Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113530 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4450 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 08:59:33 »
pihend ki magad elotte, foleg a derekad fogja banni :-)
az en problemamra visszaterve, szervizbe csak jovo heten mejek, addig birja ki :-)
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4451 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 19:29:09 »
Levél titkomat fogom megsérteni:
írtam 1 közeli Fodra szakosodott szervíznek, hogy engem oly annyira érdekelnének a porlasztók (meg ámblokk az egész motor) állapota, és azt hallottam, hogy a poharazós módszer a tuti...., de erre ők azt írták vissza, hogy:
"Kedves Sándor,
a poharas vizsgálatot tudjuk végezni, de nem az Ön autóján, mert a TDDi (adagolós) motoroknál az nem alkalmazható diagnosztikai módszer.
Az adagolós rendszert, pl. a porlasztókat, csak kiszerelve lehet ellenőrizni arra specializált szervizben."
akkor, hogy lehetne megtudni milyen állapotban van a moci?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4452 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 19:38:51 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.06.27 hétfő, 19:29:09
Levél titkomat fogom megsérteni:
írtam 1 közeli Fodra szakosodott szervíznek, hogy engem oly annyira érdekelnének a porlasztók (meg ámblokk az egész motor) állapota, és azt hallottam, hogy a poharazós módszer a tuti...., de erre ők azt írták vissza, hogy:
"Kedves Sándor,
a poharas vizsgálatot tudjuk végezni, de nem az Ön autóján, mert a TDDi (adagolós) motoroknál az nem alkalmazható diagnosztikai módszer.
Az adagolós rendszert, pl. a porlasztókat, csak kiszerelve lehet ellenőrizni arra specializált szervizben."
akkor, hogy lehetne megtudni milyen állapotban van a moci?
minden olyan dieselt lehet poharazni amin van résolaj....
ezt a szervizt meg messze kerüld el,ennyi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4453 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 19:42:10 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.06.27 hétfő, 19:29:09
Levél titkomat fogom megsérteni:
írtam 1 közeli Fodra szakosodott szervíznek, hogy engem oly annyira érdekelnének a porlasztók (meg ámblokk az egész motor) állapota, és azt hallottam, hogy a poharazós módszer a tuti...., de erre ők azt írták vissza, hogy:
"Kedves Sándor,
a poharas vizsgálatot tudjuk végezni, de nem az Ön autóján, mert a TDDi (adagolós) motoroknál az nem alkalmazható diagnosztikai módszer.
Az adagolós rendszert, pl. a porlasztókat, csak kiszerelve lehet ellenőrizni arra specializált szervizben."
akkor, hogy lehetne megtudni milyen állapotban van a moci?
A mocit kompresszió méréssel lehet ellenőrizni,hogy milyen állapotban van.de gondolom te a csúcsokra lennél kíváncsi.
Én azt mondom,hogy nincs sok veszteni valód.a tddi porlasztók nem horror áron vannak már,hogy aggódni kelljen,mikor kell majd őket kicserélni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4454 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 19:51:05 »
Sziasztok.
Remélem jó helyre írok. Sajnos meghalt az üzemanyag szivattyúm.
Csere után két hónapig teljessen jól és csendben működött, de most, hogy jöttek a 30 fok feletti hőmérsékletek 5 - 10 km megtétele után elég hangosan el kezd zúgni.
Azt tanácsolták vegyem le a tankot mert valahol dugulás van a tank és az ac között. Bízom benne, hogy valakinek lesz tapasztalata ezen a téren és tud tanácsot adni, hogy mitől lehet.
Ha mégis le kell vegyem a tankot, az mekkora meló? Aknárol megoldható? Kell valamilyen spec szerszám hozzá?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4455 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 20:06:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.27 hétfő, 19:38:51
minden olyan dieselt lehet poharazni amin van résolaj....
ezt a szervizt meg messze kerüld el,ennyi.
pedig olyan szép dolgokat írtak a honlapjukon
, essmotor.hu
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4456 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 20:08:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.27 hétfő, 19:38:51
minden olyan dieselt lehet poharazni amin van résolaj....
ezt a szervizt meg messze kerüld el,ennyi.
Poharazni lehet,mert senki nem tilthatja meg....
Azonban a TIS sem írja a tddi motor A Tüzelőanyagrendszer ellenőrzés alatt a poharazást mint diagnosztikai módszert.
Kizárólag a tdci motornál hozza ezt a diagmódszert:
A BEFECSKENDEZŐSZELEP VISSZAFOLYÁSÁT A MOTOR 4 PERCNYI JÁRATÁSA UTÁN ELLENŐRIZNI.
1
A célszerszám tartályait a befecskendezőszelep tüzelőanyag-visszafolyó cső csatlakozásának szintje alá elhelyezni.
2
A motort elindítani.
3
A motort 4 percig alapjáraton járatni.
4
A motort leállítani.
5
A célszerszámot a befecskendezőszelepekről lecsatolni, és az átlátszó műanyag csövekben található tüzelőanyagot a célszerszám tartályaiba folyatni.
Újraméretezéshez kattintson E47263
6
A célszerszám tartályaiban összegyűlt tüzelőanyag mennyiségét feljegyezni.
7
A megengedett legmagasabb érték kiszámolásához a mért legkisebb értéket 1,4-gyel megszorozni (megengedett legnagyobb érték = a legkisebb mért érték + 40%).
Példa:
A legkevesebb mennyiséget tartalmazó tartály tartalma = 10 ml
1.4 X 10 ml = 14 ml
A maximum megengedett érték = 14 ml
Kevesebb a tüzelőanyag térfogata a célszerszám mindegyik tartályában, mint a megengedett legnagyobb érték?
Igen
NEM jelent meg a befecskendezőszelepre utaló hiba. A diagnosztika folytatásához a hibakereső táblázathoz VISSZATÉRNI.
Nem
Ha a célszerszám tartályaiban egy vagy több tüzelőanyag mennyisége nagyobb, mint a megengedett maximumérték, akkor a WDS Programozható Vezérlőegység Rutin használatával, a befecskendezőszelep korrekciós értékeit BETÁPLÁLNI. A rendszer helyes működését ELLENŐRIZNI.
A BEFECSKENDEZŐSZELEP VISSZAFOLYÁSÁT A TÜZELŐANYAG-RENDSZER NYOMÁSVIZSGÁLATA UTÁN ELLENŐRIZNI.
Újraméretezéshez kattintson E47262
1
A célszerszám tartályait megfordítani, a tartályokat a motor fölé emelni, és az összegyűlt tüzelőanyagot a tartályokat a befecskendezőszeleppel összekötő tiszta, műanyag csövekbe leengedni.
2
Az átlátszó műanyag csőben levő tüzelőanyag hosszát mindegyik befecskendezőszelepnél megmérni és feljegyezni.
Egy vagy több műanyag csőben nincs tüzelőanyag és egy vagy több csőben a tüzelőanyag 21cm-nél hosszabb?
Igen
TOVÁBB a következővel: A5.
Nem
TOVÁBB a következővel: A6.
A5: BEFECSKENDEZŐSZELEP VISSZAFOLYÁS-VIZSGÁLAT 1-ES HIBA.
1
Azokra a helyekre, ahol a csőben a tüzelőanyag hossza 20 cm-nél nagyobb, új tüzelőanyag-befecskendezőket beszerelni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.27 hétfő, 20:15:35 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4457 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 20:39:42 »
azért mert kétrugós porlasztó nem nagyon romlik el....
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4458 Dátum:
2011.06.29 szerda, 14:37:33 »
nem birtam ki, voltam szervizben.
Allitolag a legalsobb ekszijjtarcsa mar nem komplett es kiut oldalra, ettol jon a kattogas.
Mi ennek a pontos neve es hol lehetett erre jo aron alkatreszt kapni (bardi, unix, ebay szoba johet).
Emellett: 3 csavarral van felfogva?
A rajta futo hosszbordas szijj 6 savos es valami 1640 mm hosszu igaz?
Valami mast erdemes meg cserelni ezen a koron vagy hagyjak mindent ahogy van?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4459 Dátum:
2011.06.29 szerda, 18:02:53 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.06.29 szerda, 14:37:33
nem birtam ki, voltam szervizben.
Allitolag a legalsobb ekszijjtarcsa mar nem komplett es kiut oldalra, ettol jon a kattogas.
Mi ennek a pontos neve es hol lehetett erre jo aron alkatreszt kapni (bardi, unix, ebay szoba johet).
Emellett: 3 csavarral van felfogva?
A rajta futo hosszbordas szijj 6 savos es valami 1640 mm hosszu igaz?
Valami mast erdemes meg cserelni ezen a koron vagy hagyjak mindent ahogy van?
Szia!
Ez is kéttömegű, főtengelyi szíjtárcsa ~ 30 körül mozog az ára, talán Alf szokta ajánlani a spanyol utángyártottat.
Ha még semmit nem cseréltél ott, akkor el lehet gondolkozni egy teljes görgő, feszítő, szíj esetleg generátor szabadonfutó szíjtárcsa cserén is. Ez így már közelítheti a 80-100 ezret is. (én tavaly "estem át" ezen
)
Csak 1-2 alkatrész fotója:
A szétverődött szíjtárcsa:
http://kepfeltoltes.hu/110629/DSCF6270_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110629/DSCF6284_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110629/DSCF6281_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A szíjrendszer és alkatrészei:
http://kepfeltoltes.hu/110629/Gener_tor_lapossz_j_rajza_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110629/307411792tarcsak_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.29 szerda, 18:15:22 írta V.Tamás
»
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4460 Dátum:
2011.06.29 szerda, 20:26:57 »
nagyon szepen koszonom a hozzaszolast!
A kocsi nagyon kopog, annak ellenere hogy a szerelo azt mondta hogy meg jarhatok vele, en lecserelnem.
Tudom hogy kell ehhez egy celszerszam, oszinten inkabb megcsinalnam en es kicserelnem az egeszet, nem tudom lehet-e hazilag, egyedul.
Szijtarcsabol kaptam gates-s vagy dayco-t az elso allitolag belga a masik amerikai. penzugyileg olyan 30 es 40-be kerul. unixnal vannak ezek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4461 Dátum:
2011.06.29 szerda, 20:37:16 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.06.29 szerda, 20:26:57
nagyon szepen koszonom a hozzaszolast!
A kocsi nagyon kopog, annak ellenere hogy a szerelo azt mondta hogy meg jarhatok vele, en lecserelnem.
Tudom hogy kell ehhez egy celszerszam, oszinten inkabb megcsinalnam en es kicserelnem az egeszet, nem tudom lehet-e hazilag, egyedul.
Szijtarcsabol kaptam gates-s vagy dayco-t az elso allitolag belga a masik amerikai. penzugyileg olyan 30 es 40-be kerul. unixnal vannak ezek.
a cromaxnál a spanyol ugy. 25píz.......(volt nemrég...)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4462 Dátum:
2011.06.29 szerda, 21:58:44 »
Idézetet írta: alf - 2011.06.29 szerda, 20:37:16
a cromaxnál a spanyol ugy. 25píz.......(volt nemrég...)
Bármit, csak azt ne, ha fából kifaragsz egyet az is jobb
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4463 Dátum:
2011.06.29 szerda, 22:15:21 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.06.29 szerda, 20:26:57
nagyon szepen koszonom a hozzaszolast!
A kocsi nagyon kopog, annak ellenere hogy a szerelo azt mondta hogy meg jarhatok vele, en lecserelnem.
Tudom hogy kell ehhez egy celszerszam, oszinten inkabb megcsinalnam en es kicserelnem az egeszet, nem tudom lehet-e hazilag, egyedul.
Szijtarcsabol kaptam gates-s vagy dayco-t az elso allitolag belga a masik amerikai. penzugyileg olyan 30 es 40-be kerul. unixnal vannak ezek.
Gyári, vagy dayco...az új pug motoros fordokon gyárilag dayco van!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4464 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 18:11:10 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.06.29 szerda, 21:58:44
Bármit, csak azt ne, ha fából kifaragsz egyet az is jobb
arrabonusnak a gyári alig pár hetet bírt.a spanyol ugy. 100ekm-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4465 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 20:10:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.06.30 csütörtök, 18:11:10
arrabonusnak a gyári alig pár hetet bírt.a spanyol ugy. 100ekm-t!
A gyárimnak 200 ezernél mikor cseréltem még semmi baja nem volt, de mivel, hogy egyszerre cseréltem mindent ezért lekerült.
Mondjuk ezeket a tárcsákat szerintem a TDDi-hez és annak az alapjáratához tervezték, lehet azért bír a Di-n ez is többet..
Viszont szabadonfutósított generátorral örök élet +2napot kell bírnia és ráadásul ellátja kéttömegű funkcióját is, ami azért nem lehet teljesen véletlen, ezt a spanyol utángyártott viszont nem tudja!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4466 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 21:28:41 »
Idézetet írta: alf - 2011.06.30 csütörtök, 18:11:10
arrabonusnak a gyári alig pár hetet bírt.a spanyol ugy. 100ekm-t!
Én dolgoztam ott, tudom mennyi volt garis mondjuk 10-ből 9
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4467 Dátum:
2011.07.01 péntek, 11:10:22 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.06.30 csütörtök, 21:28:41
Én dolgoztam ott, tudom mennyi volt garis mondjuk 10-ből 9
Erről a fix spanyolról beszéltek?
http://www.max-car.hu/termekek.php?tipus=01&alkat=04&alalkat=47
Vagy a spanyolból van kéttömegű is?
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4468 Dátum:
2011.07.01 péntek, 19:09:58 »
Idézetet írta: francoe - 2011.07.01 péntek, 11:10:22
Erről a fix spanyolról beszéltek?
http://www.max-car.hu/termekek.php?tipus=01&alkat=04&alalkat=47
Vagy a spanyolból van kéttömegű is?
nem.én 2ős tömegűről beszélek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4469 Dátum:
2011.07.01 péntek, 19:10:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.30 csütörtök, 20:10:50
A gyárimnak 200 ezernél mikor cseréltem még semmi baja nem volt, de mivel, hogy egyszerre cseréltem mindent ezért lekerült.
Mondjuk ezeket a tárcsákat szerintem a TDDi-hez és annak az alapjáratához tervezték, lehet azért bír a Di-n ez is többet..
Viszont szabadonfutósított generátorral örök élet +2napot kell bírnia és ráadásul ellátja kéttömegű funkcióját is, ami azért nem lehet teljesen véletlen, ezt a spanyol utángyártott viszont nem tudja!!!
a spanyol is 2tömegű....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4470 Dátum:
2011.07.01 péntek, 19:12:58 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.06.30 csütörtök, 21:28:41
Én dolgoztam ott, tudom mennyi volt garis mondjuk 10-ből 9
hát.... pedig a cromax nem sok használt motyeszt vesz vissza.főleg ha szla nélkül kapod meg kedvezményesen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4471 Dátum:
2011.07.01 péntek, 19:13:46 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.01 péntek, 19:12:58
hát.... pedig a cromax nem sok használt motyeszt vesz vissza.főleg ha szla nélkül kapod meg kedvezményesen
vagy román törzsvásárló nevére kiírva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4472 Dátum:
2011.07.01 péntek, 20:44:55 »
Motor beindít nem veszi be a sebességet.Motor leállít és beveszi.Sebességben ráindít benyomott kuplungal és elindul a kocsi.Ötlet valakinek?
Kuplung munkahenger?Szétszakadt a lentkerék, vagy a kuplung szerkezet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4473 Dátum:
2011.07.01 péntek, 20:51:33 »
Idézetet írta: 1000 - 2011.07.01 péntek, 20:44:55
Motor beindít nem veszi be a sebességet.Motor leállít és beveszi.Sebességben ráindít benyomott kuplungal és elindul a kocsi.Ötlet valakinek?
Kuplung munkahenger?Szétszakadt a lentkerék, vagy a kuplung szerkezet?
vagy a kinyomó nem működik,vagy a kuplung nem emel ki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4474 Dátum:
2011.07.02 szombat, 08:50:09 »
Idézetet írta: 1000 - 2011.07.01 péntek, 20:44:55
Motor beindít nem veszi be a sebességet.Motor leállít és beveszi.Sebességben ráindít benyomott kuplungal és elindul a kocsi.Ötlet valakinek?
Kuplung munkahenger?Szétszakadt a lentkerék, vagy a kuplung szerkezet?
Szia!
Nem tudom volt már róla szó? A fékolajtartályod szintjét nézted, mert, ha alacsony akkor belevegősödhet a kuplung munkahengere és nem emel ki.
Naplózva
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4475 Dátum:
2011.07.02 szombat, 09:59:40 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.02 szombat, 08:50:09
Szia!
Nem tudom volt már róla szó? A fékolajtartályod szintjét nézted, mert, ha alacsony akkor belevegősödhet a kuplung munkahengere és nem emel ki.
És hogy lehet lelégteleníteni a kuplung rendszert?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4476 Dátum:
2011.07.02 szombat, 12:27:47 »
Idézetet írta: 1000 - 2011.07.02 szombat, 09:59:40
És hogy lehet lelégteleníteni a kuplung rendszert?
a kinyomócsapágyon van 1 légtelenítő.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4477 Dátum:
2011.07.02 szombat, 22:01:48 »
Idézetet írta: 1000 - 2011.07.02 szombat, 09:59:40
És hogy lehet lelégteleníteni a kuplung rendszert?
Itt egy kép, a bekeretezett részen van a gumisapka alatt. (Itt már nincs bent az akksi, ezért neked nem fog ennyire könnyen látszani, de meg fogod lelni) Légteleníteni, mint a féknél, valaki nyomja, nyomva tartja, másik lazit, majd meghúz.
http://kepfeltoltes.hu/110702/kuplung_l_gtelen_t__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És erről van szó, így jobban látszik:
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4763_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4780_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4478 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 21:35:54 »
ma elhoztam a 115le-s csúcsokat, valaki leírhatná, hogy hogyan kell belerakni
vagy majd Bunyek belerakja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4479 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 00:15:33 »
Sziasztok.
Tegnap este Velencén a tótól haza felé /Pestre/ indulva utolért valami kórság.
Elkezdett rángatózni a az autó majd nemsokára leállt.Gázadásra fulladozott.
Utána be sem indult, csak húzásra, amikor elhúzattuk egy helyi szerelőhöz.
De ugyan úgy fulladozott gázadásra és leállt.Alapjáraton működött.
Kölcsönautóval hazajöttünk és holnap talán majd mond valamit ha megvizsgálta./Kicsit félek,hogy mennyire konyít hozzá/
Mi lehet a baj?
Üzemanyagpumpa?
Olajcsere,Üzemanyag,levegő szűrő csere 6000km-el ezelőtt volt.
A műszerfalon semmilyen hiba lámpa nem világít.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.11 hétfő, 00:19:59 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4480 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 00:27:09 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.07.11 hétfő, 00:15:33
Sziasztok.
Tegnap este Velencén a tótól haza felé /Pestre/ indulva utolért valami kórság.
Elkezdett rángatózni a az autó majd nemsokára leállt.Gázadásra fulladozott.
Utána be sem indult, csak húzásra, amikor elhúzattuk egy helyi szerelőhöz.
De ugyan úgy fulladozott gázadásra és leállt.Alapjáraton működött.
Kölcsönautóval hazajöttünk és holnap talán majd mond valamit ha megvizsgálta./Kicsit félek,hogy mennyire konyít hozzá/
Mi lehet a baj?
Üzemanyagpumpa?
Olajcsere,Üzemanyag,levegő szűrő csere 6000km-el ezelőtt volt.
A műszerfalon semmilyen hiba lámpa nem világít.
Részvétem
remélhetőleg csak valami egyszerübb üa rendszeri hiba legyen. Ird meg a fejleményeket, mert évjárat/típus alapján nagyon hasonló a gépünk.
Ötlet szinten, ezek szoktak elhangzani: dugulás (tank, üa szivattyúnál, üa szűrő), üzemanyagszivattyú hiba, főrelé az akksi alatt....
Tankolásnál nem kaphattál be valamit, mennyire engedted leürülni mostanában a tankot, hogy esetleg felkaphatott-e onnét valamit?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.11 hétfő, 00:37:01 írta V.Tamás
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4481 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 08:09:19 »
Nekem így lett adagolós.
Idézetet írta: soho001 - 2011.07.11 hétfő, 00:15:33
Sziasztok.
Tegnap este Velencén a tótól haza felé /Pestre/ indulva utolért valami kórság.
Elkezdett rángatózni a az autó majd nemsokára leállt.Gázadásra fulladozott.
Utána be sem indult, csak húzásra, amikor elhúzattuk egy helyi szerelőhöz.
De ugyan úgy fulladozott gázadásra és leállt.Alapjáraton működött.
Kölcsönautóval hazajöttünk és holnap talán majd mond valamit ha megvizsgálta./Kicsit félek,hogy mennyire konyít hozzá/
Mi lehet a baj?
Üzemanyagpumpa?
Olajcsere,Üzemanyag,levegő szűrő csere 6000km-el ezelőtt volt.
A műszerfalon semmilyen hiba lámpa nem világít.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4482 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 11:56:09 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.07.11 hétfő, 00:15:33
Sziasztok.
Tegnap este Velencén a tótól haza felé /Pestre/ indulva utolért valami kórság.
Elkezdett rángatózni a az autó majd nemsokára leállt.Gázadásra fulladozott.
Utána be sem indult, csak húzásra, amikor elhúzattuk egy helyi szerelőhöz.
De ugyan úgy fulladozott gázadásra és leállt.Alapjáraton működött.
Kölcsönautóval hazajöttünk és holnap talán majd mond valamit ha megvizsgálta./Kicsit félek,hogy mennyire konyít hozzá/
Mi lehet a baj?
Üzemanyagpumpa?
Olajcsere,Üzemanyag,levegő szűrő csere 6000km-el ezelőtt volt.
A műszerfalon semmilyen hiba lámpa nem világít.
igen, valszeg ac. első körben azt nézzétek át
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4483 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 11:57:08 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.07.11 hétfő, 08:09:19
Nekem így lett adagolós.
ha ac nélkül használod, akkor az lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4484 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 11:58:39 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.11 hétfő, 00:27:09
Tankolásnál nem kaphattál be valamit, mennyire engedted leürülni mostanában a tankot, hogy esetleg felkaphatott-e onnét valamit?
ilyen nincs, hogy leürült a tank, és azért szedett be valamit, mert tele és üres tanknál is ugyan onnan szedi az anyagot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4485 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 18:52:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.11 hétfő, 11:57:08
ha ac nélkül használod, akkor az lesz
Néztem, hogy mi köze a légkondinak az adagolóhoz, aztán rájöttem
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4486 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 18:57:01 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.11 hétfő, 18:52:26
Néztem, hogy mi köze a légkondinak az adagolóhoz, aztán rájöttem
remélem ketté fejelted a monitort utána
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4487 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 19:30:03 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.07.11 hétfő, 00:15:33
Sziasztok.
Tegnap este Velencén a tótól haza felé /Pestre/ indulva utolért valami kórság.
Elkezdett rángatózni a az autó majd nemsokára leállt.Gázadásra fulladozott.
Utána be sem indult, csak húzásra, amikor elhúzattuk egy helyi szerelőhöz.
De ugyan úgy fulladozott gázadásra és leállt.Alapjáraton működött.
Kölcsönautóval hazajöttünk és holnap talán majd mond valamit ha megvizsgálta./Kicsit félek,hogy mennyire konyít hozzá/
Mi lehet a baj?
Üzemanyagpumpa?
Olajcsere,Üzemanyag,levegő szűrő csere 6000km-el ezelőtt volt.
A műszerfalon semmilyen hiba lámpa nem világít.
Na hazaértem velencéről.
A fejlemények:
Reggel a szerelőnek pöcc-röfre indult a kocsi. /Még jó,hogy este látta rosszan is/.
Ment vele 35 km több részletben de a hiba nem jelentkezett.
Kicserélte az üzemanyag szűrőt,hogy valamit még is csináljanak és hibakódot olvasott.
A hibakódok a következők: (P0148) Üzemanyag szállítás
(P0149) Üzemanyag időzítés)
(P1564) Jármű sebesség és üresjárás beállítás
Egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt./6000ft-ot kért/.
Hazáig nem jött elő újból a hiba.
Ő is azt mondta,hogy jó erős tipp az AC pumpa de habókra nem akarta kicserélni.
De akkor most használhatom nem?
Mintha olvastam volna,hogy itt valaki tud jó áron AC-t .
Ha még aktuális akkor vevő lennék egyre.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4488 Dátum:
2011.07.12 kedd, 10:05:50 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.07.11 hétfő, 19:30:03
Na hazaértem velencéről.
A fejlemények:
Reggel a szerelőnek pöcc-röfre indult a kocsi. /Még jó,hogy este látta rosszan is/.
Ment vele 35 km több részletben de a hiba nem jelentkezett.
Kicserélte az üzemanyag szűrőt,hogy valamit még is csináljanak és hibakódot olvasott.
A hibakódok a következők: (P0148) Üzemanyag szállítás
(P0149) Üzemanyag időzítés)
(P1564) Jármű sebesség és üresjárás beállítás
Egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt./6000ft-ot kért/.
Hazáig nem jött elő újból a hiba.
Ő is azt mondta,hogy jó erős tipp az AC pumpa de habókra nem akarta kicserélni.
De akkor most használhatom nem?
Mintha olvastam volna,hogy itt valaki tud jó áron AC-t .
Ha még aktuális akkor vevő lennék egyre.
Szerintem ne nagyon használd így, tipikus AC-hiba. Bármikor megállhat, bárhol! Amellett hogy az adagolót is kíméled ha kicseréled az AC-t.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4489 Dátum:
2011.07.12 kedd, 16:01:46 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.07.12 kedd, 10:05:50
Szerintem ne nagyon használd így, tipikus AC-hiba. Bármikor megállhat, bárhol! Amellett hogy az adagolót is kíméled ha kicseréled az AC-t.
Mindenképpen ki akarom cserélni csak az "ajándékba" kapott időt /mert azóta jól működik/ próbálom kihasználni és jó áron venni egyet.Eddig nem sok sikerrel.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4490 Dátum:
2011.07.12 kedd, 20:42:51 »
Hallelúja.
Sikerült vennem Gyári Bosch üzemanyag szivattyút elég korrekt áron. 41000ft
Ha kell valakinek csak szóljon.
Már csak be kellene szerelni.
Nehéz dolog?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4491 Dátum:
2011.07.13 szerda, 11:15:16 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.07.12 kedd, 20:42:51
Hallelúja.
Sikerült vennem Gyári Bosch üzemanyag szivattyút elég korrekt áron. 41000ft
Ha kell valakinek csak szóljon.
Már csak be kellene szerelni.
Nehéz dolog?
Aknáról, vagy emelőről nem vész cserélni.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4492 Dátum:
2011.07.13 szerda, 16:18:00 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.07.13 szerda, 11:15:16
Aknáról, vagy emelőről nem vész cserélni.
ja, 15 perces művelet, csak vigyázz a gyorscsatlakozókra, el ne törjenek. Le kell szedni egy műanyag borítást is előtte.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4493 Dátum:
2011.07.13 szerda, 18:43:47 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.07.13 szerda, 16:18:00
ja, 15 perces művelet, csak vigyázz a gyorscsatlakozókra, el ne törjenek. Le kell szedni egy műanyag borítást is előtte.
Köszi.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4494 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 00:33:44 »
Sziasztok!
Fontosak a körülmények, és fontos, hogy a körülmények miatt nem haragszom az autóra...
A mai este, munkából hazafelé, vidéki úton, kamion előttem, mögöttem kocsisor. Kamion leindexel, és elszabadul a pokol. Mögöttem mindenhol megindul mindenki, velük együtt én is azonnal reagáltam, de egy autó letolt vissza a kamion mögé... Rögtön jött a jobb lábam.. bevágtam mögé 1 centire.., megöllek mocsok... na menjééé... hát nem egy egykilenc tédéí 3-as Golf??
Itt az idő, full padló, 2 km egyenes. Letoltam a mocskot... Na ez a körülmény...
De a lényeg... 3800- 4000 körül elhalványultak a fényszórók, el kellett vennem a gázt, meg felváltani, hogy visszajöjjön!! Ugyanígy elhalványul, ha akkorát fékezek, hogy bekapcsol az ABS. A fényszórók és a belső világítás is.
Mi lehet a gond? Generátor? Mivel kezdjem? Hol kezdjem, mennyibe kerül, mennyit megy még el. Csak a szokásos sablonkérdések
köszi...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4495 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 00:38:10 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.07.14 csütörtök, 00:33:44
Sziasztok!
Fontosak a körülmények, és fontos, hogy a körülmények miatt nem haragszom az autóra...
A mai este, munkából hazafelé, vidéki úton, kamion előttem, mögöttem kocsisor. Kamion leindexel, és elszabadul a pokol. Mögöttem mindenhol megindul mindenki, velük együtt én is azonnal reagáltam, de egy autó letolt vissza a kamion mögé... Rögtön jött a jobb lábam.. bevágtam mögé 1 centire.., megöllek mocsok... na menjééé... hát nem egy egykilenc tédéí 3-as Golf??
Itt az idő, full padló, 2 km egyenes. Letoltam a mocskot... Na ez a körülmény...
De a lényeg... 3800- 4000 körül elhalványultak a fényszórók, el kellett vennem a gázt, meg felváltani, hogy visszajöjjön!! Ugyanígy elhalványul, ha akkorát fékezek, hogy bekapcsol az ABS. A fényszórók és a belső világítás is.
Mi lehet a gond? Generátor? Mivel kezdjem? Hol kezdjem, mennyibe kerül, mennyit megy még el. Csak a szokásos sablonkérdések
köszi...
először is, töltőfesz ellenörzés, akksi ellenörzés, testkábelek ellenörzése. mind 0ft, otthon elvégezhető
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4496 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 01:00:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.14 csütörtök, 00:38:10
először is, töltőfesz ellenörzés, akksi ellenörzés, testkábelek ellenörzése. mind 0ft, otthon elvégezhető
Ok!
tehát: járó motornál rámérek az akksi pólusaira, így megkapom a töltőfeszt- úgy tudom 14V az ideális
- álló motornál rámérek az akksira, így megkapom, milyen állapotú? vagy hogy lehet még csekkolni?
testkábeleket le tudod írni listába szedve, hogy tudjam, hol keressem őket? Az akksi testet ellenörzőm először, de a motor nem tudom mpontosan mely pontokon van testelve a kasztnihoz. Egyébként a vezérlés felől de csak a kerék elé guggolva hallani egy csapágyas csettegő sistergő kvára nem egészséges hangot, amire még nem jöttünk rá, honnan ered.
A szabadonfutós szíjtárcsát hol tudom beszerezni? mennyibe kerül? egy generátor felújítás mibe fáj? és az örök kérdés számomra: hogy tegyem vissza a hoszzborsás szíjat, hogyan nyomjam vissza a feszítőt, ha már leveszem a genörétört.
thx
Plíz help.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4497 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 07:52:25 »
terheléses vizsgálatot csináltass első körben szerintem...bárhol megcsinálják ahol akksit árulnak álltalában.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4498 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 18:14:37 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.07.14 csütörtök, 01:00:59
Ok!
tehát: járó motornál rámérek az akksi pólusaira, így megkapom a töltőfeszt- úgy tudom 14V az ideális
- álló motornál rámérek az akksira, így megkapom, milyen állapotú? vagy hogy lehet még csekkolni?
testkábeleket le tudod írni listába szedve, hogy tudjam, hol keressem őket? Az akksi testet ellenörzőm először, de a motor nem tudom mpontosan mely pontokon van testelve a kasztnihoz. Egyébként a vezérlés felől de csak a kerék elé guggolva hallani egy csapágyas csettegő sistergő kvára nem egészséges hangot, amire még nem jöttünk rá, honnan ered.
A szabadonfutós szíjtárcsát hol tudom beszerezni? mennyibe kerül? egy generátor felújítás mibe fáj? és az örök kérdés számomra: hogy tegyem vissza a hoszzborsás szíjat, hogyan nyomjam vissza a feszítőt, ha már leveszem a genörétört.
thx
Plíz help.
Szia!
Olvastam az eseted. Nekem is ilyen évjáratú, motorú autóm van. Nálam is volt már hasonló gond. Akksi, generátor csere lett a vége
Kérdéseidre: alapjáraton a töltésnek szerintem olyan 14,5 V körül kell lennie, majd ilyenkor (alapjáraton) kapcsolj rá fogyasztókat: világítás, szélvédő fűtés stb. A jó generátor kis késéssel helyreállítja a feszültséget, a rossz generátornál leesik a feszültség, ha 12-13 V alá esik és nem áll helyre, akkor rossz a töltésed. De ezt egy villamossági szerelő ripp-ropp megnézi neked.
A kerékjáratnál lévő hang több dolog is lehet. Ott van a hosszú szíj és a generátor, klíma hajtása, a főtengelyen a meghajtó kézzömegű szíjtárcsa, a feszítő és a vezető görgők. Ha itt még nem volt cserélve semmi, akkor lehetséges egy komplett csere. A szíj levételére, felhelyezésére létezik egy célszerszám, mindjárt megkeresem a rajzát.
Alf anyaga:
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad
!_MK3
De nem jön fel
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.14 csütörtök, 18:18:44 írta V.Tamás
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4499 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 19:38:58 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.14 csütörtök, 18:14:37
Szia!
Olvastam az eseted. Nekem is ilyen évjáratú, motorú autóm van. Nálam is volt már hasonló gond. Akksi, generátor csere lett a vége
Kérdéseidre: alapjáraton a töltésnek szerintem olyan 14,5 V körül kell lennie, majd ilyenkor (alapjáraton) kapcsolj rá fogyasztókat: világítás, szélvédő fűtés stb. A jó generátor kis késéssel helyreállítja a feszültséget, a rossz generátornál leesik a feszültség, ha 12-13 V alá esik és nem áll helyre, akkor rossz a töltésed. De ezt egy villamossági szerelő ripp-ropp megnézi neked.
A kerékjáratnál lévő hang több dolog is lehet. Ott van a hosszú szíj és a generátor, klíma hajtása, a főtengelyen a meghajtó kézzömegű szíjtárcsa, a feszítő és a vezető görgők. Ha itt még nem volt cserélve semmi, akkor lehetséges egy komplett csere. A szíj levételére, felhelyezésére létezik egy célszerszám, mindjárt megkeresem a rajzát.
Alf anyaga:
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad
!_MK3
De nem jön fel
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad
Bocsi.Átkellett nevezni,mert úgy nem volt jó a link!De már az!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ