Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113407 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #4850 Dátum: 2011.09.07 szerda, 16:28:57 »

Én összeraknám, lehúznám a visszatérő ág csövét, kannába, adnék a szippancsnak 12V-ot, és megvárnám, amíg ott jön rendesen az anyag.
Az adagolónak nem szabad szárazon mennie...
Szerintem berakod összetolod a csatlakozókat és indítasz. Szerinted a gyárban amikor csinálják és először indítják nekiállnak csöveket szétbontani meg összerakni. Ha beindúl a szivatyú úgy is tólja ezerrel a cuccot az adagolóban meg a szűrőben van annyi maradék hogy ne fusson szárazon.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4851 Dátum: 2011.09.07 szerda, 16:35:48 »

Szerintem berakod összetolod a csatlakozókat és indítasz. Szerinted a gyárban amikor csinálják és először indítják nekiállnak csöveket szétbontani meg összerakni. Ha beindúl a szivatyú úgy is tólja ezerrel a cuccot az adagolóban meg a szűrőben van annyi maradék hogy ne fusson szárazon.

Szép is lenne, ha így indítanák.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #4852 Dátum: 2011.09.07 szerda, 16:49:22 »

Szép is lenne, ha így indítanák.
Légyszi én tényleg nem tudom de nem hinném, hogy sokat szarakodnának vele. Discoverin nézem, hogyan készűlt sorozatot Corvette, Ferrari  gyártás végén belenyomják a benyót és indít. Tudom ez diesel de hamar kinyomja a levegőt magából. Ha te tudot oszd meg velünk.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4853 Dátum: 2011.09.07 szerda, 17:16:13 »

Légyszi én tényleg nem tudom de nem hinném, hogy sokat ***akodnának vele. Discoverin nézem, hogyan készűlt sorozatot Corvette, Ferrari  gyártás végén belenyomják a benyót és indít. Tudom ez diesel de hamar kinyomja a levegőt magából. Ha te tudot oszd meg velünk.

Honnan tudnám... nem én állok a sornál. De pl a benzineseknél már gyújtásra indul az AC, itt meg csak indítózásra. Másrészt a benzint nem 1000 bar körüli nyomással nyomják be, mint itt. Minél nagyobb a nyomás, annál szorosabb az illesztés, azaz annál érzékenyebb ha kenés nélkül (az üa keni) megy.
Ha az enyém lenne, én ugyan nem kísérletezgetnék... egy pár pár perces szárazonfutás nagyobb kopást okoz, mint a rendes üzem 50e kilométere.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4854 Dátum: 2011.09.07 szerda, 17:37:45 »

Köszönöm, megnéztem én is tegnap este. A gumi csak tömítés ha jól láttam, a váltó öntvényben van a furat amibe a CKP beleül wave

Hátha segít:
http://kepfeltoltes.hu/110907/DSCF4776_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4780_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mintha 2 darabból álló alkatrész venné körbe a jeladót
Nem, csak elnéztem
 integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4855 Dátum: 2011.09.07 szerda, 20:13:40 »

Mert ezt írja elő a gyári specifikáció?

Nyomás csak azért kell, hogy át tudja nyomni a sok csövön, szűrőn. Azaz, többet szállítson, mint ami a maximális igénybevételkor kell.
Szerintem nem is a nyomás a lényeg, hanem hogy mennyit szállít.

-Milyen gyári specifikáció? miről beszélsz,mutasd már meg.
-Ja mostmár nem számit a nyomás meg a 3bar, csak a szállitási mennyiség... wow1
-sok csövön? egy megy be ami lényeg meg egy visszafolyó...ez tényleg sok.. eplus2
-Elmondom hogy 2,5TDI V6-os motorokon amin VP44 van egy 0,5bar-os belső üzemanyagszivattyú van és             ennyi..és érdekes módon müködnek.
Lehet hogy én tévedek, de eddig senki nem mutatott erről konkrét bizonyitékot nekem. Ha lessz elfogadom.

« Utoljára szerkesztve: 2011.09.07 szerda, 20:16:25 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4856 Dátum: 2011.09.07 szerda, 20:46:26 »

-Milyen gyári specifikáció? miről beszélsz,mutasd már meg.
-Ja mostmár nem számit a nyomás meg a 3bar, csak a szállitási mennyiség... wow1
-sok csövön? egy megy be ami lényeg meg egy visszafolyó...ez tényleg sok.. eplus2
-Elmondom hogy 2,5TDI V6-os motorokon amin VP44 van egy 0,5bar-os belső üzemanyagszivattyú van és             ennyi..és érdekes módon müködnek.
Lehet hogy én tévedek, de eddig senki nem mutatott erről konkrét bizonyitékot nekem. Ha lessz elfogadom.


Forrás: etis   
" MEGJEGYZÉS: A tüzelőanyag-rendszer nyomásnak a gyújtás bekapcsolása után 4,5 ± 0,2 bar-nak kell lennie, és járó motornál fenn kell tartania ezt a nyomást.
A WDS digitális multiméter funkcióját használva, a motort beindítani, és a tüzelőanyag-rendszer nyomását megmérni."

de majd megmondom,melyik motorra vonatkozik,ugyanis a tddi-t nem hozza az etis sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4857 Dátum: 2011.09.07 szerda, 20:47:48 »

-Milyen gyári specifikáció? miről beszélsz,mutasd már meg.
-Ja mostmár nem számit a nyomás meg a 3bar, csak a szállitási mennyiség... wow1
-sok csövön? egy megy be ami lényeg meg egy visszafolyó...ez tényleg sok.. eplus2
-Elmondom hogy 2,5TDI V6-os motorokon amin VP44 van egy 0,5bar-os belső üzemanyagszivattyú van és             ennyi..és érdekes módon müködnek.
Lehet hogy én tévedek, de eddig senki nem mutatott erről konkrét bizonyitékot nekem. Ha lessz elfogadom.

Nem tudom a gyári speckót. Ha tudnám, leírnám. Nem vagyok biztos benne, hogy igazam van. Bizonyítékot nem tudok adni.
Még csak megmérni se tudom, mert nincs tddi-m. Esetleg mérd meg te.
A sok csövet arra értettem, hogy végig kell nyomni az autón, mindenféle kanyaron, csatlakozókon. Aztán át a szűrőn, el az adagolóig, majd vissza. Ez kb 10 méter cső. Nem kevés.
A szűrőn átnyomni, az sem kevés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4858 Dátum: 2011.09.07 szerda, 20:49:21 »

Forrás: etis   
" MEGJEGYZÉS: A tüzelőanyag-rendszer nyomásnak a gyújtás bekapcsolása után 4,5 ± 0,2 bar-nak kell lennie, és járó motornál fenn kell tartania ezt a nyomást.
A WDS digitális multiméter funkcióját használva, a motort beindítani, és a tüzelőanyag-rendszer nyomását megmérni."

de majd megmondom,melyik motorra vonatkozik,ugyanis a tddi-t nem hozza az etis sem.
ez nem a DI-re vonatkozik, mert ott csak indítózás után kap áramot az AC
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4859 Dátum: 2011.09.07 szerda, 20:52:29 »

Nem tudom a gyári speckót. Ha tudnám, leírnám. Nem vagyok biztos benne, hogy igazam van. Bizonyítékot nem tudok adni.
Még csak megmérni se tudom, mert nincs tddi-m. Esetleg mérd meg te.
A sok csövet arra értettem, hogy végig kell nyomni az autón, mindenféle kanyaron, csatlakozókon. Aztán át a szűrőn, el az adagolóig, majd vissza. Ez kb 10 méter cső. Nem kevés.
A szűrőn átnyomni, az sem kevés.
nincs 10m, és asszem 2 kanyar van.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4860 Dátum: 2011.09.07 szerda, 20:54:49 »

nincs 10m, és asszem 2 kanyar van.
3bar lesz akkor is .....megfogom keresni az anyagot hozzá,ha beledöglökis. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4861 Dátum: 2011.09.07 szerda, 20:56:53 »

nincs 10m, és asszem 2 kanyar van.

Van... de legyen 8... és nem csak 2 kanyar...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4862 Dátum: 2011.09.07 szerda, 20:59:43 »

3bar lesz akkor is .....megfogom keresni az anyagot hozzá,ha beledöglökis. nyes
eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4863 Dátum: 2011.09.07 szerda, 21:27:35 »

Én már leszarom ha 427bar-os akkor is baz@meg... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4864 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:25:40 »

Én már le***om ha 427bar-os akkor is baz@meg... eplus2

Lásd kivel van dolgod. Legyen 2,5 bar, de abból már nem tudok engedni!  eplus2

(amit te írsz 0,8-at, az ugyi 1,8, mert a légkör 1 bár, a 0,8 enyhe vákum, azaz, ennyivel több, mint a légköri)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #4865 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:32:01 »

Van... de legyen 8... és nem csak 2 kanyar...
Angel Imádlak!
Lemérted valaha a 10m-t
A te állításod szerint egy 4,5m hosszú autó legvégéből a orra hegyéig küldöd a olajat egy csövön majd vissza a legvégég még akkor is marad 1 méter a kanyarokra. A valóságban kb a végétől 1méterre van az AC onnan megy kb 2,5 métert a szűrőig maj kb 60 cm és már benn is van az adagolóban. Ennyi. max 1,5l-2l olaj lehet szűrőstűl ami belemegy ezt a szivatyú 1 bár körüli nyomással  is simán 20-30mp alatt feltölti.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4866 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:32:56 »

Angel Imádlak!
Lemérted valaha a 10m-t
A te állításod szerint egy 4,5m hosszú autó legvégéből a orra hegyéig küldöd a olajat egy csövön majd vissza a legvégég még akkor is marad 1 méter a kanyarokra. A valóságban kb a végétől 1méterre van az AC onnan megy kb 2,5 métert a szűrőig maj kb 60 cm és már benn is van az adagolóban. Ennyi. max 1,5l-2l olaj lehet szűrőstűl ami belemegy ezt a szivatyú 1 bár körüli nyomással  is simán 20-30mp alatt feltölti.
úgyis Angel-nek van igaza eplus2 mindig neki van hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #4867 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:37:18 »

úgyis Angel-nek van igaza eplus2 mindig neki van hehe
Ez az 1 bár meg a 0,8 is sántít. Ezek szerint ha egy legyen autógumiba, belefújok 0,8 bár levegőt akkor tulajdonképp  kiszívtam belőle vákum keletkezett és ennek ellenére egy kicsit bekeményedett.  taps
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4868 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:39:14 »

Ez az 1 bár meg a 0,8 is sántít. Ezek szerint ha egy legyen autógumiba, belefújok 0,8 bár levegőt akkor tulajdonképp  kiszívtam belőle vákum keletkezett és ennek ellenére egy kicsit bekeményedett.  taps
eplus2 taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4869 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 00:41:58 »

Angel Imádlak!
Lemérted valaha a 10m-t

Nem. Csak rávágtam.
Válasz
A te állításod szerint egy 4,5m hosszú autó

hol állítottam én, hogy 4,5 méteres az autó?  vigyor3 4731 vagy 4804 mm hosszú - ha már hasogatjuk a szőrszálat  vigyor3
Válasz
legvégéből a orra hegyéig küldöd a olajat egy csövön majd vissza a legvégég még akkor is marad 1 méter a kanyarokra. A valóságban kb a végétől 1méterre van az AC onnan megy kb 2,5 métert a szűrőig maj kb 60 cm és már benn is van az adagolóban.

Akkor legyen 8.
Válasz
Ennyi. max 1,5l-2l olaj lehet szűrőstűl ami belemegy ezt a szivatyú 1 bár körüli nyomással  is simán 20-30mp alatt feltölti.

Hogy mekkora nyomást tud, és mennyit tud szállítani, ezeknek semmi közük egymáshoz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4870 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 00:47:10 »

Ez az 1 bár meg a 0,8 is sántít. Ezek szerint ha egy legyen autógumiba, belefújok 0,8 bár levegőt akkor tulajdonképp  kiszívtam belőle vákum keletkezett és ennek ellenére egy kicsit bekeményedett.  taps

A légköri nyomás 1 bar. Ha kiveszed a kerékből a szelepet, akkor van 1 bar nyomás. Ha ezt növeled 0,8 bárral, 1,8 lesz benne. Nem bonyolult ez...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4871 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:12:29 »

Hátha segít:
http://kepfeltoltes.hu/110907/DSCF4776_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4780_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mintha 2 darabból álló alkatrész venné körbe a jeladót
Nem, csak elnéztem
 integet2


Köszönöm!
worship
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4872 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:21:09 »

Lásd kivel van dolgod. Legyen 2,5 bar, de abból már nem tudok engedni!  eplus2

(amit te írsz 0,8-at, az ugyi 1,8, mert a légkör 1 bár, a 0,8 enyhe vákum, azaz, ennyivel több, mint a légköri)

Látom kivel van dolgom.... falbav
Folyadék nyomásról van szó mi köze a légköri nyomásnak hozzá....
0,8bar az enyhe vákum...erre nemis mondok semmit már.....akkor 0,1mbar az meg kráter vagy mi?
Elmondom pl azt is hogy amiket gyártott ford diesel(európa) motorokat csak a 115LE van egyedül ilyen.
pl tranziton amin ugyanez ez az adagoló van semmi nincs.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4873 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:44:45 »

Látom kivel van dolgom.... falbav
Folyadék nyomásról van szó mi köze a légköri nyomásnak hozzá....
0,8bar az enyhe vákum...erre nemis mondok semmit már.....akkor 0,1mbar az meg kráter vagy mi?
Elmondom pl azt is hogy amiket gyártott ford diesel(európa) motorokat csak a 115LE van egyedül ilyen.
pl tranziton amin ugyanez ez az adagoló van semmi nincs.

A légkör körbevesz mindent, ahogy a folyadékot is. A folyadékban is megvan az 1 bár nyomás. 0 bár nyomás a folyadékban csak vákumban lenne, és csak felül, mert ehhez még hozzájön a gravitáció miatt a folyadékoszlop magassága.
A 0,1mbár az egy komoly vákuum - ha az abszolút érték. Téged az kever meg, hogy nem szokták jelölni, az adott nyomás az abszolút, vagy relatív.
Ha az autó kerekét veszed, és nincs az autóra felszerelve, a szelep ki van véve, a nyomása 1 bár. Ha most belerakod a szelepet, beviszed vákuumba (pl világűr), akkor
abban még mindig 1 bár van, ha felszerelnéd az autóra, akkor persze lapos lenne, de megtartaná az autót. Holott, ha megmérted volna még a kúton, akkor biz az 0-át mutatott volna.
Viszont, ha a műszer felviszed az űrbe, ott már nem biztos, hogy 0-át fog mutatni. Ugyan ezek a műszerek olyanok, hogy van egy félkör cső, (kampó), ami a nyomás hatására kezd kiegyenesedni, ezt nem befolyásolja a légkör, azaz annak a hiánya. De lehetne pl egy lufi, ami a nyomás hatására tágul, és ezt mutatja a mutató, na ez a műszer biz meg tudná mutatni az 1 bár nyomást, merthogy a lufin kívül vákum van, belül meg a lenti légköri nyomás. Akár pontos is lehetne.
A másik, görbülős műszer viszont az űrben 1 bárral kevesebbet mutatna, azaz rosszul mérne.
Ugyanez van a turbónyomásnál is. Azt mondja, hogy 0,8 bár a töltés, ez valójában 1,8 bár, mert 0,8-cal több, mint a légköri.
0,8 bár a szívómotor szívócsonkjában van.
Bocsi a hosszúra nyúlt szövegért.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4874 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:57:52 »

Ne beszélgessünk már többet inkább.....köszi. eljen
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4875 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 12:00:27 »

Ne beszélgessünk már többet inkább.....köszi. eljen


Legközelebb egyezzetek meg, hogy abszolút- vagy túlnyomásról beszéltek...  eplus2 Én mindenesetre jót szórakoztam!  taps
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4876 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 12:05:35 »

Lásd kivel van dolgod. Legyen 2,5 bar, de abból már nem tudok engedni!  eplus2

(amit te írsz 0,8-at, az ugyi 1,8, mert a légkör 1 bár, a 0,8 enyhe vákum, azaz, ennyivel több, mint a légköri)
Akkor meg van az az autó amelyik termeli a gázolajat, mert a motor felől megy az anyag a tankba... hehe  csak meg ne feledkezzen róla az ember hogy időnként leszívja az üzemanyagot  wow1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4877 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 12:09:58 »

Legközelebb egyezzetek meg, hogy abszolút- vagy túlnyomásról beszéltek...  eplus2 Én mindenesetre jót szórakoztam!  taps
Holnaptól akkor 3,5-öt fújjak a kerekekbe?  hehe eplus2 falbav wilting 2funny smiley6600 exploserderage uglystupid2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4878 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 12:12:52 »

Holnaptól akkor 3,5-öt fújjak a kerekekbe?  hehe eplus2 falbav wilting 2funny smiley6600 exploserderage uglystupid2

3,4... abszolút, és 2,4 túlnyomi.  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4879 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 12:15:54 »

3,4... abszolút, és 2,4 túlnyomi.  vigyor3
Ezt az óra gyártókkal is közölni kell mert 1-nél 0-át mutat...amatőrök... vigyor3 biztos a holdon gyártották.. pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4880 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 12:20:39 »

Ezt az óra gyártókkal is közölni kell mert 1-nél 0-át mutat...amatőrök... vigyor3 biztos a holdon gyártották.. pias

A gyártók tudják. Neked is tudnod kell, hogy milyen nyomásról beszélünk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4881 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 12:28:00 »

A gyártók tudják. Neked is tudnod kell, hogy milyen nyomásról beszélünk.
Persze, hogy tudom...szerintem mindenki tudta mikor Bunyek írta a 0,8-at, hogy Ő is túlnyomásról beszél, mégis el lett kalandozva a vákum felé.. vigyor3  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #4882 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 17:03:41 »

Helló mindenkinek!!
De nagyon régen  nem jártam már köztetek.
egy kis segítségre lenne szükségem,a gépem mostanában elég különös dolgokat csinál,
-történt a minap,húzok haza Debrecenből,s érzem egy előzésnél,hogy valami gáz van gun
egyszerűen nem megy a masina..Huh?
kuplung benyom,tövignyomott gázpedál,s csak 3500-4000-es fordulatig pörgött,s semmi füstölés
ha megzavartam,s visszaengedtem a gázpedált,volt hogy kicsit bedadogott.
hazaérek,megálok,benézek a géptető alá,semmi,semmi túrbócsőlyukadásra utaló nyom.
beindítom,megyek vele,felpörög szépen 5000-ig rinya
--nos ezt megcsinálta velem már vagy 3-szor,és általában hosszabb úton jelentkezik.
nagyon megköszönném az esetleges tanácsokat,mert novemberbe megyek az autóval törökbe-ugye az meg nem itt van
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4883 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 17:09:38 »

Helló mindenkinek!!
De nagyon régen  nem jártam már köztetek.
egy kis segítségre lenne szükségem,a gépem mostanában elég különös dolgokat csinál,
-történt a minap,húzok haza Debrecenből,s érzem egy előzésnél,hogy valami gáz van gun
egyszerűen nem megy a masina..Huh?
kuplung benyom,tövignyomott gázpedál,s csak 3500-4000-es fordulatig pörgött,s semmi füstölés
ha megzavartam,s visszaengedtem a gázpedált,volt hogy kicsit bedadogott.
hazaérek,megálok,benézek a géptető alá,semmi,semmi túrbócsőlyukadásra utaló nyom.
beindítom,megyek vele,felpörög szépen 5000-ig rinya
--nos ezt megcsinálta velem már vagy 3-szor,és általában hosszabb úton jelentkezik.
nagyon megköszönném az esetleges tanácsokat,mert novemberbe megyek az autóval törökbe-ugye az meg nem itt van

Jó eséllyel nem szállít elég üzemanyagot az AC. Ha turbócső lenne a ludas, füstölne, és üresben azért felpörögne.

Én ebbe az irányba indulnék el...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #4884 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 17:13:02 »

Jó eséllyel nem szállít elég üzemanyagot az AC. Ha turbócső lenne a ludas, füstölne, és üresben azért felpörögne.

Én ebbe az irányba indulnék el...
ezt hogy tudom ellenőrízni, éslehetséges hogy az ac eldugúl,vagy felszed valami szutykot? wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4885 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:03:24 »

ezt hogy tudom ellenőrízni, éslehetséges hogy az ac eldugúl,vagy felszed valami szutykot? wave

Hát üzemanyagnyomást kellene mérni... sajnos itt felénk nincs túl nagy egyetértés, mekkora legyen az üzemanyagnyomás, de én továbbra is úgy vélem, 3 bárnak kell lenni.
De talán nem ez a lényeg, hanem hogy eleget szállítson. A másfél literes palackot elég gyorsan, kb 10-20 másodperc alatt tele kellene nyomnia.
De a szűrőt mikor cserélted?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4886 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:06:14 »

ezt hogy tudom ellenőrízni, éslehetséges hogy az ac eldugúl,vagy felszed valami szutykot? wave
akksiról adjatok áramot az AC-nak direktbe, kössétek le a szűrőremenő csövet és nézzétek, hogy nyomja-e Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4887 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:07:04 »

Jó eséllyel nem szállít elég üzemanyagot az AC. Ha turbócső lenne a ludas, füstölne, és üresben azért felpörögne.

Én ebbe az irányba indulnék el...
ha nincs turbónyomás, akkor is leforog tiltásig. csak nincs akkora ereje.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4888 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:09:03 »

ha nincs turbónyomás, akkor is leforog tiltásig. csak nincs akkora ereje.

Ezt írtam én is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4889 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:10:20 »

Ezt írtam én is...
nem, te azt írtad, hogy "üresben azért felpörögne".

sebességben is kiforog töltőnyomás nélkül is tiltásig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4890 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:20:07 »

nem, te azt írtad, hogy "üresben azért felpörögne".

sebességben is kiforog töltőnyomás nélkül is tiltásig

Ja... de ő azt írta:
kuplung benyom,tövignyomott gázpedál,s csak 3500-4000-es fordulatig pörgött,s semmi füstölés
ötödikben nem pörög fel komolyabban. Tehát elsőben nyilván, ott kipörög, de szerintem már negyedikben sem, ötödikben meg tutter.
A tdci kb 120-at tud turbó nélkül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #4891 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:37:37 »

Hát üzemanyagnyomást kellene mérni... sajnos itt felénk nincs túl nagy egyetértés, mekkora legyen az üzemanyagnyomás, de én továbbra is úgy vélem, 3 bárnak kell lenni.
De talán nem ez a lényeg, hanem hogy eleget szállítson. A másfél literes palackot elég gyorsan, kb 10-20 másodperc alatt tele kellene nyomnia.
De a szűrőt mikor cserélted?
Hát kb 2000-2500 megtet kilóméterrel ezelőtt.na de arról nem írtatok,hogy lehet e benne valani kosz,mármint az AC-ba.merthogy egyszer kétszer,de inkább kétszer vásároltam kétes eredetű űzemanyagot,szép fekete beazonosíthatatlan kannából,mejben kituggya hogy mi volt.ezért kérdezem rinya
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4892 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:57:53 »

Hát kb 2000-2500 megtet kilóméterrel ezelőtt.na de arról nem írtatok,hogy lehet e benne valani kosz,mármint az AC-ba.merthogy egyszer kétszer,de inkább kétszer vásároltam kétes eredetű űzemanyagot,szép fekete beazonosíthatatlan kannából,mejben kituggya hogy mi volt.ezért kérdezem rinya

Már hogyne lehetne. Sőt, ha kúton vásárolsz, akkor is. Kicsapódik a parafin, vagy ilyenek, ebből szépen összeállhat egy tank-szörny, amitől jól eldugulhat.
Nem vagyok benne biztos, majd a hozzáértők kiegészítik, de mintha lenne az AC előtt egy durva szűrő. Az is el lehet tömődve.
Így vagy úgy, az adagoló előtt kellő mennyiségű go-nak kell lennie, ennek híján nem műxik jól az autó.
Kannába a szűrő utáni csövet, rákötni direktbe a 12V-ot, és megnézni, dől belőle az anyag, vagy épphogy folydogál.
Ha nincs kellő mennyiség, kikapni az AC-t... szerintem nálad nem is megy az AC.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4893 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 19:19:10 »

Hát kb 2000-2500 megtet kilóméterrel ezelőtt.na de arról nem írtatok,hogy lehet e benne valani kosz,mármint az AC-ba.merthogy egyszer kétszer,de inkább kétszer vásároltam kétes eredetű űzemanyagot,szép fekete beazonosíthatatlan kannából,mejben kituggya hogy mi volt.ezért kérdezem rinya
kompresszorral nyomassátok meg visszafele a csöveket. akkor ki kell köpnie, ha van benne valami. de inkább meghalt a 8-11-éves AC.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4894 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 20:48:49 »

A légkör körbevesz mindent, ahogy a folyadékot is. A folyadékban is megvan az 1 bár nyomás. 0 bár nyomás a folyadékban csak vákumban lenne, és csak felül, mert ehhez még hozzájön a gravitáció miatt a folyadékoszlop magassága.
A 0,1mbár az egy komoly vákuum - ha az abszolút érték. Téged az kever meg, hogy nem szokták jelölni, az adott nyomás az abszolút, vagy relatív.
Ha az autó kerekét veszed, és nincs az autóra felszerelve, a szelep ki van véve, a nyomása 1 bár. Ha most belerakod a szelepet, beviszed vákuumba (pl világűr), akkor
abban még mindig 1 bár van, ha felszerelnéd az autóra, akkor persze lapos lenne, de megtartaná az autót. Holott, ha megmérted volna még a kúton, akkor biz az 0-át mutatott volna.
Viszont, ha a műszer felviszed az űrbe, ott már nem biztos, hogy 0-át fog mutatni. Ugyan ezek a műszerek olyanok, hogy van egy félkör cső, (kampó), ami a nyomás hatására kezd kiegyenesedni, ezt nem befolyásolja a légkör, azaz annak a hiánya. De lehetne pl egy lufi, ami a nyomás hatására tágul, és ezt mutatja a mutató, na ez a műszer biz meg tudná mutatni az 1 bár nyomást, merthogy a lufin kívül vákum van, belül meg a lenti légköri nyomás. Akár pontos is lehetne.
A másik, görbülős műszer viszont az űrben 1 bárral kevesebbet mutatna, azaz rosszul mérne.
Ugyanez van a turbónyomásnál is. Azt mondja, hogy 0,8 bár a töltés, ez valójában 1,8 bár, mert 0,8-cal több, mint a légköri.
0,8 bár a szívómotor szívócsonkjában van.
Bocsi a hosszúra nyúlt szövegért.
úúúú,ez kemény volt.de én bírom! pias pias pias Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4895 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 21:16:19 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Szóval: lehet az enyémben nem pont ez a technika van de itt ezen jobban szét van robbantva kép...

azt mondta ma az adagolós bácsi, hogy azért indul hidegen úgy a kocsi mintha nem lenne izzítás,

mert van benne az a előtöltés állító bisz-bax ami mozog fel s alá, és az a mozgásával kikoptatta a hüvelyét mert az adagoló háza bizony alamóniómból lészen.

de most még nem érdemes szét bombázni a technikát csak ha esetleg majd meleg járásnál is xaraxik, mert, hogy 200ezertől kezdődik a mutatvány, vagy valami ilyesmi

jóóó tudom nem kérdezte senki sem ,csak gondoltam megírom
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 21:18:32 írta sanyikabacsi » Naplózva
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #4896 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 21:31:33 »

Sziasztok. Segítség kellene megint.

Na szóval ha elindulok a kocsival egy ideig jól húz az autó utána meg alig megy ezen változó geometriás turbó van, elvileg azt mondták hogy az emissziós szeleppel van gond ez 2db szelep a blokk alján egy fémlapra csavarozva, 2-2 elektromos csatlakozó megy rá + 3-3 gumicső, elvileg ezek ilyen mágneskapcsolós szelepek, és elvileg nem tartja meg a vákuumot ami a geometriás turbóhoz kell, tehát egyszer jól megy az autó útána meg teljesen lassú és 120-nál nemis megy többet,

Volt valakinek ilyen???

Köszi a segítséget előre is.

Várom  a válaszokat. 

Üdv,.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4897 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 21:33:43 »

Sziasztok. Segítség kellene megint.

Na szóval ha elindulok a kocsival egy ideig jól húz az autó utána meg alig megy ezen változó geometriás turbó van, elvileg azt mondták hogy az emissziós szeleppel van gond ez 2db szelep a blokk alján egy fémlapra csavarozva, 2-2 elektromos csatlakozó megy rá + 3-3 gumicső, elvileg ezek ilyen mágneskapcsolós szelepek, és elvileg nem tartja meg a vákuumot ami a geometriás turbóhoz kell, tehát egyszer jól megy az autó útána meg teljesen lassú és 120-nál nemis megy többet,

Volt valakinek ilyen???

Köszi a segítséget előre is.

Várom  a válaszokat.  

Üdv,.
azokat lehet tesztelni egy vákumpumpával, hogy megtartják-e a vákumot.

turbócsöveket is nézzétek át
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4898 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 22:12:32 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Szóval: lehet az enyémben nem pont ez a technika van de itt ezen jobban szét van robbantva kép...

azt mondta ma az adagolós bácsi, hogy azért indul hidegen úgy a kocsi mintha nem lenne izzítás,

mert van benne az a előtöltés állító bisz-bax ami mozog fel s alá, és az a mozgásával kikoptatta a hüvelyét mert az adagoló háza bizony alamóniómból lészen.

de most még nem érdemes szét bombázni a technikát csak ha esetleg majd meleg járásnál is xaraxik, mert, hogy 200ezertől kezdődik a mutatvány, vagy valami ilyesmi

jóóó tudom nem kérdezte senki sem ,csak gondoltam megírom

Hát az előtöltés állitó a jobb alsó szerintem.....nem az amit bekarikáztál....de azt kilehet cserélni kb 50-ért...ha ház kopott el ott már nyilik a buksza valóban....
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4899 Dátum: 2011.09.09 péntek, 07:30:57 »

Hát az előtöltés állitó a jobb alsó szerintem.....nem az amit bekarikáztál....de azt kilehet cserélni kb 50-ért...ha ház kopott el ott már nyilik a buksza valóban....

igen, lehet, hogy nem jót karikáztam be csak a csávó messziröl rábökött valamire úgy vettem ki arra de akkor mégse...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.