Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5350 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:15:51 » |
|
Bízzunk benne, hogy sokan lesznek így. Kevesebb lesz a dugó Ha-Ha. Attól még te sem fogsz olcsóbban tankolni. Bocsi az OFF-ért
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5351 Dátum: 2011.10.25 kedd, 17:46:51 » |
|
ma 410-ért tankoltam autópályán....holnap emelik meg 1-én....faxa...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5352 Dátum: 2011.10.25 kedd, 18:56:48 » |
|
ma 410-ért tankoltam autópályán....holnap emelik meg 1-én....faxa... Sajna lesz idő (pár év mulva), amikor erre is úgy gondolunk vissza, hogy CSAK 410 volt a dizli literje Én ma 395,9-ért nyomtam a Shell-t Bp-en
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.25 kedd, 18:58:28 írta V.Tamás »
|
Naplózva
|
|
|
|
feltaláló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
|
« Új hozzászólás #5353 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:31:22 » |
|
ma 410-ért tankoltam autópályán....holnap emelik meg 1-én....faxa... Ezért vettem 2 éve egy 89es 1.8d Escort van-t 20.000ért ,azóta fáradt olajon, és használt étolajon kívül nemigen volt benne más.Idén a Mondival 3500km-t mentem, abból 1800 a nyaralás volt
|
|
|
Naplózva
|
2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5354 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:37:12 » |
|
Ezért vettem 2 éve egy 89es 1.8d Escort van-t 20.000ért ,azóta fáradt olajon, és használt étolajon kívül nemigen volt benne más.Idén a Mondival 3500km-t mentem, abból 1800 a nyaralás volt ez nagyon szép...de egyszer fognak meg és véged...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5355 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:42:24 » |
|
az lehet, hogy szhar a pcs a kocsiban, és ezért kormol??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #5356 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:53:53 » |
|
az lehet, hogy szhar a pcs a kocsiban, és ezért kormol??
Ha szhar a pcs, akkor nem feketét kormol, hanem kékes-fehéres füstöt nyom. (szerintem)
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5357 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:56:18 » |
|
Ha szhar a pcs, akkor nem feketét kormol, hanem kékes-fehéres füstöt nyom. (szerintem) szerelő szerint szhar a nyomásértéke, "hamar nyit" és ezért ilyen...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #5358 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:04:41 » |
|
szerelő szerint szhar a nyomásértéke, "hamar nyit" és ezért ilyen...
De akkor nem is bír úgy menni,ahogy eddig ment!?
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5359 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:08:43 » |
|
szerelő szerint szhar a nyomásértéke, "hamar nyit" és ezért ilyen...
Olyan nincs hogy hamar nyit egy porlasztó, annak megvan a nyitó nyomása aszem mondinál 220-230bar jelen esetben a mondeo kétrugós porlasztójának. Nyitó nyomást lehet állitani ,sőt még a második lépcsőt is aszem kétrugósnál... Nagyon nem jellemző hogy tönkremegy egy kétrugós porlasztó....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5360 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:12:42 » |
|
Olyan nincs hogy hamar nyit egy porlasztó, annak megvan a nyitó nyomása aszem mondinál 220-230bar jelen esetben a mondeo kétrugós porlasztójának. Nyitó nyomást lehet állitani ,sőt még a második lépcsőt is aszem kétrugósnál... Nagyon nem jellemző hogy tönkremegy egy kétrugós porlasztó....
na mind1, előbb utóbb úgyis be kéne rakni a nagyobbat... szerinte ettől helyre jönne... ha meg nem, akkor ingyen dolgozott ha ezzel sem sikerül helyrehozni, akkor visszamegy rá módosításig a 90le-s program...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5361 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:41:52 » |
|
na mind1, előbb utóbb úgyis be kéne rakni a nagyobbat... szerinte ettől helyre jönne... ha meg nem, akkor ingyen dolgozott ha ezzel sem sikerül helyrehozni, akkor visszamegy rá módosításig a 90le-s program... Olyan nem lehet, hogy kicsit kopik és több cucc megy a hengerbe? Mennyire kormol?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5362 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:57:00 » |
|
Olyan nem lehet, hogy kicsit kopik és több cucc megy a hengerbe? Mennyire kormol?
nagyon 1,7-es nyomással este kis terhelésnél is veszettül kormol
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5363 Dátum: 2011.10.26 szerda, 13:59:48 » |
|
nagyon 1,7-es nyomással este kis terhelésnél is veszettül kormol A leírtak szerint dől bele az olaj és már nem jó az égés. Vagy be van dugulva a katalizátor és folytja motort ezért füstől. Előtöltés a füstöt ennyire nem cseszi el. Gondolom a fogyi nem a leg fényesebb.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #5364 Dátum: 2011.10.26 szerda, 15:36:44 » |
|
A leírtak szerint dől bele az olaj és már nem jó az égés. Vagy be van dugulva a katalizátor és folytja motort ezért füstől. Előtöltés a füstöt ennyire nem cseszi el. Gondolom a fogyi nem a leg fényesebb.
A katalizátorja inkább el van dugva mint dugulva!
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5365 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:14:30 » |
|
A leírtak szerint dől bele az olaj és már nem jó az égés. Vagy be van dugulva a katalizátor és folytja motort ezért füstől. Előtöltés a füstöt ennyire nem cseszi el. Gondolom a fogyi nem a leg fényesebb.
hát kat az nincs, fogyival nincs gond, 6l körül városban normális használattal...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5366 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:22:04 » |
|
hát kat az nincs, fogyival nincs gond, 6l körül városban normális használattal...
Akkor nagy baj nem lehet ezek szerint olajat sem kap sokat de mégis füstöl. No ez ritka betegség lehet.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5367 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:25:08 » |
|
turbócsövek,bilincsek tuti jók?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5368 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 08:34:32 » |
|
turbócsövek,bilincsek tuti jók?
a nyomás megvan óra szerint, szóval igen...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5369 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 23:04:21 » |
|
a nyomás megvan óra szerint, szóval igen...
Zsolt az nem lehet, hogy mégis szökik valahol a levegő? A turbód rászabályoz így a nyomás megvan, de a MAF-on átjövő levegő egy része nem az égéstérbe jut, de a befecskendezés ezt nem tudja és tolja neki az anyagot. Nincsenek álló helyzeti nyomáspróba csonkjaid?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5370 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 23:14:51 » |
|
Zsolt az nem lehet, hogy mégis szökik valahol a levegő? A turbód rászabályoz így a nyomás megvan, de a MAF-on átjövő levegő egy része nem az égéstérbe jut, de a befecskendezés ezt nem tudja és tolja neki az anyagot. Nincsenek álló helyzeti nyomáspróba csonkjaid?
nem tom... most ahogy próbálgattam az emelt nyomással, 2000 alatt veszettül kormol, 2000-nél ahogy betölt a turbó akkor pedig megszűnik... még nincs, egy hét múlva lesz rá idóm, akkor kipróbálom...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5371 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 23:23:17 » |
|
még nincs, egy hét múlva lesz rá idóm, akkor kipróbálom...
Roppant elmés szerkezet azokkal a műanyag idomokkal. Én olyan ~500 Ft + a fém szelepért 1.000Ft-t fizettem - megnyugtató volt, hogy tökéletesen tartotta a 1,5 nyomást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5372 Dátum: 2011.10.28 péntek, 06:55:23 » |
|
Zsolt az nem lehet, hogy mégis szökik valahol a levegő? A turbód rászabályoz így a nyomás megvan, de a MAF-on átjövő levegő egy része nem az égéstérbe jut, de a befecskendezés ezt nem tudja és tolja neki az anyagot. Nincsenek álló helyzeti nyomáspróba csonkjaid?
Az mi az a álló helyzeti nyomáspróba csonk?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5373 Dátum: 2011.10.28 péntek, 07:03:01 » |
|
Ja meg ma reggel a vizhőfokmérőm a terhelés függvényében hol függőlegesen ált hol pedig legurnyadt az alsó pücükig gondolm megérett a termosztát egy cserére. Remélem elég csak a főköri ahoz nem kell leflexelni az összes cuccot ami útban van.
Nos cseréltem főköri termosztátot nem sok javulás látható. ha nem használom a főtést akkor lassacskán beáll a vízhőfok de ha bekapcsolom és 80-90 el poroszkálok lemegy az alsó pücükéig ha átmegyek egy fellüljárón felmegy megint majd a másik oldalon legurnyad. Gondolom kezdhetem leflexelni az olajkörihez vezető utat.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
dieselbee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5374 Dátum: 2011.10.28 péntek, 08:31:43 » |
|
nem olyan nagy nyug az. Ra kell szanni egy kis idot, egy jo meleg garazs es fel nap alatt siman megvan :-) Azt figyeld meg hogy az olajkori gumitomitesebol mennyi hianyzik. Ha az egesz, akkor valszeg jo lesz kimosni valahogy a rendszert, mert a tomites nem oldodik a hutoanyagban es ott van valahol a rendszerben. Azt hiszem regebben tettem be errol kepet.
Ha barkacs gen van a veredben, az olajkori javithato. Egy jol felszerelt szemmering-bolt es nemi kezugyesseg kell hozza.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5376 Dátum: 2011.10.28 péntek, 22:20:47 » |
|
Hát erre nem gondoltam. Köszi! Közben találtam egy másik hibát is. A légszűrő és a turbó közötti cső a turbó tövénél ki van hasadva a bilincsnél ezt kellene cserélni ideiglenesen jól körbetekeretem szigszalaggal. És sajnos pár hete úgy tűnik megugrott a fogyi is ez bosszant a legjobban szinte hallani ahogy potyog ki a sok pénz a kipufogón 7-8 lityi kb 50-50% város és országút. Addig ez 6,5l volt. Gyorsításkor füstől is rendesen. Erő van benne megy mint a rakéta chippelve is van de akkor nem füstölt, igy. Szegényke gyülik a lista mit kellene megcsinálni csak még várom a zsetont ami sokat segitene a javításában. Lista: Két hátsó gátló bal féknyereg /hál istennek nem befogott állapotban de beállt a kézifék. olajköri termosztát szivócső a turbóhoz Vajon mitől van a füst és a nagyobb fogyi és az mi lessz?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5377 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:56:19 » |
|
Hát erre nem gondoltam. Köszi! Közben találtam egy másik hibát is. A légszűrő és a turbó közötti cső a turbó tövénél ki van hasadva a bilincsnél ezt kellene cserélni ideiglenesen jól körbetekeretem szigszalaggal. És sajnos pár hete úgy tűnik megugrott a fogyi is ez bosszant a legjobban szinte hallani ahogy potyog ki a sok pénz a kipufogón 7-8 lityi kb 50-50% város és országút. Addig ez 6,5l volt. Gyorsításkor füstől is rendesen. Erő van benne megy mint a rakéta chippelve is van de akkor nem füstölt, igy. Szegényke gyülik a lista mit kellene megcsinálni csak még várom a zsetont ami sokat segitene a javításában. Lista: Két hátsó gátló bal féknyereg /hál istennek nem befogott állapotban de beállt a kézifék. olajköri termosztát szivócső a turbóhoz Vajon mitől van a füst és a nagyobb fogyi és az mi lessz?
A turbód szívóoldali gumicsövet cseréld, mert ott beszökhet a por és "megdolgozza" a turbó lapátélét is - ez már nekem is, ugyanott meghalt. Az újabb már kicsit másként néz ki: http://kepfeltoltes.hu/111028/DSCF5765_www.kepfeltoltes.hu_.jpgA fogyi növekedést és füstölést az elszökő levegő szokta okozni (általában) valahol kilyukadt a rendszered a turbó és a szívókamra között. A turbód rászabályozhat, a lyukat is kiszolgálja, ezért nem lehet még teljesítmény vesztésed, de a légszűrő után a MAF légtömegmérőd azt mérheti, hogy milyen sok levegőt is használsz és ezért tolja be a gázolajat, amihez perzse nem jut oda a megszökött levegőd, így ez magyarázhat mindent. Nagyobb nyomásra nyílik fel, de ezt tutira ki tudod szűrni a nyomáspróba szettel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.29 szombat, 00:23:29 írta V.Tamás »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5378 Dátum: 2011.10.29 szombat, 06:52:45 » |
|
A turbód szívóoldali gumicsövet cseréld, mert ott beszökhet a por és "megdolgozza" a turbó lapátélét is - ez már nekem is, ugyanott meghalt. Az újabb már kicsit másként néz ki: http://kepfeltoltes.hu/111028/DSCF5765_www.kepfeltoltes.hu_.jpgA fogyi növekedést és füstölést az elszökő levegő szokta okozni (általában) valahol kilyukadt a rendszered a turbó és a szívókamra között. A turbód rászabályozhat, a lyukat is kiszolgálja, ezért nem lehet még teljesítmény vesztésed, de a légszűrő után a MAF légtömegmérőd azt mérheti, hogy milyen sok levegőt is használsz és ezért tolja be a gázolajat, amihez perzse nem jut oda a megszökött levegőd, így ez magyarázhat mindent. Nagyobb nyomásra nyílik fel, de ezt tutira ki tudod szűrni a nyomáspróba szettel. Értem, tehát keressek turbőcsőlukat.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5379 Dátum: 2011.10.29 szombat, 23:36:10 » |
|
Ma véglegesitettem az új szürő rendszeremet a kocsin.... PDTDI UFi szürőt tettem és csöveztem be...egyszerűbb,jobb,olcsóbb,praktikusabb és nekem régóta tetszik...ennyi. Egy videó ha valakit érdekel... http://www.youtube.com/watch?v=w3ha7nYgvwI
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5380 Dátum: 2011.10.29 szombat, 23:45:34 » |
|
Ma véglegesitettem az új szürő rendszeremet a kocsin.... PDTDI UFi szürőt tettem és csöveztem be...egyszerűbb,jobb,olcsóbb,praktikusabb és nekem régóta tetszik...ennyi. Egy videó ha valakit érdekel... http://www.youtube.com/watch?v=w3ha7nYgvwISzép darab gratula! Mostanában sok a bajom a videón is látszik a szelepfedél jobb oldalán nagy ékszijtárcsa ami hajtja azt hiszem szervószivatyút. Ma vettem észre miközben keresgéltam az esetleges turbócső lukat /persze nem találtam sehol/ hogy csupa olaj és veri a müanyagfedélre meg minden fele a környezetében leht ez szimeringes? És hogy lehet azt cserélni?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #5381 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 00:06:58 » |
|
Szép darab gratula! Mostanában sok a bajom a videón is látszik a szelepfedél jobb oldalán nagy ékszijtárcsa ami hajtja azt hiszem szervószivatyút. Ma vettem észre miközben keresgéltam az esetleges turbócső lukat /persze nem találtam sehol/ hogy csupa olaj és veri a müanyagfedélre meg minden fele a környezetében leht ez szimeringes? És hogy lehet azt cserélni?
A turbócső rendszerint alul szokott kihasadni,hogy még véletlenül se láthasd. Nyomd össze a csöveket akkor előjön a hasadás.És keress olajpárát vagy folyást mert lehet,hogy a kihasadt turbócsőből csöpög le az olaj az ékszíjtárcsához is .
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5382 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 00:30:44 » |
|
A turbócső rendszerint alul szokott kihasadni,hogy még véletlenül se láthasd. Nyomd össze a csöveket akkor előjön a hasadás.És keress olajpárát vagy folyást mert lehet,hogy a kihasadt turbócsőből csöpög le az olaj az ékszíjtárcsához is .
Először én is erre gondoltam de lebontottam a felső csővet ami a szívo csonkba megy de sehol nem látni semmi törést még a bilincseknél is száraz némi porral vegyítve csak a tárcsa olajos de azon van rendesen. Ma meghajtottam egy kicsit 4-es ben 3500 felett kezdett erőtlenedni és füstőlt rendesen addig meg mint a golyó. / viszont elcsodálkoztam mi dzsuva van a turbócsövekbe meg a szívócsonkba azt is meg kellene pucolni szerintem életében nem volt még tisztítva./ Az a baj, hogy a legtöbb turbócső el van ásva nehogy hozzá lehessen férni.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #5383 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 08:34:42 » |
|
Ma véglegesitettem az új szürő rendszeremet a kocsin.... PDTDI UFi szürőt tettem és csöveztem be...egyszerűbb,jobb,olcsóbb,praktikusabb és nekem régóta tetszik...ennyi. Egy videó ha valakit érdekel... http://www.youtube.com/watch?v=w3ha7nYgvwIJó lett A Fliter javitsd Filterre a videóban
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #5384 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 10:33:03 » |
|
Először én is erre gondoltam de lebontottam a felső csővet ami a szívo csonkba megy de sehol nem látni semmi törést még a bilincseknél is száraz némi porral vegyítve csak a tárcsa olajos de azon van rendesen. Ma meghajtottam egy kicsit 4-es ben 3500 felett kezdett erőtlenedni és füstőlt rendesen addig meg mint a golyó. / viszont elcsodálkoztam mi dzsuva van a turbócsövekbe meg a szívócsonkba azt is meg kellene pucolni szerintem életében nem volt még tisztítva./ Az a baj, hogy a legtöbb turbócső el van ásva nehogy hozzá lehessen férni.
A turbószabályozó mágnesszelep működik rendesen? Ha a turbóról lehúzod a vákuumcsövet és befogod az ujjaddal érezned kell a szívást. Esetleg a szívócső talpa alól nem jön az olaj?
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5385 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 12:10:24 » |
|
Jó lett A Fliter javitsd Filterre a videóban Upsz...köszi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5386 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 18:26:28 » |
|
off-ban ilyen van mire rögzítetted??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
mferkó
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5387 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 19:20:47 » |
|
Sziasztok!
Aki tud, segítsen!
Ma kuplungoztuk az autót. Ezt tettük bele, Kaufertől: Lendkerék, 415016810 -LUK Kuplungszett, 624313609 -LUK Hidraulikus kinyomócsapágy, 510000110 -LUK Összeraktuk és nem indul az autó, vagyis indul, de 1-2 s után leáll. Kizárásos alapon a lendkerék jeladóval lehet valami, de megállt a tudomány...máshoz nem nyúltunk, ami a motor működését befolyásolná... A járgány 2001-es 115 lovas TDDI.. Hozzá kéne állítani a jeladót? Próbáltuk, de nem lett jobb. Nem kompatibilis ez a lendkerék? Sajna én az ETIs-en nem tudom megnézni, a Win 7 alatt nem fut nekem. Van valakinek ötlete???
KÖszi!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #5388 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:14:54 » |
|
Sziasztok!
Aki tud, segítsen!
Ma kuplungoztuk az autót. Ezt tettük bele, Kaufertől: Lendkerék, 415016810 -LUK Kuplungszett, 624313609 -LUK Hidraulikus kinyomócsapágy, 510000110 -LUK Összeraktuk és nem indul az autó, vagyis indul, de 1-2 s után leáll. Kizárásos alapon a lendkerék jeladóval lehet valami, de megállt a tudomány...máshoz nem nyúltunk, ami a motor működését befolyásolná... A járgány 2001-es 115 lovas TDDI.. Hozzá kéne állítani a jeladót? Próbáltuk, de nem lett jobb. Nem kompatibilis ez a lendkerék? Sajna én az ETIs-en nem tudom megnézni, a Win 7 alatt nem fut nekem. Van valakinek ötlete???
KÖszi!!!!!
Azt mértnem cseréltétek újra?A jeladón van egy rész mikor beindítjátok és az lepattan és beáll arra a távolságra ami a jeladó és a lendkerék között kell.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
mferkó
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5389 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:30:12 » |
|
Azt mértnem cseréltétek újra?A jeladón van egy rész mikor beindítjátok és az lepattan és beáll arra a távolságra ami a jeladó és a lendkerék között kell.
Köszi! Abból is új kellett volna?? A fene gondolta...mennyiért és hol tudok szerezni szted mielőbb??? KÖSZ!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #5390 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:35:02 » |
|
Köszi!
Abból is új kellett volna?? A fene gondolta...mennyiért és hol tudok szerezni szted mielőbb???
KÖSZ!!!
Cromax,Nagy Auto,Bármelyik Ford szerviz.Szerintem 6-7 e ft körül lehet.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5391 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:40:38 » |
|
Köszi!
Abból is új kellett volna?? A fene gondolta...mennyiért és hol tudok szerezni szted mielőbb???
KÖSZ!!!
nem kell abból ujjat venni,max ha besz@rt,vagy ledarálta... jól lett feltéve a lendkerék?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.30 vasárnap, 20:47:04 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
mferkó
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5392 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:56:35 » |
|
nem kell abból ujjat venni,max ha besz@rt,vagy ledarálta... jól lett feltéve a lendkerék?
Hát. elvileg egyféleképpen lehet feltenni, mert a stiftje megmutatja... bár ezek után a fene tudja..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5393 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 21:09:28 » |
|
Hát. elvileg egyféleképpen lehet feltenni, mert a stiftje megmutatja... bár ezek után a fene tudja..
akkor pipa...keresni kell tovább...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5394 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 21:11:23 » |
|
off-ban ilyen van mire rögzítetted?? gyári tartót leszedtem róla és egy L vassal fogattam oda az adagolóról jövő két cső-höz... de lehet hogy ez csak ideiglenes és gyári tartót fogom oda varázsolni valahogy....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5395 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:05:05 » |
|
A turbószabályozó mágnesszelep működik rendesen? Ha a turbóról lehúzod a vákuumcsövet és befogod az ujjaddal érezned kell a szívást. Esetleg a szívócső talpa alól nem jön az olaj?
Igen műxik levettem és van rendesen szívása visszatéve cibálja rendesen a turbo geometria szabályzókáját ahogy nyomkodom a gázpedált. A szívócsőnél milyen talpra gondolsz? De a szívócső ami megy a túrbóra van egy hasadás a bilincsnél azt most míg nem jutok hozzá cseredarabra addig jól körbe szigeteltem szigszalaggal mivel itt nincs nyomás inkább szívás le nem tolja magáról inkább magához szívja. Amióta azt csináltam mintha nem nyomná annyira a füstöt de ez lehet bebeszélés is. /ugye ettöl füstőlt na csak ennyi a baja/ Még ez az olaj dolog izgat az ékszijtárcsánál.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #5396 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:41:41 » |
|
Hát. elvileg egyféleképpen lehet feltenni, mert a stiftje megmutatja... bár ezek után a fene tudja..
Nem tudod rosszul feltenni, mert akkor a csavarok sem passzolnának, a jeladó is fix, nincs állítási lehetőség...próbáld másik jeladóval..
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #5397 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 23:25:17 » |
|
Nem tudod rosszul feltenni, mert akkor a csavarok sem passzolnának, a jeladó is fix, nincs állítási lehetőség...próbáld másik jeladóval..
Ezért írtam,és nemgondolom,hogy ennyi pénz mellett egy jeladó nagy tétel,de viszont egyből jónak kell lennie.Índit és letöri a végét a lendkerék és kész.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #5398 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 23:46:45 » |
|
Igen műxik levettem és van rendesen szívása visszatéve cibálja rendesen a turbo geometria szabályzókáját ahogy nyomkodom a gázpedált. A szívócsőnél milyen talpra gondolsz? De a szívócső ami megy a túrbóra van egy hasadás a bilincsnél azt most míg nem jutok hozzá cseredarabra addig jól körbe szigeteltem szigszalaggal mivel itt nincs nyomás inkább szívás le nem tolja magáról inkább magához szívja. Amióta azt csináltam mintha nem nyomná annyira a füstöt de ez lehet bebeszélés is. /ugye ettöl füstőlt na csak ennyi a baja/ Még ez az olaj dolog izgat az ékszijtárcsánál. "Hát persze biztos csak ez a baja" A szívósor talptömítésénél szokott még folyni az olaj. A fekete műanyag cső ahol rá van csavarozva a blokkra.
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #5399 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 13:15:21 » |
|
Sziasztok! 2.0TDDI 116 lovas mondeoban mennyire bonyolult vízpumpát cserélni? ugy értem hogy eny normális szerszámkészlettel meglehet e csinálni az út szélén vagy felejtős. esetleg ha valaki leírná van e valami buktatója...sürgős választ légyszi!
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
|