30 es 40-be kerul. unixnal vannak ezek.

a cromaxnál a spanyol ugy. 25píz.......(volt nemrég...)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2011.06.29 szerda, 21:58:44 »

a cromaxnál a spanyol ugy. 25píz.......(volt nemrég...)
Bármit, csak azt ne, ha fából kifaragsz egyet az is jobb
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2011.06.29 szerda, 22:15:21 »

nagyon szepen koszonom a hozzaszolast!
A kocsi nagyon kopog, annak ellenere hogy a szerelo azt mondta hogy meg jarhatok vele, en lecserelnem.
Tudom hogy kell ehhez egy celszerszam, oszinten inkabb megcsinalnam en es kicserelnem az egeszet, nem tudom lehet-e hazilag, egyedul.

Szijtarcsabol kaptam gates-s vagy dayco-t az elso allitolag belga a masik amerikai. penzugyileg olyan 30 es 40-be kerul. unixnal vannak ezek.

Gyári, vagy dayco...az új pug motoros fordokon gyárilag dayco van!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 18:11:10 »

Bármit, csak azt ne, ha fából kifaragsz egyet az is jobb
arrabonusnak a gyári alig pár hetet bírt.a spanyol ugy. 100ekm-t! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 20:10:50 »

arrabonusnak a gyári alig pár hetet bírt.a spanyol ugy. 100ekm-t! Wink
A gyárimnak 200 ezernél mikor cseréltem még semmi baja nem volt, de mivel, hogy egyszerre cseréltem mindent ezért lekerült.
Mondjuk ezeket a tárcsákat  szerintem a TDDi-hez és annak az alapjáratához tervezték, lehet azért bír  a Di-n ez is többet..
Viszont szabadonfutósított generátorral örök élet +2napot kell bírnia és ráadásul ellátja kéttömegű funkcióját is, ami azért nem lehet teljesen véletlen, ezt a spanyol utángyártott viszont nem tudja!!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 21:28:41 »

arrabonusnak a gyári alig pár hetet bírt.a spanyol ugy. 100ekm-t! Wink
Én dolgoztam ott, tudom mennyi volt garis mondjuk 10-ből 9
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:10:22 »

Én dolgoztam ott, tudom mennyi volt garis mondjuk 10-ből 9
Erről a fix spanyolról beszéltek? http://www.max-car.hu/termekek.php?tipus=01&alkat=04&alalkat=47 Vagy a spanyolból van kéttömegű is?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2011.07.01 péntek, 19:09:58 »

Erről a fix spanyolról beszéltek? http://www.max-car.hu/termekek.php?tipus=01&alkat=04&alalkat=47 Vagy a spanyolból van kéttömegű is?
nem.én 2ős tömegűről beszélek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2011.07.01 péntek, 19:10:36 »

A gyárimnak 200 ezernél mikor cseréltem még semmi baja nem volt, de mivel, hogy egyszerre cseréltem mindent ezért lekerült.
Mondjuk ezeket a tárcsákat  szerintem a TDDi-hez és annak az alapjáratához tervezték, lehet azért bír  a Di-n ez is többet..
Viszont szabadonfutósított generátorral örök élet +2napot kell bírnia és ráadásul ellátja kéttömegű funkcióját is, ami azért nem lehet teljesen véletlen, ezt a spanyol utángyártott viszont nem tudja!!!
a spanyol is 2tömegű....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2011.07.01 péntek, 19:12:58 »

Én dolgoztam ott, tudom mennyi volt garis mondjuk 10-ből 9
hát.... pedig a cromax nem sok használt motyeszt vesz vissza.főleg ha szla nélkül kapod meg kedvezményesen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2011.07.01 péntek, 19:13:46 »

hát.... pedig a cromax nem sok használt motyeszt vesz vissza.főleg ha szla nélkül kapod meg kedvezményesen
vagy román törzsvásárló nevére kiírva Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2011.07.01 péntek, 20:44:55 »

Motor beindít nem veszi be a sebességet.Motor leállít és beveszi.Sebességben ráindít benyomott kuplungal és elindul a kocsi.Ötlet valakinek?
Kuplung munkahenger?Szétszakadt a lentkerék, vagy a kuplung szerkezet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2011.07.01 péntek, 20:51:33 »

Motor beindít nem veszi be a sebességet.Motor leállít és beveszi.Sebességben ráindít benyomott kuplungal és elindul a kocsi.Ötlet valakinek?
Kuplung munkahenger?Szétszakadt a lentkerék, vagy a kuplung szerkezet?
vagy a kinyomó nem működik,vagy a kuplung nem emel ki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2011.07.02 szombat, 08:50:09 »

Motor beindít nem veszi be a sebességet.Motor leállít és beveszi.Sebességben ráindít benyomott kuplungal és elindul a kocsi.Ötlet valakinek?
Kuplung munkahenger?Szétszakadt a lentkerék, vagy a kuplung szerkezet?

Szia!

Nem tudom volt már róla szó? A fékolajtartályod szintjét nézted, mert, ha alacsony akkor belevegősödhet a kuplung munkahengere és nem emel ki.
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2011.07.02 szombat, 09:59:40 »

Szia!

Nem tudom volt már róla szó? A fékolajtartályod szintjét nézted, mert, ha alacsony akkor belevegősödhet a kuplung munkahengere és nem emel ki.

És hogy lehet lelégteleníteni a kuplung rendszert?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2011.07.02 szombat, 12:27:47 »

És hogy lehet lelégteleníteni a kuplung rendszert?

a kinyomócsapágyon van 1 légtelenítő.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:01:48 »

És hogy lehet lelégteleníteni a kuplung rendszert?


Itt egy kép, a bekeretezett részen van a gumisapka alatt. (Itt már nincs bent az akksi, ezért neked nem fog ennyire könnyen látszani, de meg fogod lelni) Légteleníteni, mint a féknél, valaki nyomja, nyomva tartja, másik lazit, majd meghúz.
http://kepfeltoltes.hu/110702/kuplung_l_gtelen_t__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És erről van szó, így jobban látszik:
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4763_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4780_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 21:35:54 »

ma elhoztam a 115le-s csúcsokat, valaki leírhatná, hogy hogyan kell belerakni vigyor3

vagy majd Bunyek belerakja eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 00:15:33 »

Sziasztok.

Tegnap este Velencén a tótól haza felé /Pestre/ indulva utolért valami kórság. falbav
Elkezdett rángatózni a az autó majd nemsokára leállt.Gázadásra fulladozott.
Utána be sem indult, csak húzásra, amikor elhúzattuk egy helyi szerelőhöz.
De ugyan úgy fulladozott gázadásra és leállt.Alapjáraton működött.
Kölcsönautóval hazajöttünk és holnap talán majd mond valamit ha megvizsgálta./Kicsit félek,hogy mennyire konyít hozzá/
Mi lehet a baj?
Üzemanyagpumpa?
Olajcsere,Üzemanyag,levegő szűrő csere 6000km-el ezelőtt volt.
A műszerfalon semmilyen hiba lámpa nem világít.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.11 hétfő, 00:19:59 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 00:27:09 »

Sziasztok.

Tegnap este Velencén a tótól haza felé /Pestre/ indulva utolért valami kórság. falbav
Elkezdett rángatózni a az autó majd nemsokára leállt.Gázadásra fulladozott.
Utána be sem indult, csak húzásra, amikor elhúzattuk egy helyi szerelőhöz.
De ugyan úgy fulladozott gázadásra és leállt.Alapjáraton működött.
Kölcsönautóval hazajöttünk és holnap talán majd mond valamit ha megvizsgálta./Kicsit félek,hogy mennyire konyít hozzá/
Mi lehet a baj?
Üzemanyagpumpa?
Olajcsere,Üzemanyag,levegő szűrő csere 6000km-el ezelőtt volt.
A műszerfalon semmilyen hiba lámpa nem világít.


Részvétem  szomoru1 remélhetőleg csak valami egyszerübb üa rendszeri hiba legyen. Ird meg a fejleményeket, mert évjárat/típus alapján nagyon hasonló a gépünk.

Ötlet szinten, ezek szoktak elhangzani: dugulás (tank, üa szivattyúnál, üa szűrő), üzemanyagszivattyú hiba, főrelé az akksi alatt....
Tankolásnál nem kaphattál be valamit, mennyire engedted leürülni mostanában a tankot, hogy esetleg felkaphatott-e onnét valamit?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.11 hétfő, 00:37:01 írta V.Tamás » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 08:09:19 »

Nekem így lett adagolós. Sad

Sziasztok.

Tegnap este Velencén a tótól haza felé /Pestre/ indulva utolért valami kórság. falbav
Elkezdett rángatózni a az autó majd nemsokára leállt.Gázadásra fulladozott.
Utána be sem indult, csak húzásra, amikor elhúzattuk egy helyi szerelőhöz.
De ugyan úgy fulladozott gázadásra és leállt.Alapjáraton működött.
Kölcsönautóval hazajöttünk és holnap talán majd mond valamit ha megvizsgálta./Kicsit félek,hogy mennyire konyít hozzá/
Mi lehet a baj?
Üzemanyagpumpa?
Olajcsere,Üzemanyag,levegő szűrő csere 6000km-el ezelőtt volt.
A műszerfalon semmilyen hiba lámpa nem világít.

Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 11:56:09 »

Sziasztok.

Tegnap este Velencén a tótól haza felé /Pestre/ indulva utolért valami kórság. falbav
Elkezdett rángatózni a az autó majd nemsokára leállt.Gázadásra fulladozott.
Utána be sem indult, csak húzásra, amikor elhúzattuk egy helyi szerelőhöz.
De ugyan úgy fulladozott gázadásra és leállt.Alapjáraton működött.
Kölcsönautóval hazajöttünk és holnap talán majd mond valamit ha megvizsgálta./Kicsit félek,hogy mennyire konyít hozzá/
Mi lehet a baj?
Üzemanyagpumpa?
Olajcsere,Üzemanyag,levegő szűrő csere 6000km-el ezelőtt volt.
A műszerfalon semmilyen hiba lámpa nem világít.

igen, valszeg ac. első körben azt nézzétek át
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 11:57:08 »

Nekem így lett adagolós. Sad

ha ac nélkül használod, akkor az lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 11:58:39 »


Tankolásnál nem kaphattál be valamit, mennyire engedted leürülni mostanában a tankot, hogy esetleg felkaphatott-e onnét valamit?
ilyen nincs, hogy leürült a tank, és azért szedett be valamit, mert tele és üres tanknál is ugyan onnan szedi az anyagot nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 18:52:26 »

ha ac nélkül használod, akkor az lesz
Néztem, hogy mi köze a légkondinak az adagolóhoz, aztán rájöttem  idiota
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 18:57:01 »

Néztem, hogy mi köze a légkondinak az adagolóhoz, aztán rájöttem  idiota
remélem ketté fejelted a monitort utána hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 19:30:03 »

Sziasztok.

Tegnap este Velencén a tótól haza felé /Pestre/ indulva utolért valami kórság. falbav
Elkezdett rángatózni a az autó majd nemsokára leállt.Gázadásra fulladozott.
Utána be sem indult, csak húzásra, amikor elhúzattuk egy helyi szerelőhöz.
De ugyan úgy fulladozott gázadásra és leállt.Alapjáraton működött.
Kölcsönautóval hazajöttünk és holnap talán majd mond valamit ha megvizsgálta./Kicsit félek,hogy mennyire konyít hozzá/
Mi lehet a baj?
Üzemanyagpumpa?
Olajcsere,Üzemanyag,levegő szűrő csere 6000km-el ezelőtt volt.
A műszerfalon semmilyen hiba lámpa nem világít.



Na hazaértem velencéről.

A fejlemények:
Reggel a szerelőnek pöcc-röfre indult a kocsi. /Még jó,hogy este látta rosszan is/.
Ment vele 35 km több részletben de a hiba nem jelentkezett.
Kicserélte az üzemanyag szűrőt,hogy valamit még is csináljanak és hibakódot olvasott.
A hibakódok a következők: (P0148) Üzemanyag szállítás
                                    (P0149) Üzemanyag időzítés)
                                    (P1564) Jármű sebesség és üresjárás beállítás


Egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt./6000ft-ot kért/.
Hazáig nem jött elő újból a hiba.
Ő is azt mondta,hogy jó erős tipp az AC pumpa de habókra nem akarta kicserélni.
De akkor most használhatom nem?

Mintha olvastam volna,hogy itt valaki tud jó áron AC-t .
Ha még aktuális akkor vevő lennék egyre.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2011.07.12 kedd, 10:05:50 »


Na hazaértem velencéről.

A fejlemények:
Reggel a szerelőnek pöcc-röfre indult a kocsi. /Még jó,hogy este látta rosszan is/.
Ment vele 35 km több részletben de a hiba nem jelentkezett.
Kicserélte az üzemanyag szűrőt,hogy valamit még is csináljanak és hibakódot olvasott.
A hibakódok a következők: (P0148) Üzemanyag szállítás
                                    (P0149) Üzemanyag időzítés)
                                    (P1564) Jármű sebesség és üresjárás beállítás


Egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt./6000ft-ot kért/.
Hazáig nem jött elő újból a hiba.
Ő is azt mondta,hogy jó erős tipp az AC pumpa de habókra nem akarta kicserélni.
De akkor most használhatom nem?

Mintha olvastam volna,hogy itt valaki tud jó áron AC-t .
Ha még aktuális akkor vevő lennék egyre.


Szerintem ne nagyon használd így, tipikus AC-hiba. Bármikor megállhat, bárhol! Amellett hogy az adagolót is kíméled ha kicseréled az AC-t.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2011.07.12 kedd, 16:01:46 »

Szerintem ne nagyon használd így, tipikus AC-hiba. Bármikor megállhat, bárhol! Amellett hogy az adagolót is kíméled ha kicseréled az AC-t.


Mindenképpen ki akarom cserélni csak az "ajándékba" kapott időt /mert azóta jól működik/ próbálom kihasználni és jó áron venni egyet.Eddig nem sok sikerrel.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2011.07.12 kedd, 20:42:51 »

Hallelúja.
Sikerült vennem Gyári Bosch üzemanyag szivattyút elég korrekt áron. 41000ft
Ha kell valakinek csak szóljon.
Már csak be kellene szerelni.

Nehéz dolog?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2011.07.13 szerda, 11:15:16 »

Hallelúja.
Sikerült vennem Gyári Bosch üzemanyag szivattyút elég korrekt áron. 41000ft
Ha kell valakinek csak szóljon.
Már csak be kellene szerelni.

Nehéz dolog?


Aknáról, vagy emelőről nem vész cserélni.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2011.07.13 szerda, 16:18:00 »

Aknáról, vagy emelőről nem vész cserélni.

ja, 15 perces művelet, csak vigyázz a gyorscsatlakozókra, el ne törjenek. Le kell szedni egy műanyag borítást is előtte.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2011.07.13 szerda, 18:43:47 »

ja, 15 perces művelet, csak vigyázz a gyorscsatlakozókra, el ne törjenek. Le kell szedni egy műanyag borítást is előtte.


Köszi.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 00:33:44 »

Sziasztok!
Fontosak a körülmények, és fontos, hogy a körülmények miatt nem haragszom az autóra...  smile
A mai este, munkából hazafelé, vidéki úton, kamion előttem, mögöttem kocsisor. Kamion leindexel, és elszabadul a pokol. Mögöttem mindenhol megindul mindenki, velük együtt én is azonnal reagáltam, de egy autó letolt vissza a kamion mögé... Rögtön jött a jobb lábam.. bevágtam mögé 1 centire.., megöllek mocsok... na menjééé...  hát nem egy egykilenc tédéí 3-as Golf??  hehe  Itt az idő, full padló, 2 km egyenes. Letoltam a mocskot... Na ez a körülmény...

De a lényeg... 3800- 4000 körül elhalványultak a fényszórók, el kellett vennem a gázt, meg felváltani, hogy visszajöjjön!! Ugyanígy elhalványul, ha akkorát fékezek, hogy bekapcsol az ABS. A fényszórók és a belső világítás is.
Mi lehet a gond? Generátor? Mivel kezdjem? Hol kezdjem, mennyibe kerül, mennyit megy még el.  Csak a szokásos sablonkérdések  wilting
köszi...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 00:38:10 »

Sziasztok!
Fontosak a körülmények, és fontos, hogy a körülmények miatt nem haragszom az autóra...  smile
A mai este, munkából hazafelé, vidéki úton, kamion előttem, mögöttem kocsisor. Kamion leindexel, és elszabadul a pokol. Mögöttem mindenhol megindul mindenki, velük együtt én is azonnal reagáltam, de egy autó letolt vissza a kamion mögé... Rögtön jött a jobb lábam.. bevágtam mögé 1 centire.., megöllek mocsok... na menjééé...  hát nem egy egykilenc tédéí 3-as Golf??  hehe  Itt az idő, full padló, 2 km egyenes. Letoltam a mocskot... Na ez a körülmény...

De a lényeg... 3800- 4000 körül elhalványultak a fényszórók, el kellett vennem a gázt, meg felváltani, hogy visszajöjjön!! Ugyanígy elhalványul, ha akkorát fékezek, hogy bekapcsol az ABS. A fényszórók és a belső világítás is.
Mi lehet a gond? Generátor? Mivel kezdjem? Hol kezdjem, mennyibe kerül, mennyit megy még el.  Csak a szokásos sablonkérdések  wilting
köszi...
először is, töltőfesz ellenörzés, akksi ellenörzés, testkábelek ellenörzése. mind 0ft, otthon elvégezhető wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 01:00:59 »

először is, töltőfesz ellenörzés, akksi ellenörzés, testkábelek ellenörzése. mind 0ft, otthon elvégezhető wave
Ok!
tehát: járó motornál rámérek az akksi pólusaira, így megkapom a töltőfeszt- úgy tudom 14V az ideális
- álló motornál rámérek az akksira, így megkapom, milyen állapotú? vagy hogy lehet még csekkolni?
testkábeleket le tudod írni listába szedve, hogy tudjam, hol keressem őket? Az akksi testet ellenörzőm először, de a motor nem tudom mpontosan mely pontokon van testelve a kasztnihoz. Egyébként a vezérlés felől de csak a kerék elé guggolva hallani egy csapágyas csettegő sistergő kvára nem egészséges hangot, amire még nem jöttünk rá, honnan ered.
A szabadonfutós szíjtárcsát hol tudom beszerezni? mennyibe kerül? egy generátor felújítás mibe fáj? és az örök kérdés számomra: hogy tegyem vissza a hoszzborsás szíjat, hogyan nyomjam vissza a feszítőt, ha már leveszem a genörétört.  help
thx  smile
Plíz help.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 07:52:25 »

terheléses vizsgálatot csináltass első körben szerintem...bárhol megcsinálják ahol akksit árulnak álltalában.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 18:14:37 »

Ok!
tehát: járó motornál rámérek az akksi pólusaira, így megkapom a töltőfeszt- úgy tudom 14V az ideális
- álló motornál rámérek az akksira, így megkapom, milyen állapotú? vagy hogy lehet még csekkolni?
testkábeleket le tudod írni listába szedve, hogy tudjam, hol keressem őket? Az akksi testet ellenörzőm először, de a motor nem tudom mpontosan mely pontokon van testelve a kasztnihoz. Egyébként a vezérlés felől de csak a kerék elé guggolva hallani egy csapágyas csettegő sistergő kvára nem egészséges hangot, amire még nem jöttünk rá, honnan ered.
A szabadonfutós szíjtárcsát hol tudom beszerezni? mennyibe kerül? egy generátor felújítás mibe fáj? és az örök kérdés számomra: hogy tegyem vissza a hoszzborsás szíjat, hogyan nyomjam vissza a feszítőt, ha már leveszem a genörétört.  help
thx  smile
Plíz help.

Szia!

Olvastam az eseted. Nekem is ilyen évjáratú, motorú autóm van. Nálam is volt már hasonló gond. Akksi, generátor csere lett a vége  szomoru1
Kérdéseidre: alapjáraton a töltésnek szerintem olyan 14,5 V körül kell lennie, majd ilyenkor (alapjáraton) kapcsolj rá fogyasztókat: világítás, szélvédő fűtés stb. A jó generátor kis késéssel helyreállítja a feszültséget, a rossz generátornál leesik a feszültség, ha 12-13 V alá esik és nem áll helyre, akkor rossz a töltésed. De ezt egy villamossági szerelő ripp-ropp megnézi neked.

A kerékjáratnál lévő hang több dolog is lehet. Ott van a hosszú szíj és a generátor, klíma hajtása, a főtengelyen a meghajtó kézzömegű szíjtárcsa, a feszítő és a vezető görgők. Ha itt még nem volt cserélve semmi, akkor lehetséges egy komplett csere. A szíj levételére, felhelyezésére létezik egy célszerszám, mindjárt megkeresem a rajzát.
Alf anyaga:
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad!_MK3
De nem jön fel  Huh? szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.14 csütörtök, 18:18:44 írta V.Tamás » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 19:38:58 »

Szia!

Olvastam az eseted. Nekem is ilyen évjáratú, motorú autóm van. Nálam is volt már hasonló gond. Akksi, generátor csere lett a vége  szomoru1
Kérdéseidre: alapjáraton a töltésnek szerintem olyan 14,5 V körül kell lennie, majd ilyenkor (alapjáraton) kapcsolj rá fogyasztókat: világítás, szélvédő fűtés stb. A jó generátor kis késéssel helyreállítja a feszültséget, a rossz generátornál leesik a feszültség, ha 12-13 V alá esik és nem áll helyre, akkor rossz a töltésed. De ezt egy villamossági szerelő ripp-ropp megnézi neked.

A kerékjáratnál lévő hang több dolog is lehet. Ott van a hosszú szíj és a generátor, klíma hajtása, a főtengelyen a meghajtó kézzömegű szíjtárcsa, a feszítő és a vezető görgők. Ha itt még nem volt cserélve semmi, akkor lehetséges egy komplett csere. A szíj levételére, felhelyezésére létezik egy célszerszám, mindjárt megkeresem a rajzát.
Alf anyaga:
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad!_MK3
De nem jön fel  Huh? szomoru1
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad


Bocsi.Átkellett nevezni,mert úgy nem volt jó a link!De már az! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.