Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
108
109
110
111
112
113
114
[
115
]
116
117
118
119
120
121
122
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113551 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5700 Dátum:
2011.11.23 szerda, 14:12:52 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.23 szerda, 12:18:21
Dehogynem... amikor megvettem az első mondeóm, asszem 2000 őszén, ami egy 1,8i volt, az első hidegebb útnál vettem észre, hogy biz fázunk...
Persze, a termosz volt rossz. Oúton szépen visszahűlt, városban nem volt gond. Csere, és helyreállt a rend.
A termosztát biz tönkremegy, ez egy régi kínai mondás. Amiért az új világban ez a probléma több figyelmet kap, annak az az oka, hogy a motorok
(benzines/dízel) egyre takarékosabbak, kevesebb a hulladékhő. Ha rossz a termo, hamarabb jelentkeznek a tünetek.
Ok ez így rendben van de nekem is vadi új mindkét termosz és nem tudtam rábizonyítani a régiekre, hogy rosszak volnának de nekem is csak negyedig megy fel a vízhőfok semmit nem változott a csere óta a viselkedés városban araszolgatás vagy 100feletti terhelésen eléri a hőfokot de ahogy 80 ra lelassítok és úgy haladok lemegy negyed állásig.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5701 Dátum:
2011.11.23 szerda, 14:26:03 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.23 szerda, 14:12:52
Ok ez így rendben van de nekem is vadi új mindkét termosz és nem tudtam rábizonyítani a régiekre, hogy rosszak volnának de nekem is csak negyedig megy fel a vízhőfok semmit nem változott a csere óta a viselkedés városban araszolgatás vagy 100feletti terhelésen eléri a hőfokot de ahogy 80 ra lelassítok és úgy haladok lemegy negyed állásig.
Esetleg vízpumpa... nem szállít rendesen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5702 Dátum:
2011.11.23 szerda, 15:38:54 »
Idézetet írta: ATA30 - 2011.11.22 kedd, 23:19:17
Tudna valaki ebben a témában segíteni ??
Az a jelenség (mk3 mondeo, 2.0tddi, 115le, 16v ), mikor már üzemmeleg a motor, ennek ellenére belül a müszerfalon a vizhöfok kijelző nem megy fel a normál étékig se, sőt gázadáskor visszaesik minimumra, mintha a viz hideg lenne. Alapjáraton is egy közt felmegy, de ha gáztadok rögtön visszaesik minimumra. A fogyasztásom is egy kicsit sok ( 8-9 l ), a computer mindig rádusit. Hol lehet a hiba, kilett csrélve a fő - vizköri termosztát, de a hiba továbbra is fenn áll.
Válaszotokat előre is köszi
Olajköri termosztátot is cseréltél benne?
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5703 Dátum:
2011.11.23 szerda, 16:26:01 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.23 szerda, 14:26:03
Esetleg vízpumpa... nem szállít rendesen.
Akkor fortyogna a motorban a víz.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5704 Dátum:
2011.11.23 szerda, 16:58:56 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.23 szerda, 16:26:01
Akkor fortyogna a motorban a víz.
Nem azt mondom hogy áll a szippancs. Csak nem szállít rendesen. Volt már több embernél is ilyen.
Lekopnak a ricnik a tengelyrül, és nem forog rendesen. Nyáron gond is lesz... ha ez a baja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5705 Dátum:
2011.11.23 szerda, 17:12:36 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.23 szerda, 16:58:56
Nem azt mondom hogy áll a szippancs. Csak nem szállít rendesen. Volt már több embernél is ilyen.
Lekopnak a ricnik a tengelyrül, és nem forog rendesen. Nyáron gond is lesz... ha ez a baja.
Igen csak akkor pont ellentkezője lenne lelassul a víz forgása a lassú vagy álló víz hamar felforr a blokkban. Szóva inkább melege lenne mint hidege.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5706 Dátum:
2011.11.23 szerda, 17:37:56 »
Kipróbáltam,hogy megjavult e az olajköri termosztát csere után az autóm.
Hát nem lett jobb.
Felmegy a víz mutatóm középre aránylag jól de ha bekapcsolom a fűtést akkor nagyon gyorsan visszaesik a nulla közelébe.Most már mind a két termosztátot kicseréltem.A főkörit 2x is szétszedtem,hogy a kis golyós rész jó helyen van e.Jó helyen volt.
Valakinek van még további ötlete?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5707 Dátum:
2011.11.23 szerda, 17:50:41 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.23 szerda, 17:37:56
Kipróbáltam,hogy megjavult e az olajköri termosztát csere után az autóm.
Hát nem lett jobb.
Felmegy a víz mutatóm középre aránylag jól de ha bekapcsolom a fűtést akkor nagyon gyorsan visszaesik a nulla közelébe.Most már mind a két termosztátot kicseréltem.A főkörit 2x is szétszedtem,hogy a kis golyós rész jó helyen van e.Jó helyen volt.
Valakinek van még további ötlete?
Erre én is vevő vagyok!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ATA30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5708 Dátum:
2011.11.23 szerda, 20:53:57 »
Idézetet írta: Dzsozi - 2011.11.23 szerda, 15:38:54
Olajköri termosztátot is cseréltél benne?
Olajköri termosztátot nem cseréltem de ahogy azt olvastam ez sem nagyon segítene rajta illetve a szerelő is azt mondta,hogy az nem okozna ilyen hibát viszont vissza vittem a boltba a termosztátot hátha gyári hibás és kaptam egy másikat de az is ugyan így viselkedik fűtésem van de nem fogok izzadni tőle viszont azt néztem hogy a termosztát előtti cső és az utána lévő között van e érezhetően eltérés vagy is tényleg nyitva van e a termosztát alacsony hőfokon de eltérő volt vagy is nincs nyitva de elég érdekes volt amikor melegítetem a vizet járattam a motort gázadásnál álló helyzetben is lefele ment a vízhőfok mutató, amikor pedig elengedtem a pedált újra el kezdett felmászni a mutató és ugyan ezt csinálja menet közben is, de a legnagyobb problémám az, hogy amióta ez a jelenség van a fogyasztásom is 10 liter körül van, múlt hónap elején csináltam meg az éves cseréket, mint olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő .............. Stb. szóval leginkább a fogyasztás miatt dühit a dolog mert, ahogy ma álnak az üzemanyag árak és majd még fognak az mellett ilyen fogyasztás luxus, ha lenne valakinek még ötlete szívesen venném a segítségeteket.
Üdv Attila
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5709 Dátum:
2011.11.23 szerda, 20:57:11 »
Idézetet írta: ATA30 - 2011.11.23 szerda, 20:53:57
Olajköri termosztátot nem cseréltem de ahogy azt olvastam ez sem nagyon segítene rajta illetve a szerelő is azt mondta,hogy az nem okozna ilyen hibát viszont vissza vittem a boltba a termosztátot hátha gyári hibás és kaptam egy másikat de az is ugyan így viselkedik fűtésem van de nem fogok izzadni tőle viszont azt néztem hogy a termosztát előtti cső és az utána lévő között van e érezhetően eltérés vagy is tényleg nyitva van e a termosztát alacsony hőfokon de eltérő volt vagy is nincs nyitva de elég érdekes volt amikor melegítetem a vizet járattam a motort gázadásnál álló helyzetben is lefele ment a vízhőfok mutató, amikor pedig elengedtem a pedált újra el kezdett felmászni a mutató és ugyan ezt csinálja menet közben is, de a legnagyobb problémám az, hogy amióta ez a jelenség van a fogyasztásom is 10 liter körül van, múlt hónap elején csináltam meg az éves cseréket, mint olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő .............. Stb. szóval leginkább a fogyasztás miatt dühit a dolog mert, ahogy ma álnak az üzemanyag árak és majd még fognak az mellett ilyen fogyasztás luxus, ha lenne valakinek még ötlete szívesen venném a segítségeteket.
Üdv Attila
Szánd rá magad és cseréld ki az olajköri termosztátot is. Nekem akkor nem tartotta meg a hőfokot, mikor az volt a rossz. Kicseréltem azt is és azóta nekem rendben van az a autóm.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5710 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:01:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.23 szerda, 20:57:11
Szánd rá magad és cseréld ki az olajköri termosztátot is. Nekem akkor nem tartotta meg a hőfokot, mikor az volt a rossz. Kicseréltem azt is és azóta nekem rendben van az a autóm.
Én kicseréltem mind a kettőt és még is visszahűl ha fűtök.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5711 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:04:07 »
Idézetet írta: ATA30 - 2011.11.23 szerda, 20:53:57
Olajköri termosztátot nem cseréltem de ahogy azt olvastam ez sem nagyon segítene rajta illetve a szerelő is azt mondta,hogy az nem okozna ilyen hibát
Üdv Attila
Szia. A szerelönek se kell elhinni mindent. Nekem tavaly ugyen ez volt a problémám, és nekem is ugyan ezt mondta a szerelő! De én ragaszkodtam a cseréhez, és azóta is tökéletesen működik.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5712 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:06:28 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.23 szerda, 21:01:32
Én kicseréltem mind a kettőt és még is visszahűl ha fűtök.
Nem lehet, hogy a fűtéssel sok hőt lerántasz a vízkörről? Kieg fűtésed működik rendesen? Mondjuk nekem 5 ajtós van ott azért kicsivel kisebb a légtér, amit fűteni kell.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5713 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:10:30 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.23 szerda, 21:06:28
Nem lehet, hogy a fűtéssel sok hőt lerántasz a vízkörről? Kieg fűtésed működik rendesen? Mondjuk nekem 5 ajtós van ott azért kicsivel kisebb a légtér, amit fűteni kell.
Tavaly még jó volt.Mióta lecseréltük a fagyállót azóta műveli ezt.Már kicseréltem mind a két termosztátot és letakartam az egész hűtőt még is visszahűl ha ráadom a fűtést.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5714 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:14:24 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.23 szerda, 21:10:30
Tavaly még jó volt.Mióta lecseréltük a fagyállót azóta műveli ezt.Már kicseréltem mind a két termosztátot és letakartam az egész hűtőt még is visszahűl ha ráadom a fűtést.
A hűtőtakargatással vigyázz, ezeknél a a motoroknál a túlmelegedés a vég...ladákat meg ifát kell takargatni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5715 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:17:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.23 szerda, 21:14:24
A hűtőtakargatással vigyázz, ezeknél a a motoroknál a túlmelegedés a vég...ladákat meg ifát kell takargatni.
De nem,hogy túl, hanem még fel sem melegszik.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5716 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:18:58 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.23 szerda, 21:10:30
Tavaly még jó volt.Mióta lecseréltük a fagyállót azóta műveli ezt.Már kicseréltem mind a két termosztátot és letakartam az egész hűtőt még is visszahűl ha ráadom a fűtést.
Nem levegős??? 100%?? a fűtésed is érezhetően enyhül, ahogy lemegy a mutató?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5717 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:20:39 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.23 szerda, 21:17:09
De nem,hogy túl, hanem még fel sem melegszik.
Biztosan nem melegszik fel, lehet a hőgomba, vagy a műszer rossz...levetted mostanában az akku sarukat?
Dehogynem melegszik fel, egyszer kell nagyon sietni takargatott hűtővel aztán már jelentkezhetsz is be Motorcraftnál másik motorért...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5718 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:22:33 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.11.23 szerda, 21:18:58
Nem levegős??? 100%?? a fűtésed is érezhetően enyhül, ahogy lemegy a mutató?
Van fűtésem,csak ha bekapcsolom akkor visszamegy a mutató nulla közeli állapotba.
Én is gondoltam a levegősségre de állítólag azt kidolgozza magából.
Vagy,hogy lehet légteleníteni?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5719 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:24:49 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.23 szerda, 21:22:33
Van fűtésem,csak ha bekapcsolom akkor visszamegy a mutató nulla közeli állapotba.
Én is gondoltam a levegősségre de állítólag azt kidolgozza magából.
Vagy,hogy lehet légteleníteni?
Csak a vízpumpa tetején levő csavarral tudod légteleniteni, de ha nem teszed, akkor is csak annyi történik, hogy picivel tovább tart feltölteni a rendszert, mert kidolgozza a levegőt magától.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5720 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:26:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.23 szerda, 21:20:39
Biztosan nem melegszik fel, lehet a hőgomba, vagy a műszer rossz...levetted mostanában az akku sarukat?
Dehogynem melegszik fel, egyszer kell nagyon sietni takargatott hűtővel aztán már jelentkezhetsz is be Motorcraftnál másik motorért...
Nemrég cseréltem akkut,akkor levettem.
Megnézem majd a műszer tesztel.
A hőgomba hol van és ,hogy kell cserélni?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5721 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:35:59 »
Az enyém TDCi, de most hogy keveset használom, csak városban én is letakartam.
Mondhatjuk úgy is, hogy ezekkel a motorokkal vigyázni kell, mert a túlmelegedés a vég.
Amit lehetetlen velük elérni 5 fok alatti külső hőmérsékletnél.
Amúgy nekem is jók a termosztátjaim és nekem nem is hül vissza vagy ilyesmi, de mióta van céges autó azóta olyan rövid távokat megyek, hogy örülök ha picit kimozdul a mutató. És a letakarás igenis segít rajta.
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.23 szerda, 21:14:24
A hűtőtakargatással vigyázz, ezeknél a a motoroknál a túlmelegedés a vég...ladákat meg ifát kell takargatni.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5722 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:39:53 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.23 szerda, 21:26:17
Nemrég cseréltem akkut,akkor levettem.
Megnézem majd a műszer tesztel.
A hőgomba hol van és ,hogy kell cserélni?
A vezérmű tengely végén levő kerék mögött, ami a szervót hajtja kerék..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5723 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:43:16 »
Az biztos,hogy valami nem jó!
Mert évekig ennél jobban működött.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5724 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:48:24 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.11.23 szerda, 21:35:59
Az enyém TDCi, de most hogy keveset használom, csak városban én is letakartam.
Mondhatjuk úgy is, hogy ezekkel a motorokkal vigyázni kell, mert a túlmelegedés a vég.
Amit lehetetlen velük elérni 5 fok alatti külső hőmérsékletnél.
Amúgy nekem is jók a termosztátjaim és nekem nem is hül vissza vagy ilyesmi, de mióta van céges autó azóta olyan rövid távokat megyek, hogy örülök ha picit kimozdul a mutató. És a letakarás igenis segít rajta.
Ha rövidtáv és úgysem melegszik be, akkor ülésfűtés...
Kb 1/4 óra alatt megfőzném a motort letakart hűtővel, ha sietek...ha meg nem akkor jóformán hűtő sem kell ezekre, mert kevés a hulladékhő.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5725 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:51:39 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.23 szerda, 21:43:16
Az biztos,hogy valami nem jó!
Mert évekig ennél jobban működött.
Na ezért kell a 3db led belülre, hogy mutassa, hogy mikor működnek a kieg fűtés gyertyái..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5726 Dátum:
2011.11.23 szerda, 21:53:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.23 szerda, 21:51:39
Na ezért kell a 3db led belülre, hogy mutassa, hogy mikor működnek a kieg fűtés gyertyái..
Az bizony hasznos dolog lenne.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5727 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:06:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.23 szerda, 21:39:53
A vezérmű tengely végén levő kerék mögött, ami a szervót hajtja kerék..
A cromaxnál nem találok semmilyen hőgombát.Más lehet a neve?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5728 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:09:56 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.23 szerda, 22:06:58
A cromaxnál nem találok semmilyen hőgombát.Más lehet a neve?
Hőmérséklet jeladó...de nagyon kicsi rá az esély hogy az elszáll, bár ki tudja..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ATA30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5729 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:11:53 »
Ha jól értelmeztem az eddigi válaszokat, akkor elviekben a főköri termosztáton kívül kettő dolog is okozhatja ezt a jelenséget az egyik a rossz akkumulátor a másik pedig az olajkőri termosztát kérdés ez a kettő dolog hogyan befolyásolja a hűtővízhőfokát
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5730 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:22:23 »
Idézetet írta: ATA30 - 2011.11.23 szerda, 22:11:53
Ha jól értelmeztem az eddigi válaszokat, akkor elviekben a főköri termosztáton kívül kettő dolog is okozhatja ezt a jelenséget az egyik a rossz akkumulátor a másik pedig az olajkőri termosztát kérdés ez a kettő dolog hogyan befolyásolja a hűtővízhőfokát
A rossz akku nem, de az elektromos zűrzavarokra, sokszor gyógyír, ha le van véve a saru 10-15 percre.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5731 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:31:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.23 szerda, 22:09:56
Hőmérséklet jeladó...de nagyon kicsi rá az esély hogy az elszáll, bár ki tudja..
Így sem találom meg a cromax oldalán.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5732 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:54:27 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.23 szerda, 22:31:34
Így sem találom meg a cromax oldalán.
Szerintem most sem jó az egyik termosztát. Tedd azt: megindulsz, és ha elérte a mutató az első pöcköt, állj meg, állítsd le a motort, nézd meg az első hűtőt, hogy hideg-e.
Ha meleg, az nem jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5733 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:55:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.23 szerda, 21:51:39
Na ezért kell a 3db led belülre, hogy mutassa, hogy mikor működnek a kieg fűtés gyertyái..
Ja, csak akkor valami okos kapcsolás kell mert lehet, hogy ott a feszej a cuccon csak nem műxik te meg haláli nyugiban vagy!!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5734 Dátum:
2011.11.23 szerda, 23:03:43 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.23 szerda, 22:55:54
Ja, csak akkor valami okos kapcsolás kell mert lehet, hogy ott a feszej a cuccon csak nem műxik te meg haláli nyugiban vagy!!
Itt van a blöki elásva, mivelhogy nem 3, hanem 2 led kell, mint a Tommer írja, 2 relé van. 0, 1 vagy 2 gyertya műxik. Tehát a led csak azt mutatja, hogy a két relő közül melyik van behúzva (csak az egyik lehet).
Meg lehetne csinálni az ellenőrzést rendesen is. Ha nincs behúzva, és jó a gyertya, a relé pólusai között 12V-van. Akár ezt is lehet figyelni. Ha kiég, akkor nincs fesz.
A másik, az jobb. Ha behúz, a relé pólusai között feszültség lép fel. Na ezt lehetne mérni, hogy mekkora. Ha 0, akkor kiégett. Sőt, ezzel még azt is ki lehet szűrni, ha a 2 gyertya közül az egyik tönkrement. A legjobb az lenne, hogy a vastag drót két végén lévő feszültségkülönbséget néznénk, ebből ki lehet hozni, hány amper megy rajta.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5735 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 12:28:22 »
Olajcserénél ezt az olajat akarom a kocsiba tenni.
http://www.maximizeronline.com/?action=searchall&searchsub=t&x=103&y=20&fitem=LIQAKC+3853#iVF_576078_42080
Van valakinek tapasztalata vele.
Ár alapján tetszene a dolog.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5736 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 13:22:28 »
Hol kell keresnem a kieg. fűtést? vagy előmelegítőt ?
melyik a reléje, ill. hol van bekötve a vízkörbe?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5737 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 16:22:51 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.24 csütörtök, 15:39:04
Sziasztok. Olyan gondom van az autóval,hogy mikor hidegen beindítom (idúl pöcc-röff) pár percig okádja magából a feher füstöt (nem gőz) a szagán is érződik,hogy élegetlen gázolaj,meg közben látni,hogy be-be köpköd. Mi lehet a baja? Rossz pcs vagy adagoló? Házilag lehet ellenőrizni a pcs-t,hogy jó vagy rossz?
Izzítógyertya esetleg?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5738 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 16:23:03 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.11.24 csütörtök, 12:28:22
Olajcserénél ezt az olajat akarom a kocsiba tenni.
http://www.maximizeronline.com/?action=searchall&searchsub=t&x=103&y=20&fitem=LIQAKC+3853#iVF_576078_42080
Van valakinek tapasztalata vele.
Ár alapján tetszene a dolog.
Tisztelt Fórumtárs!
Ajándékba kaptam 6 litert ebből az olajból. 20.000Km után cseréltem. Nagyon jó minőségű olaj. Csak egy kicsit húzós az ára. Sajna a minőséget meg kell fizetni. Bátran töltsd bele a gépbe nem fogod megbánni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5739 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 16:31:01 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.24 csütörtök, 16:22:51
Izzítógyertya esetleg?
Mind a 4 vadi új,és müxik is rendesen ahogy kell!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5740 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 16:34:13 »
Idézetet írta: László - 2011.11.24 csütörtök, 16:23:03
Tisztelt Fórumtárs!
Ajándékba kaptam 6 litert ebből az olajból. 20.000Km után cseréltem. Nagyon jó minőségű olaj. Csak egy kicsit húzós az ára. Sajna a minőséget meg kell fizetni. Bátran töltsd bele a gépbe nem fogod megbánni.
Tisztelettel László!
Köszönöm.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5741 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 16:44:43 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.11.24 csütörtök, 12:28:22
Olajcserénél ezt az olajat akarom a kocsiba tenni.
http://www.maximizeronline.com/?action=searchall&searchsub=t&x=103&y=20&fitem=LIQAKC+3853#iVF_576078_42080
Van valakinek tapasztalata vele.
Ár alapján tetszene a dolog.
nekem most ilyen van benne, bárdiban 40% kedvezménnyel egész jó áron lehet hozzájutni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5742 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 20:15:34 »
Sziasztok. Olyan gondom van az autóval,hogy mikor hidegen beindítom (idúl pöcc-röff) pár percig okádja magából a feher füstöt (nem gőz) a szagán is érződik,hogy élegetlen gázolaj,meg közben látni,hogy be-be köpköd. Mi lehet a baja? Rossz pcs vagy adagoló? Házilag lehet ellenőrizni a pcs-t,hogy jó vagy rossz?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5743 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 20:22:57 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.11.24 csütörtök, 20:22:38
Izzítók?
újak, azt már írta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5744 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 20:23:45 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.24 csütörtök, 20:15:34
Sziasztok. Olyan gondom van az autóval,hogy mikor hidegen beindítom (idúl pöcc-röff) pár percig okádja magából a feher füstöt (nem gőz) a szagán is érződik,hogy élegetlen gázolaj,meg közben látni,hogy be-be köpköd. Mi lehet a baja? Rossz pcs vagy adagoló? Házilag lehet ellenőrizni a pcs-t,hogy jó vagy rossz?
http://www.youtube.com/watch?v=wNqF9uG6iAQ
http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ
ilyesmi??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5745 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 20:24:00 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.24 csütörtök, 20:15:34
Sziasztok. Olyan gondom van az autóval,hogy mikor hidegen beindítom (idúl pöcc-röff) pár percig okádja magából a feher füstöt (nem gőz) a szagán is érződik,hogy élegetlen gázolaj,meg közben látni,hogy be-be köpköd. Mi lehet a baja? Rossz pcs vagy adagoló? Házilag lehet ellenőrizni a pcs-t,hogy jó vagy rossz?
Nem tudod házilag, ha csak nincs porlasztóvizsgálód...egyébként ehhez elég a hagyományos kézipumpás vizsgáló, ami mutatja, hogy hány bar-nál csattan el, és látod is, hogy porlaszt vagy éppen nem porlaszt hanem szaknyelven pisil
a porlasztó.
Vedd ki őket és nézesd meg jól porlasztanak-e....ezeknél nem kell megvenni a házat is, lehet cserélni a csúcsot külön...programozni sem kell mert kétrugós mechanikus, aki meg cseréli a csúcsot az be tudja állítani a porlasztási nyitó nyomást.
Egyébként elég ritkán hibásodnak meg, de amit írsz, az lehet ettől.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5746 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 20:25:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.24 csütörtök, 20:24:00
Nem tudod házilag, ha csak nincs porlasztóvizsgálód...egyébként ehhez elég a hagyományos kézipumpás vizsgáló, ami mutatja, hogy hány bar-nál csattan el, és látod is, hogy porlaszt vagy éppen nem porlaszt hanem szaknyelven pisil
a porlasztó.
Vedd ki őket és nézesd meg jól porlasztanak-e....ezeknél nem kell megvenni a házat is, lehet cserélni a csúcsot külön...programozni sem kell mert kétrugós mechanikus, aki meg cseréli a csúcsot az be tudja állítani a porlasztási nyitó nyomást.
Egyébként elég ritkán hibásodnak meg, de amit írsz, az lehet ettől.
gyakorlat azt mutatja, hogy errefelé elég kevesen tudják mérni, állítani a 2rugós pcs-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5747 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 20:30:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.24 csütörtök, 20:23:45
http://www.youtube.com/watch?v=wNqF9uG6iAQ
http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ
ilyesmi??
Igen,nagyon hasonlít.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5748 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 20:35:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.24 csütörtök, 20:24:00
Nem tudod házilag, ha csak nincs porlasztóvizsgálód...egyébként ehhez elég a hagyományos kézipumpás vizsgáló, ami mutatja, hogy hány bar-nál csattan el, és látod is, hogy porlaszt vagy éppen nem porlaszt hanem szaknyelven pisil
a porlasztó.
Vedd ki őket és nézesd meg jól porlasztanak-e....ezeknél nem kell megvenni a házat is, lehet cserélni a csúcsot külön...programozni sem kell mert kétrugós mechanikus, aki meg cseréli a csúcsot az be tudja állítani a porlasztási nyitó nyomást.
Egyébként elég ritkán hibásodnak meg, de amit írsz, az lehet ettől.
Akkor elvileg a melóhelyen is meg tudjuk nézni ha kiszedem,mert ott van kézipumpás vizsgáló. Csak ha cserélni kell, akkor az újjat be kell állíttatni egy szakival?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.24 csütörtök, 21:10:14 írta attila82
»
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5749 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 20:38:09 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.24 csütörtök, 20:30:57
Igen,nagyon hasonlít.
akkor keresd Bunyek-ot, hogy nla mi volt a gond. vagy olvass vissza
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
108
109
110
111
112
113
114
[
115
]
116
117
118
119
120
121
122
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ