Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:22:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5107035 alkalommal)
0 Felhasználó és 232 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6250 Dátum: 2012.01.13 péntek, 22:36:27 »

Ezért mondják, hogy mérd meg az üa nyomást... hogy bizonyosodj meg róla, hogy eleget szállít. Szerintem elég az is, hogy lehúzod az adagolóról a csövet, be egy kannába, és beindítod az AC. És kinyomatsz vele 3 litert. Ha jó, ezt bazi gyorsan ki kell nyomnia. A módszerben az a szép, hogy pár perc alatt le lehet tesztelni. És ingyé van...  vigyor3
A másik fontos, hogy ha az AC nem műxik, így nem szabad használni az autót, mert biz tönkreteheti az adagolót is.
Nem teszi tönkre több jármű is készült ezzel az adagolóval ahol nincs elötte ac. Csak segít neki. Igazából nincs is 3 bár nyomás mégha a szivatyú tudja is mert el van osztva mindjárt az ac után megy vissza a tartályba az egyik ág. Szóval nem tólja neki csak adja hogy ne neki kelljen szívni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6251 Dátum: 2012.01.13 péntek, 22:52:30 »

Nem teszi tönkre több jármű is készült ezzel az adagolóval ahol nincs elötte ac. Csak segít neki. Igazából nincs is 3 bár nyomás mégha a szivatyú tudja is mert el van osztva mindjárt az ac után megy vissza a tartályba az egyik ág. Szóval nem tólja neki csak adja hogy ne neki kelljen szívni.

Nincs értelme.....hidd el...én már megpróbáltam elmondani, csak a pofámat koptattam...... szomoru1
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6252 Dátum: 2012.01.13 péntek, 23:02:58 »

magában az adagolóban is van tápszivattyú! az AC csak segít neki, viszont ha nem megy az AC szerintem(bár még nem láttam a rendszerét) valamilyen szinten elzárja az üzemanyag útját. igy viszont már károsodhat az adagoló amennyiben szárazon megy...kicsit el vagyok keseredve mert elég horror árvan vannak a mondeohoz az alkatrészek. kb 85 lesz a vége az alkatrészáraimnak, ebben benne van: 2X hátsó gátló 2x hátsó nagyszilent 2X hátsó stabrúd 2X hátsó stabszilent 2X termosztát szívósortömitések, öszes szőrő fagyálló...tény h minden prémium minőség, swag szilentek monroe gátlók  gyári termosztátok knecht szűrők stb. olyan 130 környéli áron van ez igy boltban de még igy h 85 ért kapom is kicsit sokallom...na mind1 legyen jó...
más:Egr szelepet nem igazán láttam igy hirtelen a motortérben kutakodva, hülye egy szerkezet...lefényképezhetné nekem valaki...2001 es 116 lovas TDDI
más: alsó motortartó bak kisszilent milyen autó milyen szilentjével egyezik? csak komplett bakot hoznak a nagykerek...hátsó lengőkar oldalkitámasztóhoz ugyanez a kérdésem, sajnos ott is komplettet kapni csak.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6253 Dátum: 2012.01.13 péntek, 23:06:21 »

Nem teszi tönkre több jármű is készült ezzel az adagolóval ahol nincs elötte ac. Csak segít neki. Igazából nincs is 3 bár nyomás mégha a szivatyú tudja is mert el van osztva mindjárt az ac után megy vissza a tartályba az egyik ág. Szóval nem tólja neki csak adja hogy ne neki kelljen szívni.

Tönkreteszi. Ha nem megy az ac, sokkal nehezebb szívnia, mintha csak simán az adagoló szivattyúja szívná.
Az üzemanyagnak van egy más szerepe is: ez hűti az adagolót és annak az elektronikáját.
Az üzemanyagág nyomásra van kitalálva. Ha valahol tömítetlenség van, de a nyomás alatt az üzemanyag még nem megy ki, ugyanebben az esetben, ha szívná, a levegő be tudna jutni (jóval kisebbek a molekulák, mint a go-é). Ha levegőt szív, hamar elfogy az üzemanyag a szűrőből, és szárazon fut az adagoló (persze a motor leáll).
Az adagoló előtt is meg kell lenni a 3 bár nyomásnak.
Nem a saját találmányom, hanem a keceli adagolószervízben mondták. Hozzájuk sok olyan adagoló érkezik, amit ac hibás autóból szedtek ki.
Emiatt tönkremehet akár az elektronika is, ami az adagolón van (szokott).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6254 Dátum: 2012.01.13 péntek, 23:15:13 »

Tönkreteszi. Ha nem megy az ac, sokkal nehezebb szívnia, mintha csak simán az adagoló szivattyúja szívná.
Az üzemanyagnak van egy más szerepe is: ez hűti az adagolót és annak az elektronikáját.
Az üzemanyagág nyomásra van kitalálva. Ha valahol tömítetlenség van, de a nyomás alatt az üzemanyag még nem megy ki, ugyanebben az esetben, ha szívná, a levegő be tudna jutni (jóval kisebbek a molekulák, mint a go-é). Ha levegőt szív, hamar elfogy az üzemanyag a szűrőből, és szárazon fut az adagoló (persze a motor leáll).
Az adagoló előtt is meg kell lenni a 3 bár nyomásnak.
Nem a saját találmányom, hanem a keceli adagolószervízben mondták. Hozzájuk sok olyan adagoló érkezik, amit ac hibás autóból szedtek ki.
Emiatt tönkremehet akár az elektronika is, ami az adagolón van (szokott).

Komolyan te voltál a keceli adagolószervizben és neked ott ilyet mondtak?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6255 Dátum: 2012.01.13 péntek, 23:40:59 »

Tönkreteszi. Ha nem megy az ac, sokkal nehezebb szívnia, mintha csak simán az adagoló szivattyúja szívná.
Az üzemanyagnak van egy más szerepe is: ez hűti az adagolót és annak az elektronikáját.
Az üzemanyagág nyomásra van kitalálva. Ha valahol tömítetlenség van, de a nyomás alatt az üzemanyag még nem megy ki, ugyanebben az esetben, ha szívná, a levegő be tudna jutni (jóval kisebbek a molekulák, mint a go-é). Ha levegőt szív, hamar elfogy az üzemanyag a szűrőből, és szárazon fut az adagoló (persze a motor leáll).
Az adagoló előtt is meg kell lenni a 3 bár nyomásnak.
Nem a saját találmányom, hanem a keceli adagolószervízben mondták. Hozzájuk sok olyan adagoló érkezik, amit ac hibás autóból szedtek ki.
Emiatt tönkremehet akár az elektronika is, ami az adagolón van (szokott).
persze, mert a beállt ac keresztül nem tudja felvenni az anyagot. ac nélkül ugyan úgy meg.

vp30-nál sincs ac és mégsem szív levegőt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6256 Dátum: 2012.01.14 szombat, 00:24:15 »

Komolyan te voltál a keceli adagolószervizben és neked ott ilyet mondtak?

Telefonon beszéltem a szervízvezetővel (de a neve nem ugrik be), többször is.
Nekem úgy tűnt, eléggé vágja a témát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6257 Dátum: 2012.01.14 szombat, 00:26:45 »

persze, mert a beállt ac keresztül nem tudja felvenni az anyagot. ac nélkül ugyan úgy meg.

vp30-nál sincs ac és mégsem szív levegőt

Ezt velem nem nagyon tudod megbeszélni, mert nem értek hozzá.
De azt gondolom, azért kell az egyik adagolónál AC, a másiknál meg nem, mert ezt írta elő a műszaki specifikáció.
Hogy nagyobb mennyiséget kergessen körbe a hűtés miatt... vagy ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6258 Dátum: 2012.01.14 szombat, 10:03:01 »

Tönkreteszi. Ha nem megy az ac, sokkal nehezebb szívnia, mintha csak simán az adagoló szivattyúja szívná.
Az üzemanyagnak van egy más szerepe is: ez hűti az adagolót és annak az elektronikáját.
Az üzemanyagág nyomásra van kitalálva. Ha valahol tömítetlenség van, de a nyomás alatt az üzemanyag még nem megy ki, ugyanebben az esetben, ha szívná, a levegő be tudna jutni (jóval kisebbek a molekulák, mint a go-é). Ha levegőt szív, hamar elfogy az üzemanyag a szűrőből, és szárazon fut az adagoló (persze a motor leáll).
Az adagoló előtt is meg kell lenni a 3 bár nyomásnak.
Nem a saját találmányom, hanem a keceli adagolószervízben mondták. Hozzájuk sok olyan adagoló érkezik, amit ac hibás autóból szedtek ki.
Emiatt tönkremehet akár az elektronika is, ami az adagolón van (szokott).
Az adagoló amiről te beszélsz egy csomó gépjárműben AC nélkül fut te szerinted  gyárilag napokra kódolva, mégis 100e-eket mennek, /kisárúszállítók/. Keceli cég ezekbe mind rakna AC-t? 3 bár nem lehet az adagoló elött, ezt nem a keceli cég mondta hanem Laci aki alámászott és kicserélte a rossz AC-t és lecsekkolta merre futnak az üzemanygcsövek és, hogy mindjárt az AC kivezetésén megy egy ág az adagolóra a másik vissza a tartályba még nyomástartó szelepeppel sem találkoztam mert át lehet fújni a csöveken. A Motor rossz AC-nál azért áll meg mert a görgős ac szivatyú olyan állásba áll meg, hogy nem tud keresztűlmenni rajta az olaj ha pont átfér mint nálam észre sem veszed , hogy nem megy mint nálam is volt egy jódarabig majd befordult  a rossz állásba és zárta az olaj útját. Én sem tudom mennyit mehettm így.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6259 Dátum: 2012.01.14 szombat, 10:05:40 »

Ezt velem nem nagyon tudod megbeszélni, mert nem értek hozzá.
SOS!!! valaki feltörte Angel felhasználóját eplus2 hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6260 Dátum: 2012.01.14 szombat, 10:07:02 »

Az adagoló amiről te beszélsz egy csomó gépjárműben AC nélkül fut te szerinted  gyárilag napokra kódolva, mégis 100e-eket mennek, /kisárúszállítók/. Keceli cég ezekbe mind rakna AC-t? 3 bár nem lehet az adagoló elött, ezt nem a keceli cég mondta hanem Laci aki alámászott és kicserélte a rossz AC-t és lecsekkolta merre futnak az üzemanygcsövek és, hogy mindjárt az AC kivezetésén megy egy ág az adagolóra a másik vissza a tartályba még nyomástartó szelepeppel sem találkoztam mert át lehet fújni a csöveken. A Motor rossz AC-nál azért áll meg mert a görgős ac szivatyú olyan állásba áll meg, hogy nem tud keresztűlmenni rajta az olaj ha pont átfér mint nálam észre sem veszed , hogy nem megy mint nálam is volt egy jódarabig majd befordult  a rossz állásba és zárta az olaj útját. Én sem tudom mennyit mehettm így.
és még erősebb autókon sincs. pl audi/vw 2,5 v6 tdi. pedig ott még 2-vel több hengert is kell ellátnia, meg "valamivel" több pacit is nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6261 Dátum: 2012.01.14 szombat, 11:08:20 »

mennyi az esélye, hogy lekormolódott a geom, valami köztes állásban??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #6262 Dátum: 2012.01.14 szombat, 11:14:24 »


 Érdekelne aki kivette a katalizátort, hogy mennyire volt könnyű, így most nélküle mik a tapasztalatai, mennyire kormol jobban, mennyivel jobb a turbónyomás mivel a kipuffgáz nem lassítja a turbinakereket ??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6263 Dátum: 2012.01.14 szombat, 11:15:40 »

Érdekelne aki kivette a katalizátort, hogy mennyire volt könnyű, így most nélküle mik a tapasztalatai, mennyire kormol jobban, mennyivel jobb a turbónyomás mivel a kipuffgáz nem lassítja a turbinakereket ??
kb 1 óra alatt megvan a csere. turbonyomás nem lesz nagyobb. nekem nem kormol jobban. sőt egyáltalán
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #6264 Dátum: 2012.01.14 szombat, 11:44:42 »

kb 1 óra alatt megvan a csere. turbonyomás nem lesz nagyobb. nekem nem kormol jobban. sőt egyáltalán

  Csere alatt mit értesz, mert én a katibol akarom kiütni, az ugy jo lesz??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6265 Dátum: 2012.01.14 szombat, 11:46:00 »

  Csere alatt mit értesz, mert én a katibol akarom kiütni, az ugy jo lesz??
jah, nekem lett helyette iktató, így bármikor visszaállítható, ha kell. arra azért készüllj fel, hogy a tőcsavarból valamelyik beletörhet.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6266 Dátum: 2012.01.14 szombat, 12:02:40 »

jah, nekem lett helyette iktató, így bármikor visszaállítható, ha kell. arra azért készüllj fel, hogy a tőcsavarból valamelyik beletörhet.
Azt hogy csináltad, nekem még egy sem törött bele..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6267 Dátum: 2012.01.14 szombat, 12:19:26 »

Azt hogy csináltad, nekem még egy sem törött bele..
a nagy T kulcs erős darab eplus2

nekem asszem 2db is beletört. igaz én nem is úgy készültem, hogy azok mennek vissza vigyor3

írtam pü-t is nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6268 Dátum: 2012.01.14 szombat, 12:28:38 »


írtam pü-t is nyes vigyor3
Nekem nem... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6269 Dátum: 2012.01.14 szombat, 12:31:07 »

Nekem nem... vigyor3
de bizony nyes

Címzett: Ervin  Dátum: Ma - 12:00:46
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6270 Dátum: 2012.01.14 szombat, 12:43:05 »

de bizony nyes

Címzett: Ervin  Dátum: Ma - 12:00:46
Ja megvan.. vigyor3 falbav ment válasz
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6271 Dátum: 2012.01.14 szombat, 12:46:00 »

Ja megvan.. vigyor3 falbav ment válasz
ugye, hogy ugye vigyor3

ment válasz worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6272 Dátum: 2012.01.14 szombat, 13:13:58 »

mennyi az esélye, hogy lekormolódott a geom, valami köztes állásban??

Előfordulhat. Nyomjál neki pár masszív entert négyesben valami autópályán vagy országúton, az "tisztíccsa"  hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6273 Dátum: 2012.01.14 szombat, 13:18:20 »

Előfordulhat. Nyomjál neki pár masszív entert négyesben valami autópályán vagy országúton, az "tisztíccsa"  hehe
már próbáltam vigyor3

majd megnézem, hogy kézre mennyire könnyen mozog. csak hideg van még szerelgetni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6274 Dátum: 2012.01.14 szombat, 13:23:26 »

már próbáltam vigyor3

majd megnézem, hogy kézre mennyire könnyen mozog. csak hideg van még szerelgetni vigyor3

 eljen
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6275 Dátum: 2012.01.14 szombat, 13:26:42 »

Előfordulhat. Nyomjál neki pár masszív entert négyesben valami autópályán vagy országúton, az "tisztíccsa"  hehe
Sajnos ez tévhit, ha beállt vagy akad, azt már csak a szétszerelés és tisztítás oldja meg...elmúlt hónapban nagyon sokat szétszedtem ez miatt 1,6-os TDCi-1.9 TDI - 1,9 PD- 2.0 TDCi  mindnek be volt állva mint a szög...olyan helyen ragad meg ahol nincs jelentősége a kipufogógáz áramlásnak, csak a tisztítás segít...ha egyszer rendesen rendbe van téve, utána várhatóan nagyon sokáig húzza majd(nem áll be többet)...ennek meg van az oka miért, de elég hosszan tartana leírni. A VW-k tiltanak ez a jobbik eset.. a fordoknál ha valaki nem veszi észre a tüneteket, akor tengelytörés lesz előbb utóbb.. szomoru1
Azért a TDCi-ről van képem mennyire be volt ragadva, ha érdekel...vkit.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.14 szombat, 13:33:01 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6276 Dátum: 2012.01.14 szombat, 13:45:59 »

Sajnos ez tévhit, ha beállt vagy akad, azt már csak a szétszerelés és tisztítás oldja meg...elmúlt hónapban nagyon sokat szétszedtem ez miatt 1,6-os TDCi-1.9 TDI - 1,9 PD- 2.0 TDCi  mindnek be volt állva mint a szög...olyan helyen ragad meg ahol nincs jelentősége a kipufogógáz áramlásnak, csak a tisztítás segít...ha egyszer rendesen rendbe van téve, utána várhatóan nagyon sokáig húzza majd(nem áll be többet)...ennek meg van az oka miért, de elég hosszan tartana leírni. A VW-k tiltanak ez a jobbik eset.. a fordoknál ha valaki nem veszi észre a tüneteket, akor tengelytörés lesz előbb utóbb.. szomoru1
Azért a TDCi-ről van képem mennyire be volt ragadva, ha érdekel...vkit.
én csak simán nem mertem szétszedni felrakás előtt, mert ha nem jól rakom össze, akkor cumi vigyor3

de túltölteni nem tölt túl, 1,5-1,6-nál nem megy most fentebb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6277 Dátum: 2012.01.14 szombat, 13:49:29 »

Sajnos ez tévhit, ha beállt vagy akad, azt már csak a szétszerelés és tisztítás oldja meg...elmúlt hónapban nagyon sokat szétszedtem ez miatt 1,6-os TDCi-1.9 TDI - 1,9 PD- 2.0 TDCi  mindnek be volt állva mint a szög...olyan helyen ragad meg ahol nincs jelentősége a kipufogógáz áramlásnak, csak a tisztítás segít...ha egyszer rendesen rendbe van téve, utána várhatóan nagyon sokáig húzza majd(nem áll be többet)...ennek meg van az oka miért, de elég hosszan tartana leírni. A VW-k tiltanak ez a jobbik eset.. a fordoknál ha valaki nem veszi észre a tüneteket, akor tengelytörés lesz előbb utóbb.. szomoru1
Azért a TDCi-ről van képem mennyire be volt ragadva, ha érdekel...vkit.

Nekem 1Z-s 1.9 Tdi vel volt tapasztalatom mechanikus adagolóra átalakítva GT20 turbóval, és ott segített, de az "bittos", hogy a szakszerű szétszedés és pucolás a rendes módszer  eljen
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6278 Dátum: 2012.01.14 szombat, 13:51:28 »

én csak simán nem mertem szétszedni felrakás előtt, mert ha nem jól rakom össze, akkor cumi vigyor3

de túltölteni nem tölt túl, 1,5-1,6-nál nem megy most fentebb
Nem folyamatos a gyorsulás, kisebb rántások gyorsításkor, kis fordulaton nem húz úgy mint régebben, ezek mind jelek..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6279 Dátum: 2012.01.14 szombat, 13:53:02 »

Nem folyamatos a gyorsulás, kisebb rántások gyorsításkor, kis fordulaton nem húz úgy mint régebben, ezek mind jelek..
majd ha itthon lesz a kocsi világosban akkor videózok fordulatot/nyomást.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6280 Dátum: 2012.01.14 szombat, 13:55:37 »

Nekem 1Z-s 1.9 Tdi vel volt tapasztalatom mechanikus adagolóra átalakítva GT20 turbóval, és ott segített, de az "bittos", hogy a szakszerű szétszedés és pucolás a rendes módszer  eljen
Igen ha még meg tudod mozdítani erős feszítés nélkül akkor ideiglenesen segít, (valakinek 2 hétig valakinek hónapokig bírja...de a sok trutyit akkor is ott bent tologatja a mechanika, mert attól nem megy ki) de miután kitisztítod érzed igazán, hogy mennyivel jobb lesz a gép.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6281 Dátum: 2012.01.14 szombat, 14:05:47 »

Igen ha még meg tudod mozdítani erős feszítés nélkül akkor ideiglenesen segít, (valakinek 2 hétig valakinek hónapokig bírja...de a sok trutyit akkor is ott bent tologatja a mechanika, mert attól nem megy ki) de miután kitisztítod érzed igazán, hogy mennyivel jobb lesz a gép.

nekem is mondta Vik régebben, hogy le van kormolódva a turbó, de akkoriban vettem, és azóta nem nézte/néztük. Van benne már azóta több, mint 50K km, gondolom ha nagy tré lett volna, már jelentkezett volna. Előtte egy nő használta, szóval biztos tele is volt mindene lerakódással, és az egér sem volt még ugye lefalazva.

Más:
Az előtöltés váltást amit 2K rpm-nél csinál a Di, azt csak üzemmeleg állapotban csinálja? Igazából amíg hideg, mindig elváltok max 1500-nál, de tegnap elbambultam, és 2000 fölé mentem, de nem hallottam a hangváltozást, amit amúgy csinálni szokott az előtöltés állítás miatt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6282 Dátum: 2012.01.14 szombat, 14:23:40 »

nekem is mondta Vik régebben, hogy le van kormolódva a turbó, de akkoriban vettem, és azóta nem nézte/néztük. Van benne már azóta több, mint 50K km, gondolom ha nagy tré lett volna, már jelentkezett volna. Előtte egy nő használta, szóval biztos tele is volt mindene lerakódással, és az egér sem volt még ugye lefalazva.

Más:
Az előtöltés váltást amit 2K rpm-nél csinál a Di, azt csak üzemmeleg állapotban csinálja? Igazából amíg hideg, mindig elváltok max 1500-nál, de tegnap elbambultam, és 2000 fölé mentem, de nem hallottam a hangváltozást, amit amúgy csinálni szokott az előtöltés állítás miatt.
Amíg hideg a motor addíg eleve magasabb az előtöltés még alapjáraton is, ezért nem érzékelted a különbséget.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6283 Dátum: 2012.01.14 szombat, 14:27:44 »

Amíg hideg a motor addíg eleve magasabb az előtöltés még alapjáraton is, ezért nem érzékelted a különbséget.

Köszi!  eljen

gyakorlatilag nulla hangváltozás, míg melegen elég szignifikáns.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6284 Dátum: 2012.01.14 szombat, 14:29:52 »

Köszi!  eljen

gyakorlatilag nulla hangváltozás, míg melegen elég szignifikáns.
Meg az sem mindegy hogy gyorsítasz, ha erősebben, akkor sincs akkora változás, ha lagymatagul, akkor meg erősebb, mert kevesebb befecskendezett anyagmennyiséghez nagyobb előtöltés dukál..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6285 Dátum: 2012.01.14 szombat, 14:33:59 »

Meg az sem mindegy hogy gyorsítasz, ha erősebben, akkor sincs akkora változás, ha lagymatagul, akkor meg erősebb, mert kevesebb befecskendezett anyagmennyiséghez nagyobb előtöltés dukál..

így van, azért is tűnt fel, mert a lagymatag verziót választottam, mégsem hallottam a változást.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6286 Dátum: 2012.01.14 szombat, 14:42:46 »

így van, azért is tűnt fel, mert a lagymatag verziót választottam, mégsem hallottam a változást.
Írd a hideg motor számlájára..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6287 Dátum: 2012.01.14 szombat, 14:44:11 »

Írd a hideg motor számlájára..

Arra akartam, de most, hogy megerősítettél, már nem foglalkozom vele többet vigyor3
Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #6288 Dátum: 2012.01.14 szombat, 17:32:33 »

Sajnos ez tévhit, ha beállt vagy akad, azt már csak a szétszerelés és tisztítás oldja meg...elmúlt hónapban nagyon sokat szétszedtem ez miatt 1,6-os TDCi-1.9 TDI - 1,9 PD- 2.0 TDCi  mindnek be volt állva mint a szög...olyan helyen ragad meg ahol nincs jelentősége a kipufogógáz áramlásnak, csak a tisztítás segít...ha egyszer rendesen rendbe van téve, utána várhatóan nagyon sokáig húzza majd(nem áll be többet)...ennek meg van az oka miért, de elég hosszan tartana leírni. A VW-k tiltanak ez a jobbik eset.. a fordoknál ha valaki nem veszi észre a tüneteket, akor tengelytörés lesz előbb utóbb.. szomoru1
Azért a TDCi-ről van képem mennyire be volt ragadva, ha érdekel...vkit.


  Légyszi a képet majd rakd fel a TDCI turboról amit szétszedtél, mivel érdemes tisztítani a járatokat, meg mindent ??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6289 Dátum: 2012.01.14 szombat, 19:02:23 »

Valaki aki már mérte lakatfogóval a kocsit, hány amper van/volt alapjáraton fogyasztók nélkül? generátortól jövő kábelen és a bizti felé menő kábelen?
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6290 Dátum: 2012.01.14 szombat, 19:43:32 »

magában az adagolóban is van tápszivattyú! az AC csak segít neki, viszont ha nem megy az AC szerintem(bár még nem láttam a rendszerét) valamilyen szinten elzárja az üzemanyag útját. igy viszont már károsodhat az adagoló amennyiben szárazon megy...kicsit el vagyok keseredve mert elég horror árvan vannak a mondeohoz az alkatrészek. kb 85 lesz a vége az alkatrészáraimnak, ebben benne van: 2X hátsó gátló 2x hátsó nagyszilent 2X hátsó stabrúd 2X hátsó stabszilent 2X termosztát szívósortömitések, öszes szőrő fagyálló...tény h minden prémium minőség, swag szilentek monroe gátlók  gyári termosztátok knecht szűrők stb. olyan 130 környéli áron van ez igy boltban de még igy h 85 ért kapom is kicsit sokallom...na mind1 legyen jó...
más:Egr szelepet nem igazán láttam igy hirtelen a motortérben kutakodva, hülye egy szerkezet...lefényképezhetné nekem valaki...2001 es 116 lovas TDDI
más: alsó motortartó bak kisszilent milyen autó milyen szilentjével egyezik? csak komplett bakot hoznak a nagykerek...hátsó lengőkar oldalkitámasztóhoz ugyanez a kérdésem, sajnos ott is komplettet kapni csak.
Szia. 1 kép a komplett egr-röl,csak már kiszerelve!  eplus2
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6291 Dátum: 2012.01.14 szombat, 19:46:01 »

Az adagoló amiről te beszélsz egy csomó gépjárműben AC nélkül fut

Mert így van tervezve. Az egyikhez kell, a másikhoz nem. Ennyire egyszerű.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6292 Dátum: 2012.01.14 szombat, 19:47:59 »

Valaki aki már mérte lakatfogóval a kocsit, hány amper van/volt alapjáraton fogyasztók nélkül? generátortól jövő kábelen és a bizti felé menő kábelen?

A Fiestán mértük. Amikor az aksi fel volt töltve, az aksitól az autó felé kb 15A ment. A generátortól az aksi felé párral több (nem volt feltöltve az aksi).
A mondeón akár több is lehet, több az elektronika.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6293 Dátum: 2012.01.14 szombat, 19:48:54 »

Szia. 1 kép a komplett egr-röl,csak már kiszerelve!  eplus2
Na kb ilyen messze az autótól van ennek a hulladékupacnak a becsületes helye!!  eljen Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.14 szombat, 19:53:50 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6294 Dátum: 2012.01.14 szombat, 19:50:52 »

Sziasztok. Végre bekerült nekem is a turbó nyomást mérő óra.  eplus2 Íme 1 videó! Bocsi a rossz minőségért! http://www.youtube.com/watch?v=JpgwssDxaXc
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6295 Dátum: 2012.01.14 szombat, 19:59:31 »

Na kb ilyen messze az autótól van ennek a hulladékupacnak a becsületes helye!!  eljen Wink
Neked köszönhető,hogy ide kerűlt!!!  eljen  vigyor3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6296 Dátum: 2012.01.14 szombat, 20:01:35 »

És ez hová való?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6297 Dátum: 2012.01.14 szombat, 20:09:59 »

És ez hová való?
Hát a másik kupac  mellé... hehe taps eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.14 szombat, 20:27:11 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6298 Dátum: 2012.01.14 szombat, 20:11:38 »

És ez hová való?
ez a kipuf rendszerbe a turbó és a felxibilis cső közzé eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6299 Dátum: 2012.01.14 szombat, 20:18:33 »

ez a kipuf rendszerbe a turbó és a felxibilis cső közzé eplus2
Dehogy is, oda ez az alkatrész való.... eplus2 hehe


Nekem már túl drága az üzemanyag ahhoz, hogy a gyári hülyeséggel bohóckodjak... eplus2, meg azt sem bánom, hogy jobban is megy... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.14 szombat, 20:21:35 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.