Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:22:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102620 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2011.11.23 szerda, 14:12:52 »

Dehogynem... amikor megvettem az első mondeóm, asszem 2000 őszén, ami egy 1,8i volt, az első hidegebb útnál vettem észre, hogy biz fázunk...
Persze, a termosz volt rossz. Oúton szépen visszahűlt, városban nem volt gond. Csere, és helyreállt a rend.
A termosztát biz tönkremegy, ez egy régi kínai mondás. Amiért az új világban ez a probléma több figyelmet kap, annak az az oka, hogy a motorok
(benzines/dízel) egyre takarékosabbak, kevesebb a hulladékhő. Ha rossz a termo, hamarabb jelentkeznek a tünetek.
Ok ez így rendben van de nekem is vadi új mindkét termosz és nem tudtam rábizonyítani a régiekre, hogy rosszak volnának de nekem is csak negyedig megy fel a vízhőfok semmit nem változott a csere óta a viselkedés városban araszolgatás vagy 100feletti terhelésen eléri a hőfokot de ahogy 80 ra lelassítok és úgy haladok lemegy negyed állásig.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2011.11.23 szerda, 14:26:03 »

Ok ez így rendben van de nekem is vadi új mindkét termosz és nem tudtam rábizonyítani a régiekre, hogy rosszak volnának de nekem is csak negyedig megy fel a vízhőfok semmit nem változott a csere óta a viselkedés városban araszolgatás vagy 100feletti terhelésen eléri a hőfokot de ahogy 80 ra lelassítok és úgy haladok lemegy negyed állásig.

Esetleg vízpumpa... nem szállít rendesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2011.11.23 szerda, 15:38:54 »

Tudna valaki ebben a témában segíteni ??

Az a jelenség (mk3 mondeo, 2.0tddi, 115le, 16v ), mikor már üzemmeleg a motor, ennek ellenére belül a müszerfalon a vizhöfok kijelző nem megy fel a normál étékig se, sőt gázadáskor visszaesik minimumra, mintha a viz hideg lenne. Alapjáraton is egy közt felmegy, de ha gáztadok rögtön visszaesik minimumra. A fogyasztásom is egy kicsit sok ( 8-9 l ), a computer mindig rádusit. Hol lehet a hiba, kilett csrélve a fő - vizköri termosztát, de a hiba továbbra is fenn áll.

Válaszotokat előre is köszi



Olajköri termosztátot is cseréltél benne? integet2
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2011.11.23 szerda, 16:26:01 »

Esetleg vízpumpa... nem szállít rendesen.
Akkor fortyogna a motorban a víz.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2011.11.23 szerda, 16:58:56 »

Akkor fortyogna a motorban a víz.

Nem azt mondom hogy áll a szippancs. Csak nem szállít rendesen. Volt már több embernél is ilyen.
Lekopnak a ricnik a tengelyrül, és nem forog rendesen. Nyáron gond is lesz... ha ez a baja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2011.11.23 szerda, 17:12:36 »

Nem azt mondom hogy áll a szippancs. Csak nem szállít rendesen. Volt már több embernél is ilyen.
Lekopnak a ricnik a tengelyrül, és nem forog rendesen. Nyáron gond is lesz... ha ez a baja.
Igen csak akkor pont ellentkezője lenne lelassul a víz forgása a lassú vagy álló víz hamar felforr a blokkban. Szóva inkább melege lenne mint hidege.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2011.11.23 szerda, 17:37:56 »

Kipróbáltam,hogy megjavult e az olajköri termosztát csere után az autóm.
Hát nem lett jobb.   falbav
Felmegy a víz mutatóm középre aránylag jól de ha bekapcsolom a fűtést akkor nagyon gyorsan visszaesik a nulla közelébe.Most már mind a két termosztátot kicseréltem.A főkörit 2x is szétszedtem,hogy a kis golyós rész jó helyen van e.Jó helyen volt.

Valakinek van még további ötlete?   help
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2011.11.23 szerda, 17:50:41 »

Kipróbáltam,hogy megjavult e az olajköri termosztát csere után az autóm.
Hát nem lett jobb.   falbav
Felmegy a víz mutatóm középre aránylag jól de ha bekapcsolom a fűtést akkor nagyon gyorsan visszaesik a nulla közelébe.Most már mind a két termosztátot kicseréltem.A főkörit 2x is szétszedtem,hogy a kis golyós rész jó helyen van e.Jó helyen volt.

Valakinek van még további ötlete?   help
Erre én is vevő vagyok!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ATA30
Vendég
« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2011.11.23 szerda, 20:53:57 »

Olajköri termosztátot is cseréltél benne? integet2
Olajköri termosztátot nem cseréltem de ahogy azt olvastam ez sem nagyon segítene rajta illetve a szerelő is azt mondta,hogy az nem okozna ilyen hibát viszont  vissza vittem a boltba a termosztátot hátha gyári hibás és kaptam egy másikat de az is ugyan így viselkedik fűtésem van de nem fogok izzadni tőle viszont azt néztem hogy a termosztát előtti cső és az utána lévő között van e érezhetően eltérés vagy is tényleg nyitva van e a termosztát alacsony hőfokon de eltérő volt vagy is nincs nyitva  de elég érdekes volt amikor melegítetem a vizet járattam a motort gázadásnál álló helyzetben is lefele ment a vízhőfok mutató, amikor pedig elengedtem a pedált újra el kezdett felmászni a mutató és ugyan ezt csinálja menet közben is, de a legnagyobb problémám az, hogy amióta ez a jelenség van a fogyasztásom is 10 liter körül van, múlt hónap elején csináltam meg az éves cseréket, mint olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő .............. Stb. szóval leginkább a fogyasztás miatt dühit a dolog mert, ahogy ma álnak az üzemanyag árak és majd még fognak az mellett ilyen fogyasztás luxus, ha lenne valakinek még ötlete szívesen venném a segítségeteket.
Üdv Attila
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2011.11.23 szerda, 20:57:11 »

Olajköri termosztátot nem cseréltem de ahogy azt olvastam ez sem nagyon segítene rajta illetve a szerelő is azt mondta,hogy az nem okozna ilyen hibát viszont  vissza vittem a boltba a termosztátot hátha gyári hibás és kaptam egy másikat de az is ugyan így viselkedik fűtésem van de nem fogok izzadni tőle viszont azt néztem hogy a termosztát előtti cső és az utána lévő között van e érezhetően eltérés vagy is tényleg nyitva van e a termosztát alacsony hőfokon de eltérő volt vagy is nincs nyitva  de elég érdekes volt amikor melegítetem a vizet járattam a motort gázadásnál álló helyzetben is lefele ment a vízhőfok mutató, amikor pedig elengedtem a pedált újra el kezdett felmászni a mutató és ugyan ezt csinálja menet közben is, de a legnagyobb problémám az, hogy amióta ez a jelenség van a fogyasztásom is 10 liter körül van, múlt hónap elején csináltam meg az éves cseréket, mint olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő .............. Stb. szóval leginkább a fogyasztás miatt dühit a dolog mert, ahogy ma álnak az üzemanyag árak és majd még fognak az mellett ilyen fogyasztás luxus, ha lenne valakinek még ötlete szívesen venném a segítségeteket.
Üdv Attila


Szánd rá magad és cseréld ki az olajköri termosztátot is. Nekem akkor nem tartotta meg a hőfokot, mikor az volt a rossz. Kicseréltem azt is és azóta nekem rendben van az a autóm.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:01:32 »

Szánd rá magad és cseréld ki az olajköri termosztátot is. Nekem akkor nem tartotta meg a hőfokot, mikor az volt a rossz. Kicseréltem azt is és azóta nekem rendben van az a autóm.

Én kicseréltem mind a kettőt és még is visszahűl ha fűtök. falbav
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:04:07 »

Olajköri termosztátot nem cseréltem de ahogy azt olvastam ez sem nagyon segítene rajta illetve a szerelő is azt mondta,hogy az nem okozna ilyen hibát
Üdv Attila

Szia. A szerelönek se kell elhinni mindent. Nekem tavaly ugyen ez volt a problémám, és nekem is ugyan ezt mondta a szerelő! De én ragaszkodtam a cseréhez, és azóta is tökéletesen működik.  vigyor3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:06:28 »

Én kicseréltem mind a kettőt és még is visszahűl ha fűtök. falbav

Nem lehet, hogy a fűtéssel sok hőt lerántasz a vízkörről? Kieg fűtésed működik rendesen? Mondjuk nekem 5 ajtós van ott azért kicsivel kisebb a légtér, amit fűteni kell.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:10:30 »

Nem lehet, hogy a fűtéssel sok hőt lerántasz a vízkörről? Kieg fűtésed működik rendesen? Mondjuk nekem 5 ajtós van ott azért kicsivel kisebb a légtér, amit fűteni kell.


Tavaly még jó volt.Mióta lecseréltük a fagyállót azóta műveli ezt.Már kicseréltem mind a két termosztátot és letakartam az egész hűtőt még is visszahűl ha ráadom a fűtést.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:14:24 »


Tavaly még jó volt.Mióta lecseréltük a fagyállót azóta műveli ezt.Már kicseréltem mind a két termosztátot és letakartam az egész hűtőt még is visszahűl ha ráadom a fűtést.
A hűtőtakargatással vigyázz, ezeknél a a motoroknál a túlmelegedés a vég...ladákat meg ifát kell takargatni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:17:09 »

A hűtőtakargatással vigyázz, ezeknél a a motoroknál a túlmelegedés a vég...ladákat meg ifát kell takargatni.

De nem,hogy túl, hanem még fel sem melegszik.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:18:58 »


Tavaly még jó volt.Mióta lecseréltük a fagyállót azóta műveli ezt.Már kicseréltem mind a két termosztátot és letakartam az egész hűtőt még is visszahűl ha ráadom a fűtést.
Nem levegős??? 100%?? a fűtésed is érezhetően enyhül, ahogy lemegy a mutató?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:20:39 »

De nem,hogy túl, hanem még fel sem melegszik.
Biztosan nem melegszik fel, lehet a hőgomba, vagy a műszer rossz...levetted mostanában az akku sarukat?
Dehogynem melegszik fel, egyszer kell nagyon sietni takargatott hűtővel aztán már jelentkezhetsz is be Motorcraftnál másik motorért... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:22:33 »

Nem levegős??? 100%?? a fűtésed is érezhetően enyhül, ahogy lemegy a mutató?


Van fűtésem,csak ha bekapcsolom akkor visszamegy a mutató nulla közeli állapotba.
Én is gondoltam a levegősségre de állítólag azt kidolgozza magából.
Vagy,hogy lehet légteleníteni?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:24:49 »


Van fűtésem,csak ha bekapcsolom akkor visszamegy a mutató nulla közeli állapotba.
Én is gondoltam a levegősségre de állítólag azt kidolgozza magából.
Vagy,hogy lehet légteleníteni?
Csak a vízpumpa tetején levő csavarral tudod légteleniteni, de ha nem teszed, akkor is csak annyi történik, hogy picivel tovább tart feltölteni a rendszert, mert kidolgozza a levegőt magától.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:26:17 »

Biztosan nem melegszik fel, lehet a hőgomba, vagy a műszer rossz...levetted mostanában az akku sarukat?
Dehogynem melegszik fel, egyszer kell nagyon sietni takargatott hűtővel aztán már jelentkezhetsz is be Motorcraftnál másik motorért... vigyor3

Nemrég cseréltem akkut,akkor levettem.
Megnézem majd a műszer tesztel.
A hőgomba hol van és ,hogy kell cserélni?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:35:59 »

Az enyém TDCi, de most hogy keveset használom, csak városban én is letakartam.
Mondhatjuk úgy is, hogy ezekkel a motorokkal vigyázni kell, mert a túlmelegedés a vég.
Amit lehetetlen velük elérni 5 fok alatti külső hőmérsékletnél.
Amúgy nekem is jók a termosztátjaim és nekem nem is hül vissza vagy ilyesmi, de mióta van céges autó azóta olyan rövid távokat megyek, hogy örülök ha picit kimozdul a mutató. És a letakarás igenis segít rajta.

A hűtőtakargatással vigyázz, ezeknél a a motoroknál a túlmelegedés a vég...ladákat meg ifát kell takargatni.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:39:53 »

Nemrég cseréltem akkut,akkor levettem.
Megnézem majd a műszer tesztel.
A hőgomba hol van és ,hogy kell cserélni?
A vezérmű tengely végén levő kerék mögött, ami a szervót hajtja kerék..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:43:16 »

Az biztos,hogy valami nem jó!
Mert évekig ennél jobban működött.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:48:24 »

Az enyém TDCi, de most hogy keveset használom, csak városban én is letakartam.
Mondhatjuk úgy is, hogy ezekkel a motorokkal vigyázni kell, mert a túlmelegedés a vég.
Amit lehetetlen velük elérni 5 fok alatti külső hőmérsékletnél.
Amúgy nekem is jók a termosztátjaim és nekem nem is hül vissza vagy ilyesmi, de mióta van céges autó azóta olyan rövid távokat megyek, hogy örülök ha picit kimozdul a mutató. És a letakarás igenis segít rajta.

Ha rövidtáv és úgysem melegszik be, akkor ülésfűtés...
Kb 1/4 óra alatt megfőzném a motort letakart hűtővel, ha sietek...ha meg nem akkor jóformán hűtő sem kell ezekre, mert kevés a hulladékhő.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:51:39 »

Az biztos,hogy valami nem jó!
Mert évekig ennél jobban működött.
Na ezért kell a 3db led belülre, hogy mutassa, hogy mikor működnek a kieg fűtés gyertyái.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:53:40 »

Na ezért kell a 3db led belülre, hogy mutassa, hogy mikor működnek a kieg fűtés gyertyái.. Wink


Az bizony hasznos dolog lenne.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:06:58 »

A vezérmű tengely végén levő kerék mögött, ami a szervót hajtja kerék..

A cromaxnál nem találok semmilyen hőgombát.Más lehet a neve?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:09:56 »

A cromaxnál nem találok semmilyen hőgombát.Más lehet a neve?
Hőmérséklet jeladó...de nagyon kicsi rá az esély hogy az elszáll, bár ki tudja..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ATA30
Vendég
« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:11:53 »

Ha jól értelmeztem az eddigi válaszokat, akkor elviekben a főköri termosztáton kívül kettő dolog is okozhatja ezt a jelenséget az egyik a rossz akkumulátor a másik pedig az olajkőri termosztát kérdés ez a kettő dolog hogyan befolyásolja a hűtővízhőfokát
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:22:23 »

Ha jól értelmeztem az eddigi válaszokat, akkor elviekben a főköri termosztáton kívül kettő dolog is okozhatja ezt a jelenséget az egyik a rossz akkumulátor a másik pedig az olajkőri termosztát kérdés ez a kettő dolog hogyan befolyásolja a hűtővízhőfokát
A rossz akku nem, de az elektromos zűrzavarokra, sokszor gyógyír, ha le van véve a saru 10-15 percre.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:31:34 »

Hőmérséklet jeladó...de nagyon kicsi rá az esély hogy az elszáll, bár ki tudja..

Így sem találom meg a cromax oldalán.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:54:27 »

Így sem találom meg a cromax oldalán.

Szerintem most sem jó az egyik termosztát. Tedd azt: megindulsz, és ha elérte a mutató az első pöcköt, állj meg, állítsd le a motort, nézd meg az első hűtőt, hogy hideg-e.
Ha meleg, az nem jó. 
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:55:54 »

Na ezért kell a 3db led belülre, hogy mutassa, hogy mikor működnek a kieg fűtés gyertyái.. Wink
Ja, csak akkor valami okos kapcsolás kell mert lehet, hogy ott a feszej a cuccon csak nem műxik te meg haláli nyugiban vagy!!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2011.11.23 szerda, 23:03:43 »

Ja, csak akkor valami okos kapcsolás kell mert lehet, hogy ott a feszej a cuccon csak nem műxik te meg haláli nyugiban vagy!!

Itt van a blöki elásva, mivelhogy nem 3, hanem 2 led kell, mint a Tommer írja, 2 relé van. 0, 1 vagy 2 gyertya műxik. Tehát a led csak azt mutatja, hogy a két relő közül melyik van behúzva (csak az egyik lehet).
Meg lehetne csinálni az ellenőrzést rendesen is. Ha nincs behúzva, és jó a gyertya, a relé pólusai között 12V-van. Akár ezt is lehet figyelni. Ha kiég, akkor nincs fesz.
A másik, az jobb. Ha behúz, a relé pólusai között feszültség lép fel. Na ezt lehetne mérni, hogy mekkora. Ha 0, akkor kiégett. Sőt, ezzel még azt is ki lehet szűrni, ha a 2 gyertya közül az egyik tönkrement. A legjobb az lenne, hogy a vastag drót két végén lévő feszültségkülönbséget néznénk, ebből ki lehet hozni, hány amper megy rajta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 12:28:22 »

Olajcserénél ezt az olajat akarom a kocsiba tenni.
http://www.maximizeronline.com/?action=searchall&searchsub=t&x=103&y=20&fitem=LIQAKC+3853#iVF_576078_42080

Van valakinek tapasztalata vele.
Ár alapján tetszene a dolog.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 13:22:28 »

Hol kell keresnem a kieg. fűtést? vagy előmelegítőt ? Smiley  melyik a reléje, ill. hol van bekötve a vízkörbe?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 16:22:51 »

Sziasztok. Olyan gondom van az autóval,hogy mikor hidegen beindítom (idúl pöcc-röff) pár percig okádja magából a feher füstöt (nem gőz) a szagán is érződik,hogy élegetlen gázolaj,meg közben látni,hogy be-be köpköd. Mi lehet a baja? Rossz pcs vagy adagoló? Házilag lehet ellenőrizni a pcs-t,hogy jó vagy rossz?
Izzítógyertya esetleg?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 16:23:03 »

Olajcserénél ezt az olajat akarom a kocsiba tenni.
http://www.maximizeronline.com/?action=searchall&searchsub=t&x=103&y=20&fitem=LIQAKC+3853#iVF_576078_42080

Van valakinek tapasztalata vele.
Ár alapján tetszene a dolog.
Tisztelt Fórumtárs!
Ajándékba kaptam 6 litert ebből az olajból. 20.000Km után cseréltem. Nagyon jó minőségű olaj. Csak egy kicsit húzós az ára. Sajna a minőséget meg kell fizetni. Bátran töltsd bele a gépbe nem fogod megbánni.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 16:31:01 »

Izzítógyertya esetleg?
Mind a 4 vadi új,és müxik is rendesen ahogy kell!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 16:34:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ajándékba kaptam 6 litert ebből az olajból. 20.000Km után cseréltem. Nagyon jó minőségű olaj. Csak egy kicsit húzós az ára. Sajna a minőséget meg kell fizetni. Bátran töltsd bele a gépbe nem fogod megbánni.
Tisztelettel László!

Köszönöm.
 worship
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 16:44:43 »

Olajcserénél ezt az olajat akarom a kocsiba tenni.
http://www.maximizeronline.com/?action=searchall&searchsub=t&x=103&y=20&fitem=LIQAKC+3853#iVF_576078_42080

Van valakinek tapasztalata vele.
Ár alapján tetszene a dolog.
nekem most ilyen van benne, bárdiban 40% kedvezménnyel egész jó áron lehet hozzájutni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:15:34 »


Sziasztok. Olyan gondom van az autóval,hogy mikor hidegen beindítom (idúl pöcc-röff) pár percig okádja magából a feher füstöt (nem gőz) a szagán is érződik,hogy élegetlen gázolaj,meg közben látni,hogy be-be köpköd. Mi lehet a baja? Rossz pcs vagy adagoló? Házilag lehet ellenőrizni a pcs-t,hogy jó vagy rossz?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:22:57 »

Izzítók?
újak, azt már írta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:23:45 »

Sziasztok. Olyan gondom van az autóval,hogy mikor hidegen beindítom (idúl pöcc-röff) pár percig okádja magából a feher füstöt (nem gőz) a szagán is érződik,hogy élegetlen gázolaj,meg közben látni,hogy be-be köpköd. Mi lehet a baja? Rossz pcs vagy adagoló? Házilag lehet ellenőrizni a pcs-t,hogy jó vagy rossz?

http://www.youtube.com/watch?v=wNqF9uG6iAQ
http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ

ilyesmi??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:24:00 »

Sziasztok. Olyan gondom van az autóval,hogy mikor hidegen beindítom (idúl pöcc-röff) pár percig okádja magából a feher füstöt (nem gőz) a szagán is érződik,hogy élegetlen gázolaj,meg közben látni,hogy be-be köpköd. Mi lehet a baja? Rossz pcs vagy adagoló? Házilag lehet ellenőrizni a pcs-t,hogy jó vagy rossz?

Nem tudod házilag, ha csak nincs porlasztóvizsgálód...egyébként ehhez elég a hagyományos kézipumpás vizsgáló, ami mutatja, hogy hány bar-nál csattan el, és látod is, hogy porlaszt vagy éppen nem porlaszt hanem szaknyelven pisil  vigyor3 a porlasztó.
Vedd ki őket és nézesd meg jól porlasztanak-e....ezeknél nem kell megvenni a házat is, lehet cserélni a csúcsot külön...programozni sem kell mert kétrugós mechanikus, aki meg cseréli a csúcsot az be tudja állítani a porlasztási nyitó nyomást.
Egyébként elég ritkán hibásodnak meg, de amit írsz, az lehet ettől.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:25:03 »

Nem tudod házilag, ha csak nincs porlasztóvizsgálód...egyébként ehhez elég a hagyományos kézipumpás vizsgáló, ami mutatja, hogy hány bar-nál csattan el, és látod is, hogy porlaszt vagy éppen nem porlaszt hanem szaknyelven pisil  vigyor3 a porlasztó.
Vedd ki őket és nézesd meg jól porlasztanak-e....ezeknél nem kell megvenni a házat is, lehet cserélni a csúcsot külön...programozni sem kell mert kétrugós mechanikus, aki meg cseréli a csúcsot az be tudja állítani a porlasztási nyitó nyomást.
Egyébként elég ritkán hibásodnak meg, de amit írsz, az lehet ettől.
gyakorlat azt mutatja, hogy errefelé elég kevesen tudják mérni, állítani a 2rugós pcs-t wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:30:57 »

Igen,nagyon hasonlít.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:35:43 »

Nem tudod házilag, ha csak nincs porlasztóvizsgálód...egyébként ehhez elég a hagyományos kézipumpás vizsgáló, ami mutatja, hogy hány bar-nál csattan el, és látod is, hogy porlaszt vagy éppen nem porlaszt hanem szaknyelven pisil  vigyor3 a porlasztó.
Vedd ki őket és nézesd meg jól porlasztanak-e....ezeknél nem kell megvenni a házat is, lehet cserélni a csúcsot külön...programozni sem kell mert kétrugós mechanikus, aki meg cseréli a csúcsot az be tudja állítani a porlasztási nyitó nyomást.
Egyébként elég ritkán hibásodnak meg, de amit írsz, az lehet ettől.
Akkor elvileg a melóhelyen is meg tudjuk nézni ha kiszedem,mert ott van kézipumpás vizsgáló. Csak ha cserélni kell, akkor az újjat be kell állíttatni egy szakival?
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.24 csütörtök, 21:10:14 írta attila82 » Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:38:09 »

Igen,nagyon hasonlít.
akkor keresd Bunyek-ot, hogy nla mi volt a gond. vagy olvass vissza
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.