László
|
|
« Új hozzászólás #5900 Dátum: 2011.12.14 szerda, 11:48:40 » |
|
Igen a turbo feliratú szivosorom van még fent, megragasztom-összeragasztom 2 komponensű ragasztóval (eporapid), aztán meglátjuk.
Tisztelt Fórumtárs! Tapasztalatból tudom, az ilyen helyre ahol a környezeti hőmérséklet sem elhanyagolható, a szintén két komponensü EPOKITT ragasztó jobb választás lenne. Megfelelő elökészités és zsirtalanitás után a ragasztás örök élet meg egy nap. Ennek a ragasztónak sokkal jobb a hőtűrő képessége és nagyobb a mechanikai tűrő képessége. Én evvel ragasztanám. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Peter tddi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5901 Dátum: 2011.12.14 szerda, 13:02:55 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Tapasztalatból tudom, az ilyen helyre ahol a környezeti hőmérséklet sem elhanyagolható, a szintén két komponensü EPOKITT ragasztó jobb választás lenne. Megfelelő elökészités és zsirtalanitás után a ragasztás örök élet meg egy nap. Ennek a ragasztónak sokkal jobb a hőtűrő képessége és nagyobb a mechanikai tűrő képessége. Én evvel ragasztanám. Tisztelettel László!
Igen, énis pont az EPOKITT-re gondoltam, leszedem de nem szedem szét, hanem kivülröl probálom körbe ragasztani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5902 Dátum: 2011.12.14 szerda, 14:12:03 » |
|
Igen, énis pont az EPOKITT-re gondoltam, leszedem de nem szedem szét, hanem kivülröl probálom körbe ragasztani.
Ha már leszedted és a kezedben van akkor szétszedni már nem olyan nagy munka, de legalább sokkal jobban meg tudnád ragasztani
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Peter tddi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5903 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 13:48:08 » |
|
Ha már leszedted és a kezedben van akkor szétszedni már nem olyan nagy munka, de legalább sokkal jobban meg tudnád ragasztani
Igen, énszerintem is szétszedem, megpucolom és úgy ragasztom össze, így szerintem is jobb lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #5904 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 19:18:38 » |
|
Igen, énszerintem is szétszedem, megpucolom és úgy ragasztom össze, így szerintem is jobb lesz.
Én már egyszer megcsináltam ezt egy spéci, jó drága olajálló, Ford gyári ragasztóval. Cromaxnál ajánlották. Kb 1hónapig jó is volt amíg egyszer sietősre nem vetem a figurát.Utána ugyan úgy szivárgott mint előtte. Lecseréltem egybe öntöttre és azóta jó.
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5905 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 19:43:16 » |
|
Én már egyszer megcsináltam ezt egy spéci, jó drága olajálló, Ford gyári ragasztóval. Cromaxnál ajánlották. Kb 1hónapig jó is volt amíg egyszer sietősre nem vetem a figurát.Utána ugyan úgy szivárgott mint előtte. Lecseréltem egybe öntöttre és azóta jó.
van rajta valami kód, hogy milyen anyagból van?? ha van valakinek felesleges és elküldi, akkor megpróbálhatom összeheggeszteni a 2db-ot. ha lehet, akkor az többet nem enged el
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5906 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 20:09:53 » |
|
Annak a fejét kéne belenyomni aki kitalálta ezt az ökörséget...mi volt a célja az örök rejtély marad...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5907 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 20:12:30 » |
|
van rajta valami kód, hogy milyen anyagból van??
ha van valakinek felesleges és elküldi, akkor megpróbálhatom összeheggeszteni a 2db-ot. ha lehet, akkor az többet nem enged el
Amivel a szelepfedél tömítésnél szoktak segíteni hőálló szilikon nem jó?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Horry
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5908 Dátum: 2011.12.16 péntek, 11:14:46 » |
|
Sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy a 2000.11.hó tddi motor turbofeltőltője miben különbözik a 2002.01 hó tddi motor turbófeltöltöjétől? A szerelő azt mongja más az olajzása. Nekem a 2000.11 havi mk3-hoz kellene, meg tudja valaki mondani melyik tipus kell nekem! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5909 Dátum: 2011.12.16 péntek, 11:44:18 » |
|
Sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy a 2000.11.hó tddi motor turbofeltőltője miben különbözik a 2002.01 hó tddi motor turbófeltöltöjétől? A szerelő azt mongja más az olajzása. Nekem a 2000.11 havi mk3-hoz kellene, meg tudja valaki mondani melyik tipus kell nekem! Köszi!
Csak az olaj cső más a nyomóágon a változó és fix turbónál...más minden ugyanaz. Meg a hővédő lemez nem ugyanolyan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #5910 Dátum: 2011.12.16 péntek, 11:48:31 » |
|
Sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy a 2000.11.hó tddi motor turbofeltőltője miben különbözik a 2002.01 hó tddi motor turbófeltöltöjétől? A szerelő azt mongja más az olajzása. Nekem a 2000.11 havi mk3-hoz kellene, meg tudja valaki mondani melyik tipus kell nekem! Köszi!
Igen, neked a változó geometriás turbó kell, mert akkor még azzal szerelték, de miután megjelent a 130-as TDCi utána a TDDi-kre már csak a fix turbó jutott.. Te váltózóst keress az passzol csont nélkül!
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Horry
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5911 Dátum: 2011.12.16 péntek, 13:52:36 » |
|
Köszi szépen az infókat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5912 Dátum: 2011.12.16 péntek, 19:36:40 » |
|
Köszi szépen az infókat!
az kimaradt, hogy tdci-é is jó. kérdezd meg Motorcraftot, hátha van neki
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5913 Dátum: 2011.12.16 péntek, 21:17:20 » |
|
Az én turbóm már másik mondeon pörög tovább...egy olyanon ami változós volt előtte...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5914 Dátum: 2011.12.16 péntek, 22:12:51 » |
|
Igen, énszerintem is szétszedem, megpucolom és úgy ragasztom össze, így szerintem is jobb lesz.
Ha esetleg meggondolnád a ragasztóanyagot, a speciál silikon-t használtam, olyan ajánlotta nekem is, aki rendszeresen alkalmazza. Ez tutin megragasztja, mert ~ 1 évig használtam a letömített szívosort minden gond nélkül. www.ekag1.de/pdf/dm_08/Dichtmassen_hu.pdf
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5915 Dátum: 2011.12.17 szombat, 13:53:59 » |
|
Az én turbóm már másik mondeon pörög tovább...egy olyanon ami változós volt előtte... kapott a ecu-ja is fix-hez valo szoft-tot, vagy csak egyszerűen felrakták??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Feco66
|
|
« Új hozzászólás #5916 Dátum: 2011.12.17 szombat, 15:25:01 » |
|
elvileg 2001/10 és 2002/05 között volt
Ha valaki lát vagy hall egyről. Ne rejtse véka alá
|
|
|
Naplózva
|
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5917 Dátum: 2011.12.17 szombat, 18:54:34 » |
|
kapott a ecu-ja is fix-hez valo szoft-tot, vagy csak egyszerűen felrakták??
ford ecu ostoba...nem kell semmi, simán berakod és ledugózod a csövet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5918 Dátum: 2011.12.17 szombat, 18:55:47 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5919 Dátum: 2011.12.17 szombat, 20:36:31 » |
|
ford ecu ostoba...nem kell semmi, simán berakod és ledugózod a csövet...
hát vw már sír ha 8 másodpercig nagyobb a turbonyomás és tilt itt meg csak lerobban a csiga
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Peter tddi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5920 Dátum: 2011.12.17 szombat, 20:40:01 » |
|
hát vw már sír ha 8 másodpercig nagyobb a turbonyomás és tilt itt meg csak lerobban a csiga Mi az a csiga, a turboban alkatrész, vagy mi?? ha nagyobb a nyomás a turbónyomásmérő az nem tilthat be tddi-nél a cooler mögöt a csőrendszerben lent ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5921 Dátum: 2011.12.17 szombat, 20:50:35 » |
|
Mi az a csiga, a turboban alkatrész, vagy mi?? ha nagyobb a nyomás a turbónyomásmérő az nem tilthat be tddi-nél a cooler mögöt a csőrendszerben lent ??
csigának a turbót szokták hívni nem nem tilt be, nekem 1,3 lenne a gyári, ha 2,5-re vettem fel akkor sem tiltott
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Peter tddi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5922 Dátum: 2011.12.17 szombat, 20:51:57 » |
|
csigának a turbót szokták hívni nem nem tilt be, nekem 1,3 lenne a gyári, ha 2,5-re vettem fel akkor sem tiltott ha a turbó megadja magát, hogyan lehet észrevenni ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5923 Dátum: 2011.12.17 szombat, 20:55:22 » |
|
ha a turbó megadja magát, hogyan lehet észrevenni ??
elég sok féle képpen bedögölhet, ez nem ilyen egyszerű...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Peter tddi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5924 Dátum: 2011.12.17 szombat, 20:55:47 » |
|
csigának a turbót szokták hívni nem nem tilt be, nekem 1,3 lenne a gyári, ha 2,5-re vettem fel akkor sem tiltott és hogyan lehet állítani turbó nyomást ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Peter tddi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5925 Dátum: 2011.12.17 szombat, 20:56:56 » |
|
elég sok féle képpen bedögölhet, ez nem ilyen egyszerű...
és hogy lehet ésszrevenni ha kezd meghalni, mik az általános tünetei?? pár példát ha tudsz mondani??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5926 Dátum: 2011.12.17 szombat, 20:57:15 » |
|
és hogyan lehet állítani turbó nyomást ??
gyári állapotún sehogy
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5927 Dátum: 2011.12.17 szombat, 21:00:41 » |
|
és hogy lehet ésszrevenni ha kezd meghalni, mik az általános tünetei?? pár példát ha tudsz mondani??
pl: http://www.youtube.com/watch?v=Sg4YSk7aL8k&feature=related ilyen akor van ha törik a tengelye és a motorba dől az olaj. ez a legdurvább... de általában beleérnek a lapátok a házba. annak meg erősen surlódó hangja van
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Peter tddi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5928 Dátum: 2011.12.17 szombat, 21:02:49 » |
|
Köszi, a gyors válaszokat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #5929 Dátum: 2011.12.17 szombat, 21:45:01 » |
|
Ilyenkor nem lehet leállítani sehogy? Gondolom nem poénból megy padlón a motor.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5930 Dátum: 2011.12.17 szombat, 21:46:49 » |
|
Ilyenkor nem lehet leállítani sehogy? Gondolom nem poénból megy padlón a motor.
írja a videó alatt is, hogy motor kulccsal leállítva és a kulcs kivéve... esetleg lefullasztani lehet...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5931 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:13:46 » |
|
És hogy fullasztod le? sehogy... fixen lehet állitani nyomást manuálisan...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #5932 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:36:41 » |
|
És hogy fullasztod le? sehogy... fixen lehet állitani nyomást manuálisan...
berakod a legmagasabb sebességi fokozatba és leugrasz a kuplungról ha nem csúszik meg a kuplung azonnal akkor király, ha meg igen akkor...igen!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5933 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:44:46 » |
|
berakod a legmagasabb sebességi fokozatba és leugrasz a kuplungról ha nem csúszik meg a kuplung azonnal akkor király, ha meg igen akkor...igen! akkor inkább hagyd szétpörögni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #5934 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:45:33 » |
|
És hogy fullasztod le? sehogy... fixen lehet állitani nyomást manuálisan...
5-be, fék tövig és kuplungról le. sokat nem veszthetsz vele, ha nem jön be igen, de azt is át kell alakítani kicsit...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #5935 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:45:50 » |
|
akkor inkább hagyd szétpörögni...
én biztos nem tudnám mit csináljak ilyen helyzetben bedugnám a kipufogót répával!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #5936 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:46:32 » |
|
5-be, fék tövig és kuplungról le. sokat nem veszthetsz vele, ha nem jön be igen, de azt is át kell alakítani kicsit... na jó de ilyenkor annak a motornak már ígyisúgyis tökmindegy, nem?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #5937 Dátum: 2011.12.17 szombat, 23:31:38 » |
|
5-be, fék tövig és kuplungról le. sokat nem veszthetsz vele, ha nem jön be Legfeljebb a motor mellé még komplett kuplungot is kell venni...
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #5938 Dátum: 2011.12.17 szombat, 23:46:51 » |
|
írja a videó alatt is, hogy motor kulccsal leállítva és a kulcs kivéve...
esetleg lefullasztani lehet...
Azt nem láttam. Szép halál. Ez le nem fulladna.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5939 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 00:07:46 » |
|
Legfeljebb a motor mellé még komplett kuplungot is kell venni... De miért is menne tönkre a kuplung. Ti nem fulladtatok már le soha egy rossz pillanatban? Akkor miér nem ronatatok kicserélni a kuplungot. Simán 5.-ik fék nyom kuplung nem lugor hanem minha indulnánk finoman ki. Mivel a befolyó olaj a fordulatszámmal arányosan egyre kevesebb simán magától lefullad nincs utánpótlás meg dúsítás. Ennyi!
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #5940 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 07:59:46 » |
|
De miért is menne tönkre a kuplung. Ti nem fulladtatok már le soha egy rossz pillanatban? Akkor miér nem ronatatok kicserélni a kuplungot. Simán 5.-ik fék nyom kuplung nem lugor hanem minha indulnánk finoman ki. Mivel a befolyó olaj a fordulatszámmal arányosan egyre kevesebb simán magától lefullad nincs utánpótlás meg dúsítás. Ennyi!
De szoktunk indulni, meg lefulladni is csak nem 5000-es fordulaton..
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #5941 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 08:59:43 » |
|
De miért is menne tönkre a kuplung. Ti nem fulladtatok már le soha egy rossz pillanatban? Akkor miér nem ronatatok kicserélni a kuplungot. Simán 5.-ik fék nyom kuplung nem lugor hanem minha indulnánk finoman ki. Mivel a befolyó olaj a fordulatszámmal arányosan egyre kevesebb simán magától lefullad nincs utánpótlás meg dúsítás. Ennyi!
Ha szépen felengeded akkor szépen elfüstöl a kuplung is. Ha hirtelen akkor meg le szakadhat valami. Szerintem ezért írták.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #5942 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 09:29:16 » |
|
De miért is menne tönkre a kuplung. Ti nem fulladtatok már le soha egy rossz pillanatban? Akkor miér nem ronatatok kicserélni a kuplungot. Simán 5.-ik fék nyom kuplung nem lugor hanem minha indulnánk finoman ki. Mivel a befolyó olaj a fordulatszámmal arányosan egyre kevesebb simán magától lefullad nincs utánpótlás meg dúsítás. Ennyi!
azért ezt nem gondoltad át,ugye? a motor szívó üzemmódban szabályozatlanul annyi motorolajat szippant be,amennyit csak tud.kb 5000 felett pörög a motor.a kuplung ha csak simán elég,akkor még jól is jár,mintha azonnal felrobbanna az egész szerkezet.És a motor még mindig tovább pörög max fordulaton.Aztán fogy az olaj,beállnak a siklócsapágyak.Eddigre a hf már régen szétégett.A beálló csapágyak miatt kikönyököl-het néhány dugattyú a blokk oldalán is. Így a motor mellett a komplett hajtás is kuka. Ezt a folyamatot,ha már beindult,nem lehet megállítani.Persze ha van aki bemer nyúlni ilyenkor a motorrérbe,akkor el lehet nyiszálni az egr-nél a gumitömlőt,és akkor megszünik az olajellátása a szívóoldalnak,de nem hiszem,hogy akad ilyen ember.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Feco66
|
|
« Új hozzászólás #5943 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 11:04:11 » |
|
Jogos Átfogalmazom, ha hall valaki eleadó darabról akkor szoljon
|
|
|
Naplózva
|
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5944 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 11:48:57 » |
|
azért ezt nem gondoltad át,ugye? a motor szívó üzemmódban szabályozatlanul annyi motorolajat szippant be,amennyit csak tud.kb 5000 felett pörög a motor.a kuplung ha csak simán elég,akkor még jól is jár,mintha azonnal felrobbanna az egész szerkezet.És a motor még mindig tovább pörög max fordulaton.Aztán fogy az olaj,beállnak a siklócsapágyak.Eddigre a hf már régen szétégett.A beálló csapágyak miatt kikönyököl-het néhány dugattyú a blokk oldalán is. Így a motor mellett a komplett hajtás is kuka. Ezt a folyamatot,ha már beindult,nem lehet megállítani.Persze ha van aki bemer nyúlni ilyenkor a motorrérbe,akkor el lehet nyiszálni az egr-nél a gumitömlőt,és akkor megszünik az olajellátása a szívóoldalnak,de nem hiszem,hogy akad ilyen ember. Hogyne gondoltam volna át kipróbáltam felpörgettem a motort 3000 ig be 5.ös tartottam a gázpedált nem nyomtam utánna hanem amint kezdtem felengedni a kuplungot mit a hatyú halála pillanatok alatt leesett fordulat és fuladt le semmi sem sérül semmi nem történik csak leállt igaz ez csalás mert nem csak becsurgó olaj látta el hanem vezérelt üzemagyagellátás tehát megpróbálta alpjáratot is megtartani, tehát még drasztikusabb mintha csak szbályozatlanul lefullasztanám.. Részemről ennyit erről.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #5945 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 15:46:27 » |
|
Hogyne gondoltam volna át kipróbáltam felpörgettem a motort 3000 ig be 5.ös tartottam a gázpedált nem nyomtam utánna hanem amint kezdtem felengedni a kuplungot mit a hatyú halála pillanatok alatt leesett fordulat és fuladt le semmi sem sérül semmi nem történik csak leállt igaz ez csalás mert nem csak becsurgó olaj látta el hanem vezérelt üzemagyagellátás tehát megpróbálta alpjáratot is megtartani, tehát még drasztikusabb mintha csak szbályozatlanul lefullasztanám.. Részemről ennyit erről.
te valamit nagyon nem értesz a történetből! A motor átmegy szívó üzemmódba,és begyullad a motorolaj a hengerekben.Egy 4es furatú csövön szippantja be az olajat.A befecskendező rendszer soha nem lesz képes ekkora mennyiségű üzemanyaggal ellátni a motort a porlasztókon keresztül!A motor nem 3000el pörög,hanem mondjuk 6-8ezerrel üveghangon.A csúcsteljesítmény és a csúcsfordulat felett forog a motor.Nincs az a kuplung ami lefullasztja azt a mocit.3 másodperc alatt szétég a kuplung. Amiről te beszélsz,hogy 3000ig felpörgetted......ne is haragudj,de az lúfax.Gyorsultál már? A gyorsuláskor felpörgeted a forszámot 4e-re kb,és úgy indulsz,majd leesik a fordulat elég rendesen mondjuk 0,5sec alatt,így 2be elváltani ismét csak 4e körül érdemes.de akkor már gurulsz kb 40-50el.És nincs kuplung csúsztatás!!!!Csak leugrasz a kuplungról és adagolod neki a nyélgázt.Ekkor a terhelésnél nem lehet csúsztatni a kuplungot,mert nagyon hamar szétég.Gyere ki egyszer egy nagytalira vagy a ford majálisra és gyorsuljunk.A második körben már érezni fogod a kuplung szagodat is. Reméljük soha nem kerülünk ilyen helyzetbe,hogy ezt kelljen bebizonyítani,hogy vajon egy felturbósodott dízelmotort megfog-e a kuplung vagy nem...... http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.18 vasárnap, 15:52:21 írta alf »
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5946 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 20:56:04 » |
|
te valamit nagyon nem értesz a történetből! A motor átmegy szívó üzemmódba,és begyullad a motorolaj a hengerekben.Egy 4es furatú csövön szippantja be az olajat.A befecskendező rendszer soha nem lesz képes ekkora mennyiségű üzemanyaggal ellátni a motort a porlasztókon keresztül!A motor nem 3000el pörög,hanem mondjuk 6-8ezerrel üveghangon.A csúcsteljesítmény és a csúcsfordulat felett forog a motor.Nincs az a kuplung ami lefullasztja azt a mocit.3 másodperc alatt szétég a kuplung. Amiről te beszélsz,hogy 3000ig felpörgetted......ne is haragudj,de az lúfax.Gyorsultál már? A gyorsuláskor felpörgeted a forszámot 4e-re kb,és úgy indulsz,majd leesik a fordulat elég rendesen mondjuk 0,5sec alatt,így 2be elváltani ismét csak 4e körül érdemes.de akkor már gurulsz kb 40-50el.És nincs kuplung csúsztatás!!!!Csak leugrasz a kuplungról és adagolod neki a nyélgázt.Ekkor a terhelésnél nem lehet csúsztatni a kuplungot,mert nagyon hamar szétég.Gyere ki egyszer egy nagytalira vagy a ford majálisra és gyorsuljunk.A második körben már érezni fogod a kuplung szagodat is. Reméljük soha nem kerülünk ilyen helyzetbe,hogy ezt kelljen bebizonyítani,hogy vajon egy felturbósodott dízelmotort megfog-e a kuplung vagy nem...... http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY Persze amiről te írsz az az ideális eset amikor még megy a túrbó hibátlanúl. De amikor kinyiffan akkor nincs túltöltés ráadásúl ahogy te írod 4-es csövön folyik bele az olaj ráadásúl porlasztás nélkűl aligha tökéletes égés nem sok ereje van mert eleve fuldoklik a sok olajban. Nagyon könnyen le lehet fullasztani. Gondold végig ha nem megy a tútbód miért panaszkodsz nem megy és füstől , akkor miről beszélünk. OFF
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #5947 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 18:38:09 » |
|
Persze amiről te írsz az az ideális eset amikor még megy a túrbó hibátlanúl. De amikor kinyiffan akkor nincs túltöltés ráadásúl ahogy te írod 4-es csövön folyik bele az olaj ráadásúl porlasztás nélkűl aligha tökéletes égés nem sok ereje van mert eleve fuldoklik a sok olajban. Nagyon könnyen le lehet fullasztani. Gondold végig ha nem megy a tútbód miért panaszkodsz nem megy és füstől , akkor miről beszélünk. OFF
szerinted a videó alapján fuldoklik az a motor?Tudod te milyen az,amikor begyullad a motorolaj? A turbó nélkül is felpörög a moci a max forszám fölé ebben az esetben! Mind1,hagyjuk.Te biztosan letudod fullasztani majd.......
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.19 hétfő, 18:40:11 írta alf »
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #5948 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 19:01:29 » |
|
Persze amiről te írsz az az ideális eset amikor még megy a túrbó hibátlanúl. De amikor kinyiffan akkor nincs túltöltés ráadásúl ahogy te írod 4-es csövön folyik bele az olaj ráadásúl porlasztás nélkűl aligha tökéletes égés nem sok ereje van mert eleve fuldoklik a sok olajban. Nagyon könnyen le lehet fullasztani. Gondold végig ha nem megy a tútbód miért panaszkodsz nem megy és füstől , akkor miről beszélünk. OFF
Pedig az van,amit Alf ír. Rövid idő alatt szétpörgi magát a motor. Meg persze megeszi az olajat... Könnyen le lehet fullasztani? Hát... nem.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #5949 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 22:58:59 » |
|
Pedig az van,amit Alf ír. Rövid idő alatt szétpörgi magát a motor. Meg persze megeszi az olajat... Könnyen le lehet fullasztani? Hát... nem.
Ok rendben. Én ha ilyen lenne és időben kapcsolnék, sebességben hagynám és meghajtással együtt fékeznék 5.ben nincs az a mortor amit ne lehessen lefullasztani. De ezt ti talán jobban tudjátok. Hiába nyomod a gázt ha közben fog a fék. Tudom most szerintetek meg a fék fog leégni de a motor forog tovább mert soha semmivel nem lehet megfékezni egyszerűen. Fizika nyomaték fékerő szbályozatlan töménységű olaj rossz égés. De miért nem próbáljátok ki nyomd a gázt és taposd a féket szerintetek fék az erősseb vagy a motor, ami abban az állapotban elvileg turbó nélkül rossz hatásfokú szívó? Szivódizelem volt egy nagyobb emelkedő megette az erejét hiába nyomtam neki!
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
|