Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113413 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2012.01.21 szombat, 12:41:41 »

Tudjátok mi lenne a khirály? Csinálni 2,2-es tddi-t... akadálya nem lenne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2012.01.21 szombat, 12:42:47 »

Tudjátok mi lenne a khirály? Csinálni 2,2-es tddi-t... akadálya nem lenne...
és mivel lenne jobb??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:11:41 »

és mivel lenne jobb??

Kuriózum lenne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:16:20 »

Kuriózum lenne...
az lehet, de annyit nem hoz, mint amennyit bele kéne fektetni

akkor már inkább eladom, arl motoros passat összkerékkel és annál már ki van taposva 200le-ig az út simán
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:29:35 »

az lehet, de annyit nem hoz, mint amennyit bele kéne fektetni

Hát a tuningba nem így vág bele az ember... hanem csakazértis, meg mindenáron.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:32:14 »

Hát a tuningba nem így vág bele az ember... hanem csakazértis, meg mindenáron.
persze hehe

még nem a te pénztárcádból folyik a pénz, addig elhiszem, hogy így vagy vele.
full széria autóból beszélve meg kicsit vicces
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:39:16 »

persze hehe

még nem a te pénztárcádból folyik a pénz, addig elhiszem, hogy így vagy vele.
full széria autóból beszélve meg kicsit vicces

Nézd, attól, hogy én nem vagyok tuningpárti, attól még tetszik a dolog.
Ha én tuningba vágnék bele, az egy fiesta lenne, 4 kerekes, 300 lóval.
Vagy vennék egy RS fókát. És akkor nem is kell tuningolni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:41:06 »

Nézd, attól, hogy én nem vagyok tuningpárti, attól még tetszik a dolog.
Ha én tuningba vágnék bele, az egy fiesta lenne, 4 kerekes, 300 lóval.
Vagy vennék egy RS fókát. És akkor nem is kell tuningolni.
hagyjuk inkább. a milennehának nincs sok értelme
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:45:57 »

hagyjuk inkább. a milennehának nincs sok értelme

Mert a sok brutál-buherának igen...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:48:36 »

Mert a sok brutál-buherának igen...  vigyor3

Mindenkinek kell egy hobbi Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:50:28 »

Mindenkinek kell egy hobbi Smiley

Persze hogy kell... nincs is ezzel baj. Meg a milennehával sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:51:56 »

Persze hogy kell... nincs is ezzel baj. Meg a milennehával sem.

Én nem is mondtam,hogy baj van vele. Én nekem az egyetlen mi lennehám egy turbós benzines kipróbálása,amit valószínű következő hét elején meg is ejtek majd egy 1.5ös turbó személyében...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:57:03 »

Mert a sok brutál-buherának igen...  vigyor3
valahogy többre nézem mint beleülni egy gyáriba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:59:59 »

valahogy többre nézem mint beleülni egy gyáriba

Ízlések és pofonok,de ezen nem szabad összeszólalkozni fiúk... worship
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2012.01.21 szombat, 14:13:48 »

Nézd, attól, hogy én nem vagyok tuningpárti, attól még tetszik a dolog.
Ha én tuningba vágnék bele, az egy fiesta lenne, 4 kerekes, 300 lóval.
Vagy vennék egy RS fókát. És akkor nem is kell tuningolni.

Tuningolni mindig kell!
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2012.01.21 szombat, 15:00:23 »

A gyári ford motorolajon kívül van olyan gyártó aki gyárt olajat ford-ba?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2012.01.21 szombat, 15:07:09 »

A gyári ford motorolajon kívül van olyan gyártó aki gyárt olajat ford-ba?

Nincs gyári ford olaj. A Castrol a beszállító,ha jól tudom.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2012.01.21 szombat, 16:16:51 »

De van!!!

http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Leichtlauf%20Special%20F%205w-30%20(Ford)/4836/ 

Nincs gyári ford olaj. A Castrol a beszállító,ha jól tudom.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2012.01.21 szombat, 16:17:43 »


Akkor úgy értem,a Ford nem gyárt olajat,hanem valakitől megveszi és azt árulja gyáriként...Smiley
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2012.01.21 szombat, 16:19:22 »

Jaaa. eplus2



Akkor úgy értem,a Ford nem gyárt olajat,hanem valakitől megveszi és azt árulja gyáriként...Smiley
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2012.01.21 szombat, 18:03:01 »

Én legutóbb ezt tettem bele: Akkor ez sem gyári oil?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2012.01.21 szombat, 18:14:09 »

Én legutóbb ezt tettem bele: Akkor ez sem gyári oil?

A Ford nem gyárt olajat. Lehet ez a gyári,de akkor sem Ford gyártmány,hanem pl Castrol(nézd meg a hátulját,biztos rá van írva,ki csinálta) Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2012.01.21 szombat, 18:19:47 »

de nincs!Ezt nem a ford gyártja.A ford egyáltalán nem gyárt,csak előír!És ez pont 2e ft/l árral kerül többe mint a gyárilag javasolt olaj. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2012.01.21 szombat, 19:17:20 »

Azért kérdeztem hogy milyen alternatívák vannak.Már kb 1l olaj ment bele a motorba és még csak 15 ezernél jár.Néztem van mobil castrol liqui total amik jók fordba.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2012.01.21 szombat, 20:55:44 »

Azért kérdeztem hogy milyen alternatívák vannak.Már kb 1l olaj ment bele a motorba és még csak 15 ezernél jár.Néztem van mobil castrol liqui total amik jók fordba.
akkor hibátlan a motorod!
Más tipusoknál a könyve írja,hogy a normál olajfogyasztás 1l/1000km.Na az a sok.A tiéd nem eszi az olajat! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 11:43:11 »

utobbi oraljcseremnel megneztem a ford formula F 5w30-as cimkejet, van vagy 2 oldalnyi, minden nyelven. Van olyan nyelv ahol castrolt ir es van olyan ahol BP. nagyon kavarjak az tuti...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 12:49:40 »

akkor hibátlan a motorod!
Más tipusoknál a könyve írja,hogy a normál olajfogyasztás 1l/1000km.Na az a sok.A tiéd nem eszi az olajat! Wink wave

Azt se feledjük, hogy olajcsere után célszerű megnézni az olajat - fontos, hogy ugyanolyan körülmények között.
Tehát pl hidegen, amikor lenn van az összes olaj. Ha beindítod, bemelegszik a motor, leállítod, hiányozni fog fél liter.
Megvan az, fenn az alkatrészeken.
Tehát vagy mindkét esetben hidegen, vagy mindig melegen.

(Nem neked mondom, hanem Balinak)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 15:54:02 »

akkor hibátlan a motorod!
Más tipusoknál a könyve írja,hogy a normál olajfogyasztás 1l/1000km.Na az a sok.A tiéd nem eszi az olajat! Wink wave
Vannak típusok ahol simán megengedett ez az olajfogyasztás, de ezeknél a duratorqoknál nem sok ez? Nekem talán 2-3 mm fogy le a max jelzéstől egy olajcsere periódus alatt (12-13 körül cserélem ) és szerintem itt a legtöbbhöz nem kell utántölteni...vagy? Ha ehhez a motorhoz már kellene utántöltenem, már nem lennék nyugodt  Roll Eyes Legalábbis azt semmi képp nem gondolnám, hogy tökéletes a motor  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 15:55:49 »

Vannak típusok ahol simán megengedett ez az olajfogyasztás, de ezeknél a duratorqoknál nem sok ez? Nekem talán 2-3 mm fogy le a max jelzéstől egy olajcsere periódus alatt (12-13 körül cserélem ) és szerintem itt a legtöbbhöz nem kell utántölteni...vagy? Ha ehhez a motorhoz már kellene utántöltenem, már nem lennék nyugodt  Roll Eyes Legalábbis azt semmi képp nem gondolnám, hogy tökéletes a motor  vigyor3
nekem sem kell, pedig van hajtva rendesen eljen

mondjuk egy opel vagy pd motor-os gazda összetenné a 2 kezét ennyi olajfogyasztásért nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 16:14:16 »

nekem sem kell, pedig van hajtva rendesen eljen

mondjuk egy opel vagy pd motor-os gazda összetenné a 2 kezét ennyi olajfogyasztásért nyes
200 ezer felett már a pd sem eszi  vigyor3...a vw más eljárást használ a hengerfelület kialakításához.
Jó aza  pd, az új cr-es passatosok mind visszasírják..de drága volt gyártani, a tömeggyártásba ez nem fér bele!  Messze a legjobb technika!!! Az hogy zsákutca volt, meg környezetvédelmi normáknak nem tudott megfelelni, ez a világ második legnagyobb meséje! Annyiszor tudná ott is nyitni a piezós csúcsot, ahányszor csak akarná egy ütemben és ha nagyon akarná még külön hengerenként akár 4 különböző nyomással is dolgoztathatná a csúcsukat, sőt egy befecskendezési cikluson belül tud nyomáskülönbséggel fecskendezni.
De kit érdekel ez mikor egy cr 2.0-át legyártani 2500 euróba kerül egy pd-t meg 2700-ba legyártott 2 millió motornál az 400 mill euro beszél!! A mese részét meg mindenki elolvashatja mikor azt taglalják, hogy miért volt zsákutca a pd.  vigyor3
Ennyi  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 16:58:21 »

200 ezer felett már a pd sem eszi  vigyor3...a vw más eljárást használ a hengerfelület kialakításához.
Jó aza  pd, az új cr-es passatosok mind visszasírják..de drága volt gyártani, a tömeggyártásba ez nem fér bele!  Messze a legjobb technika!!! Az hogy zsákutca volt, meg környezetvédelmi normáknak nem tudott megfelelni, ez a világ második legnagyobb meséje! Annyiszor tudná ott is nyitni a piezós csúcsot, ahányszor csak akarná egy ütemben és ha nagyon akarná még külön hengerenként akár 4 különböző nyomással is dolgoztathatná a csúcsukat, sőt egy befecskendezési cikluson belül tud nyomáskülönbséggel fecskendezni.
De kit érdekel ez mikor egy cr 2.0-át legyártani 2500 euróba kerül egy pd-t meg 2700-ba legyártott 2 millió motornál az 400 mill euro beszél!! A mese részét meg mindenki elolvashatja mikor azt taglalják, hogy miért volt zsákutca a pd.  vigyor3
Ennyi  wave
eszi az nyes

azt meg nem mondtam, hogy rossz vigyor3 de amúgy csak a 2.0 nyes

én szeretem azt is, sokkal nyomatékosabb alacsonyabb fordulaton
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 17:36:14 »

Vannak típusok ahol simán megengedett ez az olajfogyasztás, de ezeknél a duratorqoknál nem sok ez? Nekem talán 2-3 mm fogy le a max jelzéstől egy olajcsere periódus alatt (12-13 körül cserélem ) és szerintem itt a legtöbbhöz nem kell utántölteni...vagy? Ha ehhez a motorhoz már kellene utántöltenem, már nem lennék nyugodt  Roll Eyes Legalábbis azt semmi képp nem gondolnám, hogy tökéletes a motor  vigyor3
ezt így nem lehet meghatározni.Ő is azt írta hogy 15e alatt KB 1 litert kellett beletölteni.Te mag azt írod,hogy 12-13e alatt kb 3mm-el van lentebb a nívón az olajszint.Szerinted az nem tök ugyan annyi?Na ugye.ezt így nem lehet kijelenteni,hogy sok.
És akkor ott van még az amit Angel írt.
A normálishoz tartozik még az is bőven,ha a cserekor felső jelre töltöd,és a következő cserekor az alsó jelen lesz a szint.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 17:37:24 »

ezt így nem lehet meghatározni.Ő is azt írta hogy 15e alatt KB 1 litert kellett beletölteni.Te mag azt írod,hogy 12-13e alatt kb 3mm-el van lentebb a nívón az olajszint.Szerinted az nem tök ugyan annyi?Na ugye.ezt így nem lehet kijelenteni,hogy sok.
És akkor ott van még az amit Angel írt.
A normálishoz tartozik még az is bőven,ha a cserekor felső jelre töltöd,és a következő cserekor az alsó jelen lesz a szint.
a nívón min-max között van 1l, az meg szerintem több mint 3mm vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 17:48:11 »

a nívón min-max között van 1l, az meg szerintem több mint 3mm vigyor3
ezek nem mérvadó értékek!kb 3mm,meg kb 1 liter,meg kb13e km....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 18:03:50 »

ezek nem mérvadó értékek!kb 3mm,meg kb 1 liter,meg kb13e km....
Akkor ez a mérvadó: 2mm a nívópálcán az 2,1345 dl ha kereken 3957 perce áll a motor és a vízszinteshez képest a szögeltérés nem lehet nagyobb 0,14587 foknál, külső hőmérséklet 23+-0,12 celsius fok.... eplus2
Nem szoktál Te ennyire gyagyásnak nézni minket.... Wink vigyor3 worship wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:10:00 »

Akkor ez a mérvadó: 2mm a nívópálcán az 2,1345 dl ha kereken 3957 perce áll a motor és a vízszinteshez képest a szögeltérés nem lehet nagyobb 0,14587 foknál, külső hőmérséklet 23+-0,12 celsius fok.... eplus2
Nem szoktál Te ennyire gyagyásnak nézni minket.... Wink vigyor3 worship wave
és most sem nézek senkit annak.az én véleményem szerint 15e km alatt KB 1 liter olajfogyasztás belefér a normálisba!ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:28:47 »

és most sem nézek senkit annak.az én véleményem szerint 15e km alatt KB 1 liter olajfogyasztás belefér a normálisba!ennyi.
Igen pont így megy le minimumra maxról, tehát egy grammot sem kell utántölteni...az még ok. eljen wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:55:01 »

Vannak típusok ahol simán megengedett ez az olajfogyasztás, de ezeknél a duratorqoknál nem sok ez? Nekem talán 2-3 mm fogy le a max jelzéstől egy olajcsere periódus alatt (12-13 körül cserélem ) és szerintem itt a legtöbbhöz nem kell utántölteni...vagy? Ha ehhez a motorhoz már kellene utántöltenem, már nem lennék nyugodt  Roll Eyes Legalábbis azt semmi képp nem gondolnám, hogy tökéletes a motor  vigyor3

Nekem 15ezrenként (akkor szoktam cserélni) nem megy kb semennyit sem lejjebb a szint, pedig szinte csak pályán megy az autó.  eljen eplus2
Soha nem kellett még rátölteni, de a nívón sem vettem észre változást. Pont ma néztem, igaz, még csak 6000 van ebben az olajban.
Amúgy van olyan autó, ahol az 1000km/1L olaj gyári határértéken belül van.  hehe
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:57:35 »

Igen pont így megy le minimumra maxról, tehát egy grammot sem kell utántölteni...az még ok. eljen wave


Az enyém pont ilyen. 15000km alatt Max-ról  Min-re megy le.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:23:33 »

Nekem 15ezrenként (akkor szoktam cserélni) nem megy kb semennyit sem lejjebb a szint, pedig szinte csak pályán megy az autó.  eljen eplus2
Soha nem kellett még rátölteni, de a nívón sem vettem észre változást. Pont ma néztem, igaz, még csak 6000 van ebben az olajban.
Amúgy van olyan autó, ahol az 1000km/1L olaj gyári határértéken belül van.  hehe
Én általában kétszer cserélem évente...tavasszal és ősz végén, a nyári periódusnál szokot fogyni kb 2-3mm a pálcán nézve maximumról a teljes periódus alatt, de a téli üzemnél általában nem észrevehető a fogyás.
Azért ha 1 lityót utána kéne tölteni, már lenne valami... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:27:36 »


Azért ha 1 lityót utána kéne tölteni, már lenne valami... eplus2
persze, 1 üres literes olajos flakkon a kezedben hehe eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:30:30 »

persze, 1 üres literes olajos flakkon a kezedben hehe eplus2
beka3  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:33:17 »

Én általában kétszer cserélem évente...tavasszal és ősz végén, a nyári periódusnál szokot fogyni kb 2-3mm a pálcán nézve maximumról a teljes periódus alatt, de a téli üzemnél általában nem észrevehető a fogyás.
Azért ha 1 lityót utána kéne tölteni, már lenne valami... eplus2
Én meg egy évben egyszer.,és 90%-ban városban használom. De ugyan úgy mint Mad-V fórumtársnak nekem se kellet utánönteni. 13.000 km után is max. jelzésnél volt.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:52:17 »

persze, 1 üres literes olajos flakkon a kezedben hehe eplus2
A másikban meg a 16-os dugókulcs...asszem azzal kezdeném kivenni a motort.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:56:24 »

A másikban meg a 16-os dugókulcs...asszem azzal kezdeném kivenni a motort.. eplus2
ha fenthagyom a csonkot és szedem ki a tuebót geostól, az úgy jó lehet??

vagy sokkal szharabb úgy csinálni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:01:30 »

ha fenthagyom a csonkot és szedem ki a tuebót geostól, az úgy jó lehet??

vagy sokkal szharabb úgy csinálni??
Miért akarod mindenképpen a nehezebb utat járni? Nem értem... vigyor3
Meg a munka minősége sem lesz olyan, mint mikor leveszed, befogod és dolgozol rajta úgy ahogy szeretnél.  Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:02:55 »

Miért akarod mindenképpen a nehezebb utat járni? Nem értem... vigyor3
Meg a munka minősége sem lesz olyan, mint mikor leveszed, befogod és dolgozol rajta úgy ahogy szeretnél.  Roll Eyes
na akkor befogom vigyor3

hnap levideozom, hogy hogy épül a nyomás, aztán kiderül, hogy kell-e takarítanom vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 12:24:16 »

Hello

Meg mindig kuszkodok ezzel a jelenseggel:
 http:// www.youtube. com/watch?v =0eg 8WE9 e6QQ

Kerdesem lenne meg hogy ha le van dugozva az egr.m akkor nem e lehetseges hogy ott szokik a nyomasom. Masik pedig hogy kiszedtuk a MAP szenzort es a kis piros erzekeloje el volt feketedve valami rarakodott es csak a teteje volt tiszta. Labkiosztast tudna valaki adni hogy kimerjuk jo e. Esetleg valakinek produkalt ilyet azota ilyen tunetet ami a videon van?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 13:19:27 »

Hello

Meg mindig kuszkodok ezzel a jelenseggel:
 http:// www.youtube. com/watch?v =0eg 8WE9 e6QQ

Kerdesem lenne meg hogy ha le van dugozva az egr.m akkor nem e lehetseges hogy ott szokik a nyomasom. Masik pedig hogy kiszedtuk a MAP szenzort es a kis piros erzekeloje el volt feketedve valami rarakodott es csak a teteje volt tiszta. Labkiosztast tudna valaki adni hogy kimerjuk jo e. Esetleg valakinek produkalt ilyet azota ilyen tunetet ami a videon van?
Turbócsöveket nézted azóta? Gázpedál érzékelőket néztétek?
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 13:30:37 »

Turbócsöveket nézted azóta? Gázpedál érzékelőket néztétek?

A gazpedal erzekelon mit nezzek? Smiley A "turbocso tesztelot" holnap csinalom de ahogy neztuk egyik cso se olajos, csak a levegoszuro es a turbo kozotti szakasz kicsit "koszos". Esetleg vki aki budapesti es van ilyen teszteloje es segitene az nem lenne rossz. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.