Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:10:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
90
91
[
92
]
93
94
95
96
97
98
99
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5105691 alkalommal)
0 Felhasználó és 235 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4550 Dátum:
2011.07.19 kedd, 14:39:30 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.19 kedd, 12:44:10
115Le
akkor vp44
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4551 Dátum:
2011.07.19 kedd, 14:39:52 »
fent az új tank, újra megy a gép
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4552 Dátum:
2011.07.19 kedd, 16:15:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.19 kedd, 14:39:52
fent az új tank, újra megy a gép
Az a lényeg, hogy a kacsák előtt mindig legyen víz
Akkor mindannyiunknak illene egy tankpucolás 4évente
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4553 Dátum:
2011.07.19 kedd, 18:37:17 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.18 hétfő, 23:36:52
Sziasztok!
Segítsen aki tud légyszives!
2001-es mondeo tddi indítási problémáim vannak. El lett álítva az előtöltése műszer nélkül és nehezen indul de a lényeg hogy olyan embert keresek aki ért a tddi motorhoz és tud is vele valamit csinálni.
Nagyon Nagyon sürgős! A 06-30/737-2504-es számon elértek vagy itt, de itt ritkábban vagyok.
Köszönöm szépen.
Megérkeztem egy hosszú túráról, vagyis szervízböl szervízbe mentem, hogy megmondják mi a problémám. Ez sajna semmi eredményt nem hozott csak rövidebb lettem egy kicsivel, és nincs semmi konkrét dolog. Avagy semmi hibát nem hozott egyik hibatároló sem! De a problémám továbbra is fent áll.
-Mégpedíg az hogy hidegen pöccre indul néha pici dadogás pici füst.
-De melegen leállítom és rögtön indítva 500 fordulat körül beindul és kb 2 másodperc míg felpörög rendes alapjáratra.
-Ha meleg motor leállításnál többet várok már még nehezebben indul be többet kell csavartatni és közben köhécsel és nehezen kapja el az alapjárati fordulatot.
Ez szerintetek mi lehet?(szűrők újak)
Köszönöm
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4554 Dátum:
2011.07.19 kedd, 18:38:05 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.19 kedd, 08:45:34
Azt nemtudom most megmondani hohy vp- milyen de az biztos hogy az adagoló fogaskerekénél lett elállítva.
És sajna azóta nem jó!
De miért lett elállitva? És miért olyan aki nem ért hozzá?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4555 Dátum:
2011.07.19 kedd, 18:38:20 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.19 kedd, 16:15:31
Az a lényeg, hogy a kacsák előtt mindig legyen víz
Akkor mindannyiunknak illene egy tankpucolás 4évente
remélem újabb 9 évet kibír
kúvaszhar egyedül leszedni meg visszarakni
most újra úgy megy, mint Madarason
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4556 Dátum:
2011.07.19 kedd, 18:44:21 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.19 kedd, 18:37:17
Megérkeztem egy hosszú túráról, vagyis szervízböl szervízbe mentem, hogy megmondják mi a problémám. Ez sajna semmi eredményt nem hozott csak rövidebb lettem egy kicsivel, és nincs semmi konkrét dolog. Avagy semmi hibát nem hozott egyik hibatároló sem! De a problémám továbbra is fent áll.
-Mégpedíg az hogy hidegen pöccre indul néha pici dadogás pici füst.
-De melegen leállítom és rögtön indítva 500 fordulat körül beindul és kb 2 másodperc míg felpörög rendes alapjáratra.
-Ha meleg motor leállításnál többet várok már még nehezebben indul be többet kell csavartatni és közben köhécsel és nehezen kapja el az alapjárati fordulatot.
Ez szerintetek mi lehet?(szűrők újak)
Köszönöm
Na tehát ha hidegen jó akkor előtöltésnek semmi baja az biztos....melegen meg nem állit előtöltést.
Innentől ellet tekerve az adagoló kerék akkkor azt vissza kéne állitatni ahova kell.
Valami tisztitó cuccot küldj bele..
Naplózva
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4557 Dátum:
2011.07.19 kedd, 20:42:35 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.02 szombat, 22:01:48
Itt egy kép, a bekeretezett részen van a gumisapka alatt. (Itt már nincs bent az akksi, ezért neked nem fog ennyire könnyen látszani, de meg fogod lelni) Légteleníteni, mint a féknél, valaki nyomja, nyomva tartja, másik lazit, majd meghúz.
http://kepfeltoltes.hu/110702/kuplung_l_gtelen_t__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És erről van szó, így jobban látszik:
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4763_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4780_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszi az info-t.De nem ez volt a baj.A tárcsában van valami műanyag *** az tört szét darabokra és beszorult a tárcsa és a lendkerék közé.Tehát tárcsa csere.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4558 Dátum:
2011.07.19 kedd, 21:12:28 »
Idézetet írta: 1000 - 2011.07.19 kedd, 20:42:35
Köszi az info-t.De nem ez volt a baj.A tárcsában van valami műanyag *** az tört szét darabokra és beszorult a tárcsa és a lendkerék közé.Tehát tárcsa csere.
Hát sajna akkor az egy kicsit nagyobb gond és több költség volt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4559 Dátum:
2011.07.19 kedd, 22:44:36 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.19 kedd, 18:37:17
Megérkeztem egy hosszú túráról, vagyis szervízböl szervízbe mentem, hogy megmondják mi a problémám. Ez sajna semmi eredményt nem hozott csak rövidebb lettem egy kicsivel, és nincs semmi konkrét dolog. Avagy semmi hibát nem hozott egyik hibatároló sem! De a problémám továbbra is fent áll.
-Mégpedíg az hogy hidegen pöccre indul néha pici dadogás pici füst.
-De melegen leállítom és rögtön indítva 500 fordulat körül beindul és kb 2 másodperc míg felpörög rendes alapjáratra.
-Ha meleg motor leállításnál többet várok már még nehezebben indul be többet kell csavartatni és közben köhécsel és nehezen kapja el az alapjárati fordulatot.
Ez szerintetek mi lehet?(szűrők újak)
Köszönöm
AC pumpa megy?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4560 Dátum:
2011.07.19 kedd, 22:46:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.07.19 kedd, 22:44:36
AC pumpa megy?
meg a tornyon a relé jó??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4561 Dátum:
2011.07.20 szerda, 07:58:52 »
Az ac pumpa kb2000km futott eddíg és megy is csak úgy hallom hogy nagyon hangos.
A relét meg nem tudom melyik és hohy jo e.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4562 Dátum:
2011.07.20 szerda, 09:10:53 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.20 szerda, 07:58:52
Az ac pumpa kb2000km futott eddíg és megy is csak úgy hallom hogy nagyon hangos.
A relét meg nem tudom melyik és hohy jo e.
Relé: akksi alatt a váznyúlványon, belül. 1 db csavar fogja. Ha az rossz, se hidegen, se melegen nem indul a gép. Aztán "gondol egyet" és elindul normálisan hidegen és melegen is.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4563 Dátum:
2011.07.20 szerda, 09:46:13 »
Ennek akkor nem a relé a baja mert csak melegen indul nehezen olyan 500fordulat korul es lassan porog fel az alapjaratra.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4564 Dátum:
2011.07.20 szerda, 15:29:22 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.20 szerda, 07:58:52
Az ac pumpa kb2000km futott eddíg és megy is csak úgy hallom hogy nagyon hangos.
A relét meg nem tudom melyik és hohy jo e.
Az nem jó ha nagyon hangos.
Akkor szokott ilyen hangja lenni ha felszívott valami dzsuvát és eldugul,csak üresen forog a motor.
Nézzd meg,hogy nyomja e jól a naftát.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4565 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:34:25 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.20 szerda, 09:46:13
Ennek akkor nem a relé a baja mert csak melegen indul nehezen olyan 500fordulat korul es lassan porog fel az alapjaratra.
de miért nyúltak az adagolóhoz,még mindig nem mondtad el....miért állitották el a kereket?
Naplózva
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4566 Dátum:
2011.07.20 szerda, 21:47:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.20 szerda, 17:34:25
de miért nyúltak az adagolóhoz,még mindig nem mondtad el....miért állitották el a kereket?
Mert először hidegen indult nehezebben és egy pici füst kísérte. Majd az állítás után hidegen pöcc röff és melegen nem indul szépen. És hiába hidegen pöccre indul a kicsi füst egy kis dadogás kíséretében még mindíg megvan amíg nem melegszik egy picit.
De nekem olyan érzésem van mintha fellevegősödne. Mert meleg leállítás után 500 fordulaton indul és úgy tér magához ha többet várok(kb5-10percet) Akkor sokkal tovább kell tekertetni és közben dadog mintha beindulna.
Valamint a gázolajszűrő szivárog a gázolaj egy nagyon kicsit.de félek hogy ez nem okozhat ilyen gyors fellevegősödést.
Meg hidegen miért nem levegős?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4567 Dátum:
2011.07.20 szerda, 22:15:12 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.20 szerda, 21:47:48
Mert először hidegen indult nehezebben és egy pici füst kísérte. Majd az állítás után hidegen pöcc röff és melegen nem indul szépen. És hiába hidegen pöccre indul a kicsi füst egy kis dadogás kíséretében még mindíg megvan amíg nem melegszik egy picit.
De nekem olyan érzésem van mintha fellevegősödne. Mert meleg leállítás után 500 fordulaton indul és úgy tér magához ha többet várok(kb5-10percet) Akkor sokkal tovább kell tekertetni és közben dadog mintha beindulna.
Valamint a gázolajszűrő szivárog a gázolaj egy nagyon kicsit.de félek hogy ez nem okozhat ilyen gyors fellevegősödést.
Meg hidegen miért nem levegős?
ahoz hogy fellevegősödjön állnia kell valamennyit, melegen fellevősödik akkor hidegen már elég csúnyán indulna....
de tök egyszerű veszel átlátszó szilikoncsövet és berakod ideiglenesen azt meglátod fellevegősődik e, AZ ADAGOLÓIG!!!
De az se jó ha az adagolótól a henger részig levegősődik fel, porlasztóknál,résolajnál stb...és ezért is tettem be az előszürőt most, mert engem is lesz+patott ez a műsor télen.
igy tettem be:
http://www.youtube.com/watch?v=QZAEbXmrwgs
persze ez az első inditás miatt levegős még,de mentem vele picit és kidolgozta a levegőt ebből is....190ft-volt..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4568 Dátum:
2011.07.20 szerda, 22:19:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.20 szerda, 22:15:12
ahoz hogy fellevegősödjön állnia kell valamennyit, melegen fellevősödik akkor hidegen már elég csúnyán indulna....
de tök egyszerű veszel átlátszó szilikoncsövet és berakod ideiglenesen azt meglátod fellevegősődik e, AZ ADAGOLÓIG!!!
De az se jó ha az adagolótól a henger részig levegősődik fel, porlasztóknál,résolajnál stb...és ezért is tettem be az előszürőt most, mert engem is lesz+patott ez a műsor télen.
igy tettem be:
http://www.youtube.com/watch?v=QZAEbXmrwgs
persze ez az első inditás miatt levegős még,de mentem vele picit és kidolgozta a levegőt ebből is....190ft-volt..
visszacserélted az átlátszó csöveket??
szűrőre is bilincselve van, vagy átraktad a csatikat??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4569 Dátum:
2011.07.20 szerda, 22:20:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.20 szerda, 22:19:14
visszacserélted az átlátszó csöveket??
szűrőre is bilincselve van, vagy átraktad a csatikat??
is-is...megnézted a videót? annál jobban nem tudom elmondani énsem..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4570 Dátum:
2011.07.20 szerda, 22:28:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.20 szerda, 22:20:57
is-is...megnézted a videót? annál jobban nem tudom elmondani énsem..
nem néztem addig végig, mostmár látom
http://www.youtube.com/watch?v=X2OC5uOBXBs&feature=related
nekem a 1,7-1,8-at karcolgatja
visszább kellene majd vennem még 0,1 barral
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4571 Dátum:
2011.07.20 szerda, 22:40:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.20 szerda, 22:28:26
nem néztem addig végig, mostmár látom
http://www.youtube.com/watch?v=X2OC5uOBXBs&feature=related
nekem a 1,7-1,8-at karcolgatja
visszább kellene majd vennem még 0,1 barral
hát énis többre számitottam az enyémnél megmondom a frankót, de ezzel a turbóval nemis foglalkozok most...majd nyaralás után a másikkal...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4572 Dátum:
2011.07.20 szerda, 22:42:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.20 szerda, 22:40:13
hát énis többre számitottam az enyémnél megmondom a frankót, de ezzel a turbóval nemis foglalkozok most...majd nyaralás után a másikkal...
szívósorról vedd le neki a nyomást, a gyári helyett, úgy többet fog tölteni 0,1-0,2-vel
nem adtad el végül?? coolert meghagytad??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4573 Dátum:
2011.07.20 szerda, 22:44:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.20 szerda, 22:42:20
szívósorról vedd le neki a nyomást, a gyári helyett, úgy többet fog tölteni 0,1-0,2-vel
nem adtad el végül?? coolert meghagytad??
szivósorról van levéve...
nem adatm el semmit, megvan minden...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4574 Dátum:
2011.07.20 szerda, 22:46:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.20 szerda, 22:44:13
szivósorról van levéve...
nem adatm el semmit, megvan minden...
akkor jó
nekem is hasonlót töltött
mikor kerülnek be a gépbe??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4575 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 21:57:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.20 szerda, 22:15:12
ahoz hogy fellevegősödjön állnia kell valamennyit, melegen fellevősödik akkor hidegen már elég csúnyán indulna....
de tök egyszerű veszel átlátszó szilikoncsövet és berakod ideiglenesen azt meglátod fellevegősődik e, AZ ADAGOLÓIG!!!
De az se jó ha az adagolótól a henger részig levegősődik fel, porlasztóknál,résolajnál stb...és ezért is tettem be az előszürőt most, mert engem is lesz+patott ez a műsor télen.
igy tettem be:
http://www.youtube.com/watch?v=QZAEbXmrwgs
persze ez az első inditás miatt levegős még,de mentem vele picit és kidolgozta a levegőt ebből is....190ft-volt..
Köszi a tippet megcsináltam én is így csak én jóval nagyobb térfogatú szüröt kaptam, de ez van.
Viszont szerintem rossz az ac pumpa, mert nagyon hangos és most a nagy térfogatú plussz szűrőt nagyon nehezen töltötte fel. Folyamatosan kapott naftát de ha gázra léptem akkor szívta gyorsabban ,,tele".
Alapjáraton nemigazán akarta megtölteni. De mivel nemrégen volt cserélve gariban kicserélik.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4576 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 22:14:49 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.21 csütörtök, 21:57:38
Köszi a tippet megcsináltam én is így csak én jóval nagyobb térfogatú szüröt kaptam, de ez van.
Viszont szerintem rossz az ac pumpa, mert nagyon hangos és most a nagy térfogatú plussz szűrőt nagyon nehezen töltötte fel. Folyamatosan kapott naftát de ha gázra léptem akkor szívta gyorsabban ,,tele".
Alapjáraton nemigazán akarta megtölteni. De mivel nemrégen volt cserélve gariban kicserélik.
Bosch-t vegyél ne mindenféle kínai sz@rt..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4577 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 22:27:55 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.21 csütörtök, 21:57:38
Köszi a tippet megcsináltam én is így csak én jóval nagyobb térfogatú szüröt kaptam, de ez van.
Viszont szerintem rossz az ac pumpa, mert nagyon hangos és most a nagy térfogatú plussz szűrőt nagyon nehezen töltötte fel. Folyamatosan kapott naftát de ha gázra léptem akkor szívta gyorsabban ,,tele".
Alapjáraton nemigazán akarta megtölteni. De mivel nemrégen volt cserélve gariban kicserélik.
Ha érdekel én tudok gyári vadi új Bosch garanciás üzemanyagpumpát 39900ft-ért.
Nekem szombaton cserélték. Még ajándék lóerőket is kaptam hozzá.
Beszerelés 20perc.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.21 csütörtök, 22:32:34 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4578 Dátum:
2011.07.22 péntek, 20:29:40 »
Kicseréltem az ac pumpát is és találtam3db rossz izzítógyrtyát. És annyit változott a tünet hogy 75c fok felett indul nehezen. Miért lehet bizonyos hőfok felett nem izzít? Vagy mi lehet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4579 Dátum:
2011.07.22 péntek, 20:36:55 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.22 péntek, 20:29:40
Kicseréltem az ac pumpát is és találtam3db rossz izzítógyrtyát. És annyit változott a tünet hogy 75c fok felett indul nehezen. Miért lehet bizonyos hőfok felett nem izzít? Vagy mi lehet?
asszem 72c-os hengerfej hőfok felett...
meg ott kapcsolja ki a kieg fűtést is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4580 Dátum:
2011.07.22 péntek, 20:43:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.22 péntek, 20:36:55
asszem 72c-os hengerfej hőfok felett...
meg ott kapcsolja ki a kieg fűtést is
Ilyenkor is izzít?/Nyáron,melegben/.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4581 Dátum:
2011.07.22 péntek, 20:46:00 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.07.22 péntek, 20:43:24
Ilyenkor is izzít?/Nyáron,melegben/.
azt nem tom, ki kéne lámpázni....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4582 Dátum:
2011.07.22 péntek, 21:06:34 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.07.22 péntek, 20:43:24
Ilyenkor is izzít?/Nyáron,melegben/.
jaja!
Az izzítógyerták a hengerfej oldalában helyezkednek el, és elősegítik a motor hatékony indítását. Az izzítógyertyákat és az izzítógyertya-visszajelző lámpát a hajtáslánc-vezérlőegység (PCM) vezérli.
Az izzítógyerták előmelegítik az égéstereket, ami megkönnyíti a hidegindítást. Az előmelegítési művelet alatt a PCM kap egy a motor hőmérséklet jelet a hengerfej-hőmérséklet (CHT) érzékelőtől, és ez határozza meg az előmelegítési időt. Minél alacsonyabb a hőmérséklet, annál hosszabb az előmelegítési idő. -20°C-on vagy alatta a maximális előmelegítési időt alkalmazzák, ami 8 másodperc. 80°C feletti hőmérsékleteken nincs előmelegítési fázis.
A motor beindítása után az izzítógyertyák izzás utáni fázisba lépnek. Az izzás utáni fázis segít a üresjárat javításában és a szénhidrogén kibocsátás csökkentésében azáltal, hogy közvetlenül az indítás után hatásosabb az égés. Az izzás utáni fázis csak 2500-as motorfordulatszám alatt működik, felette az izzítógyertyák tartósságának növelése érdekében az izzás utáni fázis megszakad. -20°C-on vagy alatta a maximális izzás utáni időt alkalmazzák, ami 30 másodperc. 50°C alatti hőmérsékleteken nincs izzás utáni fázis.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4583 Dátum:
2011.07.22 péntek, 21:10:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.20 szerda, 22:46:05
akkor jó
nekem is hasonlót töltött
mikor kerülnek be a gépbe??
majd nyaralás után...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4584 Dátum:
2011.07.22 péntek, 21:12:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.22 péntek, 21:10:45
majd nyaralás után...
most nézem, lehet, hogy félre értettük egymást...
a turbo szabályzó szelepéhez is a szívósorrol van levéve a nyomás??
merőnek gondolom hogy onnan...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4585 Dátum:
2011.07.22 péntek, 21:22:45 »
de akkor most mi a véleményetek miért indul nehezen kb 70-80 fok felett? A három izzítógyertya miatt ami rossz vagy mi a fitty fene van? Mert már lassan feladom. hibakódok kiolvasva az adagolóbol is és semmi hiba. "de nem indul jól melegen" Üzemanyagszűrő kicserélve gyárira és egy áttetsző univerzális beiktatva plusszba hogy lássam hogy levegősödik e de semmi levegő."és mégsem indul melegen" Ac pumpa kicserélve."és mégsem indul melegen"
Szerintetek vagy írjatok már légyszives egy emberkét aki hallott már olyanról aki látott már ilyet?
Ezer Hála
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4586 Dátum:
2011.07.22 péntek, 21:25:18 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.22 péntek, 21:22:45
de akkor most mi a véleményetek miért indul nehezen kb 70-80 fok felett? A három izzítógyertya miatt ami rossz vagy mi a fitty fene van? Mert már lassan feladom. hibakódok kiolvasva az adagolóbol is és semmi hiba. "de nem indul jól melegen" Üzemanyagszűrő kicserélve gyárira és egy áttetsző univerzális beiktatva plusszba hogy lássam hogy levegősödik e de semmi levegő."és mégsem indul melegen" Ac pumpa kicserélve."és mégsem indul melegen"
Szerintetek vagy írjatok már légyszives egy emberkét aki hallott már olyanról aki látott már ilyet?
Ezer Hála
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4587 Dátum:
2011.07.22 péntek, 21:44:04 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.22 péntek, 21:22:45
de akkor most mi a véleményetek miért indul nehezen kb 70-80 fok felett? A három izzítógyertya miatt ami rossz vagy mi a fitty fene van? Mert már lassan feladom. hibakódok kiolvasva az adagolóbol is és semmi hiba. "de nem indul jól melegen" Üzemanyagszűrő kicserélve gyárira és egy áttetsző univerzális beiktatva plusszba hogy lássam hogy levegősödik e de semmi levegő."és mégsem indul melegen" Ac pumpa kicserélve."és mégsem indul melegen"
Szerintetek vagy írjatok már légyszives egy emberkét aki hallott már olyanról aki látott már ilyet?
Ezer Hála
Hát akkor sajna nincs más ötletem hogy adagolós a kocsid....szerintem elektronika baja van, vagy adagolóház kopás.....
hidegen azért indul jobban mert előtöltéssel kikompenzálja ahogy tudja még, de melegen nehezen épül fel a háznyomás...
de remélem tévedek.....nincs most több ötletem látatlanba
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4588 Dátum:
2011.07.22 péntek, 21:46:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.22 péntek, 21:12:39
most nézem, lehet, hogy félre értettük egymást...
a turbo szabályzó szelepéhez is a szívósorrol van levéve a nyomás??
merőnek gondolom hogy onnan...
Te értettél félre valamit.....a turbó emap-os nyomáslabdával vezérelt lessz majd, most még az eredeti van fennt.
A turbómérő óra meg a szivósorrol kapja a nyomást....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4589 Dátum:
2011.07.22 péntek, 21:56:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.22 péntek, 21:44:04
Hát akkor sajna nincs más ötletem hogy adagolós a kocsid....szerintem elektronika baja van, vagy adagolóház kopás.....
hidegen azért indul jobban mert előtöltéssel kikompenzálja ahogy tudja még, de melegen nehezen épül fel a háznyomás...
de remélem tévedek.....nincs most több ötletem látatlanba
visszahűtéses módszerrel kiszűrhető nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4590 Dátum:
2011.07.22 péntek, 21:56:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.22 péntek, 21:46:34
Te értettél félre valamit.....a turbó emap-os nyomáslabdával vezérelt lessz majd, most még az eredeti van fennt.
A turbómérő óra meg a szivósorrol kapja a nyomást....
a mostani gt20-at a szívósorrol szabályoztatsd. úgy kicsit többet fog tölteni
az újat nem kevertem hozzá ehez a részhez
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4591 Dátum:
2011.07.23 szombat, 11:02:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.22 péntek, 21:56:05
visszahűtéses módszerrel kiszűrhető nem??
megkell próbálni......
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4592 Dátum:
2011.07.23 szombat, 11:03:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.22 péntek, 21:56:59
a mostani gt20-at a szívósorrol szabályoztatsd. úgy kicsit többet fog tölteni
az újat nem kevertem hozzá ehez a részhez
te úgy csináltad?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4593 Dátum:
2011.07.23 szombat, 11:09:05 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.22 péntek, 21:06:34
jaja!
Az izzítógyerták a hengerfej oldalában helyezkednek el, és elősegítik a motor hatékony indítását. Az izzítógyertyákat és az izzítógyertya-visszajelző lámpát a hajtáslánc-vezérlőegység (PCM) vezérli.
Szia!
Nem úgy van, mint a vw csoportnál, hogy +5 fok alatt nincs izzítás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4594 Dátum:
2011.07.23 szombat, 16:00:37 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.07.23 szombat, 11:09:05
Szia!
Nem úgy van, mint a vw csoportnál, hogy +5 fok alatt nincs izzítás?
Nem.Nem szerintem,hanem az Etis szerint.Leírva így van: a hengerfej 80fok feletti hőmérséklete esetén nincs izzítás.
És minél hidegebb a moci,annál hosszabb időt izzít.Melegebb esetén kevesebb időt,de izzít.
nem a külső hőmérséklet befolyásolja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4595 Dátum:
2011.07.23 szombat, 17:18:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.23 szombat, 16:00:37
Nem.Nem szerintem,hanem az Etis szerint.Leírva így van: a hengerfej 80fok feletti hőmérséklete esetén nincs izzítás.
És minél hidegebb a moci,annál hosszabb időt izzít.Melegebb esetén kevesebb időt,de izzít.
nem a külső hőmérséklet befolyásolja.
jé...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4596 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 13:29:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.23 szombat, 11:03:23
te úgy csináltad?
igen, a gyári fekete csövet, ami ment a turbó szabályzóra, azt ledugóztam, és a szívósorról kötöttem rá, ahonnan a nyomásmérőnek vettem le a nyomást.
nekem így emelkedett a szívósorban mért nyomásom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4597 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 14:58:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.24 vasárnap, 13:29:00
igen, a gyári fekete csövet, ami ment a turbó szabályzóra, azt ledugóztam, és a szívósorról kötöttem rá, ahonnan a nyomásmérőnek vettem le a nyomást.
nekem így emelkedett a szívósorban mért nyomásom
oké értem nem rossz ötlet végülis, nagyobb nyomásnak kell felépüljön hogy nyissa a westgate-et...
Mennyit emelkedett nálad igy? Meg mennyi lett a nyomás?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4598 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 15:38:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.24 vasárnap, 14:58:47
oké értem nem rossz ötlet végülis, nagyobb nyomásnak kell felépüljön hogy nyissa a westgate-et...
Mennyit emelkedett nálad igy? Meg mennyi lett a nyomás?
0,1-0,2 körül nyertem vele, nekem így lett 1,1-1,2 helyett 1,3-1,4.
nekem akkor volt nyomásproblémám, kezdetben volt 0,8-0,9, onnan hoztam vissza 1,4-re. szét volt menve 2-3 bilincsem...
azóta cseréltem az összeset
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4599 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 18:00:55 »
Sziasztok!
Ha reggelente így indul a kocsi az baj? mondjuk a 3. izzító gyertya az forog körbe körbe
de ki lett cserélve mind a négy, vagy lehet nincs is semmi baja?
http://www.youtube.com/watch?v=DvAF-IGVd1k
Naplózva
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
90
91
[
92
]
93
94
95
96
97
98
99
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ