Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113441 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5000 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 22:07:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.02 vasárnap, 21:55:20
persze...nem nézted a videót?
De néztem. Csak azért kérdeztem mert a megszokás az,hogy az üzemanyaghoz kell önteni a tisztítószert és az jól felhígítja. Ezért hatásosabb ez töményen.
De még egy kérdés.
Ilyenkor ugye nem az ac nyomja az üzemanyagot hanem az adagoló szívja?Ez nem baj?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5001 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 22:08:44 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.02 vasárnap, 22:07:12
De néztem. Csak azért kérdeztem mert a megszokás az,hogy az üzemanyaghoz kell önteni a tisztítószert és az jól felhígítja. Ezért hatásosabb ez töményen.
De még egy kérdés.
Ilyenkor ugye nem az ac nyomja az üzemanyagot hanem az adagoló szívja?Ez nem baj?
ki kell venni a reléjét és nem nyomja.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5002 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 22:10:00 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.02 vasárnap, 21:55:54
És a lámpa fénye - pl a megtett km háttérvilágítása - vibrál?
na szóval a fényszóró nem vibrál, ködlámpa sem, a kettő egyszerre sem.
csak belül a 2 kicsi kijelző, de az sem vibrál, hanem el-eltűnik a fény egy-egy pillanatra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5003 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 22:14:42 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.02 vasárnap, 22:07:12
De néztem. Csak azért kérdeztem mert a megszokás az,hogy az üzemanyaghoz kell önteni a tisztítószert és az jól felhígítja. Ezért hatásosabb ez töményen.
De még egy kérdés.
Ilyenkor ugye nem az ac nyomja az üzemanyagot hanem az adagoló szívja?Ez nem baj?
de miért lenne baj?
Tök fölös bele az az AC f+sz tudja minek tették be...de ezt már kitárgyaltuk...
Nem kell kivenni semmilyen relét, fogod a szürőn a nyomórészt összekötöd a résolajjal és ennyi....a tankból egyből visszamegy a tankba...
de mivel többen is kérdezték ezt tőlem itt egy kép:
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5004 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 22:19:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.02 vasárnap, 22:10:00
na szóval a fényszóró nem vibrál, ködlámpa sem, a kettő egyszerre sem.
csak belül a 2 kicsi kijelző, de az sem vibrál, hanem el-eltűnik a fény egy-egy pillanatra
Ha szénkefe-bibi van, akkor a helyzetfényen, xenonon szinte egyáltalán, míg a háttérvilágításon szépen látszik, hogy vibrál.
Persze ha komolyabb baja lenne a generátornak - pl pár dióda kiégett, vagy a tekercs egy része szakadt - akkor produkálhat ilyesmit.
Ha a motor ingadozása egybeesik ezzel, akkor meg is találtad a hibát.
Ha van szkópod, meg kéne nézni a tápfeszt, járó motornál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5005 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 22:29:03 »
Amikor a generátorom megdöglött és Keszthelyről hazajöttem akksival este, nem ugrált az alapjáratom se meg a fordulatszámom sem egyáltalán..
Pécs előtt feladta azt behúztuk....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5006 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 22:43:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.02 vasárnap, 22:29:03
Amikor a generátorom megdöglött és Keszthelyről hazajöttem akksival este, nem ugrált az alapjáratom se meg a fordulatszámom sem egyáltalán..
Pécs előtt feladta azt behúztuk....
Csakhogy a szénkefés mókánál a feszültség ingadozik. Ha a generátor bedöglött, akkor csak az aksiból jön, az meg nem ingadozik (azaz, szép lassan lemerül).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5007 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 22:47:32 »
Én nemhiszem akkor sem hogy az alapjárat attól ugrálna..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5008 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 22:49:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.02 vasárnap, 22:47:32
Én nemhiszem akkor sem hogy az alapjárat attól ugrálna..
Hát, biztosra én sem mondom, de nálam már volt ilyen, hogy villództak a fények, és ugrált az alapjárat. Pár perc múlva megszűnt a villódzás, alapjárat is beállt.
(hosszú állás után csinálta, pl 3 hét)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5009 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 17:46:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.02 vasárnap, 22:47:32
Én nemhiszem akkor sem hogy az alapjárat attól ugrálna..
az ecu korrigálja a fordulatot,mert figyeli a töltést!Pill, mindjárt idézek!
Töltőrendszer Mondeo 2001 (10/2000-02/2007) ismertetés és működés
'Smart charge' generátorszabályozó rendszer
Írta: alf
Általános
A generátor elektromos áramot termel, mellyel ellátja a gépkocsi elektromos rendszerét, és az akkumulátort feltöltött állapotban tartja. A generátort a segédberendezés-hajtószíj hajtja.
Amikor a motor elindul, a generátor váltakozó áramot (AC) kezd termelni, amit belül egyenárammá (DC) alakít át. Az egyenáram az akkumulátorhoz és a gépkocsi elektromos fogyasztóihoz továbbítódik, egy meghatározott, a feszültségszabályozó (a generátor hátulján elhelyezkedő) által szabályozott, feszültségen. A töltőrendszer feszültségét a hajtáslánc-vezérlőegység (PCM) szabályozza. Hideg akkumulátort magasabb feszültséggel, míg meleg akkumulátort alacsonyabb feszültséggel lehet hatékonyabban tölteni. A PCM képes a feltöltőfeszültséget az akkumulátor hőmérsékletének megfelelően beállítani, melyet a beszívottlevegő-hőmérséklet (IAT) és a hűtőfolyadék-hőmérséklet (ECT) alapján számít ki.
A PCM ezzel egyidejűleg figyeli és szabályozza a generátor által leadott feszültséget. Amikor az áramfelvétel nagy vagy az akkumulátor kimondottan lemerült állapotban van, a rendszer képes az alapjárati fordulatszám megnövelésére. A motor indításakor a motorrángatás minimalizálása érdekében a PCM lekapcsolja a generátort. A motor elindítása után a PCM fokozatosan növeli a generátor kimeneti teljesítményét.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.msg542508#msg542508
Ezért mondtam Zsoltnak,hogy vegye le az akkusarut,mert kitörlődnek a jeladók értékei az ecuból,és új friss értékeket vesz fel az ecu,ekkor szokott javulás jelentkezni,ha csak valamelyik jeladó fals értéket adott....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.03 hétfő, 17:51:36 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5010 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 18:40:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.02 vasárnap, 22:14:42
de miért lenne baj?
Tök fölös bele az az AC f+sz tudja minek tették be...de ezt már kitárgyaltuk...
Nem kell kivenni semmilyen relét, fogod a szürőn a nyomórészt összekötöd a résolajjal és ennyi....a tankból egyből visszamegy a tankba...
de mivel többen is kérdezték ezt tőlem itt egy kép:
Köszi így már világos.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5011 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 19:29:08 »
ok, de akkor mégis mi lehet?? mit kéne megnézni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5012 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 19:45:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.03 hétfő, 19:29:08
ok, de akkor mégis mi lehet?? mit kéne megnézni??
A Tiedben nincs AC ha jól tudom?? Akkor az levegősödhet anélkül, hogy észrevennéd, ha valamelyik "O" gyűrű bedöglik...
Az enyémnél az AC miatt ilyen nincs, mert az nyomás alatt van, és mikor o gyűrű gond volt, az folyatott. De AC nélkül csak vákum van,és ha tömítetlen, akkor levegő és dadog-ugrál az alapjárat...lehet köze nincs a hibához, csak egy tipp.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5013 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 19:51:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.03 hétfő, 19:45:57
A Tiedben nincs AC ha jól tudom?? Akkor az levegősödhet anélkül, hogy észrevennéd, ha valamelyik "O" gyűrű bedöglik...
Az enyémnél az AC miatt ilyen nincs, mert az nyomás alatt van, és mikor o gyűrű gond volt, az folyatott. De AC nélkül csak vákum van,és ha tömítetlen, akkor levegő és dadog-ugrál az alapjárat...lehet köze nincs a hibához, csak egy tipp.
nekem nincs benne...
amikor a tankból nem jutott fel elég anyag és bedadogott, akkor fehéren is füstölt. most ilyen nincs.
neked melyik o-gyűrűnél volt gond??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5014 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 20:06:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.03 hétfő, 19:51:14
nekem nincs benne...
amikor a tankból nem jutott fel elég anyag és bedadogott, akkor fehéren is füstölt. most ilyen nincs.
neked melyik o-gyűrűnél volt gond??
A gázolajszűrőnél a visszafolyó azt hiszem...az ahol kívül van az "O" gyűrű. Picit el kezdett folyatni, cseréltem "O" gyűrűt azóta jó.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5015 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 20:17:13 »
fogsz két csövet és kannából járatod ennyi...ha megy jön a cucc tanktól is...
generátort lekötöd és akksiról járatod ha ugrál generátor kilőve...
lehet menni tovább...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5016 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 20:21:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.03 hétfő, 20:17:13
fogsz két csövet és kannából járatod ennyi...ha megy jön a cucc tanktól is...
generátort lekötöd és akksiról járatod ha ugrál generátor kilőve...
lehet menni tovább...
generátort csak úgy tudom lekötni, hogy leveszem a szíjat?? arra felé még nem kutakodtam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5017 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 20:27:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.03 hétfő, 20:21:35
generátort csak úgy tudom lekötni, hogy leveszem a szíjat?? arra felé még nem kutakodtam
leveszed a csatiját a generátorról.vagy a töltőkábelt a generátorról....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5018 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 20:29:06 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.03 hétfő, 20:27:54
leveszed a csatiját a generátorról.vagy a töltőkábelt a generátorról....
már csak hnap
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5019 Dátum:
2011.10.03 hétfő, 21:41:00 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.03 hétfő, 20:27:54
leveszed a csatiját a generátorról.vagy a töltőkábelt a generátorról....
A töltőkábeles dolog egy kicsit rázós. Nincs mihez szabályoznia a fesszabályzónak, így tönkre is mehet. Persz azt nem mondom, hogy egy pár perces móka altt be fog kakkantani, de...
Úgy lenne az igazi, hogy addig is rákötni egy terhelőst, teszem azt egy izzót.
A csatis megoldás az OK.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5020 Dátum:
2011.10.04 kedd, 18:58:25 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.03 hétfő, 21:41:00
A töltőkábeles dolog egy kicsit rázós. Nincs mihez szabályoznia a fesszabályzónak, így tönkre is mehet. Persz azt nem mondom, hogy egy pár perces móka altt be fog kakkantani, de...
Úgy lenne az igazi, hogy addig is rákötni egy terhelőst, teszem azt egy izzót.
A csatis megoldás az OK.
és ha lehúzott csatival használom, akkor mi lesz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5021 Dátum:
2011.10.04 kedd, 19:04:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.04 kedd, 18:58:25
és ha lehúzott csatival használom, akkor mi lesz??
nem gerjed fel a generátor....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5022 Dátum:
2011.10.04 kedd, 19:06:29 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.04 kedd, 19:04:35
nem gerjed fel a generátor....
tehát nagy baj nem lehet?? ahogy néztem Tisben, ezek a madzagok "csak" az ecu-ba mennek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5023 Dátum:
2011.10.04 kedd, 19:08:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.02 vasárnap, 16:03:20
bármilyen diesel rendszerhez jó igen....
Én az egész flakont elhasználtam (aszem 250ml), kb fél óra alatt járta le alapjáraton, kicsit azért fordulaton is kitartottam és le is forgattam párszor....
Maga a cucc 3000ft egy flakon. Én egy ügyféltől kaptam ingyen és régebbi a flakon , lehet vátozott a neve.
átlátszó PVC csőből megcsináltam a nyomó és visszafolyó ágat (kb 500ft) és a visszafolyó ágba (Résolaj) tettem egy diesel szürőt pluszba az volt még 300ft....a szürő csak az én mániám nem fontos.....ennyi...ezt többet nem kell megvenni.
CR-em lenne akkor is megcsinálnám ugyanigy, sőt....átposztoljam oda is hátha érdekel valakit szerinted?
ilyet kéne szerezni valahonnan.
1/4-ed protech-et elpöfögtem így, a többi ment az új szűrőbe. kicsit jobb lett a hangja, meg talán nem ingadozott annyira a fordulat, mint előtte...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5024 Dátum:
2011.10.04 kedd, 19:10:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.04 kedd, 19:06:29
tehát nagy baj nem lehet?? ahogy néztem Tisben, ezek a madzagok "csak" az ecu-ba mennek
semmi nem fog történni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5025 Dátum:
2011.10.04 kedd, 19:13:08 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.04 kedd, 19:10:19
semmi nem fog történni.
és ha ez okozta, akkor generátor felújítás??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5026 Dátum:
2011.10.04 kedd, 19:14:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.04 kedd, 19:13:08
és ha ez okozta, akkor generátor felújítás??
nyilván.vagy veszel 20ért bontottat....
de lehet,hogy nem szűnik meg,akkor meg lehet tovább nyomozni
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5027 Dátum:
2011.10.04 kedd, 19:15:19 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.04 kedd, 19:14:21
nyilván.vagy veszel 20ért bontottat....
de lehet,hogy nem szűnik meg,akkor meg lehet tovább nyomozni
felgyújtom
utána nem lesz vele gond
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5028 Dátum:
2011.10.04 kedd, 20:58:08 »
http://shop2.auto-doktor.hu/index.php?termeklap=818&honnan=kat
itt lehet pl venni....
De felhivom majd a liqui moly képviselőt mennyiért tudna....
Múlt héten beszéltem vele mielőtt csináltam csak nem jutott eszembe a neve a cuccnak.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5029 Dátum:
2011.10.04 kedd, 21:03:31 »
na hiába húztam le a generátorrol a csatit, nem segített
ugyan úgy dadog. alacsony sebességben fordulaton is érezni
következő ötlet??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5030 Dátum:
2011.10.04 kedd, 21:06:47 »
lehet, hogy a gázpedál halt volna be??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5031 Dátum:
2011.10.04 kedd, 21:20:32 »
melyik porlasztó van bent? gyári?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5032 Dátum:
2011.10.04 kedd, 21:20:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.04 kedd, 21:20:32
melyik porlasztó van bent? gyári?
a 90le-s
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5033 Dátum:
2011.10.04 kedd, 21:22:14 »
adagoló?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5034 Dátum:
2011.10.04 kedd, 21:23:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.04 kedd, 21:22:14
adagoló?
remélem nem. ugyan úgy megy, mint előtte, szóval nemhiszem. meg nem füstöl. turbonyomás is rendben van, stabilan 1,7...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5035 Dátum:
2011.10.04 kedd, 21:34:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.04 kedd, 21:22:14
adagoló?
van 3 címem, egik debrecen, másik józsa, a harmadik meg böszörmény. te tudsz esetleg valakit errefele??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5036 Dátum:
2011.10.05 szerda, 10:55:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.04 kedd, 21:03:31
na hiába húztam le a generátorrol a csatit, nem segített
ugyan úgy dadog. alacsony sebességben fordulaton is érezni
következő ötlet??
Egyet még megtehetsz, mielőtt adagolózol. Kéne egy diag szerkó - mint pl a Stealté - és menet közben kéne monitorozni az érzékelőket, és megnézni, változik-e valamelyik érzékelő adata. Vagy esetleg, ha mén nem csináltál üa tisztító kúrát, azt meg lehetne próbálni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
TDDi motor
«
Új hozzászólás #5037 Dátum:
2011.10.05 szerda, 18:45:20 »
Sziasztok, ebben tudna valaki segíteni?
Hidegen egyből indul! Ha felmelegszik a motor és leállítom 5-10 percre, ezután indítom, akkor egyből elindul, de vagy kettőt pöffen és leáll, a második, vagy a harmadik indításra indul el. De ha jobban lehűl, akkor egyből elindul! Menet közben semmi gond! Már néztük a jeladót, az rendben van! A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valami hő gomba, ami az előtöltést szabályozza, és az csinálná ezt?
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5038 Dátum:
2011.10.05 szerda, 18:54:38 »
Idézetet írta: Piro88 - 2011.10.05 szerda, 18:45:20
Sziasztok, ebben tudna valaki segíteni?
Hidegen egyből indul! Ha felmelegszik a motor és leállítom 5-10 percre, ezután indítom, akkor egyből elindul, de vagy kettőt pöffen és leáll, a második, vagy a harmadik indításra indul el. De ha jobban lehűl, akkor egyből elindul! Menet közben semmi gond! Már néztük a jeladót, az rendben van! A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valami hő gomba, ami az előtöltést szabályozza, és az csinálná ezt?
az is lehet,hogy visszaejti az üzemanyagot.valahol a tank előtt van a nyomó ágban egy visszacsapó szelep....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5039 Dátum:
2011.10.05 szerda, 19:33:33 »
Idézetet írta: Piro88 - 2011.10.05 szerda, 18:45:20
Sziasztok, ebben tudna valaki segíteni?
Hidegen egyből indul! Ha felmelegszik a motor és leállítom 5-10 percre, ezután indítom, akkor egyből elindul, de vagy kettőt pöffen és leáll, a második, vagy a harmadik indításra indul el. De ha jobban lehűl, akkor egyből elindul! Menet közben semmi gond! Már néztük a jeladót, az rendben van! A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valami hő gomba, ami az előtöltést szabályozza, és az csinálná ezt?
Ha hidegen indul, melegen nem, az adagoló szokott lenni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5040 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:03:04 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.05 szerda, 10:55:24
Egyet még megtehetsz, mielőtt adagolózol. Kéne egy diag szerkó - mint pl a Stealté - és menet közben kéne monitorozni az érzékelőket, és megnézni, változik-e valamelyik érzékelő adata. Vagy esetleg, ha mén nem csináltál üa tisztító kúrát, azt meg lehetne próbálni.
üanyag tisztítót próbáltam, nem nyert
egy sima elm jó lehet nekem?? mást nem nagyon tudok az ismerettségi körben...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5041 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:06:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.05 szerda, 20:03:04
üanyag tisztítót próbáltam, nem nyert
egy sima elm jó lehet nekem?? mást nem nagyon tudok az ismerettségi körben...
nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5042 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:09:57 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.05 szerda, 20:06:00
nem.
Relhist rá tudott vele csatlakozni madarason... akkor sem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5043 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:10:12 »
amúgy vákum gond nem okozhat ilyet??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5044 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:14:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.05 szerda, 20:09:57
Relhist rá tudott vele csatlakozni madarason... akkor sem??
az nem teljesen 100as úgy.sosem lesz egyenértékű egy gyári diaggal.ahhoz képest semmit nem lát,és azt is 1,8tdci focusra kalibrálva.......
egy tddi-t Stealt cucca tudja jól diagolni...próbálj beszélni vele privátban,mert szokott miskolcon leledzeni,hátha összetudnál futni vele....megérné.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5045 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:16:43 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.05 szerda, 20:14:17
az nem teljesen 100as úgy.sosem lesz egyenértékű egy gyári diaggal.ahhoz képest semmit nem lát,és azt is 1,8tdci focusra kalibrálva.......
egy tddi-t Stealt cucca tudja jól diagolni...próbálj beszélni vele privátban,mert szokott miskolcon leledzeni,hátha összetudnál futni vele....megérné.
az a baj, hogy nálunk nincs olyan, hogy valamelyik autót lerakjuk x napra, mindig kell
ha meg beviszem a fordhoz, akkor ugrott a chip
90 pacival meg nem szeretnék tavaszig autózni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5046 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:18:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.05 szerda, 20:16:43
az a baj, hogy nálunk nincs olyan, hogy valamelyik autót lerakjuk x napra, mindig kell
ha meg beviszem a fordhoz, akkor ugrott a chip
90 pacival meg nem szeretnék tavaszig autózni...
akkor csak kéne beszélned vele.hátha hétvégén miskolcon lesz valamikor-akkor csak oda kell gurulnod....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5047 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:20:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.05 szerda, 20:18:24
akkor csak kéne beszélned vele.hátha hétvégén miskolcon lesz valamikor-akkor csak oda kell gurulnod....
megkérdem tőle
vákum gond nem lehet?? mert amikor visszaraktam az egr szelepet, akkor abban ugyan abban az ütemben nyitotta-zárta a szelepet, mint ahogy a motor dadogott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5048 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:22:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.05 szerda, 20:20:51
megkérdem tőle
vákum gond nem lehet?? mert amikor vis***aktam az egr szelepet, akkor abban ugyan abban az ütemben nyitotta-zárta a szelepet, mint ahogy a motor dadogott
minek raktad vissza?zárd le a vákumcsövét golyóval teszt gyanánt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5049 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:24:42 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.05 szerda, 20:22:47
minek raktad vissza?zárd le a vákumcsövét golyóval teszt gyanánt!
megnézni, hogy akkor is csinálja-e, de igen
az már kb 1 éve le van zárva
am pedálkapcsolókat is cseréltem tempomatosra, az nem játszhat bele??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ