Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:58:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5104467 alkalommal)
0 Felhasználó és 191 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:13:21 »

ma láttam egy gt20-as tengelytörött turbót wow1 azt hittem azok többet bírnak, mint a gt17-esek... Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:19:39 »

ma láttam egy gt20-as tengelytörött turbót wow1 azt hittem azok többet bírnak, mint a gt17-esek... Sad

olaj nélkül, vagy sz+r olajjal egyik turbó sem birja...
De ahogy MURPY is megmondta: Ami elromolhat, az el is romlik!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:30:26 »

olaj nélkül, vagy sz+r olajjal egyik turbó sem birja...
De ahogy MURPY is megmondta: Ami elromolhat, az el is romlik!
én viszont megszabadultam a gt20-tól Grin

hnapután megyek adagolóshoz berakatni a csúcsokat. nyes utána bedobom a coolert és beszélünk egy időpontot nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:43:36 »

én viszont megszabadultam a gt20-tól Grin

hnapután megyek adagolóshoz berakatni a csúcsokat. nyes utána bedobom a coolert és beszélünk egy időpontot nyes

20.-tól megyek horvátba 2 hétre....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:45:45 »

20.-tól megyek horvátba 2 hétre....
17-18-a jó lehet?? vagy szeptember...??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:51:02 »

17-18-a jó lehet?? vagy szeptember...??

szeptember inkább..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:51:51 »

szeptember inkább..
ok Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:58:05 »

kérdés.
ismerkedek a mondeo MKIII szériával.

TDDI és a TDCI közt vacillálok.
a TDDI vel kapcsolatban van kérdésem.
2 féle motorvan. 2.0 90ló 245nm 1900rpm
valamint a 2.0 115 280nm 1900rpm

feltételezem h az erősebbet vegyem meg mert nyomatékosabb is.
de viszont ennél a típusnál 2féle turbóvan ha jól olvastam.
2.0 115 lóerősről beszélünk.
van a Fix geometriás turbóval rendelkező 2001/08 előtti és van a fix geometriás turbóval rendelkező e dátum utáni.

melyik a jobb? melyik miért ilyen?és miért változtattak?

(szóban forog még a 2.0 TDCI is de ez majd később)

köszönet worship
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:01:38 »

kérdés.
ismerkedek a mondeo MKIII szériával.

TDDI és a TDCI közt vacillálok.
a TDDI vel kapcsolatban van kérdésem.
2 féle motorvan. 2.0 90ló 245nm 1900rpm
valamint a 2.0 115 280nm 1900rpm

feltételezem h az erősebbet vegyem meg mert nyomatékosabb is.
de viszont ennél a típusnál 2féle turbóvan ha jól olvastam.
2.0 115 lóerősről beszélünk.
van a Fix geometriás turbóval rendelkező 2001/08 előtti és van a fix geometriás turbóval rendelkező e dátum utáni.

melyik a jobb? melyik miért ilyen?és miért változtattak?

(szóban forog még a 2.0 TDCI is de ez majd később)

köszönet worship
nekem 90le-s volt, 1 év alatt kinőttem. (egy másik év alatt meg a ~130le-t nyes)

inkább azt vedd meg, amelyikből jobb állapotút találsz.

turbó kérdésben, annyit veszel csak észre különbségben, hogy a változós 1700-1800-tól éled, a fix 2500-tól.

am 90le-s csak fix-es volt, 115le-s ből volt változós.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:11:05 »

kérdés.
ismerkedek a mondeo MKIII szériával.

TDDI és a TDCI közt vacillálok.
a TDDI vel kapcsolatban van kérdésem.
2 féle motorvan. 2.0 90ló 245nm 1900rpm
valamint a 2.0 115 280nm 1900rpm

feltételezem h az erősebbet vegyem meg mert nyomatékosabb is.
de viszont ennél a típusnál 2féle turbóvan ha jól olvastam.
2.0 115 lóerősről beszélünk.
van a Fix geometriás turbóval rendelkező 2001/08 előtti és van a fix geometriás turbóval rendelkező e dátum utáni.

melyik a jobb? melyik miért ilyen?és miért változtattak?

(szóban forog még a 2.0 TDCI is de ez majd később)

köszönet worship
Amikor megjelent a 130-as TDCi utána a 115-ös TDDi-k már csak fix turbót kaptak, előtte változóssal jöttek.
A változósnál előbb van nyomás.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:16:30 »

azt tudom hogy a 90 es fix.

tehát akkor annyi hogy fordulatszámnál máskor jön meg a turbó nyomás?

2500 már elég későinek tartom... vagy nemannyira?

(MKII TD nél már 1900 jelentkezik és jó is h jelentkezik)

és mennyire tönkremenősek ezek a fix és társa turbók?
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:19:31 »

Amikor megjelent a 130-as TDCi utána a 115-ös TDDi-k már csak fix turbót kaptak, előtte változóssal jöttek.
A változósnál előbb van nyomás.
tehát ha TDDI 115 lovast szeretnék akkor változóst vegyek mert annál előbb van nyomás  tehát 2001 08 előttit? motorkódja D6BA? VP44 Bosch adagoló.
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:20:46 »

azt tudom hogy a 90 es fix.

tehát akkor annyi hogy fordulatszámnál máskor jön meg a turbó nyomás?

2500 már elég későinek tartom... vagy nemannyira?

(MKII TD nél már 1900 jelentkezik és jó is h jelentkezik)

és mennyire tönkremenősek ezek a fix és társa turbók?
igen, más fordulatnál építi a teljes nyomást.

egyáltalán nem késő, simán le lehet forgatni a fokozatokat tiltásig, nem fogy el.

ha normálisan volt használva, normális olajat kapott, akkor nincs velük gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:21:42 »

tehát ha TDDI 115 lovast szeretnék akkor változóst vegyek mert annál előbb van nyomás  tehát 2001 08 előttit? motorkódja D6BA? VP44 Bosch adagoló.
fel lehet rakni utólag is a változógeos-t. nekem is így került fel. mind2 turbóval jól használható a gép, ne ez alapján dönts Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:27:12 »

fel lehet rakni utólag is a változógeos-t. nekem is így került fel. mind2 turbóval jól használható a gép, ne ez alapján dönts Wink

feltételezem hogy az "overboost" funkció mind a 2turbótípus tudja akkor a 115 lovasnál.

erősen gondolkodom a 2.0 TDCI ben is max 2001végéig gyártott 3as mondeora lessz pénzem akkor is csak talán akkor ha megválok az MKII Scorpiotol.

THX a segítséget  smile Wink worship
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:30:03 »

feltételezem hogy az "overboost" funkció mind a 2turbótípus tudja akkor a 115 lovasnál.


én a gyári 90le-snél nem éreztem az overboost funkciót...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:34:06 »

én a gyári 90le-snél nem éreztem az overboost funkciót...

115 lovasról beszélünk wave
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:38:43 »

én a gyári 90le-snél nem éreztem az overboost funkciót...
mert az még nem a kimondhatalatlansebesség,hanem csak a hiperűrsebesség..... nyes  "űrgolyhók"  eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:41:15 »

mert az még nem a kimondhatalatlansebesség,hanem csak a hiperűrsebesség..... nyes  "űrgolyhók"  eljen
eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:44:27 »

eplus2
mi az az overboost és mit kell érezni? van nekem olyanom?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:46:58 »

mi az az overboost és mit kell érezni? van nekem olyanom?  Grin
Elsıként ennél a motornál jelent meg az úgynevezett "overboost" funkció, azaz pillanatnyi
túltöltés: bizonyos motorfordulatszám, vízhıfok, illetve gázpedál állásnál az elektronika
rövid idıre megnöveli a turbó nyomását, ezzel mintegy 10% többlet teljesítményt és
nyomatékot biztosít a vezetı számára.


3-4-ben 10 másodpercig nagyobb erőt ad le, mint egyébként
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:47:52 »

mi az az overboost és mit kell érezni? van nekem olyanom?  Grin
Ha nem érzed, akkor nincsen  nyes Pár másodpercre ad egy kicsit több nyomatékot...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:50:54 »

Ha nem érzed, akkor nincsen  nyes Pár másodpercre ad egy kicsit több nyomatékot...
akkor szoktam görénykedni ha valaki lakott területen belül beáll a seggembe, olyankor 3-ban 55km/h és ott talán mintha lenne valami ilyesmi mikor lepadlózom  Grin
olyankor 3-ban 110 és akkor rakok 4-et meg 5-öt és 180 környékén befejezem a mutatványomat  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:54:52 »

akkor szoktam görénykedni ha valaki lakott területen belül beáll a ***embe, olyankor 3-ban 55km/h és ott talán mintha lenne valami ilyesmi mikor lepadlózom  Grin
olyankor 3-ban 110 és akkor rakok 4-et meg 5-öt és 180 környékén befejezem a mutatványomat  nyes
és 104-nél lő a trafi eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:57:30 »

és 104-nél lő a trafi eplus2
ja azt nem tettem hozzá hogy készenlétben megyek 3-ban  nyes és csak a tábla után padlózok MÁR  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2011.08.13 szombat, 21:48:00 »

Figyeljetek:
Melegen az autó indításnál nem remekel.500 fordulat majd 10 másodperc múlva összeszedi magát és beáll normálisra.Hidegen nincs vele gond.Most jött az infó akitől van az autó hogy ki van szedve az AC.Nemrég olvastam hogy a di motornál az adagoló nem szereti magának szívni a g.olajat és ha huzamosabb ideig jár vele ez ember akkor bizony meszeltek az adagolónak.Ez igaz?Kb 20e-km lett belerakva AC-nélkül.Szerintetek kezd meghalni az adagoló?(nem kell másik adagoló, van nekem komplett motor hóbelebancal eggyütt)Rakjak bele AC-t és cseréljem az adagolót, vagy szarjam le?!Idáig egyépként nem volt vele gond, minden normális volt.
ÖTLET AKI ÉRT IS HOZZÁ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2011.08.13 szombat, 22:17:09 »

Figyeljetek:
Melegen az autó indításnál nem remekel.500 fordulat majd 10 másodperc múlva összeszedi magát és beáll normálisra.Hidegen nincs vele gond.Most jött az infó akitől van az autó hogy ki van szedve az AC.Nemrég olvastam hogy a di motornál az adagoló nem szereti magának szívni a g.olajat és ha huzamosabb ideig jár vele ez ember akkor bizony meszeltek az adagolónak.Ez igaz?Kb 20e-km lett belerakva AC-nélkül.Szerintetek kezd meghalni az adagoló?(nem kell másik adagoló, van nekem komplett motor hóbelebancal eggyütt)Rakjak bele AC-t és cseréljem az adagolót, vagy ***jam le?!Idáig egyépként nem volt vele gond, minden normális volt.
ÖTLET AKI ÉRT IS HOZZÁ?

először tegyetek alá AC-t, ha jó, akkor kibírta az adagoló, ha továbbra sem jó, akkor lehet keresgelni a hibát...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 13:45:20 »

Figyeljetek:
Melegen az autó indításnál nem remekel.500 fordulat majd 10 másodperc múlva összeszedi magát és beáll normálisra.Hidegen nincs vele gond.Most jött az infó akitől van az autó hogy ki van szedve az AC.Nemrég olvastam hogy a di motornál az adagoló nem szereti magának szívni a g.olajat és ha huzamosabb ideig jár vele ez ember akkor bizony meszeltek az adagolónak.Ez igaz?Kb 20e-km lett belerakva AC-nélkül.Szerintetek kezd meghalni az adagoló?(nem kell másik adagoló, van nekem komplett motor hóbelebancal eggyütt)Rakjak bele AC-t és cseréljem az adagolót, vagy ***jam le?!Idáig egyépként nem volt vele gond, minden normális volt.
ÖTLET AKI ÉRT IS HOZZÁ?


milyen kocsi?
vp30-hoz nem kell, vp44-hez kell mert nem szereti az erőlködést, de elmegy ac nélkül is egy darabig.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 13:56:01 »

milyen kocsi?
vp30-hoz nem kell, vp44-hez kell mert nem szereti az erőlködést, de elmegy ac nélkül is egy darabig.

De akkor ez most,hogy is van?
Nekem amikor meghalt az AC pumpám akkor megállt az autó is./Rángatott aztán megállt/
Csak behúzva indult be,alapjáraton ment de megfulladt gázadásra.
AC csere után megint jó./De AC nélkül nem ment/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 17:46:59 »

milyen kocsi?
vp30-hoz nem kell, vp44-hez kell mert nem szereti az erőlködést, de elmegy ac nélkül is egy darabig.
115 lovas di ennyit tudok.Hogy milyen adagoló van benne azt nem tudom, egyenlőre nem bújtam bele.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 18:19:07 »

115 lovas di ennyit tudok.Hogy milyen adagoló van benne azt nem tudom, egyenlőre nem bújtam bele.


Szia!

Ha 115 LE Di akkor vp44 és van benne (igényli is) az üzemanyagszivattyút (AC-t)
soho001 most hiredet egyet:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6398.msg576493#msg576493
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.14 vasárnap, 18:42:21 írta V.Tamás » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 19:00:11 »

De akkor ez most,hogy is van?
Nekem amikor meghalt az AC pumpám akkor megállt az autó is./Rángatott aztán megállt/
Csak behúzva indult be,alapjáraton ment de megfulladt gázadásra.
AC csere után megint jó./De AC nélkül nem ment/

Egy döglött AC-n keresztül nyilván nem tudja felszivni a cuccot, de AC nélkül is müködnie kell ,csak nem dijazza hosszútávon az tuti.
Ami bennt van AC az is csa 0,8 baros...nem sok de annyit biztosit ami kell az adagolónak hogy ne az erőlködjön.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2011.08.14 vasárnap, 19:53:14 »

Egy döglött AC-n keresztül nyilván nem tudja felszivni a cuccot, de AC nélkül is müködnie kell ,csak nem dijazza hosszútávon az tuti.
Ami bennt van AC az is csa 0,8 baros...nem sok de annyit biztosit ami kell az adagolónak hogy ne az erőlködjön.

Aha most már értem.
Köszi.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 08:05:26 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.Ha az egr-t ledugózom,akkor a rendszerben lévő mocsok kitisztul idővel,vagy manuálisan kell nekem kipucolnom.
Gondolok itt az oljsárra.
Köszi
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 08:23:42 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.Ha az egr-t ledugózom,akkor a rendszerben lévő mocsok kitisztul idővel,vagy manuálisan kell nekem kipucolnom.
Gondolok itt az oljsárra.
Köszi

A már felrakódott koszt neked kell kitakarítanod, magától nem fog kitisztulni (esetleg akkor, ha nem tegeződünk  Wink)
Naplózva
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 08:28:15 »

A már felrakódott koszt neked kell kitakarítanod, magától nem fog kitisztulni (esetleg akkor, ha nem tegeződünk  Wink)
OK Smiley
Köszi!!!
És a hengerfejből hogyan lehet??Totál szétbontás?? Smiley
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 08:35:01 »

OK Smiley
Köszi!!!
És a hengerfejből hogyan lehet??Totál szétbontás?? Smiley

Nem ennyire nem kell takarítani, elég az EGR visszavazrtéstől a csövezést és a szívókamrát.
Mindjárt teszek fel képet.
http://kepfeltoltes.hu/100703/383029186DSCF3008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100703/227299423DSCF3011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A blokknál csak annyit, ameddig beérsz.
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.15 hétfő, 08:39:10 írta V.Tamás » Naplózva
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 10:45:05 »

Nem ennyire nem kell takarítani, elég az EGR visszavazrtéstől a csövezést és a szívókamrát.
Mindjárt teszek fel képet.
http://kepfeltoltes.hu/100703/383029186DSCF3008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100703/227299423DSCF3011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A blokknál csak annyit, ameddig beérsz.
 integet2
Király!!!
Köszönöm szépen a segítséget!
További szép napot
Naplózva
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 14:10:28 »

Nincs valakinek véletlenül egy eladó EGR dugója??  smile
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 14:30:01 »

Nincs valakinek véletlenül egy eladó EGR dugója??  smile
hát lehet otthon vágni 3perc alatt  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 14:42:53 »

hát lehet otthon vágni 3perc alatt  wave
Igaz,de így egyszerűbb és méretpontosabb (talán ) mintha én csináltam volna Smiley
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 14:46:17 »

Igaz,de így egyszerűbb és méretpontosabb (talán ) mintha én csináltam volna Smiley
Nekem sztm van otthon. TDDi ua mint a TDCI?
Mi TDCI-hez készítettük.
Budaörs vagy Tárnokon átvehető  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 15:38:30 »

Igaz,de így egyszerűbb és méretpontosabb (talán ) mintha én csináltam volna Smiley

Nekem is van otthon valahol asszem.  Huh?
XVII kerületben átvehető, de méegnézem, hogy hol is van pontosan.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 21:17:42 »

Nekem is van otthon valahol asszem.  Huh?
XVII kerületben átvehető, de méegnézem, hogy hol is van pontosan.
Nagggyon meghálálnám!!!!
Köszi előre is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 23:19:39 »

Nagggyon meghálálnám!!!!
Köszi előre is!
az a tddi,aminek az egr a váltó felöl van,annak nem 1ezik asszem a tdci-ével.Csak az a tddi egr ugyanolyan,ami már ugyan ott van,ahol a tdci-knek,a lánc felöli oldalon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2011.08.16 kedd, 01:03:08 »

az a tddi,aminek az egr a váltó felöl van,annak nem 1ezik asszem a tdci-ével.Csak az a tddi egr ugyanolyan,ami már ugyan ott van,ahol a tdci-knek,a lánc felöli oldalon.
ez így igaz  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


sodomy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2011.08.16 kedd, 08:38:26 »

Sziasztok!

MK III TDDI,2001 novemberi taligám van.
Motorolaj ügyben szeretnék véleményeket,tapasztalatokat kérni.
A gépkönyv szerint jó bele a 10/40-es,de hallottam azt is hogy inkább az 5/30 a nyerő.
Nekem most Mobil 10/40 van benne. Jó-e,vagy inkább cseréljem le 5/30-ra?
Ha maradhat a 10/40,mennyi km után kell cserélni?

Köszönöm!

Ervin
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2011.08.16 kedd, 12:44:32 »

Sziasztok!

MK III TDDI,2001 novemberi taligám van.
Motorolaj ügyben szeretnék véleményeket,tapasztalatokat kérni.
A gépkönyv szerint jó bele a 10/40-es,de hallottam azt is hogy inkább az 5/30 a nyerő.
Nekem most Mobil 10/40 van benne. Jó-e,vagy inkább cseréljem le 5/30-ra?
Ha maradhat a 10/40,mennyi km után kell cserélni?

Köszönöm!

Ervin
Szia!
Csak 5W-30-ast rakjál bele!! Ez van előírva, jó a hidróknak és a fogyasztást is kedvezően befolyásolja.
Sokan itt, köztük én is gyári ford olajat használunk, nem túl drága, de jó (ford formula F 5w-30)
A 10/40-est cseréld le mielőbb, majd utána az 5/30-at 15 ezrenként ha cseréled az jó. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2011.08.16 kedd, 16:17:45 »

Nagggyon meghálálnám!!!!
Köszi előre is!

Találtam, van otthon.
Ha kell eltudod vinni
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2011.08.16 kedd, 16:26:08 »

sziasztok! tudom eltévedtem a dologgal, kérdésem a következő lenne!

focus 1.8 tddi 90le, 2000-es évjárat... apámé a verda, szeretne utólag tempomatot, mióta mondeom van... nagy meló? megoldható, vagy tegyen le róla? aki tud ebben segíteni kérem jelezze!!! köszönöm!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.