Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
104
105
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113482 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4850 Dátum:
2011.09.07 szerda, 16:28:57 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.07 szerda, 16:22:13
Én összeraknám, lehúznám a visszatérő ág csövét, kannába, adnék a szippancsnak 12V-ot, és megvárnám, amíg ott jön rendesen az anyag.
Az adagolónak nem szabad szárazon mennie...
Szerintem berakod összetolod a csatlakozókat és indítasz. Szerinted a gyárban amikor csinálják és először indítják nekiállnak csöveket szétbontani meg összerakni. Ha beindúl a szivatyú úgy is tólja ezerrel a cuccot az adagolóban meg a szűrőben van annyi maradék hogy ne fusson szárazon.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4851 Dátum:
2011.09.07 szerda, 16:35:48 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.09.07 szerda, 16:28:57
Szerintem berakod összetolod a csatlakozókat és indítasz. Szerinted a gyárban amikor csinálják és először indítják nekiállnak csöveket szétbontani meg összerakni. Ha beindúl a szivatyú úgy is tólja ezerrel a cuccot az adagolóban meg a szűrőben van annyi maradék hogy ne fusson szárazon.
Szép is lenne, ha így indítanák.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4852 Dátum:
2011.09.07 szerda, 16:49:22 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.07 szerda, 16:35:48
Szép is lenne, ha így indítanák.
Légyszi én tényleg nem tudom de nem hinném, hogy sokat szarakodnának vele. Discoverin nézem, hogyan készűlt sorozatot Corvette, Ferrari gyártás végén belenyomják a benyót és indít. Tudom ez diesel de hamar kinyomja a levegőt magából. Ha te tudot oszd meg velünk.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4853 Dátum:
2011.09.07 szerda, 17:16:13 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.09.07 szerda, 16:49:22
Légyszi én tényleg nem tudom de nem hinném, hogy sokat ***akodnának vele. Discoverin nézem, hogyan készűlt sorozatot Corvette, Ferrari gyártás végén belenyomják a benyót és indít. Tudom ez diesel de hamar kinyomja a levegőt magából. Ha te tudot oszd meg velünk.
Honnan tudnám... nem én állok a sornál. De pl a benzineseknél már gyújtásra indul az AC, itt meg csak indítózásra. Másrészt a benzint nem 1000 bar körüli nyomással nyomják be, mint itt. Minél nagyobb a nyomás, annál szorosabb az illesztés, azaz annál érzékenyebb ha kenés nélkül (az üa keni) megy.
Ha az enyém lenne, én ugyan nem kísérletezgetnék... egy pár pár perces szárazonfutás nagyobb kopást okoz, mint a rendes üzem 50e kilométere.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4854 Dátum:
2011.09.07 szerda, 17:37:45 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.09.07 szerda, 08:46:37
Köszönöm, megnéztem én is tegnap este. A gumi csak tömítés ha jól láttam, a váltó öntvényben van a furat amibe a CKP beleül
Hátha segít:
http://kepfeltoltes.hu/110907/DSCF4776_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4780_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mintha 2 darabból álló alkatrész venné körbe a jeladót
Nem, csak elnéztem
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4855 Dátum:
2011.09.07 szerda, 20:13:40 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.07 szerda, 16:24:51
Mert ezt írja elő a gyári specifikáció?
Nyomás csak azért kell, hogy át tudja nyomni a sok csövön, szűrőn. Azaz, többet szállítson, mint ami a maximális igénybevételkor kell.
Szerintem nem is a nyomás a lényeg, hanem hogy mennyit szállít.
-Milyen gyári specifikáció? miről beszélsz,mutasd már meg.
-Ja mostmár nem számit a nyomás meg a 3bar, csak a szállitási mennyiség...
-sok csövön? egy megy be ami lényeg meg egy visszafolyó...ez tényleg sok..
-Elmondom hogy 2,5TDI V6-os motorokon amin VP44 van egy 0,5bar-os belső üzemanyagszivattyú van és ennyi..és érdekes módon müködnek.
Lehet hogy én tévedek, de eddig senki nem mutatott erről konkrét bizonyitékot nekem. Ha lessz elfogadom.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.07 szerda, 20:16:25 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4856 Dátum:
2011.09.07 szerda, 20:46:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.07 szerda, 20:13:40
-Milyen gyári specifikáció? miről beszélsz,mutasd már meg.
-Ja mostmár nem számit a nyomás meg a 3bar, csak a szállitási mennyiség...
-sok csövön? egy megy be ami lényeg meg egy visszafolyó...ez tényleg sok..
-Elmondom hogy 2,5TDI V6-os motorokon amin VP44 van egy 0,5bar-os belső üzemanyagszivattyú van és ennyi..és érdekes módon müködnek.
Lehet hogy én tévedek, de eddig senki nem mutatott erről konkrét bizonyitékot nekem. Ha lessz elfogadom.
Forrás: etis
" MEGJEGYZÉS: A tüzelőanyag-rendszer nyomásnak a gyújtás bekapcsolása után 4,5 ± 0,2 bar-nak kell lennie, és járó motornál fenn kell tartania ezt a nyomást.
A WDS digitális multiméter funkcióját használva, a motort beindítani, és a tüzelőanyag-rendszer nyomását megmérni."
de majd megmondom,melyik motorra vonatkozik,ugyanis a tddi-t nem hozza az etis sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4857 Dátum:
2011.09.07 szerda, 20:47:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.07 szerda, 20:13:40
-Milyen gyári specifikáció? miről beszélsz,mutasd már meg.
-Ja mostmár nem számit a nyomás meg a 3bar, csak a szállitási mennyiség...
-sok csövön? egy megy be ami lényeg meg egy visszafolyó...ez tényleg sok..
-Elmondom hogy 2,5TDI V6-os motorokon amin VP44 van egy 0,5bar-os belső üzemanyagszivattyú van és ennyi..és érdekes módon müködnek.
Lehet hogy én tévedek, de eddig senki nem mutatott erről konkrét bizonyitékot nekem. Ha lessz elfogadom.
Nem tudom a gyári speckót. Ha tudnám, leírnám. Nem vagyok biztos benne, hogy igazam van. Bizonyítékot nem tudok adni.
Még csak megmérni se tudom, mert nincs tddi-m. Esetleg mérd meg te.
A sok csövet arra értettem, hogy végig kell nyomni az autón, mindenféle kanyaron, csatlakozókon. Aztán át a szűrőn, el az adagolóig, majd vissza. Ez kb 10 méter cső. Nem kevés.
A szűrőn átnyomni, az sem kevés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4858 Dátum:
2011.09.07 szerda, 20:49:21 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.07 szerda, 20:46:26
Forrás: etis
" MEGJEGYZÉS: A tüzelőanyag-rendszer nyomásnak a gyújtás bekapcsolása után 4,5 ± 0,2 bar-nak kell lennie, és járó motornál fenn kell tartania ezt a nyomást.
A WDS digitális multiméter funkcióját használva, a motort beindítani, és a tüzelőanyag-rendszer nyomását megmérni."
de majd megmondom,melyik motorra vonatkozik,ugyanis a tddi-t nem hozza az etis sem.
ez nem a DI-re vonatkozik, mert ott csak indítózás után kap áramot az AC
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4859 Dátum:
2011.09.07 szerda, 20:52:29 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.07 szerda, 20:47:48
Nem tudom a gyári speckót. Ha tudnám, leírnám. Nem vagyok biztos benne, hogy igazam van. Bizonyítékot nem tudok adni.
Még csak megmérni se tudom, mert nincs tddi-m. Esetleg mérd meg te.
A sok csövet arra értettem, hogy végig kell nyomni az autón, mindenféle kanyaron, csatlakozókon. Aztán át a szűrőn, el az adagolóig, majd vissza. Ez kb 10 méter cső. Nem kevés.
A szűrőn átnyomni, az sem kevés.
nincs 10m, és asszem 2 kanyar van.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4860 Dátum:
2011.09.07 szerda, 20:54:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.07 szerda, 20:52:29
nincs 10m, és asszem 2 kanyar van.
3bar lesz akkor is .....megfogom keresni az anyagot hozzá,ha beledöglökis.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4861 Dátum:
2011.09.07 szerda, 20:56:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.07 szerda, 20:52:29
nincs 10m, és asszem 2 kanyar van.
Van... de legyen 8... és nem csak 2 kanyar...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4862 Dátum:
2011.09.07 szerda, 20:59:43 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.07 szerda, 20:54:49
3bar lesz akkor is .....megfogom keresni az anyagot hozzá,ha beledöglökis.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4863 Dátum:
2011.09.07 szerda, 21:27:35 »
Én már leszarom ha 427bar-os akkor is baz@meg...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4864 Dátum:
2011.09.07 szerda, 22:25:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.07 szerda, 21:27:35
Én már le***om ha 427bar-os akkor is baz@meg...
Lásd kivel van dolgod. Legyen 2,5 bar, de abból már nem tudok engedni!
(amit te írsz 0,8-at, az ugyi 1,8, mert a légkör 1 bár, a 0,8 enyhe vákum, azaz, ennyivel több, mint a légköri)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4865 Dátum:
2011.09.07 szerda, 22:32:01 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.07 szerda, 20:56:53
Van... de legyen 8... és nem csak 2 kanyar...
Angel Imádlak!
Lemérted valaha a 10m-t
A te állításod szerint egy 4,5m hosszú autó legvégéből a orra hegyéig küldöd a olajat egy csövön majd vissza a legvégég még akkor is marad 1 méter a kanyarokra. A valóságban kb a végétől 1méterre van az AC onnan megy kb 2,5 métert a szűrőig maj kb 60 cm és már benn is van az adagolóban. Ennyi. max 1,5l-2l olaj lehet szűrőstűl ami belemegy ezt a szivatyú 1 bár körüli nyomással is simán 20-30mp alatt feltölti.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4866 Dátum:
2011.09.07 szerda, 22:32:56 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.09.07 szerda, 22:32:01
Angel Imádlak!
Lemérted valaha a 10m-t
A te állításod szerint egy 4,5m hosszú autó legvégéből a orra hegyéig küldöd a olajat egy csövön majd vissza a legvégég még akkor is marad 1 méter a kanyarokra. A valóságban kb a végétől 1méterre van az AC onnan megy kb 2,5 métert a szűrőig maj kb 60 cm és már benn is van az adagolóban. Ennyi. max 1,5l-2l olaj lehet szűrőstűl ami belemegy ezt a szivatyú 1 bár körüli nyomással is simán 20-30mp alatt feltölti.
úgyis Angel-nek van igaza
mindig neki van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4867 Dátum:
2011.09.07 szerda, 22:37:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.07 szerda, 22:32:56
úgyis Angel-nek van igaza
mindig neki van
Ez az 1 bár meg a 0,8 is sántít. Ezek szerint ha egy legyen autógumiba, belefújok 0,8 bár levegőt akkor tulajdonképp kiszívtam belőle vákum keletkezett és ennek ellenére egy kicsit bekeményedett.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4868 Dátum:
2011.09.07 szerda, 22:39:14 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.09.07 szerda, 22:37:18
Ez az 1 bár meg a 0,8 is sántít. Ezek szerint ha egy legyen autógumiba, belefújok 0,8 bár levegőt akkor tulajdonképp kiszívtam belőle vákum keletkezett és ennek ellenére egy kicsit bekeményedett.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4869 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 00:41:58 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.09.07 szerda, 22:32:01
Angel Imádlak!
Lemérted valaha a 10m-t
Nem. Csak rávágtam.
Válasz
A te állításod szerint egy 4,5m hosszú autó
hol állítottam én, hogy 4,5 méteres az autó?
4731 vagy 4804 mm hosszú - ha már hasogatjuk a szőrszálat
Válasz
legvégéből a orra hegyéig küldöd a olajat egy csövön majd vissza a legvégég még akkor is marad 1 méter a kanyarokra. A valóságban kb a végétől 1méterre van az AC onnan megy kb 2,5 métert a szűrőig maj kb 60 cm és már benn is van az adagolóban.
Akkor legyen 8.
Válasz
Ennyi. max 1,5l-2l olaj lehet szűrőstűl ami belemegy ezt a szivatyú 1 bár körüli nyomással is simán 20-30mp alatt feltölti.
Hogy mekkora nyomást tud, és mennyit tud szállítani, ezeknek semmi közük egymáshoz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4870 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 00:47:10 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.09.07 szerda, 22:37:18
Ez az 1 bár meg a 0,8 is sántít. Ezek szerint ha egy legyen autógumiba, belefújok 0,8 bár levegőt akkor tulajdonképp kiszívtam belőle vákum keletkezett és ennek ellenére egy kicsit bekeményedett.
A légköri nyomás 1 bar. Ha kiveszed a kerékből a szelepet, akkor van 1 bar nyomás. Ha ezt növeled 0,8 bárral, 1,8 lesz benne. Nem bonyolult ez...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4871 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 10:12:29 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.09.07 szerda, 17:37:45
Hátha segít:
http://kepfeltoltes.hu/110907/DSCF4776_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4780_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mintha 2 darabból álló alkatrész venné körbe a jeladót
Nem, csak elnéztem
Köszönöm!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4872 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 11:21:09 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.07 szerda, 22:25:40
Lásd kivel van dolgod. Legyen 2,5 bar, de abból már nem tudok engedni!
(amit te írsz 0,8-at, az ugyi 1,8, mert a légkör 1 bár, a 0,8 enyhe vákum, azaz, ennyivel több, mint a légköri)
Látom kivel van dolgom....
Folyadék nyomásról van szó mi köze a légköri nyomásnak hozzá....
0,8bar az enyhe vákum...erre nemis mondok semmit már.....akkor 0,1mbar az meg kráter vagy mi?
Elmondom pl azt is hogy amiket gyártott ford diesel(európa) motorokat csak a 115LE van egyedül ilyen.
pl tranziton amin ugyanez ez az adagoló van semmi nincs.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4873 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 11:44:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.08 csütörtök, 11:21:09
Látom kivel van dolgom....
Folyadék nyomásról van szó mi köze a légköri nyomásnak hozzá....
0,8bar az enyhe vákum...erre nemis mondok semmit már.....akkor 0,1mbar az meg kráter vagy mi?
Elmondom pl azt is hogy amiket gyártott ford diesel(európa) motorokat csak a 115LE van egyedül ilyen.
pl tranziton amin ugyanez ez az adagoló van semmi nincs.
A légkör körbevesz mindent, ahogy a folyadékot is. A folyadékban is megvan az 1 bár nyomás. 0 bár nyomás a folyadékban csak vákumban lenne, és csak felül, mert ehhez még hozzájön a gravitáció miatt a folyadékoszlop magassága.
A 0,1mbár az egy komoly vákuum - ha az abszolút érték. Téged az kever meg, hogy nem szokták jelölni, az adott nyomás az abszolút, vagy relatív.
Ha az autó kerekét veszed, és nincs az autóra felszerelve, a szelep ki van véve, a nyomása 1 bár. Ha most belerakod a szelepet, beviszed vákuumba (pl világűr), akkor
abban még mindig 1 bár van, ha felszerelnéd az autóra, akkor persze lapos lenne, de megtartaná az autót. Holott, ha megmérted volna még a kúton, akkor biz az 0-át mutatott volna.
Viszont, ha a műszer felviszed az űrbe, ott már nem biztos, hogy 0-át fog mutatni. Ugyan ezek a műszerek olyanok, hogy van egy félkör cső, (kampó), ami a nyomás hatására kezd kiegyenesedni, ezt nem befolyásolja a légkör, azaz annak a hiánya. De lehetne pl egy lufi, ami a nyomás hatására tágul, és ezt mutatja a mutató, na ez a műszer biz meg tudná mutatni az 1 bár nyomást, merthogy a lufin kívül vákum van, belül meg a lenti légköri nyomás. Akár pontos is lehetne.
A másik, görbülős műszer viszont az űrben 1 bárral kevesebbet mutatna, azaz rosszul mérne.
Ugyanez van a turbónyomásnál is. Azt mondja, hogy 0,8 bár a töltés, ez valójában 1,8 bár, mert 0,8-cal több, mint a légköri.
0,8 bár a szívómotor szívócsonkjában van.
Bocsi a hosszúra nyúlt szövegért.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4874 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 11:57:52 »
Ne beszélgessünk már többet inkább.....köszi.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4875 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 12:00:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.08 csütörtök, 11:57:52
Ne beszélgessünk már többet inkább.....köszi.
Legközelebb egyezzetek meg, hogy abszolút- vagy túlnyomásról beszéltek...
Én mindenesetre jót szórakoztam!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4876 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 12:05:35 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.07 szerda, 22:25:40
Lásd kivel van dolgod. Legyen 2,5 bar, de abból már nem tudok engedni!
(amit te írsz 0,8-at, az ugyi 1,8, mert a légkör 1 bár, a 0,8 enyhe vákum, azaz, ennyivel több, mint a légköri)
Akkor meg van az az autó amelyik termeli a gázolajat, mert a motor felől megy az anyag a tankba...
csak meg ne feledkezzen róla az ember hogy időnként leszívja az üzemanyagot
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4877 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 12:09:58 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.08 csütörtök, 12:00:27
Legközelebb egyezzetek meg, hogy abszolút- vagy túlnyomásról beszéltek...
Én mindenesetre jót szórakoztam!
Holnaptól akkor 3,5-öt fújjak a kerekekbe?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4878 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 12:12:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.08 csütörtök, 12:09:58
Holnaptól akkor 3,5-öt fújjak a kerekekbe?
3,4... abszolút, és 2,4 túlnyomi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4879 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 12:15:54 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.08 csütörtök, 12:12:52
3,4... abszolút, és 2,4 túlnyomi.
Ezt az óra gyártókkal is közölni kell mert 1-nél 0-át mutat...amatőrök...
biztos a holdon gyártották..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4880 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 12:20:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.08 csütörtök, 12:15:54
Ezt az óra gyártókkal is közölni kell mert 1-nél 0-át mutat...amatőrök...
biztos a holdon gyártották..
A gyártók tudják. Neked is tudnod kell, hogy milyen nyomásról beszélünk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4881 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 12:28:00 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.08 csütörtök, 12:20:39
A gyártók tudják. Neked is tudnod kell, hogy milyen nyomásról beszélünk.
Persze, hogy tudom...szerintem mindenki tudta mikor Bunyek írta a 0,8-at, hogy Ő is túlnyomásról beszél, mégis el lett kalandozva a vákum felé..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4882 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 17:03:41 »
Helló mindenkinek!!
De nagyon régen nem jártam már köztetek.
egy kis segítségre lenne szükségem,a gépem mostanában elég különös dolgokat csinál,
-történt a minap,húzok haza Debrecenből,s érzem egy előzésnél,hogy valami gáz van
egyszerűen nem megy a masina..
kuplung benyom,tövignyomott gázpedál,s csak 3500-4000-es fordulatig pörgött,s semmi füstölés
ha megzavartam,s visszaengedtem a gázpedált,volt hogy kicsit bedadogott.
hazaérek,megálok,benézek a géptető alá,semmi,semmi túrbócsőlyukadásra utaló nyom.
beindítom,megyek vele,felpörög szépen 5000-ig
--nos ezt megcsinálta velem már vagy 3-szor,és általában hosszabb úton jelentkezik.
nagyon megköszönném az esetleges tanácsokat,mert novemberbe megyek az autóval törökbe-ugye az meg nem itt van
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4883 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 17:09:38 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.08 csütörtök, 17:03:41
Helló mindenkinek!!
De nagyon régen nem jártam már köztetek.
egy kis segítségre lenne szükségem,a gépem mostanában elég különös dolgokat csinál,
-történt a minap,húzok haza Debrecenből,s érzem egy előzésnél,hogy valami gáz van
egyszerűen nem megy a masina..
kuplung benyom,tövignyomott gázpedál,s csak 3500-4000-es fordulatig pörgött,s semmi füstölés
ha megzavartam,s visszaengedtem a gázpedált,volt hogy kicsit bedadogott.
hazaérek,megálok,benézek a géptető alá,semmi,semmi túrbócsőlyukadásra utaló nyom.
beindítom,megyek vele,felpörög szépen 5000-ig
--nos ezt megcsinálta velem már vagy 3-szor,és általában hosszabb úton jelentkezik.
nagyon megköszönném az esetleges tanácsokat,mert novemberbe megyek az autóval törökbe-ugye az meg nem itt van
Jó eséllyel nem szállít elég üzemanyagot az AC. Ha turbócső lenne a ludas, füstölne, és üresben azért felpörögne.
Én ebbe az irányba indulnék el...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4884 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 17:13:02 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.08 csütörtök, 17:09:38
Jó eséllyel nem szállít elég üzemanyagot az AC. Ha turbócső lenne a ludas, füstölne, és üresben azért felpörögne.
Én ebbe az irányba indulnék el...
ezt hogy tudom ellenőrízni, éslehetséges hogy az ac eldugúl,vagy felszed valami szutykot?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4885 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 18:03:24 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.08 csütörtök, 17:13:02
ezt hogy tudom ellenőrízni, éslehetséges hogy az ac eldugúl,vagy felszed valami szutykot?
Hát üzemanyagnyomást kellene mérni... sajnos itt felénk nincs túl nagy egyetértés, mekkora legyen az üzemanyagnyomás, de én továbbra is úgy vélem, 3 bárnak kell lenni.
De talán nem ez a lényeg, hanem hogy eleget szállítson. A másfél literes palackot elég gyorsan, kb 10-20 másodperc alatt tele kellene nyomnia.
De a szűrőt mikor cserélted?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4886 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 18:06:14 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.08 csütörtök, 17:13:02
ezt hogy tudom ellenőrízni, éslehetséges hogy az ac eldugúl,vagy felszed valami szutykot?
akksiról adjatok áramot az AC-nak direktbe, kössétek le a szűrőremenő csövet és nézzétek, hogy nyomja-e
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4887 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 18:07:04 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.08 csütörtök, 17:09:38
Jó eséllyel nem szállít elég üzemanyagot az AC. Ha turbócső lenne a ludas, füstölne, és üresben azért felpörögne.
Én ebbe az irányba indulnék el...
ha nincs turbónyomás, akkor is leforog tiltásig. csak nincs akkora ereje.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4888 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 18:09:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.08 csütörtök, 18:07:04
ha nincs turbónyomás, akkor is leforog tiltásig. csak nincs akkora ereje.
Ezt írtam én is...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4889 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 18:10:20 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.08 csütörtök, 18:09:03
Ezt írtam én is...
nem, te azt írtad, hogy "üresben azért felpörögne".
sebességben is kiforog töltőnyomás nélkül is tiltásig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4890 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 18:20:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.08 csütörtök, 18:10:20
nem, te azt írtad, hogy "üresben azért felpörögne".
sebességben is kiforog töltőnyomás nélkül is tiltásig
Ja... de ő azt írta:
kuplung benyom,tövignyomott gázpedál,s csak 3500-4000-es fordulatig pörgött,s semmi füstölés
ötödikben nem pörög fel komolyabban. Tehát elsőben nyilván, ott kipörög, de szerintem már negyedikben sem, ötödikben meg tutter.
A tdci kb 120-at tud turbó nélkül.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4891 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 18:37:37 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.08 csütörtök, 18:03:24
Hát üzemanyagnyomást kellene mérni... sajnos itt felénk nincs túl nagy egyetértés, mekkora legyen az üzemanyagnyomás, de én továbbra is úgy vélem, 3 bárnak kell lenni.
De talán nem ez a lényeg, hanem hogy eleget szállítson. A másfél literes palackot elég gyorsan, kb 10-20 másodperc alatt tele kellene nyomnia.
De a szűrőt mikor cserélted?
Hát kb 2000-2500 megtet kilóméterrel ezelőtt.na de arról nem írtatok,hogy lehet e benne valani kosz,mármint az AC-ba.merthogy egyszer kétszer,de inkább kétszer vásároltam kétes eredetű űzemanyagot,szép fekete beazonosíthatatlan kannából,mejben kituggya hogy mi volt.ezért kérdezem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4892 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 18:57:53 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.08 csütörtök, 18:37:37
Hát kb 2000-2500 megtet kilóméterrel ezelőtt.na de arról nem írtatok,hogy lehet e benne valani kosz,mármint az AC-ba.merthogy egyszer kétszer,de inkább kétszer vásároltam kétes eredetű űzemanyagot,szép fekete beazonosíthatatlan kannából,mejben kituggya hogy mi volt.ezért kérdezem
Már hogyne lehetne. Sőt, ha kúton vásárolsz, akkor is. Kicsapódik a parafin, vagy ilyenek, ebből szépen összeállhat egy tank-szörny, amitől jól eldugulhat.
Nem vagyok benne biztos, majd a hozzáértők kiegészítik, de mintha lenne az AC előtt egy durva szűrő. Az is el lehet tömődve.
Így vagy úgy, az adagoló előtt kellő mennyiségű go-nak kell lennie, ennek híján nem műxik jól az autó.
Kannába a szűrő utáni csövet, rákötni direktbe a 12V-ot, és megnézni, dől belőle az anyag, vagy épphogy folydogál.
Ha nincs kellő mennyiség, kikapni az AC-t... szerintem nálad nem is megy az AC.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4893 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 19:19:10 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.08 csütörtök, 18:37:37
Hát kb 2000-2500 megtet kilóméterrel ezelőtt.na de arról nem írtatok,hogy lehet e benne valani kosz,mármint az AC-ba.merthogy egyszer kétszer,de inkább kétszer vásároltam kétes eredetű űzemanyagot,szép fekete beazonosíthatatlan kannából,mejben kituggya hogy mi volt.ezért kérdezem
kompresszorral nyomassátok meg visszafele a csöveket. akkor ki kell köpnie, ha van benne valami. de inkább meghalt a 8-11-éves AC.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4894 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 20:48:49 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.08 csütörtök, 11:44:45
A légkör körbevesz mindent, ahogy a folyadékot is. A folyadékban is megvan az 1 bár nyomás. 0 bár nyomás a folyadékban csak vákumban lenne, és csak felül, mert ehhez még hozzájön a gravitáció miatt a folyadékoszlop magassága.
A 0,1mbár az egy komoly vákuum - ha az abszolút érték. Téged az kever meg, hogy nem szokták jelölni, az adott nyomás az abszolút, vagy relatív.
Ha az autó kerekét veszed, és nincs az autóra felszerelve, a szelep ki van véve, a nyomása 1 bár. Ha most belerakod a szelepet, beviszed vákuumba (pl világűr), akkor
abban még mindig 1 bár van, ha felszerelnéd az autóra, akkor persze lapos lenne, de megtartaná az autót. Holott, ha megmérted volna még a kúton, akkor biz az 0-át mutatott volna.
Viszont, ha a műszer felviszed az űrbe, ott már nem biztos, hogy 0-át fog mutatni. Ugyan ezek a műszerek olyanok, hogy van egy félkör cső, (kampó), ami a nyomás hatására kezd kiegyenesedni, ezt nem befolyásolja a légkör, azaz annak a hiánya. De lehetne pl egy lufi, ami a nyomás hatására tágul, és ezt mutatja a mutató, na ez a műszer biz meg tudná mutatni az 1 bár nyomást, merthogy a lufin kívül vákum van, belül meg a lenti légköri nyomás. Akár pontos is lehetne.
A másik, görbülős műszer viszont az űrben 1 bárral kevesebbet mutatna, azaz rosszul mérne.
Ugyanez van a turbónyomásnál is. Azt mondja, hogy 0,8 bár a töltés, ez valójában 1,8 bár, mert 0,8-cal több, mint a légköri.
0,8 bár a szívómotor szívócsonkjában van.
Bocsi a hosszúra nyúlt szövegért.
úúúú,ez kemény volt.de én bírom!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4895 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 21:16:19 »
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Szóval: lehet az enyémben nem pont ez a technika van de itt ezen jobban szét van robbantva kép...
azt mondta ma az adagolós bácsi, hogy azért indul hidegen úgy a kocsi mintha nem lenne izzítás,
mert van benne az a előtöltés állító bisz-bax ami mozog fel s alá, és az a mozgásával kikoptatta a hüvelyét mert az adagoló háza bizony alamóniómból lészen.
de most még nem érdemes szét bombázni a technikát csak ha esetleg majd meleg járásnál is xaraxik, mert, hogy 200ezertől kezdődik a mutatvány, vagy valami ilyesmi
jóóó tudom nem kérdezte senki sem ,csak gondoltam megírom
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 21:18:32 írta sanyikabacsi
»
Naplózva
ALEXMONDEO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4896 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 21:31:33 »
Sziasztok. Segítség kellene megint.
Na szóval ha elindulok a kocsival egy ideig jól húz az autó utána meg alig megy ezen változó geometriás turbó van, elvileg azt mondták hogy az emissziós szeleppel van gond ez 2db szelep a blokk alján egy fémlapra csavarozva, 2-2 elektromos csatlakozó megy rá + 3-3 gumicső, elvileg ezek ilyen mágneskapcsolós szelepek, és elvileg nem tartja meg a vákuumot ami a geometriás turbóhoz kell, tehát egyszer jól megy az autó útána meg teljesen lassú és 120-nál nemis megy többet,
Volt valakinek ilyen???
Köszi a segítséget előre is.
Várom a válaszokat.
Üdv,.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4897 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 21:33:43 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.09.08 csütörtök, 21:31:33
Sziasztok. Segítség kellene megint.
Na szóval ha elindulok a kocsival egy ideig jól húz az autó utána meg alig megy ezen változó geometriás turbó van, elvileg azt mondták hogy az emissziós szeleppel van gond ez 2db szelep a blokk alján egy fémlapra csavarozva, 2-2 elektromos csatlakozó megy rá + 3-3 gumicső, elvileg ezek ilyen mágneskapcsolós szelepek, és elvileg nem tartja meg a vákuumot ami a geometriás turbóhoz kell, tehát egyszer jól megy az autó útána meg teljesen lassú és 120-nál nemis megy többet,
Volt valakinek ilyen???
Köszi a segítséget előre is.
Várom a válaszokat.
Üdv,.
azokat lehet tesztelni egy vákumpumpával, hogy megtartják-e a vákumot.
turbócsöveket is nézzétek át
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4898 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 22:12:32 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.09.08 csütörtök, 21:16:19
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Szóval: lehet az enyémben nem pont ez a technika van de itt ezen jobban szét van robbantva kép...
azt mondta ma az adagolós bácsi, hogy azért indul hidegen úgy a kocsi mintha nem lenne izzítás,
mert van benne az a előtöltés állító bisz-bax ami mozog fel s alá, és az a mozgásával kikoptatta a hüvelyét mert az adagoló háza bizony alamóniómból lészen.
de most még nem érdemes szét bombázni a technikát csak ha esetleg majd meleg járásnál is xaraxik, mert, hogy 200ezertől kezdődik a mutatvány, vagy valami ilyesmi
jóóó tudom nem kérdezte senki sem ,csak gondoltam megírom
Hát az előtöltés állitó a jobb alsó szerintem.....nem az amit bekarikáztál....de azt kilehet cserélni kb 50-ért...ha ház kopott el ott már nyilik a buksza valóban....
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4899 Dátum:
2011.09.09 péntek, 07:30:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.08 csütörtök, 22:12:32
Hát az előtöltés állitó a jobb alsó szerintem.....nem az amit bekarikáztál....de azt kilehet cserélni kb 50-ért...ha ház kopott el ott már nyilik a buksza valóban....
igen, lehet, hogy nem jót karikáztam be csak a csávó messziröl rábökött valamire úgy vettem ki arra de akkor mégse...
Naplózva
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
104
105
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ