Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113393 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5250 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 21:52:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.16 vasárnap, 21:46:58
Ehhh...
Igaz elfelejtettem hogy én lecseréltem tdci szürősre az egészet régebben....
de csak annyit kellett volna csinálnod hogy a szürőből jövő két csövet amit lehúzol az adagolóra menő fém csövekről belerakod egy tiszta edénybe hogy oda nyomja (ezt utánna vissza is töltheted a tankba ha tényleg tiszta a kanna/edény,stb)
A többi részét ugyanugy kell megcsinálnod...
Semmi baja nem lessz a gázolajtól nem kell izgulni én már rengetegszer elúsztattam a generátort meg a motorteret, még járó motornál is....
De azért nem kell erőltetni a dolgot presze...
Úgy próbáltam csak hát nem volt nagy edényem és meguntam,hogy 3percenként megtelt.
Először azért úsztattam el mert kivettem az AC reléjét és azt hittem,hogy nem jön majd a nafta ezért nem raktam oda semmit. De jött.......
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5251 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 23:33:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.16 vasárnap, 21:46:58
Ehhh...
Igaz elfelejtettem hogy én lecseréltem tdci szürősre az egészet régebben....
nekem meg gyárilag olyan volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5252 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 08:32:56 »
a tddi szurorol ha leveszem azokat a patentos/kapcsos csoveket, akkor elmeletileg en is spulungozhatok, nem? Hogy is kell levenni oket?
A szurobol nem fog visszamenni a GO a tankba?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5253 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 10:30:28 »
Beált a jobb hátsó féknyereg szerencsére nem befogott állapotban 2001-es kombi 2004-es bontott jó rá?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5254 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 10:34:23 »
Ja meg ma reggel a vizhőfokmérőm a terhelés függvényében hol függőlegesen ált hol pedig legurnyadt az alsó pücükig gondolm megérett a termosztát egy cserére. Remélem elég csak a főköri ahoz nem kell leflexelni az összes cuccot ami útban van.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5255 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 23:44:10 »
na visszakerult a mondi a szerelotol.
egy teljesen uj adagolot kaptunk vissza. tobb anyagot is tol be. mar reszterhelesen is kormol. az 1.7-es turbonyomas nem eleg neki. 1200 szepen hu, viszont kormol. ha bekerulnenek a nagyobb csucsok, az segitene a kormolas visszafogasaban?? vagy csak tobb levego??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5256 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 23:45:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.17 hétfő, 23:44:10
na visszakerult a mondi a szerelotol.
egy teljesen uj adagolot kaptunk vissza. tobb anyagot is tol be. mar reszterhelesen is kormol. az 1.7-es turbonyomas nem eleg neki. 1200 szepen hu, viszont kormol. ha bekerulnenek a nagyobb csucsok, az segitene a kormolas visszafogasaban?? vagy csak tobb levego??
És ami miatt javították, az megoldódott?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5257 Dátum:
2011.10.18 kedd, 11:52:40 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.17 hétfő, 23:45:43
És ami miatt javították, az megoldódott?
az meg
az elektronika fhosta össze magát rajta. abból teljesen újat kapott, és mechanikusan is felújították. azt mondták, hogy nem volt kopott. de mégis kevesebbett nyomott, mint ez, mert azzal nem kormolt, az újjal meg igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5258 Dátum:
2011.10.18 kedd, 12:06:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 11:52:40
az meg
az elektronika fhosta össze magát rajta. abból teljesen újat kapott, és mechanikusan is felújították. azt mondták, hogy nem volt kopott. de mégis kevesebbett nyomott, mint ez, mert azzal nem kormolt, az újjal meg igen
De jobban is megy?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5259 Dátum:
2011.10.18 kedd, 12:12:04 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 12:06:22
De jobban is megy?
csak így már sok az anyag.
gondolom, hogy a régi egy kicsit mégiscsak kopott volt, ez meg teljesen új és többet tud nyomni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5260 Dátum:
2011.10.18 kedd, 12:31:34 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 12:06:22
De jobban is megy?
tegnap pl ha teljes gázzal indultam állóhelyből, akkor másodikban is végigtekerte a kereket. menetközben másodikban ha lepadlózom, akkor is képes megtekerni. előtte ilyet nem csinált
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5261 Dátum:
2011.10.18 kedd, 12:39:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 12:31:34
tegnap pl ha teljes gázzal indultam állóhelyből, akkor másodikban is végigtekerte a kereket. menetközben másodikban ha lepadlózom, akkor is képes megtekerni. előtte ilyet nem csinált
Ha 2esben nem tekerte a kereket, akkor eddig mindig csak 1esben haladtál?
Nálam mind a 6 sebességben tekerednek a kerekek
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5262 Dátum:
2011.10.18 kedd, 12:41:36 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.18 kedd, 12:39:36
Ha 2esben nem tekerte a kereket, akkor eddig mindig csak 1esben haladtál?
Nálam mind a 6 sebességben tekerednek a kerekek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5263 Dátum:
2011.10.18 kedd, 12:43:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 12:31:34
tegnap pl ha teljes gázzal indultam állóhelyből, akkor másodikban is végigtekerte a kereket. menetközben másodikban ha lepadlózom, akkor is képes megtekerni. előtte ilyet nem csinált
kinozod? mit artott neked a draga?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5264 Dátum:
2011.10.18 kedd, 12:45:50 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.10.18 kedd, 12:43:38
kinozod? mit artott neked a draga?
dehogy kínzom. csak próbálgattam szervíz után
a drága jelző meg nagyon is illik rá most
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5265 Dátum:
2011.10.18 kedd, 18:27:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.02 vasárnap, 14:12:19
Megcsináltam az üzemanyag rendszer átmosást....szerintem sokkal szebben jár és mintha picit csendesebb lenne,bár az enyém mindig is szép halk volt.
Úgy döntöttem ezt a műveletet minden olajcserekor(nálam kb 15.000km) meg fogom csinálni.
Akit érdekel esetleg itt van kép meg videó a dologról:
http://www.youtube.com/watch?v=7UUlOU-VAQw
Akinek meg adalékolás meg kenés kell annak ezt ajánlom, ez a legjobb szerintem és a legtisztább anyag is. Ha a láncfűrészt megfelelően tudja kenni (ami nem keveset pörög) akkor az ide is elég lessz...persze megfelelő arányban adalékolva.
Sikerült megcsinálni nekem is. Összebarkácsoltam a csövet a szűrőhöz és most már nem folyt ki a gázolaj.
Holnap majd kipróbálom,bár csak a városban tudom.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5266 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:20:34 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.18 kedd, 18:27:14
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5267 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:23:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.17 hétfő, 23:44:10
na visszakerult a mondi a szerelotol.
egy teljesen uj adagolot kaptunk vissza. tobb anyagot is tol be. mar reszterhelesen is kormol. az 1.7-es turbonyomas nem eleg neki. 1200 szepen hu, viszont kormol. ha bekerulnenek a nagyobb csucsok, az segitene a kormolas visszafogasaban?? vagy csak tobb levego??
kevés a levegő azért kormol...
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5268 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:29:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.18 kedd, 20:20:34
Ezt a sthil olajat hol szoktad venni?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5269 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:33:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 12:31:34
tegnap pl ha teljes gázzal indultam állóhelyből, akkor másodikban is végigtekerte a kereket. menetközben másodikban ha lepadlózom, akkor is képes megtekerni. előtte ilyet nem csinált
ejjj...pár napja bekostolt 4 sávoson Pécsről kifelé egy kombi 4-es mondeo...
sajna gumijaim vizes úton egy rakás fhos...és vizes volt az út....igy gyakorlatilag 1-2-3-ban csak elforgott a kerék, elis ment a kis rohadék 1-2 autóval....de raktam a 4-et és 5-öt és nagyon megmértem a kis g+cit....jujjj de ideges volt....
nemtudom milyen volt de füstölt mint az állat ,persze rugta neki a csóka...de jobb gumim van még jobban megmérem.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5270 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:33:27 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.18 kedd, 20:29:52
Ezt a sthil olajat hol szoktad venni?
boltban..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5271 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:34:12 »
stihl boltban...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5272 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:38:31 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.18 kedd, 20:29:52
Ezt a sthil olajat hol szoktad venni?
mennyit raksz bele?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5273 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:11:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.18 kedd, 20:33:06
ejjj...pár napja bekostolt 4 sávoson Pécsről kifelé egy kombi 4-es mondeo...
sajna gumijaim vizes úton egy rakás fhos...és vizes volt az út....igy gyakorlatilag 1-2-3-ban csak elforgott a kerék, elis ment a kis rohadék 1-2 autóval....de raktam a 4-et és 5-öt és nagyon megmértem a kis g+cit....jujjj de ideges volt....
nemtudom milyen volt de füstölt mint az állat ,persze rugta neki a csóka...de jobb gumim van még jobban megmérem.
nálam nem a gumival van a gond
Michelin Primacy van elöl 205/50 hátul 225/45. jól tapad és ráadásul nem is volt vizes az út
nagyobb csúcs segítene rajta valamit?? elvileg a sima gt17-nek 1,5-ös nyomáson 160-170le-ig elégnek kéne lennie...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5274 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:25:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 21:11:24
nálam nem a gumival van a gond
Michelin Primacy van elöl 205/50 hátul 225/45. jól tapad és ráadásul nem is volt vizes az út
nagyobb csúcs segítene rajta valamit?? elvileg a sima gt17-nek 1,5-ös nyomáson 160-170le-ig elégnek kéne lennie...
nagyobb csúccsal még több megy be,még jobban fog füstölni...levegő kell neki több.
hogy hány lóra elég az passz...nem tudom mit tudhat mondeo 17-es turbója...nekem 20-as van gyárilag.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5275 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:25:48 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.18 kedd, 20:38:31
mennyit raksz bele?
1:100-ban
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5276 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:27:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.18 kedd, 21:25:25
nagyobb csúccsal még több megy be,még jobban fog füstölni...levegő kell neki több.
hogy hány lóra elég az passz...nem tudom mit tudhat mondeo 17-es turbója...nekem 20-as van gyárilag.
én meg a 20-ast vettem le róla
de a 17-es 155-re minimum, mert a 2.2-esen is ez van. és azokból van ami 180le körül szalad gyári turbóval és nem kormolnak...
vw-nél is azért kell az 502-es, hogy ne kormoljon nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5277 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:37:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 21:27:17
én meg a 20-ast vettem le róla
de a 17-es 155-re minimum, mert a 2.2-esen is ez van. és azokból van ami 180le körül szalad gyári turbóval és nem kormolnak...
vw-nél is azért kell az 502-es, hogy ne kormoljon nem??
hát nem..azért hogy több anyag menjen be....de a körités is fontos, turbó,cooler,csövezés,program vagy adagoló beállitások.
Amelyik kormol mint az állat az gyakorlatilag elvan b+szva valami......
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.18 kedd, 21:39:21 írta Bunyek
»
Naplózva
ATkoSz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5278 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:40:07 »
Sziasztok!
Hogy működik egy 2001es 2000 TDDi-nek a turbója? Ha a turbónál arról a kis membránról leveszem azt a vákuumcsövet akkor kellene valami változásnak lennie az autóban? Vagy abban a kis csőben gázadásra nem kéne lennie szívásnak?
Köszönöm válaszotokat előre is!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5279 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:42:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.18 kedd, 21:37:27
hát nem..azért hogy több anyag menjen be....de a körités is fontos, turbó,cooler,csövezés,program vagy adagoló beállitások.
Amelyik kormol mint az állat az gyakorlatilag elvan b+szva valami......
nyomást hnap megnézem... lehet, hogy a szerelő szharul húzott meg valami/bilincset a szívósor környékén és kifúj...
addig-meddig azért kell mennem, hogy kevesebb kaját kapjon
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5280 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:51:02 »
Idézetet írta: ATkoSz - 2011.10.18 kedd, 21:40:07
Sziasztok!
Hogy működik egy 2001es 2000 TDDi-nek a turbója? Ha a turbónál arról a kis membránról leveszem azt a vákuumcsövet akkor kellene valami változásnak lennie az autóban? Vagy abban a kis csőben gázadásra nem kéne lennie szívásnak?
Köszönöm válaszotokat előre is!
Alapjáraton is kell lenni szívásnak./Vákuumnak/.
Ha odateszed az ujjad hegyét akkor érezned kell a folyamatos szívást. Ha nincs az baj. Ha lüktet az is baj.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5281 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:53:38 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.18 kedd, 21:51:02
Alapjáraton is kell lenni szívásnak./Vákuumnak/.
Ha odateszed az ujjad hegyét akkor érezned kell a folyamatos szívást. Ha nincs az baj. Ha lüktet az is baj.
ott rendesen kell lennie szívásnak, mert fel kell húznia a geót...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5282 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:54:38 »
Idézetet írta: ATkoSz - 2011.10.18 kedd, 21:40:07
Sziasztok!
Hogy működik egy 2001es 2000 TDDi-nek a turbója? Ha a turbónál arról a kis membránról leveszem azt a vákuumcsövet akkor kellene valami változásnak lennie az autóban? Vagy abban a kis csőben gázadásra nem kéne lennie szívásnak?
Köszönöm válaszotokat előre is!
egyik oldalát megpörgeti a kipufgáz, másik oldalán meg szívja be a levegőt
kicsit konkrétabban is írhatnál, hogy mi érdekel róla...
meg hogy vgt vagy fgt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ATkoSz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5283 Dátum:
2011.10.18 kedd, 22:07:26 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.18 kedd, 21:51:02
Alapjáraton is kell lenni szívásnak./Vákuumnak/.
Ha odateszed az ujjad hegyét akkor érezned kell a folyamatos szívást. Ha nincs az baj. Ha lüktet az is baj.
És ha nincs ott vákuum semmilyen gázpedál állásnál? Persze járó motornál! Akkor mi lehet a probléma?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5284 Dátum:
2011.10.18 kedd, 22:40:18 »
Idézetet írta: ATkoSz - 2011.10.18 kedd, 22:07:26
És ha nincs ott vákuum semmilyen gázpedál állásnál? Persze járó motornál! Akkor mi lehet a probléma?
vagy a szabályzószelep amiről jön a cső, vagy a valamelyik csöved lyukas és ott elszökik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5285 Dátum:
2011.10.19 szerda, 12:08:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.18 kedd, 21:25:48
1:100-ban
Valamit félreértettem, azt hittem GO-ba raksz kenésnek. De így egy tanknyi gázolajba beleraknál 6 decit..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5286 Dátum:
2011.10.19 szerda, 15:26:31 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.19 szerda, 12:08:06
Valamit félreértettem, azt hittem GO-ba raksz kenésnek. De így egy tanknyi gázolajba beleraknál 6 decit..
mit értettél félre?
Lehet 1:200-ba is...ha ugy szimpibb...60L-hez nam sok az.
Meg nem kell ezt minden tankoláskor, elég havonta egyszer...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5287 Dátum:
2011.10.19 szerda, 16:09:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.19 szerda, 15:26:31
mit értettél félre?
Lehet 1:200-ba is...ha ugy szimpibb...60L-hez nam sok az.
Meg nem kell ezt minden tankoláskor, elég havonta egyszer...
akkor ok, elsőre soknak tűnt. nem kormol jobban?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5288 Dátum:
2011.10.19 szerda, 18:13:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.02 vasárnap, 16:03:20
bármilyen diesel rendszerhez jó igen....
Én az egész flakont elhasználtam (aszem 250ml), kb fél óra alatt járta le alapjáraton, kicsit azért fordulaton is kitartottam és le is forgattam párszor....
Maga a cucc 3000ft egy flakon. Én egy ügyféltől kaptam ingyen és régebbi a flakon , lehet vátozott a neve.
átlátszó PVC csőből megcsináltam a nyomó és visszafolyó ágat (kb 500ft) és a visszafolyó ágba (Résolaj) tettem egy diesel szürőt pluszba az volt még 300ft....a szürő csak az én mániám nem fontos.....ennyi...ezt többet nem kell megvenni.
Ma kipróbáltam a Mondeot a tegnapi tisztítás után. Több észrevételem is lett az eddig hibátlannak vélt motoromról.
Az én tisztítóm 500ml-es volt.
1. Az alapjáratom lejjebb esett, de most is rezzenéstelenül egyenletes.
2. Eltűnt minden füst! Eddig indításnál lökött egy fekete pamacsot valamint hirtelen padlózásnál is.
Most lepörgetésnél sem jön semmi.
3. Városi tempónál /80kmh-ig/ minden tartományban sokkal nyomatékosabb és harapósabb mint előtte.
A gázpedált /igen jól érezhetően/ kevésbé kell taposni ugyan ahhoz a sebességhez mint eddig.
Remélhetőleg ez a fogyasztásban is érezhető lesz.
4. Viszont van egy rossz tapasztalatom is.
Ha csak öregurasan megyek vele akkor még sokkal lassabban éri el az üzemi hőfokot a vizem mint eddig.
Gondolom,hogy ez a "még" jobb hatásfok miatt van./ El is takartam a hűtő jobb oldali részét egy kartonnal/
De összességében egy élmény volt ma vezetni "Mint ha egy másik autóban ültem volna".
Ajánlom mindenkinek.
Azt kérdezném a hozzáértő márkatársaktól ,hogy
hová lett az a trutyi amit kimosott a rendszerből ez a tisztító folyadék?
Mert ugyan olyan gyönyörű aranyszínű folyadék jött visszafelé is mint ami belement.A végén a szűrő is patyolat tiszta volt.
Valamint miért tolta az AC a gázolajat akkor is ha kivettem a reléjét? /Igen jót vettem ki/
Ha visszatettem akkor is ugyan úgy tolta mint kivéve.
KÖSZÖNET BUNYEKNAK.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.19 szerda, 18:59:08 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5289 Dátum:
2011.10.19 szerda, 19:52:05 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.19 szerda, 18:13:14
Azt kérdezném a hozzáértő márkatársaktól ,hogy
hová lett az a trutyi amit kimosott a rendszerből ez a tisztító folyadék?
Mert ugyan olyan gyönyörű aranyszínű folyadék jött visszafelé is mint ami belement.A végén a szűrő is patyolat tiszta volt.
Valamint miért tolta az AC a gázolajat akkor is ha kivettem a reléjét? /Igen jót vettem ki/
Ha visszatettem akkor is ugyan úgy tolta mint kivéve.
KÖSZÖNET BUNYEKNAK.
[/b]
én is kifogom próbálni!Tdci-t még nem hallottam senkitől.Na majd én.
Amúgy megette a motorod a szuttyot.elégett a hengerben.
Nem jó relét vettél ki!
Ez az adalék egy hatóanyagkombináció, tisztító, diszpergáló, üzemanyagóvó és cetánszám növelő tulajdonságokkal, a mai motorokra, üzemanyagokra és üzemi feltételekre beállítva.
Jellemzők
- biztosítja a tisztaságot és kiküszöböli a lerakódásokat az
üzemanyagrendszerben és az égéstérben
- tisztán tartja a fúvókákat, tökéletesebb égést biztosít, ezáltal
kisebb specifikus üzemanyagfogyasztást és maximális
motorteljesítményt idéz elő
- meggátolja a fúvókatűk besülését és elgyantásodását
- növeli a dízel üzemanyag cetánszámát, ezáltal kímélőbb égési folyamatot idéz elő
- kompatíbilis minden korszerű dízel-oxidációs-katalizátorral
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.19 szerda, 19:57:12 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5290 Dátum:
2011.10.19 szerda, 19:54:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 21:42:51
nyomást hnap megnézem... lehet, hogy a szerelő szharul húzott meg valami/bilincset a szívósor környékén és kifúj...
addig-meddig azért kell mennem, hogy kevesebb kaját kapjon
megnéztem, megvan rendesen a turbónyomás... valakinek ötlet, hogy mit lehetne csinálni a füst ellene??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5291 Dátum:
2011.10.19 szerda, 19:58:20 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.19 szerda, 19:52:05
én is kifogom próbálni!Tdci-t még nem hallottam senkitől.Na majd én.
Amúgy megette a motorod a szuttyot.elégett a hengerben.
Nem jó relét vettél ki!
A motortérben a biztosítéktáblában az AC feliratú helyről vettem ki.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5292 Dátum:
2011.10.19 szerda, 19:58:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.19 szerda, 19:54:42
megnéztem, megvan rendesen a turbónyomás... valakinek ötlet, hogy mit lehetne csinálni a füst ellene??
nem lehet,hogy a csipp a kopott adagolódra írva,most a jó adagolóval kumma sok anyagot tol be?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5293 Dátum:
2011.10.19 szerda, 19:59:17 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.19 szerda, 19:58:20
A motortérben a biztosítéktáblában az AC feliratú helyről vettem ki.
az lehetett a klímáé....
a tápszivattyú egy kis motort ábrázol,ha jól rém-lik....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5294 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:05:59 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.19 szerda, 19:59:17
az lehetett a klímáé....
a tápszivattyú egy kis motort ábrázol,ha jól rém-lik....
Ja tényleg.Mondasz valamit.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5295 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:12:37 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.19 szerda, 19:58:50
nem lehet,hogy a csipp a kopott adagolódra írva,most a jó adagolóval kumma sok anyagot tol be?
nekem is ilyesmi sejtésem van...bár azt mondták, hogy mechanikusan nem volt megkopva...
az a baj, hogy most nincs tartalék turbom, így a nyomás emelgetésével annyira nem kisérletezgetnék... lehet, hogy emelek majd rajta 0,1-et...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.19 szerda, 20:14:18 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5296 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:21:02 »
"Az én tisztítóm 500ml-es volt."
Igen az enyém is annyi volt ,csak rosszul emlékeztem....bocs.
örülök hogy tetszik....
első benyomáson nekem is az volt mikor mentem vele, hogy bakker ez kinek a kocsija ez nem ment ennyire eddig..
Én 15.000-ként megcsinálom az tuti....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.19 szerda, 20:23:07 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5297 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:24:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.19 szerda, 20:21:02
"Az én tisztítóm 500ml-es volt."
Igen az enyém is annyi volt ,csak rosszul emlékeztem....bocs.
megnéztem a honlapjukat.erről van szó?mert ez nem teljesen olyan,amiket linkeltetek:
http://www.liqui-moly.hu/termekeka.cgi
a második termék!ja és ez 300ml-es.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5298 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:26:52 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.19 szerda, 20:24:16
megnéztem a honlapjukat.erről van szó?mert ez nem teljesen olyan,amiket linkeltetek:
http://www.liqui-moly.hu/termekeka.cgi
a második termék!ja és ez 300ml-es.
szerintem az nem az. nemrég linkeltem be ide, azt keresd meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5299 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:27:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.19 szerda, 20:26:52
szerintem az nem az. nemrég linkeltem be ide, azt keresd meg
nebazzzz.a saját honlapjukon nincs fenn?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ