HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:13:21 » |
|
ma láttam egy gt20-as tengelytörött turbót azt hittem azok többet bírnak, mint a gt17-esek...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:19:39 » |
|
ma láttam egy gt20-as tengelytörött turbót azt hittem azok többet bírnak, mint a gt17-esek... olaj nélkül, vagy sz+r olajjal egyik turbó sem birja... De ahogy MURPY is megmondta: Ami elromolhat, az el is romlik!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:30:26 » |
|
olaj nélkül, vagy sz+r olajjal egyik turbó sem birja... De ahogy MURPY is megmondta: Ami elromolhat, az el is romlik!
én viszont megszabadultam a gt20-tól hnapután megyek adagolóshoz berakatni a csúcsokat. utána bedobom a coolert és beszélünk egy időpontot
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:43:36 » |
|
én viszont megszabadultam a gt20-tól hnapután megyek adagolóshoz berakatni a csúcsokat. utána bedobom a coolert és beszélünk egy időpontot 20.-tól megyek horvátba 2 hétre....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:45:45 » |
|
20.-tól megyek horvátba 2 hétre....
17-18-a jó lehet?? vagy szeptember...??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:51:02 » |
|
17-18-a jó lehet?? vagy szeptember...??
szeptember inkább..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:51:51 » |
|
szeptember inkább..
ok
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Trigolasjaja
|
|
« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:58:05 » |
|
kérdés. ismerkedek a mondeo MKIII szériával. TDDI és a TDCI közt vacillálok. a TDDI vel kapcsolatban van kérdésem. 2 féle motorvan. 2.0 90ló 245nm 1900rpm valamint a 2.0 115 280nm 1900rpm feltételezem h az erősebbet vegyem meg mert nyomatékosabb is. de viszont ennél a típusnál 2féle turbóvan ha jól olvastam. 2.0 115 lóerősről beszélünk. van a Fix geometriás turbóval rendelkező 2001/08 előtti és van a fix geometriás turbóval rendelkező e dátum utáni. melyik a jobb? melyik miért ilyen?és miért változtattak? (szóban forog még a 2.0 TDCI is de ez majd később) köszönet
|
|
|
Naplózva
|
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:01:38 » |
|
kérdés. ismerkedek a mondeo MKIII szériával. TDDI és a TDCI közt vacillálok. a TDDI vel kapcsolatban van kérdésem. 2 féle motorvan. 2.0 90ló 245nm 1900rpm valamint a 2.0 115 280nm 1900rpm feltételezem h az erősebbet vegyem meg mert nyomatékosabb is. de viszont ennél a típusnál 2féle turbóvan ha jól olvastam. 2.0 115 lóerősről beszélünk. van a Fix geometriás turbóval rendelkező 2001/08 előtti és van a fix geometriás turbóval rendelkező e dátum utáni. melyik a jobb? melyik miért ilyen?és miért változtattak? (szóban forog még a 2.0 TDCI is de ez majd később) köszönet nekem 90le-s volt, 1 év alatt kinőttem. (egy másik év alatt meg a ~130le-t ) inkább azt vedd meg, amelyikből jobb állapotút találsz. turbó kérdésben, annyit veszel csak észre különbségben, hogy a változós 1700-1800-tól éled, a fix 2500-tól. am 90le-s csak fix-es volt, 115le-s ből volt változós.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:11:05 » |
|
kérdés. ismerkedek a mondeo MKIII szériával. TDDI és a TDCI közt vacillálok. a TDDI vel kapcsolatban van kérdésem. 2 féle motorvan. 2.0 90ló 245nm 1900rpm valamint a 2.0 115 280nm 1900rpm feltételezem h az erősebbet vegyem meg mert nyomatékosabb is. de viszont ennél a típusnál 2féle turbóvan ha jól olvastam. 2.0 115 lóerősről beszélünk. van a Fix geometriás turbóval rendelkező 2001/08 előtti és van a fix geometriás turbóval rendelkező e dátum utáni. melyik a jobb? melyik miért ilyen?és miért változtattak? (szóban forog még a 2.0 TDCI is de ez majd később) köszönet Amikor megjelent a 130-as TDCi utána a 115-ös TDDi-k már csak fix turbót kaptak, előtte változóssal jöttek. A változósnál előbb van nyomás.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Trigolasjaja
|
|
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:16:30 » |
|
azt tudom hogy a 90 es fix.
tehát akkor annyi hogy fordulatszámnál máskor jön meg a turbó nyomás?
2500 már elég későinek tartom... vagy nemannyira?
(MKII TD nél már 1900 jelentkezik és jó is h jelentkezik)
és mennyire tönkremenősek ezek a fix és társa turbók?
|
|
|
Naplózva
|
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
|
|
|
Trigolasjaja
|
|
« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:19:31 » |
|
Amikor megjelent a 130-as TDCi utána a 115-ös TDDi-k már csak fix turbót kaptak, előtte változóssal jöttek. A változósnál előbb van nyomás.
tehát ha TDDI 115 lovast szeretnék akkor változóst vegyek mert annál előbb van nyomás tehát 2001 08 előttit? motorkódja D6BA? VP44 Bosch adagoló.
|
|
|
Naplózva
|
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:20:46 » |
|
azt tudom hogy a 90 es fix.
tehát akkor annyi hogy fordulatszámnál máskor jön meg a turbó nyomás?
2500 már elég későinek tartom... vagy nemannyira?
(MKII TD nél már 1900 jelentkezik és jó is h jelentkezik)
és mennyire tönkremenősek ezek a fix és társa turbók?
igen, más fordulatnál építi a teljes nyomást. egyáltalán nem késő, simán le lehet forgatni a fokozatokat tiltásig, nem fogy el. ha normálisan volt használva, normális olajat kapott, akkor nincs velük gond
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:21:42 » |
|
tehát ha TDDI 115 lovast szeretnék akkor változóst vegyek mert annál előbb van nyomás tehát 2001 08 előttit? motorkódja D6BA? VP44 Bosch adagoló.
fel lehet rakni utólag is a változógeos-t. nekem is így került fel. mind2 turbóval jól használható a gép, ne ez alapján dönts
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Trigolasjaja
|
|
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:27:12 » |
|
fel lehet rakni utólag is a változógeos-t. nekem is így került fel. mind2 turbóval jól használható a gép, ne ez alapján dönts feltételezem hogy az "overboost" funkció mind a 2turbótípus tudja akkor a 115 lovasnál. erősen gondolkodom a 2.0 TDCI ben is max 2001végéig gyártott 3as mondeora lessz pénzem akkor is csak talán akkor ha megválok az MKII Scorpiotol. THX a segítséget
|
|
|
Naplózva
|
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:30:03 » |
|
feltételezem hogy az "overboost" funkció mind a 2turbótípus tudja akkor a 115 lovasnál.
én a gyári 90le-snél nem éreztem az overboost funkciót...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Trigolasjaja
|
|
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:34:06 » |
|
én a gyári 90le-snél nem éreztem az overboost funkciót...
115 lovasról beszélünk
|
|
|
Naplózva
|
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:38:43 » |
|
én a gyári 90le-snél nem éreztem az overboost funkciót...
mert az még nem a kimondhatalatlansebesség,hanem csak a hiperűrsebesség..... "űrgolyhók"
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:41:15 » |
|
mert az még nem a kimondhatalatlansebesség,hanem csak a hiperűrsebesség..... "űrgolyhók"
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:44:27 » |
|
mi az az overboost és mit kell érezni? van nekem olyanom?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:46:58 » |
|
mi az az overboost és mit kell érezni? van nekem olyanom? Elsıként ennél a motornál jelent meg az úgynevezett "overboost" funkció, azaz pillanatnyi túltöltés: bizonyos motorfordulatszám, vízhıfok, illetve gázpedál állásnál az elektronika rövid idıre megnöveli a turbó nyomását, ezzel mintegy 10% többlet teljesítményt és nyomatékot biztosít a vezetı számára. 3-4-ben 10 másodpercig nagyobb erőt ad le, mint egyébként
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:47:52 » |
|
mi az az overboost és mit kell érezni? van nekem olyanom? Ha nem érzed, akkor nincsen Pár másodpercre ad egy kicsit több nyomatékot...
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:50:54 » |
|
Ha nem érzed, akkor nincsen Pár másodpercre ad egy kicsit több nyomatékot... akkor szoktam görénykedni ha valaki lakott területen belül beáll a seggembe, olyankor 3-ban 55km/h és ott talán mintha lenne valami ilyesmi mikor lepadlózom olyankor 3-ban 110 és akkor rakok 4-et meg 5-öt és 180 környékén befejezem a mutatványomat
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:54:52 » |
|
akkor szoktam görénykedni ha valaki lakott területen belül beáll a ***embe, olyankor 3-ban 55km/h és ott talán mintha lenne valami ilyesmi mikor lepadlózom olyankor 3-ban 110 és akkor rakok 4-et meg 5-öt és 180 környékén befejezem a mutatványomat és 104-nél lő a trafi
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:57:30 » |
|
és 104-nél lő a trafi ja azt nem tettem hozzá hogy készenlétben megyek 3-ban és csak a tábla után padlózok MÁR
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2011.08.13 szombat, 21:48:00 » |
|
Figyeljetek: Melegen az autó indításnál nem remekel.500 fordulat majd 10 másodperc múlva összeszedi magát és beáll normálisra.Hidegen nincs vele gond.Most jött az infó akitől van az autó hogy ki van szedve az AC.Nemrég olvastam hogy a di motornál az adagoló nem szereti magának szívni a g.olajat és ha huzamosabb ideig jár vele ez ember akkor bizony meszeltek az adagolónak.Ez igaz?Kb 20e-km lett belerakva AC-nélkül.Szerintetek kezd meghalni az adagoló?(nem kell másik adagoló, van nekem komplett motor hóbelebancal eggyütt)Rakjak bele AC-t és cseréljem az adagolót, vagy szarjam le?!Idáig egyépként nem volt vele gond, minden normális volt. ÖTLET AKI ÉRT IS HOZZÁ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2011.08.13 szombat, 22:17:09 » |
|
Figyeljetek: Melegen az autó indításnál nem remekel.500 fordulat majd 10 másodperc múlva összeszedi magát és beáll normálisra.Hidegen nincs vele gond.Most jött az infó akitől van az autó hogy ki van szedve az AC.Nemrég olvastam hogy a di motornál az adagoló nem szereti magának szívni a g.olajat és ha huzamosabb ideig jár vele ez ember akkor bizony meszeltek az adagolónak.Ez igaz?Kb 20e-km lett belerakva AC-nélkül.Szerintetek kezd meghalni az adagoló?(nem kell másik adagoló, van nekem komplett motor hóbelebancal eggyütt)Rakjak bele AC-t és cseréljem az adagolót, vagy ***jam le?!Idáig egyépként nem volt vele gond, minden normális volt. ÖTLET AKI ÉRT IS HOZZÁ?
először tegyetek alá AC-t, ha jó, akkor kibírta az adagoló, ha továbbra sem jó, akkor lehet keresgelni a hibát...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 13:45:20 » |
|
Figyeljetek: Melegen az autó indításnál nem remekel.500 fordulat majd 10 másodperc múlva összeszedi magát és beáll normálisra.Hidegen nincs vele gond.Most jött az infó akitől van az autó hogy ki van szedve az AC.Nemrég olvastam hogy a di motornál az adagoló nem szereti magának szívni a g.olajat és ha huzamosabb ideig jár vele ez ember akkor bizony meszeltek az adagolónak.Ez igaz?Kb 20e-km lett belerakva AC-nélkül.Szerintetek kezd meghalni az adagoló?(nem kell másik adagoló, van nekem komplett motor hóbelebancal eggyütt)Rakjak bele AC-t és cseréljem az adagolót, vagy ***jam le?!Idáig egyépként nem volt vele gond, minden normális volt. ÖTLET AKI ÉRT IS HOZZÁ?
milyen kocsi? vp30-hoz nem kell, vp44-hez kell mert nem szereti az erőlködést, de elmegy ac nélkül is egy darabig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 13:56:01 » |
|
milyen kocsi? vp30-hoz nem kell, vp44-hez kell mert nem szereti az erőlködést, de elmegy ac nélkül is egy darabig.
De akkor ez most,hogy is van? Nekem amikor meghalt az AC pumpám akkor megállt az autó is./Rángatott aztán megállt/ Csak behúzva indult be,alapjáraton ment de megfulladt gázadásra. AC csere után megint jó./De AC nélkül nem ment/
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 17:46:59 » |
|
milyen kocsi? vp30-hoz nem kell, vp44-hez kell mert nem szereti az erőlködést, de elmegy ac nélkül is egy darabig.
115 lovas di ennyit tudok.Hogy milyen adagoló van benne azt nem tudom, egyenlőre nem bújtam bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 18:19:07 » |
|
115 lovas di ennyit tudok.Hogy milyen adagoló van benne azt nem tudom, egyenlőre nem bújtam bele.
Szia! Ha 115 LE Di akkor vp44 és van benne (igényli is) az üzemanyagszivattyút (AC-t) soho001 most hiredet egyet: http://mondeo.hu/index.php?topic=6398.msg576493#msg576493
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.14 vasárnap, 18:42:21 írta V.Tamás »
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 19:00:11 » |
|
De akkor ez most,hogy is van? Nekem amikor meghalt az AC pumpám akkor megállt az autó is./Rángatott aztán megállt/ Csak behúzva indult be,alapjáraton ment de megfulladt gázadásra. AC csere után megint jó./De AC nélkül nem ment/
Egy döglött AC-n keresztül nyilván nem tudja felszivni a cuccot, de AC nélkül is müködnie kell ,csak nem dijazza hosszútávon az tuti. Ami bennt van AC az is csa 0,8 baros...nem sok de annyit biztosit ami kell az adagolónak hogy ne az erőlködjön.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 19:53:14 » |
|
Egy döglött AC-n keresztül nyilván nem tudja felszivni a cuccot, de AC nélkül is müködnie kell ,csak nem dijazza hosszútávon az tuti. Ami bennt van AC az is csa 0,8 baros...nem sok de annyit biztosit ami kell az adagolónak hogy ne az erőlködjön.
Aha most már értem. Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
cscsabi30
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 08:05:26 » |
|
Sziasztok! Egy kérdésem lenne.Ha az egr-t ledugózom,akkor a rendszerben lévő mocsok kitisztul idővel,vagy manuálisan kell nekem kipucolnom. Gondolok itt az oljsárra. Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 08:23:42 » |
|
Sziasztok! Egy kérdésem lenne.Ha az egr-t ledugózom,akkor a rendszerben lévő mocsok kitisztul idővel,vagy manuálisan kell nekem kipucolnom. Gondolok itt az oljsárra. Köszi
A már felrakódott koszt neked kell kitakarítanod, magától nem fog kitisztulni (esetleg akkor, ha nem tegeződünk )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cscsabi30
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 08:28:15 » |
|
A már felrakódott koszt neked kell kitakarítanod, magától nem fog kitisztulni (esetleg akkor, ha nem tegeződünk ) OK Köszi!!! És a hengerfejből hogyan lehet??Totál szétbontás??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
cscsabi30
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 10:45:05 » |
|
Király!!! Köszönöm szépen a segítséget! További szép napot
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cscsabi30
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 14:10:28 » |
|
Nincs valakinek véletlenül egy eladó EGR dugója??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 14:30:01 » |
|
Nincs valakinek véletlenül egy eladó EGR dugója?? hát lehet otthon vágni 3perc alatt
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
cscsabi30
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 14:42:53 » |
|
hát lehet otthon vágni 3perc alatt Igaz,de így egyszerűbb és méretpontosabb (talán ) mintha én csináltam volna
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 14:46:17 » |
|
Igaz,de így egyszerűbb és méretpontosabb (talán ) mintha én csináltam volna Nekem sztm van otthon. TDDi ua mint a TDCI? Mi TDCI-hez készítettük. Budaörs vagy Tárnokon átvehető
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Feco66
|
|
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 15:38:30 » |
|
Igaz,de így egyszerűbb és méretpontosabb (talán ) mintha én csináltam volna Nekem is van otthon valahol asszem. XVII kerületben átvehető, de méegnézem, hogy hol is van pontosan.
|
|
|
Naplózva
|
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
|
|
|
cscsabi30
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 21:17:42 » |
|
Nekem is van otthon valahol asszem. XVII kerületben átvehető, de méegnézem, hogy hol is van pontosan. Nagggyon meghálálnám!!!! Köszi előre is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 23:19:39 » |
|
Nagggyon meghálálnám!!!! Köszi előre is!
az a tddi,aminek az egr a váltó felöl van,annak nem 1ezik asszem a tdci-ével.Csak az a tddi egr ugyanolyan,ami már ugyan ott van,ahol a tdci-knek,a lánc felöli oldalon.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2011.08.16 kedd, 01:03:08 » |
|
az a tddi,aminek az egr a váltó felöl van,annak nem 1ezik asszem a tdci-ével.Csak az a tddi egr ugyanolyan,ami már ugyan ott van,ahol a tdci-knek,a lánc felöli oldalon.
ez így igaz
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
sodomy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
|
|
« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2011.08.16 kedd, 08:38:26 » |
|
Sziasztok!
MK III TDDI,2001 novemberi taligám van. Motorolaj ügyben szeretnék véleményeket,tapasztalatokat kérni. A gépkönyv szerint jó bele a 10/40-es,de hallottam azt is hogy inkább az 5/30 a nyerő. Nekem most Mobil 10/40 van benne. Jó-e,vagy inkább cseréljem le 5/30-ra? Ha maradhat a 10/40,mennyi km után kell cserélni?
Köszönöm!
Ervin
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2011.08.16 kedd, 12:44:32 » |
|
Sziasztok!
MK III TDDI,2001 novemberi taligám van. Motorolaj ügyben szeretnék véleményeket,tapasztalatokat kérni. A gépkönyv szerint jó bele a 10/40-es,de hallottam azt is hogy inkább az 5/30 a nyerő. Nekem most Mobil 10/40 van benne. Jó-e,vagy inkább cseréljem le 5/30-ra? Ha maradhat a 10/40,mennyi km után kell cserélni?
Köszönöm!
Ervin
Szia! Csak 5W-30-ast rakjál bele!! Ez van előírva, jó a hidróknak és a fogyasztást is kedvezően befolyásolja. Sokan itt, köztük én is gyári ford olajat használunk, nem túl drága, de jó (ford formula F 5w-30) A 10/40-est cseréld le mielőbb, majd utána az 5/30-at 15 ezrenként ha cseréled az jó.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Feco66
|
|
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2011.08.16 kedd, 16:17:45 » |
|
Nagggyon meghálálnám!!!! Köszi előre is!
Találtam, van otthon. Ha kell eltudod vinni
|
|
|
Naplózva
|
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
|
|
|
tulok99
|
|
« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2011.08.16 kedd, 16:26:08 » |
|
sziasztok! tudom eltévedtem a dologgal, kérdésem a következő lenne!
focus 1.8 tddi 90le, 2000-es évjárat... apámé a verda, szeretne utólag tempomatot, mióta mondeom van... nagy meló? megoldható, vagy tegyen le róla? aki tud ebben segíteni kérem jelezze!!! köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
|
|
|
|