Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:15:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
123
124
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102539 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5800 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 20:53:14 »
Jó estét mindenkinek. 2007 be vettem a mondimat és azóta füstöl hidegen és ingadozik az alapjárat. Úgy 10 hónapja elkezdett 3 hengeresen indulni (ne tudjátok meg, hogy milyen érzés amikor az utcán járók téged néznek és az autót). Porlasztó csucsok kicserélve.
Lassan tényleg kell kezdjek valamit az adagolómmal, mert ez már félős. De mint tudjuk iszonyatosan drága az új, ezért gondolkodok a felújításában.
Szerintetek fel lehet újítani? Megéri? Vagy mi a legjobb megoldás?
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5801 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 21:07:50 »
Idézetet írta: László - 2011.11.27 vasárnap, 17:00:07
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönjük de már nem kell utánna nézned. Styleair Fórumtárs az elektromos topikban már a közös beszerzést intézi a gyári eredeti izzitó gyertyákból. Ha érdelek jelentkezz az elektromos topikban.
Tisztelettel László!
ettől függetlenül 1 kiváltó gyertya lehet lényegesen olcsóbb. de persze ha nem kell az más
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5802 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 21:20:54 »
Idézetet írta: szbela - 2011.11.27 vasárnap, 20:53:14
Jó estét mindenkinek. 2007 be vettem a mondimat és azóta füstöl hidegen és ingadozik az alapjárat. Úgy 10 hónapja elkezdett 3 hengeresen indulni (ne tudjátok meg, hogy milyen érzés amikor az utcán járók téged néznek és az autót). Porlasztó csucsok kicserélve.
Lassan tényleg kell kezdjek valamit az adagolómmal, mert ez már félős. De mint tudjuk iszonyatosan drága az új, ezért gondolkodok a felújításában.
Szerintetek fel lehet újítani? Megéri? Vagy mi a legjobb megoldás?
izzítógyertyáid jók?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5803 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 21:37:45 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.27 vasárnap, 21:20:54
izzítógyertyáid jók?
igen
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5804 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 21:43:37 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.27 vasárnap, 21:07:50
ettől függetlenül 1 kiváltó gyertya lehet lényegesen olcsóbb. de persze ha nem kell az más
Természetesen azért nézek bele másikat,
csak magam miatt
....
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5805 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 22:45:43 »
Idézetet írta: szbela - 2011.11.27 vasárnap, 20:53:14
Jó estét mindenkinek. 2007 be vettem a mondimat és azóta füstöl hidegen és ingadozik az alapjárat. Úgy 10 hónapja elkezdett 3 hengeresen indulni (ne tudjátok meg, hogy milyen érzés amikor az utcán járók téged néznek és az autót). Porlasztó csucsok kicserélve.
Lassan tényleg kell kezdjek valamit az adagolómmal, mert ez már félős. De mint tudjuk iszonyatosan drága az új, ezért gondolkodok a felújításában.
Szerintetek fel lehet újítani? Megéri? Vagy mi a legjobb megoldás?
Mindenek előtt egy kompressziómérés nem ártana mielőtt adagolóbontásba fogsz sok pénzé!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5806 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 08:46:06 »
Idézetet írta: szbela - 2011.11.27 vasárnap, 20:53:14
Jó estét mindenkinek. 2007 be vettem a mondimat és azóta füstöl hidegen és ingadozik az alapjárat. Úgy 10 hónapja elkezdett 3 hengeresen indulni (ne tudjátok meg, hogy milyen érzés amikor az utcán járók téged néznek és az autót). Porlasztó csucsok kicserélve.
Lassan tényleg kell kezdjek valamit az adagolómmal, mert ez már félős. De mint tudjuk iszonyatosan drága az új, ezért gondolkodok a felújításában.
Szerintetek fel lehet újítani? Megéri? Vagy mi a legjobb megoldás?
Hali Üdv a clubban
!
nekem is pont ezek a gondjaim vannak,sőt én is 2007ben vettem.Már voltam diagon szervízbe,asztmondták semmi gond,csúcsok nekem is jók,ac jó.......és passz.nem tudok rájönni hogy mi lehet a gond
.Már gondoltam arra is hogy valahol levegősödne a rendszer??egyszerűen nemtom ha sikerűl kideríteni a baj forrását oszd meg velünk
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5807 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 14:25:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.24 csütörtök, 21:18:31
Én kicseréltem zsir uj BOSCH csúcsokra adagolós belőtte..ugyanez..
220-230bar a nyitó nyomása...
Ja és van 4 fölös csúcsom igy ha kell valakinek...
Ment PÜ
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5808 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 16:47:37 »
Na elektromos melegedés megoldva, megcsináltam....elvittem akkut beméretni kocsival együtt minden penge...generátor,akksi,terhelés,töltés....full vizsgálat volt a komplett kocsira....semmi melegedés most....
Meg ugy döntöttem szétburitjuk a verdát és kajak rendberakom....héten megy fel az uj big turbó+cooler, csövezés....stb.
És megkapja valamikor a big csúcsokat is.(utánna lessz még 4 csúcsom eladó
)...adagoló le belessz méretve, ha kell meglessz csináltatva....f@szom tele már a kocsival...rendberakom.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5809 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 16:48:05 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.11.28 hétfő, 14:25:57
Ment PÜ
ment válasz...
Naplózva
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5810 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 20:25:54 »
Szedett már le valaki generátort,mk3-ról? Elég cudar helyen van,úgy néztem.
Holnap után akarok nekiállni. Honnan egyszerűbb? Lentről,föntről?
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5811 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 22:06:46 »
Idézetet írta: Dzsozi - 2011.11.28 hétfő, 20:25:54
Szedett már le valaki generátort,mk3-ról? Elég cudar helyen van,úgy néztem.
Holnap után akarok nekiállni. Honnan egyszerűbb? Lentről,föntről?
hivatalosan lekell venni a bal első kereket,lekötni a kormányösszekötőt,és onnan kivenni a generátort.Ez a legmacerásabb-szerintem.
Aztán kijön lefelé is,de ahhoz előre kell tolni a motort,miután kivetted a bak csavarjait a víztartálynál.Megoldható-de van jobb.
Az pedig az,hogy leveszed a turbóról a hővédőlemezt,kiveszed a toronymerevítőt,és ügyesen felfelé kilehet emelni a generátort.
Persze a csavarjait alúlról tudod leszedni,meg a kábeleket róla.Meg a légterelő műanyagot.Akna nem árt ha van kéznél.....
Ne feledd,kell hozzá 1 szíjlazító készülék:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
És ha még nincs,szabadonfutósítsd a generátort:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.28 hétfő, 22:10:53 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5812 Dátum:
2011.11.29 kedd, 08:19:17 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.28 hétfő, 22:06:46
hivatalosan lekell venni a bal első kereket,lekötni a kormányösszekötőt,és onnan kivenni a generátort.Ez a legmacerásabb-szerintem.
Aztán kijön lefelé is,de ahhoz előre kell tolni a motort,miután kivetted a bak csavarjait a víztartálynál.Megoldható-de van jobb.
Az pedig az,hogy leveszed a turbóról a hővédőlemezt,kiveszed a toronymerevítőt,és ügyesen felfelé kilehet emelni a generátort.
Persze a csavarjait alúlról tudod leszedni,meg a kábeleket róla.Meg a légterelő műanyagot.Akna nem árt ha van kéznél.....
Ne feledd,kell hozzá 1 szíjlazító készülék:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
És ha még nincs,szabadonfutósítsd a generátort:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Szinte éreztem,hogy nem lesz egyszerű szülés. Csápos emelő van fateréknál(akna is,csak eléggé hideg benne a víz,meg a gumicsimma is hamar teleszalad
). Valahogy leimátkozom róla! Köszi az infót
!
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5813 Dátum:
2011.11.30 szerda, 17:29:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.28 hétfő, 16:47:37
Na elektromos melegedés megoldva, megcsináltam....elvittem akkut beméretni kocsival együtt minden penge...generátor,akksi,terhelés,töltés....full vizsgálat volt a komplett kocsira....semmi melegedés most....
Meg ugy döntöttem szétburitjuk a verdát és kajak rendberakom....héten megy fel az uj big turbó+cooler, csövezés....stb.
És megkapja valamikor a big csúcsokat is.(utánna lessz még 4 csúcsom eladó
)...adagoló le belessz méretve, ha kell meglessz csináltatva....f@szom tele már a kocsival...rendberakom.
majd képeket csinálhatnál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5814 Dátum:
2011.11.30 szerda, 21:20:05 »
fennt az uj turbó de még farigcsálni kell persze...nyomáslabda, vizcsövek, olajcsövek....de hatalmas katalizátor bese fér bakker vagy valami kisebb lessz bennt...meglátjuk...
coolerezés visszavan még...de az csak jövő héten.
kép csak kettő van:
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5815 Dátum:
2011.11.30 szerda, 21:21:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.30 szerda, 21:20:05
fennt az uj turbó
GT20?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5816 Dátum:
2011.11.30 szerda, 21:26:21 »
GTB2056VL
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5817 Dátum:
2011.11.30 szerda, 21:37:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.30 szerda, 21:26:21
GTB2056VL
Hát... léghiány nem lesz. Ha jól látom, többek között a volvo 2,4-es motorját lélegeztetik vele
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5818 Dátum:
2011.11.30 szerda, 22:27:48 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.30 szerda, 21:37:34
Hát... léghiány nem lesz. Ha jól látom, többek között a volvo 2,4-es motorját lélegeztetik vele
meg vw/audi v6 tdi 180le is asszem....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5819 Dátum:
2011.11.30 szerda, 22:29:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.30 szerda, 21:20:05
fennt az uj turbó de még farigcsálni kell persze...nyomáslabda, vizcsövek, olajcsövek....de hatalmas katalizátor bese fér bakker vagy valami kisebb lessz bennt...meglátjuk...
coolerezés visszavan még...de az csak jövő héten.
kép csak kettő van:
szelepfedeledből miért hiányzik egy csavar??
ha neked már nem kell a kiütött katid, akkor az nekem még mindig kéne, ahogy régebben megbeszéltük
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5820 Dátum:
2011.11.30 szerda, 22:29:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.30 szerda, 21:26:21
GTB2056VL
gtb1756 felrakásának lenne értelme??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5821 Dátum:
2011.12.01 csütörtök, 16:45:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.30 szerda, 22:27:48
meg vw/audi v6 tdi 180le is asszem....
azon más van...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5822 Dátum:
2011.12.01 csütörtök, 16:46:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.30 szerda, 22:29:25
szelepfedeledből miért hiányzik egy csavar??
ha neked már nem kell a kiütött katid, akkor az nekem még mindig kéne, ahogy régebben megbeszéltük
nem csak egy..aszem kettőt is beletörtem.
Ha nem kell megboltólhatjuk persze...de már nem emlékszem mennyit beszéltünk meg érte..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5823 Dátum:
2011.12.01 csütörtök, 16:49:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.30 szerda, 22:29:47
gtb1756 felrakásának lenne értelme??
gyári helyett?
Mindenképpen...
De ahhoz kell egy normális cooler.
Nekem aki csövezi meglátta a porsche 944-es coolerét ami belessz rakva...kitért a hitéből.....azszonta ilyen király coolert még nem látott....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5824 Dátum:
2011.12.01 csütörtök, 20:08:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.01 csütörtök, 16:46:40
nem csak egy..aszem kettőt is beletörtem.
Ha nem kell megboltólhatjuk persze...de már nem emlékszem mennyit beszéltünk meg érte..
ha oda ott tartunk, hogy neked már nem kell, akkor majd visszakeresem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5825 Dátum:
2011.12.01 csütörtök, 20:09:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.01 csütörtök, 16:49:45
gyári helyett?
Mindenképpen...
De ahhoz kell egy normális cooler.
Nekem aki csövezi meglátta a porsche 944-es coolerét ami belessz rakva...kitért a hitéből.....azszonta ilyen király coolert még nem látott....
75-ért láttam újat garanciával
a számát meg kicsiszolom belőle
normáli cooler alatt mit értesz?? nem a gyári fog nekem sem maradni, meg a csövezést is cserélem 60-asra
neked savállóból lesz a csövezés?? bandázs szalagot teszel rá??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5826 Dátum:
2011.12.01 csütörtök, 21:04:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.01 csütörtök, 20:09:13
75-ért láttam újat garanciával
a számát meg kicsiszolom belőle
normáli cooler alatt mit értesz?? nem a gyári fog nekem sem maradni, meg a csövezést is cserélem 60-asra
neked savállóból lesz a csövezés?? bandázs szalagot teszel rá??
minek kell kicsiszolni a számát?
levegőrendzser és kipufogó marad eredeti állapoban....birnia kell...ha nem majd akkor savállózva lessz....bandászszallagot hova,minek??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5827 Dátum:
2011.12.01 csütörtök, 21:14:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.01 csütörtök, 21:04:48
minek kell kicsiszolni a számát?
levegőrendzser és kipufogó marad eredeti állapoban....birnia kell...ha nem majd akkor savállózva lessz....bandászszallagot hova,minek??
mert ennyiért újonnan tuti lopott
a faxnak sem hiányzik, hogy lefoglalják miatta a kocsit...
levegőrendszerben lévő savállócsőre, hogy ne melegedjen át
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5828 Dátum:
2011.12.02 péntek, 20:26:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.01 csütörtök, 21:14:28
mert ennyiért újonnan tuti lopott
a faxnak sem hiányzik, hogy lefoglalják miatta a kocsit...
levegőrendszerben lévő savállócsőre, hogy ne melegedjen át
csiszolgatná a f@szom....
levegőrendszer marad eredeti egyenlőre...majd ha elszáll
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5829 Dátum:
2011.12.03 szombat, 11:40:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.01 csütörtök, 21:14:28
mert ennyiért újonnan tuti lopott
számít?szerinted bárhová fel van írva?Pontosabban fel van, kb még 2500000db másikra is.....
jóhiszemű vásárló vagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5830 Dátum:
2011.12.07 szerda, 06:46:01 »
Sziasztok!
Vízhőfok proplémára tudtok vmi megoldást? Illetve nem is tudom, hogy probléma-e?
Csak hidegben csinálja,melegebb időben tökéletesen félnél ácsorog a hőfokmutató. Ha 10 fok alá hül a levegő, akkor kezdi el csinálni. Általában fél és negyed közt megáll a mutató, kicsit nehézkesen melegszik be az autó, de onnantól tökéletes a fűtésem, nem ingadozik, folyamatosan meleget nyom. Ha jobban odalépek neki,van,hogy a mutató leesik majdnem 0-ra,de a fűtésem akkor is meleg marad. Termosztátra gondoltam, de megleste a szerelő, nyit-zár rendesen. Próbáltam klíma nélkül,akkor is ugyanezt csinálja. Félig sosem megy fel a mutató hidegben.
Előre is köszi!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5831 Dátum:
2011.12.07 szerda, 07:35:20 »
Idézetet írta: Cs12 - 2011.12.07 szerda, 06:46:01
Sziasztok!
Vízhőfok proplémára tudtok vmi megoldást? Illetve nem is tudom, hogy probléma-e?
Csak hidegben csinálja,melegebb időben tökéletesen félnél ácsorog a hőfokmutató. Ha 10 fok alá hül a levegő, akkor kezdi el csinálni. Általában fél és negyed közt megáll a mutató, kicsit nehézkesen melegszik be az autó, de onnantól tökéletes a fűtésem, nem ingadozik, folyamatosan meleget nyom. Ha jobban odalépek neki,van,hogy a mutató leesik majdnem 0-ra,de a fűtésem akkor is meleg marad. Termosztátra gondoltam, de megleste a szerelő, nyit-zár rendesen. Próbáltam klíma nélkül,akkor is ugyanezt csinálja. Félig sosem megy fel a mutató hidegben.
Előre is köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
A téli időszaktól függetlenül, a motornak elkellene érnie az üzemi hőmérsékletet. Mivel egy korszerü motorról van szó, kicsi a fajlagos hőveszteség és később melegszik be. Ez természetes de az az az állapot amit felfázoltál nem üzemi állapot. Én mind a két termosztátot a viz, és az olajkörit, alaposan leellenőrizném, vagy cserélném. Nekem is pont ilyen problémám volt 1 éve és a 2 termosztát cseréje megoldotta a problémám. Azóta kifogástalanul üzemel a gép. Mivel van kiegészitő elektromos fűtésem 3-5 Km után már üzemmmeleg a motor még -5°C-nál is. Az olajköri termora gyanakodnék elsősorban.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5832 Dátum:
2011.12.07 szerda, 16:18:46 »
Idézetet írta: László - 2011.12.07 szerda, 07:35:20
Tisztelt Fórumtárs!
A téli időszaktól függetlenül, a motornak elkellene érnie az üzemi hőmérsékletet. Mivel egy korszerü motorról van szó, kicsi a fajlagos hőveszteség és később melegszik be. Ez természetes de az az az állapot amit felfázoltál nem üzemi állapot. Én mind a két termosztátot a viz, és az olajkörit, alaposan leellenőrizném, vagy cserélném. Nekem is pont ilyen problémám volt 1 éve és a 2 termosztát cseréje megoldotta a problémám. Azóta kifogástalanul üzemel a gép. Mivel van kiegészitő elektromos fűtésem 3-5 Km után már üzemmmeleg a motor még -5°C-nál is. Az olajköri termora gyanakodnék elsősorban.
Tisztelettel László!
Az olajkörit is le lehet ellenőrizni,hogy jó-e? Mert ha igen, segbedurrantom a szerelőt,hogy azt nem nézte meg!
Plusz egy kicsit sokat eszik szerintem.Tudom. hogy nagy és nehéz autó, de akkor is. Lakott területen kívül 7 körül szoktam hajtani,de most,hogy volt a balesetem,csak városban járok.
Tegnapelőtt nulláztam az átlagfogyit, közel 50 km-t mentem,nem igazán Forma 1-es stílusban, és az átlagfogyi 12.1 mutat. Tudom, hogy hideg is van, meg csal az óra is egy kicsit,de ennyit?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.07 szerda, 16:48:21 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5833 Dátum:
2011.12.07 szerda, 17:41:13 »
Idézetet írta: Cs12 - 2011.12.07 szerda, 16:18:46
Az olajkörit is le lehet ellenőrizni,hogy jó-e? Mert ha igen, segbedurrantom a szerelőt,hogy azt nem nézte meg!
Plusz egy kicsit sokat eszik szerintem.Tudom. hogy nagy és nehéz autó, de akkor is. Lakott területen kívül 7 körül szoktam hajtani,de most,hogy volt a balesetem,csak városban járok.
Tegnapelőtt nulláztam az átlagfogyit, közel 50 km-t mentem,nem igazán Forma 1-es stílusban, és az átlagfogyi 12.1 mutat. Tudom, hogy hideg is van, meg csal az óra is egy kicsit,de ennyit?
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztátokat csak kiszerelt állapotban lehet biztonságosan leellenőrizni. Nem tudom hogy ez megtörtént e? A városi fogyasztásod nekem is soknak tűnik, de a hideg motor rövid távon igen nagy étvágyú tud lenni. Én kivenném mind a 2 termosztátot megmérném a nyitási és zárási hőmérsékletét és ennek megfelelően cserélném a hibásat. Valamelyik bisztosan nem jó, de az is előfordulhat, hogy mindkettő kuka. Szerintem a szerelőd csak rá nézett, és nem meg nézte mi a probléma valójában. Senkit nem akarok megbántani de sok szerelő azt sem tudja, hogy 2 termosztát van a Mondiban, és hogy az egyik az olaj körben van. Tessék határozottan számon kérni, hogyan ellenőrizte le a vizköri termosztátot, mert ha nem szerelte ki, akkor csak duma volt az egész.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5834 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:11:48 »
Idézetet írta: László - 2011.12.07 szerda, 17:41:13
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztátokat csak kiszerelt állapotban lehet biztonságosan leellenőrizni. Nem tudom hogy ez megtörtént e? A városi fogyasztásod nekem is soknak tűnik, de a hideg motor rövid távon igen nagy étvágyú tud lenni. Én kivenném mind a 2 termosztátot megmérném a nyitási és zárási hőmérsékletét és ennek megfelelően cserélném a hibásat. Valamelyik bisztosan nem jó, de az is előfordulhat, hogy mindkettő kuka. Szerintem a szerelőd csak rá nézett, és nem meg nézte mi a probléma valójában. Senkit nem akarok megbántani de sok szerelő azt sem tudja, hogy 2 termosztát van a Mondiban, és hogy az egyik az olaj körben van. Tessék határozottan számon kérni, hogyan ellenőrizte le a vizköri termosztátot, mert ha nem szerelte ki, akkor csak duma volt az egész.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Köszönöm a gyors választ! Holnap rálépek a szerelőm sarkára!
Tisztelettel: ÁcsPeti!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5835 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:33:53 »
Bunyek!
hogy áll a művelet??
turbóra a vizet honnan kötitek be??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5836 Dátum:
2011.12.07 szerda, 19:18:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 18:33:53
Bunyek!
hogy áll a művelet??
turbóra a vizet honnan kötitek be??
f@szom tele nincs idő semmire...sok a meló.
remélem karácsony előtt kész lessz.
vizet EGR hüttő ki EGR szeleppel karöltve, és annak a csöveiről lessz a leállás...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5837 Dátum:
2011.12.07 szerda, 19:19:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.07 szerda, 19:18:44
f@szom tele nincs idő semmire...sok a meló.
remélem karácsony előtt kész lessz.
vizet EGR hüttő ki EGR szeleppel karöltve, és annak a csöveiről lessz a leállás...
akkor most darabokban van a kocsi??
kat-ot látod már, hogy fog-e kelleni neked vagy sem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5838 Dátum:
2011.12.07 szerda, 19:24:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 19:19:45
akkor most darabokban van a kocsi??
kat-ot látod már, hogy fog-e kelleni neked vagy sem??
ja szétvan buritva...
még nem tudom jövő héten szerintem kiderül...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5839 Dátum:
2011.12.07 szerda, 19:31:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.07 szerda, 19:24:24
ja szétvan buritva...
még nem tudom jövő héten szerintem kiderül...
oks
asszem kezd széthullani a turbóm
vagy leragadt a geo, mert elég lassan építgeti a nyomást
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5840 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:02:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 19:31:59
oks
asszem kezd széthullani a turbóm
vagy leragadt a geo, mert elég lassan építgeti a nyomást
zsir ujjakat kiba jó áron lehet venni neten....
De nem egyszerű az átalakitás,csövezés,hegesztés,méregetés,állitgatás,tervezés....áááá többet soha....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5841 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:08:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.07 szerda, 20:02:31
zsir ujjakat kiba jó áron lehet venni neten....
De nem egyszerű az átalakitás,csövezés,hegesztés,méregetés,állitgatás,tervezés....áááá többet soha....
jah tudom, gtb1756 gtb2056 meg gtb2260 is lenne 85 alatt.
csak később láttam meg a hirdetést, mint ahogy elköltöttem a pénzem, így most csúszik a projekt...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5842 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:35:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 20:08:00
jah tudom, gtb1756 gtb2056 meg gtb2260 is lenne 85 alatt.
csak később láttam meg a hirdetést, mint ahogy elköltöttem a pénzem, így most csúszik a projekt...
2260-hoz kicsit karcsú a mondi szerintem abba ne nagyon gondolkozz....
2056 a jó szerintem az mellett döntöttem énis....
Ma beszéltük meg Volvosokkal mit hogyan csináljak, volvokon hogy van a turbó.....Amit felteszek csak Volvokra rakják egyedül.
azt mondták nem igen cseréltek még turbót volvon....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5843 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:47:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.07 szerda, 20:35:42
2260-hoz kicsit karcsú a mondi szerintem abba ne nagyon gondolkozz....
2056 a jó szerintem az mellett döntöttem énis....
Ma beszéltük meg Volvosokkal mit hogyan csináljak, volvokon hogy van a turbó.....Amit felteszek csak Volvokra rakják egyedül.
azt mondták nem igen cseréltek még turbót volvon....
csak írtam, 2260 szerintem be sem menne arra a helyre
nézted már, befér a 2056??
amúgy 1756-ban gondolkodom, szerintem ez elég lenne a 150-160le-hoz, ami kijöhet ebből a configból...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5844 Dátum:
2011.12.07 szerda, 21:01:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 20:47:36
csak írtam, 2260 szerintem be sem menne arra a helyre
nézted már, befér a 2056??
amúgy 1756-ban gondolkodom, szerintem ez elég lenne a 150-160le-hoz, ami kijöhet ebből a configból...
Onnan fogod tudni hogy átlépted a 140 le-t, hogy felette elkezd csúszni a kuplungod, a Tiedben 230-as tárcsa van egy viszonylag gyenge szerkezettel (ha a 90 le-s van benne) ezek nem azok a tuningalany autók, meg kell elégedni azzal a max 20-25%-al amit még gond nélkül ki lehet hozni belőlük, vagy venni kell egy másik autót is amivel hosszú útra is el mersz menni, ez meg jó lesz kapartatni 5 km-es körzetben....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5845 Dátum:
2011.12.07 szerda, 21:07:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.07 szerda, 21:01:18
Onnan fogod tudni hogy átlépted a 140 le-t, hogy felette elkezd csúszni a kuplungod, a Tiedben 230-as tárcsa van egy viszonylag gyenge szerkezettel (ha a 90 le-s van benne) ezek nem azok a tuningalany autók, meg kell elégedni azzal a max 20-25%-al amit még gond nélkül ki lehet hozni belőlük, vagy venni kell egy másik autót is amivel hosszú útra is el mersz menni, ez meg jó lesz kapartatni 5 km-es körzetben....
fogalmam sincs mi került 80ekm-rel ezelőtt bele...
katalogus alapján 90le->230 115le->240
majd kiderül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5846 Dátum:
2011.12.07 szerda, 21:10:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 21:07:05
fogalmam sincs mi került 80ekm-rel ezelőtt bele...
katalogus alapján 90le->230 115le->240
majd kiderül
Az a +10mm külső átmérőn több mint 100 Nm-t tud plusszban...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5847 Dátum:
2011.12.07 szerda, 21:12:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.07 szerda, 21:10:27
Az a +10mm külső átmérőn több mint 100 Nm-t tud plusszban...
elhiszem
majd kiderül, hogy hogy bírja, max szét kell borítani de akkor már váltócsere...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5848 Dátum:
2011.12.07 szerda, 21:14:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 21:12:31
elhiszem
de akkor már váltócsere...
Hangember
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5849 Dátum:
2011.12.07 szerda, 21:17:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.07 szerda, 21:14:59
Hangember
veszek óccón váltót(30e), kulisszám már van, turbócsövezést megoldom, kinyomó-lendkerék-kuplung akkor a kérdéses
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
123
124
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ