Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113396 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6250 Dátum:
2012.01.13 péntek, 22:36:27 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.13 péntek, 19:56:00
Ezért mondják, hogy mérd meg az üa nyomást... hogy bizonyosodj meg róla, hogy eleget szállít. Szerintem elég az is, hogy lehúzod az adagolóról a csövet, be egy kannába, és beindítod az AC. És kinyomatsz vele 3 litert. Ha jó, ezt bazi gyorsan ki kell nyomnia. A módszerben az a szép, hogy pár perc alatt le lehet tesztelni. És ingyé van...
A másik fontos, hogy ha az AC nem műxik, így nem szabad használni az autót, mert biz tönkreteheti az adagolót is.
Nem teszi tönkre több jármű is készült ezzel az adagolóval ahol nincs elötte ac. Csak segít neki. Igazából nincs is 3 bár nyomás mégha a szivatyú tudja is mert el van osztva mindjárt az ac után megy vissza a tartályba az egyik ág. Szóval nem tólja neki csak adja hogy ne neki kelljen szívni.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6251 Dátum:
2012.01.13 péntek, 22:52:30 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.01.13 péntek, 22:36:27
Nem teszi tönkre több jármű is készült ezzel az adagolóval ahol nincs elötte ac. Csak segít neki. Igazából nincs is 3 bár nyomás mégha a szivatyú tudja is mert el van osztva mindjárt az ac után megy vissza a tartályba az egyik ág. Szóval nem tólja neki csak adja hogy ne neki kelljen szívni.
Nincs értelme.....hidd el...én már megpróbáltam elmondani, csak a pofámat koptattam......
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6252 Dátum:
2012.01.13 péntek, 23:02:58 »
magában az adagolóban is van tápszivattyú! az AC csak segít neki, viszont ha nem megy az AC szerintem(bár még nem láttam a rendszerét) valamilyen szinten elzárja az üzemanyag útját. igy viszont már károsodhat az adagoló amennyiben szárazon megy...kicsit el vagyok keseredve mert elég horror árvan vannak a mondeohoz az alkatrészek. kb 85 lesz a vége az alkatrészáraimnak, ebben benne van: 2X hátsó gátló 2x hátsó nagyszilent 2X hátsó stabrúd 2X hátsó stabszilent 2X termosztát szívósortömitések, öszes szőrő fagyálló...tény h minden prémium minőség, swag szilentek monroe gátlók gyári termosztátok knecht szűrők stb. olyan 130 környéli áron van ez igy boltban de még igy h 85 ért kapom is kicsit sokallom...na mind1 legyen jó...
más:Egr szelepet nem igazán láttam igy hirtelen a motortérben kutakodva, hülye egy szerkezet...lefényképezhetné nekem valaki...2001 es 116 lovas TDDI
más: alsó motortartó bak kisszilent milyen autó milyen szilentjével egyezik? csak komplett bakot hoznak a nagykerek...hátsó lengőkar oldalkitámasztóhoz ugyanez a kérdésem, sajnos ott is komplettet kapni csak.
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6253 Dátum:
2012.01.13 péntek, 23:06:21 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.01.13 péntek, 22:36:27
Nem teszi tönkre több jármű is készült ezzel az adagolóval ahol nincs elötte ac. Csak segít neki. Igazából nincs is 3 bár nyomás mégha a szivatyú tudja is mert el van osztva mindjárt az ac után megy vissza a tartályba az egyik ág. Szóval nem tólja neki csak adja hogy ne neki kelljen szívni.
Tönkreteszi. Ha nem megy az ac, sokkal nehezebb szívnia, mintha csak simán az adagoló szivattyúja szívná.
Az üzemanyagnak van egy más szerepe is: ez hűti az adagolót és annak az elektronikáját.
Az üzemanyagág nyomásra van kitalálva. Ha valahol tömítetlenség van, de a nyomás alatt az üzemanyag még nem megy ki, ugyanebben az esetben, ha szívná, a levegő be tudna jutni (jóval kisebbek a molekulák, mint a go-é). Ha levegőt szív, hamar elfogy az üzemanyag a szűrőből, és szárazon fut az adagoló (persze a motor leáll).
Az adagoló előtt is meg kell lenni a 3 bár nyomásnak.
Nem a saját találmányom, hanem a keceli adagolószervízben mondták. Hozzájuk sok olyan adagoló érkezik, amit ac hibás autóból szedtek ki.
Emiatt tönkremehet akár az elektronika is, ami az adagolón van (szokott).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6254 Dátum:
2012.01.13 péntek, 23:15:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.13 péntek, 23:06:21
Tönkreteszi. Ha nem megy az ac, sokkal nehezebb szívnia, mintha csak simán az adagoló szivattyúja szívná.
Az üzemanyagnak van egy más szerepe is: ez hűti az adagolót és annak az elektronikáját.
Az üzemanyagág nyomásra van kitalálva. Ha valahol tömítetlenség van, de a nyomás alatt az üzemanyag még nem megy ki, ugyanebben az esetben, ha szívná, a levegő be tudna jutni (jóval kisebbek a molekulák, mint a go-é). Ha levegőt szív, hamar elfogy az üzemanyag a szűrőből, és szárazon fut az adagoló (persze a motor leáll).
Az adagoló előtt is meg kell lenni a 3 bár nyomásnak.
Nem a saját találmányom, hanem a keceli adagolószervízben mondták. Hozzájuk sok olyan adagoló érkezik, amit ac hibás autóból szedtek ki.
Emiatt tönkremehet akár az elektronika is, ami az adagolón van (szokott).
Komolyan te voltál a keceli adagolószervizben és neked ott ilyet mondtak?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6255 Dátum:
2012.01.13 péntek, 23:40:59 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.13 péntek, 23:06:21
Tönkreteszi. Ha nem megy az ac, sokkal nehezebb szívnia, mintha csak simán az adagoló szivattyúja szívná.
Az üzemanyagnak van egy más szerepe is: ez hűti az adagolót és annak az elektronikáját.
Az üzemanyagág nyomásra van kitalálva. Ha valahol tömítetlenség van, de a nyomás alatt az üzemanyag még nem megy ki, ugyanebben az esetben, ha szívná, a levegő be tudna jutni (jóval kisebbek a molekulák, mint a go-é). Ha levegőt szív, hamar elfogy az üzemanyag a szűrőből, és szárazon fut az adagoló (persze a motor leáll).
Az adagoló előtt is meg kell lenni a 3 bár nyomásnak.
Nem a saját találmányom, hanem a keceli adagolószervízben mondták. Hozzájuk sok olyan adagoló érkezik, amit ac hibás autóból szedtek ki.
Emiatt tönkremehet akár az elektronika is, ami az adagolón van (szokott).
persze, mert a beállt ac keresztül nem tudja felvenni az anyagot. ac nélkül ugyan úgy meg.
vp30-nál sincs ac és mégsem szív levegőt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6256 Dátum:
2012.01.14 szombat, 00:24:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.13 péntek, 23:15:13
Komolyan te voltál a keceli adagolószervizben és neked ott ilyet mondtak?
Telefonon beszéltem a szervízvezetővel (de a neve nem ugrik be), többször is.
Nekem úgy tűnt, eléggé vágja a témát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6257 Dátum:
2012.01.14 szombat, 00:26:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.13 péntek, 23:40:59
persze, mert a beállt ac keresztül nem tudja felvenni az anyagot. ac nélkül ugyan úgy meg.
vp30-nál sincs ac és mégsem szív levegőt
Ezt velem nem nagyon tudod megbeszélni, mert nem értek hozzá.
De azt gondolom, azért kell az egyik adagolónál AC, a másiknál meg nem, mert ezt írta elő a műszaki specifikáció.
Hogy nagyobb mennyiséget kergessen körbe a hűtés miatt... vagy ilyesmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6258 Dátum:
2012.01.14 szombat, 10:03:01 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.13 péntek, 23:06:21
Tönkreteszi. Ha nem megy az ac, sokkal nehezebb szívnia, mintha csak simán az adagoló szivattyúja szívná.
Az üzemanyagnak van egy más szerepe is: ez hűti az adagolót és annak az elektronikáját.
Az üzemanyagág nyomásra van kitalálva. Ha valahol tömítetlenség van, de a nyomás alatt az üzemanyag még nem megy ki, ugyanebben az esetben, ha szívná, a levegő be tudna jutni (jóval kisebbek a molekulák, mint a go-é). Ha levegőt szív, hamar elfogy az üzemanyag a szűrőből, és szárazon fut az adagoló (persze a motor leáll).
Az adagoló előtt is meg kell lenni a 3 bár nyomásnak.
Nem a saját találmányom, hanem a keceli adagolószervízben mondták. Hozzájuk sok olyan adagoló érkezik, amit ac hibás autóból szedtek ki.
Emiatt tönkremehet akár az elektronika is, ami az adagolón van (szokott).
Az adagoló amiről te beszélsz egy csomó gépjárműben AC nélkül fut te szerinted gyárilag napokra kódolva, mégis 100e-eket mennek, /kisárúszállítók/. Keceli cég ezekbe mind rakna AC-t? 3 bár nem lehet az adagoló elött, ezt nem a keceli cég mondta hanem Laci aki alámászott és kicserélte a rossz AC-t és lecsekkolta merre futnak az üzemanygcsövek és, hogy mindjárt az AC kivezetésén megy egy ág az adagolóra a másik vissza a tartályba még nyomástartó szelepeppel sem találkoztam mert át lehet fújni a csöveken. A Motor rossz AC-nál azért áll meg mert a görgős ac szivatyú olyan állásba áll meg, hogy nem tud keresztűlmenni rajta az olaj ha pont átfér mint nálam észre sem veszed , hogy nem megy mint nálam is volt egy jódarabig majd befordult a rossz állásba és zárta az olaj útját. Én sem tudom mennyit mehettm így.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6259 Dátum:
2012.01.14 szombat, 10:05:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.14 szombat, 00:26:45
Ezt velem nem nagyon tudod megbeszélni,
mert nem értek hozzá.
SOS!!! valaki feltörte Angel felhasználóját
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6260 Dátum:
2012.01.14 szombat, 10:07:02 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.01.14 szombat, 10:03:01
Az adagoló amiről te beszélsz egy csomó gépjárműben AC nélkül fut te szerinted gyárilag napokra kódolva, mégis 100e-eket mennek, /kisárúszállítók/. Keceli cég ezekbe mind rakna AC-t? 3 bár nem lehet az adagoló elött, ezt nem a keceli cég mondta hanem Laci aki alámászott és kicserélte a rossz AC-t és lecsekkolta merre futnak az üzemanygcsövek és, hogy mindjárt az AC kivezetésén megy egy ág az adagolóra a másik vissza a tartályba még nyomástartó szelepeppel sem találkoztam mert át lehet fújni a csöveken. A Motor rossz AC-nál azért áll meg mert a görgős ac szivatyú olyan állásba áll meg, hogy nem tud keresztűlmenni rajta az olaj ha pont átfér mint nálam észre sem veszed , hogy nem megy mint nálam is volt egy jódarabig majd befordult a rossz állásba és zárta az olaj útját. Én sem tudom mennyit mehettm így.
és még erősebb autókon sincs. pl audi/vw 2,5 v6 tdi. pedig ott még 2-vel több hengert is kell ellátnia, meg "valamivel" több pacit is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6261 Dátum:
2012.01.14 szombat, 11:08:20 »
mennyi az esélye, hogy lekormolódott a geom, valami köztes állásban??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6262 Dátum:
2012.01.14 szombat, 11:14:24 »
Érdekelne aki kivette a katalizátort, hogy mennyire volt könnyű, így most nélküle mik a tapasztalatai, mennyire kormol jobban, mennyivel jobb a turbónyomás mivel a kipuffgáz nem lassítja a turbinakereket ??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6263 Dátum:
2012.01.14 szombat, 11:15:40 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.01.14 szombat, 11:14:24
Érdekelne aki kivette a katalizátort, hogy mennyire volt könnyű, így most nélküle mik a tapasztalatai, mennyire kormol jobban, mennyivel jobb a turbónyomás mivel a kipuffgáz nem lassítja a turbinakereket ??
kb 1 óra alatt megvan a csere. turbonyomás nem lesz nagyobb. nekem nem kormol jobban. sőt egyáltalán
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oxforte
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6264 Dátum:
2012.01.14 szombat, 11:44:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.14 szombat, 11:15:40
kb 1 óra alatt megvan a csere. turbonyomás nem lesz nagyobb. nekem nem kormol jobban. sőt egyáltalán
Csere alatt mit értesz, mert én a katibol akarom kiütni, az ugy jo lesz??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6265 Dátum:
2012.01.14 szombat, 11:46:00 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.01.14 szombat, 11:44:42
Csere alatt mit értesz, mert én a katibol akarom kiütni, az ugy jo lesz??
jah, nekem lett helyette iktató, így bármikor visszaállítható, ha kell. arra azért készüllj fel, hogy a tőcsavarból valamelyik beletörhet.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6266 Dátum:
2012.01.14 szombat, 12:02:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.14 szombat, 11:46:00
jah, nekem lett helyette iktató, így bármikor visszaállítható, ha kell. arra azért készüllj fel, hogy a tőcsavarból valamelyik beletörhet.
Azt hogy csináltad, nekem még egy sem törött bele..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6267 Dátum:
2012.01.14 szombat, 12:19:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 12:02:40
Azt hogy csináltad, nekem még egy sem törött bele..
a nagy T kulcs erős darab
nekem asszem 2db is beletört. igaz én nem is úgy készültem, hogy azok mennek vissza
írtam pü-t is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6268 Dátum:
2012.01.14 szombat, 12:28:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.14 szombat, 12:19:26
írtam pü-t is
Nekem nem...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6269 Dátum:
2012.01.14 szombat, 12:31:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 12:28:38
Nekem nem...
de bizony
Címzett: Ervin Dátum: Ma - 12:00:46
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6270 Dátum:
2012.01.14 szombat, 12:43:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.14 szombat, 12:31:07
de bizony
Címzett: Ervin Dátum: Ma - 12:00:46
Ja megvan..
ment válasz
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6271 Dátum:
2012.01.14 szombat, 12:46:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 12:43:05
Ja megvan..
ment válasz
ugye, hogy ugye
ment válasz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6272 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:13:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.14 szombat, 11:08:20
mennyi az esélye, hogy lekormolódott a geom, valami köztes állásban??
Előfordulhat. Nyomjál neki pár masszív entert négyesben valami autópályán vagy országúton, az "tisztíccsa"
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6273 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:18:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.14 szombat, 13:13:58
Előfordulhat. Nyomjál neki pár masszív entert négyesben valami autópályán vagy országúton, az "tisztíccsa"
már próbáltam
majd megnézem, hogy kézre mennyire könnyen mozog. csak hideg van még szerelgetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6274 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:23:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.14 szombat, 13:18:20
már próbáltam
majd megnézem, hogy kézre mennyire könnyen mozog. csak hideg van még szerelgetni
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6275 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:26:42 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.14 szombat, 13:13:58
Előfordulhat. Nyomjál neki pár masszív entert négyesben valami autópályán vagy országúton, az "tisztíccsa"
Sajnos ez tévhit, ha beállt vagy akad, azt már csak a szétszerelés és tisztítás oldja meg...elmúlt hónapban nagyon sokat szétszedtem ez miatt 1,6-os TDCi-1.9 TDI - 1,9 PD- 2.0 TDCi mindnek be volt állva mint a szög...olyan helyen ragad meg ahol nincs jelentősége a kipufogógáz áramlásnak, csak a tisztítás segít...ha egyszer rendesen rendbe van téve, utána várhatóan nagyon sokáig húzza majd(nem áll be többet)...ennek meg van az oka miért, de elég hosszan tartana leírni. A VW-k tiltanak ez a jobbik eset.. a fordoknál ha valaki nem veszi észre a tüneteket, akor tengelytörés lesz előbb utóbb..
Azért a TDCi-ről van képem mennyire be volt ragadva, ha érdekel...vkit.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.14 szombat, 13:33:01 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6276 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:45:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 13:26:42
Sajnos ez tévhit, ha beállt vagy akad, azt már csak a szétszerelés és tisztítás oldja meg...elmúlt hónapban nagyon sokat szétszedtem ez miatt 1,6-os TDCi-1.9 TDI - 1,9 PD- 2.0 TDCi mindnek be volt állva mint a szög...olyan helyen ragad meg ahol nincs jelentősége a kipufogógáz áramlásnak, csak a tisztítás segít...ha egyszer rendesen rendbe van téve, utána várhatóan nagyon sokáig húzza majd(nem áll be többet)...ennek meg van az oka miért, de elég hosszan tartana leírni. A VW-k tiltanak ez a jobbik eset.. a fordoknál ha valaki nem veszi észre a tüneteket, akor tengelytörés lesz előbb utóbb..
Azért a TDCi-ről van képem mennyire be volt ragadva, ha érdekel...vkit.
én csak simán nem mertem szétszedni felrakás előtt, mert ha nem jól rakom össze, akkor cumi
de túltölteni nem tölt túl, 1,5-1,6-nál nem megy most fentebb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6277 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:49:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 13:26:42
Sajnos ez tévhit, ha beállt vagy akad, azt már csak a szétszerelés és tisztítás oldja meg...elmúlt hónapban nagyon sokat szétszedtem ez miatt 1,6-os TDCi-1.9 TDI - 1,9 PD- 2.0 TDCi mindnek be volt állva mint a szög...olyan helyen ragad meg ahol nincs jelentősége a kipufogógáz áramlásnak, csak a tisztítás segít...ha egyszer rendesen rendbe van téve, utána várhatóan nagyon sokáig húzza majd(nem áll be többet)...ennek meg van az oka miért, de elég hosszan tartana leírni. A VW-k tiltanak ez a jobbik eset.. a fordoknál ha valaki nem veszi észre a tüneteket, akor tengelytörés lesz előbb utóbb..
Azért a TDCi-ről van képem mennyire be volt ragadva, ha érdekel...vkit.
Nekem 1Z-s 1.9 Tdi vel volt tapasztalatom mechanikus adagolóra átalakítva GT20 turbóval, és ott segített, de az "bittos", hogy a szakszerű szétszedés és pucolás a rendes módszer
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6278 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:51:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.14 szombat, 13:45:59
én csak simán nem mertem szétszedni felrakás előtt, mert ha nem jól rakom össze, akkor cumi
de túltölteni nem tölt túl, 1,5-1,6-nál nem megy most fentebb
Nem folyamatos a gyorsulás, kisebb rántások gyorsításkor, kis fordulaton nem húz úgy mint régebben, ezek mind jelek..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6279 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:53:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 13:51:28
Nem folyamatos a gyorsulás, kisebb rántások gyorsításkor, kis fordulaton nem húz úgy mint régebben, ezek mind jelek..
majd ha itthon lesz a kocsi világosban akkor videózok fordulatot/nyomást.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6280 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:55:37 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.14 szombat, 13:49:29
Nekem 1Z-s 1.9 Tdi vel volt tapasztalatom mechanikus adagolóra átalakítva GT20 turbóval, és ott segített, de az "bittos", hogy a szakszerű szétszedés és pucolás a rendes módszer
Igen ha még meg tudod mozdítani erős feszítés nélkül akkor ideiglenesen segít, (valakinek 2 hétig valakinek hónapokig bírja...de a sok trutyit akkor is ott bent tologatja a mechanika, mert attól nem megy ki) de miután kitisztítod érzed igazán, hogy mennyivel jobb lesz a gép.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6281 Dátum:
2012.01.14 szombat, 14:05:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 13:55:37
Igen ha még meg tudod mozdítani erős feszítés nélkül akkor ideiglenesen segít, (valakinek 2 hétig valakinek hónapokig bírja...de a sok trutyit akkor is ott bent tologatja a mechanika, mert attól nem megy ki) de miután kitisztítod érzed igazán, hogy mennyivel jobb lesz a gép.
nekem is mondta Vik régebben, hogy le van kormolódva a turbó, de akkoriban vettem, és azóta nem nézte/néztük. Van benne már azóta több, mint 50K km, gondolom ha nagy tré lett volna, már jelentkezett volna. Előtte egy nő használta, szóval biztos tele is volt mindene lerakódással, és az egér sem volt még ugye lefalazva.
Más:
Az előtöltés váltást amit 2K rpm-nél csinál a Di, azt csak üzemmeleg állapotban csinálja? Igazából amíg hideg, mindig elváltok max 1500-nál, de tegnap elbambultam, és 2000 fölé mentem, de nem hallottam a hangváltozást, amit amúgy csinálni szokott az előtöltés állítás miatt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6282 Dátum:
2012.01.14 szombat, 14:23:40 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.14 szombat, 14:05:47
nekem is mondta Vik régebben, hogy le van kormolódva a turbó, de akkoriban vettem, és azóta nem nézte/néztük. Van benne már azóta több, mint 50K km, gondolom ha nagy tré lett volna, már jelentkezett volna. Előtte egy nő használta, szóval biztos tele is volt mindene lerakódással, és az egér sem volt még ugye lefalazva.
Más:
Az előtöltés váltást amit 2K rpm-nél csinál a Di, azt csak üzemmeleg állapotban csinálja? Igazából amíg hideg, mindig elváltok max 1500-nál, de tegnap elbambultam, és 2000 fölé mentem, de nem hallottam a hangváltozást, amit amúgy csinálni szokott az előtöltés állítás miatt.
Amíg hideg a motor addíg eleve magasabb az előtöltés még alapjáraton is, ezért nem érzékelted a különbséget.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6283 Dátum:
2012.01.14 szombat, 14:27:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 14:23:40
Amíg hideg a motor addíg eleve magasabb az előtöltés még alapjáraton is, ezért nem érzékelted a különbséget.
Köszi!
gyakorlatilag nulla hangváltozás, míg melegen elég szignifikáns.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6284 Dátum:
2012.01.14 szombat, 14:29:52 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.14 szombat, 14:27:44
Köszi!
gyakorlatilag nulla hangváltozás, míg melegen elég szignifikáns.
Meg az sem mindegy hogy gyorsítasz, ha erősebben, akkor sincs akkora változás, ha lagymatagul, akkor meg erősebb, mert kevesebb befecskendezett anyagmennyiséghez nagyobb előtöltés dukál..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6285 Dátum:
2012.01.14 szombat, 14:33:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 14:29:52
Meg az sem mindegy hogy gyorsítasz, ha erősebben, akkor sincs akkora változás, ha lagymatagul, akkor meg erősebb, mert kevesebb befecskendezett anyagmennyiséghez nagyobb előtöltés dukál..
így van, azért is tűnt fel, mert a lagymatag verziót választottam, mégsem hallottam a változást.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6286 Dátum:
2012.01.14 szombat, 14:42:46 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.14 szombat, 14:33:59
így van, azért is tűnt fel, mert a lagymatag verziót választottam, mégsem hallottam a változást.
Írd a hideg motor számlájára..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6287 Dátum:
2012.01.14 szombat, 14:44:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 14:42:46
Írd a hideg motor számlájára..
Arra akartam, de most, hogy megerősítettél, már nem foglalkozom vele többet
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6288 Dátum:
2012.01.14 szombat, 17:32:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 13:26:42
Sajnos ez tévhit, ha beállt vagy akad, azt már csak a szétszerelés és tisztítás oldja meg...elmúlt hónapban nagyon sokat szétszedtem ez miatt 1,6-os TDCi-1.9 TDI - 1,9 PD- 2.0 TDCi mindnek be volt állva mint a szög...olyan helyen ragad meg ahol nincs jelentősége a kipufogógáz áramlásnak, csak a tisztítás segít...ha egyszer rendesen rendbe van téve, utána várhatóan nagyon sokáig húzza majd(nem áll be többet)...ennek meg van az oka miért, de elég hosszan tartana leírni. A VW-k tiltanak ez a jobbik eset.. a fordoknál ha valaki nem veszi észre a tüneteket, akor tengelytörés lesz előbb utóbb..
Azért a TDCi-ről van képem mennyire be volt ragadva, ha érdekel...vkit.
Légyszi a képet majd rakd fel a TDCI turboról amit szétszedtél, mivel érdemes tisztítani a járatokat, meg mindent ??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6289 Dátum:
2012.01.14 szombat, 19:02:23 »
Valaki aki már mérte lakatfogóval a kocsit, hány amper van/volt alapjáraton fogyasztók nélkül? generátortól jövő kábelen és a bizti felé menő kábelen?
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6290 Dátum:
2012.01.14 szombat, 19:43:32 »
Idézetet írta: henki - 2012.01.13 péntek, 23:02:58
magában az adagolóban is van tápszivattyú! az AC csak segít neki, viszont ha nem megy az AC szerintem(bár még nem láttam a rendszerét) valamilyen szinten elzárja az üzemanyag útját. igy viszont már károsodhat az adagoló amennyiben szárazon megy...kicsit el vagyok keseredve mert elég horror árvan vannak a mondeohoz az alkatrészek. kb 85 lesz a vége az alkatrészáraimnak, ebben benne van: 2X hátsó gátló 2x hátsó nagyszilent 2X hátsó stabrúd 2X hátsó stabszilent 2X termosztát szívósortömitések, öszes szőrő fagyálló...tény h minden prémium minőség, swag szilentek monroe gátlók gyári termosztátok knecht szűrők stb. olyan 130 környéli áron van ez igy boltban de még igy h 85 ért kapom is kicsit sokallom...na mind1 legyen jó...
más:Egr szelepet nem igazán láttam igy hirtelen a motortérben kutakodva, hülye egy szerkezet...lefényképezhetné nekem valaki...2001 es 116 lovas TDDI
más: alsó motortartó bak kisszilent milyen autó milyen szilentjével egyezik? csak komplett bakot hoznak a nagykerek...hátsó lengőkar oldalkitámasztóhoz ugyanez a kérdésem, sajnos ott is komplettet kapni csak.
Szia. 1 kép a komplett egr-röl,csak már kiszerelve!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6291 Dátum:
2012.01.14 szombat, 19:46:01 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.01.14 szombat, 10:03:01
Az adagoló amiről te beszélsz egy csomó gépjárműben AC nélkül fut
Mert így van tervezve. Az egyikhez kell, a másikhoz nem. Ennyire egyszerű.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6292 Dátum:
2012.01.14 szombat, 19:47:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.14 szombat, 19:02:23
Valaki aki már mérte lakatfogóval a kocsit, hány amper van/volt alapjáraton fogyasztók nélkül? generátortól jövő kábelen és a bizti felé menő kábelen?
A Fiestán mértük. Amikor az aksi fel volt töltve, az aksitól az autó felé kb 15A ment. A generátortól az aksi felé párral több (nem volt feltöltve az aksi).
A mondeón akár több is lehet, több az elektronika.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6293 Dátum:
2012.01.14 szombat, 19:48:54 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.01.14 szombat, 19:43:32
Szia. 1 kép a komplett egr-röl,csak már kiszerelve!
Na kb ilyen messze az autótól van ennek a hulladékupacnak a becsületes helye!!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.14 szombat, 19:53:50 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6294 Dátum:
2012.01.14 szombat, 19:50:52 »
Sziasztok. Végre bekerült nekem is a turbó nyomást mérő óra.
Íme 1 videó! Bocsi a rossz minőségért!
http://www.youtube.com/watch?v=JpgwssDxaXc
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6295 Dátum:
2012.01.14 szombat, 19:59:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.14 szombat, 19:48:54
Na kb ilyen messze az autótól van ennek a hulladékupacnak a becsületes helye!!
Neked köszönhető,hogy ide kerűlt!!!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6296 Dátum:
2012.01.14 szombat, 20:01:35 »
És ez hová való?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6297 Dátum:
2012.01.14 szombat, 20:09:59 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.01.14 szombat, 20:01:35
És ez hová való?
Hát a másik kupac mellé...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.14 szombat, 20:27:11 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6298 Dátum:
2012.01.14 szombat, 20:11:38 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.01.14 szombat, 20:01:35
És ez hová való?
ez a kipuf rendszerbe a turbó és a felxibilis cső közzé
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6299 Dátum:
2012.01.14 szombat, 20:18:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.14 szombat, 20:11:38
ez a kipuf rendszerbe a turbó és a felxibilis cső közzé
Dehogy is, oda ez az alkatrész való....
Nekem már túl drága az üzemanyag ahhoz, hogy a gyári hülyeséggel bohóckodjak...
, meg azt sem bánom, hogy jobban is megy...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.14 szombat, 20:21:35 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ