Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113413 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5950 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 23:37:19 »

Ok rendben. Én ha ilyen lenne és időben kapcsolnék, sebességben hagynám és meghajtással együtt fékeznék 5.ben nincs az a mortor amit ne lehessen lefullasztani. De ezt ti talán jobban tudjátok. Hiába nyomod a gázt ha közben fog a fék. Tudom most szerintetek meg a fék fog leégni de a motor forog tovább mert soha semmivel nem lehet megfékezni egyszerűen. Fizika nyomaték fékerő szbályozatlan töménységű olaj rossz égés. De miért nem próbáljátok ki nyomd a gázt és taposd a féket szerintetek fék az erősseb vagy a motor, ami abban az állapotban elvileg turbó nélkül rossz hatásfokú szívó? Szivódizelem volt egy nagyobb emelkedő megette az erejét hiába nyomtam neki!

Szerencsére ilyenem nem volt, így nem tudom megítélni, vajon a kuplung megfogná, vagy nem. Ha mondjuk 5-ben gurul az autó, ekkor történik, a fék simán meg tudja fogni, ebben az esetben szerintem nincs gond (tapadási súrlódás). A fék sokkal-sokkal erősebb, mint a motor és a kuplung.
Viszont, ha álló helyzetben történik, akkor egy más a helyzet. A motor már forog mondjuk 8000-et. Én nem 5-be, hanem 3-ba raknám, fék, és úgy engedném ki a kuplungot.
Na ebben nem vagyok biztos, hogy a kuplung meg tudná fogni.
Turbó-nem turbó: ilyen esetben a motor sokkal nagyobb erőt fejt ki, mint üzemszerűen. A normális üzemben csak annyi üzemanyagot lehet befecskendezni, amíg nem kezd el füstölni. Persze, a turbó megnöveli a levegő mennyiségét. Ez ok. Viszont, ennél a mókánál lényegesen több üzemanyagot nyomunk be, cserébe kormol is, mint az állat. Szerintem a 130 ló helyett még akár 200 is összejöhet. Persze, rengeteg elégetlen üzemanyag árán.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5951 Dátum: 2011.12.20 kedd, 07:25:07 »

Ok rendben. Én ha ilyen lenne és időben kapcsolnék, sebességben hagynám és meghajtással együtt fékeznék 5.ben nincs az a mortor amit ne lehessen lefullasztani. De ezt ti talán jobban tudjátok. Hiába nyomod a gázt ha közben fog a fék. Tudom most szerintetek meg a fék fog leégni de a motor forog tovább mert soha semmivel nem lehet megfékezni egyszerűen. Fizika nyomaték fékerő szbályozatlan töménységű olaj rossz égés. De miért nem próbáljátok ki nyomd a gázt és taposd a féket szerintetek fék az erősseb vagy a motor, ami abban az állapotban elvileg turbó nélkül rossz hatásfokú szívó? Szivódizelem volt egy nagyobb emelkedő megette az erejét hiába nyomtam neki!

Be kellene  látni, h vannak itt páran akik elég tapasztaltak elég sok téren, és ritka az amikor nincs igazuk.  Extrém az eset nem lehet mit csinálni vele.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5952 Dátum: 2011.12.20 kedd, 10:29:40 »

Szerencsére ilyenem nem volt, így nem tudom megítélni, vajon a kuplung megfogná, vagy nem. Ha mondjuk 5-ben gurul az autó, ekkor történik, a fék simán meg tudja fogni, ebben az esetben szerintem nincs gond (tapadási súrlódás). A fék sokkal-sokkal erősebb, mint a motor és a kuplung.
Viszont, ha álló helyzetben történik, akkor egy más a helyzet. A motor már forog mondjuk 8000-et. Én nem 5-be, hanem 3-ba raknám, fék, és úgy engedném ki a kuplungot.
Na ebben nem vagyok biztos, hogy a kuplung meg tudná fogni.
Turbó-nem turbó: ilyen esetben a motor sokkal nagyobb erőt fejt ki, mint üzemszerűen. A normális üzemben csak annyi üzemanyagot lehet befecskendezni, amíg nem kezd el füstölni. Persze, a turbó megnöveli a levegő mennyiségét. Ez ok. Viszont, ennél a mókánál lényegesen több üzemanyagot nyomunk be, cserébe kormol is, mint az állat. Szerintem a 130 ló helyett még akár 200 is összejöhet. Persze, rengeteg elégetlen üzemanyag árán.

És, ha a zsebkésemmel gyorsan elvágnám az egr-re menő gumicsövet? Az megoldás?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5953 Dátum: 2011.12.20 kedd, 10:31:54 »

És, ha a zsebkésemmel gyorsan elvágnám az egr-re menő gumicsövet? Az megoldás?

Ha onnan szívta az olajat, és azt megszünteted, azonnal meg fog állni a motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #5954 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:21:13 »

 Sziasztok!

Egy fél éve vásároltam 1 Mondeo MK3 TDDi-t Nem sokat használom, mert szerintem sokat eszik.Egy ideje olvasom a tanácsaitokat, de most bátorkodom először kérdezni tőletek.
Szóval
20 Liter gázolajból átlag 220km-t tudok menni vegyes használatban. A fed.komp. 9,2L/100km fogyasztást mutat ami meg is felel a valóságnak. Amit eddig olvastam nálatok azt már mind megnéztem. Minden jó. /EGR levakolva, Motordiagnosztika rendben új szoftvert kapott,Turbócsövek egyenként átvizsgálva,Intercooler kitakarítva, A motor nem füstöl,erős és könnyen indul./ Minden jó csak eszik mint az állat. Már csak az adagolóra tudok gondolni, de az kicsit drága ahhoz, hogy " próbáljuk meg hátha jó lesz"-t játsszak vele. Segítsetek ha valakinek van  ötlete
 Előre is kösz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5955 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:37:21 »

És, ha a zsebkésemmel gyorsan elvágnám az egr-re menő gumicsövet? Az megoldás?
nyes
Mekgájver meg kutya fas.za hozzánk képest!De igen,mert elfogyna az égéstermék a moci szája elől.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5956 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:40:10 »

nyes
Mekgájver meg kutya fas.za hozzánk képest!De igen,mert elfogyna az égéstermék a moci szája elől.
nagy összeget azért erre sem tennék Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5957 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:40:38 »

Sziasztok!

Egy fél éve vásároltam 1 Mondeo MK3 TDDi-t Nem sokat használom, mert szerintem sokat eszik.Egy ideje olvasom a tanácsaitokat, de most bátorkodom először kérdezni tőletek.
Szóval
20 Liter gázolajból átlag 220km-t tudok menni vegyes használatban. A fed.komp. 9,2L/100km fogyasztást mutat ami meg is felel a valóságnak. Amit eddig olvastam nálatok azt már mind megnéztem. Minden jó. /EGR levakolva, Motordiagnosztika rendben új szoftvert kapott,Turbócsövek egyenként átvizsgálva,Intercooler kitakarítva, A motor nem füstöl,erős és könnyen indul./ Minden jó csak eszik mint az állat. Már csak az adagolóra tudok gondolni, de az kicsit drága ahhoz, hogy " próbáljuk meg hátha jó lesz"-t játsszak vele. Segítsetek ha valakinek van  ötlete
 Előre is kösz.
pedig ha a turbó és a csőrendszer jó,akkor bizony sok anyag megy be.esélyes az adagoló,de a te autódon már a csúcsokat is lelehet ellenőriztetni olcsó pízből,sőt a cseréjük sem eget verő-legalábbis nem annyira mintha tdci-d lenne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5958 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:41:58 »

pedig ha a turbó és a csőrendszer jó,akkor bizony sok anyag megy be.esélyes az adagoló,de a te autódon már a csúcsokat is lelehet ellenőriztetni olcsó pízből,sőt a cseréjük sem eget verő-legalábbis nem annyira mintha tdci-d lenne.
ha nincs ismerősöd, akkor úgyis ugyan annyit kérnek ennek a bevizsgálására is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5959 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:42:12 »

nagy összeget azért erre sem tennék Roll Eyes
jo,ha a turbó tengelyétől szippantja az olajat,akkor csak a szívósoron juthat be az olaj.Ha elvágod az egr csövet,talán szépen le is állna a moci.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5960 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:42:37 »

nyes
Mekgájver meg kutya fas.za hozzánk képest!De igen,mert elfogyna az égéstermék a moci szája elől.

Kérlek szépen, Columbia River Knife & Tool Vertex 1045. Spring Assisted.  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5961 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:42:55 »

ha nincs ismerősöd, akkor úgyis ugyan annyit kérnek ennek a bevizsgálására is
jo,akkor Bunyeket kell nyaggatni.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5962 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:43:29 »

Kérlek szépen, Columbia River Knife & Tool Vertex 1045. Spring Assisted.  vigyor3
ez a bicskád márkája?akkor tuti a siker! eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5963 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:44:34 »

jo,ha a turbó tengelyétől szippantja az olajat,akkor csak a szívósoron juthat be az olaj.Ha elvágod az egr csövet,talán szépen le is állna a moci.....
és ha közben a 1,5-2x-es üzemi fordulathoz képest behal valami a motorban és onnan is szedi... én akár egy ilyet is el tudnék hozzá képzelni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5964 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:55:42 »

és ha közben a 1,5-2x-es üzemi fordulathoz képest behal valami a motorban és onnan is szedi... én akár egy ilyet is el tudnék hozzá képzelni...
ezért a feltételes mód.valszeg sosem lenne már 100as az a moci......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5965 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:58:45 »

ezért a feltételes mód.valszeg sosem lenne már 100as az a moci......
ezért mondtam, hogy nagy összeget nem tennék rá hogy akkor meg fog állni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5966 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:12:02 »

Sziasztok!

Egy fél éve vásároltam 1 Mondeo MK3 TDDi-t Nem sokat használom, mert szerintem sokat eszik.Egy ideje olvasom a tanácsaitokat, de most bátorkodom először kérdezni tőletek.
Szóval
20 Liter gázolajból átlag 220km-t tudok menni vegyes használatban. A fed.komp. 9,2L/100km fogyasztást mutat ami meg is felel a valóságnak. Amit eddig olvastam nálatok azt már mind megnéztem. Minden jó. /EGR levakolva, Motordiagnosztika rendben új szoftvert kapott,Turbócsövek egyenként átvizsgálva,Intercooler kitakarítva, A motor nem füstöl,erős és könnyen indul./ Minden jó csak eszik mint az állat. Már csak az adagolóra tudok gondolni, de az kicsit drága ahhoz, hogy " próbáljuk meg hátha jó lesz"-t játsszak vele. Segítsetek ha valakinek van  ötlete
 Előre is kösz.

Jó lenne tudni, hogy valóban megvan az a tnyomás. Kimérném, de a lehetőség szerint egy külön műszerrel.
Lehet, hogy a mapod rossz, vagy ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5967 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:13:11 »

Jó lenne tudni, hogy valóban megvan az a tnyomás. Kimérném, de a lehetőség szerint egy külön műszerrel.
Lehet, hogy a mapod rossz, vagy ilyesmi.
vagy maf, ha vgt-s
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5968 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:31:14 »

Sziasztok!

Egy fél éve vásároltam 1 Mondeo MK3 TDDi-t Nem sokat használom, mert szerintem sokat eszik.Egy ideje olvasom a tanácsaitokat, de most bátorkodom először kérdezni tőletek.
Szóval
20 Liter gázolajból átlag 220km-t tudok menni vegyes használatban. A fed.komp. 9,2L/100km fogyasztást mutat ami meg is felel a valóságnak. Amit eddig olvastam nálatok azt már mind megnéztem. Minden jó. /EGR levakolva, Motordiagnosztika rendben új szoftvert kapott,Turbócsövek egyenként átvizsgálva,Intercooler kitakarítva, A motor nem füstöl,erős és könnyen indul./ Minden jó csak eszik mint az állat. Már csak az adagolóra tudok gondolni, de az kicsit drága ahhoz, hogy " próbáljuk meg hátha jó lesz"-t játsszak vele. Segítsetek ha valakinek van  ötlete
 Előre is kösz.
Ez így elég kevés adat 9,2 milyen körülmények között. Autópálya mekkora tempó , Autóút, Város stb. Szerintem mindenki tud 9l fogyasztani csak Budapesten egy kellemes pénteki fizetés utáni napokban menni egy kört. Sokan írják, hogy 5.4 meg hasonló fogyi. Lehet ilyet is csak olyan környezet kell hozzá. Kigurúl az útra és megy megállás nélkül 80-al. Ha én nézem a fogyimat akkor az jött ki. Mikor vidéken laktunk és országút volt 98% ban 5,8
Feljöttünk Budapestre 7,5 de volt már majdnem 10l 2órás araszolás Pestől Budára  28km de egy örökkévalóság.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #5969 Dátum: 2011.12.21 szerda, 21:24:39 »

nyes
Mekgájver meg kutya fas.za hozzánk képest!De igen,mert elfogyna az égéstermék a moci szája elől.
Naplózva
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #5970 Dátum: 2011.12.21 szerda, 21:48:13 »

pedig ha a turbó és a csőrendszer jó,akkor bizony sok anyag megy be.esélyes az adagoló,de a te autódon már a csúcsokat is lelehet ellenőriztetni olcsó pízből,sőt a cseréjük sem eget verő-legalábbis nem annyira mintha tdci-d lenne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5971 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 20:48:50 »



Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #5972 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 15:42:52 »

Sziasztok!
Először is, mint új fórumozó szeretnék mindenkinek Kellemes Ünnepeket kívánni!
Segítséget, illetve tanácsot szeretnék kérni.
Pénteken sikerült egy 2001-es Ford Mondeo Turnier 2000-es TDDI-t vásárolni. Szenteste a kocsival vittem volna a családot - vásárlás óta 100km volt benne, megtankolva.. -, amikor indulás után elkezdett rázkódni egy kicsit a kocsi. Egy vasúti átjárónál szépen, lassan, az alapjárat lecsökkent, megállt a kocsi, és azután kalap-kabát. Sikerült elvontatni, vontatás közben az akksi is lemerült, már indexelni sem lehetett vele (az akki 2009-es, megpróbálunk életet lehelni bele). Tudnátok valami támpontot adni, mitől állhatott le a kocsi? Két ünnep között próbálunk rá szerelőt szerezni, mert így áll egy ismerős udvarában.. Csak hogy mégis mire fókuszáljunk, mi okozhat ilyen problémát.
Illetve akár jogilag is nem támadható egy autókereskedés, hogy 1 nap után leáll a kocsi alattunk? Tudom, adásvételiben ott áll, hogy nincs garancia és felelősséget nem vállalnak, viszont - nem tudom, hogy ez számít-e, vagy sem - a szerződés nem lett aláíratva két tanúval.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #5973 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 16:17:07 »

Szia.Nekem is van egy TDDI mondim.Nekem is leállt tavaj nyáron.De az enyémet be tudtam indítani igaz csak alap járaton döcögött.A tiéd csak úgy ripp ropp leállt?Én adagolóra tippelnék annak is az elektronikájára.De ez csak tipp.
A kereskedővel meg nagyon pofátlanak kell lenned ne hagyd magad legyél vele nagyon szemét.A nyáron vettem egy TDCI mondit és amikor haza hoztam engedett a hűtő,meg sok apró baja volt amit csak itthol vettem észre igaz én háztol vettem de mindent meg vetettem bele amit rossznak találtam.Én mondtam neki hogy be perelem.Az én adásvételimenn is fel volt tüntetve az,hogy az átvétel után nincs reklamáció.De van az! Ne hagyd magad én csak ezt javaslom.

Sok szerencsét.


Sziasztok!
Először is, mint új fórumozó szeretnék mindenkinek Kellemes Ünnepeket kívánni!
Segítséget, illetve tanácsot szeretnék kérni.
Pénteken sikerült egy 2001-es Ford Mondeo Turnier 2000-es TDDI-t vásárolni. Szenteste a kocsival vittem volna a családot - vásárlás óta 100km volt benne, megtankolva.. -, amikor indulás után elkezdett rázkódni egy kicsit a kocsi. Egy vasúti átjárónál szépen, lassan, az alapjárat lecsökkent, megállt a kocsi, és azután kalap-kabát. Sikerült elvontatni, vontatás közben az akksi is lemerült, már indexelni sem lehetett vele (az akki 2009-es, megpróbálunk életet lehelni bele). Tudnátok valami támpontot adni, mitől állhatott le a kocsi? Két ünnep között próbálunk rá szerelőt szerezni, mert így áll egy ismerős udvarában.. Csak hogy mégis mire fókuszáljunk, mi okozhat ilyen problémát.
Illetve akár jogilag is nem támadható egy autókereskedés, hogy 1 nap után leáll a kocsi alattunk? Tudom, adásvételiben ott áll, hogy nincs garancia és felelősséget nem vállalnak, viszont - nem tudom, hogy ez számít-e, vagy sem - a szerződés nem lett aláíratva két tanúval.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5974 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 17:20:40 »

Sziasztok!
Először is, mint új fórumozó szeretnék mindenkinek Kellemes Ünnepeket kívánni!
Segítséget, illetve tanácsot szeretnék kérni.
Pénteken sikerült egy 2001-es Ford Mondeo Turnier 2000-es TDDI-t vásárolni. Szenteste a kocsival vittem volna a családot - vásárlás óta 100km volt benne, megtankolva.. -, amikor indulás után elkezdett rázkódni egy kicsit a kocsi. Egy vasúti átjárónál szépen, lassan, az alapjárat lecsökkent, megállt a kocsi, és azután kalap-kabát. Sikerült elvontatni, vontatás közben az akksi is lemerült, már indexelni sem lehetett vele (az akki 2009-es, megpróbálunk életet lehelni bele). Tudnátok valami támpontot adni, mitől állhatott le a kocsi? Két ünnep között próbálunk rá szerelőt szerezni, mert így áll egy ismerős udvarában.. Csak hogy mégis mire fókuszáljunk, mi okozhat ilyen problémát.
Illetve akár jogilag is nem támadható egy autókereskedés, hogy 1 nap után leáll a kocsi alattunk? Tudom, adásvételiben ott áll, hogy nincs garancia és felelősséget nem vállalnak, viszont - nem tudom, hogy ez számít-e, vagy sem - a szerződés nem lett aláíratva két tanúval.
Segítségeteket előre is köszönöm!

Tudtommal autókereskedő 6 hónapig köteles garanciát vállalni. Nézz utána!
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #5975 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 17:25:07 »

Szia!
Igen, elindultunk, aztán kb 4km után rángatott a kocsi, minha rossz sebességben lettem volna, nem volt ereje. Természetesen pont pirosat kaptunk a sineknél, üresbe tettem, és szépen lassan leállt a kocsi. Utána már nem lehetett életet lehelni bele.
Akkor berakjuk az adagolót is a pakliba, köszönöm a tippet.
Hajnalban írtam egy szép üzenetet a kereskedésnek, mikor hazaértünk, viszont csak délelőtt tűnt fel, hogy nem tanúztuk le a papírokat. Mondjuk érdekes volt, miután átvettem az autót, 5 perc múlva már a kézifék sem fogott (hiába húztuk be, nem maradt abban az állásban), és később derült ki, a bal hátsó ablak elektronikája hátulról nem működik, csak a vezetőoldali ülésről stb... Lehet az ügyvédemmel karöltve a javítás költségeit megpróbálom visszatéríttetni - de a legfájóbb, 1 nap után döglik be? Erre még azt sem mondhatják, nem rendeltetésszerűen használtam..


Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #5976 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 17:30:45 »

Tudtommal autókereskedő 6 hónapig köteles garanciát vállalni. Nézz utána!

Idézek a szerződésükből:
"A vevő az autót gondosan, körültekintően átvizsgálta (átvizsgáltatta), kipróbálta és a jelen állapotát, futásteljesítményét megfellebezhetetlenül tudomásul vette, és azt elfogadta. Az eladót a kilométeróra állására, futásteljesítményére és ezekből fakadó problémákra semmiféle garanciát, felelősséget nem vállal"
Utána fogok kérdezni mindenféleképpen a 6 hónapnak, köszönöm, mert ez azért szerintem egy kicsit pofátlanság. Illetve paraszti ésszel megtámadható egy olyan adásvételi, ami nincs letanúzva.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5977 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 18:03:29 »

Idézek a szerződésükből:
"A vevő az autót gondosan, körültekintően átvizsgálta (átvizsgáltatta), kipróbálta és a jelen állapotát, futásteljesítményét megfellebezhetetlenül tudomásul vette, és azt elfogadta. Az eladót a kilométeróra állására, futásteljesítményére és ezekből fakadó problémákra semmiféle garanciát, felelősséget nem vállal"
Utána fogok kérdezni mindenféleképpen a 6 hónapnak, köszönöm, mert ez azért szerintem egy kicsit pofátlanság. Illetve paraszti ésszel megtámadható egy olyan adásvételi, ami nincs letanúzva.

Sztem a felelősség kizárása nem lehetséges. De jó módszer arra, hogy a vevők többségét eltántorítsa a reklamálástól.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #5978 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 18:12:23 »

Akkor még át sem írattad?

Idézek a szerződésükből:
"A vevő az autót gondosan, körültekintően átvizsgálta (átvizsgáltatta), kipróbálta és a jelen állapotát, futásteljesítményét megfellebezhetetlenül tudomásul vette, és azt elfogadta. Az eladót a kilométeróra állására, futásteljesítményére és ezekből fakadó problémákra semmiféle garanciát, felelősséget nem vállal"
Utána fogok kérdezni mindenféleképpen a 6 hónapnak, köszönöm, mert ez azért szerintem egy kicsit pofátlanság. Illetve paraszti ésszel megtámadható egy olyan adásvételi, ami nincs letanúzva.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5979 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 18:14:52 »

Idézek a szerződésükből:
"A vevő az autót gondosan, körültekintően átvizsgálta (átvizsgáltatta), kipróbálta és a jelen állapotát, futásteljesítményét megfellebezhetetlenül tudomásul vette, és azt elfogadta. Az eladót a kilométeróra állására, futásteljesítményére és ezekből fakadó problémákra semmiféle garanciát, felelősséget nem vállal"
Utána fogok kérdezni mindenféleképpen a 6 hónapnak, köszönöm, mert ez azért szerintem egy kicsit pofátlanság. Illetve paraszti ésszel megtámadható egy olyan adásvételi, ami nincs letanúzva.

Ez a magyar használtautó piac... Át kell nézni/nézetni amit meg akarunk venni ez az első! Amit meg belefogalmaztak az baromság! A vevőt nem lehet lemondatni a jogairól erről törvény is van! Pl: szavatosság  PTK 308 talán.  Vidd vissza és adja vissza a pénzt  mindennel együtt! 3 napon belül visszaviheted úgy, h neked ez mégsem kell és nem kell megindokolni!  De 1 jó ügyvéd kelleni fog, vagy a fogyasztóvédelem. Az eladó az adásvételin ugyanaz mint akitől vetted a kocsit?  Szerintem tanuk nélkül nem is érvényes a szerződés és az okmányban addig át sem írják. Ne hagyd magad, ne ijedj meg tőle!  
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.25 vasárnap, 18:25:57 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #5980 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 18:33:13 »

Sziasztok, valakinek lenne kedve és ideje segíteni egy menet közbeni diagnosztikában? Sajnos még mindig rángat/megáll menet közben az autó, már mindent megnéztem amit tudtam, hibatárolóban nincs hibakód. M3-as autópálya 80-as km környékén. köszönöm  help
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5981 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 19:04:06 »

Sziasztok!
Először is, mint új fórumozó szeretnék mindenkinek Kellemes Ünnepeket kívánni!
Segítséget, illetve tanácsot szeretnék kérni.
Pénteken sikerült egy 2001-es Ford Mondeo Turnier 2000-es TDDI-t vásárolni. Szenteste a kocsival vittem volna a családot - vásárlás óta 100km volt benne, megtankolva.. -, amikor indulás után elkezdett rázkódni egy kicsit a kocsi. Egy vasúti átjárónál szépen, lassan, az alapjárat lecsökkent, megállt a kocsi, és azután kalap-kabát. Sikerült elvontatni, vontatás közben az akksi is lemerült, már indexelni sem lehetett vele (az akki 2009-es, megpróbálunk életet lehelni bele). Tudnátok valami támpontot adni, mitől állhatott le a kocsi? Két ünnep között próbálunk rá szerelőt szerezni, mert így áll egy ismerős udvarában.. Csak hogy mégis mire fókuszáljunk, mi okozhat ilyen problémát.
Illetve akár jogilag is nem támadható egy autókereskedés, hogy 1 nap után leáll a kocsi alattunk? Tudom, adásvételiben ott áll, hogy nincs garancia és felelősséget nem vállalnak, viszont - nem tudom, hogy ez számít-e, vagy sem - a szerződés nem lett aláíratva két tanúval.
Segítségeteket előre is köszönöm!

Hello! Először megnézném, hogy az akku le van-e rögzítve rendesen, nem tud-e ugrálni. Lehet, hogy kispórolták egyszer a lerögzítő lapot, és letestelt a kasznin az akku. Ehhez persze az is kell, hogy a fedele ne legyen rajta. Mindenesetre ellenőrizném az akku vezetékeket, sarukat, és csak utána mennék tovább más irányba.  wave
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #5982 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 19:59:46 »

Akkor még át sem írattad?

De, csütörtökön foglaló, adásvételi előleggel, pénteken forgalmival, mindenestül hoztam el a kocsit.
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #5983 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 20:03:38 »

Ez a magyar használtautó piac... Át kell nézni/nézetni amit meg akarunk venni ez az első! Amit meg belefogalmaztak az baromság! A vevőt nem lehet lemondatni a jogairól erről törvény is van! Pl: szavatosság  PTK 308 talán.  Vidd vissza és adja vissza a pénzt  mindennel együtt! 3 napon belül visszaviheted úgy, h neked ez mégsem kell és nem kell megindokolni!  De 1 jó ügyvéd kelleni fog, vagy a fogyasztóvédelem. Az eladó az adásvételin ugyanaz mint akitől vetted a kocsit?  Szerintem tanuk nélkül nem is érvényes a szerződés és az okmányban addig át sem írják. Ne hagyd magad, ne ijedj meg tőle!  

Csak elég erősen közbeszóltak az ünnepek. Telefonon nem lehetett elérni őket, email-re meg nem válaszoltak. Átírták a kocsit (eladó a kereskedő volt), szerintem nem nagyon foglalkoztak már vele - ha jól hallottam egy fél mondatból, tuti ismerős csinálta az okmányirodában. Jó ügyvéd van (sajnos szükség volt már rá:)). Visszavinni meg necces, mivel be sem indul, karácsonykor meg ilyenre embert találni..
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #5984 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 20:10:51 »

Hello! Először megnézném, hogy az akku le van-e rögzítve rendesen, nem tud-e ugrálni. Lehet, hogy kispórolták egyszer a lerögzítő lapot, és letestelt a kasznin az akku. Ehhez persze az is kell, hogy a fedele ne legyen rajta. Mindenesetre ellenőrizném az akku vezetékeket, sarukat, és csak utána mennék tovább más irányba.  wave

Az akksi eléggé döglött volt (a ráragasztott papír szerint 2009.04 havi, de ki tudja mióta állt a kereskedőnél), toltunk bele ionizált vizet, és elkezdtük tölteni délután ott, ahol a kocsi is van. Holnapra kiderül, lehet csoda történik, és beindul, de ezzel "kocsikázni" így nem merek.. Bízom benne, hogy az akksi volt a gond, és valami dugulás az üzemanyagrendszerben, vagy valami kisebb volumenű dolog. Bár 50%, hogy pár markosabb rendőr ismerősömmel (Szigorúan civilben, csak hogy ne nézzenek madárnak és dobálózzanak azzal, ehhez nincs jogom) és ha lehet, az ügyvédemmel elmegyünk a kereskedésbe, és rákérdezünk, ilyenkor mi a helyzet.
Nem tud valaki egy jó Ford szerelőt/szakértőt? Heves megye, Hatvan/Gyöngyös környékén? Pest sem akadály, csak jusson el addig a kocsi..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5985 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 05:13:45 »

Szia!
Igen, elindultunk, aztán kb 4km után rángatott a kocsi, minha rossz sebességben lettem volna, nem volt ereje. Természetesen pont pirosat kaptunk a sineknél, üresbe tettem, és szépen lassan leállt a kocsi. Utána már nem lehetett életet lehelni bele.
Akkor berakjuk az adagolót is a pakliba, köszönöm a tippet.
Hajnalban írtam egy szép üzenetet a kereskedésnek, mikor hazaértünk, viszont csak délelőtt tűnt fel, hogy nem tanúztuk le a papírokat. Mondjuk érdekes volt, miután átvettem az autót, 5 perc múlva már a kézifék sem fogott (hiába húztuk be, nem maradt abban az állásban), és később derült ki, a bal hátsó ablak elektronikája hátulról nem működik, csak a vezetőoldali ülésről stb... Lehet az ügyvédemmel karöltve a javítás költségeit megpróbálom visszatéríttetni - de a legfájóbb, 1 nap után döglik be? Erre még azt sem mondhatják, nem rendeltetésszerűen használtam..

115le-s, D6BA??

inkább AC pumpa, mint adagoló...

esetlegmég AC áramtalanító kapcsoló, vagy az adagolóhoz tatozó relék. ezek a ritkább hibák, de előfordulhatnak ezek is
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.26 hétfő, 05:16:06 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5986 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 05:14:55 »

Az akksi eléggé döglött volt (a ráragasztott papír szerint 2009.04 havi, de ki tudja mióta állt a kereskedőnél), toltunk bele ionizált vizet, és elkezdtük tölteni délután ott, ahol a kocsi is van. Holnapra kiderül, lehet csoda történik, és beindul, de ezzel "kocsikázni" így nem merek.. Bízom benne, hogy az akksi volt a gond, és valami dugulás az üzemanyagrendszerben, vagy valami kisebb volumenű dolog. Bár 50%, hogy pár markosabb rendőr ismerősömmel (Szigorúan civilben, csak hogy ne nézzenek madárnak és dobálózzanak azzal, ehhez nincs jogom) és ha lehet, az ügyvédemmel elmegyünk a kereskedésbe, és rákérdezünk, ilyenkor mi a helyzet.
Nem tud valaki egy jó Ford szerelőt/szakértőt? Heves megye, Hatvan/Gyöngyös környékén? Pest sem akadály, csak jusson el addig a kocsi..
ha akksi hibád lenne, akkor leállás előtt már vacakoltak volna az elektromos fogyasztóid. ha meg nem lenne töltésed világítana a lámpája
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sodomy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #5987 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 08:34:32 »

Sziasztok!

2001-es TDDI.
A kérdésem a következő.: Beindítom az autót,a fűtés AUTO üzemmódban van,általában 22 fokra állítva.
Az indítást követően kb egy percen belül fölzúg a ventillátor,és onnantól kezdve szakaszosan dolgozik. Magyarán ki-be kapcsolgat.
A víz nagyon lassan melegszik,10-15 kilómétert is megyek,mire beáll függőlegesbe a mutató. De ha csökken a terhelés, (pl,lassabban megyek kisebb fordulaton) a mutató hanyatlik. Mindkét termosztátot kicseréltem gyárira,kb 2 hónapja,tehát azok elvileg jók.
MI LEHET A GOND?
Gondolom a ventillátornak nem igazán kellene még hideg motornál dolgoznia,és valószínűleg a mínusz 5 fok körüli hőmérséklet (annyi van itt Kecskeméten) sem indokolja a működését. Ha leveszem a csatlakozót a ventiről,ideiglenesen még ki nem derül mi a gáz,az okozhat-e más gubancot?
Köszönöm a segítséget!!!
Üdv! Ervin
Naplózva
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #5988 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 08:52:48 »

ha akksi hibád lenne, akkor leállás előtt már vacakoltak volna az elektromos fogyasztóid. ha meg nem lenne töltésed világítana a lámpája

Az nembiztos,hogy világít a töltésjelző.Ha már egy nagyon kicsi töltést érzékel a PCM, elalszik a töltésjelző,én így jártam októberben.
De szerintem neki inkább üzemanyag ellátási gondok lehetnek!
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #5989 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 10:18:45 »

Automata üzem módban állandóan megy a klíma ventilátor.Kapcsold ki az automatát.


Sziasztok!




2001-es TDDI.
A kérdésem a következő.: Beindítom az autót,a fűtés AUTO üzemmódban van,általában 22 fokra állítva.
Az indítást követően kb egy percen belül fölzúg a ventillátor,és onnantól kezdve szakaszosan dolgozik. Magyarán ki-be kapcsolgat.
A víz nagyon lassan melegszik,10-15 kilómétert is megyek,mire beáll függőlegesbe a mutató. De ha csökken a terhelés, (pl,lassabban megyek kisebb fordulaton) a mutató hanyatlik. Mindkét termosztátot kicseréltem gyárira,kb 2 hónapja,tehát azok elvileg jók.
MI LEHET A GOND?
Gondolom a ventillátornak nem igazán kellene még hideg motornál dolgoznia,és valószínűleg a mínusz 5 fok körüli hőmérséklet (annyi van itt Kecskeméten) sem indokolja a működését. Ha leveszem a csatlakozót a ventiről,ideiglenesen még ki nem derül mi a gáz,az okozhat-e más gubancot?
Köszönöm a segítséget!!!
Üdv! Ervin
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5990 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 10:37:57 »

Automata üzem módban állandóan megy a klíma ventilátor.Kapcsold ki az automatát.


2x meg kell nyomni az AC gombot és akkor kivan kapcsolva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5991 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 11:10:29 »

Szia!
Igen, elindultunk, aztán kb 4km után rángatott a kocsi, minha rossz sebességben lettem volna, nem volt ereje. Természetesen pont pirosat kaptunk a sineknél, üresbe tettem, és szépen lassan leállt a kocsi. Utána már nem lehetett életet lehelni bele.
Akkor berakjuk az adagolót is a pakliba, köszönöm a tippet.
Hajnalban írtam egy szép üzenetet a kereskedésnek, mikor hazaértünk, viszont csak délelőtt tűnt fel, hogy nem tanúztuk le a papírokat. Mondjuk érdekes volt, miután átvettem az autót, 5 perc múlva már a kézifék sem fogott (hiába húztuk be, nem maradt abban az állásban), és később derült ki, a bal hátsó ablak elektronikája hátulról nem működik, csak a vezetőoldali ülésről stb... Lehet az ügyvédemmel karöltve a javítás költségeit megpróbálom visszatéríttetni - de a legfájóbb, 1 nap után döglik be? Erre még azt sem mondhatják, nem rendeltetésszerűen használtam..

Hát ez AC pumpa lessz nekem is igy halálozott el 4-5 km belül. Elöször dadogott 2000 környékén azt egyre lejjebb majd alapjárat is döcögős lett és leállt. Sajnos ez olyan dolog, hogy nem lehet kitalálni mikor áll meg, még a kereskedő sem. Én is elindultam vele hibátlanúl indúlt ment rendesem majd elkezdte ezt a bulit. 10éves ac csontig kopott belül a forgórész kommutátora. Hátúl a jobb hátsó űlés és a kerék között keresd meg alul. Indítás közben kell mérni feszültséget a csatlakozójában ha ez megvan és visszadugva inditás közben nem zizeg akkor kuka. Még lehet egy hosszab vezetékkel külön aksiról küldeni neki villanyt ha semmi reakció akkor 100%  Ha AC pumpa kell http://www.ko-csi.hu/ nekem utángyártott van benne megszóllalásig eredetinek néz ki csak nem a BOSCH felirat van rajta. 20 ropi volt valamilyen kedvezménnyel. Azóta hibátlan, A gyári 50-100e között van, ha 5 évet kibír már nyertem.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #5992 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 14:17:34 »

sziasztok! januárban úgy néz ki lesz egy kis pénzem rá, hogy a chiptuningot meglépjem... kit tudnátok ajánlani, és kb mennyibe fog kerülni?
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5993 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 14:18:27 »

sziasztok! januárban úgy néz ki lesz egy kis pénzem rá, hogy a chiptuningot meglépjem... kit tudnátok ajánlani, és kb mennyibe fog kerülni?

Bunyekot keresd meg,és kb. 40-45.
Naplózva
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #5994 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 17:39:13 »

Bunyekot keresd meg,és kb. 40-45.

Az nagyon baráti... alighanem meg is fogom keresni...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #5995 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 23:39:51 »

115le-s, D6BA??

inkább AC pumpa, mint adagoló...

esetlegmég AC áramtalanító kapcsoló, vagy az adagolóhoz tatozó relék. ezek a ritkább hibák, de előfordulhatnak ezek is

Igen! Akkor ezt is beírom a lehetséges problémák közé. Nagyon köszönöm a segítségeteket - eszméletlenül meg vagyok most lőve.. A szokásos dolgokon (olajcsere, vezérműszíj) mit érdemes még egy "új" kocsin kérdés nélkül cserélni?
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #5996 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 23:43:01 »

Hát ez AC pumpa lessz nekem is igy halálozott el 4-5 km belül. Elöször dadogott 2000 környékén azt egyre lejjebb majd alapjárat is döcögős lett és leállt. Sajnos ez olyan dolog, hogy nem lehet kitalálni mikor áll meg, még a kereskedő sem. Én is elindultam vele hibátlanúl indúlt ment rendesem majd elkezdte ezt a bulit. 10éves ac csontig kopott belül a forgórész kommutátora. Hátúl a jobb hátsó űlés és a kerék között keresd meg alul. Indítás közben kell mérni feszültséget a csatlakozójában ha ez megvan és visszadugva inditás közben nem zizeg akkor kuka. Még lehet egy hosszab vezetékkel külön aksiról küldeni neki villanyt ha semmi reakció akkor 100%  Ha AC pumpa kell http://www.ko-csi.hu/ nekem utángyártott van benne megszóllalásig eredetinek néz ki csak nem a BOSCH felirat van rajta. 20 ropi volt valamilyen kedvezménnyel. Azóta hibátlan, A gyári 50-100e között van, ha 5 évet kibír már nyertem.

Köszönöm szépen az infót, és a linket is!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5997 Dátum: 2011.12.27 kedd, 00:17:10 »

Igen! Akkor ezt is beírom a lehetséges problémák közé. Nagyon köszönöm a segítségeteket - eszméletlenül meg vagyok most lőve.. A szokásos dolgokon (olajcsere, vezérműszíj) mit érdemes még egy "új" kocsin kérdés nélkül cserélni?
szólj ha megtaláltad a veszérműszíjat nyes vigyor3

(láncos a motor nyes)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #5998 Dátum: 2011.12.27 kedd, 02:32:30 »

szólj ha megtaláltad a veszérműszíjat nyes vigyor3

(láncos a motor nyes)

Offkorz, beszélek már idegességemben én is baromságokat  worship Ma felhívott egy barátom, és valami CMP adót említett, mint típushiba, és szerinte ettől is leállhat a kocsi, és hasonló tüneteket eredményez, mint ami nálam volt. Lehet ez a problem?
(bocsánat a törzstagoktól ezúton is, hogy pár napja csak a nyavajgásom hallani.. De ha jó lesz a kocsi, bárkit szívesen látok cserébe egy sörre  Wink)
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5999 Dátum: 2011.12.27 kedd, 09:25:46 »

Offkorz, beszélek már idegességemben én is baromságokat  worship Ma felhívott egy barátom, és valami CMP adót említett, mint típushiba, és szerinte ettől is leállhat a kocsi, és hasonló tüneteket eredményez, mint ami nálam volt. Lehet ez a problem?
(bocsánat a törzstagoktól ezúton is, hogy pár napja csak a nyavajgásom hallani.. De ha jó lesz a kocsi, bárkit szívesen látok cserébe egy sörre  Wink)
Szia!
CMP adó sincs benn, az a Ci-kben van, viszont főtengely helyzet érzékelő az igen...ez ott van a turbó alatt a váltó és a motor találkozásánál (2 vezetékes csati megy rá). Ha rossz, akkor nehézkes indulást, váratlan leállást, nem indulást okoz. Diagnosztika egyértelműen kiszúrja ha ez van. Az AC hibát nem.
Én AC-t ellenőriznék először, a szűrőről leveszed a rámenő csövet, egy flakonba a cső végét és indítózol...ha teljes keresztmetszeten nagy nyomással jön a gázolaj, akkor az AC működik. (fontos, hogy csak indítózásnál jön, gyújtás nem elég)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.