Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:16:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
119
120
[
121
]
122
123
124
125
126
127
128
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5106340 alkalommal)
0 Felhasználó és 234 vendég van a témában
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6000 Dátum:
2011.12.27 kedd, 10:16:51 »
Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani,hogy az olajköri termosztát hány fokon nyit és zár?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6001 Dátum:
2011.12.27 kedd, 10:37:42 »
nemreg mertem, de mar nem emlekszem pontosan hogy mennyi... Ha rakeresel a hozzaszolasaimra, biztos benne lesz.
itt van:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg609977;topicseen#msg609977
85 fok korul nyitott mind2.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.27 kedd, 10:39:33 írta dieselbee
»
Naplózva
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6002 Dátum:
2011.12.27 kedd, 12:43:46 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.12.20 kedd, 20:31:14
Ez így elég kevés adat 9,2 milyen körülmények között. Autópálya mekkora tempó , Autóút, Város stb. Szerintem mindenki tud 9l fogyasztani csak Budapesten egy kellemes pénteki fizetés utáni napokban menni egy kört. Sokan írják, hogy 5.4 meg hasonló fogyi. Lehet ilyet is csak olyan környezet kell hozzá. Kigurúl az útra és megy megállás nélkül 80-al. Ha én nézem a fogyimat akkor az jött ki. Mikor vidéken laktunk és országút volt 98% ban 5,8
Feljöttünk Budapestre 7,5 de volt már majdnem 10l 2órás araszolás Pestől Budára 28km de egy örökkévalóság.
Hello
Országúton 110Km/óra fölé nem megyek és 7,5 alá nem megy a fogyim Vegyes üzemben város + országút 9 l araszolás nélkül. Van egy VW. Sharan a családban 1,9 Tdi. Ugyanez az út 6,5 l. Az országúti fogyija 5,8.
Ezért gondolom, hogy sokat eszik a mondeo.
Naplózva
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6003 Dátum:
2011.12.27 kedd, 12:55:10 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.20 kedd, 20:12:02
Jó lenne tudni, hogy valóban megvan az a tnyomás. Kimérném, de a lehetőség szerint egy külön műszerrel.
Lehet, hogy a mapod rossz, vagy ilyesmi.
Hello
Bevittem a modeot egy műszeres vizsgálatra a helyi Ford szervízbe Turbo nyomás rendben 2,5 bar hiba kódok nem voltak benne raktak rá egy új szoftvert. Széttárták a kezüket. ennyi. Jó az autó szerintük. Szerintem meg nem.
Van a családban egy 1,9 TDI VW Sharan 2 éve. A feleségem jár vele dolgozni 6,5 fölött még nem volt a fogyija soha.
Milyen külön műszerre gondoltál a turbo nyomás mérésére és mi az a Map?
Előre is köszi.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6004 Dátum:
2011.12.27 kedd, 13:03:13 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.12.27 kedd, 10:37:42
nemreg mertem, de mar nem emlekszem pontosan hogy mennyi... Ha rakeresel a hozzaszolasaimra, biztos benne lesz.
itt van:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg609977;topicseen#msg609977
85 fok korul nyitott mind2.
Köszi.
Van 2db Olajköri termosztátom aminek ma megmértem a nyitási hőmérsékletét.
Az egyik 82-celsiuson nyit, tovább tart nyitva ha kiveszem a forróvízből mint az utóbbi és a tengelye is szemmel láthatóan jobban kijön.
A másik 92-celsiuson nyit és nagyon hamar visszazár ha kiveszem a forróvízből.
Melyik működik helyesen?
Valamint van egy főköri termosztátom ami 95-celsiuson nyit ki.
Ez normális?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6005 Dátum:
2011.12.27 kedd, 13:41:09 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.20 kedd, 19:40:38
pedig ha a turbó és a csőrendszer jó,akkor bizony sok anyag megy be.esélyes az adagoló,de a te autódon már a csúcsokat is lelehet ellenőriztetni olcsó pízből,sőt a cseréjük sem eget verő-legalábbis nem annyira mintha tdci-d lenne.
Hello
A csúcsokra azért nem gondoltam mert a hidegben is könnyen indul és nem füstöl ha megtaposom a gázt.
Külső jelekre minden tökéletesen működik. Sajnos nem tudom, hogy hogy tddi adagolón van-e állítási lehetőség vagy
csak a felújítás? Első látásra ez egy forgóelosztós adagolónak néz ki csak elektromos gázzal. Akkor meg valahol lenni kellene lehetőségnek a töltésmennyiség állítására akár szoftveresen Gondolom??? Attól félek hogy elviszem egy adagolóshoz felújítja az egészet 400 000 ért aztán elég lenne csak egy állítani rajta egy becsületes embernek egy csavarhúzóval vagy egy laptoppal.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6006 Dátum:
2011.12.27 kedd, 13:42:47 »
Idézetet írta: borbast - 2011.12.27 kedd, 13:41:09
Hello
A csúcsokra azért nem gondoltam mert a hidegben is könnyen indul és nem füstöl ha megtaposom a gázt.
Külső jelekre minden tökéletesen működik. Sajnos nem tudom, hogy hogy tddi adagolón van-e állítási lehetőség vagy
csak a felújítás? Első látásra ez egy forgóelosztós adagolónak néz ki csak elektromos gázzal. Akkor meg valahol lenni kellene lehetőségnek a töltésmennyiség állítására akár szoftveresen Gondolom??? Attól félek hogy elviszem egy adagolóshoz felújítja az egészet 400 000 ért aztán elég lenne csak egy állítani rajta egy becsületes embernek egy csavarhúzóval vagy egy laptoppal.
vagy leginkább egy 20mft-os bosch paddal
csak azzal tudják beállítani, felújítás után padra rakják és megcsinálják a beállítást
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6007 Dátum:
2011.12.27 kedd, 13:48:16 »
Szia.Lehet a töltést állítaniBizony csak nem tudom én sem azt ,hogy hogyan kell nekem is a szerelőm állítgatta,adagoló felújítás után mert azt mondta,hogy nagyon meg és sokak fog zabálni.De ha akarod meg kérdezem hol a pikulába kell állítani rajta.
Idézetet írta: borbast - 2011.12.27 kedd, 13:41:09
Hello
A csúcsokra azért nem gondoltam mert a hidegben is könnyen indul és nem füstöl ha megtaposom a gázt.
Külső jelekre minden tökéletesen működik. Sajnos nem tudom, hogy hogy tddi adagolón van-e állítási lehetőség vagy
csak a felújítás? Első látásra ez egy forgóelosztós adagolónak néz ki csak elektromos gázzal. Akkor meg valahol lenni kellene lehetőségnek a töltésmennyiség állítására akár szoftveresen Gondolom??? Attól félek hogy elviszem egy adagolóshoz felújítja az egészet 400 000 ért aztán elég lenne csak egy állítani rajta egy becsületes embernek egy csavarhúzóval vagy egy laptoppal.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6008 Dátum:
2011.12.27 kedd, 16:38:52 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.12.27 kedd, 13:03:13
A másik 92-celsiuson nyit és nagyon hamar visszazár ha kiveszem a forróvízből.
Melyik működik helyesen?
Valamint van egy főköri termosztátom ami 95-celsiuson nyit ki.
Ez normális?
Hideg levegovel kontaktalva gyorsan helyre kell jonnie, mivel nincs hogy a rugo sokaig megtartsa a hot.
Szedd szet mindkettot es nezd meg hogy jar az a kis tengely amelyik a termosztat zaro reszenek az iranyat tartja. Gyanakodom hogy abban amelyik lassabban zart vissza, abban nem jar konnyen.
Fokori termosztatbol lehet tobb felet kapni, annak fuggvenyeben hogy melyik hany fokon nyit.
Offos benzin autonknal 85-87 fokokra emlekszem ami a nyitast illeti, de lehet van ami mas parameterekkel bir.
Naplózva
Tiszi
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6009 Dátum:
2011.12.27 kedd, 17:20:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.27 kedd, 09:25:46
Szia!
CMP adó sincs benn, az a Ci-kben van, viszont főtengely helyzet érzékelő az igen...ez ott van a turbó alatt a váltó és a motor találkozásánál (2 vezetékes csati megy rá). Ha rossz, akkor nehézkes indulást, váratlan leállást, nem indulást okoz. Diagnosztika egyértelműen kiszúrja ha ez van. Az AC hibát nem.
Én AC-t ellenőriznék először, a szűrőről leveszed a rámenő csövet, egy flakonba a cső végét és indítózol...ha teljes keresztmetszeten nagy nyomással jön a gázolaj, akkor az AC működik. (fontos, hogy csak indítózásnál jön, gyújtás nem elég)
Köszi, jó tudni! Ahány emberrel beszélek, annyifajta infót kapok
Ma délután pöccre beindult az autó (háromszor is indítottuk). 5km-ig bírta, majd ugyanaz a rángatás, és halál. Mintha mikor felmelegszik a rendszer, akkor lenne valami gebasz. Két ünnep között viszont nem nagyon van szervíz nyitva a környéken :S
Naplózva
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6010 Dátum:
2011.12.27 kedd, 17:33:05 »
Idézetet írta: Sipike - 2011.12.25 vasárnap, 18:33:13
Sziasztok, valakinek lenne kedve és ideje segíteni egy menet közbeni diagnosztikában? Sajnos még mindig rángat/megáll menet közben az autó, már mindent megnéztem amit tudtam, hibatárolóban nincs hibakód. M3-as autópálya 80-as km környékén. köszönöm
up. pls
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6011 Dátum:
2011.12.27 kedd, 17:56:48 »
Idézetet írta: Tiszi - 2011.12.27 kedd, 17:20:02
Köszi, jó tudni! Ahány emberrel beszélek, annyifajta infót kapok
Ma délután pöccre beindult az autó (háromszor is indítottuk). 5km-ig bírta, majd ugyanaz a rángatás, és halál. Mintha mikor felmelegszik a rendszer, akkor lenne valami gebasz. Két ünnep között viszont nem nagyon van szervíz nyitva a környéken :S
AC hiba lesz!
Ne használd így, mert az adagolód is kivégzed.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tiszi
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6012 Dátum:
2011.12.27 kedd, 18:06:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.27 kedd, 17:56:48
AC hiba lesz!
Ne használd így, mert az adagolód is kivégzed.
1km-re van a szervíz, már csak oda tervezek egy utat. Remélem igazad lesz, és nem lesz más hiba!
Naplózva
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6013 Dátum:
2011.12.27 kedd, 18:22:10 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.27 kedd, 13:48:16
Szia.Lehet a töltést állítaniBizony csak nem tudom én sem azt ,hogy hogyan kell nekem is a szerelőm állítgatta,adagoló felújítás után mert azt mondta,hogy nagyon meg és sokak fog zabálni.De ha akarod meg kérdezem hol a pikulába kell állítani rajta.
Hello
Megköszönném ha meg tudnád kérdezni az állítási lehetőségét.Végül is egy próbát meg ér, ha úgy is be kell állítani az
adagolót előtte egy kísérlet belefér.Ha sikerül megosztom a tapasztalatokat.
Előre is köszi.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6014 Dátum:
2011.12.28 szerda, 12:07:40 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.12.27 kedd, 13:03:13
Köszi.
Van 2db Olajköri termosztátom aminek ma megmértem a nyitási hőmérsékletét.
Az egyik 82-celsiuson nyit, tovább tart nyitva ha kiveszem a forróvízből mint az utóbbi és a tengelye is szemmel láthatóan jobban kijön.
A másik 92-celsiuson nyit és nagyon hamar visszazár ha kiveszem a forróvízből.
Melyik működik helyesen?
Valamint van egy főköri termosztátom ami 95-celsiuson nyit ki.
A vízhőfok gyorsabb felmelegedése érdekében melyik a jobb?
A hamarabb vagy a később nyitó termosztát?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6015 Dátum:
2011.12.28 szerda, 13:39:54 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.12.28 szerda, 12:07:40
a később nyitó,tehát a 92es.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6016 Dátum:
2011.12.28 szerda, 17:02:49 »
Kezdem úgy érezni, kifogtam egy négy keréken álló (mert gurulni nem gurul) roncsot.. Miért van az, hogy már a kulcsot sem lehet kivenni? Elektronikusan letiltott valami?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6017 Dátum:
2011.12.28 szerda, 18:48:43 »
Idézetet írta: Tiszi - 2011.12.28 szerda, 17:02:49
Kezdem úgy érezni, kifogtam egy négy keréken álló (mert gurulni nem gurul) roncsot.. Miért van az, hogy már a kulcsot sem lehet kivenni? Elektronikusan letiltott valami?
olyat nem tud.ellenben a zár szét tud hullani mechanikusan....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6018 Dátum:
2011.12.28 szerda, 19:04:58 »
Ne az autóra haragudj.Arra Aki előtted használta.Jó lesz az az autó csak egy kis bosszúsággal jár.
Idézetet írta: Tiszi - 2011.12.28 szerda, 17:02:49
Kezdem úgy érezni, kifogtam egy négy keréken álló (mert gurulni nem gurul) roncsot.. Miért van az, hogy már a kulcsot sem lehet kivenni? Elektronikusan letiltott valami?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6019 Dátum:
2011.12.28 szerda, 19:10:45 »
Idézetet írta: Tiszi - 2011.12.28 szerda, 17:02:49
Kezdem úgy érezni, kifogtam egy négy keréken álló (mert gurulni nem gurul) roncsot.. Miért van az, hogy már a kulcsot sem lehet kivenni? Elektronikusan letiltott valami?
amúgy helyileg merre vagy? hátha van klubos a közeledben aki tudna segíteni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6020 Dátum:
2011.12.28 szerda, 21:58:51 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.28 szerda, 19:04:58
Ne az autóra haragudj.Arra Aki előtted használta.Jó lesz az az autó csak egy kis bosszúsággal jár.
Meg 1 csomó pénzel...
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6021 Dátum:
2011.12.28 szerda, 23:12:25 »
Hejjj...vészüzemre tettem a TDDI-t(direkt).....ezt se könyű elérni elmondom....max 80 a vége most...
Remélem csak holnapig....
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6022 Dátum:
2011.12.28 szerda, 23:16:18 »
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.28 szerda, 21:58:51
Meg 1 csomó pénzel...
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6023 Dátum:
2011.12.28 szerda, 23:42:14 »
ma olajcsere mellett a gyartyakkal is bibelodtem egy kicsit.
melegecske motornal lattam neki mindket operacionak, eloszor egy slukk wd40-et nyomtam minden gyertya tovire.
Kozben meglett az olajcsere, visszapakoltam mindent, majd ujrainditottam a motrot es megint felmelegitettem az elso vonalig.
Aztan lekapkodtam a levegobeomlot, drotokat stb-t es nekilattam kitekerni a gyertyak nyakat. Erdekes modon a 2-es gyertya mellet a wd40 -es tocsa buborekolt, ez a gyertya kuka volt startbol (nem volt ellenallasa). Ez jott ki a legkonnyebben. Mindegyiknel alkalmaztam a fel tekeres ki, aztan egy negyed vissza receptet, siman kijott mindegyik. Erdekes modon a fel kor kitekeresek utan a 3 jonak velt gyertya szorult. Nem igazan ertem miert, mivel a menet es a gyertya tobbi resze is teljesen ujszeru, tiszta allapotban volt. Csak a hegye volt fekete es kormos.
Multimeterrel merve a kovetkezo ertekeket kaptam 0.7, 1 (nincs ellenallas), 0.06, 0.00, ebben a sorrendben. Igyhat a 2 elsot csereltem, a masik 2-ot visszaraktam ahogy voltak. Az uj gyertyak 0.01 illetve 0.00 -t produkaltak ugy beszereles elott mint utan.
A regi gyertya Beru, az uj Bosch, remelem nem vesznek ossze.
A gyari feltetelezem Motorcraft, tehat a Beru-t utolag tette bele valaki, tobb mint 2 evvel ezelott. Mikor megvettem a kocsit mar akkor hibas volt a fenti 2-es.
Holnap reggel figyelni fogom menyire jobban indul.
Naplózva
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6024 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 00:29:48 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.28 szerda, 19:10:45
amúgy helyileg merre vagy? hátha van klubos a közeledben aki tudna segíteni.....
Heves megye, Hatvan. Pesttől 55km (tökéletes megyehatár, Nógrád/Jász/Pest megye határol). Ha valaki tényleg tudna segíteni, természetesen állnám a költségeit (minimum, mert így ünnepek közben/előtt elég nagy kérés)!
Naplózva
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6025 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 00:34:48 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.28 szerda, 23:16:18
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Elvileg, ismétlem elvileg, a kereskedés, ahonnan vettem, kérte, hogy amint szervízben van, vegyem fel velük a kapcsolatot. Eddig korrektnek tűnnek, remélem a számla kézhezvétele után is azok lesznek. Nagyon nem szeretném visszavinni a kocsit, és pereskedni... Mert tényleg normálisnak tűntek, és ha mondjuk 1 hónap után lett volna a gebasz, nem pattogok. De 24 órán belül, az már durva..
alf: mechanikusan törik a zár? Beletettük a kulcsot, nem erőltettünk semmit, és csak úgy nem adja ki? Aztarohadt.. Szerintem ebben a kocsiban (mármint az enyémben) semmi sem működik rendesen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6026 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 01:07:03 »
Idézetet írta: Tiszi - 2011.12.29 csütörtök, 00:34:48
Elvileg, ismétlem elvileg, a kereskedés, ahonnan vettem, kérte, hogy amint szervízben van, vegyem fel velük a kapcsolatot. Eddig korrektnek tűnnek, remélem a számla kézhezvétele után is azok lesznek. Nagyon nem szeretném visszavinni a kocsit, és pereskedni... Mert tényleg normálisnak tűntek, és ha mondjuk 1 hónap után lett volna a gebasz, nem pattogok. De 24 órán belül, az már durva..
alf: mechanikusan törik a zár? Beletettük a kulcsot, nem erőltettünk semmit, és csak úgy nem adja ki? Aztarohadt.. Szerintem ebben a kocsiban (mármint az enyémben) semmi sem működik rendesen
Ha az AC lesz (szinte biztos, hogy az), azt 30-40-ből meg lehet oldani.
A zár mechanikusan nem szokott tönkremenni. Nem a kormányzár miatt nem tudod kihúzni? Mozgasd meg a kormányt erre-arra.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6027 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 01:55:58 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.29 csütörtök, 01:07:03
Ha az AC lesz (szinte biztos, hogy az), azt 30-40-ből meg lehet oldani.
A zár mechanikusan nem szokott tönkremenni. Nem a kormányzár miatt nem tudod kihúzni? Mozgasd meg a kormányt erre-arra.
Sajnos nem. Valami hangot is adott, mikor betettük, és nem lehetett kivenni (kormányzárt néztük, de tegnap simán ki-be ment a kulcs, és azóta hozzá se nyúltunk).
Igazából, már oda jutottam, legyen bármennyi, csak legyen jó és megbízható a kocsi. Az apróbb hibák bőven ráérnek még később is
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6028 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 05:31:26 »
Idézetet írta: Tiszi - 2011.12.29 csütörtök, 00:34:48
Elvileg, ismétlem elvileg, a kereskedés, ahonnan vettem, kérte, hogy amint szervízben van, vegyem fel velük a kapcsolatot. Eddig korrektnek tűnnek, remélem a számla kézhezvétele után is azok lesznek. Nagyon nem szeretném visszavinni a kocsit, és pereskedni... Mert tényleg normálisnak tűntek, és ha mondjuk 1 hónap után lett volna a gebasz, nem pattogok. De 24 órán belül, az már durva..
Na, csak nincs akkora baj velük! Pereskedni nem is szabad magyarországon, csak azért írtam korábban a ügyvédet, fogyasztóvédelmet, h lássák nem nyelsz be mindent. Ez sokszor elég. De a legjobb ha zsebbe nyúlnak. Persze ha tetszik a kocsi ! Tudom milyen mikor megveszed és nem lehet használni... Mielőtt lebeszéled/lerendezed velük a dolgot valaki hozzáértő nézze át mindenképp!!!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6029 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 10:04:30 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.29 csütörtök, 01:07:03
Ha az AC lesz (szinte biztos, hogy az), azt 30-40-ből meg lehet oldani.
A zár mechanikusan nem szokott tönkremenni. Nem a kormányzár miatt nem tudod kihúzni? Mozgasd meg a kormányt erre-arra.
nem szokott.akkor ez most rendkívüli?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6030 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 10:05:12 »
Idézetet írta: Tiszi - 2011.12.29 csütörtök, 00:34:48
Elvileg, ismétlem elvileg, a kereskedés, ahonnan vettem, kérte, hogy amint szervízben van, vegyem fel velük a kapcsolatot. Eddig korrektnek tűnnek, remélem a számla kézhezvétele után is azok lesznek. Nagyon nem szeretném visszavinni a kocsit, és pereskedni... Mert tényleg normálisnak tűntek, és ha mondjuk 1 hónap után lett volna a gebasz, nem pattogok. De 24 órán belül, az már durva..
alf: mechanikusan törik a zár? Beletettük a kulcsot, nem erőltettünk semmit, és csak úgy nem adja ki? Aztarohadt.. Szerintem ebben a kocsiban (mármint az enyémben) semmi sem működik rendesen
hát elektromosan semmi sem fogja.így marad a mechanika széjjelhullása.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6031 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 10:07:53 »
Idézetet írta: Tiszi - 2011.12.29 csütörtök, 00:29:48
Heves megye, Hatvan. Pesttől 55km (tökéletes megyehatár, Nógrád/Jász/Pest megye határol). Ha valaki tényleg tudna segíteni, természetesen állnám a költségeit (minimum, mert így ünnepek közben/előtt elég nagy kérés)!
van arra is klubtag,de megkell várni,hátha valaki bejelentkezik.ettől függetlenül a dolgok úgy fognak megoldódni,ahogy írtad te is.elviszed, megjavíttatod,majd a számlát benyújtod a kereskedőnek.bízunk benne,hogy együttműködő lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6032 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 10:31:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.28 szerda, 23:12:25
Hejjj...vészüzemre tettem a TDDI-t(direkt).....ezt se könyű elérni elmondom....max 80 a vége most...
Remélem csak holnapig....
és az hogy jött össze??
IMAP lesz, vagy próbálkozol még az EMAP-pal??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6033 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 10:37:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.28 szerda, 23:12:25
Hejjj...vészüzemre tettem a TDDI-t(direkt).....ezt se könyű elérni elmondom....max 80 a vége most...
Remélem csak holnapig....
ezt nem is értem.nekem is volt már vészüzem,de akkor is ment 150et.nyilván nem úgy mint normálban,de ment.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6034 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 10:46:46 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.29 csütörtök, 10:37:16
ezt nem is értem.nekem is volt már vészüzem,de akkor is ment 150et.nyilván nem úgy mint normálban,de ment.
Lehet, a trélerét hívja vészüzemnek, azért nem megy gyorsabban
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6035 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 10:48:53 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.29 csütörtök, 10:37:16
ezt nem is értem.nekem is volt már vészüzem,de akkor is ment 150et.nyilván nem úgy mint normálban,de ment.
nekem szhar üanyagrendszerrel is 100 volt a vége
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6036 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 10:49:32 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.12.29 csütörtök, 10:46:46
Lehet, a trélerét hívja vészüzemnek, azért nem megy gyorsabban
az nagyon nem jó, ha azt kell hívni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6037 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 15:04:30 »
semmi tréler nincs ma is mentem a kocsival....ez nem TDCI b@zdmeg...
Én tettem direkt vészre és igen 80 a vége...hiába nyomom a gázt parkettáig ennyi nem megy jobban, nem ad neki anyagot....
Hogy csináltam azt nem mondom el mert mindenki ezzel fog szórakozni....
Ma már levettem mert haladni akartam....EMAP-os lessz...de levettem és egy totál ujj labda lessz csinálva...most nincs rajta semmi.
Hát 2-ben 40-el csorogva városban egy gázfröccs és leforog a kerék mint a
sz@r...elég
jó pedig nincs is belőve,meg chip sincs...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6038 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 15:06:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.29 csütörtök, 15:04:30
semmi tréler nincs ma is mentem a kocsival....ez nem TDCI b@zdmeg...
Én tettem direkt vészre és igen 80 a vége...hiába nyomom a gázt parkettáig ennyi nem megy jobban, nem ad neki anyagot....
Hogy csináltam azt nem mondom el mert mindenki ezzel fog szórakozni....
Ma már levettem mert haladni akartam....EMAP-os lessz...de levettem és egy totál ujj labda lessz csinálva...most nincs rajta semmi.
Hát 2-ben 40-el csorogva városban egy gázfröccs és leforog a kerék mint a
sz@r...elég
jó pedig nincs is belőve,meg chip sincs...
...ez több mint valószínű...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6039 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 17:51:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.29 csütörtök, 10:31:31
IMAP lesz, vagy próbálkozol még az EMAP-pal??
Ezek mit jelentenek?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6040 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 17:56:36 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.29 csütörtök, 17:51:47
Ezek mit jelentenek?
a vgt-s turbó vezérlésének a lehetőségei
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6041 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 19:01:33 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.29 csütörtök, 17:51:47
Ezek mit jelentenek?
gyárilag a változó geos turbok vákummal, vagy elektromotorral vannak vezérelve.
utólagos változó geos turbo felszerelésénél ez a 2 mód nem használható, ezért kell helyette vagy IMAP, amikor a turbonyomással van vezérelve, vagy EMAP, amikor a kipufgázt használják erre.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6042 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 22:07:58 »
Ma szétkaptam egy változós mondeo turbót...igy vezérli a geometriát ha valakit érdekel:
http://www.youtube.com/watch?v=hEDogQ_Csp4&feature=plcp&context=C3dce5b6UDOEgsToPDskK7froaFRqv7uU5Zkrv9Cv3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6043 Dátum:
2011.12.30 péntek, 09:52:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.29 csütörtök, 22:07:58
Ma szétkaptam egy változós mondeo turbót...igy vezérli a geometriát ha valakit érdekel:
http://www.youtube.com/watch?v=hEDogQ_Csp4&feature=plcp&context=C3dce5b6UDOEgsToPDskK7froaFRqv7uU5Zkrv9Cv3
nem is értem,hogy mi tud ebben lekokszolódni!? mint egy óramű!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6044 Dátum:
2011.12.30 péntek, 10:20:16 »
Idézetet írta: Sipike - 2011.12.25 vasárnap, 18:33:13
Sziasztok, valakinek lenne kedve és ideje segíteni egy menet közbeni diagnosztikában? Sajnos még mindig rángat/megáll menet közben az autó, már mindent megnéztem amit tudtam, hibatárolóban nincs hibakód. M3-as autópálya 80-as km környékén. köszönöm
A fenti kérés még áll, vagy esetleg egy kábel kölcsönbe lenne valakinek? vagy ez jó hozzá?
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_elm_327_usb_obd_ii_program_1527552716.html
köszi
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6045 Dátum:
2011.12.30 péntek, 10:30:43 »
Idézetet írta: Sipike - 2011.12.30 péntek, 10:20:16
A fenti kérés még áll, vagy esetleg egy kábel kölcsönbe lenne valakinek? vagy ez jó hozzá?
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_elm_327_usb_obd_ii_program_1527552716.html
köszi
nem jó hozzá!
A tddi-t nem lehet házilag diagolni,-legalább is elm-el!És sok mással sem(AE-vel igen,de az elérhetetlen kategória).Neked marad a gyári diag,sajna!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6046 Dátum:
2011.12.30 péntek, 11:09:28 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.30 péntek, 10:30:43
nem jó hozzá!
A tddi-t nem lehet házilag diagolni,-legalább is elm-el!És sok mással sem(AE-vel igen,de az elérhetetlen kategória).Neked marad a gyári diag,sajna!
az jó. Van rá esély, hogy valaki tud segíteni megnézni helyszínen? drága a tréler, de ha nem marad más akkor szerviz lesz. (most túrhatom azt is melyikbe érdemes vinni
)
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6047 Dátum:
2011.12.30 péntek, 11:29:21 »
Milyen egyszerű az egész, nem igaz?
El sem hinné az ember, hogy ez ennyit számít. Pár kis lapát.
Idézetet írta: alf - 2011.12.30 péntek, 09:52:33
nem is értem,hogy mi tud ebben lekokszolódni!? mint egy óramű!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6048 Dátum:
2011.12.30 péntek, 11:41:53 »
Üdv.
http://www.youtube.com/watch?v=0eg8WE9e6QQ
Valakinek esetleg viselkedett így az autója mikor lepadlózza a gázpedált? 1.-2. ba nem csinálja 3.-4.-5. ben viszont igen ha lepadlózom, de csak olyan 1800-1900fordulattól kb. A komplett kuplung év elején cserélve (egytömegű lendkerékkel).Nem okádja a kormot nem füstöl, nem ingadozik az alapjárat, mindig indul rendesen. Olaj+ minden szűrő csere után se javult, légtömegmérő tisztítva, aksi levétel is volt jó pár órára, de nincs javulás. Ötlet hogy mitől csinálhatja? Adagoló? porlasztó? a/c?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.30 péntek, 11:45:08 írta ice850303
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6049 Dátum:
2011.12.30 péntek, 12:07:48 »
Idézetet írta: ice850303 - 2011.12.30 péntek, 11:41:53
Üdv.
http://www.youtube.com/watch?v=0eg8WE9e6QQ
Valakinek esetleg viselkedett így az autója mikor lepadlózza a gázpedált? 1.-2. ba nem csinálja 3.-4.-5. ben viszont igen ha lepadlózom, de csak olyan 1800-1900fordulattól kb. A komplett kuplung év elején cserélve (egytömegű lendkerékkel).Nem okádja a kormot nem füstöl, nem ingadozik az alapjárat, mindig indul rendesen. Olaj+ minden szűrő csere után se javult, légtömegmérő tisztítva, aksi levétel is volt jó pár órára, de nincs javulás. Ötlet hogy mitől csinálhatja? Adagoló? porlasztó? a/c?
amikor megtorpan nincs fehér füstölésed??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
119
120
[
121
]
122
123
124
125
126
127
128
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ